Ile jest etapów w procesie rekrutacji w JBB Termotechnik Karol Wymiatał? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Hejo. Zmieniam miejsce zamieszkania i szukam pracy, wobec tego przeglądam oceny pracowników. Liczę, że odszukam opinie jak się pracuje w firmach z Warszawy. Pomóżcie mi i dajcie znać jak się Wam pracuje w firmie JBB Termotechnik Karol Wymiatał? Czy mają wysokie stawki? A może jest stołówka z obiadami pracowniczymi? W SokPolu gdzie pracowałem codziennie zamawiałem obiadek - który na mnie czekał przed przerwą. Pozdrawiam Piotr
Cześć Piotrze. Jest dobrze, zarobki porównywalne z okoliczna konkurencją więc dramatu nie ma. W temacie organizacji obiadów pracowniczych to zwracam uwagę na firmę Geberit z Warszawy. Pracownicy (wiem to od przyjaciela, który jest tam zatrudniony) mają tam aplikację, dzięki której codziennie zamawiają posiłek w którego koszcie partycypuje pracodawca. W sumie to w porównaniu z jakąś kantyną lub Żabką trochę lepsza opcja. Bo jesz to co lubisz a nie to co jest. Życzę powodzenia w nowym miejscu pracy. Arleta.
Witam Pani Arleto. Poruszacie Państwo bardzo interesujący temat, dlatego dodam kilka słów od siebie. Firma Geberit, o której Pani wspomina zoptymalizowała proces żywienia pracowników poprzez aplikację SmartLunch. Dlaczego o tym piszę? Wdrażałem to rozwiązanie od strony dostawcy. Zresztą dożywianie pracowników staje się standardem. Rynek "pracownika" powoduje, że firmy zaczynają dbać o swoją załogę. Pozdrawiam Robert
Jakie narzędzia pracy zapewnia JBB Termotechnik Karol Wymiatał? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Nasi pracownicy wyposażeni są w narzędzia serwisowe oraz pomiarowe, pakiety części zamiennych, itp. konieczne do wykonywania pracy. Auto serwisowe typ Dacia Dokker jest naszym warsztatem każdy serwisant jest tak wyposażony. Staramy się ograniczać korzystanie z samochodów serwisowych po zakończeniu pracy. Pozdrawiam Karol Wymiatał
Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie JBB Termotechnik Karol Wymiatał?
Dzień dobry, Zgłoszeni serwisowe telefoniczne przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 / 16.00. Technicy serwisu realizują zlecenia serwisowe u klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 19.00, dyżury sobotnie w sezonie grzewczym od 9.00 do 14.00. Informacje ma temat dyżurów sobotnich oraz świątecznych lub dni wolnych od pracy zamieszczamy na naszym profilu FB. W razie pytań proszę o telefon zgłoszeniowy 660 301 801 Pozdrawiam Karol Wymiatał