Fujitsu Technology Solutions sp. z o.o.

3.2 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Fujitsu Technology Solutions sp. z o.o.

Banan Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w warszawskim oddziale Fujitsu przez rok i była to moja najmniej lubiana praca z dotychczasowych. Pracowałem jako agent service desku, agentów było zdecydowanie za mało, jak na ilość telefonów. Były takie godziny, gdzie ledwo człowiek się rozłączył z jedną osobą, to już dzwoniła kolejna i tak w non stop, bez chwili wytchnienia. Z uwagi na ilości telefonów mieliśmy tylko rejestrować zgłoszenia i nie rozwiązywać ich od ręki, może poza najprostszymi, jak reset haseł. Oczywiście nie cieszyło to użytkowników, bo każdy uważał, że jego problem jest najważniejszy i powinien być rozwiązany teraz, zaraz. Nawet rozumiem frustrację, ale wiadomo, że musieliśmy być dla wszystkich mili i profesjonalni, a odechciewało się tego mocno, gdy byliśmy mieszani z błotem. Szkolenia dla nowych... Jakie szkolenia? Przecież nikt nie ma na to czasu, bo musi odbierać telefony. Człowieku, ucz się sam, sam sobie znajdź instrukcję, a jak nie ma to szukaj po googlach. W którymś momencie po prostu rozwiązano ze mną umowę (jeszcze wtedy można było rozwiązywać umowy na czas określony bez podania przyczyny), mimo braku wcześniejszego ostrzeżenia. Za rozwiązanie największej ilości zgłoszeń w tygodniu dostawało się nagrodę (dodatkowe punkty na platformie benefitowej), powinienem był dostać za swój ostatni tydzień pracy, ale że mnie wywalono to nie dostałem. Chociaż sam ten system nagród w sumie też był słaby, bo budził niezdrową rywalizację wsród agentów, czytaj: część osób podkradała mi co łatwiejsze taski i zostawiała tylko ciężkie kosy, byle sobie nabić wynik.

Skurcz Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Banan

A nie spotkałeś się z stwierdzeniami "bo u nas w firmie... było tak i tak?" chyba ktoś preferuje osoby które przyszły z innej znanej firmy. jest ich coraz więcej i niekoniecznie fachowców

Bobby
Kandydat
 Pytanie

Witam serdecznie, mam pytanie. Jaki sprzęt dostanę na SDA zdalnie z home office?

Zostaw merytoryczną opinię o Fujitsu Technology Solutions sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Fujitsu Technology Solutions sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii