Fujitsu Technology Solutions sp. z o.o.

3.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Fujitsu Technology Solutions sp. z o.o.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Pracodawca nie docenia profesjonalizmu, wiedzy i doświadczenia. Rządzi nepotyzm, lizusostwo i plotki. Oficjalnie przekazuje się pracownikom te same frazesy co w innych firmach, zachęca do dzielenia pomysłami i opiniami. Później pomysły, które nie podobają się managementowi są wyśmiewane- często publicznie, a pomysły dobre i trafione uzyskują nowych ojców i nagradzany jest za nie zawsze ten sam wianuszek wzajemnej adoracji.

Banan Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w warszawskim oddziale Fujitsu przez rok i była to moja najmniej lubiana praca z dotychczasowych. Pracowałem jako agent service desku, agentów było zdecydowanie za mało, jak na ilość telefonów. Były takie godziny, gdzie ledwo człowiek się rozłączył z jedną osobą, to już dzwoniła kolejna i tak w non stop, bez chwili wytchnienia. Z uwagi na ilości telefonów mieliśmy tylko rejestrować zgłoszenia i nie rozwiązywać ich od ręki, może poza najprostszymi, jak reset haseł. Oczywiście nie cieszyło to użytkowników, bo każdy uważał, że jego problem jest najważniejszy i powinien być rozwiązany teraz, zaraz. Nawet rozumiem frustrację, ale wiadomo, że musieliśmy być dla wszystkich mili i profesjonalni, a odechciewało się tego mocno, gdy byliśmy mieszani z błotem. Szkolenia dla nowych... Jakie szkolenia? Przecież nikt nie ma na to czasu, bo musi odbierać telefony. Człowieku, ucz się sam, sam sobie znajdź instrukcję, a jak nie ma to szukaj po googlach. W którymś momencie po prostu rozwiązano ze mną umowę (jeszcze wtedy można było rozwiązywać umowy na czas określony bez podania przyczyny), mimo braku wcześniejszego ostrzeżenia. Za rozwiązanie największej ilości zgłoszeń w tygodniu dostawało się nagrodę (dodatkowe punkty na platformie benefitowej), powinienem był dostać za swój ostatni tydzień pracy, ale że mnie wywalono to nie dostałem. Chociaż sam ten system nagród w sumie też był słaby, bo budził niezdrową rywalizację wsród agentów, czytaj: część osób podkradała mi co łatwiejsze taski i zostawiała tylko ciężkie kosy, byle sobie nabić wynik.

Skurcz Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Banan

A nie spotkałeś się z stwierdzeniami "bo u nas w firmie... było tak i tak?" chyba ktoś preferuje osoby które przyszły z innej znanej firmy. jest ich coraz więcej i niekoniecznie fachowców

Anna
Kandydat

Aroganckie podejście do procesu rekrutacyjnego. Mam wrażenie, że Fujitsu po prostu zbiera CV do jakiejś bazy a tak naprawdę nikogo nie potrzebuje. Wysłałam kilka CV na różne stanowiska techniczne i brak nawet elementarnej automatycznej odpowiedzi na żadne z nich. Według strony z ofertami pracy zakończenie zbioru CV na stanowisko a na następny dzień ponownie rzucane ogłoszenie.

Pracownik
Pracownik
@Anna

Dziękujemy za opinię. Jest ona bardzo cenna dla poprawy procesu rekrutacji. Pragniemy jednak przypomnieć, że kontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania stanowiska. Aktualne otwarcia polecamy śledzić bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Od teraz usprawniliśmy nasz system rekrutacyjny i osoby, które nie będą brane pod uwagę w danym procesie rekrutacyjnym dostaną notyfikację mailową.

Marle Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

a owszem , zaczęliście automatycznie do wszystkich wysyłać takie odpowiedzi,. ciekawe po co są te ogłoszenia, ja jednak podejrzewa ze nawet do bazy tych cv nie zbieracie tylko robicie dobrze politykom lokalnym udając ze jest praca na inne stanowisko niż w call cetre, zamieszczając takie ogłoszenia

Gosc
Kandydat

Rozmowa rekrutacyjna z osobą bez kamerki, bez słowa wytłumaczenia. Zadawanie pytań w sposób nieprzyjazny, bez odniesienia się do udzielonych odpowiedzi. Pytania nienakierowane na mocne strony z CV. Tak jakby celem było zagięcie kandydata. Negatywne wrażenia. Mało profesjonalnie.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie Fujitsu Technology Solutions sp. z o.o.? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
Bobby
Kandydat
 Pytanie

Witam serdecznie, mam pytanie. Jaki sprzęt dostanę na SDA zdalnie z home office?

byly pracownik
Były pracownik

Czesc, sklonilo mnie do zostawienia opinii poniewaz jak na duza firme jest to dziwne ze nie ma tutaj absolutnie nic, przynajmniej jesli chodzi o Fujitsu Warszawa. Zaczne od krotkiego podsumowania: zalety: - jako pierwsza praca w miedzynarodowym srodowisku korporacyjnym - zobaczenie jak wyglada korpo od wewnatrz i zdobycie pierwszego doswiadczenia - podszkolenie sie z angielskiego i technicznych rzeczy wady: - firma absolutnie nie dba o pracownika, dla kadry zarzadzajacej pracownik ma najlepiej za miske ryzu zasuwac pelne 8 godzin( tyczy sie glownie tych podstawowych stanowisk) -brak szkolen, tzn sa w teorii ale w praktyce to ich nie dostaniesz -brak podwyzek -nastawienie na duzy przemial, jak sie komus cos nie podoba to pokazuja gdzie sa drzwi i mowia ze zatrudnia kogos innego na twoje miejsce Wszelki helpdesk zarowno wewnatrzfirmowy jak i outsourcingowy opiera sie na modelu biznesowym aby jak najtaniej (najlepiej za minimalna) zatrudnic kogos do przyuczenia ze znajomoscia angielskiego. O podwyzkach mozna zapomniec, kierownictwo wyspecjalizowalo sie w kreatywnym "bajkopisarstwie" (by nie powiedziec sciemach) wszystko aby jak najdluzej zatrzymac naiwnego, zwykle mlodego i niedoswiadczonego pracownika. Obietnice o szkoleniach tez mozna wlozyc miedzy bajki, awans w zasadzie to tez mrzonka. Z tego co widzialem to nie tylko na stanowiskach technicznych tak jest. Firma orala kazdym od IT przez sprzedaz po HR czego dowodem byl swego czasu slynny mass exodus. W dziale IT wewnatrz Fujitsu jest roboty na zespol 6 osob, przy budzecie na 3 stanowiska, wiec oprocz duzego przemialu a co sie z tym wiaze, brakiem stosownego wyszkolenia kadry, jest ciagly fakap ze zgloszeniami od ludzi majacych jakis problem. IT service desk nie posiada ani komeptencji ani mocy przerobowej by cokolwiek zrobic, wypaleni ludzie odchodza a na ich miejsce przychodza nowi, mlodzi i naiwni. Dzial HR i sprzedaz z KPI niemozliwymi do spelnienia. Dzial helpdesk FOSM i Desktop Support nie ma duzo lepiej. Wynagrodzenie bardzo niskie, sciema za sciema o podwyzkach i szkoleniach (uklon w strone team leadera ktory perfekcyjnie opanowal technike sciemniania), brak sensownych perspektyw. Nie zdziwie sie jak niedlugo tam beda tylko studentow lub nastolatkow zatrudniac bo nikt normalny nie zgodzi sie na taka prace za takie pieniadze. Po tym jak zobaczylem jak firma swiadczaca uslugi IT radzi sobie ze swoimi wlasnymi problemami, nie moge polecic jej nikomu chyba ze jestes bezrobotnym wtedy wiadomo ze lepsze to niz nic. W zasadzie to zostalo na mnie wrazenie ze w tej firmie, przynajmniej w Polsce, zadowoleni sa tylko ci ktorzy sa w kadrze zarzadzajacej.

admin

Mieliście styczność z firmą Fujitsu Siemens Computers Sp. z o.o. lub z pracownikami? Wiecie coś na temat firmy? Napiszcie nam o tym, pomóżcie potencjalnym pracownikom.

Zostaw merytoryczną opinię o Fujitsu Technology Solutions sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fujitsu Technology Solutions sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Fujitsu Technology Solutions sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

Fujitsu Technology Solutions sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii