Pracuje w handlu ponad 10 lat , ale z taką firmą jak Molton miałam raz do czynienia.... I miejmy nadzieję że ostatni. Moja przygoda z tą marką trwała dość krótko, bo 3 miesiace(sama zrezygnowałam). Przyjęto mnie na stanowisko kierownicze, zaczynalam bez żadnego szkolenia, bez personelu. W dzień otwarcia Pan regionalny zatrudnił dziewczynę z kasy hipermarketu. Dziewczynę która nie odróżniała spódnicy od sukienki, ale regionalnemu wydała się być wygadana... Zostawiono mnie samą sobie, pracowałam po 12 godzin, w międzyczasie szukając personelu. Wtedy w ciągu tygodnia wyrobiłam ok 80 godzin. Obiecano mi , że przyjedzie kierowniczka z innego sklepu, żeby mnie wyszkolić, nie pojawiła się przez 3 miesiace... Sklep był nowy w mieście, na początku Panie wchodziły z ciekawości, ale widząc ceny uciekały ze sklepu. Moje późniejsze dziewczyny stawały na głowie aby zainteresować klientki kolekcja, niestety cena nie była proporcjonalna do jakości.... W zamian słyszałyśmy że nie potrafimy sprzedawać, żebyśmy się zastanowiły co my tam w ogóle robimy. Co godzinę był telefon, mail... Kiedy liczba wejść spadła podejrzewano nas że uszkodziliśmy bramki... Po 3 miesiącach mobbingu i znęcania się psychicznego zrezygnowałam.... Opowiadam znajomym historię związane z tą marką i nie dowierzają, stanowczo odradzam pracy w tej firmie. Jeszcze jedno pensja kierownika to tyle samo co ma sprzedawca plus premia kierownicza zależna od widzimisię regionalnego, ale jak to usłyszałam " jestem człowiekiem nigdy nikomu nie zabrałem tej premii". Na zakończenie wspolpracy, po tym jak regionalny chciał mi przedłużyć umowę i to ja zrezygnowalam, premii nie widziałam na oczy... Widocznie Pan regionalny przestal być ludzki. Pozdrawiam Was i uciekajcie z tego syfu, jest wiele innych, lepszych pracodawców
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Firma MOLTON -producent eleganckiej odzieĹźy damskiej?
Pracuje w handlu ponad 10 lat , ale z taką firmą jak Molton miałam raz do czynienia.... I miejmy nadzieję że ostatni. Moja przygoda z tą marką trwała dość krótko, bo 3 miesiace(sama zrezygnowałam). Przyjęto mnie na stanowisko kierownicze, zaczynalam bez żadnego szkolenia, bez personelu. W dzień otwarcia Pan regionalny zatrudnił dziewczynę z kasy hipermarketu. Dziewczynę która nie odróżniała spódnicy od sukienki, ale regionalnemu wydała się być wygadana... Zostawiono mnie samą sobie, pracowałam po 12 godzin, w międzyczasie szukając personelu. Wtedy w ciągu tygodnia wyrobiłam ok 80 godzin. Obiecano mi , że przyjedzie kierowniczka z innego sklepu, żeby mnie wyszkolić, nie pojawiła się przez 3 miesiace... Sklep był nowy w mieście, na początku Panie wchodziły z ciekawości, ale widząc ceny uciekały ze sklepu. Moje późniejsze dziewczyny stawały na głowie aby zainteresować klientki kolekcja, niestety cena nie była proporcjonalna do jakości.... W zamian słyszałyśmy że nie potrafimy sprzedawać, żebyśmy się zastanowiły co my tam w ogóle robimy. Co godzinę był telefon, mail... Kiedy liczba wejść spadła podejrzewano nas że uszkodziliśmy bramki... Po 3 miesiącach mobbingu i znęcania się psychicznego zrezygnowałam.... Opowiadam znajomym historię związane z tą marką i nie dowierzają, stanowczo odradzam pracy w tej firmie. Jeszcze jedno pensja kierownika to tyle samo co ma sprzedawca plus premia kierownicza zależna od widzimisię regionalnego, ale jak to usłyszałam " jestem człowiekiem nigdy nikomu nie zabrałem tej premii". Na zakończenie wspolpracy, po tym jak regionalny chciał mi przedłużyć umowę i to ja zrezygnowalam, premii nie widziałam na oczy... Widocznie Pan regionalny przestal być ludzki. Pozdrawiam Was i uciekajcie z tego syfu, jest wiele innych, lepszych pracodawców
Czy urlop w Firma MOLTON -producent eleganckiej odzieĹźy damskiej jest płatny 100%?
Chodzą słuchy o spotkaniu kierowników w siedzibie firmy. Ktos coś wie więcej na ten temat? Podobno szykują sie zmiany. Pytanie czy na lepsze
Masakra!!! Firma które toleruje (usunięte przez administratora) w firmie. Nic nie robią by przeciwstawić sie takiemu działaniu przez kierowników w zespołach. Managerowie nastawieni tylko na sprzedaż, patrzą na swój (usunięte przez administratora) Zwalniają osoby które są solidne, pracowite i maja swoją godność. A zostawiają takie które sa wredne i kłamliwe do tego zastraszają.Nie warto pracować w takiej firmie gdzie po pierwsze jest przyzwolenie na (usunięte przez administratora) po drugie obsługa klienta jest na poziomie -1. Żenada i porażka.
Hm.. nie wygląda to dobrze. Czyli rozumiem, że między pracownikami sytuacja nie jest zbyt dobra. Czy są organizowane jakieś wyjazdy integracyjne, żeby zespół lepiej działał?
To co się wyprawia w Państwa sklepie w Madisonie to jakaś parodia! Kobieta podająca się za właścicielkę sklepu, wielka Pani kierownik dosłownie wmusza ubrania... Nieważne, że za mały rozmiar czy źle wyglądasz- wszystko jest FAJNE byleby sprzedać.Jak tak można traktować klienta? Przecież muszę w tym wyjść do pracy, na spotkania! Nie pierwszy raz nacięłam się na tej kobiecie, okropnie prymitywna. Kiedyś chciałam wymienić ubrania u właścicielki, myślałam że zniosę jajo na twardo tak jej opornie to szło. Skoro pozostali pracownicy sobie radzą to chyba nie jest takie skomplikowane? Omijam sklep szerokim łukiem kiedy ją widzę. W dodatku okropnie śmierdzi, ma tak tłuste włosy że łatwo wywnioskować że sprzedaż się nie kreci. Co do pozostałych sprzedawców sklepu to przynajmniej mogę liczyć na szczerą opinię i jakąś kompetencję.
Bardzo proszę o przemyślane decyzuje w zatrudnianiu kierowników na Państwa salonach. Jak widzę z opisów to u Państwa normalne by zatrudniać osoby które nigdy nie powinny być na tych stanowiskach. A zwłaszcza takie które nie maja umiejętności w obsłudze klienta. To co spotkało mnie i moja matkę w Starym Browarze to był szczyt arogancji i bezszczelnosci ze strony kierowniczki salonu. Przynajmniej tak się przedstawiła pokazując swoją władze i chamstwo. Współpraca z taka osoba zapewne nie należy do przyjemności. Brak pokory i podejścia handlowego było czuć od tej osoby. Firma jak widać toleruje takie zachowania i podpisujac się pokazuje swój profesjonalizm. Gratulujemy!
Dziś odwiedziłam salon Molton w Bydgoszczy, nowa pracownica ,rozumiem że przyuczana ,ale wiek wskazuje na doświadczenie nie potrafiła podać składu materiału, rozmiaru,słuchała podpowiedzi kolezanki ,wyszłam zniesmaczona ,jestem stałym klientem firmy ,bardzo proszę aby dobierać starannie personel wszak rotacja jest duza u Państwa a kompetentny personel to źródło sukcesu firmy,poza tym wygląd pracownika pozostawia wiele do życzenia.
Podobna sytuacja w Starym Browarze Poznan. Osoba na stanowisku kierownika salonu, potraktowała mnie i moja matkę jak byśmy były śmieciami. Brak jakiej kolowiek pokory i do tego zero wiedzy na temat sprzedawanych kolekcji. Byłyśmy zrozpaczone, napisałam do firmy o zaistniałej sytuacji w odpowiedzi dostałam w twarz. Czuć było ze problem był zapewne po naszej stronie bo pracownik nie jest przecież winienem swojej nie wiedzy i braku szacunku i profesjonalizmu. Szczerze mówić pani która do nas pisała i podpisała się jako manager tez powinna przejść szkolenie w rozmowie z klientem. No cóż, zatrudnia się przypadkowe osoby na stanowiska które powinny prostować w dyskoncie na kasie a nie w salonie odzieżowym. Jaki pan taki kram.
Przykro mi bardzo że tak żle potraktowano moją reklamację..... Nie mam siły walczyć.
Podpowiecie gdzie w takim razie firma działa i czy potrzebują pracowników?
ubrania z plastiku, w których się śmierdzi
@TakaNijaka, na stronie internetowej widziałam, że firma ma podany adres w Raszynie - to tam aktualnie znajduje się jej siedziba, tak? Czemu tak wiele ludzi odchodzi z pracy z Firma MOLTON? Jakie warunki oferuje ten pracodawca? Jak oceniacie atmosferę panującą w tym miejscu pracy?
@Marta, dziękuję za Twoją opinię choć przypominam, że wątek dotyczy pracy w Brwinowie. Prosiłabym również o niezdradzanie danych osobowych (w tym imion) osób trzecich - to niezgodne z naszym regulaminem (https://www.gowork.pl/regulamin ). @DoRadka, dlaczego masz takie zdanie na temat Firma MOLTON -producent eleganckiej odzieży damskiej? Rozumiem, że pracowałeś lub pracujesz w tym miejscu?
Olga, w Brwinowie to tej firmy już nie ma od pięciu lat a przez ostatnie 3 lata to 90% pracowników zmieniło pracę a może nawet więcej.
Witam!pracuję w salonie Molton w Bydgoszczy od kilku miesięcy.Bardzo lubię tą pracę..nasz 3-osobowy zespół.Jest fajna atmosfera.Co do samej pracy,po prostu trzeba być dobrym handlowcem,by sprzedawać odzież firmy Molton-nie jest to łatwe,ale satysfakcja gwarantowana!Poza tym pracują tam osoby często np.po 30-tce,gdyż praca ta wymaga osób z doświadczeniem i odpowiednią dojrzałością w stosunku do klientek salonu!Uwielbiam moje dziewczyny!Gabrysiu i Kamilko-pozdrawiam!
Dobry pracownik nie narzeka ponieważ nie ma powodów. Pozostali niestety swoje wady przerzucają na innych.
Drogi Radku sam siebie chcesz oszukać czy innych? Dobry pracownik nie narzeka tylko wtedy gdy jest dobrze traktowany. A tu każą mu sprzedać g... w papierku skoro jest taki dobry!
(usunięte przez administratora)
Najpierw to należy przeczytać wpis który jest na tej stronie na samym dole z marca 2011 roku z którego jasno wynika jak było "dobrze" jak był wspomniany "szefunio". Skoro jest tak źle to dlaczego tyle lat pracujesz w tej złej firmie ?
Jako były pracownik odradzam każdemu. W Krakowie regionalny nęka pracowników, wydzwania kilka razy dziennie i sprzedające obwinia o brak obrotu. Ubrania w cenach niemałych , często jakość materiału pozostawia wiele do życzenia. Za sukienkę wykonaną z poliestru nie każda z Pań chce zapłacić 500-600 zł. Zdaniem Regionalnego wszystkiemu winny sprzedawca. Nerwówka nie warta zachodu. Firma do wynagrodzenia tj 1500 zł netto powinna płacić dodatek za szkodliwe czynniki jakim jest regionalny. Życzę wytrwałości i pozdrawiam dziewczyny pracujące w Krakowie.
O ktoś się odważył skrytykować tego "regionalnego " ? :) ha ha Ania ze Śląska go obroni przecież jeździ z nim na delegacje i " uczy" inne sklepy :)) jak sprzedawać ............. Koszmarna firma . Byłam i powiem tak kobiciny po 50-ce tam pracują bo nikt inny kto pracował w fashion tego tolerował nie będzie ......
@WIKI od kiedy w Sadybie jest kierowniczką Krysia?
Tragiczna obsługa w Wola Park w Warszawie! Robicie tam sobie jaja z klientów! Czy tam badacie cierpliwość kopiujących?! Najgorszy salon w Polsce oprócz Sadyby gdzie kierowniczka Krysia to "psychopatka"! Krzyczy na personel aż uciekają klienci z salonu! Firma pomyłka nie polecam żadnej normalnej osobie! Rotacja i próby bez umów! Do wszystkich nie gódźcie się na próby bez umowy!
Napiszę jeszcze raz o salonie w Bydgoszczy. Zarobki słabe umowy zmienione zostały na zlecenia zmieniają kierowników jak rękawiczki i pracowników również zmienili kierownika regionalnego ale nie zmieniają jakości ubrań nie zmieniają prezentacji salonu nie zmieniają cen kosmicznych nie zmieniają ubrań szytych gdzieś profesjonalnie tylko przychodzą z chin. Taki przykład przychodzi klientka i chce sukienkę przymierza i patrzy na metkę a tam tworzywo sztuczne cena 1200 a za chwilę guzik odpada zrzuca ją i wychodzi jak myślicie co opowie koleżankom. A jak myślicie kogo to wina pracownika oczywiście mogłabym tak pisać i mnożyć takie przykłady. Premie od sprzedaży nie możliwe do wyrobienia bo progi sprzedażowe kosmicznie wysokie. Cena produktu powinna być adekwatna do jakości produktu. Aha no i mobbing na potęgę. Teraz jest nowa kierowniczka straszy pracowników że od niej zależy czy będzie nowa umowa o pracę czy nie więc sprzedawać nawet jak niema klientów w salonie bo ich nie ma. Kierowniczka bierze premie za to co sprzedadzą pracownicy bez przekroczenia progu natomiast za to co sprzeda pracownik on nie dostanie żadnej chyba że przekroczy próg chory system.
Kierowniczka w Bydgoszczy bez doswiadczenia totalnie ,rok na stanowisku kierowniczym w firmir z odzieża meska ,po czym wywalona z hukiem ,Podhaczyła sie pod Molton bo nigdzie indziej nie miała szans na prace ,a w Moltonie nikt z ambicjami nie bedzie pracował i siedział 12 godzin a klientów moze z 4 .Sklep z e starym wystrojem,obsługa tragiczna ,generalnie sklep powinien zostac zamkniety
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Firma MOLTON -producent eleganckiej odzieĹźy damskiej?
Zobacz opinie na temat firmy Firma MOLTON -producent eleganckiej odzieĹźy damskiej tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Firma MOLTON -producent eleganckiej odzieĹźy damskiej?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!