Sprawdźcie sobie trzeźwość waszych pracowników w Mielcu na II zmianie! Może dawniej mogli tak pracować ale to już nie te czasy, niech się wezmą do roboty bo wózki w stanie fatalnym, nie ma czym jeździć!
4 tygodnie temu miałam rozmowe rekrutacyjną na stanowisko "Specjalista ds. Kompletacji zamówień". Już na wstępie nie spodobało mi się to, że zaczęli wypytywać się mnie o dojazd, ponieważ mieszkam na obrzeżach Torunia, przecież logiczne jest to, że gdybym nie dysponowała swoim środkiem transportu to bym do tej firmy nie aplikowała. Rozmowe miałam w czwartek i co usłyszałam? "Odezwiemy się do końca tygodnia". Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam telefonu, to jest bardzo nieprofesjonalne zachowanie, bo uważam, że nawet jeśli nie spodobała się wam moja osoba to należałoby zadzwonić z informacją zwrotną, że nie i tyle. Po co robić człowiekowi nadzieje gdy szuka pracy jeszcze w tak ciężkich czasach, widać że liczą się tu znajomości, dlatego szkoda zachodu na prace w tej firmie.
Moze ta osoba co miala zadzwonic ,juz nie pracuje w tej firmie! Pracuje tu 5 lat,rotacja jest potężna.Jak masz cos innego na oku,to daj sobie spokoj z tą firmą.Pracownicy z 9 letnim stażem,odchodzą.Powód-atmosfera i pieniądze!
Emtor Sp z o.o., to firma o wieloletniej tradycji, która w kompleksowy sposób realizuje potrzeby przedsiębiorstw związanych z transportem wewnętrznym. Emtor jest największą polską prywatną firmą w branży transportu wewnętrznego oraz jednym z czołowych dostawców wózków widłowych. Sukces spółki Emtor tworzą specjaliści w dziedzinie handlu, usług serwisowych i outsourcingowych. Firma zatrudnia w chwili obecnej ponad 270 pracowników. W spółce siostrze - firmie SEITO POLSKA - zatrudnionych jest ponad 1.600 specjalistów. Cytat. I wszystko jasne.
Cześć, jestem zainteresowany ofertą pracy jako mechanik mobilny, jest ogłoszenie w moim rejonie. Jak wygląda kwestia doświadczenia, jeśli się jej nie ma przy wózkach widłowych, ogólnie możecie napisać ja wygląda praca- w jakich godzinach się pracuje, jak mniej więcej daleko jeździ od miejsca zamieszkania, czy nowi pracownicy przyjmowani są ok, mogą liczyć na pomoc starszych?
Zgodnie z nowymi przepisami , do serwisowania wozkow musisz mieć uprawnienia na wozek, uprawnienia konserwatorskie, swiadectwo energetyczne i gazowe E i G. Jesli nie masz firma Wysle Cie na szkolenie w zamian za lojalkę. Pomoc starszych kolegów , zalezy jaki oddzilał. Tu u mnie szalu nie ma, kazdy sobie...dużo mądrali i filozofów produktu.
Dobrze, że tak dokładnie wyjaśniłeś te kwestie. Super, że w firmie Emtor dają możliwość na zdobycie doświadczenia osobom, które jeszcze go nie mają - to naprawdę bardzo dobrze świadczy o tym pracodawcy. @Mechanikzemtoru, a czy zarobki pracowników doświadczonych różnią się znacząco od tych nieco mniej doświadczonych?
(usunięte przez administratora) Tylu pracownikow nie szuka żadna firma w braży wózków widłowych. Dlaczego" Wniosek jest prozaiczny.W tej firmie nie ma zadnej polityki płacowej i innych bonusów jak w korporacjach u konkurencji...
Dzięki za informację, ogólnie jeszcze nie wysłałem zgłoszenia ale mimo upłynięcia kilku miesięcy nadal jest dostępne także jeszcze nic nie stracone :) ogólnie wygląda na to, że nie ma chętnych więc ja z brakiem doświadczenia może mam szansę. Pozdrawiam.
Szkolenie za lojalkę, a na ile ta lojalka i jak wysoka jest 'kara' za wcześniejsze odejście, gdy się ją podpisuje?
A co to znaczy, że nie ma polityki płacowej, bo to może być wszystko? Masz na myśli, że są opóźnienia albo kwoty się różnią?
Pracowalem w torunskiej centrali w jednym z dzialow technicznych. Chce zeby kazdy kto nie daj Boze zastanawia sie nad tym para-zakładem dwa razy to przemyślał. Otoz ta firma na kazdym kroku probuje sie szczycic tym, ze jest firma rodzinna. W praktyce znaczy to tyle, ze gdzie nie spojrzec mamy do czynienia ze wszelkiej masci zwiazkami, ukladami, zamknietymi grupami itd. Nie ma mowy o przyjaznym zespole. Kazdy kto tam pracuje zrobi absolutnie wszystko zeby tylko nie podzielic sie wiedza, bo wtedy moglabu powstac konkurencja. Szkolenia to tez jedna wielka bzdura. Jedno lub dwa na krzyz prowadzone przez skype'a z ktorego praktycznie nic sie czlowiek nie dowie. Generalnie jest to najbardziej zenujaca firma w jakiej przyszlo mi pracowac. Ostatecznie dotarlo do mnie ze bedac inzynierem i tak zostane sprowadzony do poziomu mlotkowego przy jakims serwisie, gdzie nawet mlodszy technik bedzie o tej materii wiedziec wiecej. Konczac, zupelnie nieprofesjonalna, nieuczciwa i nieprzyjazna firma.
Szkoda że tak jest. A te szkolenia to zawsze są online? Nie ma możliwości zrobić tego na żywo?
Bzdury , bzdury i jeszcze raz bzdury. Gdybym nie pracował to bym może uwierzył . Jest dokładnie odwrotnie . Nikt nigdy nie odmówił pomocy i wsparcia . Szkolenia są a że okres pandemii to że online to norma .
A uważasz, że gdy teraz są online to są równie skuteczne, co to poprzednie czy pozostawiają one po sobie wiele do życzenia?
Chciałam się dowiedzieć jakie są warunki w biurze w dziale księgowości? Jak z płacą? Jak relacje z pracownikami? Czy kobiety na urlopie macierzyńskim tracą pracę z dniem zakończenia umowy czy pracodawca przedłuża umowę i czeka za pracownikiem?
Widzę, że jesteś wstępnie zainteresowana pracą w firmie Emtor w dziale księgowości i chciałabyś kilka kwestii ustalić za pośrednictwem tego wątku. Mam nadzieję, że ktoś Ci pomoże i odpowie na Twoje pytania. Możesz napisać, jak duże masz doświadczenie w księgowości?
Pracuje już trzeci rok w tej firmie,jako mechanik serwisowyw oddz. Kraków. Mam ponad trzydziesci lat stazu pracy, a zarabiam mniej od kolegów mlodszych stażem..Czemu? Pracuję na prowincji, a w Krakowie jest droższe życie i kierownik jest bliżej i slodzenie. Wymagania gigantyczne, rób wszystko na miejscu, silnik, skrzynie , maszt (na dworze). Transport do Torunia? Za duże koszty. W Toruniu potęzne hale, puste. Jak na serwis autoryzowany ,to kpina...Zamiast oryginalnych częsci ,tanie podróbki z TVH, trwalosc tragiczna.Naprawa większych podzespolów , to wożenie po warsztatach ślusarskich, dorabianie , napawanie , etc.Wyposażenie w narzedzia nie powala...Kilka osób musi zatwierdzić ,żeby kupić cos za 100zl.Rozbudowana biurokracja..część ludzi w tej firmie pracuje z koneksji lub rodziny.Kto ma znajomosci ..ma podwyżkę. Jak cos się trafi lepszego ...zabieram się z stąd.
Polak, jestes w blędzie, nie mam żadnej prowizji, goła pensja(stala).Nie mam koneksji w Krakowie.
W tych pierwszych trzech latach pracy miałeś jakieś podwyżki? 4 tys netto zarobisz czy nie bardzo? Mi się wydaje, że tu każdy tu robi na mobilu za inną stawkę, trochę to niesprawiedliwe. Ja o 4 tys mogę zapomnieć.
Zaczynalem od 3200 netto, dzis doblem do 3,6 tys. netto,z premią. Tez o 4 tys. mogę marzyć.Krakusy mają po 4 i wiecej... Sprawiedliwosci w tej firmie raczej prózno szukać. Roboty by dokladali, ciągle mało i pretensje. Ale ja ich serdecznie (usunięte przez administratora). Nie dam sobą pomiatać ,za stary jestem.Gadalem z chlopakami z centrali, to kazdy sie wypina ,nikt za miskę ryzu , nie bedzie robil.. Operatorzy wozkow wiecej zarabiają jak my mechanicy i mają czyste ręce , zero problemow.
Problem w tym, że wszystkie duże firmy wózkowe płacą podobnie na mobilu, co jest oczywiście za dany typ pracy bardzo mało, mechanik samochodowy który pracuje w cieple, w jednym miejscu, zazwyczaj w warsztacie każdy się w czymś specjalizuje, nie robi się wszystkiego zarabia podobną a często kasę większą. Tu robisz wszystko - mechanikę, elektronikę, diagnostykę, hydraulikę, baterie, prostowniki, przeglądy itd. I to wszystko samemu no i trzeba makaron na uszy nakładać klientom bo części znów złe, słabej jakości...
Jeszcze UDT-y, zostaly .Trzeba się napinać przed inspektorem. Tu w swiętokrzyskim mam takiego "artystę" ,ze nawet oglada silnik i patrzy czy jest suchy.Bardzo przejął się rolą i funkcja mu do glowy bije. Cóż ,ale ok. 5 tys. na rekę wyrwie...My to za nic jestesmy..
Trzeba się w tym roku upominać o podwyżkę mocno, wyjaśnień że pandemia i że nie ma pieniędzy nawet nie chce słyszeć, roboty ciągle przybywa a nie ubywa, jak nic z tego nie wyjdzie również zmieniam robotę.
W oddziale Kraków jest "uklad zamknięty",czy jak kto woli , prywatne ranczo kierownika X.Wszelkie starania są daremne. Naprawianie wozka przy -12 st.C pod chmurką ,przestaje mnie bawić.Tez szukam innej roboty...byle w lepszych warunkach.Po ilosci ofert pracy, widzę ,ze nikt nie kwapi się do roboty w tej firmie.Cóż trudno się dziwić ,zarobki przeciętne, wymagań mnóstwo, komfort pracy..(usunięte przez administratora)
Czy były jakieś zwolnienia pracowników ostatnio? Macie nowe miejsca ?
Macie zapewnionego multisporta?
witam serdecznie, jaka jest atmosfera i zarobki w Emtor Toruń. Czy występuje kumoterstwo i mobing? Czy są benefity w postaci karty multisport i prywatnej opieki medycznej? pytam bo jestem zainteresowany pracą w tej firmie.
Słyszałem ze jest multisport, to prawda ?
Czy w Emtor Sp. z o.o. są paczki/bony świąteczne?
(usunięte przez administratora)Jak wygląda praca w tej firmie??Jak zarobki???Gonitwa czy spokojnie ??
Jak w każdej firmie pracują ludzie i "parapety" tak jest też i tutaj.(usunięte przez administratora) Masakra co się tu dzieje. Myślą, że jak złapali duże centra dystrybucji to są potęgą. NIE TAKIE FIRMY UPADŁY PRZEZ ZŁE ZARZĄDZANIE.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Emtor Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Emtor Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Emtor Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!