Cloudware Polska Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Cloudware Polska Sp. z o.o.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

X Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Nie rozumiem, nie można napisać opinii zawierającej plusy i minusy miejsca pracy gdy zakończyło się w nim przygodę? Nie można przyjmować gadżetów lub chodzić na imprezy jeśli coś w firmie nam się nie podoba? Czy zachowaniem klasy ze strony firmy jest tolerowanie "naruszenia nietykalności cielesnej" podczas imprezy firmowej? Poważna firma podjęłaby działania zamiast najpierw zamieść pod dywan, a jak sprawa już ucichła zwolnić poszkodowanego.

the_real_mug Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@X

@X Dałeś w innej odpowiedzi złotą radę, co by czytać ze zrozumieniem, a sam się do niej nie stosujesz. Pozwól, że ci wyjaśnię. Chodzi o fakt pracowania gdzieś kilka lat, przez ten czas jak widać z wylanych żali wynika że wile rzeczy się nie podobało, ale dziwnym trafem taka osoba dale sobie pracowała. Po co? Czy to jakaś forma umartwiania się? Jest tyle miejsc pracy na rynku. Żale natomiast wylewane są, bo to firma postanowiła się rozstać a nie pracownik. Nagle w takim przypadku pojawia się wpis jak tu, jak to komuś było źle. Teraz rozumiesz? Co do jak to określiłeś "naruszenia nietykalności cielesnej" - ciekawym jest, że znasz sytuację tylko z jednej strony i to buduje twoją narrację. Wysuwasz twierdzenie, że "sprawa została zamieciona pod dywan", bo co, bo ktoś oskarżony przez poszkodowanego nie został zwolniony? A nie przyszło ci do głowy, że mogło się okazać, że to nie było pobicie? Rzucasz bezpodstawne oskarżenia i nie wiem czy sobie zdajesz sprawę, że są na to paragrafy. Na koniec, przestań szerzyć teorię, że kolega Michał pożegnał się z pracą przez to, że "poszkodowanego ktoś pobił". Już dostałeś wyjaśnienie dlaczego taką a nie inną decyzję podjął pracodawca.

X Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@the_real_mug

Swoje stanowisko opierasz o tezę, że jakby to pracownik odszedl to opinia by się nie pojawiła. Nie ma znaczenia kto rozstał się z kim, jeśli komuś coś sie nie podobało i chce napisać opinię to ją napisze. Tak to zostało określone w innej odpowiedzi, więc uznałem, że będzie to odpowiednie (najbardziej trafne z prawnego punktu widzenia, bo rzeczywiscie w paragraf pobicia musi być zaangażowanych więcej osób niż 1). Nikt nie rzuca bezpodstawnych oskarżeń, bo sytuacja miała miejsce naprawdę, a na potrzeby tej dyskusji to w sumie nie ma znaczenia, czy nazwiesz to "pobiciem" czy "naruszeniem nietykalności cielesnej". Chodzi o to, że na firmowej imprezie pracownik dostał od innego pracownika w mordę (temu chyba nie zaprzeczysz?), a pracodawca nic z tym nie robi (stąd raz jeszcze: "sprawa została zamieciona pod dywan").

Damian Tosiński Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 26 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy firma przewiduje rekrutację na praktyki letnie w roku 2024?

EX
Użytkownicy czekają na odpowiedź 27 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Firma działa w dość dziwny sposób, ciężko zrozumieć jaki jest cel tej firmy, nie przedstawiają Action Planu, dadzą Ci cele do realizacji, zrealizujesz je, dostaniesz pozytywny feedback, potem podwyżkę, podpiszesz aneks, a za dwa dni przyjdzie do Ciebie przełożony i powie że Cię zwalnia, na pytanie ''dlaczego?'' nie uzyskasz żadnej odpowiedzi, ponieważ? przełożony sam tego nie wie! Traktują ludzi okropnie, zwolnili cały zespół developerski w 2 dni, wstyd wstyd i wstyd. Dołącz do Cloudware jeśli codziennie chcesz bać się o swoją głowę.

Handlowiec
Pracownik
 Pytanie

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony pracą w Cloudware i jednocześnie zszokowany tymi negatywnymi opiniami poniżej/powyżej. Firmę tworzą ludzie, a do nich nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń. Atmosfera jest świetna i przede wszystkim, jest wsparcie dla sprzedaży. Jeśli tylko komuś się chce, to na pewno znajdzie tu swoje miejsce. Biuro profesjonalnie wyposażone, dostępny jest pełen pakiet socjalny. Prezes kontaktowy i otwarty. Szef sprzedaży: pełna profeska i full wsparcia dla swoich ludzi. Czego chcecie więcej???

Obserwuję
Pracownik
 Pytanie
@Handlowiec

Bo wiesz co - w głowach się przewraca co niektórym i serio, jeśli ktoś nie posiada podstawowej kompetencji jaką jest umiejetność KOMUNIKACJI, skoro taki ten szef straszny, a przecież wszystkie nieporozumienia wynikają z braku jasnej, konkretnej wymiany zdań; to jaki z niego będzie handlowiec jak wyjdzie do Klienta? Lepiej jest przecież wyrzucić z siebie w Internecie, czy już nie powiem na zewnątrz, przedstawiając swój punkt widzenia zamiast omówić w czym tkwi Twój problem. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi! Dyrektor zna wielu ludzi i oni znają jego i przez wielu jest cenionym niegdyś handlowcem o dużych kompetencjach, widzi i wie o was więcej niż Wam się wydaje. Ale jak przychodzi człowiek, który przedstawia siebie jako doświadczonego Key Account Managera, a nie rozumie różnic pomiędzy informacją cenową a ofertą, nie potrafi rzetelnie skleić oferty, jak ognia boi się wzięcia odpowiedzialności za swoją ofertę tylko spycha to na innych, to czegoś tu nie rozumiem? To zacznijmy może od niższego szczebla, nauczmy się, a nie miejmy pretensje mówiąc jak to jest źle w tym Cloudware, zamiast dostrzec, że nie potrafimy złożyć oferty działając na szkodę firmy. To nie sprzedaż goździków na targu moi drodzy! Chociaż i tu niezbędne są pewne kompetencje i m.in. komunikacja i wiedza co sprzedajesz, bo sama informacja, że to tylko piękne goździki nie wystarczy ;)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie Cloudware Polska Sp. z o.o.? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
ewoluacja
Inne
 Pytanie

Ludzie ogarnijcie się, po co wylewacie tyle pomyj tu na Go Worku, naprawdę tak ciężko mówić wprost o swoich potrzebach i oczekiwaniach?? Po opiniach wiem czego brakuje w firmie - komunikacji, przez duże K... DOPRAWDY. Odnoszę wrażenie, że komentarze tutaj to jest jakiś rynsztok - ze strony ex pracowników jak i pracodawcy, pomyślcie. Jak chcecie zatrudniać najlepszych ludzi, jak brakuje wam tak ważnej rzeczy jak komunikacja i rozmowa. Dodam że znalazłem ofertę pracy na LinkedIn i postanowiłem poszperać w internecie na temat firmy, już wiem że cv nie wyślę.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Gabriela
Inne

A czy Ciebie bezpośrednio dotknęła taka sytuacja i zostałeś zwolniony? Zastanawiam się też jaki podano powód przy wręczaniu wypowiedzenia. A może osoby, które zostały zwolnione po prostu się nie wykazywały w odpowiedni sposób?

Przydupas'ka
Pracownik
 Pytanie

Zacznę od Wikipedii... Definicja Sprzedawcy: Sprzedawca – osoba (fizyczna albo prawna) dokonująca sprzedaży dóbr materialnych lub usług, oferując je nabywcy. Czym zajmujemy się w Cloudware - sprzedażą, czyli zatrudniani powinni być sprzedawcy. Dlaczego żadna z Szanownych Koleżanek lub Kolegów nie odwinie taśmy i nie wróci myślami do czasów, w których obiecywało to złote góry i miliony kontraktów. Praca w nadgodzinach... no błagam, jeżeli ktoś pracuje w handlu to wie, że tak to wygląda. Niech rzuci kamieniem choć jeden doświadczony handlowiec, który pracuje w godzinach 9-17. Jako osoba, która najczęściej gasi światło w tej firmie, potwierdzam, iż żadne z Was Szanowni nie zostaje po godzinach... A napisanie raz na miesiąc maila w stylu: Nie mam nic w pipeline a TY jesteś tylko Dyrektorem i co mi zrobisz jak mnie złapiesz" na Boga nie jest pracą w nadgodzinach. Każdy z Was ma na wizytówce KAM, definicja poniżej: Key Account Manager (skrót KAM) – jest to kierownik ds. kluczowych klientów firmy. Osoba zajmująca to stanowisko odpowiada za budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami oraz kreuje wizerunek firmy i polityki sprzedaży, a także finalizuje i negocjuje umowy z klientami. Każdy z Was jest Kierownikiem a niektórzy nawet nie potrafią policzyć formuły w exelu czy wziąć telefonu w dłoń i zadzwonić do Klienta. No KEROWNYCY jak się patrzy. Żarty nie na miejscu - kwestia poziomu poczucia humoru. Niestety Wasze żarty są śmieszne choć często chyba podłapane pod dyskoteką na wsi ale już żarty Dyrektora - to nie wypada, to nie korporacyjne. Wam wolno, Jemu już nie. Stosujemy prawo wtedy i tak wybiórczo, jak jest nam wygodnie, głośne oklaski. Wylewanie złości na pracownika - zapraszamy do przedszkola, tam za kupe w gacie, dostaniesz przymusowy prysznic. Witam w dorosłym świecie… Siedzenie 8 godzin dziennie – nie podlega dyskusji. Znasz zasady albo grasz albo się wypisujesz, nikt tu nikogo nie trzyma na siłę. No ciśnie się na usta… No przepraszam, ze musisz pracować te 8 godzin. Dlaczego nie napiszesz, że jak chcesz iść do lekarza - idziesz, chcesz jechać na dłuższy weekend w góry czy nad morze - jedziesz, boli Cię palec – zostajesz w domu, masz chore dziecko – pracujesz zdalnie lub nie. Ludzie błagam. Cebulandia - pogard. neol. zawistne, skąpe lub chamskie zachowanie. Mam Cię, wiem kim jesteś XD, takich sformułowań używa tylko jedna osoba. Gratuluję odwagi ???? To ja na koniec może się przedstawię. Jestem jedyną spośród Was, którzy mają choć odrobinę odwagi. Dominika – myślę, że to mój, nadany przez Ciebie przydomek (usunięte przez administratora) – poniżej definicja. (usunięte przez administratora) - jak widać poniżej określenie traktowane jako wulgarne, dziękuję za dobre słowo 1. wulg. «osoba zależna od kogoś wpływowego, zawsze przy nim obecna i popierająca go» Postanowiłam w końcu napisać dwa słowa od siebie i NIE dlatego, że bijecie w firmę a dlatego, że bijecie w dział; w którym pracuję od lat i mojego Kolegę z ławki, obecnie Dyrektora. Każdy z Was na starcie dostał w pakiecie razem z koszulką i długopisem, set Klientów do „opieki”. Ludzie, odsyłam Was do Wikipedii lub innego słownika pojęć dla Was obcych, może wówczas poskłada się Wam w całość, po co tu przyszliście. Twój Szef zatrudnia KAMów, handlowców z krwi i kości, którzy nie mają problemu aby odebrać od Niego telefon o 19 bo trzeba DRke założyć, którzy mają tzw. ciąg na bramkę (ups, pardon jak Cię obraziłam tym nie na miejscu żartem), którym chce się pracować przede wszystkim. Zadaj sobie podstawowe pytanie, co sprzedałeś… „Bo mi nikt nic nie tłumaczy” Nie wiesz jak sprzedawać? Co tu robisz? Przedstawiłeś się jako handlowiec a pytasz jak sprzedawać? Ludzie no błagam, trochę pokory. Ego wygórowane to masz Ty i to gigantyczne. Wymagania rozbuchane aż pękasz w szwach a w rzeczywistości bywa różnie. Zostałam wywołana do odpowiedzi zatem i ja wypowiem się na temat naszego Szefa. Zawsze miałam szczęście do szefów i tym razem mnie nie zawiodło. Nie będę mówić o ekspresyjności czy jej braku, o krzykliwości czy stonowaniu to są cechy charakteru, które każdy z nas dostał po rodzicach. Dyrektor ma coś czego Ty kochanie nie masz, jest skutecznym sprzedawcą i od lat zarządza tym co ma. A ma tylko Wasze puste pipeliny. Więcej... zawsze jak pieką Cię uszy wiedz, że w tym momencie Twój szef, broni Ciebie i przykrywa Twoje błędy przed pozostałymi. Uważasz mnie za przydupasa, może nim jestem ale podkreślam NIE bronię firmy, bronię swojego zespołu, którego jestem częścią od lat. Wiesz gdzie mnie szukać, jeśli masz odwagę ;) P.S. Prezes czyta – gwarantuję

13
Mug
Pracownik
 Pytanie

@xd Zatrudniasz się w firmie na określone stanowisko, które nie ma przeddrostku 'Junior' i oczekujesz, że sztab ludzi będzie tylko czekał żeby podać Ci gotowca na tacy? Przychodzisz na stanowisko KAM’a bez własnego portfolio Klientów i jeszcze masz pretensje? Niezły tupet. Ogarnij się, z takim podejściem to długo nigdzie nie posiedzisz. Nie masz znajdywać sobie roboty, bo ją dostałeś, więc należałoby się wykazać a nie szlochać, że nie wiesz co teraz masz począć. Aż dziw bierze, że wydawałoby się dojrzała osoba, nie potrafi się odnaleźć w dorosłym świecie. Łatwo jest oczerniać kogoś w Internecie, rzucając bezpodstawne epitety. Odwagi zabrakło zrobić to face-to-face czy raczej argumentów? Bzdurą jest to, że wymaga się siedzenia więcej niż 8h, natomiast te 8h to Twój psi obowiązek, w razie wątpliwości (wystarczy czytać umowę ze zrozumieniem). Czas się otrząsnąć, nie jesteś pępkiem świata jak Ci to pewnie wpajano do tej pory. Przychodzisz do pracy, to działaj, wykaż się, a nie liczysz, że wpadniesz na 3 czy 4 godzinki, napijesz się kawki, popitolisz o pierdołach, przeczytasz kawałek książki i robota sama się zrobi, albo lepiej – ktoś ją za Ciebie wykona. A można było chociażby poświęcić swój czas na zaznajomienie się z tym co miałeś oferować Klientom – na wyciągnięcie ręki miałeś specjalistów. Wystarczyło chcieć. To nie przedszkole czy inne gimnazjum, żeby Cię za rączkę prowadzać. Te wszystkie komentarze celujące w Szefa sprzedaży są tak żałosne jak osoby, które postanowiły je napisać. Jakaś banda niedojrzałych, niekompetentnych i sfrustrowanych nieudaczników, którzy myślą, że im się wszystko należy. Żadna firma nie jest instytucją charytatywną dla osób, którym jedyne co się chce, to czekać na kolejną wypłatę. Ciekawostką niech będzie, że jadem tutaj plują osoby, które nie sprawdziły się w sprzedaży, a z tego co zaobserwowałem to część tych, którym podziękowano nie potrafiło rozmawiać samemu o własnej ofercie, nie potrafiło zrobić prezentacji ani zidentyfikować potrzeb swoich Klientów, a teraz płacz i to przecież szef najgorszy. Full profeska. W Cloudware stawia się przede wszystkim na zaangażowanie i kompetentność. Niestety czasem trafi się ktoś taki jak z tych nie merytorycznych hejterskich komentarzy, który będzie nierobem, widział tylko czubek własnego nosa i miał pretensje do wszystkich tylko nie do siebie.

12
Paweł
 Pytanie

Dzień dobry, Mam pytanie odnośnie pracy w firmie, czy ocena 2/5 gwiazdek jest adekwatna do faktycznej pracy w tej firmie? Dodatkowo, czy ktoś był ostatnio na rekrutacji i mógłby się podzielić ogólnymi wrażeniami i dokładniejszą oceną całego procesu. Pozdrawiam,

John doe
Były pracownik
@Paweł

Nie idź tam strata czasu i nerwów. Najbardziej toksyczny zespół z jakim miałem "przyjemność" pracować

Chyba wiele tych zespołów
Pracownik
@John doe

Jak widać wiele przeszedłeś zespołów ... pytanie o Ciebie czy potrafisz gdzieś się odnaleźć gdzie wymagania są wysokie jak również przywileje. Jeśli komuś się chce to jest zadwolony.

1
mellov
Kandydat
 Pytanie
@John doe

Hej, w ktorym zespole pracowales?

John doe
Były pracownik
@Chyba wiele tych zespołów

Jeśli komuś się chce na pewno. To ludzie tworzą atmosferę w firmie jak się trafia na ludzi co nie chcą współpracować a pracę utrudniają to proszę się powstrzymać od takich komentarzy. Co z tego że pracownik może być zaangażowany jeżeli ktoś nawet nie chce dać mu szansy bo grzeje stołek parę lat

Zostaw merytoryczną opinię o Cloudware Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Cloudware Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii