Proces Rekrutacyjny - Jak wygląda?
Krok 1: Złóż Aplikację!
Poprzez formularz rekrutacyjny na stronie https://asselems.com/pl/kariera złóż swoją aplikację na wybraną ofertę pracy lub na interesujący Ciebie staż. Pamiętaj, że jeśli nie ma aktualnie oferty na stanowisko pracy, które Ciebie interesuje - zawsze możesz po prostu zostawić swoje CV!
Krok 2: Rozmowa Telefoniczna
Podczas rozmowy telefonicznej wstępnie poznajemy wybranych kandydatów oraz zadajemy podstawowe pytania, które dotyczą doświadczenia i umiejętności, dostępności i oczekiwań finansowych.
Krok 3: Spotkanie Rekrutacyjne
Pierwsze spotkanie odbywa się bezpośrednio z przedstawicielem Działu Personalnego. Zależy nam przede wszystkim na poznaniu Ciebie, twoich cech osobowościowych oraz kompetencji zawodowych. Rozmowa dotyczy zazwyczaj mocnych stron, edukacji, doświadczenia zawodowego, a także oczekiwań wobec naszej firmy i planów na przyszłość. Rozmowa kwalifikacyjna jest również okazją dla Ciebie, żeby dowiedzieć się więcej o naszej firmie, stanowisku, na które aplikujesz, kulturze organizacyjnej oraz wartościach, które wyznajemy.
Krok 4: Zadania i Dyskusja
Drugie spotkanie będzie się odbywać w towarzystwie menedżera działu, lub - w wielu przypadkach - specjalisty w danej dziedzinie, który oceni twój poziom kompetencji oraz umiejętności. Na tym etapie rekrutacji możemy poprosić Cię o rozwiązanie serii zadań, które potem wspólnie szczegółowo omówimy i przedyskutujemy.
Krok 5: Ustalenie Warunków
Jest to końcowy etap rekrutacji, najczęściej w formie spotkania, gdzie podejmujemy decyzję o zaproponowaniu Tobie zatrudnienia i omówieniu formy zatrudnienia, warunków pracy lub stażu oraz terminu rozpoczęcia.