Dziadostwo szefy buraki szczególnie Mariusz wydziera się o byle co i patrzy jak by ktoś mu krzywdę cały czasz robił jak się zatrudniałem to miało być płatne od frachtu a przy wypłacie platnos z kilometra 0.65gr
Ładując ciągniki tej firmy w Gdyni w terminalu kontenerowym już od dłuższego czasu, mogę z ręka na sercu powiedzieć ze tak niskiego poziomu u kierowców firm transportowych już tu dawno nie widzieli. Jeżeli się nie potrafi opanować prostego ciągnika, a firma pcha takiego delikwenta do terminala bez żadnego przygotowania to pożal się Boże. Jeden wielki dramat. Mam nadzieje ze będzie tych kocopołów na polskich drogach coraz mniej.
Po okresie próbnym nie ma żadnych podwyżek choćby takich symbolicznych? Umowę jaką się później podpisuje? Na rok czy dłużej?
Omijać tą firmę szerokim łukiem. Pracowałem cały miesiąc.Odzial Tarczyn na przepinkach naczep pod IKEA.Robota nie poukladana bywało że w ciągu dnia dwa-trzy razy zmianu planu dnia.Czas pracy kierowcy dla nich nie istnieje.Rozładunek chcieli żeby robić na pauzie dobowej I podjeżdżać pod rampę na skoka.Jak powiedziałem że nie będę tak jeździć.To usłyszałam od Huberta że kierowcy tak jeżdżą i że jestem miękki.Wiec podziękowałem za współpracę.Łapia też tzw(usunięte przez administratora) giełdowe.A pod IKEA mają płacone w dwie strony. Podsumowując to była moja najgorsza firma w której pracowałem.Robote chcieli żeby robić za dwóch,a wypłata jak za jednego.
To ile godzin się pracuje, skoro ma się mniej roboty? Wynagrodzenie jest o wiele niższe? Na jak długo taki okres jest przewidywany? Pytam, bo myślę nad aplikacją...
Odradzam. Jazda za 14.50zl za godzine pracy mówią ze jest dniówka 350zl a ta dniówkę liczą od godziny wyjazdu żeby mieć 5dni pracujących trzeba robić od poniedziałku do soboty przypominam najniższa stawka godzinowa jest 24zl
Kompletnie odradzam. Najniższa, a reszta pod stołem (o ile w ogóle). Brak spójności pomiędzy tym co mówią przez telefon i na miejscu. Nieporozumienie. Jeździć zestawem za najniższą? Powodzenia
Ucieszyłam się jak przeczytalam, że są otwarci na nowe osoby bez doświadczenia, bo naprawdę ciężko mi znaleźć pracę, mam wrażenie że wszędzie w wieku 20 kilku lat szukają z 30 letnim doświadczeniem najlepiej.... taka początkująca osoba jako dyspozytorka też zarabia te wskazane w ofercie stawki? 6-7 brutto tam było...
Biorąc pod uwagę że miesiąc temu pisali w ogłoszeniu że szukają az 10 spedytorów to chciałem zapytać, czy jeszcze jest szansa żeby się przyjąć teraz. Czy tak szybko już mają ludzi, ktoś coś wie? Ciekawe ile ta rekrutacja trwa tam i czy trudna skoro tak szybko.
Wam sie firmy pomylily ta fiarma nie la żadnego oddzialu we wroclawiu to jest (usunięte przez administratora)
Spedytorka ma takie same zarobki jak spedytor? Mam nadzieję,że jak zapraszają w ogłoszeniu obie płcie to i warunki jednakowe oferują, bo to niestety różnie bywa.
Panowie chyba czas się ..ewakuować z Poznania, z Ociaża...zabierają nam diesle...czyli koniec z drugą wypłatą,dają nam gazówki ..miały być volva teraz przyszły iveca na gaz ..czas ...uciekać.MK
(usunięte przez administratora)
Szanowny Panie Danielu jesteś (usunięte przez administratora) Wyszliśmy na szkolenie Pan Sergiej nie widział problemu i został na szkolenie poprosił o dwa dni z kierowcą i jest zadowolony. Przez telefon rozmawialiśmy i nic się nie zmieniło. To Pan po przyjechaniu robił jakieś problemy, wymyślając sobie sztywne godziny pracy, co jest niemożliwe w tym zawodzie i o czym informowałem przez telefon. Po prostu Pan się bał jak dziecko. Proszę sprostować swoją opinię i przeprosiny telefoniczne jeśli nie, wyciągnę z tego konsekwencję ponieważ jest to oszczerstwo z Pana strony. Pozdrawiam.
Firma bardzo fajna. Auta sa stare ale w miarę utrzymane zależy które niektóre to złomy kierowcy nie szanuja naczep aut itd szef o połowie spr nie wie albo mysli ze pracownicy dopilnują i to zalatwia. Pieniądze zawsze są na czas ale czasami nie wiadomo za ile sie pracuje dogadujesz stawke wracasz jest co innego czasami km frachty dniówkach a nawet godzinowka i do wyplaty nie wiadomo które masz policzone.. firma byla fajna ale chlopaki zagubili sie troche pytanie jedno kasa uderzyła do glowy czy co. Nie polecam nie odradzam nowy pracownik oceni sam
Cześć, aż 10 wakatów się pojawiło na stanowisko spedytora. Z jakiego powodu aż tylu ludzi szukają. Nie chce być za bardzo podejrzliwy, ale może coś z warunkami jest nie tak, czy coś w tym stylu. Ponoć wynagrodzenie jest adekwatne do stawianych celów i osiąganych wyników, ale tak mniej wiecej to ile zarabiają tu spedytorzy? Trzeba mieć własną bazę klientów z tego co czytam, a napiszecie mi jak dużą.
Braliście udział w procesie rekrutacji na stanowisko Spedytor w M&M Spedition Sp. z o.o.? Napiszcie, co sądzicie o rozmowie kwalifikacyjnej/ jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna. Wasza opinia może okazać się pomocna dla innych użytkowników.
Omijać tą firmę!!!!! Pracowałem w tej firmie w Radomsku tutaj ludzie przychodzą na max miesiąc czasu i po wypłacie uciekają !! Brak szacunku do kierowcy!! samochody tragedia nawet biegi normalnie nie działają (manual)opony dopiero wymieniają jak jest wyszczał !!! Oświetlenie naczep to już (usunięte przez administratora)w nocy jeździć bez oświetlenia !!!
Ładując ciągniki tej firmy w Gdyni w terminalu kontenerowym już od dłuższego czasu, mogę z ręka na sercu powiedzieć ze tak niskiego poziomu u kierowców firm transportowych już tu dawno nie widzieli. Jeżeli się nie potrafi opanować prostego ciągnika, a firma pcha takiego delikwenta do terminala bez żadnego przygotowania to pożal się Boże. Jeden wielki dramat. Mam nadzieje ze będzie tych kocopołów na polskich drogach coraz mniej.
to jak ktoś zdobył prawo jazdy na ciągnik skoro nie potrafi go opanować i nim jeździć ? ciekawe czy firma tego nie widzi że sprowadza zagrożenie na drodzę zatrudniając takie osoby ?
No kierowców brakuje dlatego młoda gwardia jeździ i się uczy tak samo jak u was na terminalu też mają problem trafić kontenerem na naczepe i celuje kilka razy kiedyś zadzwonili do waszego kierownika to sam powiedział że operatorzy się uczą bo nowi są każdy widzi na kimś a nie patrzy na siebie
Każdy kiedyś się uczył i bez sensu jest takie gadanie ze kierowca nie ogarnia chwile pojeździ i będzie wiedział o co chodzi suwnicami operatorzy tez nie za ciekawie ładują
Tylko że to trochę dziwne, jak wszyscy nagle nie potrafią podstawowych czynności prawda? To co, sami młodzi tam pracują? A co z ludźmi z doświadczeniem?
Firma nie zatrzymuje tych doświadczonych w żaden sposób? Chociaż może próbują. Premia, obietnica awansu? Szkoda chyba tracić doświadczonych kierowców.
Jaki awans jako kierowca? Sory ale piszecie brednie. Jest sporo kierowców którzy pracują tam minimum 3 do 13 lat i jakos wszystko jest ok
Dziwię się Hubertowi i Mariuszowi że nie zwolnili do tej pory gościa który doprowadził do odejścia wielu kierowców z Poznania
Ponieważ zatrudniają świerzych kierowców co zdali prawo jazdy (trochę wyrozumiałości) bo żaden kierowca nie pójdzie pracować za takie pieniądze ale łudzą się że po okresie próbnym 3 miesięcznym będą zarabiać a tu pyk czar prysł nawet świerzaki się zwalniają ponieważ nie wytrzymują takiego traktowania względem pracownika
Po okresie próbnym nie ma żadnych podwyżek choćby takich symbolicznych? Umowę jaką się później podpisuje? Na rok czy dłużej?
Szukają teraz kierowcy C+E, 6 tys. na rękę. Dalej tak: praca poniedziałek-piątek, czasami weekendy płatne w nadgodzinach. Ile tych weekendów macie i ile płatne są? Jakieś stawki godzinowe są obliczone?
Na Ociazu 140 za kurs do Poznania i z powrotem ciężko zrobić dwa kółka bo brak pełnych na Ociazu trza czekać...czyli 280 dniówka jak masz szczęście jedynym plusem jest przyzwolenie Mariusza i Huberta na pobranie premi z ba....u,dzięki tej premi ma kto jeździć
Taka dniówka to całkiem dobrze tyle że chyba nie codziennie się trafia co? Pisząc o premii masz na myśli zaliczkę do pobrania czy faktycznie jest jakaś dodatkowa premia do wypłaty?
Jestem pracownikiem tej firmy zobaczysz 6 tyś ????????miałeś na myśli najniższą krajową okres próbny a później żegnaj kolego sam odejdziesz !
A po okresie próbnym nic nie wzrasta? Mówisz, że najniższą na próbnym dają a ciekawe czy dałeś szansę i zaczekałeś żeby zobaczyć jak jest później. Można wiedzieć, jak te kwoty się prezentują potem wraz z nabraniem doświadczenia?
Dać szansę na co miałem dać ? Na to aby dalej pracować na najniższą krajową czy łudzić się że zostanę rodzynkiem jako jedyny kierowca z tej całej firmy dostanę 6 tyś bo nikt tyle nie ma !
Omijać tą firmę szerokim łukiem. Pracowałem cały miesiąc.Odzial Tarczyn na przepinkach naczep pod IKEA.Robota nie poukladana bywało że w ciągu dnia dwa-trzy razy zmianu planu dnia.Czas pracy kierowcy dla nich nie istnieje.Rozładunek chcieli żeby robić na pauzie dobowej I podjeżdżać pod rampę na skoka.Jak powiedziałem że nie będę tak jeździć.To usłyszałam od Huberta że kierowcy tak jeżdżą i że jestem miękki.Wiec podziękowałem za współpracę.Łapia też tzw(usunięte przez administratora) giełdowe.A pod IKEA mają płacone w dwie strony. Podsumowując to była moja najgorsza firma w której pracowałem.Robote chcieli żeby robić za dwóch,a wypłata jak za jednego.
A ile Ci w sumie tak miesięcznie wychodziło pln przy takim trybie pracy za dwóch? Nie sobie pytam, nie nadaję się za kierowcę, ale dla mojego faceta :)
Pracuje tam 10lat i nie mam takich problemów nie wiem skąd to się bierze sa zle dni jak np teraz od października jest krucho z robota ale nie jest źle
a czy brak pracy u nich odbija się jakoś na wypłatach pracownikach? w tych sezonach gdy jest krucho to zabierają np. system premiowy lub zwalniają wcześniej do domu, jak to wygląda?
Nie nie odbija sie to na wyplatach nie zauwazylem zeby ucinali czy cos. Pisanie bzdur niesie konsekwencje
Czyli co to w rzeczywistości oznacza, że od października jest krucho z pracą? Zanegowano ucinanie godzin oraz systemu premiowego. Więc w czym innym przejawia się ta kruchość?
W tym ze jest poprostu mniej roboty. I trzeba to wytrzymac. Nie wiem skad maja te problemy kierowcy… wszystko zawsze wina firmy a nie pracownika
To ile godzin się pracuje, skoro ma się mniej roboty? Wynagrodzenie jest o wiele niższe? Na jak długo taki okres jest przewidywany? Pytam, bo myślę nad aplikacją...
Nie polecam tej firmy nikomu. Po 1 Monika - pensja do 10 przelew, a potem 20 jak się zechce policzyć reszta. Często po kilka razy trzeba się prosić o wypłatę, a i tak szefowa najpierw spróbuję (usunięte przez administratora) Każdy kierowca to mówi, a ona cały czas próbuje kręcić na pensjach. Po 2 auta, zaniedbane nim wsiądziesz do zestawu to najpierw przygotuj wory na śmieci bo nikt nie dba o sprzęt. Po 3 warsztat, dla którego jest ważniejsze zlecenie od usterki. Przykład wstawisz naczepę na wymianę klocków, a ucieka powietrze z siłownika to nikt tego nie zrobi bo w zleceniu nie było słowa o tym. Po 4 Hubert - (usunięte przez administratora) Obiecuję złote góry, a zawsze na koniec winny jest kierowca, bierze frachty z giełdy po czym ma pretensje, że nie zdążysz na załadunek. Po 5 Mariusz dla niego liczy się wyłącznie faktura i hajs. Nie szanuje nikogo, a kierowców ma za (usunięte przez administratora) Reasumując trzymajcie się z dala od firmy która cały czas żyje latami 90 gdzie kierowcy jeździli na bez czasie. Szacunku od szefostwa nikt nie otrzyma, a jedynie zbędne nerwy
Dziadostwo szefy buraki szczególnie Mariusz wydziera się o byle co i patrzy jak by ktoś mu krzywdę cały czasz robił jak się zatrudniałem to miało być płatne od frachtu a przy wypłacie platnos z kilometra 0.65gr
Kwota przy wypłacie to jedno, a jaka na umowie widnieje? Chyba tym powinno się kierować? A tak średnio ile km tygodniowo się robi?
Czyli że niby wiesz, że on narzeka na firmę nie dlatego, że się źle w niej pracuje, tylko dlatego, że sam coś nawywijał? Tak ja bynajmniej zrozumiałem. A wg Ciebie jak tam kierowcy mają? Ile płacone?
Zatrudnienie tragedia trzeba się o ta pracę prosić wydzwaniać i się ciągle dopytywać. Kierowca początkujący nie wie nic zero informacji i pomocy że strony firmy. Duże przeładowania mnóstwo papierologii.
Masz na myśli, że ciężko w trakcie rekrutacji się skontaktować czy już po zatrudnieniu? Zależałoby mi na szybkiej decyzji w sprawie pracy, a chodzić i prosić to też nie chcę. Czyli potem kontakt z biurem, spedycją w trasie też słaby, dobrze rozumiem?
Kasa na czas. Jazda wołku komina większość tras po kraju wiadomo że kasa mniejsza niż kółka 3 tygodniowe - ale coś za coś nocuje w domu co cieszy żonkę i dzieciaki. Polecam, MIKE
Czy urlop w M&M Spedition Sp. z o.o. jest płatny 100%?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w M&M Spedition Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy M&M Spedition Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w M&M Spedition Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!