Odradzam zatrudniania się w Castorama Radom. Zarobki marne, większość weekendów w pracy, a jako świeżak będą to drugie zmiany czyli do 21. Niby dzień do odbioru na tygodniu ale weekend w pracy. Obowiązków przybywa na każdym dziale, a podwyżki 100-200 zł brutto na rok. Pani dyrektor skutecznie psuje atmosferę w pracy, jednego dnia uśmiechając się do wszystkich, po to by następnego za byle g opieprzac nie przebierając w słowach. Zasada jest prosta zwolnić jak najwięcej doświadczonych pracowników i zastąpić ich nowymi. Jedyny dział godny polecenia to dział sanitarny, który ma normalnego kierownika potrafiącego obronić swoich pracowników, reszta działów raczej średnio. Najgorzej mają na logistyce zarobki najmniejsze, a pracują za cały sklep. Nie pomaga nowy kierownik, który w nieudolny sposób próbuje się wykazać przed dyrekcją wprowadzając zmiany, które często nie ułatwiają pracy, a wręcz utrudniają. Przerzucanie ton towaru dziennie, jednocześnie obsługa klienta, zamówień internetowych przyjmowanie dostaw w skrócie logistyka. Oczywiście na każdym dziale są osoby, które udają że pracują i mają na to pozwolenie od swoich kumpli kierowników. Oszczędności wszędzie od kartek papieru,brak imprez działowych czy małe pule na podwyżki dla pracowników. Plusem jest umowa o pracę bez okresu próbnego i gwarancja wypłaty. W tej firmie jeżeli masz swoje zdanie, które jest inne niż dyrekcji lub kierownictwa to prędzej czy później zostaniesz zwolniony.
proces projektowania i obsługi zamówienia kuchni bez zarzutów, Pani Ilona albo Milena(nie pamiętam imienia) bardzo pomocna i rzeczowa, natomiast proces montażu przez pana Krzysztofa P.(kto miał do czynienia, będzie znał nazwisko) tragiczny !!! ten człowiek to książkowy partacz i pozer, na montaż przybył bez projektu kuchni, w ogóle się z nim nie zapoznał wcześniej, sprawdzał sobie dopiero w telefonie na miejscu, był wielce zaskoczony, że ja nie mam wydruku, a mógł o tym wspomnieć bo rozmawialiśmy ze 3 razy przed wizytą, instalację odpływową pod zlewem zamontował tak, że był wyciek, przyjechał ponownie żeby poprawić i oczywiście nie poprawił, zrobiłem to już we własnym zakresie, nie potrafił się przyznać, że nie umie tego zrobić tylko symulował i wymyślał bzdety, bateria niedokręcona, kiwała się we wszystkie strony, listwa maskująca boczna blatu przyklejona z pofałdowaniem, nie poprawił mimo wielokrotnego zgłaszania, w trakcie montażu dolnych szafek(ponieważ nie miał projektu przy sobie) nie zamontował karuzeli tylko została wyrzucona razem z innymi kartonami(wartość 500 złotych), dobrze, że się szybko zorientowałem i odzyskałem ten element, krzywo przykręcone drzwiczki i mnóstwo niedokręconych śrubek to już taki jego standard widocznie, wszystkie mankamenty były zgłaszane do niego, obiecywał, że przyjedzie i poprawi, ale jednak nigdy to nie nastąpiło, kłamstwa i wymówki spowodowały, że w końcu odpuściłem i wszystko poprawiłem we własnym zakresie, po prostu nie miałem już siły na tę mentę, przestrzegam innych potencjalnych klientów tego buca pseudo fachowca, nie płaćcie mu w całości dopóki nie poprawi wszystkiego bo będziecie mieli tak jak ja
W niedzielę 10 grudnia robiłam zakupy w Castoramie w Radomiu. Chciałam podziękować Pani Emilii za zaangażowanie, zaopiekowanie się klientem i rozwiązanie wszystkich problemów, które wydawały się nie do rozwiązania. Szczególnie w okresie świątecznym taka pomoc jest nieoceniona. Dziękuję
Jakie godziny pracy obowiązują w Castorama?
Jestem pozytywnie zaskoczona obsługa na dziale z karniszami. Nie miałam dobrego zdania o pracownikach bo pan nie potrafił mi dobrać bateri tyło pokazał alejkę. Panie były mile uśmiechnięte a i wcisnely mi jeszcze firanki Polecam
Odradzam zatrudniania się w Castorama Radom. Zarobki marne, większość weekendów w pracy, a jako świeżak będą to drugie zmiany czyli do 21. Niby dzień do odbioru na tygodniu ale weekend w pracy. Obowiązków przybywa na każdym dziale, a podwyżki 100-200 zł brutto na rok. Pani dyrektor skutecznie psuje atmosferę w pracy, jednego dnia uśmiechając się do wszystkich, po to by następnego za byle g opieprzac nie przebierając w słowach. Zasada jest prosta zwolnić jak najwięcej doświadczonych pracowników i zastąpić ich nowymi. Jedyny dział godny polecenia to dział sanitarny, który ma normalnego kierownika potrafiącego obronić swoich pracowników, reszta działów raczej średnio. Najgorzej mają na logistyce zarobki najmniejsze, a pracują za cały sklep. Nie pomaga nowy kierownik, który w nieudolny sposób próbuje się wykazać przed dyrekcją wprowadzając zmiany, które często nie ułatwiają pracy, a wręcz utrudniają. Przerzucanie ton towaru dziennie, jednocześnie obsługa klienta, zamówień internetowych przyjmowanie dostaw w skrócie logistyka. Oczywiście na każdym dziale są osoby, które udają że pracują i mają na to pozwolenie od swoich kumpli kierowników. Oszczędności wszędzie od kartek papieru,brak imprez działowych czy małe pule na podwyżki dla pracowników. Plusem jest umowa o pracę bez okresu próbnego i gwarancja wypłaty. W tej firmie jeżeli masz swoje zdanie, które jest inne niż dyrekcji lub kierownictwa to prędzej czy później zostaniesz zwolniony.
Czy Castorama organizuje staże dla studentów?
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Castorama?
Brutto 4100 doradca na sklepie na pełnym etacie. Brak premii, dodatek za pracę w niedzielę handlową.
Widzę że nowa pani Dyrektor robi porządną robotę Dyrektor logistyki to dobry ruch out Teraz ma czysto i sama poukłada sobie Etaty
Czemu od razu "dobry"? w ogóle o logistyce na forum chyba nawet nie było mowy, żeby było coś nie tak to czemu nagle tego typu obserwacja i wniosek?
Raczej strzał w kolano. Ona sobą nie wiele reprezentuje, wiedzy zbyt dużej również nie ma. Logistyk miał łeb na karku i wszystko zawsze było dopięte jak należy. Obecny logistyk też jest w porządku, ale własnego zdania nie ma. Dyrektorka trzyma go na bardzo krótkiej smyczy i nie wolno mu samodzielnie podejmować żadnych decyzji. Brak szacunku do podwładnych na każdym szczeblu ze strony dyrektorki.
Czy w Castorama zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Zakupy w Castoramie ok.Gorzej z transportem.Pan zrzucił mi 35 paczek styropianu i paletę ważąca ponad 0.5 tony 20 metrów od bramy bo mu gałęzie przeszkadzały.Dzień wcześniej był transport podobnym autem z Leroy i nie było problemu.90 złotych za transport i "nieś se pan"
Jola, Wybacz czego się spodziewałaś ! Te transporty to podwykonawca firma wynajęta przez Castoramę Oni wożą również dla Leroy M tak piszę aby loga z aut Cię nie myliły
Czyli firma nie organizuje transportu tylko firma zewnętrzna? Zawsze myślałem, że to pracownicy sklepu dostarczają i wnoszą towar. A jak coś się przy tym uszkodzi to wtedy kto ponosi konsekwencje?
A czego się spodziewałeś, organizować wnoszenie to sam sobie musisz !!! Kierowca to kierowca zazwyczaj z dyskopatia ????
Czy w Castorama zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Nie sądzę że na gorsze, po zmianie dyrektora tylko plusy, lecz powinni jeszcze rudego również
Zmiany na lepsze? Przecież ta dyrektorka to porażka! wyzywa pracowników na sklepie. Jak chce zmian to niech zacznie ale od siebie a przede wszystkim od własnej kultury
Hej Wodnikowa! Widziałem Cię ostatnio podczas mojej ostatniej wizyty, niestety spieszyłem się - nie było czasu podejść i pogadać. Pozdrawiam Cię serdecznie. Tyle tytułem wstępu. Też słyszałem dużo niedobrego o nowej dyrektorce, Paweł jaki był taki był (tani coaching, przynudzanie i barwienie rzeczywistości) ale nie był (usunięte przez administratora) Jak to mówią po złym Panie jeszcze gorszy nastanie. Jednak nic chyba całościowo nie przebije pewnego kierownika z sektora technicznego, którego umiejętności zarządzania zespołem (zresztą nie tylko te) tkwią gdzieś na dnie rowu Mariańskiego, być może nawet pukają od spodu. Z tego co wiem od pracowników to ciągle niczego w tej kwestii nie poprawił od mojego odejścia, a atmosfera jest mega daleka od tej, która panowała na samym początku istnienia sklepu (w tym już podczas implantacji). Widać lizanie odpowiednich miejsc i dwulicowość w stosunku do podwładnych jest gwarantem utrzymywania się na stanowisku przed tak długi czas. Wszyscy chyba wiedzą o kim mówię, został tylko on na tym sektorze z kierowników którzy byli na implantacji kiedy sklep powstawał. Tyle ode mnie.
A pracownicy co na te obelgi? Stoją i słuchają? Chyba nikt nie ma odwagi powiedzieć tej pani kilka słów.
... ale że jak? Brak kultury?Kobita w bambuko się nie daje robić i tyle. Nie słyszałem żadnych obelg, jest rzeczowo i konkretnie.
Polecam panią Karolinę Wasil do aranżacji projektu kuchni.Pani bardzo pomocna,miła i profesjonalna w tym co robi.Odpowiedziała na wszystkie nurtujące mnie pytania.
(usunięte przez administratora)
To co jest nie tak z tym pracownikiem? Wyjaśnisz? Bo nie rozumiem, przeszkadza ci on jakoś?
Pani Martą, z działu płytek zaopiekowała się mną w sposób bardzo profesjonalny. Potrafiła doradzić, ma wyczucie stylu.
Witam, Castorama jest ok;) zakupy na + gorzej jeśli towar jest nie do końca sprawny a pan z serwisu i reklamacji mówi, że..,, ten typ tak ma,,... i przecież to nic takiego, jeśli z pilarki spalinowej wycieka olej, choć nie była używana, jedynie sprawdzona powiedzmy,, rozruchowo,, bo nie wiem jak nazwać tą czynność, tzw odpalenie...?? I to nic, że w drodzę do serwisu, a uwierzcie pan spławił mnie 3x, zostały ślady na podłodze... po oleju... Ale ten typ tak ma..... Brawa dla drugiego pana z serwisu, który przejął kontrolę nad sytuacją i się udało....
Dzień dobry, Bardzo dziękuję Pani Ani z działu Dekoracje za fachową pomoc, uprzejmość i cierpliwość. Wszystkim kobietom nie mającym pojęcia o wybieraniu farb, tapet, kleju i wszystkiego innego co jest niezbędne do remontu polecam zakupy w asyście tej przemiłej osoby. Przy niej nie poczujecie się głupie i zagubione, a wręcz przeciwnie. Jeszcze raz bardzo dziękuję
Ile macie działów w castoramie?
Czy można mieć rozmowę przez wideokonferencje ?
Chciałabym podzielić się z Państwem bardzo pozytywna opinią jeśli chodzi o pracę Panów ze stolarni w Castoramie. Bardzo miła obsługa, bardzo profesjonalne podejście do klienta i zrozumienie. Mimo, że mają bardzo dużo pracy potrafili zrozumieć klienta i pomóc. Na pewno jeszcze skorzystam z oferty Castoramy oraz serdecznie dziękuję za wsparcie pracowników stolarni.
CASTORAMO Wstrzymywanie jest nie zdrowe !!!!!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Castorama?
Zobacz opinie na temat firmy Castorama tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Castorama?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!