Pytania do firmy Salon Agata
W jakich godzinach pracuje specjalista ds. reklamacji - od poniedziałku do soboty 10:00-20:00 czy w innych? Oferta pracy na to stanowisko pojawia się często, czemu taka duża rotacja?
Witam. Czy ktoś wypowie się na temat pracy na magazynie przy Brukowej? Na jaką stawkę można liczyć na początek?
Jak się pracuje z ludźmi z Salon Agata?
W jakich godzinach pracuje specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej? Tylko od Poniedzielski do piątku czy w weekendy też? Jest to stanowisko typowo biurowe czy praca fizyczna też występuje?
Dzień Dobry, dziękujemy za pytanie. Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej to stanowisko całkowicie biurowe, pracuje w godzinach otwarcia magazynu czyli zazwyczaj od 8 do 16 lub od 12 do 20, zdarzają się również pracujące weekendy.
Na samym początku wszystko wydaje się w jak największym porządku. Dyrekcja sympatyczna, zachwalanie na rozmowie, jak to się u niech świetnie pracuje itd. Przechodzisz cały sklep z kimś z dyrekcji, jest się przedstawianym kazdemu pracownikowi, wszyscy wydają się sympatyczni, a to pozory. Później część z nich nie potrafi nawet odpowiedzieć człowiekowi „cześć”. Zaczyna się pracę i człowiek dowiaduje się o wielu rzeczach, o których raczej pracownik powinien zostać poinformowany na rozmowie, a nie od pracowników na dziale (wielu kandydatów nie zdecydowałoby się na prace w tym miejscu, gdyby dowiedzieli się o pewnych sprawach wcześniej). Nagle okazuje się, ze tak kolorowo nie jest. Kierownicy działu to tak naprawdę zwykli pracownicy, którzy nawet jak ułożą grafik to i tak ostateczna decyzja, co do jego ostatecznego wyglądu, należy do dyrekcji i ich widzimisie. Atmosfera wśród pracowników? Widać mnóstwo konfliktów i brak umiejętności dogadania się między sobą, pracownicy potrafią się kłócić nawet przy klientach. Plotkowanie o innych jest na porządku dziennym, sa tacy, którzy jakby mogli to zabiliby Cię wzrokiem. Sa długoletni pracownicy, którzy zachwycają się praca w salonie, nie widza wielu problemów, uwazaja ze tak jest i być musi, a nowi pracownicy nie dowierzają, ze wiele sytuacji ma tam miejsce. Mam wrażenie, ze jakby dyrekcja napluła komuś w twarz to pracownik udawałby, ze pada deszcz lub tez twierdziłby, ze zasłużył i tak musi być. Starzy pracownicy nie chętnie dzielą się wiedza, a niektórzy przed dyrekcja świetnie udają, ze posiadają wiedzę, a w rzeczywistości jest z tym dość kiepsko. I jest problem, bo jak trzeba nauczyć nowego pracownika to zdarza się tak, ze zaczyna się latanie do innych pracowników i pytanie czy wiedza to i tamto, bo trzeba nowego nauczyć. Poziom obsługi klientów przez niektórych pracownikow tez pozostawia wiele do życzenia, pracownicy powinni zostać wysłani na jakieś szkolenie w tym temacie. Starzy pracownicy narzekają również na to, ze maja mnóstwo roboty, z która ciężko sie wyrobic. Hmm, jak dla mnie obowiazkow jest niewiele, problemem jest brak umiejętności planowania własnej pracy. Niektóre zadania można wykonać znacznie szybciej, ale sami pracownicy siedzą na nimi 2 razy dłużej, nie spiesza sie, a moze po prostu zadania, które maja do wykonania wykraczają poza ich umiejętności? W poprzedniej pracy miałem zdecydowanie więcej obowiazkow i nie miałem problemów, żeby sie ze wszystkim wyrobic, dlatego nie mogłem wyjść z podziwu, ze przy tak banalnych zadaniach poświęca sie tak dużo czasu. Mam wrażenie, ze starzy pracownicy wola udawac, ze robota super, bo pójście do innej mogłoby byc dla nich śmiertelne - nie byliby w stanie wyrobic sie ze swoimi obowiązkami, mogliby na własnej skórze przekonać sie, ze ich praca w salonie Agata nie była taka ciężka, jak sami próbują sobie wmówić. Zreszta wystarczy poczytać wypowiadających się tutaj pracowników salonu - włażenie w cztery litery dyrekcji, gdzie tylko się da i chore bronienie pracy, gdzie można znaleźć znacznie lepsza i za lepsze pieniądze, ale to jest po prostu zasiedzenie się w jednym miejscu zbyt długo i chyba wmawianiu samemu sobie, ze jest super i nie ma sensu szukania nowej pracy, bo gdzie będzie lepiej. A gwarantuje, ze lepiej może być i do zdecydowanie.
Jak długo czekaliście na odzew z Salon Agata? Oddzwaniają zawsze?
Jaka umowa obowiązuje w Salon Agata podczas okresu próbnego?
Czy można liczyć w Salon Agata na prywatną opiekę medyczną?
Cześć. Mam do was pytanie .Jak wygląda praca na dziale kas w Agacie w łodzi? Opłaca się iść na rozmowę? (usunięte przez administratora)
Ile na rękę jest w stanie zarobić sprzedawca ?
Ponawiam pytanie, wystartowałem w rekrutacji. Parę lat wstecz słyszałem całkiem dobre słowo o Agacie a tu taki Zonk. Czy tak wiele się zmieniło? Podobno potrzebują nowych pracowników bo powiększają sklep.
Hej, czy mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat pracy jako sprzedawca ? Jest ogłoszenie i zastanawiam się czy warto ?
(usunięte przez administratora) Po rozmowie z pracownikami dowiedziałem się, że mają zamiar wyrzucić wszystkich ze starego składu i zatrudnić nowy personel, ponieważ dyrektor się obraził i nie potrafi poradzić sobie z obecną sytuacją, Czy to jest firma godna zaufania czy jakieś przedszkole ??? Jeśli tak jest naprawdę to nie polecam!!
Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Salon Agata?
Czy w firmie Salon Agata są regularne szkolenia pracownicze?