Salon Agata

3.3 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Salon Agata

@kandydat Nowy wpis
Inne
 Pytanie

W jakich godzinach pracuje specjalista ds. reklamacji - od poniedziałku do soboty 10:00-20:00 czy w innych? Oferta pracy na to stanowisko pojawia się często, czemu taka duża rotacja?

Zain Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy ktoś wypowie się na temat pracy na magazynie przy Brukowej? Na jaką stawkę można liczyć na początek?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Salon Agata?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

W jakich godzinach pracuje specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej? Tylko od Poniedzielski do piątku czy w weekendy też? Jest to stanowisko typowo biurowe czy praca fizyczna też występuje?

Nowy wpis

Pracodawca

@Kandydat

Dzień Dobry, dziękujemy za pytanie. Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej to stanowisko całkowicie biurowe, pracuje w godzinach otwarcia magazynu czyli zazwyczaj od 8 do 16 lub od 12 do 20, zdarzają się również pracujące weekendy.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Salon Agata? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
Szczęśliwy były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Na samym początku wszystko wydaje się w jak największym porządku. Dyrekcja sympatyczna, zachwalanie na rozmowie, jak to się u niech świetnie pracuje itd. Przechodzisz cały sklep z kimś z dyrekcji, jest się przedstawianym kazdemu pracownikowi, wszyscy wydają się sympatyczni, a to pozory. Później część z nich nie potrafi nawet odpowiedzieć człowiekowi „cześć”. Zaczyna się pracę i człowiek dowiaduje się o wielu rzeczach, o których raczej pracownik powinien zostać poinformowany na rozmowie, a nie od pracowników na dziale (wielu kandydatów nie zdecydowałoby się na prace w tym miejscu, gdyby dowiedzieli się o pewnych sprawach wcześniej). Nagle okazuje się, ze tak kolorowo nie jest. Kierownicy działu to tak naprawdę zwykli pracownicy, którzy nawet jak ułożą grafik to i tak ostateczna decyzja, co do jego ostatecznego wyglądu, należy do dyrekcji i ich widzimisie. Atmosfera wśród pracowników? Widać mnóstwo konfliktów i brak umiejętności dogadania się między sobą, pracownicy potrafią się kłócić nawet przy klientach. Plotkowanie o innych jest na porządku dziennym, sa tacy, którzy jakby mogli to zabiliby Cię wzrokiem. Sa długoletni pracownicy, którzy zachwycają się praca w salonie, nie widza wielu problemów, uwazaja ze tak jest i być musi, a nowi pracownicy nie dowierzają, ze wiele sytuacji ma tam miejsce. Mam wrażenie, ze jakby dyrekcja napluła komuś w twarz to pracownik udawałby, ze pada deszcz lub tez twierdziłby, ze zasłużył i tak musi być. Starzy pracownicy nie chętnie dzielą się wiedza, a niektórzy przed dyrekcja świetnie udają, ze posiadają wiedzę, a w rzeczywistości jest z tym dość kiepsko. I jest problem, bo jak trzeba nauczyć nowego pracownika to zdarza się tak, ze zaczyna się latanie do innych pracowników i pytanie czy wiedza to i tamto, bo trzeba nowego nauczyć. Poziom obsługi klientów przez niektórych pracownikow tez pozostawia wiele do życzenia, pracownicy powinni zostać wysłani na jakieś szkolenie w tym temacie. Starzy pracownicy narzekają również na to, ze maja mnóstwo roboty, z która ciężko sie wyrobic. Hmm, jak dla mnie obowiazkow jest niewiele, problemem jest brak umiejętności planowania własnej pracy. Niektóre zadania można wykonać znacznie szybciej, ale sami pracownicy siedzą na nimi 2 razy dłużej, nie spiesza sie, a moze po prostu zadania, które maja do wykonania wykraczają poza ich umiejętności? W poprzedniej pracy miałem zdecydowanie więcej obowiazkow i nie miałem problemów, żeby sie ze wszystkim wyrobic, dlatego nie mogłem wyjść z podziwu, ze przy tak banalnych zadaniach poświęca sie tak dużo czasu. Mam wrażenie, ze starzy pracownicy wola udawac, ze robota super, bo pójście do innej mogłoby byc dla nich śmiertelne - nie byliby w stanie wyrobic sie ze swoimi obowiązkami, mogliby na własnej skórze przekonać sie, ze ich praca w salonie Agata nie była taka ciężka, jak sami próbują sobie wmówić. Zreszta wystarczy poczytać wypowiadających się tutaj pracowników salonu - włażenie w cztery litery dyrekcji, gdzie tylko się da i chore bronienie pracy, gdzie można znaleźć znacznie lepsza i za lepsze pieniądze, ale to jest po prostu zasiedzenie się w jednym miejscu zbyt długo i chyba wmawianiu samemu sobie, ze jest super i nie ma sensu szukania nowej pracy, bo gdzie będzie lepiej. A gwarantuje, ze lepiej może być i do zdecydowanie.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Salon Agata? Oddzwaniają zawsze?

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Salon Agata podczas okresu próbnego?

Lulej
Kandydat
@Pytanie

Cześć. Umowa o prace

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Salon Agata na prywatną opiekę medyczną?

an
Były pracownik
@Pytanie

Tak, przyjedzie pogotowie jak się zaharujesz na śmierć.

Magda
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Mam do was pytanie .Jak wygląda praca na dziale kas w Agacie w łodzi? Opłaca się iść na rozmowę? (usunięte przez administratora)

Iza
Kandydat
 Pytanie

Ile na rękę jest w stanie zarobić sprzedawca ?

Marcin
Kandydat
 Pytanie

Ponawiam pytanie, wystartowałem w rekrutacji. Parę lat wstecz słyszałem całkiem dobre słowo o Agacie a tu taki Zonk. Czy tak wiele się zmieniło? Podobno potrzebują nowych pracowników bo powiększają sklep.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat pracy jako sprzedawca ? Jest ogłoszenie i zastanawiam się czy warto ?

Przyszły pracownik
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Po rozmowie z pracownikami dowiedziałem się, że mają zamiar wyrzucić wszystkich ze starego składu i zatrudnić nowy personel, ponieważ dyrektor się obraził i nie potrafi poradzić sobie z obecną sytuacją, Czy to jest firma godna zaufania czy jakieś przedszkole ??? Jeśli tak jest naprawdę to nie polecam!!

1
Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Salon Agata?

Olo
@Pytanie

10 do 20:15 lub widzi mi się dyrektora.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Salon Agata są regularne szkolenia pracownicze?

Odpowiedź
@Pytanie

Nie

Zostaw merytoryczną opinię o Salon Agata - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Salon Agata
Przejdź do nowych opinii