opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

PIT-RADWAR

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.8/5

Na podstawie 279 ocen
Opinie(894)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(894)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Oferta
  • .
  • Kariera
  • .
  • Social media
  • .
  • Kontakt

O nas

Oferta

Kariera

Social media

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Płock
  • Siedlce
  • Radom
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Skierniewice
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Warszawa - Pit-Radwar S.A.
Wrocław - PIT-RADWAR S.A.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o PIT-RADWAR S.A.

Opinie

Opinie o PIT-RADWAR Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o PIT-RADWAR S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    przykra sprawa

    19.04.2021 20:01

    Pracownik

    wrocław niestety pan pełnomocnik jest im potrzebny kto pozwalnia ludzi chcą złączyć dwa zakłady jest bezwzględny bez kultury i poziomu i wszystkim wmawia ze rozwiązuje spisek wszędzie argumentuje że jest spisek
    ReviewUserIcon
    frustrak

    19.04.2021 21:33

    Pracownik

    tak raczej o to chodzi, łączenie - przy okazji likwidacja zbędnych gałęzi, ale spiski i układy tam są każdy tam pracujący wie że (usunięte przez administratora) rządzi ;)
    ReviewUserIcon
    O.O.O

    18.04.2021 15:06

    Pracownik

    Odział "Do M.M Dyrekcja Wrocław zróbcie coś z tym! Sprawdzajcie swoich pracowników " Sam Pan Pełnomocnik wybrał Pana Ł i zapewniam ze nie daleko padło jabłko od jabłoni , z tego co słychać ma sprawy o mobig , ciekawe czy mu znów się upiecze
    ReviewUserIcon
    Róża

    04.12.2020 15:17

    Kandydat

    Zapisałam się do Agencji Wywiadowczej, czy w PIT - Radwar jest Komórka wywiadu izraelskiego i rosyjskiego by nabrać wiecej sprawnosci psychotechnicznej i podjąć w tej materii zatrudnienie w celu poszerzenia wiedzy o Iranie i srodkch wojskowych.
    ReviewUserIcon
    M.M.

    14.04.2021 11:43

    Pracownik

    Na pewno jest ;)
    ReviewUserIcon
    M. M.

    12.04.2021 22:05

    Pracownik

    W odziale Wrocławskim, to Pan pełniący obowiązki kierownik to sobie swoje zaczął rozpoczął grupowanie pracowników, o nie których to mówi że to są jego mamami,, spoufala się z pracownikami, nie wspomnę, że każdy z mistrzów ma tylko szkołę podstowawą nie wspomnę, że żaden z nich nie przeszedł szkolenia zarządzania zespołem, nie ma osob zaufanych! Powstały od kilku lat grupy wzajemności, a młodemu pokoleniu nie można działać! Wręcz kierownik sam odrzuca i nie mobilizuje do pracy młode pokolenie, widoczny jest (usunięte przez administratora) tylko kobiety cicho siedzą, bo zrobił dobie otoczkę wśród starszych pracownic, nie docenia młodszych, które zostały zablokowane, i nie mogą nic zadziałać, bo wręcz są poniżanie, nie poprzez układy nie mogą nawet się zaaangazować w tej firmie albo masz układ z kierownikiem Ł. S. i jesteś mistrzem bez wykształcenia i szkoleń, siedzisz, całymi dniami w pokoju na kawce, czego nie widzi dyrektor odzialu i bawi się dobrze, a co tam produkcja dla takiego, kasa leci, są też kierownicy np jednej osooby haha dobre, no rozdzielnia, gdzie jest kierownik jednej osoby, a siedzi i obgaduje inne osoby nie mając pojęcia o produkcji, przejeżdżając sobie wózkiem po hali, kierownik z taką osobą współpracuje przesiadując. Są też osoby które wręcz obejmują kierownika, który nic nie robi, wciaz widoczny jak przesiaduje na pogaduszkasz, czy tel w ręku, robiąc mobingowe miny do pracowników, czy nikt tego nie widzi!! Dyrekcja Wrocław zróbcie coś z tym! Sprawdzajcie swoich pracowników
    ReviewUserIcon
    Praca serwis

    04.03.2021 20:45

    Kandydat

    Złożyłem podanie(usunięte przez administratora)oczekuje na rzetelne komentarze bez żadnych nieprawdziwych info.
    ReviewUserIcon
    Martin

    04.03.2021 20:57

    Były pracownik

    Super praca, a ty to jesteś normalny i pełno sprytny umysłowo? Przecież temat serwisu tyle razy tu był poruszany i jeszcze zadajesz pytanie o opinie!
    ReviewUserIcon
    Absolwent politechniki

    08.01.2021 12:47

    Kandydat

    Dzień dobry. Jak wygląda sytuacja w dziale IT- programista? Warto?
    ReviewUserIcon
    Były analityk

    02.03.2021 14:07

    Były pracownik

    Nie warto. Tematy na papierze może ciekawe, ale technologicznie specyficznie, wręcz słabo - 10-15 lat długu technologicznego robi swoje. Mimo szkoleń jakie się pojawiły, to niewiele się zmienia bo Ci zdolniejsi i ambitniejsi szybko odchodzą przez słabe pensje. Dużo osób zasiedziałych w mieliźnie - z dala od rynku IT dużo Cię o nowoczesnym wytwarzaniu oprogramowania nie nauczą, no bo skąd sami mieliby mieć takie doświadczenia jak dla nich to też pierwsza/druga praca. Bywało tak, że gość z 3 letnim doświadczeniem uczył tych z 15 letnim.
    ReviewUserIcon
    Wiktor

    24.01.2021 12:06

    Pracownik

    Praca w tej firmie jest trudna - jeśli ktoś z Państwa chciałby pracować tutaj to : 1. trzeba mieć zawsze w tyle głowy , że firmy należące do Polskiej Grupy Zbrojeniowej to firmy o spuściźnie komunistycznej a to oznacza, że większość tam pracujących starszych pracowników była szkolona przez partyjniaków . Nawet dzisiaj na kilku stanowiskach kierowniczych/dyrektorskich są takie osoby, 2. wszyscy kierownicy i większość dyrektorów, których znam w tej firmie to osoby zatrudnione po znajomości właśnie tej partyjnej- jeśli są to młodsze osoby oznacza to tylko, że mama , teściowa, wujek tam pracowali a może nadal pracują / aby tylko dotrwać do emerytury/choć muszę przyznać , że po zmianie rządu na Pis-owski jest zdecydowanie lepiej - w tej materii zatrudniania ludzi dużo zmieniło się na lepsze. Jest kilku wybitnych fachowców na stanowiskach kierowniczych. 3. na rozwój w tej firmie mogą liczyć jedynie: inżynierowie, projektanci, konstruktorzy. Pozostałe osoby to tzw. wypełniacze- szczególnie papierków których jest tu od groma. Jednym słowem jeśli ktoś chce mieć ciepła posadkę- pracować od 8.00 do 16.00 bez spektakularnych podwyżek-choćby zapracowywał się nawet po godzinach, /13 pensji nie ma / nagrody przyznawane są od widzimisię przełożonego-to proszę może aplikować i zacząć pracę. Jednakowoż jak już zdecydujecie się Państwo pracować W PIT RADWAR S.A. to: a. zawsze trzeba pamiętać o tzw donosicielach, których w tej firmie jest pełno w każdym dziale i sekcji b. firma jest pod nadzorem ABW i SKW- co jakichś czas przychodzi Pan ze Służb Kontrwywiadu Wojskowego i przepytuje kierowników / dyrektorów tudzież innych zaprzyjaźnionych pracowników a że jest nikłej inteligencji więc wszędzie szuka dziury w całym. c. w zależności od stanowiska będziecie sprawdzani i prześwietlani- czy tego chcecie czy nie- jak już będziecie Państwo pracownikami nikt Was nie będzie pytał czy wyrażacie zgodę czy nie. czasem będziecie mieć cień jakiejś Pani lub Pana za sobą. Nawet pod domem. Tak wygląda praca dla zbrojeniówki. jak sie komuś nie spodobacie lub podpadniecie - nikt Wam nie pomoże- jak pisałem powyżej większość starych pracowników to znajomi znajomego wujka z KC PZPR, byłego SB lub UB lub WSW tudzież starego WSI- tak tak, przecież ci ludzie musieli pójść gdzieś do pracy- jak nie do ochrony czy na taksówkę to do firm zbrojeniowych przyszli pracować. To co macie Państwo jeszcze ochotę pracować w tej firmie? Ja jak to wszystko odkryłem- zdecydowanie nie, szukam pracy i Wam Państwo dobrze życzę- omijajcie tę firmę szerokim łukiem. Wszystkiego dobrego.
    ReviewUserIcon
    Wiktor

    24.01.2021 11:56

    Pracownik

    Praca w tej firmie jest trudna - jeśli ktoś z Państwa chciałby pracować tutaj to : 1. trzeba mieć zawsze w tyle głowy , że firmy należące do Polskiej Grupy Zbrojeniowej to firmy o spuściźnie komunistycznej a to oznacza, że większość tam pracujących starszych pracowników była szkolona przez partyjniaków . Nawet dzisiaj na kilku stanowiskach kierowniczych/dyrektorskich są takie osoby, 2. wszyscy kierownicy i większość dyrektorów, których znam w tej firmie to osoby zatrudnione po znajomości właśnie tej partyjnej- jeśli są to młodsze osoby oznacza to tylko, że mama , teściowa, wujek tam pracowali a może nadal pracują / aby tylko dotrwać do emerytury/choć muszę przyznać , że po zmianie rządu na Pis-owski jest zdecydowanie lepiej - w tej materii zatrudniania ludzi dużo zmieniło się na lepsze. Jest kilku wybitnych fachowców na stanowiskach kierowniczych. 3. na rozwój w tej firmie mogą liczyć jedynie: inżynierowie, projektanci, konstruktorzy. Pozostałe osoby to tzw. wypełniacze- szczególnie papierków których jest tu od groma. Jednym słowem jeśli ktoś chce mieć ciepła posadkę- pracować od 8.00 do 16.00 bez spektakularnych podwyżek-choćby zapracowywał się nawet po godzinach, /13 pensji nie ma / nagrody przyznawane są od widzimisię przełożonego-to proszę może aplikować i zacząć pracę. Jednakowoż jak już zdecydujecie się Państwo pracować W PIT RADWAR S.A. to: a. zawsze trzeba pamiętać o tzw donosicielach, których w tej firmie jest pełno w każdym dziale i sekcji b. firma jest pod nadzorem ABW i SKW- co jakichś czas przychodzi Pan ze Służb Kontrwywiadu Wojskowego i przepytuje kierowników / dyrektorów tudzież innych zaprzyjaźnionych pracowników a że jest nikłej inteligencji więc wszędzie szuka dziury w całym. c. w zależności od stanowiska będziecie sprawdzani i prześwietlani- czy tego chcecie czy nie- jak już będziecie Państwo pracownikami nikt Was nie będzie pytał czy wyrażacie zgodę czy nie. czasem będziecie mieć cień jakiejś Pani lub Pana za sobą. Nawet pod domem. Tak wygląda praca dla zbrojeniówki. jak sie komuś nie spodobacie lub podpadniecie - nikt Wam nie pomoże- jak pisałem powyżej większość starych pracowników to znajomi znajomego wujka z KC PZPR, byłego SB lub UB lub WSW tudzież starego WSI- tak tak, przecież ci ludzie musieli pójść gdzieś do pracy- jak nie do ochrony czy na taksówkę to do firm zbrojeniowych przyszli pracować. To co macie Państwo jeszcze ochotę pracować w tej firmie? Ja jak to wszystko odkryłem- zdecydowanie nie, szukam pracy i Wam Państwo dobrze życzę- omijajcie tę firmę szerokim łukiem. Wszystkiego dobrego.
    ReviewUserIcon
    Kandydat 00

    09.09.2020 02:31

    Kandydat

    Cześć wszystkim, szukałem informacji we wpisach, ale nie mogę znaleźć nic konkretnego. Jak wygląda praca w dziale sprzedaży ? Atmosfera, zadania, praca ? Z góry dziękuję.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    26.06.2020 11:12

    Inne

    Ile jest etapów w procesie rekrutacji w PIT-RADWAR? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
    ReviewUserIcon
    Były fachura

    21.08.2020 08:59

    Inne

    100% prawdy w prawdzie wiele firm lepiej prosperuje niż ten bajzel
    ReviewUserIcon
    Ja

    27.08.2020 21:29

    Pracownik

    Tylko @Maruda pracuje już 15 lat i ciągle marudzi że źle.
    ReviewUserIcon
    Uciekinier

    08.07.2020 11:19

    Inne

    Moja rozmowa rekrutacyjna w tej firmie na stanowisko specjalistyczne: przyszedł na nią jeden jąkaty, potem drugi - niemowa oraz dziewczynka - chyba kadrowa albo sortownica. Jąkaty zadawał możliwie najtrudniejsze pytania, często wybiegające poza wymagania postawione w ogłoszeniu, aby mieć w razie czego podkładkę, że kandydat nic nie umie, a już napewno mniej niż on - który dostał tę pracę chyba po znajomości. Mimo tego starałem się z całych sił zrozumieć, co jąkaty chce ode mnie i o co właściwie pyta... Niemowa natomiast zadał aż dwa pytania, w przybliżeniu zgodne z kryteriami ogłoszenia. Czasami tylko głowa mu dygotała asymetrycznie w lewą stronę. To chyba były jakieś tajne znaki do jąkatego. Natomiast dziewczynka tylko ładnie się usmiechała, patrzyła na mnie z zachwytem, mrugała oczkami i sprawiała wrażenie względnie normalnej z całego tego towarzystwa. Uciekłem z tamtąd czym prędzej i odmówiłem przyjęcia stanowiska.
    ReviewUserIcon
    pułkownik

    16.08.2020 18:53

    Pracownik

    A byłeś kiedyś w wojsku ? Jak byś był to byś nie miał problemów przy rekrutacji.
    ReviewUserIcon
    GodOfWar

    04.08.2020 13:45

    Kandydat

    Witam stanowisko ślusarz system zmianowy?
    ReviewUserIcon
    nick

    02.07.2020 10:30

    Inne

    jak w każdej "zbrojeniówce": (usunięte przez administratora) kiła i mogiła. Tak wygląda realny obraz PGZ i jej składników...
    ReviewUserIcon
    Waldemar

    08.06.2020 06:31

    Inne

    Po rozmowie kwalifikacyjnej opinia negatywna. Nonszalancja dyrektora. Brak wiadomości zwrotnej po rozmowie. Każda ze stron poświęca czas na przygotowanie się do rozmowy. Brak jakiejkolwiek informacji, nie świadczy dobrze o firmie. W mojej ocenie -1. Nie złoże tam już nigdy cv.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    08.06.2020 21:02

    Inne

    Jakie stanowisko?
    ReviewUserIcon
    Waldemar

    09.06.2020 14:15

    Inne

    Czy to istotne na jakie stanowisko? Każdego człowieka wypada traktować przyzwoicie.
    ReviewUserIcon
    konstruktor007

    26.05.2020 10:55

    Inne

    Witam Czy może ktoś udzielić informacji jak się pracuje na dziale konstrukcyjnym? Zarobki, atmosfera pracy, możliwość rozwoju, kontrakty zagraniczne ? Będę wdzięczny za pomoc.
    ReviewUserIcon
    Tokarz

    21.05.2020 17:26

    Inne

    Witam, czy warto aplikować na stanowisko Tokarz oddział Warszawa. Jak atmosfera sprzęt i oczywiście płacę.
    ReviewUserIcon
    Tytus

    09.04.2020 15:04

    Inne

    Trudno uwierzyć żeby dobra firma pozbyła się dobrego fachowca i długoletniego pracownika bez konkretnego powodu.
    ReviewUserIcon
    Nick

    24.04.2020 15:59

    Inne

    Układy były, są i będą. Od kilkudziesięciu lat tak jest.
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    29.04.2020 16:54

    Inne

    No właśnie trudno. Kolesie którzy odwołali wygrali konkurs, ale mało ich kto widzi. Żałosne.
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    02.04.2020 14:14

    Inne

    To co się tam odbywa to nie można ubrać w żadne słowa. Nie liczy się wiedza i kompetencje tylko wyrzuca się człowieka po 36 latach nienagannej pracy i stanowiska obsadza się kolesiami z" księżyca". Ile jeszcze tego nikt nie wie , ale prawda się sama obroni. Zarządzający ten układ kiedyś się skończy. Boicie się spojrzeć prawdzie w oczy to jest jak koronawirus, a on zabija wszystkich!!!
    ReviewUserIcon
    coś

    02.04.2020 20:07

    Inne

    szczera prawda coraz gorsze kolesiostwo i podział na pracowników z układu i poza niego, JARKU zrób z tym porządek, tylko w tobie nadzieja na (usunięte przez administratora) tej komuno-motorowej władzy !!!!
    ReviewUserIcon
    lala

    03.04.2020 21:09

    Inne

    Potwierdzam coraz większe kolesiostwo szczególnie działy serwisowo - produkcyjne. Swoim się stwarza się komfortowe warunki pracy a reszta niech (usunięte przez administratora) . Ci swoi to najczęściej zakały zakładu !!!!!
    ReviewUserIcon
    nano

    29.03.2020 18:34

    Inne

    Kiedyś to był zakład gdzie produkcja była ważna i tylko to się liczyło. Teraz to jakaś paranoja. Przed rozpoczęciem pracy idziemy do tablicy na spotkanie z fachowcami od propagandy i zamieszania i słuchamy co dziś jest pilne co nie, na drugi dzień to samo. Potworzono jakieś komórki do udoskonalenia produkcji żeby pracownicy szybciej bardziej wydajniej pracowali nie dając konkretnych narzędzi do pracy. Dział logistyki nie robi tego co trzeba bo jeśli trzeba zakupić jakiś konkretny frez ,wiertło lub narzynkę specjalną za 20 zl. zbiera się oferty od 3 firm i za 8 miesięcy ( HURA !!!!) jest w firmie narzędzie . A na allegro kurier przywiezie za 2 dni i już produkcja idzie. Totalny wstyd. Klapa itd. Ja tak myślę że do prezesa tej firmy takie rzeczy nie docierają i nic o tym nie wie bo ja na jego miejscu to bym ludzi odpowiedzialnych za zakupy dawno (usunięte przez administratora) na zbity pysk bo tak naprawdę po co w tej firmie taki dział który generuje tylko straty finansowe dla firmy. Pozdrawiam .
    ReviewUserIcon
    Przodownik radwaru

    29.03.2020 22:54

    Inne

    Niestety obecnie zakład zamienia się w (usunięte przez administratora) polonistów po (usunięte przez administratora) wie jakich studiach i zatrudnia matołów w każdym możliwym miejscu w tej firmie.
    ReviewUserIcon
    Iza

    08.03.2020 19:49

    Inne

    Na stronie firmy jak i na portalach pracowniczych jest mnóstwo ogłoszeń rekrutacyjnych. Czy w firmie PIT-RADWAR jest dużo rotacja pracowników? Jeżeli tak, to z czego ona wynika?
    ReviewUserIcon
    Przodownik radwaru

    29.03.2020 22:50

    Inne

    Kiepska kasa, bałagan, emeryci odchodzący oraz wszechobecny (usunięte przez administratora) dodatkowo sprawdzi Cię ABW oraz twoją rodzinę i zbierze o Tobie każdą informację.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w PIT-RADWAR?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - PIT-RADWAR S.A.

    Warszawa

    https://www.pitradwar.com

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconYoutubeIconLinkedinIconXIcon
    ReviewUserIcon
    Ania

    26.12.2019 18:27

    Inne

    Witam, a jak wygląda praca na recepcji? Właśnie staram się o pracę i nie wiem czego można się spodziewać....
    ReviewUserIcon
    kini

    28.02.2020 17:04

    Inne

    nie polecam wyzysk i nie kompetencja
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    17.02.2020 09:06

    Inne

    Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w PIT-RADWAR?
    ReviewUserIcon
    Edek

    17.02.2020 19:55

    Inne

    Ostatnio prosto po praktykach otrzymuje się awans na dyrektora.
    ReviewUserIcon
    Roman

    15.02.2020 12:42

    Inne

    Jak tyle wymagaja to chyba dobrze się zarobki mają ale nie sądzę bo polscy pracodawcy (usunięte przez administratora) swoich pracowników
    ReviewUserIcon
    TO JEST NASZ ZAKON A ZWŁASZCZA

    17.01.2020 21:31

    Inne

    A może by się pozadziewac W końcu W jakieś takie zamiast produkowac mikrofalowki do podgrzewania papki w glowach STARYM babkom I dosrywac do bajzlu farmaceutycznego ZWŁASZCZA że wszystko mamy w Wielkiej Polsce a schizofrenia nie istniejeWiadomo jak sie skonczy jak sie sadza za kierownicą płaszczaka
    ReviewUserIcon
    HEHE

    18.01.2020 23:23

    Inne

    Wpis powyżej idealnie odzwierciedla jaka w firmie panuje niekompetencja, bałagan, chaos, nikt za nic nie odpowiada, wszystko jest niestaranne po prostu kraj trzeciego świata.
    ReviewUserIcon
    treebeard

    19.01.2020 08:48

    Inne

    Ten wpis ilustruje raczej stan umysłu autora.
    ReviewUserIcon
    Marek

    11.01.2020 20:25

    Inne

    Interesuje mnie praca na wydziale konstruowania urządzeń elektronicznych i anten. Czy warto tam aplikować? Jakie są zarobki? Jaka jest atmosfera pracy?
    ReviewUserIcon
    Irek

    12.12.2019 12:29

    Inne

    ZAKUPY jak funkcjonuje ten wydział. Zarobki na dobrym poziome. Jak Dyrektor i Kierownik. Proszę o rzetelne odpowiedzi. Dzięki
    ReviewUserIcon
    Ziomuś

    03.01.2020 23:17

    Inne

    Odkąd zwolnił się dyro to panuje dziwny klimat. Czuć dystans i wyższość nowej p.dyr. Kierownicy biegają po spotkaniach, wracają na nerwie i tylko patrzeć jak będą uciekać. Już jeden poszedł. Wsrod pracownikow wszyscy pomocni. Z kasą słabiej niż na rynku, ale ruchomy czas pracy jest ok. Niestety integracje i wigilie zrzutkowe.
    ReviewUserIcon
    Kucharz Doskonały

    11.01.2020 10:14

    Inne

    Nowa Pani dyrektor działu zakupów przerobiła ten dział na prywatny folwark. Teraz kierownicy muszą gotować i pisać klasówki. Paranoja.
    ReviewUserIcon
    Bogusz

    24.06.2019 17:50

    Inne

    Dobra firma więc ma swoje wymagania. Nie każda może mieć takie opinie!!
    ReviewUserIcon
    lolek

    30.11.2019 22:46

    Inne

    Biorąc pod uwagę jakość wyrobów i terminowość realizacji to płace są bardzo dobre :) Z godzinami pracy jest różnie. Pracownicy nie produkcyjni mają możliwość pracy w ruchomym czasie pracy tzn. przychodzisz między 6:00 a 8:30 i siedzisz (ewentualnie pracujesz) 8 godzin. Nikt raczej się nie czepia jak się spóźnisz albo wyjdziesz wcześniej pod warunkiem, że w kwartale masz przepracowane tyle godzin ile powinieneś. Praca jest powolna i spokojna, nikt się nie przejmuje żadnymi terminami i harmonogramami. Wielu osobą to odpowiada. Po prostu chcą na spokojnie dosiedzieć do emerytury. Osoby młode, przebojowe i ambitne mają problem odnaleźć się w tej skostniałej strukturze i często rezygnują ze współpracy.
    ReviewUserIcon
    Bolo

    09.12.2019 07:57

    Inne

    @lolek bardzo trafna odpowiedź! podpisuję się pod tym :)
    ReviewUserIcon
    Bartosz

    05.12.2019 14:08

    Inne

    A z jakim wyprzedzeniem infirmują, że przedłużają umowę po okresie próbnym?
    ReviewUserIcon
    Bolo

    09.12.2019 07:52

    Inne

    Z wyprzedzeniem kilku dni (różnie to bywa).
    ReviewUserIcon
    mihau

    01.12.2019 12:00

    Inne

    Czy warto się przyjąć na stanowisko tokarza?Jakie są warunki i ile się zarabia na tym stanowisku?
    ReviewUserIcon
    alek

    12.10.2019 21:51

    Inne

    praca w serwisie najgorsza w całej firmie. Ludzie pracujący na delegacjach zazwyczaj mają mniejsze podstawy od ludzi siedzących na miejscu w tak zwanym planowaniu a poziomem kompetencji odstają od tak zwanych roboli z wyjazdowego serwisu, Odradzam prace tam.
    ReviewUserIcon
    Prezydent Komor

    27.10.2019 08:43

    Inne

    Nie odpowiada Ci praca? To ją zmień i weź kredyt.
    ReviewUserIcon
    Buchaj

    26.03.2019 18:17

    Inne

    A gdzie się podziały (usunięte przez administratora) i inne magistry? Jak dostali po parę stów dodatków to cicho siedzą. Już im BHP nie przeszkadza. Hipokryci, tylko szczekać potrafią. Kasa poszła i buzie pozamykane.
    ReviewUserIcon
    Azazel

    12.09.2019 20:23

    Inne

    Ale wiedzą czego nie chcą. A nie chcą być zarządzani przez miernoty, co myślą, że wszystkie rozumy pozjadali. Jakby nie mieli powodów to by się nie zwalniali.
    ReviewUserIcon
    Ahoj

    08.10.2019 20:12

    Inne

    Dokładnie, a jeszcze pare osób przepłoszyły to jak sie pojawia jakaś dodatkowa kasa z gotowosci albo uruchomień to mają wiecej do obdzielenia między siebie.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    07.10.2019 10:33

    Inne

    Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
    ReviewUserIcon
    Ania

    08.10.2019 10:33

    Inne

    Tak, pierwsza 3 miesiące, kolejna rok aczkolwiek słyszałam o 2 letnich czasami, kolejna na stałe. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    edek

    29.07.2019 18:38

    Inne

    Interesuje mnie praca na stanowisku technika uruchamiania i serwisowania obiektu . Co można powiedzieć o pracy na tym stanowisku ?
    ReviewUserIcon
    RogoP

    13.09.2019 07:11

    Inne

    Unikaj tej firmy. Przyjmą Cię, później nie będą mieć dla Ciebie zajęcia i się zacznie wymyślanie bzdur przez PR. Taka to z nimi współpraca.
    ReviewUserIcon
    bb

    13.09.2019 13:41

    Inne

    Jeśli chodzi o Wrocław to jest to proforma magazynów.
    ReviewUserIcon
    Magazynier

    09.04.2019 19:47

    Inne

    Witam, Możecie mi coś powiedzieć o pracy Rozdzielca – wydawca III
    ReviewUserIcon
    Gustaw

    05.04.2019 18:20

    Inne

    Witam, interesują mnie opinie na temat stanowiska: specjalista ds. zakupów - ktoś coś jest w stanie powiedzieć o tym stanowisku? Jakie finanse, obowiązki w praktyce itp?
    ReviewUserIcon
    Edi

    05.04.2019 19:06

    Inne

    W tym dziale zatrudniają tylko najlepszych fachowców. Bardzo przestrzegają terminowej realizacji prac. Super dyrektor, którego uwielbia cała firma.
    ReviewUserIcon
    Gustaw

    05.04.2019 19:15

    Inne

    A jak finansowo, coś wiesz? Dziękuję za informacje cenne zarazem :)
    ReviewUserIcon
    Gerard

    11.03.2019 15:55

    Inne

    Patologia jeżeli chcecie aby wasza rodzina była sprawdzana przez urząd skarbowy i ABW w celu zdobycia poswiadczenia bezpieczenstwa ( które na niektorych stanowiskach jest obowiazkowe) i tlumaczenia sie z każdej złotówki to zapraszam do wysyłania CV. A opieka medyczna to w kostnicy jest lepsza, kto choć raz ją odwiedzi a oczywiscie badania do pracy sa w niej to zobaczy że to firmowa placowka w której dają tylko ziółka i domowe sposoby leczenia które nie zaszkodzą i nie pomogą.
    ReviewUserIcon
    Inżynier masażysta

    14.03.2019 20:43

    Inne

    Nie wiem jak ty, ja zarabiam dobrze.
    ReviewUserIcon
    Gabrysia

    15.03.2019 19:13

    Inne

    Potwierdzam zdanie @inżyniera masażysty
    ReviewUserIcon
    Wujek Albert

    28.02.2019 07:59

    Inne

    Ostatnio Zosia jest mało aktywna, czyżby została przekupiona jakomś nagrodą.
    ReviewUserIcon
    Jurek

    02.03.2019 19:01

    Inne

    To wcześniej praca w nadajniku była nie zgodna z BHP ma się rozumieć.
    ReviewUserIcon
    Krysia

    04.03.2019 16:05

    Inne

    Jak się tam jadło, piło i spało to tak.
    ReviewUserIcon
    Zosia

    17.12.2018 12:00

    Inne

    W ostatnim czasie w jakże bogatej i przestrzegającej zasad firmie, rozdawano nagrody za wzorowe przestrzeganie obowiązku który wynika ze stosunku pracy, jakim jest BHP. Głównym problemem firmy, jaki i Pani BHP jest przestrzeganie owych zasad na obiekcie. Pracownik nie jest sam w stanie określić czy przebywanie w strefie promieniowania mikrofalowego jest bezpieczne czy nie. Firma nie wyposaża pracownika w sprzęt, który powiadomi o zagrożeniu. A jak wiemy takie promieniowanie jest niebezpieczne. Ale spokojnie tylko dla osób które posiadają techniczną wiedze, bo oczywiście występują częste wyjazdy nie tylko w serwisie, gdzie osoby spędzają połowę swojego życia w hotelach, ale także w innych działach, o których wszyscy zapominają, że też takowe wyjazdu, występują. NIKT NIE WIDZI PROBLEMU
    ReviewUserIcon
    Trololololo

    06.02.2019 17:48

    Inne

    Nie ma co przeżywać już niedługo serwisanci będą wyposażanie w profesjonalne amulety, talizmany i eliksiry mając za zadanie wytworzenie aury ochronnej przed promieniowaniem mikrofalowym. Dodatkowo każdy zostanie wyposażony w rolkę foli aluminiowej celem sporządzenia sobie ochraniacza na gonady męskie.
    ReviewUserIcon
    Zosia

    14.02.2019 18:22

    Inne

    „Spółka, od kilkudziesięciu lat prowadzi prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie radiolokacji, radioelektronicznych systemów rozpoznania” - takich informacji można uzyskać na stronie firmy, poza tym konsorcjum już w 1953 roku oddało do użytku pierwszą stacje radiolokacyjną. A nadal nie potrafi określić czy promieniowanie mikrofalowe jest niebezpieczne czy nie. Tutaj wyżej kolega/koleżanka @Trololololo parioduje trochę zachowanie firmy bynajmniej tak to wygląda, i niby śmichy-chichy ale jest to całkowita prawda. Ps. Wiem, że moje wpisy przykuły dużą uwagę w firmie tak więc pragnę wyjaśnić, że celem moich wpisów była chęć dotarcia do kogoś wyżej z przedstawionymi problemami, niż kierownictwa i dyrektora. Których nikt inny nie obchodzi jak znojami. Nie była to chęć hejtowania firmy czy danej jednostki jak uważają inne osoby, tylko otwarcia oczu na pewien niewątpliwie duży mankament, który w firmie(dziale) niepodważalnie występuje. A jest nim, narażanie pracowników na do końca niewiadome czynniki zewnętrzne, które nie zostały nam w pełni przedstawione i omówione. Pragnę tylko bezpieczeństwa w pracy dla siebie i moich kolegów, dodam że załatwienie sprawy „macie pisemko jest bezpiecznie” NIE WYSTARCZY!!! Nie opisuje tutaj innych problemów działu, tylko najważniejszy czyli zdrowie. To już oddzielny temat, który były już opisywane przez, @vihaister, @Yras, @yuri, @Wielki Elektronik itp..
    ReviewUserIcon
    mari

    25.01.2019 08:22

    Inne

    Hej, co możecie powiedziec na temat stanowiska jako kontroler jakości?
    ReviewUserIcon
    Kontroler

    29.01.2019 16:21

    Inne

    Kontroler jakości, głównie praca paierowa pomiędzy firmą a wojskiem, uczestniczenie w badaniach wyrobów(od pakietów do całych radarów). Wyjazdy raczej sporadycznie, z tego co widzę w dziale kontroli jakości atmosfera jest ok. Co do wynagrodzenia nie wypowiem się bo nie mam wiedzy na ten temat.
    ReviewUserIcon
    Hubert

    29.01.2019 17:49

    Inne

    To co napisał Kontroler dotyczy głównie kontroli finalnej, choć tu także zdarzają się wyjazdy i to na poligony lub lotniska, gdzie testowane są całe stacje radiolokacyjne. Kontrola często uczestniczy też w przekazywaniu sprzętu użytkownikowi, co także wiąże się z wyjazdami. Mogą się również trafić wyjazdy do filii PIT-Radwar w Gdańsku, gdzie nie ma kontroli etatowej. Najczęściej wyjazdy są kilkudniowe do tygodnia. W Kontroli dostaw są realizowane wyjazdy do kooperantów, najczęściej jedno, dwudniowe, może być ich kilka w miesiącu. W pozostałych działach kontroli zdarza się to zupełnie sporadycznie. Jeśli przychodzisz na specjalistę, to praktycznie nie masz możliwości dalszego awansu - firma ma strukturę poziomą. Ile wywalczysz pensji na wejściu, tyle praktycznie potem będziesz miał, to co napisane niżej w zakresie wynagrodzeń, dotyczy praktycznie także i kontroli. Jedna premia w roku (około 70% zasadniczego), 2 razy bony (Boże Narodzenie i Wielkanoc), karta Multisport, "służbowa" przychodnia zdrowia.
    ReviewUserIcon
    jacek

    24.01.2019 15:26

    Inne

    zastanawiam się nad pracą w firmie PIT-RADWAR w dziale serwisu, proszę o opinie
    ReviewUserIcon
    pete

    27.01.2019 09:13

    Inne

    Tak właśnie jest, nie dbają o ludzi ani o dobro firmy tylko o swoje interesy i swoich popleczników, traktują dział jak swój prywatny folwark.
    ReviewUserIcon
    Doświadczony

    29.01.2019 10:12

    Inne

    Jeżeli jest tutaj tak, źle to dlaczego nie postaracie się poszukać czegoś odpowiedniego do waszych ambicji. Dla mnie praca w tej firmie jest ciekawa wiadomo nie zawsze zarobki idą w tym samym kierunku co umiejętności ale, nie zawsze o to chodzi. I nie ma co przesadzać nie zarabia się w cale tak źle. Mając do dyspozycji różne dodatkowe benefity, i umowę na stałe. Dla młodej ambitnej osoby jest to odpowiednie miejsce gdzie tuż po studiach może dostać pracę za rozsądne pieniądze i nie śmieciówkę nie wspominając o wiedzy jaką zyska. Bo tego to nikt nie może zaprzeczyć, że kadra pracownicza ma bardzo dużą wiedzę nie tylko teoretyczną ale i praktyczną.

    Zostaw merytoryczną opinię o PIT-RADWAR S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.