opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

CCIG Group

Profil oficjalny - płatna współpraca

5/5

Na podstawie 5 ocen z 3 miesięcy
Opinie(1113)
Dodaj opinię
Aktualności(4)

Opinie(1113)

Dodaj opinię
Aktualności(4)
Logo
  • Poznaj nas
  • .
  • Ścieżki karier
  • .
  • Rekrutacja - krok po kroku
  • .
  • Okiem pracownika
  • .
  • Nasi klienci
  • .
  • Tu jesteśmy!

Poznaj nas

Ścieżki karier

Rekrutacja - krok po kroku

Okiem pracownika

Nasi klienci

Tu jesteśmy!

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kielce
  • Tarnów
  • Radom
  • Mielec
  • Sandomierz
  • Radomsko
  • Zawiercie
  • Tomaszów Mazowiecki
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Kielce
  • Domaszowice
  • Domaszewice Wikaryjskie
  • Zagórze-Zastawie
  • Cedzyna
  • Mójcza
  • Kostomłoty Pierwsze
  • Wola Kopcowa
  • Dyminy
  • Górki Szczukowskie
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Kielce
  4. /
  5. Opinie o CCIG Group Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o CCIG Group Kielce

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

WebsiteIconCCIG Group Sp. z o.o.

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o CCIG Group Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    zosia

    06.08.2012 20:32

    Inne

    Zgadzam się, przyjmują masę ludzi, a później okazuje się, że nie ma pracy, bo albo brak bazy albo pracują tylko najlepsi, po cholerę przyjmują wszystkich jak leci, a potem ludzie zostają na lodzie, nawet nie ma jak wyrobić tych 110h, żeby wziąć kasę za szkolenie. Praca nie jest męcząca, męczące jest lekceważenie
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.08.2012 18:43

    Inne

    Trzeba by zacząć od tego że umowa zlecenie nie powinna mieć żadnego okresu wypowiedzenia, i można ją rozwiązać w każdej chwili, gwarantuje to nam art 746 paragraf 2 Kodeksu Cywilnego
    ReviewUserIcon
    dziunia

    06.08.2012 17:10

    Inne

    Chcialabym zauważyć że w umowie jest wyszczególnione, że jest okres wypowiedzenia (21 dni= 3 tyg) . Więc nie ma znaczenia że jest to umowa zlecenie. Paragrafy zawarte w umowie są wiążące dla Ciebie jak i dla firmy. W umowie jest zapisane że ponosisz kara za każde niewywiązanie się z grafiku. Więc naliczenie kary jest jak najbardziej prawne i żaden sąd nie postanowi inaczej. Przed podjęciem pracy trzeba było uważnie przeczytać umowe....
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    06.08.2012 14:25

    Inne

    Prawda jest taka ze kto ma tu zarabiac ten zarabia zawsze, rotacja jest duza wsrod osob ktore najzwyczajniej w swiecie sie nie nadaja do pracy i tylko umieja narzekac. Wszedzie tylko slychac wymowki typu zla baza, zla oferta, zly TM a osoby ktore przychodza po kase i tak zarabiaja po 2 tysiace za 110h i nie spadaja z kasa nizej. Wiec skad tyle narzekania ? zwlaszcza ze strony ludzi ktorzy nic od siebie nie dali a oczekiwali kokosow za nic nie robienie. I nie gadajcie ze tu traktuje sie pracownika jak "smiecia" Po to sa plany naprawcze, po to jest praca z trenerami, po to sa coachingi zeby pracownikowi pomoc i podciagnac wyniki a jesli ktos nie slucha i nie chce sobie dac pomoc to wlasnie to sie konczy ostatecznoscia czyli rozwiazaniem umowy
    ReviewUserIcon
    diss

    01.08.2012 23:06

    Inne

    Hey. Ja poszłam tam na szkolenie 9 lipca 2012.Nie powiem bo szkolenia fajne , świetny trener , fajni ludzie , generalnie przemiła atmosfera.Oczywiście 32.5 h szkolenia a później przepaść !... od 15 lipca aż do teraz przepracowałam jedynie 29 godzin bo nie ma dla nas pracy.Nie przez brak bazy lecz jakiś konkurs na najlepsze teamy.Oczywiście TM\'ka wybrała najlepszy i ja zostałam bez pracy.Rozumiem ,że zależy jej na wyniku, super bazie , ale ja się pytam dlaczego oni mnie przyjęli skoro nie ma dla mnie pracy ???. Poszłam do CCIG bo wydawało się ,że tam jest naprawdę spoko..Warunki pracy oceniam na bardzo dobre.Wygodny fotel , komputer , słuchawki . Wiem ze wiele ludzi nawet narzeka na to ale do cholery ludzie robią w przetwórniach , przy budowie , kopią rowy słońce nie słońce deszcze nie deszcz.... A my mamy wygodny fotel , i siedzimy z (usunięte przez administratora) skiem przez 6,5 i namawiamy tych [usunięte przez moderatora]( bo tyljko tak mogę nazwać ludzi , którzy godzą się na ten szajs który ciśniemy) na to aby kupili migracje/aktywacje czy net...Jest presja na umowy OOOJ ogromna i tu siada czasem psychika. Ale generalnie pracę oceniam 8/10 bo to są super warunki.Tylko do cholery ONI MNIE OSZUKALI CHCĘ PRACOWAĆ DO KOŃCA SIERPNIA BO OD WRZ DO SZKOŁY A TU PRZEZ NAJBLIŻSZE 2 TYG NIE MA DLA MNIE PRACY.PYTAM :PO CO PRZYJMUJĄ SKORO NIE AM ROBOTY ???. POZA TYM CZY JA MOGĘ ODEJŚC Z DNIA NA DZIEN ?
    ReviewUserIcon
    zalamka

    01.08.2012 22:05

    Inne

    zgadzam się z przedmówcą. chciałam zarobić na wakacje, ale nie mam takiej możliwości. nie ma dla mnie konta, a teraz nie można dzwonić z notatek więc.... spadaj na drzewo mała. nie ma bazy. (usunięte przez administratora) !!! nie ma do kogo dzwonić, 10 kontaktów na godz nie wiecej... no to pozdro jak są same poczty....mamy przymusowy urlop , a nowi są na szkoleniach.... co to ma byc?!?! pracuję ponad miesiąc i nie mam miejsca, a nowi są ciągle rekrutowani. Czekam na moje 110 godz. których nawet nie mogę wypracować przez moich kochanych pracodawców. Nie oszukają mnie o te ponad 200 zl ze szkolenia. Szczerze odradzam. Czuję się urażona i potraktowana jak śmiec. Na początku to wygląda ładnie, pięknie... ludzie mili itd. \"To TY decydujesz ile zarabiasz\" taaa zwykła ściema. TM są wporzadku jeżeli Ty stukasz kupę umów, jeżeli nie - często brak dla Ciebie miejsca. Nie narzekam na ludzi, bo atmosfera jest ok, ale na totalny [usunięte przez moderatora] na kółkach jaki tam panuje!
    ReviewUserIcon
    kloun

    25.07.2012 14:34

    Inne

    witam, w dniu wczorajszym zrezygnowałem z pracy. Jeśli muszę się prosić abym dostał szansę zarobić(ciągły brak dla mnie miejsca) to idę pracować gdzie indziej. Stanowczo odradzam wszystkim. Pa!
    ReviewUserIcon
    ZAINT

    20.07.2012 14:17

    Inne

    Zasadniczo tajemnicą poliszynela jest, że do CCIG przyjmują każdego, kto w miarę ma opanowane mówienie, nie musi koniecznie myśleć, ważne, żeby sprawnie składał samogłoski i nie jąkał się za bardzo (chociaż to ostatnie nie jest jakimś wielkim problemem).
    ReviewUserIcon
    azl

    20.07.2012 13:07

    Inne

    czesc Moglby ktos mi powiedziec jak wyglada rekrutacja? Mam na mysli sama rozmowe, latwa,trudna? Jak sie do niej przygotowac, na co uwazac? Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi
    ReviewUserIcon
    niunia

    19.07.2012 20:51

    Inne

    Hmmm bynajmniej debilem nie jestem, ale widzę że ty jak najbardziej... Miałam na myśli atmosfere a nie rodzaj relacji panujących w rodzinie wiesz taka metafora! Tak, średni wiek wynosi ok 20lat dobrze. Nie odnosiłam się do doświadczenia tylko do tego że twierdzą jakoby to była ciężka praca, nie mając pojęcia co to znaczy pracować ciężko. Więc sądzę że nie powinni wypowiadać się na ten temat. Jeśli siedzenie w miejscu i nie ukrywajmy, nic nie robienie jest ciężkie, to ja nie wiem jak oni sobie wyobrażają pracę . Takie podejście nie jest dla mnie racjonalne. Posłuchaj w tej pracy nie musisz być menage żeby zarabiać kilka tys. Wystarczy że jesteś elokwentny fakt faktem są różne projekty i różnie to finansowo wygląda, ale jeśli się chce wyciągnąć fajną sumkę to po prostu wystarczy włożyć więcej pracy. To jakie pieniądze zarabiasz zależy na dobrą sprawię od Ciebie. Hmmmm ja jestem na tyle kreatywna żeby dobrze zarabiać mi to wystarczy :D a Ty?? to być może Ty jesteś na tyle mało kreatywny, ambitny, elokwentny żeby w jakikolwiek sposób zabłysnąć i się wykazać przez co też zarobić nie możesz?? Hmmmm praca nie jest spelnieniem moich zawodowych marzeń. Skoro Ty tak narzekasz a dalej tam pracujesz to jak mniemam to jest jedyne co Tobie pozostało... Zarabiasz jakieś marne grosze za godzinówke i myślisz ze już lepiej byc nie może, bo na tyle Cię tylko stać i to jest szczyt Twoich możliwości przez co jesteś uprzedzony do osób które zarabiają lepiej przykre.
    ReviewUserIcon
    Adam

    18.07.2012 00:09

    Inne

    Super atmosfera, zajebiści ludzie, godziny sam ustalasz, jak umiesz się dogadać to i $ jest, konkursy, bonusy, (usunięte przez administratora) jest :) No i piłkarzyki na każdej przerwie :D Hehehe
    ReviewUserIcon
    Prezes

    16.07.2012 10:01

    Inne

    \\\"Ja do pracy chodzę z przyjemnością, team tworzy jedną wielką rodzinę mimo tego ze jest duża rotacja no cóż życie\\\" Czyli rozumiem, że w rodzinie też masz dużą rotację? hahah co za [usunięte przez moderatora]. \\\"Można tutaj często spotkać osoby które w życiu nie pracowały nigdzie a narzekają na tą firmę\\\". Z tego co mi wiadomo, ale co ja mogę sobie wiedzieć to jest to firma, w której średnia wieku wynosi gdzieś z 20 lat więc czego się spodziewasz, że przybędzie tu armia osób z niewiadomo jakim doświadczeniem zawodowym?...żal...a że dużo osób narzeka słuchaj może to też Twoja wina? może to co robi firma w stosunku do szeregowych pracowników nie jest dobre a Ty nie potrafisz wyrazić swojego zdania jako TM bo jesteś tchórzem? może ślepo wierzysz w to co Ci mówią bo jesteś [usunięte przez moderatora] i nie jesteś na tyle kreatywną osobą by to zmienić? albo lepiej może ta praca jest dla ciebie spełnieniem zawodowych marzeń (żałosne)? hahahahah
    ReviewUserIcon
    ruzel

    15.07.2012 22:58

    Inne

    niunia - 2012-07-15 21:16:00 Ja nie wiem co Wy macie w głowach. Czytam te wasze posty i śmiać mi się chcę :D Ja pracuję w CCiG ponad rok. Z każdym można się dogadać trzeba tylko mieć odpowiednie podejście. Widomo każdy jest inny, zawsze tak bylo jest i podejrzewam że zostanie. Ja do pracy chodzę z przyjemnością, team tworzy jedną wielkoą rodzinę mimo tego ze jest duża rotacja no cóż życie. Oczywiste jest to że firma musi na Tobie zarabiać. A Ty żeby zarobić musisz dać coś z siebie. Można tutaj często spotkać osoby które w życiu nie pracowały nigdzie a narzekają na tą firmę. Proszę bardzo idzcie do sklepu na kasę chodzby nawet, siedzcie po 8 godzin dziennie 6 dni w tyg za najniższą krajową. A tutaj za 3 dni w tyg po 6.3 godz zarobić minimum średnią :D Przyczym potrzebujecie do tego tylko elokwencji i odrobiny wysiłku bo nic więcej Wam nie jest potrzebne do osiągnięcia naprawde przyzwoitych pieniędzy."Ja do pracy chodzę z przyjemnością, team tworzy jedną wielkoą rodzinę mimo tego ze jest duża rotacja no cóż życie." więc co to za rodzina? "A tutaj za 3 dni w tyg po 6.3 godz zarobić minimum średnią :D " ekstra. pozdro dla manago
    ReviewUserIcon
    niunia

    15.07.2012 21:16

    Inne

    Ja nie wiem co Wy macie w głowach. Czytam te wasze posty i śmiać mi się chcę :D Ja pracuję w CCiG ponad rok. Z każdym można się dogadać trzeba tylko mieć odpowiednie podejście. Widomo każdy jest inny, zawsze tak bylo jest i podejrzewam że zostanie. Ja do pracy chodzę z przyjemnością, team tworzy jedną wielkoą rodzinę mimo tego ze jest duża rotacja no cóż życie. Oczywiste jest to że firma musi na Tobie zarabiać. A Ty żeby zarobić musisz dać coś z siebie. Można tutaj często spotkać osoby które w życiu nie pracowały nigdzie a narzekają na tą firmę. Proszę bardzo idzcie do sklepu na kasę chodzby nawet, siedzcie po 8 godzin dziennie 6 dni w tyg za najniższą krajową. A tutaj za 3 dni w tyg po 6.3 godz zarobić minimum średnią :D Przyczym potrzebujecie do tego tylko elokwencji i odrobiny wysiłku bo nic więcej Wam nie jest potrzebne do osiągnięcia naprawde przyzwoitych pieniędzy.
    ReviewUserIcon
    ruzel

    14.07.2012 17:45

    Inne

    ruzel - 2012-07-13 11:18:39 Ci managerowi którzy byli spoko albo w porządku zostali zwolnieni lub zmuszeni do odejścia z CCIG. W tej firmie trzyma się tylko osoby które są c (usunięte przez administratora) skie(tak, sprawia to im przyjemność) i na pierwszym miejscu stawiają cyfry... a człowiek jest na szarym końcu. Konfidencja i gra na emocjach to podstawa ich pracy więc lepiej z nikim nawet nie próbuj się zaprzyjaźnić bo będzie to Cię tylko kosztowało szarganymi nerwami.czemu mój wpis został ocenzurowany? nie było tam obraźliwych słów, przekleństw ani konkretnych nazwisk? Czy CCIG już nawet gowork'em manimuluje?
    ReviewUserIcon
    Prezes

    14.07.2012 17:39

    Inne

    To jak Lola możemy na Ciebie liczyć?
    ReviewUserIcon
    ruzel

    13.07.2012 11:18

    Inne

    Ci managerowi którzy byli spoko albo w porządku zostali zwolnieni lub zmuszeni do odejścia z CCIG. W tej firmie trzyma się tylko osoby które są c (usunięte przez administratora) skie(tak, sprawia to im przyjemność) i na pierwszym miejscu stawiają cyfry... a człowiek jest na szarym końcu. Konfidencja i gra na emocjach to podstawa ich pracy więc lepiej z nikim nawet nie próbuj się zaprzyjaźnić bo będzie to Cię tylko kosztowało szarganymi nerwami.
    ReviewUserIcon
    123

    13.07.2012 09:44

    Inne

    Ci menagerowie, którzy byli spoko juz tam nie pracują, albo zostali zdegradowani.
    ReviewUserIcon
    Lola

    12.07.2012 16:35

    Inne

    Czy jest ktos z pracownikow, ktorych mozna polubic w tej pracy?? chodzi mi tu o przelozonych. Ciagle wypisujecie, ze sa zli. Dlatego pytam poniewaz dostalam sie tam. Z kim polecacie rozmowaniac, a z kim nie? Moze byl ktos spoko
    ReviewUserIcon
    P****

    11.07.2012 22:04

    Inne

    pozdro Marcin :)
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w CCIG Group?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - CCIG Group Sp. z o.o.

    Kielce

    CCIG Group Sp. z o.o.
    ReviewUserIcon
    as

    11.07.2012 12:25

    Inne

    Chyba na piaskach
    ReviewUserIcon
    Prezes

    11.07.2012 09:53

    Inne

    Mnie posadzili
    ReviewUserIcon
    ja

    15.06.2012 18:30

    Inne

    Ciekawe podejście do życia. Powodzenia. Pamiętaj, bo chyba to Twoja pierwsza praca, że nikt Cię nie posadzi na fotelu prezesa, tylko dlatego, że żyjesz!
    ReviewUserIcon
    konsultantka

    14.06.2012 21:27

    Inne

    Stanowcze NIE dla pracy w CCIG. Pracowałam tam przez kilka miesięcy i nie potrafię nic pozytywnego o tym miejscu powiedzieć. Pieniądze bardzo marne. Atmosfera w pracy bardzo napięta. Groźby i zastraszanie ze strony managera to norma. Ogólnie ciężka psychiczna harówka za marne grosze. Nie polecam Wolę nie pracować i nie zarabiać niż niszczyć sobie tam nerwy za psie pieniądze.
    ReviewUserIcon
    :)

    08.06.2012 20:43

    Inne

    Wakacyjni konsultanci... zarobić, a się nie narobić... Nowi konsultanci. Brawo!!!
    ReviewUserIcon
    jojo

    05.06.2012 18:05

    Inne

    Jolanta G. - 2012-06-04 18:21:47 Cześć, proszę o polecenie jakiegoś projektu w którym będzie można wyjść na swoje przychodząc do pracy na okres czerwiec-wrzesień. Proszę o pilną odpowiedź. no właśnie, jakby mógł ktoś coś polecić byłoby miło :)
    ReviewUserIcon
    Jolanta G.

    04.06.2012 18:21

    Inne

    Cześć, proszę o polecenie jakiegoś projektu w którym będzie można wyjść na swoje przychodząc do pracy na okres czerwiec-wrzesień. Proszę o pilną odpowiedź.
    ReviewUserIcon
    xxx

    04.06.2012 16:22

    Inne

    Moim zdaniem jest to lepsza praca niz np praca w supermarkecie czy w sklepie spozywczym gdzie dostajesz 5zł/h i musisz robic doslownie wszystko, poczawszy od sprzatania konczac na obsłudze klientow ktorzy i tak maja do ciebie sranie o wszystko. Ci ktorzy narzekaja chyba nie mieli doswiadczenia w innej pracy niz ta, skoro problemem dla nich jest jakis menager, ktorego powinno sie miec kolo (usunięte przez administratora) y. Praca nie polega na tym ze \\\"czy sie stoi czy sie lezy to wyplata sie nalezy\\\" bo nie ma nic za darmo. Takie jest moje zdanie.
    ReviewUserIcon
    tia

    30.05.2012 15:33

    Inne

    Prawda jest taka, że rok temu było ok, byli spoko menagerowie i pracowalo się naprawde fajnie, ale od kiedy weszła nowa lokalizacja wszystko się wg mnie posypało, był straszny przemiał wśrod menagerow i wszystko zaczelo sie psuc. Kto pamieta 5 pietro w exbudzie ten wie ze jedynym problemem tam było gorąco w lato.
    ReviewUserIcon
    pracownik

    30.05.2012 12:27

    Inne

    Dziwia mnie opinie ludzi ktorzy oceniaja cala firme na podstawie swojego prywatnego niezadowolenia. Fakty sa takie ze CCIG w kielcach sie rozroslo w przeciagu 4 lat na najwieksza lokalizacje w Polsce. Zarobki, pomijajac podstawe praktycznie 7,5zl/h (ktora firma placi tyle niedoswiadczonym pracownikom?) + nie zapominajmy oczywiscie o premiach motywacyjnych ktore nie sa trudne do zdobycia izaleza tylko i wylacznie od zaangazowania w prace . Ja pracuje w tej firmie juz 2 lata i zarowno ja jak i wielu moich znajomcyh mega chwalimy ta firme i zawsze przy kazdej okazji zachwalam prace i wszystkim ja polecam. jest 48 managerow, a jakis pracownik na podstawie jednego ocenia wszystkich ze sa zli i wogole... Nie zapominajmy o tym ze kazdy kto tu pracuje to tylko czlowiek i ma rozna osobowosc. Ja przezylem tu najlepsze lata, poznalem mase fajnych ludzi, setki imprez przezylem i mam zamiar dalej sie tego trzymac.
    ReviewUserIcon
    nie!!!

    23.05.2012 19:46

    Inne

    Ja powiem tylko tyle choć rozumiem, że Kielce są ograniczone pod względem dostępności pracy dla uczniów, to NIECH WAS BÓG BRONI I DLA WŁASNEGO DOBRA TAM NIE IDŹCIE!!! To co tam się dzieję to jedna wielka porażka, to jak traktują konsultantów to nawet zgodne z prawem nie jest... Jak się żałosnemu menagerowi umyśli, żeby team cały stał bo za mało umów to norma? Wszyscy kolowialnie mówiąc, leją na to jak się traktuję konsultantów... Fakt jak się idzie to trzeba pracować, ale nikt nie pozwoli traktować się jak zero.... Dlatego \\\"cu (usunięte przez administratora) e\\\" CCIG wydzwania teraz po wszystkich byłych konsultantach i namawia do powrotu. Mimo wielu znajomych, którzy tam pracowali nikt tam wracać nie chce to chyba powinno dać najwięcej do myślenia....
    ReviewUserIcon
    Jonatan

    16.05.2012 19:30

    Inne

    teraz ktoś awansował. Jakieś dziewczyny... nie wiecie kto i na jakie projekty?
    ReviewUserIcon
    Zażenowany

    17.04.2012 12:11

    Inne

    prawda jest taka że ccig w kielcach ma za zadanie znalezc tania sile robocza czyli studentow ktorzy itak sa biedni. sa okradani z wlasnych pieniedzy tzn.: podpisujemy umowy na projekcie tsl ktore rzekomo nie wchodza bo klient jest zadluzony, a kiedy podejmujemy probe przepisania tej umowy na innego czlonka rodziny okazuje sie ze do klienta umowa dojechala bez problemu.. żenujęce.. i odnośnie komntarzy pozytywnych: piszą je menagerowie ktorzy siedza na dupach i nic nie robia tak jak pani M, lub E. wiem bo widzę. i tak w ogole to mamy następcę Augusty. Kolejny dyktator ktory kaze pracowac jak jakies machiny i wprowadza p (usunięte przez administratora) [usunięte przez moderatora] zasady pracy. Dziękuję za uwagę.
    ReviewUserIcon
    Cola

    13.04.2012 21:04

    Inne

    vicek widać że się nie orientujesz. Keeping to utrzymanie + dosprzedaż. Dla tego jest to najlepszy projekt w firmie. Zresztą podam Ci mój przykład: Ja z przedłużeń zarobiłem 1600 PLN, z aktywacji 1250 PLN. Razem 2850 PLN za 110h.
    ReviewUserIcon
    vicek

    12.04.2012 21:45

    Inne

    jak to sprzedajesz wiecej aktywacji? na biznesie jest chyba tylko przedłuzenie tak jak u nas na indywidualnych.
    ReviewUserIcon
    tofik

    12.04.2012 21:41

    Inne

    To fakt że jest lepsza baza na biznesie w tym miesiacu, nawet wiecej nowych aktywacji sprzedaje.
    ReviewUserIcon
    BasdA

    08.04.2012 13:03

    Inne

    fakt faktem ale na projektach utrzymaniowych łatwiej oraz więcej się zarabia niż na telesejsach. Dalej widać przewagę biznesu nad utrzymaniem choć już teraz jest to przewaga delikatna a nie tak jak kiedyś przepaść gdzie ziomki z biznesu zarabiały 1800 a z utrzymania 1000. Wydaje mi się że dysproporcja się zmniejszyła bo na biznesie jest teraz dużo gorsza baza niż kiedyś chodź w tym miesiącu już widać zdecydowaną poprawę. Skoleji utrzymanie skupia się na zwiększaniu ludzią abonamentu przez co też im zarobki skoczyły. Patrząc trzeźwym okiem mamy w tej chwili podział 1300-1400zl/utrzymanie 1400-1500zł/biznes. I piekne jest że tak jest :)
    ReviewUserIcon
    :)

    08.04.2012 11:35

    Inne

    ja pracuje w firmie od 11 miesiecy, pierwsze 3 miesiace fakt były trudne, słabe wyniki, dopasowanie sie do reszty teamu, ale gdzie na poczatku jest tak od razu łatwo? do wszystkiego trzeba sie dostosowac. Po 3 miesiacach pracy ogranęłam wszytsko, z czasem już masz wyrobioną odpowiedz na każdą wymówke klienta, trzeba było przebrnąc pzez ten najgorszy początek (nikomu od początku nie było łatwo, nawet Ci obecnie najlepsi od początku nie byli najlepsi, wszytsko wychodzi z czasem) i z czasem coraz większe premie za wysłane umowy. Przy przepracowaniu ok 110 godzin spokojnie wypłata średnio wynosi ok 1600zł, więc gdzie w kielcach STUDENCI znjadziecie lepiej płatną pracą i dostosują wam godziny pracy do uczelni. Moi znajomi na pełnym etacie musza pracować 160godz, zarobią 1200zł i do tego musza płacic za studia zaoczne. A TU można studiowac dziennie, zarabiać spoko, poznac mnóstwo młodych ludzi i miec weeknedy wolne. A nawet jesli zarabiasz z godzin to przy przepracowaniu 110 godz masz juz 800zł, to chyba lepsze niż siedziec w domu i patrzec na kieszeń rodziców. Co do menedżerów to fakt sa niektórzy napaleni na wynik, bo jak się zrobi wynik to każdy sie cieszy, pracownik ma kase, menedżer ma kase i wszyscy wyżej też. A polityka firmy jest to, że kto robi leoszy wynik ten ma większe szanse na profity (np. lepsza baza). Pracujesz w zespole wiec trzeba sie starac całym zespołem aby robic ywnik i nadrobić tych nowych co wynik cięzko im zrobić. Menedzerowie tak cisną bo muszą, od tego są, musza motywować, ale tak naprawde wszytsko zależy od Twojego nastawienia: chcesz więcej zarabia to się starasz, a jak sie starasz to menedzer jest zadowolony i zawsze pojdzie ci na reke w różnych sprawach (np jak chcesz nagle wolne), z tym w tej pracy ja jeszcze nigdy nie miałąm probelmu, nie trzeba zwolnienia, trzeba tylko po ludzku sie dogadac. Idąc do tej pracy codzinnie tzreba stawiać sobie cel, np na piczatku codzinnie przychodxząc sama ustalałam sobie cel ze musze zrobić 3 lub 4 umowy, a teraz to ide tam nie po to żeby zrobic 3, 4 umowy ale żeby np zarbić 100zł. I to wychodzi, menedżer cos tam gada, aja i tak naprawde wiem swoje, ja tam ide zeby robić głównie cos dla siebie, a robiac dla siebie robie dla reszty i wszyscy są zadowoleni.
    ReviewUserIcon
    ponownie

    30.03.2012 00:33

    Inne

    konsult - 2012-03-30 00:15:40 średnio 20zł? hehe to średnio musiałyby Ci wpadać umowy po ok. 75zł :D Ciekawa jestem czy na szkoleniach ciągle kłamią, że prowizja jest 1,25%:D a i że zwroty są naliczane jak mamy wypłate z prowizji:D bo w praktyce wychodzi, że są naliczane tak czy tak heheo teraz widze, ze moj poprzedni komentarz mówiący o tych kłamstwach gdzies zniknal:D
    ReviewUserIcon
    ja

    30.03.2012 00:21

    Inne

    1100zł i Ty mówisz, że na biznesie kaszana?:D moja minimalna pensja to 1500zł na bieznesie, jednak rozglądam się za inną praca, bo już mnie to psychicznie męczy

    Zostaw merytoryczną opinię o CCIG Group Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.