Opinie o Call Center Inter Galactica w Kielce

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Call Center Inter Galactica. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Call Center Inter Galactica na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Call Center Inter Galactica w Kielce

student

w tym tygodniu zaczynam pracę na nowych aktywacjach klientów biznesowych, ktoś pracuje/ pracował? Jak zarobki, jak atmosfera? Dużo nauki?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ania

Prace polecam, mozna zarobic fajne pieniadze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek
@ania

Fajne pieniądze to były kilka lat temu, teraz wypłacają zapomogę, a oczekiwania chore i coraz większe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arczi

Nie pracuje w firmie już kilka miesięcy, ale nie chce mi sie w to wszystko wierzyć, co jest tu wypisywane.. Zaczne od tego że pracowalem na projekcie utrzymania indywidualnego w zespole u Pauliny S. Nigdy nie spotkałem sie z ucinaniem godzin, z problemami z grafikiem, z obelgami itp. Radziłem sobie dobrze, jak większość osób w moim zespole i zarabiałem naprawde duże pieniądze. Wiadomo, że duże to pojęcie względne, ale dla mnie 4/5/6 tys jak na Kielce, jak na studenciaka to spoko $ :). Menago też maja ciśnienie z góry, za moich czasów parcie bylo na dosprzedaże, to była udręka, ale i z tym sobie człowiek radził, bo trzeba było. Często wspominam czas spędzony w firmie, spoko ludzie, spoko atmosfera, spoko fajna i ładna menagerka :D. Szczerze polecam prace, myśle że jak ktoś jest ok i podchodzi do pracy jak do pracy to nie spotykają go takie problemy jak są tu opisywane i menago zachowuje sie ok. Praca ogolnie ulatwia kontakty między ludźmi, czlowiek staje sie bardziej pyskaty i wygadany :) Nie bać sie, nie słuchać innych, iśc i spróbować!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Arczi

Nie wiem ile już nie pracujesz ale wiele się zmieniło Arczi. Ja pracuje już w firmie kilka lat i płaca w tym roku a w zeszłym jest całkiem inna. W tym roku po zmianie stawki godzinowej zmienił się system prowizyjny i wyciągnąć fajne pieniądze z premii jest mało realne, nie jest źle ale 1/2 tego co było osiągalne w tamtym roku. Pauline jako Managera polecam każdemu, ale nie wszyscy są tacy sami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
QWERT
@Arczi

(usunięte przez administratora)ak dobrze kojarzę, zapytaj (usunięte przez administratora)że już nie jest tak kolorowo jak było. Pozdro

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gorzka prawda

Ja mam rzetelnie coś do powiedzenia poniewaz jestem osobą, która tam pracowała. Naprawdę to nie sa żadne oskarżenia lecz po prostu gorzka prawda. Tam tak naprawdę jest ludzie...Nawet jak masz wyniki to i tak ucinaja Ci na stawce godzinnowej bo np. za długo miałeś przerwę trenerska jak wprowadzales dane do systemu...Chcecie się przekonać, idźcie sami i zobaczcie. Ja dobrego slowa o CCIG nie powiem. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca Klienta Biznesowego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Na początku wysłałam zgłoszenie na OLX (czyli CV) na drugi dzień oddzwonił do mnie miły Pan i zaprosił na rozmowę rekrutacyjną następnego dnia o godzinie 14, podał mi adres i powiedział abym zebrała ze sobą dowód osobisty. Po wstawieniu się na miejsce następnego dnia, podeszłam do dziewczyn pracujących w recepcji, przedstawiłam się i powiedziałam, że jestem umówiona na rozmowę o pracę, dziewczyny powiedziały, abym poczekała i że zostanę zawołana przez osobę z którą rekrutacja ma być przeprowadzona. W końcu zza drzwi wyszła młoda i sympatyczna blondyneczka i zaprosiła osoby, które były zaproszonę na tą godzinę na rekrutację. W trakcie rekrutacji musieliśmy opowiedzieć o sobie, czyli czym się zajmujemy, ile mamy lat itp. Później dostaliśmy kartki na których napisany był wierszyk z łamańcami językowymi, który musieliśmy przeczytać, później uzupełnialiśmy kwestionariusze osobowe, a na końcu każdy musiał odegrać krótką scenkę. Ja otrzymałam wiadomość zwrotną od razu po odegraniu scenki, że się dostałam i muszę rozpocząć szkolenie, które będzie trwało 5 dni. Więc poszłam do recepcji i podpisałam oświadczenie o ochronie informacji o klientach (RODO). I na drugi dzień poszłam na szkolenie, uczyliśmy się o ofertach aktualnych, o ofertach archiwalnych, technikach sprzedaży itp. W każdym dniu szkolenia był test, który musiałbyś zdany na 85% a na koniec certyfikacja ( czyli test z całej wiedzy) i dostanie od trenera certyfikatu a potem podpisanie umowy. Po tym jak podpisałam umowę Trenerka zaprowadziła mnie do mojej grupy i mojego Team Menagera, który opowiedział mi o zespole, zdradził techniki sprzedażowe itp. Na drugi dzień sluchalam przez godzine doświadczonego konsultanta, po czym odegrałam pare scenek z moim TM i weszłam na sluchawke :)

Pytania

.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Opiekunka lub opiekun seniorki w Niemczech
Kielce
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Kielce
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Przedstawiciel Handlowy
Kielce
Caldo-Wentylacja Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kiedyś jak najbardziej polecałam teraz niestety NI

Powiem tak, jeszcze w tamtym roku nie jednej osobie poleciłabym pracę w CCIG. Na dzień dzisiejszy niestety po długim okresie pracy w firmie niestety będę opuszczała CCIG. Dokładnie chodzi o zarobki. W tamtym roku system prowizyjny był motywujący. W tym roku od stycznia do marca koszmar. W kwietniu się zmieniło na plus lecz tylko na dwa miesiące, od czerwca prowizje po raz kolejny poleciały w dół i premia oczywiście jest ale nie jest już to co było. Atmosfera w firmie jest bez zastrzeżenia lecz wszystko zależy u którego z managerów jesteś . Pracownicy którzy pracują dłuższy czas niestety nie mają żadnych dodatków za lojalność i długą pracę. Coraz więcej wymogów przy mniejszej płacy, dlatego wiele doświadczonych pracowników opuszcza pracę w firmie, ponieważ stawka godzinowa w każdej innej pracy od stycznia jest taka sama. Nie jedną osobę poleciłam do pracy w CCIG bo wiedziałam że warto. Teraz niestety odradzam gdyż podobne pieniądze można wyciągnąć przy łatwiejszej pracy bo premie są teraz u większości pracodawców nie tylko są w call center a stawki podstawowe takie same . A praca w CCIG mogłaby wydawać się łatwa, lecz klienci są różni, a trzeba się naprodukować, uważać na wszystko co się mówi, brak głupiej a jednak ważnej informacji na dany temat równa się kara finansowa, gdzie przy obecnym systemie premiowym nie jest mała. Praca przed komputerem kilka h wiadomo niszczy wzrok, słuch to samo i nagadać się trzeba. Pozdrawiam całą firmę ale niestety jeżeli nie poprawicie systemu prowizyjnego coraz więcej osób doświadczonych odejdzie i zostaną wam nowe osoby które zazwyczaj przychodzą na krótki czas, a jednak mało nowych osób realizuje cele na poziomie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Polacy sobie wikiem

Ludzie szukam pracy. Wróciłem z zagranicy. Wchodzę na poszczególne fora. Czytam opinie i jestem w szoku. Czy tutaj wpisała się chociaż jedna osoba która rzetelnie miała coś do powiedzenia !!!!!!!!!!!!! Ludziska nie potraficie obiektywnie ocenić miejsca pracy!?????????? Tutaj są jedynie oskarżenia. I na każdym forum jest dokładnie tak samo. Napiszcie jak jest naprawdę , inni chcą znaleźć odpowiednie dla siebie miejsce pracy ale niestety nie da się opierać na Waszych opiniach. Żenada i kpina !!!! jak Polacy potrafią sobie wspólnie zabijać życie !!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz

Wchodząc na portal GO Work mam wrażenie że jest to portal hejtu i wylewania pomyj na ludzi. Ten kto zaczyna wymieniać ludzi z nazwiska powinien podać swoje. Chociaż nie lepiej pisać jakieś głupoty szykanować ludzi wylewać wiadro pomyj na czyjeś nazwisko. to już kolejny wpis. na Miejscu Tego panna założyłbym sprawę w sądzie bo wbrew pozorom w sieci nie jest się anonimowym. A Tak nawisem chciałbym rozpocząć prace w CCIG czy ktoś może mi coś faktycznie jak to wygląda??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pomocna
@Mariusz

Rekrutacja sprawdza podstawowe umiejętności - czy wyraźnie mówisz, czy nie masz wad wymowy, czy jesteś komunikatywny. Wtedy wstępnie deklarujesz czy wolisz pracować na rano czy popołudnie czy też 'pół na pół '. Kolejny etap to szkolenie które trwa od 3 do 5 dni w zależności na jaki projekt jesteś skierowany. Na szkoleniu uczysz się oferty, abonamentow, trochę o sprzęcie. Każdego dnia nowa wiedza i każdego dnia test - który weryfikuje czy umiesz czy nie. Jest dużo nauki ale nie są to trudne rzeczy. Musisz przecież wiedzieć czy klient będzie miał 100 min rozmów czy 10000. Po szkoleniu zdajesz tzw certyfikat z wiedzy czyli test. Później prowadzisz rozmówki czyli trener udaje klienta a Ty wcielasz się w rolę sprzedawcy. W trakcie tego szkolenia poznajesz swojego przyszłego przełożonego i czasem osoby które już pracują. Jak już wszystko zdasz to idziesz właśnie do swojego przełożonego i on może zadac pytania odnośnie oferty, jak czegoś nie umiesz to Ci tłumaczy on albo trener. Menager też robi z Tobą rozmówki. Kolejny krok to słuchanie rozmów innych konsultantów. Siadasz za kimś i obserwujesz jego prace, pytasz go o wszystko, on pokazuje Ci system, słuchasz jak rozmawia. To bardzo pomaga. Kolejnego dnia zazwyczaj sam się logujesz i ktoś siada za Tobą i uczy Cię co gdzie jak 'klikać '. Jak już masz wiedzę, umiesz system, zaliczyłes scenki to jesteś gotowy żeby dzwonić. Grafik układasz z tygodnia na tydzień. Od 30 do 40 czy nawet 50 godzin tyg w zależności jak jesteś w stanie. Niektórzy pracują 24 godz tygodniowo. Dzwonisz, podpisujesz umowy. Za każdą godzinę masz płacone. Przerwa 5 min na każdą godzinę. Za wyniki często nagrodą jest dodatkowa przerwa. Za podpisane umowy masz premie. Mam nadzieję że pomoglam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga

Brak szacunku do pracowników! Managerowie zwłaszcza w zespole łączonym nie widzą czym jest coaching Obrażają i podają bezsensowne przykłady z życia a jak już nie mają co wymyślać to każą iść do pracy fizycznej do której powinien iść zwłaszcza jeden z tych pseudo managerów który nie nadaje się do tej pracy i powinien zwrócić uwagę na higienę osobistą! Coaching to wsparcie i motywacja a do ccig chodzi się za kare i dodatkowo słyszy się jak managerowie obgadują i wyśmiewają pracowników. Jeden tylko siedzi i dołuje ludzi tabelkami i statystykami które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością Drugi chodzi i jak (usunięte przez administratora) pilnuje za plecami . Nikt się tym nie interesuje nawet zarząd.. wszyscy uśmiechają się przy okazji urodzin firmy lub innych imprez a nikt nie patrzy na panujący tam mobbing! Zwalniają kolejne osoby które nie dają rzekomo rady a nikt nie patrzy na naciągane tabelki i fałszowanie statystyk. Bezczelność managerów jest nie do opisania a groźby co do utraty pracy uświadamia że nikt tam nie będzie dawał z siebie 100%!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia z działu HR CCIG
@Aga

Agnieszko, martwi nas to, co napisałaś o sytuacji jakie Ciebie spotkały. Nie jest prawdą, że nikogo to nie interesuje, ponieważ do działu HR, który zawsze jest do Waszej dyspozycji, nie dotarły wcześniej takie informacje. Abyśmy mogli zareagować na tego typu przejawy zachowań musimy otrzymać bardziej szczegółowe informacje, dlatego prosimy o napisanie do nas na adres hr@ccig.pl lub podejście do lokalnego działu HR. Jesteśmy otwarci na wyjaśnienie wszystkiego i chętni do pomocy. Mamy nadzieję, że zgłosisz się do nas poprzez zaproponowane kanały komunikacji. Pozdrawiamy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Werka

Praca nie dla każdego. Klienci są różnie jedni bardzo mili drudzy mniej. Wymagań coraz więcej a pieniądze coraz gorsze. Osoby pracujące latami nie mają żadnych profitów za lojalność i zarabiają tyle samo co nowe osoby. Fenomenem jest jednak kadra kierownicza. Kogo o coś nie zapytasz nikt nic nie wie. Jednak największym bucem w firmie jest shift utrzymania. Jego zdolności analitycznego i logicznego myślenia są bliskie zeru. Przez swoje idiotyczne wręcz decyzje zabiera pieniądze konsultantom, menagerom, ccig i samemu Orange. Nie potrafi przewidywać prostych sytuacji, decyzję podejmuje nie na podstawie obliczen, a na oko. Zrobimy tak zobaczymy co z tego wyjdzie. Brzydka pogoda dziś wiec sprzedajemy tak. Nie szanuje konsultantów, traktuje swoich podwładnych jak smieci, używa zwrotów np. "Jak Ty si (usunięte przez administratora) do mnie odzywasz ?", " Nie wiesz kim ja jestem"?, "Nie udzieliłem Ci głosu"? Itp. Braki w jego kompetencji i wykonywaniu prostych obliczeń potwierdza sytuacja, kiedy to ten "geniusz" zwraca uwagę pracownikowi o jego niskie ecp które to wynosi ponad 65%, a wymagane na projekcie to 55%. Konsultanci po rozmowie z nim płaczą, cali się trzęsą albo po prostu rezygnuja. Najgorsze jest jednak to, że to zadufany w sobie bufon, który nie ma żadnego pojęcia o sprzedaży, a tym bardziej o zarządzaniu całym projektem składającym się z kilkunastu zespołów. Ogólnie firmę polecam ale nie na utrzymaniu indywidualnym , bo wtedy będziesz pracował pod ciągłym stresem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne

Czytaliście wywiad zamieszczony na portalu GoWork.pl? http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,58363,wywiad-magdalena-grzelak Możemy dowiedzieć się wielu przydatnych informacji m.in. na temat procesu rekrutacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
I JAK TO JEST

idemTAMpracowaćNIEkcemALEmuszem 2017-01-31 22:53 Idem to pracy do CCIG... MOje zdanie jest takie... Ludzie, to jest praca... Do pracy idzie się po to, żeby zarabiać pieniądze i pracować... NIE ROZUMIEM DLACZEGO W TAKIM RAZIE SKORO GRAFIKUJE SIE NA 8H PRACY PO 5.5 GODZINACH MAM OPUŚCIC STANOWISKO TO PODEJSCIE ,,FIRMY,, MNIE ZASKOCZYŁO ALE SAMI SOBIE WYSTAWIACIE OPINIE !!!!!!!!!!! W KIELCACH CCIG TO NIE JEDYNA FIRMA KTÓRA ZATRUDNIA !!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KtoKopieDołkiTenSamWNieWpada

Prawda jest taka, źe CCIG w Kielcach upada. Porównajcie liczbę pracujacych tam osób 5 lat temu, a teraz. Straciliście monopol na kieleckim rynku call center. Myśle, ze wszyscy możni i wszechwładni kieleckiego eldorado przy al. Solidarności właśnie zaczynaja sie topić w przysłowiowej łyżce wody. Nie szanowaliscie ludzi, gnębiąc motłoch, teraz brak motlochu moze Wam się odbić czkawką. Podsumowując. Za grosz u kadry kierowniczej szukać twórczej inicjatywy polepszenia warunków pracy. Brak poszanowania dla człowieka, a jedyny wyznacznik to pieniądz. Współczuje Wam tego, że jesteście zatraceni w cyferkach i jedyne co jest Istotne to target. Wszystkim pracującym za 13 zł brutto życzę wytrwałości, a zarazem współczuje, że nadal musicie znosić takie, a nie inne warunki pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@KtoKopieDołkiTenSamWNieWpada

Ciekawa opinia, zwłaszcza ta o upadającej firmie. Poczytaj trochę na temat firmy CCIG na rynku polskim, kolejnych inwestycjach oraz oraz zwiększającej się ciągle liczbie oddziałów w różnych miastach i firm które wybierają współpracę z CCIG. To sygnał że firma idzie do przodu, dzięki temu obecnie jest najlepszym Call Center w Kraju. Liczba zatrudnionych osób w Kielcach też się diametralnie nie zmniejszyła, świadczy o tym liczba zespołów która jest praktycznie niezmienna. Więc nie musisz mi/nam współczuć, życzę powodzenia w nowej pracy gdzie dla Twojego pracodawcy nie będą się liczyły wyniki a jedynie Twoje dobre samopoczucie i żebyś otrzymywał wynagrodzenie odpowiednie do Twojego zaangażowania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Shsusndxjah

Co by tu nie pisać to u pawła i gosi ludzie robią cele. I da się dogadać o grafik popołudnie albo rano

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doświadczony

Biznes nie jest łatwy, utrzymanie masowe - tam każdy z ulicy może siąść na słuchawkę i sprzedawać. Ale pytanie kim konsultant jest na tamtym projekcie ? Nikim. Zwłaszcza dla tych którzy tym projektem zarządzają. Nie ma nic do powiedzenia. Nie sprzedaje aktywacji - to teraz musi bo inaczej alert. Na ut b2b jest trudno i jest dużo zmian ale każdy z każdym stara się dogadać a nie tylko wykonywać polecenia które sobie ktoś umyslil. Zupełnie inna atmosfera na zebraniach, podczas pracy, współpraca a nie dyktatura.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A mialam sie nie odzywac

Jak sie komus nie chce robic to wszystko mu przeszkadza. Menago sa jacy sa, gorsze dni sie zdarza ale bez przesady... Do pracy, starac sie, myslec! To nie tylko czytanie formulek, robota jak kazda inna i trzeba cos od siebie dac a nie czekac na gotowe. To jest najlepsza praca dla 18-26 elastycznie i za spory hajs. 11 zl zarobisz w mcd i musisz zapieprzac fizycznie. Jak nie umiesz ruszyc glowa to do maca! Robi sie sajgon z premia czasem fakt ale to korpo. A Pawel i Gosia sa moze i jie sa profesjonalni w 100% ale to luzna atmosfera to zgrany zespol!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ted

Ogólnie nie polecam, pracowałem pracowałem jednym z zespołów it b2b,ucinanie e godzin za np. brak wymaganego ecp przy braku bazy, totalnie chore, do tego ciągle spinanir się i krzyki managera bez żadnej konkretnej pomocy w podciaganiu umiejętności sprzedażowych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
idemTAMpracowaćNIEkcemALEmuszem

Idem to pracy do CCIG... MOje zdanie jest takie... Ludzie, to jest praca... Do pracy idzie się po to, żeby zarabiać pieniądze i pracować...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KacperMelchiorBaltazar

szczerze nie polecam utrzymania biznesowego, chore zasady polegające na nakazie opóźniania przesyłek (tak, dobrze widzicie, sprzedawca musi opóźniać dostawę sprzedanego produktu, bo kontrahent mu za to nie zapłaci), managerowie (nie wszyscy) przeszkoleni tylko w zakresie wymagań i kar, kompetencja to na pewno nie jest określenie pasujące do ich wiedzy, jeśli chcesz zgłosić JAKIKOLWIEK problem albo uzyskać informację, w odpowiedzi dostajesz jeden ze zwrotów: "nie wiem/to nie moja wina/dlaczego masz do mnie pretensje?/daliśmy wam luz a wy nie potraficie tego wykorzystać

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NikiMinaż

Siema. Jak tam sie pracuje w CCIG? Któryś z Shiftów już osiwiał z nerwów? Aaaa sory zapomniałem.. pewna barwa włosów nigdy nie osiwieje, moze tylko zgłosić łeb na łyso. Pracować, pracować i nabijać kabzę przełożonym.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
@@@

ogólnie to pracuję w CCIG już dłuższy czas i jeszcze nigdy nie narzekałem na mojego menadżera ( P.W z zetafona) atmosfera w zespole na duzy plus, P.W ma serio anielska cierpliwosc i nawet jak wynik nie idzie tak jak powinien to potrafi się normalnie odezwac i zmotywowac zespół, nie ma mowy o żadnych krzykach, grafik do dogadania, w sumie to w każdym temacie można się dogadać, nigdy nie spotkałem się z tym że Piotrek kogoś wyśmiewa czy poniża, a gdy coś już jest źle potrafi porozmawiać i zawsze wspólnie z zespołem szuka przyczyny i rozwiązania problemu. Dawno nie spotkałem tak pozytywnego człowieka zarówno w aspekcie zawodowym jak i prywatnym. A sam zespól to naprawdę genialni ludzie, nie da się ich nie lubić (zawsze jest z kim wyjść na przerwę czy spotkać się po pracy) a gdy ktoś potrzebuje pomocy to zawsze znajdzie wsparcie w współpracownikach :) Cieżko uwierzyc ze praca i atmosfera w innych zespołach jest az tak zła, pracując tam i rozmawiając ze znajomymi z innych projektów nie spotkalem się jeszcze z taką opinią. Polecam pracę u Piotrka W. na zetafonie! Sam menadżer jest super człowiekiem a zespół jeszcze lepszy! :) :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Call Center Inter Galactica - Kielce

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Call Center Inter Galactica?

    Zobacz opinie na temat firmy Call Center Inter Galactica tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Call Center Inter Galactica?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 4 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Call Center Inter Galactica?

    Kandydaci do pracy w Call Center Inter Galactica napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Call Center Inter Galactica
Przejdź do nowych opinii