Foodcom S.A.

3.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Foodcom S.A.

Pracowity
Pracownik

Szczerze polecam, jak ktoś jest ambitny i chce pracować to na 100% będzie zadowolony. Ja pracuję w Foodcom już dosyć długo i nikt mi głowy nie urwał, sali tortur też nie widziałem :) jak wynika z niektórych wpisów. Faktycznie widziałem już kilka osób które myślały że wysiadując przy kawie 8 godzin spełnią się zawodowo. Pewnie większość negatywnych wpisów to Ci rozczarowani. Pomijając opinie leserów, firma warta polecenia nawet bardzo. Aaa i jeszcze jedno, kawa naprawdę pyszna :)

Trader 10 kat doświadczenia
Pracownik

Zdecydowanie polecam. Firma rozwija się bardzo dynamicznie, prowizje dla traderow najlepsze na rynku! Pracowałem w dwóch konkurencyjnych firmach wcześniej bez porównania. W Foodcomie wszyscy znają swoje cele i tworzymy kolektyw. Śmieszą mnie opinie ludzi którzy nie przeszli przez sito interview. No cóż, nie kazdy się do tej roboty nadaje. Wymaga ona umiejętności improwizacji i sprytu a rozmowy klasyfikacyjne sa tak skrojone żeby tych mniej pewnych siebie odsiac. Nie traktujcie tego personalnie- szukajcie innej pracy.

Pan Jacek
Kandydat

Ostrzegam potencjalnych Kandydatów przed stratą czasu na udział w rekrutacji. Chyba, że lubicie rozmowy na poziomie pyskówki z chamusiem w sandałkach i krótkich portkach. Mogę jedynie potwierdzić poniższe opinie. Nie ma w nich ani odrobiny przesady..

Paweł
Inne
@Pan Jacek

No to żeś grubo poleciał z tą opinią. Nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś na rozmowie rekrutacyjnej wdawał się w pyskówki z kandydatem. O co konkretnie chodziło, bo jestem bardzo ciekawy.

Zadowolony
Pracownik
@Pan Jacek

Chyba byłeś na rozmowie w innej firmie:D W życiu szefa nie widzieliśmy w firmie w sandałkach i krótkich spodenkach!

Blondi
Pracownik
@Pan Jacek

Jak najbardziej wszystko prawda. Śmieszne ze we wszystkich odpowiedziach szef sam usprawiedliwia swoją firmę bo co ma innego do roboty. Wiadomo ze nie nasra sobie w gniazdo. Każdy jest tu na celowniku Thats all

zewnętrzny obserwator
Kandydat

Odradzam współprace z tą firmą. Zarządzana przez apodyktycznego prywaciarza, który nie ma szacunku dla ludzi a szczególnie dla swoich pracowników. Mała rodzinna firemka, gdzie wszystko robione jest po układach. Możesz wylecieć raz dwa za najmniejszy błąd. Na pewno nie jest to stabilny pracodawca. Poniżające traktowanie pracowników. Unikajcie jak ognia, bo czekają Was same niemiłe przeżycia zawodowe. Dodatkowo nieskie place w porównaniu do konkurencji.

1
Handlowiec Stacjonarny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardziej to wyglądało jak autopromocja niż rozmowa rekrutacyjna. Opowieści o kosmicznych zarobkach brzmiały słowo w słowo jak z ust założyciela firmy (filmik na YT) Pani rekruterka jak i pani z HR opowiadały o tym samym próbując zachęcić „marchewką” w postaci premii od zakupu i sprzedaży, bo ta stawka 10% z których odliczą „opłaty administracyjne” i używanie telefonu, przysługuje tylko wtedy jak samemu się kupi taniej i drożej sprzeda. Bazy klientów brak, trzeba samemu ją budować

Pytania

Czemu pan chce u nas pracować? Ile pan ma klientów z którymi jest stała współpraca? Największa sprzedaż? Największa sprzedaż w przeliczeniu na TIR? ????

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Natalia
Inne

Witam, czytałam wątek i tak się zastanawiam.. może jednak znajdą się jakieś plusy z pracy w Foodcomie? Może są tutaj jakieś zadowolone osoby z pracy i mogłyby się wypowiedzieć jak to z ich strony wygląda?... ktoś, coś?

Pracownik
Pracownik
@Natalia

Hej! A więc ja polecam. Młody, międzynarodowy zespół. Możliwość szlifowania języków, szczególnie angielskiego. Co chwila słychać włoski, niemiecki itp z idealnym akcentem :) Kawa z ekspresu z wyborem chyba 5 rodzai mleka :P Od zwykłego po roślinne. Herbaty w dużych ilościach, a nawet Yerba Mate. Lunche firmowe raz na miesiąc. Całym zespołem robimy ankiety gdzie wybieramy co chcemy zjeść i gdzie. Jest wsparcie, szkolenia i podwyżki jeżeli ktoś się stara :) Myślę, że warto aplikować :)

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik

Tak :)

Kandydat

Miałam zaproszenie na rozmowę, ale po przeczytaniu wszystkich negatywnych opinii zrezygnowałam. Dobra decyzja?

andrzej
@Kandydat

dobra

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FOODCOM S.A.
@andrzej

Znałaby Pani odpowiedź, gdyby Pani przyszła :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Kandydat

Po co marnować swój czas, lepiej w tym czasie odpal telewizor i szczerze mówię więcej się nauczysz:)

Osama bin alahadin
@Kandydat

Bardzo

trader

Pracuje tu od dwóch lat. Atmosfera jest gorąca, ale dotyczy to tylko traderów. Czego można się spodziewać skoro cały czas negocjujemy. Finanse czy logistyka pracują w innych pomieszczeniach, więc ich to nie dotyczy. Zajęcia sportowe, lunche w piątek czy wyjazdy na Fuerte pozwalają się odstresować. Nie ma co złośliwie komentować, jeśli się ma słabe nerwy ;)

Pracodawca

@trader

Dziękujemy bardzo za opinię. Cieszymy się, że jest Pan zadowlony ze współpracy. Wierzymy, że wspólne wyjścia lub wyjazdy incentive budują dobre relacje i działają pozytywnie na współpracę. Dokładamy wszelkich starań, by atmosfera w Firmie była jak najlepsza. Jesteśmy również otwarci na sugestie i pomysły - zapraszamy do kontaktu osobistego lub mailowego na adres e-mail foodcom@foodcom.pl. Pozdrawiamy

Gruby Dil
@Foodcom S.A.

:D mistrz. Nie ma jak pisać pozytywny komentarz jako pracownik i od razu na niego odpisywać jako pracodawca ;). Nawet minuty odstępu nie było.

Pracodawca

@Gruby Dil

Obawiamy się, że nie do końca rozumiemy Pana zastrzeżenia, chętnie jednak skonsultujemy ten problem jeśli skieruje się Pan na adres mailowy firmy: foodcom@foodcom.pl Pozdrawiamy

Były pracownik
@Gruby Dil

Z takimi umiejętnościami trzeba się urodzić... To nie dla zwykłego człowieka :)

były pracownik
@Były pracownik

hahahahahahahaaa psychopaci myślą inaczej

Zaskoczony

Pomimo wszystkich opinii tutaj zebranych zdecydowałem się pójść na rozmowę o pracę do firmy Foodcom S.A. i chociaż nie otrzymałem pracy, to miałem dobre wrażenia związane z rekrutacją. Pani która ze mną rozmawiała była bardzo uprzejma.

andrzej
@Zaskoczony

Bardzo się cieszymy, że w ramach obowiązków nadal trzeba pisać pozytywne komentarze. Mam nadzieję, że nikt się na ten nie nabierze.

andrzej
@andrzej

Dodatkowo, trzy głosy na "pomocne" w 30 minut od wpisu, macie rozmach

Zaskoczony
@andrzej

Po prostu uważam, że nie ma co robić złej opinii firmie. Tym bardziej, że tutaj wyraźnie przewija sie tylko kilka sfrustrowanych osób.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Zaskoczony

Bardzo dziękujemy za Pana opinię. Cieszymy się, że miło wspomina Pan rozmowę kwalifikacyjną. Staramy się, by była prowadzona na jak najwyższym poziomie. Prosimy pamiętać, że nie wykluczamy kontaktu w przyszłości. Mamy nadzieję, że będzie Pan brał udział w kolejnych procesach rekrutacyjncyh i uda nam się nawiązać współpracę. Serdecznie pozdrawiamy

Były pracownik
@andrzej

Szef w formie, ale i tak były najlepsze ogólny mail że trzeba napisać pozytywną opinie o firmie i to polecenie służbowe.... Teraz z rozrzewnieniem wspominam ten czas:) Groźby zwolnienia jednej osoby do końca tygodnia, rozmowy one to one że za dużo zarabiamy... I ta biała skoda z polmleku:) to były czasy:)

Jakub
@Zaskoczony

Czy to żart? Długo tam pracowałem. W tej firmie nie ma nic profesjonalnego. 3 dyrektorów. chmmmmmm tylko 3 osoby komentują tutaj pozytywnie? co za żart!

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Najlepsza !!!!!!!!!:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FOODCOM S.A.

Zarzuty są bezpodstawne, argumenty nieuzasadnione. Ocenianie kogokolwiek jako "buca" świadczy o Pana kulturze. Każdy nowy pracownik otrzymuje materiały do nauki. Jeśli ma jakieś wątpliwości lub pytania, ma wyznaczony czas na szkolenie z każdym pracownikiem po kolei. Prezes również nie ma problemów z udzielaniem pomocy, ale trzeba się po nią najpierw zgłosić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JW

Ten sprzęt do biura to też smiech na sali. Gdy przyszedłem dostałem biurko z odkręconym blatem, który podnosił się za każdym razem, gdy się oparłem. Podobny problem był ze znalezieniem niepołamanego fotela, a także ze znalezeniem przedłużacza. W kuchni ciągły brud i każdy kąt zawalony kartonami, których nikt nie wynosi. Więc wrażenia estetyczne to kolejna rzecz, która powinna odrzucić od tej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@FOODCOM S.A.

"Masz tu stronę internetową, ucz się ....Masz tydzień a potem masz przyjść i mi coś sprzedać..."

były pracownik
@Były pracownik

hahahaaahaaa taaaaaa Jestem tak szczęśliwy że już tam nie pracuję

Były pracownik

Pracowałem w firmie Foodcom przez jakiś czas i całą pewnością mogę powiedzieć, że w firmie można się wiele nauczyć. Jak i również ześwirować. Problemy z komunikacją, szkoleniami są na porządku dziennym. (usunięte przez administratora) Żeby nie kłamać - są też osoby, z którymi współpracuje się miło i przyjemnie, aczkolwiek te nie mają przebicia. Nie polecam nikomu. Moje sugestie dla Foodcom S.A.: Zmieńcie podejście do pracownika i usprawnijcie procedury w firmie

Iwona
Inne
@Były pracownik

Wspominasz w swoim komentarzu, że w firmie Foodcom występują problemy ze szkoleniami - o czym dokładnie mówisz? Czy firma nie prowadzi takowych szkoleń, czy są one organizowane z niewielką częstotliwością. A może mówisz o jeszcze jakiejś innej sytuacji, która to wydarzyła się jedynie raz? W razie wątpliwości warto wyjaśnić zawsze kwestie problematyczne z pracodawcą. Takie działanie skutkuje zwykle pozytywnym zakończeniem dla obu stron. Myślałaś, by tak uczynić? Napisałeś jednakże, że w firmie można się wiele nauczyć - jakie umiejętności masz na myśli? Mówisz o typowo branżowych zadaniach, czy raczej o rozwijaniu zainteresowań? Tak czy inaczej - miejsca pracy, które pozwalają rozwijać się swojemu pracownikowi są nieocenionym dobrem. Nie sądzisz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za Pana wpis. Cieszymy się, że dzięki pracy w naszej firmie mógł Pan zdobyć wiedzę. Niepokoją nas jednak stawiane zarzuty. Jako firma ceniąca rozwój oraz zdolności każdego pracownika, za cel postawiliśmy sobie tworzenie dobrej atmosfery i warunków zatrudnienia. Ważna jest dla nas każda sugestia. Chcemy zbadać poruszaną kwestię, dlatego bardzo prosimy o kontakt pod adresem foodcom@foodcom.pl, w celu poznania szczegółów. Pozdrawiamy serdecznie

Były pracownik
@Iwona

W tej firmie nie istnieje dział szkoleń a szkolenia same w sobie polegają na nauce wszystkiego ze strony internetowej która i tak nie jest aktualna.... Jak można wyjaśniać problemy z pracodawcą który o zarządzaniu firmą nie ma pojęcia.... Szkunek i komunikacja to cechy które powinny być motywem przewodnim dobrego managera... A tam nie ma żadnej z tych rzeczy, są tylko pielgrzymki do pokoju zwierzeń i atmosfera ciągłej tajemnicy.... Zachęcam do zapytania się dlaczego szef został zwolniony z Interfood i uwaga spojler alert nie nie zwolnił się sam.... Nie jestem sfrustrowanym były pracownikiem , po prostu chce uchronić innych od popełnienia największego błędu w ich życiu czyli pracy w tej firmie...

były pracownik
@Były pracownik

Zgadzam sie.Zgadzam się całkowicie. Wskaźnik zatrzymania pracowników w Foodcom wynosi mniej niż 1% !! Zgadzam sie. Musimy uchronić innych od popełnienia największego błędu

Łukasz
 Pytanie

Pracowałem przez 18 miesięcy w Foodcom. Firma umiera. Kiedy tam pracowałem, właściciel i dyrektorzy prosili pracowników o tworzenie fałszywych komentarzy online, ponieważ nikt nie chce tam pracować. Nikt nawet nie chce przyjść na rozmowę kwalifikacyjną. Foodcom jest na czarnej liście na całym świecie przez swoich dostawców i klientów. Firma ma okropną reputację. Nie płacą swoim klientom ani dostawcom. Nielegalna działalność jest normalna w Foodcom. Ponadto właściciel jest psychopatą. @pracodawca . Rozwiązania?)) Jestem bardzo ciekawy

Jakub
 Pytanie

Żartujesz? Atmosfera jest toksyczna, a Aleks jest maniakiem. Pracowałem tam przez 6 miesięcy.

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście do liderów z zewnątrz w firmie Foodcom S.A.?

Dyrektor Handlowy
@Pytanie

Ci Aleksander ta Lidera..., Pamiętaj Lider jest tylko jeden Aleksander:)

Feliks
Inne

@Były pracownik Gdyby tak było to na forum mielibyśmy masę wpisów a tu cisza!!!

Pracownik

Pracuję w Foodcom od jakiegoś czasu. Uważam że negatywne opinie nie odzwierciedlają atmosfery w firmie. Co Prawda czasami jest nerwowo, ale bez przesady !!! Jeśli ktoś myślał że będzie pił kawę i odbierał telefony co jakiś czas, nic dziwnego że jest zawiedziony. To nie jest praca dla osób biernych, którzy chcą wysiedzieć 8 godzin i podbić kartę :) Trzeba coś od siebie dać, tak samo jak w innych firmach. To chyba normalne. Nikt tu nie wymaga cudów, jedynie zaangażowania co się opłaca bo można zarobić dobre pieniądze. Co prawda, na rozmowie kwalifikacyjnej Prezes obiecywał sporo... czytając opinie, łączyło mi się to w nieciekawą całość. Nic bardziej mylnego....przyznaję że dotrzymał wszystkich obietnic. a nawet więcej. Z czystym sumieniem mogę polecić Foodcom jako pracodawcę !!! Dodam jeszcze tylko że nikt mnie nie prosił o pozytywną opinie a już na pewno nikt mi nie kazał, co było sugerowane w wcześniejszych wpisach. Pozdrawiam

Pracodawca

@Pracownik

Dziękujemy bardzo za opinię. Cieszymy się widząc, że osoby pracujące w Firmie wykazują się dużym zaangażowaniem i chęcią do działania. Z największą przyjemnością nagradzamy za takie nastawienie. Pozdrawiamy!

Były pracownik
@Pracownik

Silnie zasugerował do napisania pozytywnej opinie tego słowa tutaj szukamy:) Mi też obiecywał sporo i nic bardziej mylnego nie dotrzymał niczego:) Zmiana stanowiska i rejonu działania co miesiąc nie motywowała do pracy....

Andrzej

Dlaczego od miesiąca, pozycja firmy tak urosła. Z oceny 2/6 do 4/6, liczba głosów podwoiła się w ciągu miesiąca i poznikały nieprzychylne opinie. Proszę o wyjaśnienie tego fenomenu. Skąd wzieło się nagle tyle entuzjastycznie nastawionych osób, gotowych wystawiać pozytywne opinie i około 70 dających maksymalne oceny? Proszę o wyjaśnienie tu na forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Andrzej

Firma wychodzi naprzeciw negatywnym opiniom, które pojawiały się na portalu gowork.pl. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że opinie wystawiane przez dwie czy trzy osoby niesprawiedliwie psują obraz firmy na forum. W związku z tym postanowiliśmy, korzystając z możliwości które daje portal, zarchiwizować wszystkie odpowiedzi, które są niezgodne z regulaminem. Okazuję się, że osób, które są zadowolone z pracy w firmie oraz tych, które wspierają jej rozwój jest znacznie więcej niż tych którzy chcieliby jej zaszkodzić. Staramy się walczyć z tzw. hejtem w sieci pokazując jak naprawdę działa firma i jak zmienia się starając się być jak najlepszym środowiskiem pracy. Jesteśmy bardzo młodą firmą i dlatego chętnie wysłuchujemy wszystkich sugestii i porad, które mogą usprawnić jej działanie. Jesteśmy otwarci na rozmowy dlatego zapraszamy do kontaktu na adres e-mail: foodcom@foodcom.pl Pozdrawiamy

andrzej
@Foodcom S.A.

Nadal nie tlumaczy to ponad 70 głosów na maks w ciągu 1 miesiąca. Proszę sie ustosunkować do tego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@andrzej

Szanowny Panie Andrzeju, Biorąc pod uwagę ilość Pracowników firmy oraz liczbę Partnerów z którymi współpracujemy, ilość głosów, które otrzymaliśmy nie jest nadzwyczajna. Zapraszamy do zapoznania się z statystykami firmy, które umieszczone są na stronie firmy www.foodcom.pl. Gdyby miał Pan jakiekolwiek wątpliwości dotyczące poparcia firmy czy jakichkowliek innych kwestii to zapraszamy do kontaktu na adres e-mail: foodcom@foodcom.pl. Pozdrawiamy

Były pracownik
@Foodcom S.A.

5 pracowników i może max 20 partnerów... Statystki są niestety przekłamane...

Była pracownica

Wymagająca, ale bardzo dobrze płatna praca. Młody zespół.

Pracodawca

@Była pracownica

Cieszymy się słysząc dobre opinie! Wierzymy w naszą firmę i jesteśmy mocno zaangażowani w jej rozwój. Pozdrawiamy!

aGabrysiak

Polecam firme wspopraca z ni na najwyszym poziomie!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@aGabrysiak

Dziękujemy za opinię. Jesteśmy dumni z tego, że współpraca z nami jest oceniana w superlatywach. Pozdrawiamy!

Mat

Super firma. Jak sie starasz to można bardzo dobrze zarobić. Polecam.

5

Pracodawca

@Mat

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinie! Cieszymy się, że jest Pan zadowolony ze współpracy. Uważamy, że najważniejsza jest zawsze motywacja i dlatego to właśnie za motywację najchętniej nagradzamy naszych Pracowników. Pozdrawiamy!

Zostaw merytoryczną opinię o Foodcom S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Foodcom S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Foodcom S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 63.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Foodcom S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 32 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Foodcom S.A.?

    Kandydaci do pracy w Foodcom S.A. napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Foodcom S.A.
Przejdź do nowych opinii