Foodcom S.A.

Dodaj opinię

Aktualności

Pracodawca

 Aktualność

Zespół Foodcom S.A. dokłada wszelkich starań by zapewniać jak najlepsza jakość oferowanych produktów.
W bieżącym tygodniu otrzymaliśmy renomowany Certyfikat BRC. Jego standardy są ustalane przez specjalistów z różnych dziedzin przemysłu związanego z produkcja żywności. By otrzymać ten Certyfikat należy spełnić szczegółowe i rygorystyczne normy dotyczące jakości. Certyfikat jest cenioną marką na świecie.
Jakość produktów oferowanych przez Foodcom potwierdzona jest również certyfikatem Bio wydawanym przed organy Unii Europejskiej, który zapewnia, że produkty powstają w ponad 95% ze składników pochodzących z organicznych produkcji. Oznacza to też, że nie są nawożone syntetycznym nawozami oraz pestycydami.
Certyfikat GMP+ definiuje warunki związane z produkcja, przechowywaniem, transportem oraz sprzedażą produktów przeznaczonych do produkcji żywności dla zwierząt. Gwarantują one najwyższą jakość sprzedawanych wyrobów.

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Aktualność

Przedstawiamy pierwszy odcinek podróży z Foodcom!
Będziemy prezentować ciekawostki o krajach, do których wybierają się nasi Traderzy.
W lutym pojadą oni między innymi do Portugalii, więc to właśnie o tym kraju opowiemy na początek:

•Portugalia ma te same zdefiniowane granice od 1139 roku, co czyni je najstarszym państwem w Europie.

•Większość serów produkowana jest z owczego lub koziego mleka i charakteryzuje się ostrym, intensywnym smakiem. 

•Tradycyjne potrawy nie zawierają w przepisach sera, dlatego spożywany on jest osobno, przed lub po posiłku i stanowi formę deseru albo przystawki. 

•Wśród tradycyjnych serów wyróżnić można queijo de Castelo Branco z górskiego regionu Beira Baixa oraz queijo da Serra da Estrela, wytwarzany na podpuszczce z karczochów. 

•W lipcu 2017 r. Obowiązkowe stało się oznaczenie pochodzenia mleka na opakowaniach produktów mlecznych w Portugalii. Celem tego jest promocja portugalskiego mleka. 

•W Portugalii dużą popularnością cieszy się tradycyjny islandzki jogurt – Skyr. Ze względu na niską zawartość tłuszczu i wysoki poziom protein przeszedł z małej niszy intensywnych użytkowników siłowni do coraz większej bazy konsumentów, którzy zdali sobie sprawę z jego zalet poprzez media społecznościowe. 

•Wraz z rosnącym zainteresowaniem żywnością i doświadczeniami kulinarnymi wzmocnionymi przez pokazy gotowania w telewizji śmietana odnotowała znaczny wzrost popularności w 2018 roku. 

•Azory reprezentują tylko 2,5% terytorium Portugalii, jednak odpowiadają za 30% ogólnej produkcji mleka. 

•Wiele tradycyjnych wypieków powstało w klasztorach średniowiecza. Przygotowywane były przez zakonnice i mnichów i sprzedane jako sposób na dodatkowy dochód.

Pomocna?

Pracodawca

 Aktualność

Wraz z Nowym Rokiem otrzymaliśmy wspaniałe wiadomości! Foodcom S.A. został laureatem prestiżowego rankingu "Gazele Biznesu" organizowanego przez Puls Biznesu.
W zestawieniu najdynamiczniej rozwijających się firm zdobyliśmy rewelacyjne 4 miejsce w województwie mazowieckim oraz 17 w Polsce! Jest to niesamowicie wysoki wynik biorąc pod uwagę, że w notowaniu wyróżniono ponad 4,5 tysiąca firm.
Jesteśmy bardzo dumni oraz wdzięczni wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu.❤️

Pomocna?

Pracodawca

 Aktualność

Jesteśmy niesamowicie dumni mogąc pochwalić się artykułem, który ukazał się w najnowszej edycji Forbes Polska. Została w nim opisana nie tylko historia firmy, ale także innowacyjne modele biznesowe wprowadzone przez Foodcom S.A. – udostępnianie notowań produktów dostępnych w portfolio, ale także możliwość objęcia części udziałów przez Traderów. W artykule wytłumaczone są również mechanizmy kierujące rynkiem handlu nabiałem oraz idea promowania polskich produktów na Świecie.

Serdecznie zachęcamy do lektury artykułu!

 

Pomocna?

Pracodawca

 Aktualność

W ubiegłym tygodniu odbyła się druga edycja Work Campu na Fuerteventurze. Podczas tego tygodnia znaleźliśmy czas na wszystko! W ciągu dnia pracowaliśmy, natomiast później korzystaliśmy z tego co oferuje wyspa. Odpoczywaliśmy nad basenem w przydomowym ogrodzie, odbywaliśmy wycieczki po Wyspie i smakowaliśmy lokalnych potraw. Znaleźliśmy też czas na lekcje surfingu, a także na koncert muzyki reggae na żywo. Zaskoczeniem był wieczór w którym nasi Traderzy popisali się umiejętnościami kulinarnymi przygotowując pyszne, świeże owoce morza. Po tym tygodniu wszyscy wrócili do pracy opaleni, wypoczęci i z nowymi siłami do pracy. Następny Work Camp planowany jest w kolejnym półroczu. Czas zabrać się do pracy, by zagwarantować sobie na nim miejsce!

Pomocna?

Pracodawca

 Aktualność

Kontynuując naszą kulinarną podróż po świecie udaliśmy się do Korei. W restauracji KoreaTown mieliśmy przyjemność spróbować dań charakterystycznych dla tej części świata. Wsród nich były bulgogi czyli marynowana wołowina w łagodnym sosie, która znajduje się na 23 miejscu na liście najsmaczniejszych dań świata utworzonej przez CNN w 2011 roku według czytelników „World’s delicious foods”. Spróbowaliśmy także Yukgeajang – ostrej zupy z makaronem z batatów i paprocią gosari. Każde z dań podawane było z 5 przystawkami. Najciekawsza i najbardziej charakterystyczna przystawka dla tej kuchni to Kimchi. Jest to tradycyjne danie przyrządzane ze sfermentowanych warzyw – najczęściej kapusty pekińskiej i koreańskiej rzodkwi. Była to podróż niezwykle ciekawa, ponieważ kuchnia koreańska dopiero zyskuje na popularności w Polsce. Następny kierunek podróży jest już wybrany. Jedyne co możemy zdradzić to to, że dania tej kuchni znają wszyscy :)

Pomocna?

Pracodawca

 Aktualność

Wychodząc naprzeciw sugestiom otrzymanym przez Współpracowników firmy przygotowaliśmy Welcome Book Foodcom S.A.! Jest on kompendium wiedzy stworzonym z myślą o nowych Pracownikach firmy. Znajdują się tam wszystkie informacje, które są niezbędne, by odnaleźć się w tradingu. Historia i opis firmy jest wprowadzeniem do świata branży mleczarskiej. Specyfikacje produktów pozwalają dogłębnie poznać przedmiot przyszłych negocjacji. Firmowe know-how umożliwia ugruntowanie swojej pozycji jako Trader. Natomiast krótkie zadania pozwolą sprawdzić swoją wiedzę i zweryfikować wszystko czego się dowiedzieliśmy.

Z całym Welcome Bookiem mogą zapoznać się tylko pracownicy firmy, ale możemy pochwalić się ciekawostkami o mleczarstwie, które  są w nim zawarte!

Pomocna?

Pracodawca

 Aktualność

Jesteśmy dumni z tego, że Foodcom S.A. działa na rynkach globalnych. W związku z tym postanowiliśmy lepiej zaznajomić się z kuchniami całego świata, bo przecież naszą domeną jest branża spożywcza! Pierwszą kulinarną podróż odbyliśmy do Tajlandii dzięki warszawskiej restauracji Suparom Thai Food by Krittika Manoch. Mieliśmy przyjemność spróbować takich dań jak: pieczona kaczka w czerwonym curry, smażona wieprzowina z tajską bazylią i chili czy Tom Kha Kai Hot czyli ostro-kwaśnej zupy z kurczaka z mlekiem kokosowym. Kuchnia tajska jest jedną z najbardziej aromatycznych i pikantnych kuchni azjatyckich. Opiera się na łączeniu wszystkich smaków: ostrego, kwaśnego, słonego, gorzkiego i słodkiego. Stosuje się też szósty smak – tak zwany umami. To dzięki niemu potrawy nabierają niepowtarzalnego smaku.

Nasze piątkowe wyjście było świetną okazją, by nie tylko spróbować pysznych potraw, ale także by odpocząć po całym tygodniu pracy. Następnym razem będziemy dalej eksplorować azjatycką kuchnie. Którego kraju? Dowiecie się za miesiąc!

Pomocna?

Pracodawca

 Aktualność

Fuerteventura to wyspa położona w archipelagu Wysp Kanaryjskich na Oceanie Atlantyckim. To właśnie wyjazdem do tego niezwykłego miejsca firma Foodcom S.A. już po raz drugi nagradza swoich najlepszych pracowników. Jest to wspaniała okazja by wypocząć, zwiedzić ciekawe miejsca oraz wzmocnić więzi z kolegami i koleżankami.

Skąd się wziął pomysł?

Firma Foodcom S.A docenia wysiłki osób szczególnie zaangażowanych w pracę. Ponadto, ceni sobie filozofię Business and Pleasure według której praca nie musi być tylko siedzeniem za biurkiem, a zadania można wykonywać z każdego miejsca na świecie połączonego Internetem.

Jak wyglądała pierwsza edycja?

Podczas pierwszej edycji nasi Traderzy pracowali nad basenem, natomiast w drugiej części dnia korzystali z wielu atrakcji jakie oferuje wyspa. Fuerteventura jest jednym z najbardziej znanych miejsc na świecie do uprawiania sportów wodnych takich jak kitesurfing czy surfing nie mogło więc obejść się bez lekcji tych właśnie dyscyplin! Wielką atrakcją był również rejs połączony z łowieniem ryb. Popołudnia uczestnicy Work Campu spędzali również na pustynnych przejazdach off-road, kolarstwie górskim czy smakowaniu miejscowych potraw i win.

Kolejne edycje!

Podczas kolejnej edycji do wcześniej wymienionych atrakcji dodamy safari, hiszpańską muzykę na żywo czy wizytę w aquaparku. Natomiast kierunek trzeciej edycji niech pozostanie jeszcze chwilę tajemnicą! Zdradzimy tylko, że będzie on równie ciekawy jak poprzednie – jak nikt umiemy łączyć przyjemne z pożytecznym! 

Pomocna?
Nie bądź obojętny na problemy w firmie!

Jeśli potrzebujesz wsparcia i chcesz ostrzec innych użytkowników o sytuacji dotyczącej mobbingu w firmie, skontaktuj się z nami pod adresem zgloszenie@gowork.pl

*Zgłoszenie wiążę się z dostarczeniem dowodów oraz kontaktem z mediami.