Opinie o UPL Marketing Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy UPL Marketing Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie UPL Marketing Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o UPL Marketing Sp. z o.o. w Warszawa

Iwona Nowy wpis
Inne

@OSA, a czy mógłbyś powiedzieć nam, na podstawie jakiej umowy pracuje się w UPL Marketing i jakie są warunki oferowane przez tego pracodawcę? Rozważałbyś powrót do pracy w tej firmie? Co jeszcze możecie powiedzieć na temat pracy w UPL Marketing w Warszawie? Jakie widzicie plusy i minusy pracy w tej firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamil Nowy wpis
@Iwona

Gdy pokażesz wyniki i zaangażowanie, droga jest otwarta. Nie mogę zdradzać wynagrodzeń i informacji w firmie. Mogę powiedzieć że są one dobre, w porównaniu do wynagrodzenia na rynku Polskim. Do branży bym wrócił, gdybym miał ciekawą propozycje. Ale życie toczy się dalej i UFX zakończyłem. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OSA Nowy wpis

Miną rok odkąd nie pracuje w tej firmie, jak jesteś wobec nich fair to oni są wobec ciebie. Szkoła życia i normalne sytuacje jak w każdej innej pracy. Oni jak każdy popełniają błędy, ja w swojej pracy też to robiłem. Z niektórymi miałem na pieńku, głównie pod koniec swojej przygody w tej firmie. Ale! Nie rozumiem po co te wymyślone z kosmosu komentarze, i bajki co tam się dzieje... Nie mogę zapomnieć o osobach które są super i nadają życie tej firmie, przez co tworzą niezapomnianą atmosferę. Ogólnie wspominam dobrze i polecam pracę, bo głównie chodzi o pieniądze, a można tam na prawdę dobrze zarobić. Pozdrawiam wszystkich pracujących tam wariatów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona Nowy wpis
Inne

@Sławek z czego wynika Twoja opinia na temat firmy UPL Marketing? Pracujesz jeszcze w firmie? Chętnie usłyszymy więcej na temat oferowanych warunków.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hihi

Może jednak wiecie jakich zarobków można się teraz u nich spodziewać? Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Dariusz

Poczytajcie sobie oceny klientów na stronie UFX opinie , na rzecz której to firmy pracuje UPL Marketing.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sławek

Kto ma rozum , ten unika takiej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kmicic

Kończ waść, wstydu oszczędź!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pytaj się dalej...

Człowieku, co jest z Tobą... Znów nic nie rozumiesz. Napisałeś: "@ Kuba w takim razioe moje pytanie brzmi - skoro piszesz ze kazali iść na droge sadową, to znaqczy ze sie tego nie bali, a jak jednak praconwicy pwystosoali pozew do sdądu to sie przestraszyli. Przeczysz sam sobie" Po pierwsze tutaj nie ma pytania. Po drugie w zdaniu, które napisałeś nie ma żadnej sprzeczności. Po trzecie już dokładnie Ci wyjaśniłem zasady tych praktyk. Po czwarte - TAK. To możliwe, że śmieją się z pracownika, że nic mu nie zapłacą dopóki sąd im nie każe, a później są w szoku, że ktoś miał na tyle odwagi, że wyskoczył z własnymi prawnikami i przestraszyli się wyroków, zepsutej jeszcze bardziej publicznie reputacji oraz masowych zwolnień pozostałych pracowników, choć i tak tego nie unikneli po takich złodziejskich praktykach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Renata

Pamiętajcie, że medal ma dwie strony. Czasami pracodawca chciałby wkroczyć na drogę sądową ponieważ uważa, że Pracownik nie ma racji i ma do tego pełne prawo, tak samo jak Pracownik może pozwać Pracodawcę. Rozumiem, że najłatwiej jest siedzieć w domu i pisać anonimowe komentarze ale w rzeczywistości życie nie jest tak kolorowe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oszukany
@Renata

Dokładnie, ale pracodawca nie ma prawa postępować w sposób niezgodny z umową i śmiać się pracownikowi w twarz tak jak to robił prezes L... A w tym wypadku to tylko UFX oszukuje, bo brak zapłaty zgodnego z umową oraz nieprzestrzeganie okresu wypowiedzenia, a do tego karygodne, wręcz chamskie zachowania ze strony prezesa i jego sekretarki Magdy świadczy tylko o jednym. Nie dajcie się tej złodziejskiej firmie i walczcie o swoje do końca, nawet kosztem procesów sądowych. Przeczytajcie dokładną relacje osoby powyżej. Dokładnie opisuje realia tej firmy. Jawne próby oszustwa oraz wykorzystywanie ludzi i są na to świadkowie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mario
@Renata

Najłatwiej jest siedzieć na Twardej 18, w siedzibie UFX i samemu odpisywac na komentarze "Pani Renato" :) nie macie co robić bo ani ludzi do pracy ani klientów...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pytaj się dalej...

Jesteś z UFX czy tylko udajesz? :D Kolejny czy znowu ten sam...? Czego nie rozumiesz? Wystarczy potrafić czytać po polsku ze zrozumieniem jak ktoś powyżej napisał... To technika stosowana w złodziejskich firmach. Wiadomo, że mało kto odważy się walczyć o swoje z prawnikami oraz ma na to środki, aby ich chociaż opłacić. Większość ludzi odpuszcza i zostaje bez pieniędzy, oszukana... Dopóki takie firmy nie poczują groźby sądu i wyroku będą śmiać ci się w twarz, abyś szedł sobie z tym do sądu, a oni mają to gdzieś licząc że nie pójdziesz jak większość... I dalej mogą oszukiwać ludzi... Ciekawe jak ty byś się poczuł gdyby szef ci nagle powiedział: idź stąd, nie zapłacimy Ci, bo mamy gdzieś umowy, zrobimy to dopiero jak sąd nam każe... a procesy trwają długo... Wiadomo jak... Oszukany i potraktowany bez szacunku. Jeszcze jakieś mądrzejsze pytania?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lol

Sami sobie pozytywne komentarze piszą, a czytać ze zrozumieniem po polsku nie potrafią bo pewnie są z Izraela jak prezes i cała firma. ŻAL!!! Market Maker jak każdy inny, zarabiający tylko na stratach klientów. To żadna tajemnica.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Darek

Jesteś pracownikiem firmy ? . To nie jest portal ogłoszeniowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr

Tylko czekać aż ten nędzny, żydowski oddział zbankrutuje i zwinie się z Polski. Niech oszukują gdzie indziej. Alo, czego Ty jeszcze potrzebujesz? Wpłać tam i strać pieniądze albo zacznij pracować i strać zdrowie i/lub wypłatę. Ucz się na błędach innych albo przekonaj się sam. Twój wybór. Sam widzisz, że sami sobie pozytywne opinie piszą i odpowiadają na wszystkie komentarze jeden po drugim...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michal

Shut up ufx.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick: Dobrze się zastanów

Chciałabym opisać swoje i autentyczne doświadczenia z firmą UFX / UPL Marketing oraz ich karygodne zachowania. Szczerze to najbardziej nieuczciwa i zakłamana firma z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia i cieszę się, że moja współpraca z nimi zakończyła się możliwie szybko. Częste nieodpłatne nadgodziny oraz traktowanie Polaków jako tanią siłę roboczą do zajechania, bo przecież zawsze znajdzie się ktoś następny na to miejsce to codzienność w tej firmie. Rotacja personelu ogromna, ciągle ktoś przychodzi i odchodzi. Co druga osoba w moim zespole żaliła się, że odkąd tu pracuje jest ciągle przemęczona i rozważa zmianę pracy. Po dniu, w którym pracowałam od 9 do 20 bo tak kazał wszystkim prezes ze względu na słabe wyniki zwolnili mnie nagle bez żadnego powodu i podania przyczyny!!! Aby było żałośniej z ich strony zrobili to wysyłając mi wiadomość SMS w dniu, w którym nie było mnie w pracy z powodu choroby, potwierdzonej zwolnieniem lekarskim wysłanym bezpośrednio do przełożonych. Na nic zdały się protesty, że to niezgodne z prawem (2 tyg. okres wypowiedzenia na umowie) oraz pytania o wyjaśnienia - zero odpowiedzi!!! Jak przyszłam do biura to nagle nikt nie chciał ze mną rozmawiać, szczególnie sekretarka Magda, która wręcz bała się odezwać i zająć swojego stanowiska, mimo że to od niej dostałam smsa ze "zwolnieniem". Gdy w końcu wymusiłam spotkanie z izraelskim prezesem, aby wyjaśnić bezprawne zachowanie dostałam odpowiedź, że nie obchodzi go co jest napisane w umowie i jeśli chce mieć w ogóle zapłacone za przepracowane dni to mogę iść się sądzić, a on zapłaci dopiero wtedy jak sąd każe mu to zrobić!!! A o okresie wypowiedzenia mogę tylko pomarzyć... Fakt, że specjalnie zwolniłam się przed chwilą z innej firmy, aby rozpocząć z nim współpracę na lepszych warunkach też go w ogóle nie obchodził. Oczywiście powodu zwolnienia również nie podał, a na pytanie czy każdego pracownika, którego nie będzie jeden dzień w pracy przez chorobę też zwolni zamknął się i nie miał już nic do powiedzenia... Wnioski?? Możesz dla nich harować za marne grosze całymi dniami, a jak tylko się rozchorujesz lub po prostu staniesz się zajechany ciągłym dzwonieniem od rana do nocy to zwolnią Cię z dnia na dzień po dniu urlopu!!! Jeśli macie nadzieję na dobre zarobki z prowizji to przygotujcie się na sytuacje, kiedy prezes minutę przez zakończeniem pracy ogłasza "bonus" dla osoby, która pierwsza do końca dnia zmusi klienta do wpłaty. Dobry sposób na zmuszenie ludzi do pracy po 12h dziennie, a jak wyjdziesz wtedy z biura to automatycznie ryzykujesz krzywymi spojrzeniami i zwolnieniem... Gdyby ktoś miał wątpliwości proszę śmiało pisać i pytać, znam wiele osób z ufx mających podobne zdanie i mogą potwierdzić wszystkie moje słowa. Na zakończenie dodam, że po miesiącu ciągłych nerwów, rozmów i spotkań z prawnikami zarówno moimi jak i firmy UPL Marketing uzyskałam zapłatę za przepracowane dni i okres wypowiedzenia... Widać ich prawnicy mieli trochę więcej rozumu niż sam prezes i przestraszyli się sądu oraz masowych zwolnień ze strony własnych pracowników. Dlatego jeśli macie podobne problemy z nimi to nie poddawajcie się i walczcie o swoje!!! Jednemu z moich znajomych nie zapłacili w ogóle, a to wszystko przez kruczki w umowie i zwykłą chciwość prezesa z izraela, więc uważajcie... Najgorsze jest to, że za każdym razem gdy widzisz się z prezesem to się do Ciebie uśmiecha i obściskuje oraz mówi jakie ważne jest dla nie własne słowo, reputacja oraz brak konieczności spisywania umów, a jak tylko nadarzy się okazja, aby kogoś oszukać na kilka groszy to nie przepuści żadnej okazji... Ku przestrodze...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
@Nick: Dobrze się zastanów

Ja z tej wypowiedzi nic nie rozumiem, zapłacili czy nie zapłacili? widzę, że te negatywne opinie pisze jedna i ta sama osoba o co tutaj chodzi?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kuba
@ja

A ty co, z działu marketingu UFX jesteś czy jak? Czytać po polsku nie potrafisz? Chyba tak skoro sam piszesz, że nic nie rozumiesz... Przecież wyraźnie jest napisane, że nie chcieli płacić i zapłacili dopiero jak sprawa zaczęła wchodzić na drogę sądową... A najpierw sami kazali iść do sądu, bo gdzieś mieli wynagrodzenie dla pracownika i jakiekolwiek umowy... Niby wszyscy mili, a tak na prawdę to same zakłamane gęby. Chyba nawet kojarzę, o którą osobę chodzi... Dobrze, że już tam nie pracuję. Też miałem sporo nieprzyjemności, ale kilka miesięcy wytrzymałem. Dobrze że mi znajomi powidzieli o tej stronie, bede czasem zaglądać co słychać w starej firmie :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nigdy więcej
@Nick: Dobrze się zastanów

Dobrze napisane. Cała prawda o tej śmiesznej firmie UFX !!!!! Widać poszkodowanych jest całkiem sporo, nie tylko ja. Ciekawe jak długo będą kłamać dalej...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Damian

UFX, rozdwojenie jaźni. Sami z sobą polemizujecie, szkoda tylko że ciągle z tego samego IP :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xyz

ten system nie obowiązuje tylko Prezesa i sekretarek które oprócz organizacji rekrutacji robią co im sie żywnie podoba.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

UPL sobie sam komentarze pisze.... poczytajcie troche, Droga FIRMO o marketingu internetowym a szczególnie o marketingu szeptanym. Pochlebne ostatnie posty w ciągu jednej nocy napisane... ŻAL

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kornelia
@Były pracownik

Z tego co wiem, widziałam kolchoz straszny. Praca po 9 h, bo doliczaja sobie przerwy lunchowe, umowa zlecenie. Tak naprawdę brak życia prywatnego, bo wychodzisz stamtąd i myślisz jedynie o tym, żeby jechać do domu i położyć się spać. Nie można korzystać z telefonu, jedynie na przerwach. odpowiedz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stan
@Kornelia

Święta prawda Kornelia. W naszym kraju obowiązuje 8 godzinny dzień pracy. Przerwy powinny być wkalkulowane w w ten czas pracy. Jeśli nie płacą za nadgodziny to kłania się Krajowa Inspekcja Pracy którą należy powiadomić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Befalek

Pracodawca jest wporzadku, wypłacalnośc w terminie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kacper

Od 3 miesięcy jestem klientem firmy, ze współpracy jestem bardzo zadowolony. Kontakt z opiekunem klienta mam bardzo częsty i zawsze służy pomocą. Przeszedłem liczne szkolenia co dało mi sporą wiedzę handlową. Może jestem nowicjuszem na rynku, mam wzloty i upadki, ale z ich pomocą udaję się zarobić satysfakcjonujący zysk. dostosowują się do oczekiwań klienta. polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o UPL Marketing Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy UPL Marketing Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w UPL Marketing Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

UPL Marketing Sp. z o.o.
1.6/5 Na podstawie 26 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Twarda 18
    00-105 Warszawa
  • NIP: 7010459577 KRS: 0000538103
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
UPL Marketing Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii