Golden Rose Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Golden Rose Sp. z o.o.

Małami

Kilka dni temu miałam sytuację, która świadczy o braku profesjonalizmu przez kierowniczkę GR w (usunięte przez administratora). Byłam na rozmowie o pracę, po kilku dniach miał być odzew-nawet w przypadku negatywnego wyniku rekrutacji w postaci maila (którego nawet nie otrzymałam). Otóż ww Pani Kierownik przekazała mojej obecnej kierowniczce z którą najwyraźniej się znają, informację, że JA byłam u niej na rozmowie o pracę. A gdzie RODO? Udostępniłam firmie GR swoje dane TYLKO dla potrzeb rekrutacji. Takie zachowanie jest co najmniej nieprofesjonalne i nie powinno mieć miejsca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Małami
@Małami

Dodam tylko, że pracuję w zupełnie innej firmie, więc moja obecna kierowniczka nie jest powiązana zawodowo z firmą GR. Tym bardziej takie informacje nie powinny wychodzić poza struktury firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dobra rada
@Małami

Jeżeli w CV zawarłaś klauzulę o przetwarzaniu i ochronie danych osobowych to rekruter jak i firma, do której startujesz powinni stosować się do zasady pełnej poufności i tajemnicy trwania procesów rekrutacyjnych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Małami

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Przykro nam, że taka sytuacja Panią spotkała. Dokładnie zbadamy sprawę i w przypadku wystąpienia uchybienia ze strony wskazanego pracownika, wyciągniemy odpowiednie konsekwencje. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Małami
@dobra rada

Oczywiście, miałam napisaną taką klauzulę. Tym bardziej zaskakuje mnie fakt, że tak się stało, że wyszło to poza firmę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
C.

Pracowałam w firmie parę ładnych lat i mam ją głęboko w sercu bo dała mi ogrom doświadczenia i satysfakcji. Awansowałam, praca była świetna, niestety do czasu który przyszedł w 2017r. Firma zaczęła zmieniać się na gorsze. Jedyne co było zawsze ok, to zarobki. Reszta to istna masakra. Kierownicy kierowników, regionalni regionalnych, nie wiadomo kto do czego i nad kim. Miliony maili, tabelek, nieprzyjemne lub totalnie fałszywe kierowniczki. Zawsze "chętnie" pomagały i się "jednały" w trudnych sytuacjach, jak się później okazywało, miało to nijaki sens, albo później wykorzystywały to przeciwko nam. Zostałam zwolniona ponieważ "mój czas w firmie się skończył". Niestety nie miałam nawet jak wytłumaczyć całej sytuacji z nikim, ponieważ aż tak się pozmieniało, że nawet nie wiedziałabym do kogo mam się odezwać, a pragnę nadmienić, że nigdy nie było z tym problemu, żeby zadzwonić do koordynatorów do spraw sprzedaży czy chociażby moich ulubionych, miłych kadrowych, gdy się miało problem. W sekundzie straciłam do wszystkich całe zaufanie, które było wręcz bezgraniczne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@C.

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Jest nam przykro, że nie do końca spełniliśmy Pani oczekiwania związane z pracą w Golden Rose. Przemiany nie zawsze są proste, ale na pewnym etapie rozwoju firmy – konieczne. Sytuację zawsze można z nami wyjaśnić – jeśli nie poprzez Kierownika, to można zgłosić się bezpośrednio do centrali firmy. Jeśli chciałaby Pani szerzej opisać swój przypadek, bardzo prosimy o kontakt mailowy. Wszystkie dane odnajdzie Pani w zakładce „Kontakt” na GoWork. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

sama_prawda

Wiecie co jest najgorsze? Komentarze dodają osoby, które rzetelnie chcą się wypowiedzieć na temat firmy i pracy u Was, ale są to w większości osoby które same się zwolniły. To nie te osoby, które chcą wylać na Was pomyje, tylko te które chciałyby żeby coś sie wreszcie zmieniło. Wy natomiast dalej piszcie swoje wklejone pod każdym komentarzem bzdury.. widać jak Wam zależy na opinii innych, pracowniku i poprawce na to, co Wam nie wychodzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@sama_prawda

Dzień dobry, Opinie naszych obecnych oraz byłych pracowników są dla nas niezwykle istotne. Każda konstruktywna krytyka jest przez nas brana pod uwagę i szeroko omawiana. Z tego powodu prosimy o mailowy kontakt z centralą – aby móc szerzej i dokładniej omówić poszczególne zagadnienia. Dzięki zamieszczanym opiniom udało się nam zdefiniować rzeczy do poprawy, nad którymi pracujemy. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Pracownik GR

Miałam tę (nie) przyjemność pracować ponad pół roku na wyspie GR. Napiszę plusami i minusami żeby było łatwiej: + praca bardzo łatwa, siedzenie na wyspie i obsługiwanie klientek wg standardów + dość elastyczny grafik chociaż bardzo BARDZO dużo zależy od kierowniczki + zniżki dla pracowników całkiem przyjemne, na różne produkty jest różny upust, co miesiąc można kupić 'po zniżce' do 100zł + udało mi się trafić na cudowny zespół (nie licząc tymczasowej kierowniczki) I teraz przejdę do minusów, których będzie znacznie więcej: -przede wszystkim firma nastawiona jest tylko i wyłącznie na pieniądze, klient jest po to żeby wyciągnąć z niego jak największy paragon a pracownik tylko po to żeby cisnął wskaźniki - nieszczęsne wskaźniki, dziennie co 3h do wypełniania tabelka z raportem, na otwarcie tabelki , na zamknięcie tabelki, raporty, podsumowania. Każdy pracownik jak litanię musiał znać miesięczne targety na utarg, UPT i średnią wartość paragonu - targety z kosmosu, jak firma która w swoim asortymencie ma lakiery za 3,20 zł może oczekiwać średnich paragonów na poziomie 30 zł. Jest niesamowity nacisk na sprzedaż komplementarną (wręcz hiperkomplementarną) , przekierowania ( z lakierów np. na pomadki), wciskanie produktu miesiąca i generalnie wciskania czego się da. - kierownictwo, miałam okazję współpracować z dwoma kierownikami i kierownikiem regionalnym. Tymczasowa Pani Kierownik niestety nie nadaję się do zarządzania zespołem. Jest przeszkolona tylko na egzekwowanie targetów i to w bardzo nieprzyjemny sposób ( tajemniczy klienci, obserwacja punktu z ukrycia, maile kilka razy dziennie dotyczące standardów sprzedaży). Kierowniczka, którą zatrudnili stricte do naszych paru punktów była świetna, potrafiła fenomenalnie zarządzać zespołem, wskaźniki podskoczyły ale po trzech miesiącach GR ją zwolnił bo rzekomo ' zaniedbywała standardy firmy'. Podobnie kierowniczkę regionalną, która była może trochę nadgorliwa ale uważam, że dobrze wypełniała swoje obowiązki. Jeszcze co do zwolnień to będąc na umowie o prace musicie się liczyć z tym, że każdy dzień może być waszym ostatnim bo GR nie raczy uprzedzać o planowanych zwolnieniach. - to drobnostka ale na dłuższą metę przeszkadza mianowicie strój. Firma zapewnia tylko koszulki i na start dostajecie jedną z długim rękawem i jedną z krótkim. Kolejną można domówić dopiero po trzech miesiącach. Dół jak i buty wymagane są czarne ( buty najlepiej niesportowe, na czarnej podeszwie, czarne sznurówki). Nie sposób jest co miesiąc kupować nową parę spodni bo stare najzwyczajniej w świecie się spierają. Zimą polary przysługują tylko punktom, które są blisko wyjścia gdzie wieje. Trochę żółci wylałam ale chciałam nakreślić z grubsza realia firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golden Rose Polska
@Pracownik GR

Dzień dobry, Dziękujemy za opinię i rozpisanie plusów i minusów pracy w Golden Rose. Bardzo się cieszymy, że tak ciepło wypowiada się Pani o swoim zespole. Zależy nam, aby każdy dobrze czuł się dobrze w swoim miejscu pracy. Odnosząc się do minusów – jest nam przykro, że praca w Golden Rose nie spełniła w sposób całkowity Pani oczekiwań. Przyjrzymy się kwestii raportowania wskaźników i postaramy się, aby ten proces nie był uciążliwy dla pracowników. W przypadku targetów – pracując w sprzedaży trzeba się liczyć, że się one pojawią. Musimy wyznaczać sobie cele, aby wiedzieć, jak kierunkować sprzedaż. Jest to procedura, która jest wdrażana zapewne w każdej sieci sprzedaży. Są one realizowane przez zespoły, dlatego oceniamy je jako realne do osiągnięcia. Stale przyglądamy się zarówno pracy całych zespołów, jak i poszczególnych kierowników, czy koordynatorów. Na tę ocenę wpływa wiele składowych, dlatego wspomniane „standardy firmy” mogą być rozumiane bardzo szeroko. Dziękujemy także za wzmiankę na temat odzieży służbowej, zastanowimy się jak rozwiązać tę kwestię. Pozdrawiamy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Warszawa
@Pracownik GR

Zgadzam się z tą opinią. Naloty niespełnionej kierowniczki regionalnej która ma milion problemów ponieważ liczy się raport i zdjęcia do raportu. Generalnie chodzi o to aby dosłownie naciągnąć klienta na jak najwięcej sztuk po to aby się kasa zgadzała. Szkoda ze sprzedawcą nie ma motywacji do sprzedaży bo pracuje za najniższą krajową a premie są tak ogromne że po ich otrzymaniu można tylko usiąść i płakać :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Warszawa

Wszystko się zmieniło, miałyśmy super trenerkę świetnie motywowała do pracy, była czasem ostra i wymagająca ale sprawiedliwa dużo nam tłumaczyła i wyjaśniała żadne pytania nie zostawiała bez odp bardzo ciekawe szkolenia z technik sprzedaży przydały mi się w innej pracy, bardzo dobrze wspominam tą współprace pozdrawiam tą Panią otrzymała od nas prezent na święta dwa lata temu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Warszawa

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie klientów, ale także pracowników. Zdecydowanie nie zależy nam na tym, aby klient odszedł ze stoiska z produktami, które nie będą go satysfakcjonowały. Cele sprzedażowe wyznaczane są w każdej firmie, również w naszej, stąd też kierowniczki mają obowiązek ich pilnować. Bardzo prosimy o kontakt z centralą firmy, chcielibyśmy sprawdzić sposób zarządzania we wspomnianym punkcie sprzedaży. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Miło nam czytać, że sposób szkoleń oferowany przez naszą firmę był dla Pani satysfakcjonujący. Bardzo dbamy o to, aby pracownicy mogli się stale rozwijać. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

B.pracownik
@Były pracownik

Czy ta Pani miała kiedyś Szczecin z 2-3 lata temu ? jeśli tak to podzielam opinie super szkolenia i przyjazne oraz profesjonalne podejście do pracowników dołączam się do pozdrowień:) z tego co wiem chyba już dla Golden Ros nie pracuje zresztą jak większości dobrych pracowników niestety.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paula
@Pracownik GR

Potwierdzam , kochana bardzo to delikatnie ujełaś.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Małgosia
@B.pracownik

Ta trenerka a potem koordynatorka była z Gdańska, bardzo dobrze wspominam pracę w tym okresie , więcej było zaufania do pracowników mogli ustalić miedzy sobą grafik, zupełnie inna atmosfera pracy niż jest teraz wtedy chciało się pracować człowiek był zmotywowany i zadowolony i przede wszystkim lubił swoją pracę i przełożonych , nie było powodów do takich komentarzy jak sa teraz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani wypytała o moje doświadczenie (dokładnie o poprzednią pracę na podobnym stanowisku), umiejętności dotyczące makijażu oraz dyspozycyjność. Potem pokazała kilka pomadek i miałyśmy odegrać scenkę - ona jako klientka, a ja jako sprzedawca. Wykazałam się umiejętnościami i była zadowolona z tego w jaki sposób chciałam sprzedać jedną z pomadek. Później przeszłyśmy do zarobków, przedstawiła różne w zależności od statusu studenta (lub nie) oraz umowy (najpierw jest zlecenie, następnie o pracę). Dla mnie wszystkie pytania były łatwe, ale dla kogoś bez doświadczenia i znajomości firmy byłyby na pewno kłopotliwe, bo rozmowa trwała długo i była szczegółowa.

Pytania

Co wiesz o naszej firmie? Jakie kosmetyki znasz i jakich sama używasz? Dlaczego chcesz u nas pracować? Gdyby nie nasza firma to gdzie chciałabyś pracować? W jaki sposób sprzedałabyś pomadkę? Jaka jest Twoja dyspozycyjność?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Były pracownik

Kiedy złożyłam wypowiedzenie po wieloletnim stażu pracy myślałam, że gorzej już być nie może. Czytając dzisiaj nowe wpisy byłych pracowników, franczyzobiorców jestem zdumiona, że firma nie wyciągnęła jeszcze żadnych wniosków co do zarzadzajacych nią osób. Naprawdę mam pełną świadomość każdego napisanego tu slowa .Kiedy firma zaczynała się prężnie rozwijać pracowało na to szereg mocno zaangażowanych wspaniałych ludzi dopracowujacych każdy szczegół, a przede wszystkim dbających o dobro i zadowolenie klienta.Niestety w pewnym momencie niewłaściwe osoby wzięły sprawy firmy w swoje ręce i sukcesywnie pracowały na masowe zwolnienia tych właśnie osób . Dzisiaj brakuje im dobrej obsługi i pisze to z własnego doświadczenia ponieważ pozostałam klientka GR. Gdybym mogła napisać tu nazwiskami uwierzcie, że nie miałabym żadnych skrupułów... hm , ale to już nie czas i miejsce na gorzkie żale. Nie polecam współpracy z GR bynajmniej do czasu kiedy pojawią się tutaj jakieś pozytywne komentarze, a szczerze mówiąc na prawdę w to wątpię.

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Zapewniamy, że niezmiennie dobro i zadowolenie zarówno klientów, jak i naszych pracowników jest dla nas celem nadrzędnym. Dbamy także o jakość obsługi, prowadząc szkolenia dla pracowników. Bardzo prosimy o kontakt z centralą firmy w celu szerszego omówienia sprawy. Chcielibyśmy dokładniej przyjrzeć się zgłoszeniu. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

pracownik
@Były pracownik

Pracowałam bezpośrednio w firmie i popieram każde słowo, wszyscy którzy pracowali w tej firmie wiedzą co się dzieje i kto decyduje i próbuje zarządzać teraz G.R według mojego zdania a mam nadzieje że każdy ma prawo do jego wyrażania robi to bardzo zle i nie udolnie a ludzi traktuje skandalicznie!!!!!!!!!! uważam że chodzi chyba o dowartościowanie swojego ego i udawanie wielkiej (usunięte przez administratora) również robi karierę i otrzymuje tytuły a jeszcze nie tak dawno sprzedawał auta w salonie prawdziwy spec od zarządzania;)))) tylko czy robienie kariery w firmie mamy to jakiś wyczyn ? myślę że jak by miała choć trochę ambicji pracowała by nie zależnie lub stworzyłaby własną firmę ale myślę również że jeśli w innej firmie popełniła by tyle błędów a odzew pracowników byłby taki jak tutaj to dawno wylali by ją na zbity..... ale nie u mamy tu będzie rządzić puki Turcy się nie zdenerwują i w końcu podejmą działania żeby ukrócić te aspiracje !!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@pracownik

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Jest nam przykro, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Pani zgłoszenie nas zaniepokoiło, w związku z czym prosimy o kontakt z centralą w celu wyjaśnienia szczegółów. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Były pracownik
@Golden Rose Sp. z o.o.

Dziękuję za skrupulatną odpowiedź, początek na zasadzie kopiuj /wklej wszędzie taka sama , szczerze mówiąc zachęcanie nas do odwiedzwnia siedziby i przedyskutowania nie jest tutaj na miejscu , ponieważ żaden z pracowników nie podjął decyzji o odejściu z dnia na dzień . Rozmowy z Państwem nie doprowadziły żadnego z nas do konsensusu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Były pracownik

Szanowna Pani, Z centralą firmy można skontaktować się mailowo (adres e-mail jest podany w zakładce „Kontakt” na GoWork). Ciężko nam się teraz odnieść do Pani konkretnego przypadku, gdy nie znamy szczegółów. Nigdy nie pozostawilibyśmy bez reakcji zgłoszenia pracownika dotyczącego tego, że jest źle traktowany. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Były pracownik:)

Golden Rose, było przyjazną rodzinną firmą z ludzkim podejściem do pracowników pracowałam kilka lat w tej firmie i wspominam ją dobrze do chwili kiedy rządy " wprowadziła' córka Pani prezes, niestety wszystko zmienia się na gorszę dla pracowników, córka ma aspiracje tworzenia korporacji gdzie nie liczy się człowiek tylko pieniądz, pozatrudniane koordynatorki i kierowniczki obgadują przełożonych nawet do pracowników stoisk, w niewybredny sposób odnoszą się do polityki firmy a ich praca głównie polega na piciu kawy, nie wnosi to nic i nic nie daje ani pracownikom ani firmie, spada motywacja do pracy jak i identyfikowanie się pracowników z marką pewnego rodzaju sentyment, tego już nie ma, pracownicy sklepów czy stoisk mają dosyć obłudy i wyzyskiwania, Pani Prezes powinna zakończyć eksperymenty z modelami zarządzania i uspokoić atmosferę w firmie w przeciwnym razie w dalszym ciągu będzie traciła bardzo dobrych pracowników i zostaną tylko ci którzy myślą w kategorii"na przeczekanie". Na tą chwilę prace w Golden Rose szczerze wszystkim odradzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golden Rose Polska
@Były pracownik:)

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za opinię i obszerne odniesienie się do tematu. Golden Rose z biegiem lat zaczęło się mocno rozrastać, w związku z czym potrzebny był nowy system zarządzania. W ostatnim czasie zapadło wiele decyzji strategicznych we współpracy z różnymi Działami w firmie. Nie było to łatwe zadanie, ale wypracowaliśmy nowy system, który stale jest doskonalony. Prosimy wziąć pod uwagę fakt, że w życiu każdej firmy przychodzi taki moment, gdzie zarządzanie przejmuje inna osoba. Jest to naturalna kolej rzeczy. Bierzemy pod uwagę każdą opinię, dzięki czemu możemy się stale doskonalić. Pragniemy także podkreślić, że wartości wyznawane przez firmę są niezmienne: nadal najważniejszy jest dla nas człowiek i staramy się tworzyć jak najbardziej przyjazną atmosferę pracy. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Golden Rose Polska

Raczej nazwałbym to procesem testowania systemu niespełna od dwóch lat, niźli doskonaleniem. ;-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@Pracownik

Teraz GR to porażka , rządy (usunięte przez administratora)to kpina , a te ciągłe komentarze że firma się rozwija są śmieszne , pozwalnianie najlepszych pracowników jest strzałem we własne kolano .Każda z dziewczyn które się zwalniała chciała wam przekazać że w firmie nie dzieje się dobrze , niestety ale pracowników trzeba słuchać bo to od nich zależy sprzedaż , niestety ale wasze tabelki nic nie dadzą one kosmetyków nie sprzedadzą.Ciekawa jestem kiedy Prezesi zrozumieją że powierzenie firmy (usunięte przez administratora)się nie sprawdziło .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golden Rose Polska
@były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Nasi pracownicy są oceniani przede wszystkim pod kątem merytoryki, skuteczności w działaniu, wiedzy specjalistycznej, spełniania standardów. Jeśli otrzymujemy zgłoszenia odnośnie pracy w Golden Rose – zawsze bierzemy je pod uwagę. Niestety, nie wszystko da się wdrożyć od razu, ale robimy to sukcesywnie. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gonia
@Golden Rose Polska

Człowieka to widzicie tylko tego z portfelem przy stoisku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@Golden Rose Polska

Mieliście bardzo dużo dobrych pracowników , ja z koleżankami przez parę lat zawsze byłyśmy w czołówce wszystkich konkursów , wielokrotnie byłyśmy chwalone przez panią Ewe, sklepy cały czas zwiększały swoje obroty. Niestety rządy (usunięte przez administratora) wszystko popsuły a wasze dobre zmiany niestety nie sa takie dobre .Pracowałam w tej firmie bardzo dlugo i cieszę się bardzo że podjełam taką decyzje i odeszłam od was. Szkoda mi tylko tej firmy ponieważ naprawde dobrze wspominam 10 lat pracy w GR a o pozostałych latach wolałabym zapomnieć .Mam duży sentyment dla GR i jestem wręcz wsciekła na to co wyprawiacie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Golden Rose Polska

Kiedyś mogłabym się podpisać pod tymi słowami. Niestety dzisiaj żadne z nich dotyczące wyobrażenie w temacie dobro człowieka nie jest tutaj prawdą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łodzianka.

Nie polecam pracy w GR !!!!!!!!!!! ich ciągłe testowanie metod zarządzania a żadna się nie sprawdza może to wina pracowników???? którzy zle są dobierani do stanowisk ale jest to żenada że taka firma nie potrafi dobrać odpowiednich ludzi na odpowiednie stanowiska no ale cóż ludzie pracujący w biurze teraz jako pseudo kierownicy jak czytam to sami karierę;) robili np na stoisku z świeczkami lub na sklepie w GR w łodzi nie mając dobrych opinii na galeriach wśród innych pracowników na pewno są to profesjonaliści w dziedzinie zarządzania))))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Łodzianka.

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani/Pana oczekiwań. Zapewniamy, że skrupulatnie dobieramy pracowników na określone stanowiska i wnikliwie analizujemy ich kandydatury. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Iwona

Dzień dobry, czy firma oferuje pracownikom benefity?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Iwona

Dzień dobry, Zapraszamy do odwiedzenia zakładki "Benefity" na naszym profilu. Tam wszystko jest dokładnie opisane: https://www.gowork.pl/golden-rose-sp.-z-o.o.,950013/benefity. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

były pracownik.

Wszystkim - ambitnym nie polecam pracy w G.R ta praca to nie porozumienie kadra zarządzająca firmą to jest największe nie porozumienie brak obiektywizmu, rzetelności, wiedzy praktycznej i merytorycznej żałosne nie douczone osoby którym nagle dano władze nad innymi pracownikami, każdy pracownik szanujący się nie pozwoli na takie traktowanie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@były pracownik.

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani/Pana oczekiwań. Zapewniamy, że zawsze staramy się zachować obiektywizm, a osoby zarządzające zespołami są skrupulatnie wybierane. Jeśli chciałaby Pani/Pan podzielić się z nami szerzej swoją opinią, zachęcamy do kontaktu z centralą firmy. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Natalia
@były pracownik.

Popieram, na początku jest miło i przyjemnie żeby za chwile człowieka wykorzystać do cna, nie polecam pracy w GR Tą firmą powinien zająć się ktoś z inspekcji pracy !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Natalia

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Jest nam bardzo przykro, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Pani komentarz bardzo nas zaniepokoił. Prosimy o kontakt z centralą, aby wyjaśnić, z czego wynika taka opinia. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Franczyzobiorca

(usunięte przez administratora)a pani sie wstydzi swoich dzialan ,bo pisze pani do go work o usuniecie imion ? i tak wszyscy wiedza o kogo chodzi i o co chodzi.Nie zagluszy pani odbioru tych pani durnych posuniec.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Franczyzobiorca

I JESZCZE JEDNO NA TEMAT GR. JAK JEST PROMOWANY PRZEZ OSZUSTWA.(usunięte przez administratora)TAK WIEC Z RZETELNOSCIA NIE MA NIC WSPOLNEGO. KLIJENTKAMI SA MALOLATY BO SZANUJACA SIE KOBIETA WOLI KUPIC DOBREJ MARKI. MY MUSIMY OPOWIADAC BAJKI ZEBY SPRZEDAC PRODUKT(usunięte przez administratora)I CIAGLE SLYSZYMY PRETENSJE /UWAGII/JAKIRES TABELKI DO WYPELNIENIA I OCZYWISCIE TOWAR TOWAR TRZEBA NA MAKSA KUPOWAC .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Franczyzobiorca

WITAM, JESTEM PO OSTATNIM SZKOLENIU W LODZI ,A TO ZAWSZE DOBRA MOZLIWOSC ZEBY USLYSZEC CZY TYLKO U MNIE JEST ZLE JAK SLYSZE OD FIRMY CZY WSZEDZIE. A WIEC WSZEDZIE,OK 10 PUNKTOW JUZ SIE ZAMYKA ,ALBO BEDZIE DO KONCA ROKU ZAMYKAC. WSZYSCY SLYSZA ,ZE TO NASZA WINA,BO GR JEST SUPER;-(((((KLAMSTWO.GR TO NAJGORSZA FIRMA DAJACA FRANCZYZY. WSZYSTKO MOGA A MY NIC ,OCZYWISCIE NIE DYSKUTOWAC A PLACIC ZA TOWAR KTORY AKURAT IM NIE SCHODZI .KLAMIA,UDAJA MILYCH A NOZ W PLECY WBIJAJA. TA FIRMA TO JEDNA PATOLOGIA.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Franczyzobiorca

Dzień dobry, Przykro nam, że współpraca z Golden Rose nie spełniła Pani/Pana oczekiwań. Bardzo prosimy o kontakt z centralą w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Franczyzobiorca
@Golden Rose Sp. z o.o.

PANSTWO ZARTUJECIE .WY I WYJASNIENIA SYTUACJI. TU NIE MA CO WYJASNIAC TYLKO ZAMYKAC TO STOISKO. PANI PRZEBIEGLOSC JEST IMPONUJACA;-)))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Franczyzobiorca
@Golden Rose Sp. z o.o.

PANI (usunięte przez administratora) LUB (usunięte przez administratora)LUB (usunięte przez administratora) JAK NA SPOTKANIACH CHCEMY WYJASNIAC I ZADAJEMY PYTANIA TO JEST CISZA I PANI(usunięte przez administratora) NIE WIE CO POWIEDZIEC I MOWI ZE Z ODPOWIEDZIA WROCI.DO DZISIAJ CZEKAMY. CHOROBLIWE AMBICJE ,ZLE TRAKTOWANIE LUDZI WAS ZGUBI,JUZ SIE SYPIE. NA TYM BIZNESIE ZARABIACIE TYLKO WY!!!!!!!!!!!!!!SKLADY KOSMETYKOW MASAKRA ,OPAKOWANIA MASAKRA A PANI CHCE ZROBIC DOUGLAS Z GR/ZARTY.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ulka
Inne

Niektórzy potrafią jedynie narzekać i pewnie dlatego tak piszą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łodzianka
@Ulka

Ulka S juz ma pani nowe obowiazki pisac odp dore o firmie.ha ha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

koordynatorki kryją kierowniczki i na odwrót skargi składane do koordynatorki na poczynania kierowniczki nie przynoszą żadnego skutku a kierowniczka daje odczuć że jest nie do ruszenia i osoba która to zrobiła ma problem nagle z grafikiem itp to są chore układy kazda chce żeby w jej rejonie wszystko było super chwalą te swoje kierowniczki które prowadza mobbing na pracownikach dlaczego firma się na to zgadza czemu na te stanowiska zatrudniła takie osoby? nikt nie ma zaufania do firmy skoro takie osoby dla niej pracują.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@pracownik

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Jest nam przykro, że taka sytuacja Panią spotkała. Pani zgłoszenie bardzo nas zaniepokoiło. Jeśli takie informacje by do nas dotarły, niezwłocznie sprawdzilibyśmy tę sytuację. Nie jest to akceptowalne przez firmę zachowanie. Bardzo prosimy o kontakt z centralą, abyśmy mogli podjąć działanie. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Franczyzobiorca

Witam, Ja pisze jako Franczyzobiorca. Tu tema jest jeszcze gorszy. Jak ktos mysli ,ze zarobi na tym biznesie to nic bardziej mylnego. Galerie na ktorych mozna zarobic sa juz zajete przez stoiska Firmowe. Po drugie lepsze galerie maja osoby ktore albo donosza pani (usunięte przez administratora). Ta firma to kibel. Jesli ktos zagraza (usunięte przez administratora) to juz tam nie pracuje.Jesli ktos ma swoje zdanie juz nie ma biznesu. W ieczne rotacje-a nikt nie zmienia pracy jak jest ok?! Franczyzobiorca tez nie dyskujtuje jak zarabia logicznie. Od czasu rzadow(usunięte przez administratora)syf.A oni maja wielkie ambicje jak z Tureckiej Szutu zrobic Douglas . Ciagle cos zamykaja ,ale odp jest jedna to ktos nie nadawal sie do biznesu i nie postepowal wedlug zalecen. A zalecenia sa takie czy ci idzie czy nie Towar na max musisz kupowac.Na dodatek ciagle masz do podpisu aneksy z karami za wszystko.Albo chca to przejac bez spraw w sadzie z franczyzobiorcami ,ale ktos tam ma cos nie tak!!!!!!!!!!!!!!!!Turki Forbs byl w 2016r teraz biznes wam leci o 25%

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golden Rose Polska
@Franczyzobiorca

Szanowna Pani, Jak każda franczyza nasz system oparty jest na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy odrębnymi biznesami (franczyzodawcą i franczyzobiorcą). Od 6 lat współpracujemy z wieloma franczyzobiorcami. Bardzo szanujemy naszych partnerów biznesowych, wspieramy ich w działaniach sprzedażowych, przekazujemy nasze know-how, doradzamy. I to prawda – jak każdy biznes – pracujemy nad jak najlepszym wynikiem, także dla naszych franczyzobiorców, czyli osób, rodzin, które nam zaufały. Obserwując sytuację na rynku wprowadziliśmy kolejne standardy, rozwiązania, ale również system kontroli, który ma zapewnić przestrzeganie zunifikowanego modelu zarządzania. Oznacza to, że chcemy, aby każde nasze stoisko było zadbane, schludne, dobrze zatowarowane, z doskonałą obsługą klienta. Wydaje nam się, że właśnie podjęcie tej strategii zostało w tym komentarzu nam zarzucone. Odnosząc się do Pani wypowiedzi: - System franczyzowy Golden Rose działa od 2012 r. i przez tyle lat nigdy nie wypowiedzieliśmy umowy bez przyczyny. Dodatkowo podkreślamy, że nawet jeśli taka sytuacja miała miejsce, to Franczyzobiorca wcześniej jest informowany nawet kilkukrotnie podczas rozmów o niewywiązywaniu się z umowy. - Zamknięcia - faktycznie ostatnio zamknęliśmy kilka lokalizacji, w tym firmowe (Tesco Łódź , Carrefour Łódź, AKS Chorzów). Informujemy, że jednocześnie za to otworzyliśmy nasze stoiska w Galerii Łódzkiej oraz w Centrum Serenada w Krakowie. Przenieśliśmy się do lepszych galerii lub nasi Franczyzobiorcy są w trakcie szukania innych lokalizacji, by przenieść punkt. Nie oznacza to, że my wypowiadamy im umowy. Jest to związane z oceną sytuacji rynkowej: dotychczasowe galerie tracą na prestiżu, otwierają się nowe możliwości w nowych lokalizacjach. Podejmujemy decyzje najlepsze dla marki i Franczyzobiorcy. - Tak, jak w każdym systemie dystrybucyjnym mamy konkretne oczekiwania odnośnie poziomu zatowarowania – zawsze tłumaczymy, że aby sprzedawać trzeba mieć towar na stoisku. Od dawna monitorujemy ten element, ponieważ mniej doświadczeni franczyzobiorcy nie towarowali stoisk, a co za tym idzie – nie osiągali zysków. - Odnośnie kar – nasze umowy franczyzowe zawierają kary, o czym wiadomo przed podpisaniem tejże umowy. Natomiast w przypadku nałożenia takiej kary kluczowe jest rażące zachowanie franczyzobiorcy. To oczywiste, że zabezpieczamy się na takie ewentualne przypadki. - Wybór galerii – tu wchodzi tak naprawdę wiele elementów. Natomiast nie weryfikujemy jedynie lokalizacji i potencjału tego miejsca, ale także potencjał samego franczyzobiorcy. To prawda, że zdarzyło nam się odmówić współpracy w określonej lokalizacji, ale było to związane ze zbyt bliską odległością od innego naszego stoiska franczyzowego lub firmowego. Decyzje, o których Pani pisze, były i zawsze będą zapadały obiektywnie, po wzięciu pod uwagę różnych zmiennych. Możemy także zapewnić, że nasi Franczyzobiorcy posiadają punkty w bardzo dobrych lokalizacjach w dużych miastach. Mamy nadzieję, że udało nam się wyczerpująco odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
franczyzobiorca
@Golden Rose Polska

Nie jest tak do konca jak pani pisze! A w pisaniu i obiecywaniu jest pani ekspertem. Aneksy z nowymi podwyzonymi kwotami zatowarowania dajecie do podpisu w czasie trwania umowy i to bez mozliwosci ich niepodpisania to super nie fer bo zmieniacie zasady gry w czasie trwania umowy. franczyzobiorcy sa traktowani niejednakowo .Jedni moga nie placic 21 dni fv a inni juz po 7 dniach maja informacje ,ze towar nie zostanie wyslany. Po drugie te wasze promocje sa zenujace. My zarabiany na nich 1zl np ta ostatnia Croyon /temperowka czy to normalne? Jesli robicie w kuponowkach 25 % upustu to wy tez ponoscie tego koszty.Aneks w sprawie pozwolenia na nagrywanie oczywiscie obowiazkowo. A czy my jestesmy malpami w cyrku? Wieczne pretensje i wymagania. Robicie na blogu reklame a towaru nie ma . Bo nie macie tego co najlepiej rotuje. Klijenci niezadowoleni a wy pretensje macie do nas. Standardy o jakich pani mowi.Gdyby nie to ze trzeba wciskac kity to nikt normalny by nie kupil tego g.....Ceny windujecie jak na max factora. wprowadzacie w blad potencjalnych franczyzobiorow. mowicie o wirtualnych obrotach innych punktow i oczywiscie brak towaru jest glowna przyczyna braku obrotow.Klamiecie ,manipulujecie .Z wami wszystko trzeba miec na pismie. Kary za wszystko. Logiczne jest ze stoisko musi byc czyste .AAAAi jeszcze jedno. Braki towarowe . Wmawiacie ze towar pakowany jest komisyjnie i byl wielokrotnie sprawdzany. Klamiecie.Sa ciagle rotacje w magazynie i bledy sa u was a nas traktujecie jak zlodzieji.(usunięte przez administratora)gratuluje awansu/hehe za ta promoce z temperowka. Wizrtuozeria Martetingu. Jestescie wielcy.HA HA Nie szanujecie pracownikow ktorzy pracuja na was ,ale tez nas!!!!!!!!!11

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Franczyzobiorca
@franczyzobiorca

Popieram w 100% to co robicie w stosunku do franczyzobiorców jest strzałem we własne kolano!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FranczyzobiorcaGR
@Franczyzobiorca

Niestety nie popieram tych komentarzy. Ja uważam, że warunki handlowe poprawiły się, mam teraz jeszcze lepszą marże, GR widzi jak zmienił się handel i na ostatnim spotkaniu dostałam informacje jaką drogę wybrać by mój biznes lepiej prosperował-to partnerskie podejście, ale jak widać nie każdy potrafi to zrozumieć. Uważam, że dobrze zainwestowałam swoje pieniądze, a zasady współpracy są dla mnie zrozumiałe. To nie jest moja pierwsza franczyza, ale w GR jest uczciwie, a wiem z doświadczenia że różnie to wygląda w innych firmach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golden Rose Polska
@franczyzobiorca

Dzień dobry, Rozumiemy Pani rozgoryczenie, ale pragniemy zaznaczyć, że żaden biznes nie jest niezmienny. Musimy dostosować się do sytuacji panującej na rynku. Zasady kooperacji z poszczególnymi franczyzobiorcami są ustalane indywidualnie na podstawie tego, jak układa się nasza współpraca. Wszelkie obiekcje można do nas zgłaszać na bieżąco – zawsze je rozpatrujemy bardzo dokładnie. W razie jakichkolwiek wątpliwości – prosimy o kontakt z centralą firmy. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golden Rose Polska
@FranczyzobiorcaGR

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Cieszymy się, że współpraca z marką Golden Rose spełnia Pani oczekiwania. W razie jakichkolwiek wątpliwości – prosimy od razu o kontakt z centralą firmy. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
franczyzobiorca2
@Golden Rose Polska

Nie spelnia moich oczekiwan i nie realizujecie swoich obietnic

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Neutralna

Czytając te opinie mam wrażenie ze nic nie można negatywnego napisać na temat firmy GR bo zagorzałe obrończynie na człowieka naskoczą, a to że zmień pracę, a to że nic tu prawdą nie jest , ogarnijcie się ludzie lub Jeśli nie chce Ci się "dziewczyno" rzetelnie i odpowiedzialnie wykonywać swojej pracy - zawsze będzie źle itp przecież zadowolonych nikt tu nie atakuje personalnie tylko piszą że mają odmienne zdanie w tym temacie to zadowoleń atakują a ludzie nie głupi swój rozum mają i wnioski sami wyciągną, obrażać kogoś bo ma odmienne zdanie .........? świadczy to osobie która coś takiego robi oczywiście w obie strony, masakra.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GRujemnie
@Neutralna

te obronczynie to(usunięte przez administratora)ktora ma obsesje na temat opini na forach. Wcale bym sie nie zdziwila jakby cala firma miala nakaz pisania pozytywow.tak zaklamany sposob dziala GR na wszystkich plaszczyznach. Ktos z franczyz w konczu zabral glos . Bo ich to juz jako bank tylko maja. Raczej Bankomat bo to przedmiot bez prawa glosu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik.

Czytam te wpisy i nie zgadzam się z tym, że wszystko jest słabe w tej firmie. Kasa spoko, premie tez byly jak się spielysmy, atmosfera w zespole ok, ale...kadra zarządzajaca a konkretnie (usunięte przez administratora) To.dramat! Tylko się drze, jest niemiła, traktuje pracowników jak idiotki. Nie twierdzę, że wszyscy macie takich kierowników, ale ona była powodem mojej rezygnacji. A same kosmetyki są ok, wiec nie wiem po co tak się znęcacie w tych komentach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golden Rose Polska
@Były pracownik.

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią i przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Czy możemy prosić o podanie lokalizacji, w której Pani pracowała? Chcielibyśmy zweryfikować w tym miejscu sposób zarządzania zespołem. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik.

Po jednym z spotkań kierowniczek z centralą nasza kierowniczka powiedziała do nas z uśmiechem " teraz karzą nam was kochać i nie zwalniać żeby zatrzymać rotacje w firmie. Resztę pozostawię bez komentarza.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golden Rose Polska
@Pracownik.

Dzień dobry, Czy możemy prosić o podanie lokalizacji, w której Pani pracuje? Chcielibyśmy zweryfikować, dlaczego informacje są przekazywane w sposób niezgodny z prawdą. Na pewno nie jest to wyznawana przez nas filozofia współpracy. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eli.

Golden Rose, czas się obudzić z letargu wygórowanych ambicji i eksperymentowania z różnymi modelami zarządzania one w większości się nie sprawdziły i się nie sprawdzą a dlaczego ? zainteresowań dobrze to wiedzą, skończyć z obłudą ,zakłamaniem i innymi niskimi powódkami jakimi teraz GR się prowadzi , swoich pracowników doceniać i szanować!!! tak samo zresztą jak partnerów biznesowych czyli franczyzobiorców oraz dbać o wysoką jakości obsługi klientów, tego życzę wszystkim pracownikom GR oraz klientom tej tureckiej marki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golden Rose Polska
@Eli.

Szanowna Pani, To prawda, że w ostatnim czasie firma bardzo się zmieniła. Powstało więcej stoisk, zwiększyła się ilość zatrudnianych przez nas pracowników, wprowadzamy coraz to nowe produkty. W związku z tym postanowiliśmy wprowadzić nowy system zarządzania. Powodem była chęć przeniesienia zarządzania z centralnego modelu na bardziej lokalny stąd wprowadzenie stanowisk Kierowników Punktów oraz Koordynatorów Regionalnych. Cel to szybsza reakcja, większa znajomość potencjału stoiska i naszych pracowników, większe wsparcie merytoryczne, bieżąca pomoc. Nie wszystko to było możliwe do realizacji z odległości centrali znajdującej się nawet ponad 400 km od danego stoiska. Model jest dość świeży – to prawda, ale jest na bieżąco modyfikowany, a my widzimy, że coraz więcej stoisk coraz lepiej sobie w nim radzi. Trudno oceniać coś na samym początku funkcjonowania. Doskonale rozumiemy, że dla niektórych osób zmiana jest czymś nieakceptowalnym. My jednak stawiamy na ludzi, którzy rozumieją, że zmiany niosą ze sobą nowe możliwości. W naszych szeregach są zarówno nowi pracownicy jak i tacy, którzy są z nami dobre kilkanaście lat. Staramy się jednak rozumieć rozgoryczenie tych osób, dla których nowe oznacza złe i dajemy tym osobom szansę na zmianę myślenia, a jeśli ona nie następuje – nie zatrzymujemy takich osób. Życzymy im wszystkiego dobrego w nowym miejscu pracy. Natomiast pracowników, którzy razem z nami pracują na sukces tej firmy, zawsze doceniamy i motywujemy do coraz lepszego działania. Z pozdrowieniami,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@Golden Rose Polska

Jestem ciekawa ilu macie długoletnich pracowników w firmie , chyba zostały tylko dziewczyny w biurze ,wszystkie mądrzejsze dziewczyny pozwalniały się same a te które zostały zostają również zwalniane. Firma jest na polskim rynku ok 15 lat przez 10 lat wszystko dobrze prosperowało ,niestety zawsze uważałam że nie stawiacie na tego konia co potrzeba , firmą żądzą osoby które nie umiały rozwinąć swojego interesu a nawet swoich stoisk Golden ( i nie piszę tu o (usunięte przez administratora)).Dziwię się że szefowa na to wszystko pozwala .I jak dla mnie niestety ale nie doceniając swoich pracowników a przede wszystkim sprzedawców ( bo tak to oni odwalają bardzo dużo pracy i dzięki nim macie pieniądze)strzelacie sobie sami w kolano .Robiąc teraz zakupy w waszych stoiskach jestem załamana poziomem sprzedaży ale tak wiem dla was to jet dobra zmiana.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paula
@były pracownik

(usunięte przez administratora) to branza zniczy i swieczek. A Pani (usunięte przez administratora)to chora osoba . Ona to rozwinac moze ale papier w kiblu.Teraz GR to juz (usunięte przez administratora) pracowac sie nie da.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nie wierze
@Paula

Czy ktoś w ogole ocenia firme GR jako pracodawce poprzez wypowiedzi na takim poziomie?........przecież to świadczy o takiej osobie> Swoją drogą - skąd tyle nienawiści ludzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golden Rose Polska
@Paula

Dzień dobry, Konstruktywną krytykę zawsze weźmiemy pod uwagę. Bardzo prosimy o ocenę naszej firmy w merytoryczny sposób, nie obrażając przy tym innych osób. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
znajoma.
@Paula

a tak, tak znam tą panią, ale te świeczki to jej splajtowały, jak na galerii pracowała to był ubaw po pachy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownikGR

Nie chcę się wierzyć w opinie, które czyta się na tym portalu. Szczególnie dotyczące "kierowniczki". Podzielam zdanie poprzedniczki. Kobieta do rany przyłóż, zawsze można liczyć na jej pomoc i przede wszystkim wsparcie. Pracuję na punkcie od ponad roku i nigdy nie miałam tej Pani nic do zarzucenia. Świetna osoba, mega zorganizowana. A i jak czytam, że Kierowniczki piszą tylko maile.. Chyba mało wiecie, czym zajmuje się wasi przełożeni. Co do samej pracy: lekka, łatwa i przede wszystkim przyjemna. Rewelacyjna atmosfera.. ale atmosferę trzeba potrafić zbudować, co niestety nie jest możliwe z ekipą, której nigdy nic nie pasuje. Przykre że osoby, którym nie chce się pracować swoje frustracje wylewają w ten sposób. Jeśli nie chce Ci się "dziewczyno" rzetelnie i odpowiedzialnie wykonywać swojej pracy - zawsze będzie źle.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golden Rose Polska
@pracownikGR

Dzień dobry, Jest nam bardzo miło czytać ciepłe słowa na temat współpracy z naszą marką. Cieszymy się, że tak dobrze współpracuje się Pani z Kierownikiem. Oczywiście zawsze można skontaktować się z centralą firmy, gdyby coś okazało się niejasne. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Golden Rose Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Golden Rose Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Golden Rose Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Golden Rose Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Golden Rose Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Golden Rose Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Golden Rose Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii