Czy trzeba przyjeżdżać do biura co tydzień? Jest możliwość przyjeżdżania co dwa ale na dłużej albo coś podobnego?
Nie, nie trzeba - ale wiekszosc i tak to robi ze wzgledu na to , ze mozna spotkac ludzi zteamu i w sumie dla zdrowia psychiczneg jest to zdrowe. Jzeli decydujesz sie na prace hybrydowa to raz w tyg w biurze (ale nie widze zeby ktos to sprawdzal) i za to dostajesz dodatek finansowy do miesieczej pensji (za prace z domu) jezeli decydujesz sie pracowac z biura - to masz wlasne biurko dla siebie na wylacznosc.
Aplikowałem wielokrotnie na różne stanowiska, na które spełniałem wymagania. Według serwisów śledzących proces aplikacji jak Smartr żadna z aplikacji nie została nawet wyświetlona przez rekrutera. Na jedno ze stanowisk na które aplikowałem co miesiąc wywieszali nową ofertę na Linkedinie i innych portalach pracowych - w tym dokładnie przypadku nikt nie wyświetlił mojej aplikacji pomimo tego, że mam doświadczenie na dokładnie takim samym stanowisku. Odnoszę wrażenie, że aplikowanie do tej firmy to strata czasu. Czy rekruterzy patrzą na ledwie kilka aplikacji i ogłaszają rekrutację ponownie? Nawet nie wysyłają automatycznych maili do kandydatów po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Zupełna cisza.
To dziwne że nie otworzyli nawet twojego CV. Może już mieli kogoś na to stanowisko a ogłoszenie było tylko dla formalności. Na jaką posadę ostatnio aplikowałeś?
Zgadzam sie z wieloma przedmowcami, praca dobra na poczatek, na przebranzowienie, swiezo po studiach, po jakims czasie przestajesz sie rozwijac. Atmosfera w zespolach jest na ogol dobra. Plusy: -praca zdalna -dobra atmosfera -fajne biuro -duzo czasu wolnego Wady : - bardzo niskie zarobki - slabe mozliwosci zajscia dalej - spore oszczednosci w ostatnich czasach na pracownikach -przedtarzale systemy
Może ktoś przedstawić jak wyglada rozmowa o pracę na stanowisko Młodszy specjalista ds. Przetwarzania danych ? Jakie zarobki czekają na tym stanowisku ?
Etap 1: Bardzo szybki kontakt mailowy po złożeniu aplikacji przez pracuj.pl (ok. 1h). Otrzymałam maila z linkiem do platformy HireVue. Poproszono mnie o nagranie odpowiedzi na 4 pytania i wykonanie testu analitycznego, najlepiej w ciągu 48h. Otrzymałam przykładowe pytania, które pojawiły się również na teście. Na platformie pojawiły się 4 pytania po angielsku, np. dlaczego pasujesz do tej posady, jakie znasz funkcje w Excel/SQL i gdzie je wykorzystujesz, podaj przykład negocjacji z klientem. Odpowiedź należało nagrać w j. angielskim. Następnie pojawiło się pytanie dotyczące dyspozycyjności i oczekiwanych zarobków (pisemne). Test analityczny zawierał typowe pytania analityczne na poziomie szkolnym, np. kiedy spotkają się samoloty lecące z przeciwnych miejscowości oddalonych o ileś km z określoną prędkością. Dodatkowo pojawiły się zdjęcia produktów i należało napisać co możemy odczytać z ich etykiet. Były również zadania ze zbiorami i należało wskazać, który punkt najlepiej opisuje te zbiory. Etap 2: Rozmowa telefoniczna (screening call), ok 15min, całkiem po angielsku. Rekruterka niesamowicie miła. Rozmowa w przyjaznej luźnej atmosferze. Na początku mogłam zadać swoje pytania, następnie usłyszałam opis firmy i stanowiska, następnie rekruterka potwierdziła, że dane o dyspozycyjności i stawce są aktualne. Umówiłyśmy rozmowę z menagerami. Rozmowa nie wymaga przygotowania ze strony kandydata Etap 3: Ostatni etap. Rozmowa na teams z menagerami. Przed rozmową otrzymuje się manual, który pozwala przygotować się do rozmowy. Są tam zebrane informacje o firmie. ok. 1h Po 1 etapie miałam bardzo negatywne odczucia ze względu na nagrywanie odpowiedzi. Później okazało się jednak, że niepotrzebnie się przejmowałam. Proces rekrutacyjny został przeprowadzony wzorowo.
dlaczego pasujesz do tego stanowiska, doświadczenie zawodowe, radzenie sobie z problemami, wiedza z excela
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Mijają dwa lata mojej pracy w Nielsenie (zespół Ingest zajmujący się metadanymi), nareszcie znalazłem zatrudnienie gdzie indziej i aktualnie jestem na wypowiedzeniu. Pora więc na ocenę tegoż miejsca... Z Nielsenem jest taki problem, że tu po prostu nie ma co robić. Praca jest statyczna, z miesiąca na miesiąc jest jej coraz mniej, bo system uczy się mapować dane samemu. Nie rozumiem, dlaczego jakiś mądry developer nie napisze skryptu, który całkowicie wyręczyłby nas z pracy. Przez dwa lata robiłem w kółko to samo - klikałem. Zauważyłem, że ktoś celnie określił tę pracę mianem pracy "klepacza" - absolutnie trafił w dziesiątkę. System jest na tyle zautomatyzowany, że cała praca edytorska ogranicza się do szeroko pojętego klikania, ale najwyraźniej niewystarczająco zautomatyzowany, żeby się nas pozbyć. Ale to do czasu, myślę że zegar tyka i już niedługo AI będzie w stanie robić to wszystko za nas. Najgorsze, że korzystamy z przestarzałego oprogramowania napisanego pewnie jeszcze na przełomie lat 90 i 00, którego po zakończeniu pracy nie użyjemy nigdzie indziej. Dlatego nie dość, że stoimy w miejscu w strukturach firmy, to odnosimy wrażenie że wszystko co robimy tutaj nie przyda się w żadnym innym miejscu pracy. Zaczynałem pracować jeszcze jako student. I to było okej. Praca na pełny etat przy studiach dziennych to rzadkość i myślę, że ciężko byłoby znaleźć inne miejsce, w którym mógłbym pracować w pełnym wymiarze godzin jednocześnie się ucząc. Ale po studiach? Cóż tu robić, trzeba się zwijać. Pensja rzecz jasna dostosowana do zakresu obowiązków, czyli wyjątkowo niska. Przez 24 miesiące nie otrzymałem ani grosza premii oraz dostałem jedną podwyżkę wynoszącą niecałe 4% brutto. Pod tym względem myślę że nawet na studiach da się trafić lepiej. Kultura pracy jest naprawdę cienka i potrafi doprowadzać do szału. Spotkania teamowe, na których nie rozmawiamy o niczym konkretnym, odświeżające szkolenia, żeby co jakiś czas przypomnieć nam jak wykonywać pracę, którą robimy dokładnie w ten sposób przez 40 godzin tygodniowo, warsztaty z budowania atmosfery w zespole. No po prostu przedszkole. Dodatkowo na każdym kroku pasywno-agresywne przypominanie, że lider i management ma nas na oku, widzą kiedy coś robimy, a kiedy nie. Generalnie myślę, że poszukując pierwszej pracy zdecydowanie można trafić lepiej. Tutaj nie ma żadnych szans na awans - team leader, senior i reszta zespołu. Jako że nic nie idzie do przodu, nie dostajemy nowych projektów, nie ma potrzeby zatrudniać nowych osób, bądź tworzyć dodatkowe miejsca wyżej w hierarchii. A jeśli chodzi o awans w międzynarodowych strukturach, to jako Polacy możemy o tym zapomnieć na starcie. Każda osoba z mojego zespołu aplikująca na international stanowisko seniorskie zawsze otrzymywała negatywny feedback, a awans otrzymywała osoba z Niemiec, Holandii czy Francji. Podsumowując, Minusy: - Niska pensja, brak jakichkolwiek premii i możliwości dorobienia - Kiepska atmosfera w zespole - Nieprofesjonalni przełożeni - Statyczny, nudny i nierozwijający charakter pracy - Kiepski sprzęt i fatalne oprogramowanie do wykonywania pracy - Korpo-talk i korporacyjne zasady na każdym kroku Plusy: - Niewiele pracy, przy dobrych lotach można skończyć dzień w 60 minut - Przyjemne opcje spożytkowania punktów benefitowych - Full praca zdalna, przez 2 lata ani razu nie byłem w biurze - Dość łatwo dostać umowę na czas nieokreślony
Niestety ja trafiłam na taki gdzie był (usunięte przez administratora)i wyzysk. Z perspektywy czasu żałuje pracy dla tej firmy i czuje ogromną ulgę, że odeszłam z firmy w której zapamiętałam tylko wyzwiska
Do 10 marca jest nabór na Sales Specialist do Szczecina. Niestety, bez widełek zarobkowych, ale może nie macie klauzul poufności i ktoś podpowie w jakim przedziale zarobków się spodziewać?
Czy można pracować zza granicy? W sensie czy będąc zatrudnionym w Polsce, można przez tydzień pracować zza granicy`/
Jak tryb pracy jest na dps na początku? Stacjonarnie, hybrydowo( ile dni zdalnie/stacjo) Czy full zdalnie?
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Nielsen IQ Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
sugerujesz jakąś okoliczną konkurencję w tym momencie? to jaka rozbieżność w oferowanych stawkach mogłaby być tak naprawdę, że tak chętne by odchodzili? wiadomo jaka konkretnie jest bieżąca rotacja? ciekawa jestem czy faktycznie wysoka i jaka była w tamtym roku
Nie polecam tej firmy! Fatalna komunikacja i to tylko na etapie rekrutacyjnym. Pierwsze etapy minęły błyskawicznie. A potem oczywiście nic brak odpowiedzi. Wszelkie próby skontaktowania się nie udały się. Ciągłe zbywanie, że czekają na ostateczną decyzję. Brak profesjonalizmu i odpowiedniego podejścia do kandydatów. Aż odechciewa się współpracy z taką firmą....
Hej obecnie jest oferta na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży B2B i Obsługi Klienta. Wymagają biegłego angielskiego biznesowego. A wiecie czy jest jakoś test tego języka? Albo może podczas rozmowy się go sprawdza?
Opinia po 5 latach pracy, jak kazda firma, Nielsen ma swoje plusy i minusy Plusy - preznie dzialajacy wolontariat pracowniczy (jesli dobrze pamietam mozna 2 dni w roku poswiecic na dzialania CSR) - elsatycznosc w czasie COVIDu z pelna praca zdalna i mozliwoscia wyporzyczenia sprzetu do domu - dodatkowe 2 dni wolne w roku (w miesiacu w ktorym ma sie urodziny i za wykorzystanie calego urlopu w poprzednik roku) - niski pulap wejscia dla osob ktore chca sprobowac sil w pracy w korporacji - wystarczy agnielski i podstawowe umiejetnosci analityczne. Dobra okazja do sprawdzenia, czy taka praca komus odpowiada - dobra lokalizacja biura - duza uwaga poswiecona diversity and inclusion Minusy - pensje - bardzo niskie, nawet jak na stanowisko entry-level z podstawowymi umiejetnosciami, pozniej bardzo mala progresja zarobkow. Przygotuj sie na 30-60% ponizej rynkowej sredniej - jestem w stanie zrozumiec punkt pierwszy jesli jest w jakis sposob rekompensowany np. ciekawymi technologiami, sciezka rozwoju, fantastyczna kultura pracy. Niestety tu ich nie uswiadczysz - firma technologicznie przestarzala, ktora twierdzi ze przejscie na chmure to "cutting-edge" technology - tragiczny dlug technologiczny, nie dzialajace lub lagujace systemy - uzbroj sie w cierpliwosc - w rolach w operacjach niewiele sie nauczysz - jedna osoba odpowiada na waska czesc procesu. Nie dowiesz sie za wiele o FMCGu danego kraju ani tez analityce a bedziesz jedynie mistrzem w przeklikiwaniu zle zaprojektowanych i bledogennych systemow - brak szkolen zewnetrznych, certfikacji branzowych. Sa szkolenia procesowe i miekkie ktore nie podnosza Twojej wartosci na rynku pracy - grupa wieloletnich Nielsenowych managerow o cechach kliki - kilanascie lat w firmie bez porownania ze swiatem zewnetrznym, niskie umiejetnosci techniczne. Nie przymuja slowa krytyki ani nowych pomyslow. Zainteresowani jedynie utrzymaniem sie przy kolejnej reogranizacji - w operacjach zdarza sie nieplatna praca w nadgodzinach, w weekendy albo w swieta - dostaniesz czas do odbioru i moze wydrukowana kartke z podziekowaniem - w ostatnim czasie niesamowite skapstwo na powyzki, rozwoj co powoduje ciagly eksodus najbardziej doswiadczonych ludzi - od roku ciagla reorganizacja, zmiany struktury, wysoka rotacja w zespolach. Zdania moze tlumaczyc Ci osoba ktora jest 3 miesiace dluzej w firmie, a ze wzgledu na braki kadrowe czesto jedna osoba realizuje zadania dwoch - brak zarzadania wiedza - z kazdym odejsciem seniorskiej osoby ginie wiedza, brakuje dokumentacji do wszystkiego - malo pomocny i responsywny HR przeciazony ciaglym cyklem odejsc i zatrudnien - malo transferowalnej wiedzy i umiejetnosci, radze odejsc po 1-2 latach max i nabraniu pierwszych szlifow w pracy w korporacji Nikt tutaj nie doceni Twojej lojalnosci czy talentu finansowo czy dajac szanse na rozwoj Praca ok na start, dla osob po malo konkretnych kierunkach studiow, ktorzy nie maja pomyslow na siebie lub tych ktorzy chca jedynie swoje "odbebnic" Lubisz jasne zasady, spodziewasz sie szybkiej progresji pensji, lubisz wyzwania i szybko sie uczysz - omijaj z daleka
A czy ktoś może powiedzieć więcej na temat 4 pytań, które pojawiają się w 1 etapie?
Po zmiany pracy mam nieco dystansu do pracy w Nielsenie i tylko utwierdzam się w przekonaniu że to (usunięte przez administratora) próbujący reklamować się ze nie jest centrum uslug wspólnych. - wszystko co jest pisane o pensjach to prawda - znacznie ponizej mediany. Przy zmianie pracy mozna liczyć na 50% więcej i wyżej bez intensywnego poszukiwania - niejasna polityka podwyżek i awansów niestety niepoparta merytokracja tylko koleżeństwem. Jeśli Twój manager o Ciebie walczy i ma plecy to może coś uzyskasz. Dla dużej międzynarodowej firmy taki brak transparentnego procesu to zenada - szalone cięcie kosztów w ostatnich dwóch latach pomimo dobrych wyników firmy i znacznych oszczędności płynących z pracy zdalnej i połączenia biur. Zamrożone podwyżki, brak prezentów świątecznych, brak środków na integrację brak dodatku za pracę zdalna. - ograniczone możliwości rozwoju do bycia Klepaczem w jednym z wewnetrznych przestarzałych systemów - przy niskich pensjach mały szacunek dla pracownika w sytuacji gdy trzeba pracować w nadgodzinach czy w czasie świat narodowych. Wszystko to odbioru i żadnej kasy Większość zadań w ogóle nie powinna trafić do Polski i Warszawy - to nie jest rynek do klepania danych w systemach webowych. Jedyna droga jest pełna automatyzacja albo przeniesienie działu do mniej rozwiniętego i tańszego kraju 5k pensja, głupie zadania, brak szans rozwoju to recepta na ciągła rotację i nieadowolenie pracowników Trzymać się z daleka
Cos tutaj o pracy zdalnej było pisane... Czy to znaczy, że nadal można w taki sposób pracować, czy nie za bardzo?
Za "moich czasow" rozwazana byla praca hybrydowa - kilka dni w tygodniu z biura. Nie wiem czy i na ile weszlo w zycie.
Jak to brak prezentów świątecznych? A termos, zeszyt, gumy i inne resztki z welcome packów?! :D
Pracuję w Nielsenie już 13 miesięcy. +Dodatkowe 2 dni urlopu, zfśs (zależy od dochodów 75-200 miesięcznie)i benefity Nielsena (około 10$ miesiecznie) +Spoko ludzie +Fajne biuro +Zależy pewnie od zespołu ale mi się trafili jak dotychczas naprawdę fajni przełożeni, mocno na luzie i pomocni +Zależy od zespołu i stanowiska, ale praca może być w większości zdalna (stan na 2022), wymagane jest tylko przyjście do biura raz w tygodniu +Super położenie, 100m od dworca -największy minus to kiepska kasa. Dostajesz na start 4500 i po 6 mies dodatkowe 500. Jak na specjalistę w Warszawie to o co najmniej 2-3k za mało -HR zajmuje trochę czasu zajmowanie się zadaniami -8.5h dziennie, 0.5h przerwy nie liczą do czasu pracy -znajomi z zespołu szybko się wykruszają i emigrują do konkurencji za kasą
Jeżeli ktoś nie lubi się nudzić w pracy, to zdecydowanie odradzam nawet stratowanie do tej firmy.
it is easy, but the things the recuiter totally unprofessional and arrogance (or maybe racism??), they will contact you to make appointment interview, but during the time of appoitment always said forget without any info and guilty the most unprofessional recruitment process that i ever had in Poland
Czy nadal jest możliwość pracy zdalnej? Ile jest się w stanie zarabiać na stanowisku DPS?
Teoretycznie tak, chociaż wymagają teraz co najmniej 1 dzień w tygodniu w biurze. 4500 brutto na start.
Jestem bardzo zawiedziony rekrutacją. Pomimo dojścia do ostatniego etapu nikt nie odezwał się z informacją zwrotną na temat wyników rekrutacji. Bardzo nieprofesjonalne podejście ze strony rekruterów, po ponad miesiącu od rozmowy nie dostałem żadnego maila czy telefonu z powiadomieniem czy chcą kontynuować współpracę.
to jest normalna, rekruter wydaje się nieprofesjonalny i nie szanuje kandydata, Rekruterzy zapraszają do rekrutacji, a potem kontakt się urywa, nawet nie odbierają nigdy telefonu, na który prosili dzwonić Moja dobra rada dla HR - najpierw jesteś człowiekiem, potem kimś tam, kimś tam i dopiero potem pracownikiem. Bez względu na wykonywaną pracę jesteście ludźmi NAJPIERW! Co do braku profesjonalizmu, chyba nie muszę komentować, albowiem wniosek powinien nasuwać się sam :(
No tak... To akurat słabo jeśli takie coś wychodzi. Zastanawiam się czy skład tu w hr jest niezmienny od lat? Taki stosunek to przyzwyczajenie jakieś?
nieprofesjonalny rekruter i dyskryminujący :(
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nielsen IQ Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Nielsen IQ Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 70.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nielsen IQ Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 1 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Nielsen IQ Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Nielsen IQ Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.