Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

2.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

nie polecam
Pracownik

po rekrutacji pani z hr zaginęla :D zero feedbacki

Byly pracownik i to zadowolony
Były pracownik

Czytam te opinie i hmmmm. Pracowalem w KMBS ponad 10 lat, odszedlem sam, nikt mnie zwolnic nie chcial ale to juz nie ta sama firma... Ja uwazam ze „robote robila” ekipa oraz ludzie, ktorych juz nie ma.u wladzy pewien pan i nie mowie o generalnym, a ten pan slynie z tego ze zabiera a nie daje. Armosfera od dlugiego czasu fatalna, kazdy zastanawial sie co i jak to bedzie. Przez te 10 lat zawsze uwazalam ze KMBS to nie jest typowe korpo, wszystko dalo sie zalatwic, ogarnac, dobrze zarobic jak sie tylko chcialo ale tak jak napisalem wyzej to czy chcialo sie rano wstac robilo roznice i ta roznica byli ludzie. Dzieki KMBS za te fajne lata i powodzenia dla garstki normalnych????????

Obecny pracownik
Pracownik
@Byly pracownik i to zadowolony

Wiesz, myślę, że to była dobra decyzja o odejściu. Z korzyścią, dla obu stron. Tak to był czas trudnych i niepopularnych decyzji. Dla wszystkich, bez wyjątków. Nie wiem co oznacza definicja „normalni”. Wszyscy się różnimy. Ale to dzięki ludziom właśnie i pracy zespołowej daliśmy radę. Działamy razem i realizujemy założenia. A Pan, o którym wspominasz i jego zespół, ogrywa kluczową w tym procesie rolę. Podejmują wyzwania i działają. Na tym zyskują wszyscy. Żeby znów było „normalnie”. Powodzenia w nowych wyzwaniach!

X-Men
Pracownik
@Byly pracownik i to zadowolony

Zmiany są nieodłączną częścią życia. Powodzenia na nowej drodze. Zgadzam się, że konica miała ciężki rok, kilka osób odeszło, kilkoro zostało zwolnionych. Nie ma zjawiska masowego składania wypowiedzeń, dużo osób czeka co dalej będzie większość wierzy, że będzie dobrze. Pracy dla handlowców nie brakuje i jestem przekonany, że gdyby warunki pracy i płacy byłby nie do zaakceptowania byłby problem z migracja do innych firm. Serwisanci również bez problemu znajdą pracę a jednak większość z nas pracuje w tej firmie wiele lat i mimo trudnego roku 1 kwietnia stawiliśmy się w komplecie do swego miejsca pracy. Nie jest tak źle a wiara w narodzie (w firmie) nie ginie.

były pracownik
Były pracownik
@X-Men

no no i dlatego coraz więcej osób odchodzi ;) nawet tacy których myślisz ze będą tam pracować do emerytury ;)

X-Men
Pracownik
@były pracownik

...a tacy którzy odeszli (lub zostali zwolnieni w czasie pandemii) wracają lub dopytują się o możliwość powrotu.

Helena
Inne

Dzień doby, czy aby móc liczyć na przyjęcie do Konica Minolta Business Solutions Polska wymagana jest znajomość jakiegoś języka obcego? Jeśli tak to zastanawiam się w jakim stopniu trzeba się nim posługiwać. Czy jest w ogóle taki wymóg?

PRACOWNIK b@@@
Były pracownik
 Pytanie

Firma kiedyś a dziś to dwa światy.Wcześniej dużuy rozówj obecnie "stłamszenie" Zwalniają ludzi,któryz byli oddani a Ci co są po 180 dni na L4 nie macierzństwo doceniają i są na piedestale-może chodzi o co innego???? Pracodawca kiedyś godny polecenia dziś stanowcze NIE- TO (usunięte przez administratora)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klientów i Kontraktów oferowane przez firmę Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
DonMateo
Były pracownik

Nie polecam sami (usunięte przez administratora) w twej firmie. Brak stabilności expresow do kawy a nawet papieru toaletowego w kiblu. Za poprzedniego kierownika było ok, po zmianach tylko się (usunięte przez administratora). Estymacja, odprawa, cele, realizacja...a pocałujcie mnie w (usunięte przez administratora)

obecny
Pracownik
@DonMateo

Papier jest w kiblu i nigdy nie brakowało

Masosado
Kandydat
 Pytanie
@obecny

A mogę zajechać do was? Skorzystam.

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.?

pracownik
Pracownik
@Pytanie

Nie mają, Konica nie prowadzi rekrtuacji tylko przeiwduje cięcia zatrudnionych w pierwszym kwartale 2021

Szukam
Kandydat
 Pytanie

Proszę o informację o pracy i atmosferze w dziale obsługi klienta, jaki przełożony? Czy informacje o mobbingu to prawda?

pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Szukam

A czemu się pytasz? Przecież nie ma zatrudnienia tylko zwolnienia. Nikt teraz nikogo nie przyjmie do obsługi klienta bo szykują się kolejne cięcia.

1
Były pracownik
Były pracownik
 Problem

Firma kompletnie traci grunt pod stopami. Do początku roku 2020 jakiś poziom sobą reprezentowali. Słaby, bo słaby ale jakiś. Teraz to jest już tylko żałosna egzystencja. Bardziej przez wewnętrzne zawirowania niż pandemię, bo dochód mają dodatni. Zwolnienia trwają już rok. Wszyscy na korytarzach co miesiąc trzęsą portkami, bo nikt tak naprawdę, oprócz dyrektorstwa się nie liczy. O bonach świątecznych nie ma mowy i nawet nie dowiesz się dlaczego. Pracowałeś cały rok ale zawsze jest za mało. Takie rarytasy jak bony świąteczne to tylko dla dyrektorów. Świadczenia obcięte do żałosnego minimum. Masz tylko prawo być w biurze w okresie świątecznym, bo to dla ciebie wystarczająca nagroda. I takcię wkońcu wywaląWszystkie europejskie oddziały mają co roku okres świąteczny. Tutaj zapomnij. Wszystko żebyś poczuł się jak w typowym, bezdusznym korpo. Stłamszony, zmielony z g..nem, zastraszony, bez własnego zdania i pomysłu na pracę. Korposzczurka, który nie ma rodziny, własnych zainteresowań i potrzeby prowadzenia życia prywatnego i oczywiście nie chce on dostawać wynagrodzenia za swoją pracę. To idealny kandydat dla tej firmy. No i jeszcze częsty mobbing występujący w poszczególnych działach jest tutaj standardem. O związkach pracowniczych zapomnij, dział HR też tylko na pokaz. Sztucznie trzymane plany sprzedażowe sprzed covidu. Wulgarny język dyrektorstwa, uszczypliwe uwagi godne rynsztoku. Żebyś poczuł że jesteś tu służbą, a nie częścią zespołu. Firma trzyma pracowników w otwartych biurach w dobie pandemii: "bo mają dużo miejsca to się nie pozarażają". Dyrektorstwo nie potrafi elastycznie podejść do aspektu pracy zdalnej. Nie rozumieją, ani nie podążają za trendami. Przestarzałe metody działania. Nieefektywne zasady pracy, marnujące potencjały naprawdę zdolnych ludzi, którzy wpadli w ich macki. Dobrze że już się wydostałam z tej pajęczyny. Nie polecam.

1
Znafca branrzy
Kandydat
@Były pracownik

Poza tym, od wielu lat jedna i ta sama strategia, czyli ożenić kopiarkę kolor 20 stron na minutę w tysiącach sztuk rocznie, a potem jakoś to będzie. W PL się to udaje, ale na świecie to śmiech na sali. Takie czyny zrujnowały tą branżę, bo ile można schodzić z cen.

Robert
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

A co tam biurze obsłudze klienta? Jakieś fajne zapachy?

Ania
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Jasne, że masz prawo do frustracji bo Cię zredukowano, ale naprawdę myślisz ze redukcje są wewnętrzną inicjatywą oddziału w Polsce i nie są żadnym żądaniem odgórnym? Naprawdę tak uważasz? Przecież to korpo. Gratuluję. Równie dobrze możesz wierzyć, ze ziemia jest płaska.

Pred

Witam. Posiadam 13 letnie doświadczenie w serwisowaniu MFP / Systemy zarzadzania drukiem RICOH/KM, uczestniczyłem w kursach . Wszelkie urządzenia drukujące. Chcę aplikować na stanowisko serwisanta. Czy mimo iż na stronie nie mogę znaleźć informacji nt rekrutacji jest sens wysyłać CV,- Jeśli tak to gdzie?

Mieczysław
Inne
@Pred

Na stronie https://pracodawcy.pracuj.pl/konica-minolta-business-solutions-polska-sp-z-o-o,19594 znajdziesz wszystkie aktualne oferty pracy. Jest miedzy nimi także ogłoszenie na stanowisko technik serwisu. Musisz nać język angielski w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i gotowość do podjęcia pracy o mobilnym charakterze. Napisz koniecznie jeśli zdecydujesz się złożyć CV.

Dział HR Konica Minolta Polska
@Pred

Dzień dobry, Drogi @Pred aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjne na stanowisko Technika Serwisu do naszego oddziału Warszawa. Jest to stanowisko na które szukamy kandydatów z doświadczeniem na stanowiskach min. serwisanta, dlatego serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą pracy. Wszystkie informacje dostępne są na naszej stronie kariery : http://kariera.konicaminolta.pl/oferty-pracy.html Serdecznie pozdrawiamy, Dział HR Konica Minolta Polska

Maikel
@Dział HR Konica Minolta Polska

Witam. A na jakie warunki finansowe może liczyć serwisant? W założeniu doświadczony.

Niemirek
Były pracownik
@Pred

Cześć Trudno coś doradzić, świeżo wyleciałem . Ale wysyłanie CV chyba nic nie kosztuje. Na stronie na pewno jest jakiś adres. Jak Cię przyjmą nie musisz zostać. Większość negatywnych opinii olewam. Uważałem i uważam ( mimo, że zostałem wylany ), że nie ma tam lepszego stanowiska niż serwisant ( może nie wynagrodzenie, ale pewność zatrudnienia - mnie akurat wylał COVID, atmosfera w zespole bardzo dobra, ale z drugiej strony jedyna jaką znam ). Mnie to CV się podoba. Życzę powodzenia i mądrych decyzji.

Niemirek
Były pracownik
@Dział HR Konica Minolta Polska

Właśnie przeczytałem i nie wiem co pomyśleć lub napisać, ale również serdecznie pozdrawiam od siebie dział.

KS
Pracownik

Zwalniają i to się nie zmieni. Nowy dyr handl myśli ze używając w każdym zdaniu k i ch zyska poklask. Czasy są jakie są ale firma płaci konkretne pieniądze starym pracownikom. Podejście do pracownika 1/10. Pensje 2/10. Atmosfera 0/10. Może właściciele kiedyś zrobią z tym folwarkiem porządek. A może i prokurator. Bo mobbing to chyba już każda nagrywa w telefonach.

xyz
Pracownik
@KS

Ten człowiek powinien przejść kurs kulturalnej wypowiedzi, bo poprzez rynsztok nie zbuduje szacunku

Karol

Firma zwalnia ludzi w czasach epidemii i nie chodzi tu raczej o oszczędności sama o sobie wystawia świadectwo. Nie polecam!

Moon
@Karol

Zwalnia ale na to miejsce zatrudnia... O co chodzi? Jestem zaproszona na rozmowę i nie wiem co o tym myśleć

1
Były pracownik
@Karol

Można zwalniać ludzi nawet w czasach epidemii ale należy robić to z szacunkiem wobec pracowników. Tak jak napisałeś nie chodzi tutaj o oszczędność. Z nadzieją czekam kiedy to oni (czyt. pseudo "menadżerkowie") wylecą na zbity p... Jako były pracownik podpisuję się pod tymi wszystkimi negatywnymi opiniami. Prawda prawda prawda!

Były pracownik
@Moon

Proponuję przeczytać opinie i dobrze odpytać rynek. Wtedy będziesz miała pewność czy warto poświęcać swój czas na rozmowę z tą firmą.

Anna
@Były pracownik

Konica Minolta to lider rynku drukarek A3. Sprzęt jest wysokiej jakości co potwierdza wielu klientów. Najwyższa sprzedaż w Polsce. Zaproponowana pensja jako account na standardowym rynkowym poziomie. Wciąż nie wiem skąd tyle frustracji tutaj ...

Odp
Pracownik
@Były pracownik

Taki sam albo większy (usunięte przez administratora) jest w innych firmach z branży np w r... h'u. (usunięte przez administratora) Ludzie z przypadku i mianowania. Zwolnili wielu moich kolegów którzy za często i za głośno prawdę mówili. My już jesteśmy tak zastraszeni że boimy się ich imion wymawiać, bo są wśród nas słuchawki i mikrofony. Także okopcie się na pozycjach i przeczekajcie. Może będzie lepiej.

Kosiarz umysłów
Pracownik
 Pytanie
@Anna

Lider sprzętu drukującego, ale pod jakim względem i gdzie? Chyba lider dumpingu cenowego, przez co cieszą się janusze nastawieni na cenę. Fajnie jest do czasu, ale gdy się nie zmieni firmę na bardziej profesjonalną to ciekawe jakim innym argumentem niż cena posłuży się przeciętny pracownik. Powodzonka życzę :)

Masimiliano
Inne
@Kosiarz umysłów

Bo cena jest grande importantne. Być niska cena, być kupić drukarki

Obecnie pracujący
Pracownik

Korporacja jak każda inna. Jak chce się pracować, a nie narzekać jak jest źle, to dobre miejsce do pracy. Pensje na czas, ciekawe benefity, wkrótce przenosiny do nowego biura, więc komfort pójdzie w górę. Opinia pracownika obecnie tu pracującego (a nie pijącego kawę i odwiedzającego fejsbuka). Czasy mamy ciężkie - to fakt, ale trzeba to przetrwać.

Szczęśliwa
Były pracownik
 Pytanie
@Obecnie pracujący

Przenosiny do innego biura? Teraz w czasach gdy 90% firm stawia na pracę zdalną już na stałe i ogranicza powierzchnie biurowe do minimum? Jak dobrze, że już tu nie pracuję.

1
Obecnie pracujący
Pracownik
@Szczęśliwa

Tak, ja to się akurat cieszę z przenosin do nowego biura :) szczerze - wolę pracować w biurze, w mieszkaniu nie mam warunków do tego.

Obiektywny
Pracownik
 Pytanie
@Obecnie pracujący

Żebyś się nie rozczarował/a. Podobno cięcia są z powodu oszczędności a tu przeprowadzka? Poza tym, biuro zapewne było planowane za całą centralę (a po zwolnieniach zostali nieliczni). Więc w łeb strzelił wszystkie plany budynku i rozmieszczenie nie zespołów. Na ten moment jest to po prostu nieopłacalne, więc nie cieszyłbym się zbyt szybko

Obecnie pracujący
Pracownik
@Obiektywny

Cięcia z powodu optymalizacji - to fakt. Przeprowadzka była ogłaszana jeszcze w zeszłym roku finansowym i jak podejrzewam była uwzględniona w budżecie w wyniku czego dojdzie do skutku, z czego bardzo się cieszę, bo w końcu KM będzie miało świetne miejsce pracy. To na pewno krok w przód.

Szczęśliwa
Były pracownik
@Obecnie pracujący

A ja cieszę się, że zmieniłem pracodawcę i już przed pandemią zaczęłam pracę z domu. Szkoda mojego czasu na dojazdy do firmy, mogę go znacznie lepiej rozdysponować

P
Były pracownik

Trzeba podejść do tematu zdroworozsądkowo i bez szlochania w rękaw. Pracowalem w KM niespełna 1.5 roku . Chciałbym podzielić się swoimi wrażeniami. Firma jest producentem min. urządzeń A3 kolor i mono co daje jej pozycję lidera w tym rynku. Co do tego nie ma wątpliwości. Jeśli jesteś nowym handlowcem musisz wiedzieć że zaczynasz pracę u podstaw. Nikt nie da ci leadów nikt nie poda na tacy dużego klienta. Na wszystko musisz zapracować sam!. Taki stan rzeczy akceptujesz na początku podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Nikt nie mydli Ci oczu (dotyczy delegatury POZ). Od początku wiesz że musisz rzeźbić. Żeby nie było kolorowo to sprzedaż kopiarek już nikogo nie obchodzi. Liczy się sprzedaż bardziej profitowych rozwiązań. Ogólnie firma dobra na początek. Jeśli utrzymasz się na powierzchni zarobisz hajs. Jeśli nie, po roku pójdziesz gdzie indziej z fajnym doświadczeniem :) i też zarobisz kasę.

Były pracownik

Jest pięknie i jest niesamowicie ? Dlaczego jest tak dobrze i zwalniacie członków zarządu i pracowników ??? Ośmieszacie się. Brawa dla Was. Liczę, że podpisane umowy przez Waszą konkurencję pokażą prawdziwych liderów nie tylko tańszych ale również lepszych pod względem obsługi Klienta. (usunięte przez administratora)

XxX

Koronawirus błogosławieństwem dla tej firmy. W końcu menadżerowie, którzy nie potrafią zarządzać zespołami mają łatwą wymówkę do zwolnienia wielu pracowników pod przykrywką pandemii. Dotyczy do również działu HR, który notorycznie mydli oczy, wykorzystuje informacje usłyszane "z korytarza" tylko i wyłącznie po to żeby dbać o swoje prywatne interesy. Pracownik potrzebny jest na określony czas - gdy się go już w pełni wykorzysta, jest do odstrzału. Nie polecam

1
Były pracownik
@XxX

Brawo słuszna informacja i cała prawda !!!

Kuba

Pracodawca, który nie wywiązuje się z podstawowych obowiązków wobec pracowników nie zasługuje na uwagę. Powinni nauczyć się również szanować ludzi. Bardzo duże zwolnienia w ostatnim czasie. Jak ktoś ma wątpliwości niech najpierw dobrze sprawdzi sytuacje i popyta się na rynku. Podsumowując tombak w najgorszej jakości. Szczerze przestrzegam.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

1
Daniel
@Pytanie

Motywacją jest brak motywacji i podejście Zarządu do pracowników, których traktuje jak śmieci. Aktualna sytuacja sprzyja w szczególności jednemu Panu w działaniu - może poczuć się jak ryba w wodzie.

Bezimienny

Jeden wielki bajzel. Dezinformacja, brak komunikacji, wyśrubowane wymagania w zamian za brak szacunku do pracownika i totalna niewiedza, kto bym razem otrzyma wypowiedzenie z dnia na dzień. Nie polecam.

P
@Bezimienny

W 100% potwierdzam to co jest napisane do tego wątku. Totalny bajzel i dezinformacja. Oferty składane na "rympał" byle opanować większą cześć rynku a później pomyślimy co dalej. W błąd wprowadzana jest część Klientów w szczególności jeżeli chodzi o maszyny, które nie koniecznie były całkiem nowe.

xXx
 Rekomendacja

Ciężka praca, jak to praca w handlu. Narzędzia wystarczające do pracy, ale brak luksusów. Wszystko wynagradza to po co przychodzi się do pracy czyli wynagrodzenie. Nikogo nie dziwi 200 000,- na PIT dla handlowca. Serwisanci jeśli potrafią myśleć i patrzeć trochę dalej niż na zlecone zadania też są zadowolenie z wynagrodzeń. Prawdą jest że rotacja jest duża z 10 osób zostają 2, ale jak już zostają to pracują naście listy.

zwolniony
@xXx

Szczególnie jak się fakturuje a później korektoruje korektą :)

Lukasz
@zwolniony

Jedna wielka ściema. Problem pojawia się w momencie gdy klient zechce kupić rozwiazanie . Firma nie jest na to przygotowana

M
@zwolniony

Nie płacą w terminie! Omijać.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.? Obowiązuje typowy dress code?

Lilie
@Pytanie

Nie masz większych problemów? Zajmij się pracą. Firma ponosi straty!

M
@Lilie

A to się zgadza i jest prawdą. Strata jest bardzo duża.

Zostaw merytoryczną opinię o Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 4 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii