Pro-Drewex

Żabnica

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 80 ocen.

Pro-Drewex
2 80

Opinie o Pro-Drewex

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pro-Drewex

Mira

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?

   
King Brue Lee

Nie rozumie jednej rzeczy w tym kraju, jak może istnieć firma taka jak pro-drewex gdzie prawa pracownika nie istnieją? Dla czego nie ma na to prawa? Czemu przychodzą kotrolę z PIP i kontorlują bzdury papiery ignorując prawa człowieka i pracownika?, który haruję jak wół i nie dostaje wynagrodzenia za ciężką pracę? Ludzie pracują tam bez wolnych sobót za co nie mają płacone. To jakiś szok, że takie firmy nie są zamykane! Ludzie obudzicie się z tym trzeba iść do sądu. Dyrektor to jest marionetka, gość z innej planety. Kariera Nikodema Dyzmy, facet nie ma pojęcia o kierowaniu zakładem, bez żadnej wiedzy technicznej i dostaję taką pensję ? Jak 5 osób na produkcji razem ? za co ? za brak elementarnej wiedzy z zarządzania? nie wspominając już o wiedzy technicznej mniej niż 0. Decyzje tego Pana są masakryczne powinno się go odwołać w trybie natychmiastowym. Nie wspomnę o pani prezes, kobieta z innej bajki nie mająca pojęcia o pracy tartaku bez jakiegokolwiek przygotowania, moim skromnym zdaniem powinno się ich zapakować na taczki i wywieź za bramę. Tyle w temacie tej firmy.

   
N
@King Brue Lee 07.05.2018 19:36

Debilny jestes do sadu to ciebie powinni oddac

   
Alicja

@King Brue Lee, pracujesz jeszcze w Pro-Drewex? Czy sytuacja, którą przedstawiłeś na forum miała miejsce również wcześniej? Czy w soboty praca ma pełen wymiar godzinowy czy trwa może krócej? Wspomniałeś także o wynagrodzeniu. Od jakiego czasu jest ono niewypłacane? Proszę Cię o uściślenie kwestii o których wspomniałeś w swojej opinii.

   
Administrator

Czy ktoś wie, jak dziś prezentuje się firma na tle innych pracodawców? Może okazać się to cenną informacją dla osób mieszkających w Żabnica i okolicach oraz poszukujących zatrudnienia.

   
Kierowca

Ostatnio zaczepiła mnie taka jedna mała blondyna. Poszliśmy do kabiny. Nieźle było. Macie jakieś namiary. Mogłem dać stówę.

   
Szakal
@Kierowca 15.03.2018 03:15

To moja koza byla

   
xd

dziś 11 a pensji nie ma a i premii też nie dali w piatek, nawet słowa wyjaśnienia że pensja sie spózni

   
xxx
@xd 11.03.2018 18:41

Spłyną pieniądze na konto to będzie wypłata jutro poniedziałek nowy tydzień lepszy tydzień bo zacznie się od wypłaty :)

   
anonymous

Nemo- Dużo !!!!!! ale ty tylko krytykować widzę umiesz i,cały czas coś się dzieje . Kierownicy walcza aby zakład funkcjonował normalnie. Wypłaty są w terminie i jakaś premia zawsze jest, choć nie ukrywam że chcielibyśmy wiecej zarabiać . Ale mam nadzieję że na to też przyjdzie czas.

   
nemo

Lechu - skomentujesz te ostatnie wpisy? Przecież tak się polepszyło...

   
eks

Sorki 9 zł na rękę. Ale nie płacą za nadgodziny żadnego dodatku ani za soboty a są obowiązkowe.

   
eks

Na tartaku kobiety mają na rękę 8,5zł a ukraińcy 10zł. Żadnych podwyżek nie ma czysty wyzysk. Kobiety w ogóle są niedoceniane a są bardzo dobrymi pracownikami. Tyle w temacie. Nie polecam!

   
zryk

Pracuję w tym tartaku od kilku lat, praca jest ciężka, zwłaszcza w okresie zimowym, materiał zamrożony nieraz przysypany śniegiem. Ale do czego zmierzam... tutaj człowiek się nie liczy w drodze do zysku, zwłaszcza pod ostatnim dyrektorem. Szefunio ma jedną odpowiedz - jak nie pasuje droga wolna...ale gdzie pójdą ci ludzie.... podstawówkę ledwo ukończył, zawodówkę albo skończył albo nie... pięćdziesiąt parę lat na karku, jak go opieprza to tylko głowę opuści i milczy... reszta to młodzież taka co tu robi a rozgląda się za inną pracą, najlepiej za granicą..Zarobki są też żałosne w porównaniu do roboty, taki nowy co przyjdzie to bierze prawie to samo co kilkuletni operator...Chory zakład pracy ;) ;) nie polecam !!!! ;)

   
nemo

"Co zmieniło się w Pro-Drewex na lepsze, oprócz relacji szef-pracownik?" Wielu to interesuje....

   
Alicja

@lechu, swobodny kontakt z przełożonymi jest bardzo ważny, ponieważ daje poczucie stabilizacji. Napisałeś, że jest coraz lepiej. Co zmieniło się w Pro-Drewex na lepsze, oprócz relacji szef-pracownik? Pozostałych użytkowników chcę zapewnić, że cenne na tym forum są zarówno opinie pozytywne jak i negatywne. Jeżeli dochodzi do sytuacji, w których wpisy są usuwane to tylko takich, które naruszają zasady regulaminu. Możecie się z nim zapoznać wchodząc w podany link: https://www.gowork.pl/regulamin

   
xd

Witam. Będzie premia świąteczna? Bo w tamtym roku było obiecane że w tym roku dadzą więcej. Pozdrawiam.

   
trol
@xd 21.12.2017 12:51

Trzeba mocno wierzyć, czasami cuda się spełniają.

   
nemo

wpisy są kasowane :-(

   
xxx
@nemo 24.09.2017 20:50

Jak będziecie pisać pozytywne komentarze to nikt ich nie będzie usuwał :)

   
Bill

Witam serdecznie wszystkich. Znalazłem ofertę pracy jako kier. produkcji, aczkolwiek po przeczytaniu powyższych komentarzy trochę się odechciewa aplikować... Widzę natomiast, że od dłuższego czasu nie pojawiają się żadne wpisy? Czyżby atmosfera w pracy się poprawiła? Będę wdzięczny za pomocne odpowiedzi. Pozdrawiam

   
lechu
@nemo 27.09.2017 16:16

Od dłuższego czasu jest coraz lepiej. Kierownictwo mocno zaangarzowanie , sluchaja ludzi co tam pracują. Mozna normalnie porozmawiac i przekazac swoje uwagi, warunki pracy caly czas sie poprawiają. Piszesz glupotu nemo!

   
Alicja

Chcecie poznać firmę bliżej? Na stronie internetowej Pro-Drewex zamieszcza przydatne informacje: http://www.pro-drewex.com.pl/tresc/o-firmie

   
Generał NIL

Witam i wspolczuje biednym prawcownikom owego pseudo zakladu TARTAKU. Odradzam innym zeby tam pracowac, maksymalny zarobek 10z/h praca na umowe zlecenie minimum 6 misiecy, co najmniej od 4 rano do 18stej , wlasne ubrania robocze, zero poszanowania godnosci pracownika ze strony chciwego pana Jana , który lupi Was pracownicy aby wystawic kolejne kliniki pani Ż... prace mozna znalezc gdzie indziej w przyzwoitych warunkach...

   
mlody gorol

Stary gorol nie fanzol gupot som nadgodziny ale platne i nie 18 godz tygodniowo owszem przy owcach sie robi caly dziń

   
COJAROBIE

Tragedia, nie polecam nikomu tam pracować. Maksymalna stawka 10 zł/h , umowa zlecenie , praca w nie normalnym systemie od 4 rano, nadgodziny i soboty nie płatne,a najgorsi są "PICKUSIE" NIE NA ŻARCI

   
stary gorol
@COJAROBIE 17.11.2016 17:37

Kto to som "PICKUSIE" NIE NA ŻARCI ??? Pirszy roz ktosik to napisoł. A nadgoziny som wszyndzie kaj byndziecie robić.

   
Co ja robie

Tragedia, nie polecam nikomu tam pracować. Maksymalna stawka 10 zł/h , umowa zlecenie , praca w nie normalnym systemie od 4 rano, nadgodziny i soboty nie płatne,a najgorsi są "PICKUSIE" NIE NA ŻARCI

   
na na na

Widocznie nie pokazuje się żadne ogłoszenie @mikoo, bo każdemu odpowiadają nie tylko warunki w firmie, ale i bieżąca atmosfera. TO doskonały znak, że się dobrze dzieje, ale wiecie czy oprócz socjali jest jeszcze szansa na jakieś premie? Dzięki za odpowiedź.

   
pracownik

Jest spoko wypłata jest praca jest nikt nikomu nie obcina pensji atmosfera w poządku mogę z czystym sumieniem polecic. Firma idzie do przodu

   
nusiek

Coś cisza od dłuższego czasu na tym forum. Macie jakieś nowe wieści o firmie coś sie zmieniło? Jestem bardzo ciekaw.

   
pracownik

Firma zrobiła ogromny krok do przodu brawo dla dyrektora pana Ł kawał dobrej roboty robi dla zakładu tak trzymaj Łukasz. Wszyscy trzymamy kciuki ze bedzie teraz coraz lepiej. Jest spokoj jak w prawdziwej firmie kierownik Jacek spoko gość i nawet a szefem Panem J da sie pogadac i pożartowac. Grarulacje dla całej ekipy zarzadzającej firmą i pracowników

   
Były Pracownik

robi się tak . Przyjmujesz się obserwujesz sytuacje oceniasz firmę . Widzisz że to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo to święta prawda. Nie wypłacają kasy którą obiecuję . Nie wypłacają urlopów . Za godziny nocne wypłacą jak dzieciom na cukierki albo wcale... widzisz to wszystko więc idziesz do biura dajesz wypowiedzenie i mówisz nie do zobaczenia . To tyle . A taka prawda że 90% Tych którzy wylewają tu swoje Żale na firme dalej pracują i tylko tutaj umieją krzyczeć a jak by tak wszyscy murem poszli do biura i powiedzieli głośne NIEEE temu co się dzieje to by mieli szansę coś z działać . Niestety połowa to tchórze którzy jak widzą małego to by byli gotowi do maszyny wskoczyć i przerobić się na lamele a druga połowa to kapusie którzy robią lata bo mają gumowe uszy i jeszcze nie pierdniesz koło maszyny a pół zakładu wraz z małym wiedzą że śmierdzi . Taki właśnie jest całokształt firmy PRO-DREWEX . Każdy poza narzekaniem nie potrafi zrobić nic więcej jak ugiąć kark pod biczem zarządu :) Ogólna ocena firmy w skrócie... 40% Kapusi a reszta to zastraszona ludzka masa trzymana mocno za ryj przez zarząd . I patrząc na tych zastraszonych mam wrażenie że dla nich ta firma to jak by jedyny ratunek bez którego po ginęli by z głodu . Boją się nawet upomnieć o to co prawnie i jawnie im się należy ...Amen

   
XX

Zgadzam się z tymi kwestiami... ludzie po tej pracy potrzebują dobrego psychiatry

   
Fachowiec
@XX 11.04.2016 16:46

Ludzie po pracy w pro-drewex potrzeboja najlepszego psyhiatry w polsce ale problem w tym za co tego psyhiatre zapłaca?za te ochłapy co dostaja na jak to mozna nazwac wypłate? Ludzie sie zwalniaja a i poprostu sie potem zesrają

   
czapa

Czy ktos wie co sie stalo z naszym szefem malym?wyzucili go juz?

   
gcs

Premie dali nielicznym a drugich okradli banda hamow i zlodzieji Hary ukradl pewnie

   
f

Uwaga wyplata byla malego niema a i tak opier... wyplata zlodzieje

   

Zostaw opinię o Pro-Drewex - Żabnica

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pro-Drewex