Opinie o PwC Service Delivery Centre w Katowice

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie PwC Service Delivery Centre. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w PwC Service Delivery Centre na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PwC Service Delivery Centre w Katowice

Ruda

Rozmowa odbyla się w przyjaznej atmosferze. Najpierw był telefon, dość rozbudowana rozmowa z rekruterką, także po angielsku. Drugi etap w firmie składał się z testu pisemnego z języka angielskiego (Wiadomość email + tłumaczenie zdań) a następnie z rozmowy z dwiema rekrutującymi. Oceniam tą rozmowę jako bardzo przyjaźnie dla noweego pracownika przeprowadzony wywiad. Pytania dotyczyły ściezki kariery, umiejetności, zainteresowań - trochę pytań z obszaru projektowania, ale wszystkie rozsądne i zasadne. Pojawiły się także pytania odnośnie nadgodzin i gotowości do poświęceń dla firmy, co wydaje się być dobrym posunięciem, bo juz na tym etapie można wyczuć czego możemy się spodziewać. Nie pojawiły się bzdurne pytania o to jakim kolorem lub owocem dzisiaj się czuję, wiec to na plus. Dostałam informację dotyczącą nauki jezyków - ze jest to mozliwe dopiero dla pracownikow pracujących co najmniej rok w firmie, więc to na minus - bo w ogloszeniach PWC chwali się zajeciami z jezyka dla wszystkich. Pracy nie podjęłam, jednak sam proces rekrutacyjny oceniam dobrze :)

2
Ciekawa

Hey. Proszę o informację na temat pracy w dziale tax. Najbardziej ciekawi mnie czy na zlecenia z tego działu jest bardzo mało czasu czy da się wyrobić bez darmowych nadgodzin? Proszę też o info jak długo trwa szkolenie wprowadzające i czy zlecenia które są tam wykonywane są bardzo skomplikowane ? Z góry dzięki za opinie, pozdrawiam serdecznie

moszher

ile dostaje brutto specjalista, starszy spec i TL ?

kk
@moszher

Spec - 3700 Starszy - z 500/600 wiecej, TL - z 500/600 więcej niż starszy.

qqry
@moszher

TL to nie "pozycja" a "rola". TLem może być i Supervisor i Senior Supervisor. Zarobki Supervisora w najbiedniejszym (angielskim) teamie, bez dodatkow językowych to bylo ok. 4,800 brutto 2 lata temu. Jak dodadzą Ci "bonus za complexity" albo za języki to dodatkowe kilka stówek, szczególnie to pierwsze. Więc zgaduję, że najbiedniejszy supervisor ma teraz 5k+ miesięcznie, najbogatszy pewnie sporo ponad 6k.

pivot
@qqry

Senior z zewnątrz raczej nie przyjdzie za poniżej 7k brutto w dzisiejszych czasach.

efw
@pivot

Seniora z zewnątrz nikt nie zatrudni. Ani raczej senior z zewnątrz nie będzie chciał przyjść. Może do jakichś nowych działów, gdzie można kierować i szybko awansować przy dynamicznym wzroście procesu, ale na pewno nie do działów, które mają kilka lat. Ani jednej ani drugiej stronie się to nie opłaca.

Assu

Plusy: + elastyczne godziny pracy (szczególnie u niepełnoetatowców), można w razie potrzeby wyjść wcześniej z pracy i odrobić wieczorem + brak wymagań odnośnie do wykształcenia/doświadczenia --> łatwo się dostać na pierwszą pracę + możliwość pracy z domu, właściwie bez formalnych ograniczeń + duża oferta benefitów + dobrze skomunikowana lokalizacja biura + osoby bez wiedzy z obszaru finansów/audytu mogą się dużo nauczyć + imprezy na koniec sezonu / na święta / Away Day Minusy: - Rejestracja czasu pracy na dany dzień z dokładnością do 6 minut - poza sezonem, gdy nie wpadają zlecenia, często nie ma co robić, ale na coś trzeba ten czas wbić. Niby istnieje na to kod 'available', ale TL krzywo patrzy, jak ktoś chce się na to wbić, bo psuje to statystyki. - Nierealne benchmarki - na nielicznych typach zleceń można wyrobić się wcześniej i trochę odetchnąć, na większości nie ma możliwości zrobić zlecenia w zakładanym czasie. W rezultacie albo ma się niskie efficiency (które rzutuje na ocenę roczną i statystyki całego zespołu/całej grupy) albo zostaje się po godzinach za darmo (większość osób tak naprawdę zostaje w pracy codziennie chociaż po 15 minut dłużej, w skali tygodnia jest to już ponad 1h). - Praca po 9h w sezonie, oprócz tego nadgodziny. W dodatku trzeba wyrobić określoną liczbę nadgodzin w sezonie, ale jak robisz ich za dużo, to też źle, bo firma musi ci za to zapłacić... Czyli trzeba robić nadgodziny, bo inaczej cała grupa nie wyrobi budżetu, ale jak masz je robić, to musisz się tłumaczyć, dlaczego... - Wspieranie innych zespołów. Wybrani "szczęściarze" idą na szkolenia z innych service'ów, które potem wspierają. Czasem dany service robi się tak rzadko, że nic już się ze szkolenia nie pamięta, nie da się o wszystko dopytać albo nawet nie wie się, że do czegoś stosuje się złe podejście. W rezultacie dostaje się R, a praca i zmęczenie dużo większe niż przy pracy na własnym servisie. - Brak przerwy gwarantowanej przez kodeks pracy: fakt, można iść na przerwę nawet i na dłużej, tylko nie ma na nią kodu, w rezultacie czas spędzony na przerwie należy zarejestrować na jakieś zlecenie, z czego potem ma się niższe efficiency. - Bardzo ograniczone możliwości urlopowe: w sezonie nie ma mowy o urlopie, w innych miesiącach ledwo dzień można wybłagać, w rezultacie urlopy kumulują się na lipiec/sierpień/wrzesień. W zimie nie ma opcji na urlop. - Brak parkingu - parking jest tylko dla pracowników na wysokich stanowiskach. Dla szaraczków nie ma nic. - Niesprawiedliwy system oceny pracowników - pracownicy na Assu praktycznie nie mają możliwości otrzymania najwyższej oceny (1) podczas gdy na Taxach takie oceny często padają. Od oceny uzależniona jest wysokość bonusu rocznego i podwyżki. Będąc na Assu i odwalając taką samą robotę dostaje się mniejsze pieniądze. - Zespół Quality - chcąc zamknąć zlecenie, które idzie do Quality Review, trzeba czekać na ich informację zwrotną. Ludzie, którzy pracują do 15, nie raz muszą siedzieć do 16.30 i czekać na informację od Quality Review o wyniku sprawdzenia zlecenia, żeby móc je zamknąć. - Dużo administracji - mnóstwo baz do uzupełniania, ciągłe pilnowanie deadline'ów, układanie klocków w Airts, wystawianie wniosków, uzupełnianie QCC, przeklikiwanie One4All, tworzenie trakera, uzupełnianie WRki... Czasem mam wrażenie, że sama praca na zleceniu nie zajmuje tyle, co administracja z nim związana. - Firma informuje w ogłoszeniach, że zapewnia kursy językowe. Jedyny, o jakim słyszałam, miał się odbyć prawie dwa lata temu, byli chętni, a w końcu się dowiedzieli, że nie ma na to czasu dla nich. Więcej o żadnym kursie językowym nie było słychać. Niepoważne jest promowanie się fałszywymi informacjami. - Facility Management Team - mają pretensje, gdy się do nich przychodzi. Odbiór benefitów możliwy tylko w określonych godzinach, ale nikt nie wie w jakich, dopóki nie przyjdzie na recepcję. A zawsze przyjdzie w złych godzinach i dopiero wtedy się dowie, kiedy może przyjść i je odebrać. - Powszechne zmęczenie pracowników: w sezonie aż strach podejść do TLa z jakąś prośbą, wszyscy śa wiecznie zmęczeni, zestresowani i zdenerowani. - Niskie wynagrodzenie. Niby jest co roku podwyżka, rzekomo za dobre wyniki w pracy, ale jest to tak naprawdę podwyżka inflacyjna, którą firma musi dać zgodnie z Kodeksem Pracy. Mydlą oczy, że jest to podwyżka za dobry wynik oceny rocznej.

qqr
@Assu

Dobre podsumowanie i imo mocno prawdziwe. Jedyna uwaga z tym parkingiem - mają je osoby naprawdę tylko na najwyższych stanowiskach - "nawet" TLowie ich nie mają, nie wiem jak wyżej i od którego stanowiska jest, podejrzewam, że minimum managera. Osób po prostu jest za dużo żeby im miejsce zapewnić. Nie wiem jak teraz ale 2 lata temu było sporo miejsc w dużej bliskości - np. pod mostem czy "za" budynkiem. No ale wtedy stały tylko 2 budynki. Po prostu nie wiem, która firma usługowa o podobnej wielkości nie tyle, że chce a że może zapewnić wszystkim chętnym miejsca parkingowe w budynku.

Yyy
@Assu

100% prawdy. Do minusów dodam tylko jeszcze: -NJe są zatrudniani najczęściej na początku i w trakcie sezonu. W żaden sposób nie ułatwia to pracy ani jednej, ani drugiej stronie, bo New Joiners, który nie ma jeszcze wiedzy jak dobrze wykonywać zlecenia, po pierwsze ma niską efektywność, po drugie jakość takiego zlecenia często jest relatywnie niska, co zazwyczaj skutkuje Rką i kompletnym reworkiem zlecenia, a po trzecie są rzucani na głęboką wodę i bardzo często nie przedłużają umowy albo rezygnują z pracy wcześniej. Dla drugiej strony to tez nie jest mega komfortowa sytuacja, bo wiadomo, ze z NJem musisz spędzić więcej czasu, żeby wszystko dobrze wytłumaczyć, co powoduje obsuwę w Twoich zleceniach, a ponieważ w sezonie większość zleceń sprawdzana jest w dniu ddl, bo ciężko jest upchnąć je wcześniej, rework zlecenia robi FR w trakcie nadgodzin. Biorąc pod uwagę miesięczne szkolenia, NJe powinni być zatrudniani co najmniej 2 miesiące przed sezonem, żeby zdążyli się oswoić z tematem, ale oczywiście jest to nieopłacalne dla góry, która ostatni raz jakiekolwiek zlecenia robiła pewnie 5 lat temu lub więcej... - firma nie robi nic, żeby zatrzymać doświadczonych pracowników. Tylko na naszej platformie w ciągu ostatnich miesięcy odeszło kilkunastu doświadczonych pracowników - część właśnie ze względu na zmuszanie ich do pracy na nie swoim serwisie. Nikt nie próbuje ich zatrzymać, dowiedzieć się co jest nie tak i jakoś temu zaradzić, a ich jedyną odpowiedzią jest wysłanie kolejnych osób na szkolenia z innych serwisów. - Co chwila organizują jakieś wellness weeks, otwierają kolejne chill roomy itd, wszystko, żeby poprawić zadowolenie pracownika z pracy. Prawda jest taka, ze pracownik będzie zadowolony, jak nie będzie siedział w pracy po 12 h w sezonie i zacznie lepiej zarabiać. Wellness week na który załapie się jakieś 3% pracowników (pomijając fakt, ze większość nie ma nawet na to czasu), niczego nie zmieni, a pieniądze, które są na to wydawane, można przeznaczyć na pensje dla pracowników... Nie wiem, czy ktoś zmienił nastawienie do pracy po 15 minutowej sesji masażu i wykładzie o tym, jakich szamponów używać. Ale ładnie to wyglada na zdjęciach, więc wszystko jest ok i można to wpisać w oferty pracy.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

W pierwszym etapie zadzwoniła Pani z Manchesteru i rozmawiała po angielsku. Zwykły screening, ale bardzo miły. Powiedziała, że w drugim etapie również spotkamy się na angielskiej rozmowie, co jeszcze potwierdziła mailem. Drugi etap rekrutacji to rozmowa po polsku, która zaczęła się od słów: w sumie to nie wiemy z dlaczego ktoś nam dał CV (w znaczeniu moje CV). Zero profesjonalizmu, a im dalej w rozmowę, tym gorzej. Ogłoszenie jest zbyt ogólne, by wywnioskować, że jedynym procesem jest rozliczanie podatków. Rekrutacja prowadzona w przestarzały sposób i kompletnym chaosie, bo prowadzące nie były pewne czy w ogóle przeszłam pierwszy etap. Nie było żadnych pytań o language assessment test, ani jego wyników. Zapytane o widełki uznały, że ich nie znają.

Pytania

Jaki jest idealny szef, gdzie się widzisz za pięć lat, czemu mamy Cię zatrudnić, jak podchodzisz do nadgodzin?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Katowice
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Katowice
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mario

Ile wynosi dodatek językowy z niemieckim i angielskim ?

Xyz

Cześć, Co możecie powiedzieć o stanowisku specjalisty ds. administracji w dziale podatku?

Zygmunt

Witam!! Jakich zarobków może spodziewać się specjalista w dziale podatkowym z j. angielskim? Czego moge oczekiwać na rozmowie ?

odpowiedź
@Zygmunt

Zarobki 2700 netto, na rozmowie angielski, excel, podstawy ksiegowosci + standardowe pytania rekrutacyjne (radzenie sobie ze stresem, motywacja, doświadczenie, hobby etc.)

RafaelX
 Rekomendacja

Z racji, że sam nie znalazłem zbyt dokładnych informacji gdy aplikowałem to opiszę dla chętnych jak to wygląda. 1 etap: Rekrutacja telefoniczna - standardowa + czyli znajomosc jezyka (czesc rozmowy we wpisanym w CV jezyku obcym) + pytania o sprawozdania finansowe i stawki VAT, 2 etap: rozmowa na zywo, to samo co na telefonicznej + przedstawiaja 2 dzialy aby mozna podjac decyzje gdzie chce sie isc + 3 testy: z jezyka, excela oraz ze znajomosci wiedzy finansow. Zarobki: 2700 netto za stanowisko specjalisty, realnie jakos 2550 na reke, uwazam ze w stosunku do obecnego nawalu pracy nizsze niz powinny byc. Dzialy: pracuje na taxach ktore osobiscie polecam, innych nie znam poza assurance, ktore z kolei absolutnie odradzam, starsznie toksyczny, kompletne przeciwienstwo vatow. Niestety wiem bo wpadli na pomysl by nasz dzial w wolnym czasie wspieral ich dzial. Praca na assurance - ciagly zapieprz, brak czasu na zadania, czesto toksyczna atmosfera na poziomie sprawdzajacy po tobie-ty, faktycznie jedna wielka walka z czasem gdzie zakladany czas pracy jest na idealne warunki, ciezko je spelnic. Nie polecam, tylko na własna odpowiedzialnosc, a dodatku za prace w ciezkich warunkach nie ma. Taxy - przeciwienstwo assurance, polecam, jak dla mnie najbardziej pionierski dzial w SDC, procedury do wszystkiego, luzna atmosfera, praca ze tak powiem sezonowa, przecietnie 2 tygodnie zapieprzu w miesiacu, tydzien lagodniejszej pracy i tydzien luzu. Nadgodziny w przypadku gdy wpadna opoznione dane i trzeba zrobic na juz. Nadgodziny: za 1h oddaja 1.5h, weekendowe nadgodziny nie wystepuja, wszystko idzie wyrobic w tygodniu. Co 4 miesiace jest rozliczenie i ponizej 10h trzeba wybrac, powyzej 10h 30% do wybrania 70% do wyplaty. Mozliwosci awansu: na TAX jest nawet ok choc powyzej starszego specjalisty jest mur, awanse dochodza, obowiazki dochodza natomiast wyplata sie nie zwieksza. Awans na coacha/lidera tylko pod warunkiem rozrostu dzialu albo gdy ktos odejdzie, raczej szczelne srodowisko. Teraz maja byc jakies zmiany w czerwcu w kwestii awansow ale nie wiadomo czy chodzi tylko o stworzenie wiekszej ilosci stanowisk czy tez zwiekszenie pensji zaleznie od nowych sciezek kariery. Ogolnie polecam, choc to zalezy od dzialu

RaphaelX
@RafaelX

Mały update: ogłoszono nowe ścieżki rozwoju na ścieżce specjalistycznej, niestety wciąż na zasadzie muru, są tylko po to aby doświadczeni ludzie nie uciekli z firmy przez brak możliwości awansu, osoby które wskoczą na te stanowiska zakorkują na bardzo długi czas i efekt będzie taki sam jak wcześniej. Potrzebują na gwałt nowych ludzi, podnoszą pensję tylko dla specjalisty o 150 netto więc ironicznie niemal zrówna się to z zarobkiem starszego specjalisty, tak więc awansowanie powyżej specjalisty obecnie się nie opłaca..

Tax

Co do działu Tax, to w niektórych zespołach aktualnie została wyznaczona ścieżka "assurance" czyli maksymalne eksploatowanie pracowników. Starsi zaczynają odchodzić, nowi niedoświadczeni dostają na barki całość pracy. Jest to związane z przenosinami większości kadry zarządzającej z działu Assurance, tj. wprowadzają nieprzyjazne środowisko, jakie sami mieli podczas pracy w tamtym dziale. Na start praca dobra, zwłaszcza dla studentów, ale nie polecam wiązać dłuższej przyszłości. Zarobki przeciętne, awanse dla niekompetentnych ludzi, wykorzystywanie władzy aby pokazać siłę. Z pozytywnych rzeczy to możliwość rozwoju językowego oraz delegacji w niektórych zespołach.

Kahskgs82617

Slabo. Wyśrubowane wymagania efektywności oraz duży stres. Jedna z gorszych korporacji na śląsku

AS

Praca w assurance wygląda tak, że na zlecenia jest przewidziane tak mało czasu, że praktycznie nie ma szans wyrobić się w czasie. Efekt - ludzie zostają po godzinach, ale nikt nie wysyła wniosku na nadgodziny bo przecież nikt nie chce mieć niskiej efektywności. Jeżeli już się ktoś zdecyduje na realne rejestrowanie czasu pracy, to trzeba się liczyć z tłumaczeniem się przed coachem i TLem, oraz z tym że na tablicy będzie miał napisaną niższą efektywność. Wszyscy widzą na tablicy, kto jaką ma efektywność i oczywiście nikt nie chce być najgorszy przecież. Może w innych działach jest lepiej.

Gall
@AS

Nie mówiąc o tym, że i tak już odrealnione wymagania odnośnie efektywności są systematycznie podkręcane poprzez permanentne cięcia benchmarków.

Niki
@AS

Jakie są zarobki team lidera?

Opolanin
@AS

Dokładnie, a do tego targety nadgodzinowe są tak wysokie, ale oczywiście wszystko pod otoczką "wszystko dobrowolne, nikt nikogo nie zmusza". Tylko, że TL założył plik, w którym każdy widzi kto ile wyrobił nadgodzin. Ktoś wyrabia mniej nadgodzin, to inne osoby muszą więcej, żeby osiągnąć target teamowy-chyba oczywiste jak to wpływa na atmosferę. W tej firmie na wszystko jest target, brak jakiegokolwiek indywidualnego podejścia do pracownika, TL nic nie pomoże, tylko odpowie "nie ma na to targetu". Chociaż pewne osoby są lepiej traktowane przez TLa...

szczera
@AS

Pracowałam tu kiedyś i zwolniłam się właśnie przez nierealne czasy wyznaczane na wykonanie zlecenia i co za tym idzie darmowe nadgodziny w imię wyższej efektywności ... Widzę że nic sie nie zmieniło - a btw czy wprowadzono już kod na przerwę czy nadal jest wliczana w czas przeznaczony na zlecenie czyli tak naprawdę nie ma przerwy?

Pau_Pau
@szczera

Nadal nie wprowadzono kodu na przerwę. Temat przerwy jest tematem tabu, zresztą jak wiele rzeczy w tej korporacji. Norma na wykonanie każdego zadania jest zbyt mała. Pracownicy nie mają nawet kiedy pójść do toalety, bo przecież nie osiągną 100 % efektywności. Tylko czekać aż przy każdym stanowisku będzie pielucha jak w marketach w latach '90. Staliśmy się białymi niewolnikami Amerykanów. Ktoś powie - idź do innej firmy, niestety rozczaruję was - wszędzie jest podobnie.

odpowiedź
@Niki

Zarobki supervisora + funkcyjny dodatek za TL, czyli pewnie ok 4 tys netto

blablabla
@Niki

żeby być TLem - długa droga : ) każdy podejmujący pracę zaczyna od powiedzmy to - poziomu I ( specjalista) TL to poziom IV, niewiele więcej zarabia od poziomu I. Nie zostaniesz TLem, jeżeli nie ma " business need" , a TLa wybiera się w konkursach, np kiedy zwolni się stolek bo TL idzie na L4 . Zwykle już z góry wiadomo kto będzie nowym ;)

xqdqw
@blablabla

Zależy w jakim dziale. Na takich testach ludzie po 5++ lat czekają, na fsach znam ludzi po ok. 2 latach będących TLami. Zależy jak szybko działy rosną i jak duża jest rotacja. TLem, tak samo jak supervisorem ale w większym stopniu, zostaje się nie dlatego, że się zasłużyło i ma się predyspozycje a dlatego, że miejsce się zwolniło/pojawiło i kogoś trzeba wybrać.

Daniel

W SDC przepracowałem rok i mogę napisać że: - praca jest tak zorganizowana, żeby ciągle robić nadgodziny (w sezonie - ciągle praca po 10-12h, nadgodziny w weekendy i święta) - brak kodu na przerwę, czyli tak naprawdę brak jakichkolwiek przerw zapewnionych przez kodeks pracy - czas na wykonanie zleceń grubo poniżej realnego czasu - ciągła praca w mega tempie, a i tak ludzie nadrabiają w domu za darmo (przykładowo: ktoś pracuje 12h, a do systemu wbija 8h + 2 nadgodziny. Gdyby wbił czas realny, to miałby 80% efektywności) - nikogo nie interesuje w jakim kierunku chciałbyś się rozwijać, który rodzaj procesów cię interesuje - robisz to na co jest wyznaczony target - Mega rotacja pracowników - Niskie zarobki w stosunku do wykonywanej pracy - Brak możliwości nabycia jakichkolwiek umiejętności technicznych, które mogłyby zostać użyte poza pwc Największym pozytywem SDC są ludzie którzy tam pracują - bardzo dużo inteligentnych, młodych ludzi, którzy są chętni do pomocy. Żeby nie było, że jestem z tych "nieprzystosowanych", którzy rzekomo się nie nadawali do pracy - na ocenę roczną dostałem 3.0 (coś jak bdb) i 100zł brutto podwyżki(!!!)(tak się ceni pracowników w sdc)

gsgss
@Daniel

"praca jest tak zorganizowana, żeby ciągle robić nadgodziny (w sezonie - ciągle praca po 10-12h, nadgodziny w weekendy i święta)" Bzdura. Robią OT w sezonie tj. okolice nowego roku ale na pewno nie 12h. Rekordziści pewnie mają ze 40h w skali miesiąca. I da się zrobić dużo mniej. Pracowałem tam 4 lata, w weekendy etc. pracowałem dosłownie kilka razy. potem trochę prawdy etc, i znowu bzdura> "Niskie zarobki w stosunku do wykonywanej pracy". A jaką to pracę wielmożny Pan wykonywał? Taką, że byle student bez doświadczenia może ją robić? "Brak możliwości nabycia jakichkolwiek umiejętności technicznych, które mogłyby zostać użyte poza pwc" Niezupełnie się zgadzam ale dużo w tym prawdy. PwC SDC nie przystosuje Cię do praktycznie żadnej innej dostępnej pracy w "finansach/księgowości/audycie". Robisz mały wycinek całości. Możesz być ekspertem ale to ciągle mały procent. "- na ocenę roczną dostałem 3.0 (coś jak bdb) i 100zł brutto podwyżki(!!!)(tak się ceni pracowników w sdc)" 3.0 to odpowiedni "oczekiwanego". Takiego standardu. Na pewno nie bdb. A podwyżka, bez awans, zawsze była na poziomie inflacji. Z tego co czytałem takich osób jak Ty mają pewnie z 1,500 teraz.

1
odpowiedź
@gsgss

Cześć, wracam żeby odpowiedzieć, bo przecież bzdur nie wymyślałem. 1. "Bzdura. Robią OT w sezonie tj. okolice nowego roku ale na pewno nie 12h. Rekordziści pewnie mają ze 40h w skali miesiąca." - Rekordziści u mnie w teamie mieli po 200h nadgodzin w kwartale sezonowym, średnia na osobę ok 100h w tymże. 2. ""Niskie zarobki w stosunku do wykonywanej pracy" A jaką to pracę wielmożny Pan wykonywał? Taką, że byle student bez doświadczenia może ją robić?" - osoby z mojego otoczenia w większość uciekały do firm, gdzie na start dostawały ok. 1k więcej niż w SDC po awansach i dodatkach. A jeśli chodzi nawet o najbardziej schematyczne procesy, to uważam że wykształcona osoba po studiach, z językami obcymi i rozwiniętymi umiejętnościami rozumowania powinna dostawać więcej niż przysłowiowa baba z biedronki (z całym szacunkiem dla niej), tym bardziej biorąc pod uwagę propagandę jaka to firma jest światowa i wspaniała. 3. "3.0 to odpowiedni "oczekiwanego". Takiego standardu. Na pewno nie bdb. " - No może faktycznie nie bdb, ale jakby inaczej określic "oczekiwany" w systemie szkolnym -dobry? W każdym razie, chodzi o to, że nie byłem osobą problematyczną/ nie potrafiącą współpracować. "A podwyżka, bez awans, zawsze była na poziomie inflacji. Z tego co czytałem takich osób jak Ty mają pewnie z 1,500 teraz." - podwyżka inflacyjna dla wszystkich miała miejsce osobno w odstępie kilku miesięcy od opisywanych 100zł.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania

Pracowałam w tej firmie w dziale assurance - zajmowałam się sprawdzaniem sprawozdań finansowych. Praca tragiczna. Bezsensowne klepanie bezsensownych rzeczy. Jak ktoś wspomniał: zaznaczanie nagłówków, numerowanie stron, trochę liczenia danych z tabelek. Tragedia, sprawozdania polecam ominąć szerokim łukiem. Ale inne działy nie są takie złe. Tax (słyszałam, nigdy nie pracowałam) podobno spoko, da się przeżyć. Sezonowo bywa bardzo dużo pracy. Inne działy w assurance tez do przeżycia, wymagają więcej myślenia a nie wyłączania mózgu. Sezon marzec-kwiecień, dużo pracy wtedy jest ale później naprawdę rzadko trzeba zostawać na nadgodzinach. Dział IFS tez dosc przyjemny, tu już nie ma takiej typowo audytowej pracy, tylko bardziej wewnętrzne usługi, bank office, np obsługa jakichś baz danych itp. Nadgodziny w firmie - każą wybierać 30% w dniach wolnych, co jest jednym wielkim żartem! Na rozmowie obiecują pieniądze za nadgodziny, a pozniej okazuje się ze tylko 70% wypłacają. Jeśli zrobi się mniej niż 10h nadgodzin w kwartale to wszystko trzeba wybrać. Jeśli chodzi o stawkę to nie ma tragedii, ale są firmy które więcej płaca. W różnych działach może być różnie z awansami - w assurance jest bardzo ciężko. Ogolnie jak się trafi na dobry dział to można wytrzymać z 2 lata, ale myśle ze nie więcej.

Karolina

Hej. Rekrutuje do działu związanego z emigracja pracowników. Czy warto? Jaka atmosfera w Katowicach, jakie zatobki? Czy jest duża rotacja?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xxx
@Karolina

Nie warto sie pchac do tej firmy. Ludzie na stanowiskach kierowniczych wredni dwulicowi paskudni. Pracownicy to roboty i smieci bez praw przymuszani do nadgodzin. Po 6 miesiacach pracy mialam tak dosc ze juz nigdy nie chce pracowac w korpo nabawilam sie strachu przed ludzmi i problemow emocjonalnych.

Former

Niektóre terytoria to katownie, a nie miejsca pracy.

Opolanka z teleranka

Witam, Pracuje w SDC w Opolu od ponad 2 lat. Wiadomo, jak w każdej pracy były lepsze i gorsze okresy. Dziwią mnie jednak komentarze dotyczące braku możliwości rozwoju. Nie wiem która inna firma oferuje więcej szkoleń (przynajmniej na kanwie opolskiego rynku). Podstawowe szkolenia zarówno hard skills jak i soft skills są oferowane każdemu pracownikowi. Oprócz tego w każdym półroczu jest pula miejsc na bezplatny upakilling językowy. Wraz z rozwojem oferowane sa kolejne szkolenia, w tym wspomniane ACCA. Lojalka nie jest niczym dziwnym w tym wypadku, każda firma inwestując duży wkład finansowy w pracownika chce mieć pewność, ze z tego skorzysta. Zmiana stanowiska również nie jest problemem o ile dasz coś z siebie. Przez zasiedzenie awans moza uzyskać tylko w instytucjach państwowych, także tym bez ambicji radzę zaczynać tam. Wypalata faktycznie przychodzi w różnych terminach, ale wszystko zgodnie z umową. Standaryzacja pracy jest na wysokim poziomie. Benefity są również lepsze niż u konkurencji. Należy pamiętac ze etat w korporacji to nie jest kawka i uśmieszki, tylko stałe wykonywanie obowiązków, nauka i czasami stres.

xqdqw
@Opolanka z teleranka

Zacząłem pisać wielkiego posta. Miał naprawdę dużo znaków. Ale jak to w pewnym momencie sobie myślisz, "nie, to kufa nie ma sensu, przecie ten post na który odpisuje to czysty trolling". I skasowałem. Odniosę się tylko do tego "Przez zasiedzenie awans moza uzyskać tylko w instytucjach państwowych, także tym bez ambicji radzę zaczynać tam.". 90% osób w tej firmie dostaje awans przez "zasiedzenie". Większość awansów na SP wyżej nie jest dlatego, że masz skilla ale tylko dla business need. Są teamy gdzie, ldzie po kilku latach nie awansują choć mają wszystkie predyspozycje. Są i takie, gdzie po 2 latach możesz zostać TL, szczególnie jak ładna jesteś.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xqdqw
@xqdqw

Ehh, nie mogę edytować. Większość awansów nie na SP a na supervisora.

Sławomir
Inne
@xqdqw

Przez Twój wpis mam rozumieć, że nowo zatrudniony pracownik w firmie PwC Service Delivery Centre wraz z upływem czasu ma realne szanse na to, aby awansować na wyższe stanowisko? Czy aby móc awansować, należy również podnosić swoje kwalifikacje zawodowe, czy wystarczy sama sumienna i rzetelna praca? Odpowiedz, jak to wygląda.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dziadol
@Sławomir

Hahaha xD staraj sie bardziej w tym dziale HR, benchmarki tez tam macie? Pewnie nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MałaRopuszka
@xqdqw

oj prawda prawda, o innych rzeczach już nie mówię :)

Pstrokaty miś
@Sławomir

sumienna i rzetelna praca takie rzeczy to nie w korpo, co najwyżej nie zostaniesz wyrzucony z pracy, nie licz na bycie docenionym

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tulipan
@Opolanka z teleranka

A jak to jest z umową? Kiedy dostaje się umowę na czas nieokreślony?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nom
@Tulipan

jak HR przestanie zadawac te same pytania

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Modna Pani
@Sławomir

Niestety jak w każdej firmie zależy z kim trzymasz, tak jest zarówno w Katowicach jak i w Opolu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Opolanka z teleranka
@xqdqw

@xqdqw: No patrz... tyle przepracowałeś w tej korporacji i nadal nie nauczyłeś operować się faktami ???? Zacznij obalać postawione fakty kontrargumentem a nie marzesz się jak baba. Znasz firmę która daje lepsze możliwości rozwoju w Opolu? jedziesz z koksem i piszesz co dają każdemu pracownikowi Ci lepsi, na jakich warunkach, ile szkoleń, jaka ścieżka rozwoju, jako wyglądam sprawa coachingu etc. Jakoś nie dziwi mnie fakt, że kolega z prerostem ambicji i zapewne bez niezbędnej wiedzy nie dostał awansu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xqdqw
@Opolanka z teleranka

Dziwne, że kobieta rzuca tekstami o mazaniu się jak baba ;). Nie mam zielonego pojęcia o lepszych ofertach pracy w Opolu bo nawet nigdy tak nie byłem. Może festiwal? Chodzi mi o bzdury, które piszesz. ACCA owszem, Za to masz 2 lata lojalki, sam musisz o to wnioskować, nie wiem też jakie jest wsparcie (raczej marne, samo opłacanie pierwszej próby egzaminu) BO NIKT w SDC Z TEGO NIE SKORZYSTAŁ. Dzień wolny? Wow. I w tym momencie zdałem sobie sprawę, że znowu odpisuję trollowi bo nikt normalny nie napisałby takich bzdur jak Ty. I wbrew pozorom awanse przyszły mi stosunkowo szybko ale równie szybko przyszła myśl, cytując klasyka, "Ucz się młody! Ucz! Bo inaczej będziesz całe życie tylko klucze podawał!".

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

Cześć, pracowałam w pwc sdc Katowice w zeszłym roku. Czy wiecie może, kiedy przyślą mi pit za2018?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BynajmniejZadowolona
@Kasia

Podwójne standardy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ALina

Jak wyglada 30 min rozmowa rekrutacyjna przez telefon? O co pytają? Oraz jakie pytania z niemieckiego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
karo
@ALina

Każdy ma inne pytania i każdy z rekruterów pyta o coś innego Byłam 3 razy i za każdym razem były inne pytania Ogólnie musisz być pewna siebie i wierzyć w siebie Mnie za każdym razem pokonały pytania z excela i teraz się doszkalam ;/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ALina
@karo

Jakie pytania z excela?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
qqry
@ALina

Nie wiem, ale pytania z Excela są zazwyczaj podstawowe ;d funkcje vlookup i sum na pewno trzeba znac ;]. Kiedys znajoma opowiadala, ze kandydat mial do dodania 20 komorek i zamiast sum to robil to + + + + + + + + +. imo sumify czy jakies bardziej skomplikowane to juz pozniej. Nie mowiac o czymkolwiek innym. Zreszta mieli tez tam fane warsztaty z Excela na poczatku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mała Ropucha

Czy jest tu jakiś administrator???? Ponowne pytanie do administratora: jaką mam pewność, że firma mnie nie namierzy? tzn. będzie wiedziała kto napisał komentarz? Jako uzytkownik forum jak jestem chroniony?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MałaRopuszka

pytanie do administratora: jaką mam pewność, że firma mnie namierzy? tzn. będzie wiedziała kto napisał komentarz? Jako uzytkownik forum jak jestem chroniony?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o PwC Service Delivery Centre - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PwC Service Delivery Centre?

    Zobacz opinie na temat firmy PwC Service Delivery Centre tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 195.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PwC Service Delivery Centre?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 104, z czego 13 to opinie pozytywne, 60 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PwC Service Delivery Centre?

    Kandydaci do pracy w PwC Service Delivery Centre napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PwC Service Delivery Centre
Przejdź do nowych opinii