Opinie o usługach medicover.pl - Medicover Sp. z o. o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Medicover, lecz również Klientów firmy. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Medicover o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Medicover w Warszawa

Szczęśliwy były pracownik
Były pracownik

Dla nowych kandydatów - zapytajcie podczas rozmowy jak traktowali pracowników w czasie pandemii, jak obniżali pensje bez obniżania wymiaru godzin. Ogólnie firma to słaby średniak dla pracownika, kiepskie benefity(tylko medicoverowe), atmosfera tragiczna z kim się nie rozmawiało to szukał pracy. Management tylko z nazwy - brak planowania, wszystko ma być na już bo konkurencja to już ma, szkoda, że nie ma ludzi do pracy i budżetów aby realizować projekty wysokiej jakości. Wszystko co znajdziecie w tej firmie można określić, że zostało spięte na trytytkę. Masa systemów niezintegrowanych, każdy dział robi co chce, brak procedur, brak planu na jutro a tym bardziej brak planu na pracowników - byle robić i robić szybko. Sytuacje na tyle kuriozalne, że elektroniczne faktury się drukowało, aby księgowość przyjęła. Firma dla miłośników lat 80-90, tutaj czas się zatrzymał. Podsumowując: Plusy: - lokalizacja centrali koło dworca zachodniego - jak nie macie planu na siebie to firma tym bardziej nie będzie miała go na was, więc możecie żyć dalej bez obaw że coś się zmieni Minusy: - pseudo management - płace - bardzo złe traktowanie pracowników - brak planowania - niskie zarobki - podłe traktowanie pracowników w trakcie trwania pandemii - obniżki pensji, wynagrodzeń na stałe itp. jakoś nie słyszało się aby firmy przestały płacić abonamenty. - liczy się tylko firma, zapomnijcie o prywatnym życiu, nadgodziny to norma - brak kasy na szkolenia - wszechobecnie panujący chaos - zwolnienia, redukcje etatów - pozostałe negatywne opinie to prawda.

JulitaZ

O matko....co tutaj się dzieje. Gdyby rzeczywiście w medicover tak tragicznie jak niektórzy piszą, nikt by tam nie pracował. Pensje obniżyli pracownikom, bo tego wymagała sytuacja zwiazana z covid. Nie chcę tutaj nikogo bronić, ale to chyba lepsze niż zwolnienia? Poza tym zarząd zrezygnował z wynagrodzenia, a to pokazuje, że rzeczywiscie czas wymaga poświęcenia. Sytuacja sie przeciez powoli normuje. Nie siejmy zamętu, tylko skupmy się na tym, by rzeczywiście wracać do normalności

6
finanse/ ksiegowosc
Kandydat
 Pytanie

Czy możecie napisać coś o dziale księgowości? Jaka tam panuje atmosfera, na jaką pensje można liczyć jako np. młodsza księgowa? Czy pracuje sie po godzinach? ile jest tam osób?

Zainteresowany Nowy wpis
Klient
 Pytanie

Mam pytanie do osób ostatnio zatrudnionych w Medicover. Pojawiło się kilka ogłoszeń, na stanowiska zlokalizowane w centrali w Al.Jerorolimskich. Jaka atmosfera panuje w biurze, czy przełożeni to typowy kierat?

Mirena Nowy wpis
Pracownik
@Zainteresowany

Spok tylko brakuje jebacek w koko :) kulturalnych !!

Natalia
Kandydat
 Pytanie

Witam, na jakie zarobki można liczyć na stanowisku obsługi klienta w Warszawie?

janek
Pracownik
@Natalia

najniższą, w pakiecie dostaniesz natomiast pomiatanie, obrażanie i oczekiwanie pracy 24/7

. Nowy wpis
Pracownik
@janek

Co za bzdura... Płaca nie jest taka jak piszesz a co do pomiatania to może warto popytać we wszystkich centrach i wszystkich pracowników a nie mówić na postawie własnego przeczycia i zniechęcać. Można mieć super zespół i czuć się w pracy dobrze.

janek Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@.

to się pochwal płacą? chyba dzisiejszy webinar z zarządem jasno pokazał kwestię płac i podwyżek.

Emilia
Były pracownik

Pracowałam 2 miesiące w firmie Medicover Sport -Dawniej Ok system . Jestem bardzo rozczarowana pracą z Panią Kierownik Anna N .Radzę uważać ! Wyzysk na maxa, pensja tragiczna niecałe 2400 zł netto , Firma zatrzymała sie chyba na roku 2006 , do tego nie miał człowiek nawet czasu zjeść !nie wspomnę o atmosferze przez Panią kierownik i jej koleżankę "od faja " dwie wyglądające na maksa zgorzkniało Panie , bez uśmiechu i polotu do życia . Introwertyczki ,ze skwaszoną miną , brak możliwości nawiązania kontaktów z obiema Paniami . Po dwóch miesiącach zostałam zwolniona ,iż Pani kierownik w sumie nie wiem co się nie podobało ,ale po 2 miesiącach dała mi w towarzystwie asysty Dyrektora wypowiedzenie ... Typowe korpo podejście ze zwolnieniem pracownika ,który dawał z siebie 200%

Miśka
Pracownik
 Pytanie
@Emilia

@Emilia a próbowałaś pogadać? Znam kilka historii z medicover baaaardzo różnych, ale nigdy nie było tak, że ktoś nie wiedział za co jest zwalniany. Zazwyczaj argumentacja jest jasno przedstawiona tak żeby pracownik miał szanse się poprawić. Dlatego najpierw dostawał ostrzeżenie i czas na poprawę. Z dnia na dzień nie wyrzucają tak bez słowa...

Krabik
Pracownik
 Pytanie
@Emilia

A spodziewałaś się, że będą Cię trzymać do końca świata? Byłaś kiepska to Cię zwolnili i tyle.

Kandydat
Kandydat

Nie polecam firmy, bardzo niemiłe traktowanie nowych kandydatów - Firma umawia się na rozmowę telefoniczną, obiecują że zadzwonią danego dnia, mija 2 tygodnie i nadal brak telefonu. Nie poważna Firma.

Tomcia
Pracownik
 Pytanie
@Kandydat

To może sam dryndnij i zapytaj o co kaman. Po co czekać w nieskończoność. Wiesz jak sie pracuje w branży jak ta. Czasami inne rzeczy są ważniejsze. Ludzie mają multum roboty i ok pewnie powiesz, że po co w takim razie rekrutują...no wlasnie po to, zeby sie wyrabiać ze wszystkim na czas. Nie wiem...ja bym zadzwonił i zapytał. Co Ci szkodzi?

Młodszy specjalista ds rekrutacji - Medicover Stomatologia
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa na teamsach z dwoma osobami z działu HR (od razu zaproponowali przejście na TY). Na początku zadawali pytania typu "dlaczego się tu zgłosiłam", "czy interesuję się działem zasobów ludzkich", "jak mogę połączyć studia psychologiczne z pracą w Medicover". Później opowiedzieli trochę o firmie, a na końcu miałam zrobiony "test", na którym to byłam osobą rekrutującą nowego lekarza do pracy w firmie - symulacja pierwszego kontaktu ze stomatologiem - rozmowa telefoniczna. Cała rozmowa przeprowadzona sympatycznie, trwała długo, bo aż 1,20h. Miałam sporo tradycyjnych pytań związanych z etatem, co chyba przerosło osoby rekrutujące, bo na prawie każde dostawałam informację, że odpowiedzi zostaną mi udzielone podczas ostatniego, trzeciego etapu rekrutacji przez samego manadżera (rozmowa na teamsach była drugim etapem). Gdy zapytałam czy otrzymam informację zwrotną, zostałam zapewniona, że firma bardzo rzetelnie podchodzi do potencjalnych kandydatów i każdy dostaje wiadomość, niezależnie od decyzji. Ucieszona zapytałam więc, kiedy mogę oczekiwać wiadomości na temat mojego przyjęcia bądź nieprzyjęcia - pan rekrutujący powiedział, że najpóźniej następnego dnia do wieczora. Dopytałam czy na pewno chodzi o następny dzień roboczy, oboje rekruterów potwierdziło. Dodatkowo dostałam propozycję od pana przeprowadzającego rozmowę, że chciałby przesłać mi szczegółowo rozpisany plan naszej rozmowy, na to, co zrobiłam dobrze i to, co mogłabym poprawić. Wzbudziło to moje szczere uznanie. Jednak jak się okazało, nie warto się cieszyć na zapas. Dzisiaj mija dwa tygodnie o rozmowy, a ja nie dostałam ŻADNEJ wiadomości czy telefonu. Nie polecam rekrutowania do Medicover Stomatologia, jeśli zależy Ci na szacunku do swojej osoby jako pracownika.

Pytania

-

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
mixx
Kandydat

Pracował ktoś jako Pracownik Archiwum w Centralne Archiwum Medicover ul. Sokołowska 10, Raszyn i mógłby się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.

Nowa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 14 dni.
Kandydat
 Pytanie

Dzisiaj jestem po pierwsze rozmowie rekrutacyjnej. Jestem pełna nadziei, że dostanę te robote, mimo róznych komentarzy jakie tu widze. Mam świadomośc tego, że głownie ludzie w sieci pisza źle o pracodawcach, wiec na wszystko biorę poprawkę. Tak czy inaczej rozmowa na plus. Ktoś zazczynał w medicover prace w tym miesiącu? Są jakieś 'świeżynki'? Jak jest?

Zawiedziona kandydatka
Kandydat

Z całego serca odradzam aplikację do Medicover wszystkim tym, którzy szanują swój czas. Poświęciłam tylko czas, a w odpowiedzi zaserwowano mi olewkę. Moja przygoda z nimi zaczęła się jakiś tydzień temu, gdy to po wysłaniu CV zadzwoniła do mnie miła Pani, by zaprosić mnie na rozmowę, która miała się odbyć w ich siedzibie w Warszawie. Ja na ten moment mieszkam w Lublinie, ale rozważam przeprowadzkę do Warszawy, gdy znajdę pracę. Mam też ten "problem", że mam niepełnosprawność ruchową, o czym poinformowałam Panią i zapytałam, czy z racji odległości i moich ewentualnych trudności z dojazdem, rozmowa mogłaby odbyć się online. Pani powiedziała, że zapyta Panią Menedżer (nazwiska nie chcę tu podawać, choć może przydałoby się, by wiedzieć kogo się wystrzegać) i oddzwoni. Na drugi dzień miałam telefon z odpowiedzią, że faktycznie, mogą zorganizować dla mnie taką rozmowę już na poniedziałek (12.07.2021 rok). Nadszedł poniedziałek, ja przygotowałam się do rozmowy i czekam. Zadzwoniła do mnie Pani Menedżer i powiedziała, że nie da rady dziś ze mną porozmawiać, bo ma kłopoty techniczne z Teams i czy zgadzam się, byśmy porozmawiały jutro, tj. 13.07.2021 rok. Zgodziłam się. We wtorek rozmowa się odbyła. Dowiedziałam się, że szkolenie trwa miesiąc i odbywa się w Warszawie, ale praca jest ogólnie zdalna. Zaproponowałam, że może w takim razie ja przeprowadzę się do Warszawy, bo i tak to planuję. Ona na to, że nie. Szkoda czasu, skoro i tak oferują zdalną pracę. Oni potrzebują kogoś "od zaraz". Wpadłyśmy jednak na pomysł, że może mogłabym to szkolenie odbyć zdalnie. Pani powiedziała, że ok. Zobaczy co się da zrobić. Dało się wyczuć, że jest chętna na zatrudnienie mnie. Uzgodniłyśmy, że ja się zastanowię nad tą ofertą, ona zapyta, czy takie szkolenia online byłyby możliwe i zdzwonimy się w piątek, tj. 16.07.2021 rok. Z racji tego, że przemyślałam sprawę i byłam gotowa wziąć tę pracę, zadzwoniłam do niej już w czwartek (15.07), wykonałam dwa telefony, ale żadnego ode mnie nie odebrała. W piątek (16.07) również próbowałam się z nią dwukrotnie skontaktować i nic z tego. Pani nie odbiera. Jestem zła, zawiedziona i rozczarowana, bo dla mnie umowa to umowa. Okazuje się, że Pani Menedżer nie ma na tyle odwagi, by powiedzieć mi osobiście, że jednak mnie nie chcą/mają lepszych kandydatów. Żałosne! Myślałam, że Medicover to poważna firma i liczyłam, że mają poważnych pracowników, ale jak widać - myliłam się. Ostrzegam przed tą firmą wszystkich, którzy cenią swój czas. Naprawdę nie warto. Zwłaszcza też, że zarobki, które mi zaproponowano to najniższa krajowa, a pracy mnóstwo!!! Omijać szerokim łukiem! Ps. Aplikowałam na stanowisko Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta.

Rozczarowany Kandydat
Były pracownik
 Pytanie
@Zawiedziona kandydatka

Czyżby mowa o obsłudze klienta Medicover Sport? Odradzam x 100 Odeszłam na etapie zdalnego szkolenia - totalny brak organizacji, brak szacunku do Twojego czasu + zespół mało ambitnych ludzi. Szkoda czasu jeśli zależy Ci na rozwoju. Stawka potwierdzam, że najniższa krajowa, a użerać się z klientami trzeba.

Zawiedziona kandydatka
Kandydat
@Rozczarowany Kandydat

Tak, Medicover Sport :)

Dzon
Pracownik
@Zawiedziona kandydatka

No nie do końca. Skala zwolnień w HR w czasie pandemii była ogromna. Później się okazało, że jak zwolnił się jakiś pracownik to HR po dobrych kilku tygodniach rozpoczynał rekrutację bo nie było nikogo kto mógłby się zająć tematem. Niestety mało decyzji jest przemyślanych przez szefostwo.

Wika
Pracownik
@Zawiedziona kandydatka

Minęło raptem kilka dni... A weź też pod uwagę fakt, że są teraz urlopy...Odzwonią bankowo, bo z tego co wiem potrzebują ludzi do pracy. Daj sobie na wstrzymanie, bo praca jest fajna. Przynajmniej mnie leży już dobrych kilka miesięcy

Zawiedziona kandydatka
Kandydat
@Dzon

@Wika, od tego czasu minął już grubo ponad miesiąc. Nikt się do mnie nie odezwał, nawet nie przeprosił. Pracę zdążyłam znaleźć sobie inną. Podkreślam raz jeszcze: omijać szerokim łukiem. Szkoda Waszego czasu.

Wika
Pracownik
@Zawiedziona kandydatka

To nie wiem... nie ma się co wypowiadać i bronić na ślepo. Każdy zna swoją sytuację indywidualnie. Mnie się udało bez problemu. Znajoma teraz startuje. Była na rozmowie tydzień temu. W piątek miała telefon z mediocver żeby zrobić dopytke o wynagrodzenie i warunki.

Zmiennik
Pracownik
 Pytanie

Jak przejść do innego zespołu? Ktoś coś?

Pracownik
Pracownik
@Zmiennik

Firma ma rekrutacje wewnętrzne - wybrać interesujące z wymaganiami zbliżonymi do umiejętności i aplikować - powodzenia!

Karmik
Pracownik
@Zmiennik

Dokładnie jak pisze @Pracownik. Co jakis czas robią wewnętrzne rekrutacje. Trzeba samemu obserwowac i aplikować. Mnie się udało bez problemu zmienic zespoł

Fitness World
Klient

Dlaczego pozwoli Państwo na zmianę nazwy na gowork swojej "nowej firmy" Fitness World na well fitness. To jest prawda co tam piszą o pani Sylwi B. ba o Aleksandrze L. również oczywiście M ich wybroni tylko dlaczego dlatego, że jest zamieszany w pewne niewygodne sprawy z Panią A.L , a S.B to wiernie wszystko wykona bo M ma na nią bata. A dwa S. nie dopuści aby na tym stanowisku był ktoś kompetetny kto ma doświadczenie wielotnie z branży bo jest nie wygodny. Wspolczuje ale przyjrzałbym się dokładnie czy aby wszystko jest tak jak powinno

1
Stara
Pracownik
 Pytanie
@Fitness World

Ludzie to nie jest platforma badająca tak wewnętrzne sprawy firmy. Tutaj mamy pomagać ludzio w podjęciu decyzji o pracy w medicover. Po co wywlekać na wierzch takie brudy. Po co to komu szczególnie, że i tak nie wiadomo o co chodzi? A już tym bardziej żenujące jest przywoływanie inicjałów...Masz problem zgłoś go w kadrach

Zofia
Pracownik
@Fitness World

Jak się zmieniła nazwa (za zakupie przez Medicover) to obowiązuje nowa nazwa.

Dariusz
@Stara

Pracowałaś lub pracujesz dalej w Medicoverze? Jak oceniasz tę firmę pod kątem wysokości wypłat? Ile tu się realnie zarobi i czy praca jest Twoim zdaniem satysfakcjonująca? Jak oceniasz atmosferę w firmie? Jest dobra?

Stara
Pracownik
@Dariusz

Firma sama w sobie mi leży. Na ludzi nie ma co narzekać. Trafiłam do spoko zespołu i tak sobie juz kilka lat działamy razem bez większych zmian. Co do zarobków, to nie ma jakichś rewelacji, ale pocieszam się tym, że mogło być gorzej. A mogło...Praca jest stabilna i pewna, nie było u nas roszad w związku z pandemią

?
Klient
 Pytanie

Jakie macie opinie o rekrutacji?

Ja
Kandydat
@?

Bardzo pozytywnie.

Tomko
Pracownik
 Pytanie
@?

Ale o co konkretnie pytasz? U mnie i dwóch znajomych rozmowa przeprowadzona sprawnie i rzeczowo. Zatrudnienie w zasadzie od razu. Warunki zgodne z ustaleniami na rozmowie

Dusky
Kandydat
@?

Ja mam natomiast złe odczucia. Kilkukrotne przekładanie rozmowy ze strony Medicover i bardzo niemiłe traktowanie, gdy to ja poprosiłam o zmianę terminu. Gdy już doszło do spotkania, to było bardzo przyjemnie, co CHWILOWO zmieniło moje podejście do tego pracodawcy. Po rozwiązaniu testu w Excelu od razu miałam zaproszenie na kolejną rozmowę. Jak najszybciej, najlepiej dziś. Mimo, że było krucho z czasem, to zgodziłam się na natychmiastowe spotkanie, po którym.. nawet nie dostałam telefonu, że mi dziękują za udział w procesie rekrutacyjnym. :) Po pół roku kolejny raz aplikowałam do Medicover. Pani z HR zadzwoniła, zapytała czemu chcę zmienić pracę i jakie mam oczekiwania finansowe. Po tej krótkiej rozmowie powiedziała, że skontaktuje się ze mną jeszcze w tym tygodniu, żeby ustalić termin spotkania. I zgadnij co... Minęły 2 tygodnie i zero odzewu. :)

Ja
Kandydat
@Dusky

Oni się kontaktują w ciągu tygodnia jeśli są zainteresowani i mówią o tym. A jeśli nie są to nie ma telefonu. Widocznie znaleźli kogoś lepszego

Dusky
Kandydat
@Ja

Po pierwszej rozmowie pół roku temu i po ostatniej rozmowie dostałam informację, że na pewno się skontaktują. Ja rozumiem, że znaleźli kogoś lepszego. Tutaj chodzi o kulturę prowadzenia rozmów rekrutacyjnych i o szacunek do kandydata.

Kośka
Pracownik
@Dusky

Przez ostatnie pół roku zaliczyłam chyba ze cztery rozmowy. Nikt nie oddzwonił. Teraz szczególnie w tej branży w pracy z pacjentami nie ma na to czasu. I ja to rozumiem. A do medicover poczatkowo się nie dostałam. Ale babeczka zadzwoniła po 2 miesiącach z inną propozycję. Więc nadzieję trzeba mieć. Mnie się udało i póki co jest git

JulitaZ

O matko....co tutaj się dzieje. Gdyby rzeczywiście w medicover tak tragicznie jak niektórzy piszą, nikt by tam nie pracował. Pensje obniżyli pracownikom, bo tego wymagała sytuacja zwiazana z covid. Nie chcę tutaj nikogo bronić, ale to chyba lepsze niż zwolnienia? Poza tym zarząd zrezygnował z wynagrodzenia, a to pokazuje, że rzeczywiscie czas wymaga poświęcenia. Sytuacja sie przeciez powoli normuje. Nie siejmy zamętu, tylko skupmy się na tym, by rzeczywiście wracać do normalności

6
Pracownik
@JulitaZ

To bardzo miło z ich strony, że obniżyli sobie pensje i pracownikom przy okazji też, biorąc pod uwagę to, że teraz mają tanią siłę roboczą - pracowników na recepcji nie może być tylu co wcześniej, bo reżim sanitarny, ale ilość klientów wróciła już praktycznie do normy. Także tym sposobem pieniążki z utargu się zgadzają, a jedna osoba robi za dwóch. A czasem nawet i za trzech. Jest się z czego cieszyć.

obserwator
@JulitaZ

zwolnienia też były, redukcja etatów. Jakoś w innych prywatnych placówkach medycznych / konkurencji nie obnizyli pensji a nawet dali lekkie podwyzki, w NFZ nawet nie było obniżek !!

KasiaK
@JulitaZ

Rzeczywistość już wróciła do normy, ale pracownicy nadal mają obniżone pensje - cóż, najważniejsze, że zarząd zarobi na wpływach z tarczy antykryzysowej. Pracownika mają w (usunięte przez administratora) bo wiedzą, że i tak wyjdą na swoje. Żenada.

Joanna
@KasiaK

kiedy niby powrót na pełną pensje? Wiecie coś... bo spółka Medi Partner podobno w sierpniu!!!

lekarz
@obserwator

No to ma Pani złe informacje. Owszem w wielu miejscach poredukowano liczby godzin (formalnych, za które się płaci, bo przecież ilośc pracy ta sama) a często i wynagrodzenia zarówno pracownikom medycznym jak i niemedycznym.

Joanna
@lekarz

enelmed? luxmed? z tego co wiem to nie :) Panie Menadzerku ;) a nie lekarzu :)

JulitaZ
@Pracownik

Nie napisałam, że jest to rewelacyjne zagranie, ale najwyraźniej konieczne...Nie mam pojęcia kto ile na tym zarobi i czy w ogóle zarobi, szczerze to nie interesuje mnie to. Dla mnie kluczowe jest to, że nie straciłam pracy, co spotkało mojego męża i szwagra

beznicku
@JulitaZ

Jeszcze możesz ją stracić. Zwolnienia są zapowiadane od 15 lipca do końca roku kilkoma transzami.

Szczęśliwy były pracownik
@JulitaZ

Ludzie siedzą bo nie mają wyboru i alternatywy póki co, aby uciec gdzieś indziej. Gdyby rynek był na tyle chłonny to na pewno duża grupa nie pracowałaby w tej firmie. Przed odejściem atmosfera była tragiczna, pełny profesjonalizm w dezinformacji i przemilczaniu większości kwestii przez management.

gość
Pracownik
@JulitaZ

Szanowna Pani, obniżka wynagrodzeń owszem, ale nie powinna być zastosowana do pielęgniarek. Bo każdy inny mógł pracować z domu, (nawet lekarze) natomiast cały ciężar i ryzyko związane z zakażeniem spadło właśnie na pielęgniarki i recepcję. W takim razie może medicover, jako pracodawca powinien ujawnić ile osób z personelu zostało pozbawionych 15% wynagrodzenia i 20% z powodu zakażenia lub kwarantanny (bo obsługiwały pacjentów z covidem). Jeżeli Pani jest tak lojalna to zapraszam pracy jest pełno, za najniższą krajową. Pozdrawiam solidarnych

Ania
Pracownik
 Pytanie
@JulitaZ

Zgadzam się, pracowałam w Lux Medzie przed epidemią, jakie tam było rozwiązanie? Pierw wyrzucili wszystkich na home office a po miesiącu? Wypowiedzenia. Tez nawet zapytałam o to czy nie mogliby mi skrócić etatu ale żebym pracowała, to nie, nie chcieli. W dodatku gdy zapytałam czy to był wynik jakiś błędów z mojej strony-odpowiedzieli że nie, ze kwestia oszczędności.

Loftka
Pracownik
 Pytanie
@Ania

No właśnie...dlatego powiem Wam, ze no ok nie jestem jakos szczególnie szcześliwa z aktualnej sytuacji w firmie, ale co mam zrobić? Na szczescie póki co praca jest i nie słyszałam o zmianach. Wierzę że temat covid niebawem zostanie zamkniety i wszystko wróci na normalne tory

Blablabla
Były pracownik
@JulitaZ

Hahaha tak tak zgoda na obniżenie pensji solidarnie bo chronimy stanowiska pracy a potem BACH BACH i zwolnienia po cichcaczu + nie przedłużanie umów tym co mieli pecha i akurat konczyly im się umowy po 3 msc albo roku

p.
Były pracownik
@JulitaZ

wymagała sytuacja z covid- sorry ale ta firma ma pieniądze, i nie musieli obiżać pensji, w nfz dali podwyzki,. chyba nie wiesz bo nie pracujesz, pielęgnarki ktore nie chca pracowac w szpitalach a dyżurach lub te co po szkole chcą nauczyć się lepiej zawodu to dla nich to dobre miejsce, ale jak ktoś chce zarobić to nie tutaj

Bolek
Były pracownik
@JulitaZ

Firma akurat m.in. dorabia się na testach na ~Covid i innych usługach medycznych, więc czy faktycznie było uzasadnienie na zwollnienia i cięcia... Jaka branża się nie dorabia w czasach gdy jest ona najbardziej potrzeba. Ale każda okaza by zwiększyć zyski lub ciąć koszty jest dla niektórych managerów dobra. Taka etyka.

Agnieszka
Kandydat

Panie rekruterki bardzo niemiłe i niekompetentne. Brak informacji zwrotnej. Broń boże przyznawać się że ktoś szuka rozwoju bo ton księżniczki będzie taki że z miejsca Wam się odechce....

Peśka
Kandydat
 Pytanie
@Agnieszka

Kiedy miałaś rekrutacje? U mnie było skrajnie odwrotnie! Trafiłam na mega miłą babeczkę. Rektutacje poprowadziła sprawnie, a przy tym na profesjonalnym poziomie. Nie spodziewałam się zbyt wiele po tej rozmowie po przeczytaniu komentów tutaj, więc tym bardziej jestem miło zaskoczona i pozytywnie nastawiona na prace

Ciekaw
Kandydat
 Pytanie
@Peśka

A Ty kiedy i do czego? Pewnie zależy od osoby jak wszędzie bywa

Peśka
Pracownik
@Ciekaw

Właśnie w tym rzecz, żeby od razu nie odpuszczać tylko zobaczyć jak się temat rozwinie. Szczególnie że mam kilku znajomych w medicover, którzy wbrew temu co tutaj piszą, chwalą sobie i szefostwo i dochody, benefity. A to są zaufane, całkiem bliskie osoby. Więc generalnie liczę, że będzie mi tu dobrze :)

Alex
Użytkownicy czekają na odpowiedź 51 dni.
Kandydat
 Pytanie

Jak Medicover podchodzi do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności przy zatrudnianiu nowych osób?

Teresa

Widzę, że to profil Medicoveru niejako "zbiorczy" dla Warszawy. Poradźcie mi, proszę, do którego gabinetu, jeśli chodzi o stomatologię, warto pójść z dzieckiem? Tak, żeby było możliwie delikatnie i jak najmniej stresu. Będę zobowiązana, to dla mnie cenna wiedza.

3
l
Pracownik
@Teresa

Tu pisze się opinie o Medicover jako pracodawcy, nie jako uslugodawcy

Katarzyna
Klient
 Pytanie

Zobaczyłam, że na stronie Medicovera jest możliwość umówienia się na wizytę online u internisty. Długo trzeba czekać na teleporadę? Od razu dostanę kod do e-recepty na potrzebne leki? Leczyliście się w ten sposób i porada przebiegała sprawnie i profesjonalnie? Chętnie dowiem się konkretów.

3
l
Pracownik
@Katarzyna

Tu pisze się opinie o Medicover jako pracodawcy, nie jako uslugodawcy

Iga
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w dziale HR, bo widzę często szukają Specjalistów ds rekrutacji?

Pracownik
Pracownik
@Iga

Nowe rekrutacje nie są dlatego, ze jest rotacja, a dlatego ze przybywa coraz więcej potrzeb rekrutacyjnych i zespół się powiększa

@
Pracownik
@Pracownik

Rotacja tez jest

obsługa klienta biznesowego
Były pracownik
 Pytanie

Bardzo nieprofesjonalnie od samego początku - w pierwsze dni pracy; godziny szkoleń ustalone na 9-17, o 9 dowiadujesz się, że zaczniesz jednak o 10:00, o 15:00 mówią, że zaraz będzie nasz szkoliła kolejna osoba, a o 15:45 dowiadujesz się przez przypadek (po napisaniu maila do przełożonej), że dzisiaj skończyliśmy o 15:00. Następnego dnia ta sytuacja się powtórzyła, przełożona dzień wcześniej poinformowała o szkoleniu w godz. 9-17, o 15:00 przerwa i czekam na google teams żeby kontynuować szkolenie, po czym o 15:45 piszę wiadomość na czacie "czy w takim razie już koniec?" (nikt oficjalnie nie zakończył szkolenia w tym dniu i nie powiedział, że na dzisiaj koniec), a przełożona odpisuje "tak, do zobaczenia". Czy to jakiś żart? Nie dziwię się, że jest tak ogromna rotacja pracowników (co widać po ilości ofert pracy na portalach), skoro nawet w pierwszych dniach pracownik jest traktowany niepoważnie. Takim zachowaniem uświadomiliście mi, że lepiej dla mnie będzie jak się stąd jak najszybciej ulotnię. Znajomi również odradzali mi pracę w centrali Medicover, tam nie ma co liczyć na rozwój, bo wszystko podobno dzieje się "po znajomości" i jak nie masz tam pleców to daleko nie zajedziesz. Pensja słabiutka, na zleceniu - najniższa krajowa...

dziwne
Pracownik
@obsługa klienta biznesowego

Ale my nie używamy google teams.

1
owszem używacie
Były pracownik
@dziwne

potrzebujesz dowodu to podaj maila :) z uwagi na to, że byłam na kwarantannie, miałam szkolenie przed GOOGLE TEAMS, tak i owszem.

obsługa klienta biznesowego
Były pracownik
@dziwne

Miałam na myśli Microsoft Teams*. Myślę, że nazwa aplikacji, której Państwo używają, ma najmniejsze znaczenie w tym przypadku...

Aktualny
Pracownik
@obsługa klienta biznesowego

Kolega chyba starał się o pierwszą posadę w życiu... uwierz że w swojej karierze w call center to co Tobie się przydarzyło to prawdziwy luksus. Przynajmniej miałeś szkolenie. Ja w poprzedniej firmie dzień po zatrudnieniu, jedynie ze skryptem w rękach usiadłem za biurkiem i udawałem profesjonalistę. Ze szkoleniami bywa różnie...uwierz i nie odpuszczaj tak szybko. Bo ja akurat, a przechodziłem przez to co Ty pół roku temu, obowiązkowo musiałem przebrnąć przez pełne szkolenie w medicover. To placówka medyczna a nie urząd, gdzie wszystko dzieje się w określonym czasie. Tutaj jednak leczy się ludzi i to oni są na pierwszym miejscu. Najwyraźniej tego dnia były inne priorytety.

Aktualny
Pracownik
@obsługa klienta biznesowego

Sorry...nie kolega, a koleżanka ;p nie doczytałem ostatniego wpisu

obsługa klienta biznesowego
Były pracownik
 Pytanie
@Aktualny

nie szkodzi ;) może tak rzeczywiście jest w call center, na pewno dzięki temu doświadczeniu przekonałam się, że do żadnego call center się nie nadaje, to nie jest praca dla ambitnych osób. Dodam jeszcze, że szkolenie odbywało się zanim została podpisana umowa... jak dla mnie słabe, firma zabezpiecza się przed możliwą rezygnacją żeby nie płacić kandydatowi za dni szkolenia... to też jest normalne? Albo pokazywanie danych swoich klientów - imion i nazwisk wraz z imionami dzieci. Nie uważam żeby to było w porządku. W każdym razie - odradzam Medicover, podobnie jak dwóch moich znajomych, którzy tam pracowali (nie tylko w call center, dział marketingu - ten sam bałagan)

Korni
Pracownik
@obsługa klienta biznesowego

Też przechodziłem szkolenie w ostatnim czasie w medicover. Powiem Ci, że u mnie poszło sprawnie i było bardzo bardzo miło. Dostałem solidny zapas wiedzy. Zobaczymy jak się przełozy w praktyce. Ale póki co nastawienie mam skrajnie odmienne od Twojego. Mnie póki co wsio pasi

Lucy
Kandydat
 Pytanie

Witam. Chciałabym zapytać jak obecnie wygląda zatrudnienie na stanowiskach asystenckich, call center i opiekuna medycznego? Jakie są stawki? Dziękuję i pozdrawiam.

Alalala
Były pracownik
@Lucy

W większości przypadków pensja minimalna, wieloletni pracownicy może mają nieco wyższe wynagrodzenie ;)

Kandydat2
Kandydat
@Lucy

Stawki są niskie, podstawa ok. 18 zł/h na UZ

Iks
Kandydat
 Pytanie
@Kandydat2

Netto czy brutto? Stawka tyczy się np. Recepcji?

Wanda
Pracownik
@Kandydat2

Stawki są jakie są...wszędzie porównywalne. Ale sa też premie, no i trzeba wziąć pod uwagę benefity, bo jednak opieka medyczna to duży dodatek do wynagrodzenia szczególnie w tych czasach

Kandydat2
Były pracownik
@Iks

Na UZ jeśli nie masz ukończonych 26 lat brutto=netto, czyli 18 zł/h "na czysto". Stanowiska takie jak obsługa infolinii, recepcja, sprzedaż w salonach. Nie sądzę żeby na UoP wyglądało to dużo lepiej.

Kandydat2
Były pracownik
@Wanda

Na UZ u nich nie ma co liczyć na benefity... chyba, że mowa o premii za "poprawną obsługę klienta". Nie ma karty sportowej ani opieki medycznej - zapewniam. Na pewno nie na zleceniu. A na UoP to żadna łaska z ich strony żeby dać medicover sport czy swoje usługi medyczne... w końcu sami są właścicielami tych tworów. Jest tu słabo i tyle, nie ma co mówić, że wszędzie jest podobnie, bo nie jest. Teraz pracuję w małym start-upie i nie mam na co narzekać.

Paweł
Kandydat

Brałem udział w ich rekrutacji. Pierwszy etap super, mili młodzi ludzie, informacja zwrotna. Drugi etap tragedia. Przyszły dwie naburmuszone "szefowe", zrobiły aferę, że nie ma salki a rezerwowały, w końcu znalazły jakąś norę w której odbyliśmy rozmowę. Całość trwała 7 minut. 5 na szukanie salki i 2 minuty na rozmowę. Skrajny brak profesjonalizmu, nie polecam.

Klaudia
Kandydat
@Paweł

Hej, też ostatnio byłam na rekrutacji w medicover. Mam skrajnie odmienne odczucia. Atmosfera spoko, rekruterki rozładowały napięcie, trochę dobrego humoru, trochę powagi. Byłam zadowolona z rozmowy

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie
@Paweł

Potwierdzam, szukanie salki przez długi czas. Do tego rekruterka / przełożona (nie zostalam poinformowana) ubrana jak kelnerka (?) - miała 11-centymetrowe szpilki, nie pasowało mi to jakoś do firmy medycznej. Niby chciałam dostać tam pracę, ale po tej rozmowie zaczęłam mieć wątpliwości. Niezbyt profesjonalnie przeprowadzone spotkanie.

edi
Kandydat
 Pytanie
@Kandydatka

na jakie stanowisko aplikowałaś?

Kandydatka
Kandydat
@edi

Obsługa klienta czyli call center - mail i telefon, nie dajcie się nabrać, że ich call center jest "nietypowe", jak o sobie mówią. Poza tym, że niczego nie trzeba sprzedawać to jest jak w call center ;)

Kandydat
Klient
 Pytanie

Jak się pracuje na stanowiskach handlowych w terenie ? Jak porównanie do konkurencji, interesują mnie zarobki ( jakieś widełki podstawy ) oferta dla klientów i narzędzia pracy, jaka flota ? Ktoś cos podpowie ?

Zostaw merytoryczną opinię o Medicover - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Medicover