(usunięte przez administratora)
Wiadomo za co Marta wyleciała? Kto teraz odpowiada za jej obszar?
Za co ? Za październik 2020, i nie tylko. Myślała że jak będzie milcząco popierać Prezesa i Jego działania utrzyma się na stołku i w swoim mercedesie :) Niestety pozbył się Jej jak wszystkich innych, szkoda to Pracowników, których się pozbyli nie Pani wiceprezes.
Sporo przez ponad 2 lata się nauczyłem od mojego przełożonego. Ogólnie dużo merytorycznych ludzi w firmie, ale tych co nic nie wnoszą a tylko psują klimat tez sporo. Niestety.
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu TU EUROPA S.A.?
Trzeba złożyć CV, odbyć pozytywnie rozmowy rekrutacyjne i zostać zatrudnionym w TU EUROPA S.A.
A na rozmowie czego się wymaga od kandydata? I z ilu etapów składa się cały proces rekrutacyjny?
To zależy od działu. Za merytoryczną część odpowiada zawsze kierownik danej jednostki. Najczęściej ogólne pytania dotyczące stanowiska (w przypadku IT nawet test pisemny z programowania) + standard HR (a czemu ubezpieczenia, a czemu takie stanowisko, a czego oczekujesz od swojego przyszłego pracodawcy itp.). Najczęściej dwa etapy - pierwszy z HR, drugi z kierownikiem .
Interesuje mnie praca w zarządzie firmy. Czy ktoś może wie jak wygląda praca w tym dziale i czy warto aplikować?
W Europie nie zaszly żadne zmiany od ostatnich zmian. Główny macher od zmian nadal przyczepiony do stołka pazurami, chociaż wie, że nadzór, rynek i pracownicy mają dość jego artystycznej nieudolności. Ale będzie trwał, pozwalania wszystkich i dalej będzie psuł tą firmę. Swoją drogą przez tyle lat same porażki. Spieprzone najdrobniejsze rzeczy.... Ci właściciele to chyba ślepi są.
Pykneło mi w Europie już pare miesiecy, wiec moge napisac, co nieco jak sytuacja wyglada w srodku. Rekrutacja była okey. Nie rozni sie zbytnio o tej, ktora przechodzilem w innych firmach. Na maly plus jest to, ze nie kaza robi tych chorych testow, tylko jest rozmowa plus proste zadanie. Zarobki w porzadku - tyłka nie urywaja, ale dostalem tyle co chcialem Sama firma jest w porzadku. Sporo pracy, ale jak sie dobrze pouklad to czlowiek o 15 wychodzi do domu :) W porownaniu z moja poprzednia praca w finansach, gdzie łopata co dzień przerzucało sie to samo, w Europie dużo się dzieje. Widać, że firma postawiała na szybki skok do przodu i robi się dużo projektów i produktów w tym samym czasie. Na pewno nie mozna sie nudzić. Wadą są sfrustrowane leśne dziadki, ktore siedzą w tej firmie po 15 lat i dla ktorych to byla pierwsza praca po studiach. Poziom narzekactwa i krytykanstwa z ich strony jest giga. Wszystko jet dla nich zle, nie mowiac o braku jakiejkolwiek pomocy dla nowych. Reszta to mlodzi, ktorzy sa w sztos :)
Czesc, zastanawiam się nad aplikowaniem do europy. Jak często wychodzisz o 15? Czy każdy może? Super pasowałoby mi, by dziecko odbierać wcześniej z przedszkola :)
w firmie obowiązuje ruchomy czas pracy (7-9), więc w zależności o której przyjdziesz po przepracowaniu 8h możesz wyjść. Są tacy, którzy codziennie przychodzą na 7.
Może ktoś odpowiedzieć jakie są średnie zarobki? W ofertach pracy brak podanych widełek wynagrodzenia, interesuje mnie szczególnie dział IT. Są jakieś szkolenia?
Dzień dobry, zastanawiałem się nad aplikowaniem do firmy. Ten ruchomy czas pracy brzmi super. Czy na prawdę jest tak, że ludzie wychodzą z pracy o 15?
Marta, nie w każdym departamencie taki przywilej obowiązuje. Niestety, ruchomy czas pracy w niektórych przypadkach jest fikcją. Radzę się wcześniej dowiedzieć czy w departamencie, do którego aplikujesz, ruchomy czas pracy w praktyce istnieje.
Czesc, ta praca do 15 wygląda super! Czy rekrutują do księgowości? Mam doświadczenie w banku.
Na stronie https://pracodawcy.pracuj.pl/towarzystwo-ubezpieczen-europa-s-a,7699 znajdują się aktualne ogłoszenia rekrutacyjne. Jedno z nich mogłoby Ci pasować. To specjalista w departamencie rachunkowości. Wymagane jest wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku: finanse, rachunkowość, księgowość i doświadczenie w księgowości lub w branży finansowej. Pracodawca oferuje szkolenia, pakiet medyczny, dofinansowanie do karnetu sportowego, bezpłatne zajęcia językowe i inne benefity. Chętnie dowiem się jaką podejmiesz decyzję w sprawie zatrudnienia.
Kongo widać że jesteś tak młody, że leśne ludki to dla Ciebie 35 latkowie ;-) nie licza sie dla Ciebie doświadczeni ludzie tylko dobre towarzystwo, to tylko wskazuje na Twoją niedojrzałość zawodową kasa w porzo, modzi w porzo ...... jutro tez jest dzięn fajnie jest!
Jakieś opinie o zespole programistów? Szczególnie od SQL?
Czy w TU EUROPA S.A. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Jak wygląda praca w dziale marketingu? Ile można zarobić? Jak atmosfera?
Zastanawiam się nad aplikowaniem do Działu Ryzyka. Zakres z ogłoszenia ok, czy ktoś mógłby napisać jak atmosferą, szef/szefowa, zespół? I na jakie wynagrodzenie można liczyć?
Tam ostatnio było dużo zwolnień, nowy szef robi swoje porządki, nie ma on dobrej opinii, w szczególności jeśli chodzi o prace z ludźmi i to nie tylko w swoim obszarze.
Firma jest daleko w tyle za innymi firmami finansowymi. Podwyżek brak, premii brak, pieniądze zabrane 20% podczas pandemii. Prezes nie ma pomysłu na firmę, nie docenia pracowników, wypowiada się,że nowi pracownicy są cennik a starzy mogą odchodzić jak chcą. To już mówi samo za siebie. Nie polecam firmy. Cenni pracownicy odchodzą ale to niestety niczego nie uczy zarządzających. Firma bez przyszłości.
Starzy pracownicy juz dawno poznali "wartość" firmy i Prezesa. Nowym można ciagle opowiadać bajki. Poza tym jedyna władzę jaka ma ten Zarząd to wladza nad pracownikami. Stad ciągłe zmiany organizacje, personalne. A ze to nie działa najlepiej świadczą spadające wyniki. Może czas spojrzeć w lustro Panie Prezesie?
Spółka nie posiada prezesa - bo nadal nie ma zgody KNF i pewnie nie będzie, jest on jedynie p.o. Prezesa, a jednak każe się tytułować ...
Co nie zmienia faktu, że rządzi totalnie firmą a pozostali członkowie Zarządu albo się nie odzywają albo tylko potakują. Skądś to znamy?
Ja zmieniłem prace akurat, nie zmienia to jednak faktu o rzeczywistości jaka tam się dzieje. 3 osoby w zarządzie + jeden dyktator, ta trójka boi się odezwać/sprzeciwić bo inaczej stracą swoje świetne stołki i niezła pensyjkę. Tak poza tym to im więcej zabiorą swojej sile roboczej tym więcej oni dostaną na końcu ... wiec stad te wszystkie ograniczenia jakie wprowadzili, najłatwiej ciąć koszty a nie szukać nowego biznesu na rynku.
Zdecydowanie nie polecam. Ruchy zarządu i głównej kadrowej to jakaś kpina i komedio-dramat jednocześnie. Lada moment a nie zostanie nic z tej firmy. Awansów brak, podwyżek brak, szkoleń brak. Wynagrodzenie niskie a lista obowiązków coraz większa. Dyrektorzy i kierownicy również są siebie warci. Tworzą kółko wzajemnej adoracji i klepią się po plecach, zakłamując rzeczywistość. A ostatnie likwidację premii zadaniowych (z wielką pompą wprowadzanych) oraz zwolnienia pracowników tylko potwierdzają, że nie dzieje się tam dobrze.
I taki proceder trwa już od dłuższego czasu, podobno jak się pojawia ta „kadrowa” to takie dantejskie sceny zaczynają się dziać w firmie. Szkoda, że już tyle pracowników zostało potraktowanych w taki sposób.
Czy ktoś może wie coś na temat stanowiska Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia przychodząca? Czy to serio jest tylko infolinia przychodząca, czy trzeba dzwonić do klientów i sprzedawać? Jak wyglądają zmiany? Można np brać tylko zmiany poranne, czy podział jest sprawiedliwy?
Jest miesiąc szkolenia, potem zaczynasz odbierać, nie dzwoni się i nie sprzedaje, ewentualnie możesz po jakimś czasie zacząć dzwonić leady, których jest kilka ma dzień, na początku pracuje się tylko do 16, potem dochodzą zmiany popołudniowe, mniej więcej pół na pół
Czas spędzony jako pracownik działu obslugi klienta wspominam jako traumę. Kierowniczka zna się na wszystkim oprócz zarządzania zespołem. Sugeruje się w swojej pracy jedynie opiniami osób szkolących, którzy nie zawsze mają dobre zamiary. Zdarzają się tam karierowicze o niskim poczuciu własnej wartości. Atmosfera pozornie przyjazna, w rzeczywistości rywalizacja i zazdrość. A to wszystko za śmieszna pensyjkę okrojoną o 20%, która nie wystarcza na życie, a jedynie na wegetację. Kto co lubi.
Wróciło, ale nigdy nie wiadomo, kiedy „najwyższy” znów podejmie decyzje o cięciach aby zaoszczędzić na swoją wypłatę i zakup nowego samochodu. Raczej nie polecam.
niestety wszystko co opisane powyżej, a dotyczy biura obsługi klienta jest prawdą. poziom "zarządzania" na mocno miernym poziomie, obowiązuje system kar, nikt nigdy za niby nie dziękuję (mowa o pani kierownik), na pracownikach ciąży duża odpowiedzialność, są także narażeni na stres, głównie przez presję na nich wywieraną. zero pozytywów, pensja to jakaś kpina.
co to za wymyślony system kar? przez kilka ładnych lat pracy nie spotkała mnie żadna kara, a wiadomo błędy się zdarzają, atmosfera w biurze jest bardzo pozytywna, można o wszystkim pogadać, jest merytoryczne wsparcie. Rozmowy z klientami mogą stresować, ale o jakiej presji mowa?
system kar jak w przedszkolu.. spóźnienie- brak możliwości wyboru preferencji grafikowych, każde błędnie wypowiedziane zdanie (nie tylko w kwestii służbowej) spotyka się z nieprzychylnym spojrzeniem Pani Kierownik. Pani owa znana jest z tego jak potrafi parskać pokazując jak bardzo jest niezadowolona. może warto pomyśleć aby Pani ta zajęła się zestawieniami w ezcelu, a nie zarządzaniem ludźmi, u których na samo wspomnienie pracy w biurze obsługi klienta występuje gęsia skórka.
Żałosny tryb rekrutacji a raczej niekompetentna rekruterka której szkoda czasu, po kilkutygodniowym procesie rekrutacji po, wszystkich etapach, dać wynik negatywny dla kandydata i po prostu przestać odpisywać na maile i smsy. Tacy ludzie powinni być zwalniani ponieważ nie potrafią wykonywać swojej pracy należycie.
Może rekrutacja się przedłużyła i niedługo dostaniesz odpowiedź? Przy okazji powiedz proszę jak przebiegała sama rozmowa i jakich umiejętności wymaga pracodawca od kandydatów. Mam nadzieję że opiszesz to nieco szerzej.
No ale może znaleźli już kandydata, którego zatrudniają i może dlatego do ciebie nie pisali? Zastanawiałeś się nad taką możliwością??
@Homik Jak wybrali innego kandydata to też się dzwoni/pisze do pozostałych. To minimum kultury
Pewnie, tak powinno być, ale niestety nie zawsze tak jest. Może kandydat też sam powinien się zainteresować, na przykład zadzwonić do firmy i zapytać, na jakim etapie jest jego aplikacja. Dawno aplikowałeś do pracy w TU EUROPA?
Tak jest w normalnych firmach. Pracowałem tam i nie polecam - powinienem był się zorientować przy rekrutacji, że ta firma to pomyłka
Jakie wartości są cenione w TU EUROPA S.A.?
Witam, pojawiło się ogłoszenie - Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia przychodząca - powiedzcie jak wygląda teraz sytuacja? Strasznie dużo jest negatywnych komentarzy:/ Czy na tym stanowisko można wywalczyć więcej niż 2500 netto?
Może przyjdzie taki dzień, że HR w TUE się ogarnie i dojrzeje na tyle, by od razu pisać widełki. Może... Jak na razie się na to nie zanosi, a ich niekompetencje widać chociażby w ogłoszeniu do CC (różnice w godzinach pracy w ikonografii i treści ogłoszenia) @zainteresowana zastanów się, czy chcesz pracować w takiej firmie, bo te negatywne opinie znikąd się nie wzięły.
Zapewniam, że niekompetencję HR widać nie tylko w ogłoszeniach. To jest firma bez jakiejkolwiek polityki personalnej. Aktualnie w firmie trwają czystki i wymiana kadry pod czujnym okiem Pani z HR, która podobne operacje bez skrupułów przeprowadziła juz nie raz Odradzam! Z tej firmy raczej wszyscy jak najszybciej chcą uciec.
@l podzielam w 100 %, cały HR od tego roku to niekompetencja do potęgi !!!Trzeba wszystkiego pilnowac nawet wlasnych wyplat bo błąd za błędem .Dwie wiecznie nowe dziewczyny co tylko mówią ze sa tu nowe i nie wiedza ale sie dowiedza.Pani z HR wykończyła juz caly swoj zespół i nie tylko! Żadnej polityki personalnej, jedynie polityka zwolnień, szczucia ludzi i działań poprzez strach.Ludzi zwalniają bez przyczyn i bazują na poczuciu lęku o utrate pracy. HR w Europie nie ma dbać o ludzi , HR w Europie konfliktuje.Ludzie w dobie Covid szukaja pracy i sami odchodza.Premie zabrali, pewnie tylko Góra i wybrańcy dostaną jakieś nagrody! Taka polityka HR.
A skąd to info? Bo w TUE na KAŻDYM stanowisku są widełki, więc coś tu się nie spina... Jeśli Ty zarabiasz 2800 brutto no to gratuluję xD Benefity wszystkie już wróciły. Praca tydzień HO, tydzień w biurze.
@rgl A gdzie jest napisane, że tyle zarabiam? To jest stawka dla osoby, która zaczyna. Tyle, że podwyżek brak i jest bardzo prawdopodobne, że sie z taką stawką zostanie na dłużej.
Niestety pensje w wielu przypadkach są poniżej widełek. Mimo, że faktycznie takie widełki istnieją. Szkoda
Nigdy nie zdarzył się za mojej 12-letniej kadencji w Europie błąd w wypłacie pensji. Nie bardzo wiem o czym mowa (może jakieś konkrety?). HR w Europie zawsze był na najwyższym poziomie i nigdy nie zawodził, często poświęcając się pracą po godzinach. Ludzi nie zwalniają, może poza wybranymi menedżerami wysokiego szczebla, co jest normalne dla każdej firmy na całym świecie, która dynamicznie się rozwija. Nie zdarzył się przypadek zwolnienia szeregowego pracownika, raczej dba się maksymalnie i przede wszystkim o dobro pracowników.
Taa, niezła ściema. Co jakiś czas zwalniają także szeregowych pracowników, pozbywając się tych „niewygodnych”.
Co za bzdury tutaj piszesz!!! W 2020 złożyło wypowiedzenie wielu menadżerów bo zwyczajnie nie chcieli już pracować w tej organizacji pełnej absurdów, fałszu i braku pomysłu „najwyższych” na rozwój. Przykłady odejść to IT, operacje, sprzedaż, finanse... zwolnienia były ale w części zupełnie nie zrozumiałe przez 99% organizacji. HR beznadziejny, pełna cenzura wypowiedzi, nawet zablokowali główny alias aby nie można było wysyłać pożegnań do wszystkich. Szef HR znany na rynku wrocławskim i to nie w pozytywnym kontekście. O dobro pracowników nikt nie dba!!!!! Większość pracowników szuka pracy, zostają tylko Ci co nie mogą nic znaleźć na rynku wiec co tutaj pisać, można pracować ale tylko na zasadzie zaczepienia się ... organizacja to zwyczajna żenada, potrzeba tam jednej zasadniczej zmiany ... Nic się nie rozwija a raczej wszyscy uciekają z tego „stateczku”
Proszę zauważyć, że odnosiłem się między innymi do kwestii błędów w wypłacie pensji. Nikt z Was do tej pory nie podał przykładu takiej sytuacji. Odnosiłem się także do stwierdzeń o zwalnianiu pracowników i powtarzam - nie spotkałem się z takimi przypadkami (poza menedżerami) i także nikt z Was nie podał przykładów potwierdzających tezę. Owszem, ludzie składają wypowiedzenia, jak w wielu innych firmach, jedni przychodzą, drudzy odchodzą, inni pracują długie lata i nie ma w tym nic wyróżniającego tę firmę od innych. Łatwo oceniać i tworzyć czarną rzeczywistość, a trudniej spojrzeć na swoją pracę i pomyśleć, co od siebie można zaoferować, aby było lepiej.
@Homik od razu widać że reprezentujesz HR albo Zarząd Europy. Te same nieprawdziwe banały. Problem w tym ze nikt już w to nie wierzy. Ta firmę od innych wyróżnia bardzo wiele. Przede wszystkim nieskuteczny Zarząd ktory nie ma innego pomysłu na biznes niz ciagle wymiany kadry i zmiany struktury orsz niekompetentny HR, który stosuje narzędzia jak z PRL czyli cenzurę propagandę zastraszanie i nagrody spod lady dla wybrańców. Szkoda bo w tej firmie pracują naprawde fajni ludzie (,nawet w HR)
Ja tez pracuje tu długo. Nie marudzę a tez mogę. Kasa nie duża, ale zawsze na czas. Benefity są. Mi się zgadza kasa zawsze. Premii nie ma, bo wszyscy oszczędzają. Mam robotę. Moich dużo znajomych juz jej nie ma. Dużo się tu dzieje innych rzeczy. Fajne są te projekty dla mnie . Czasem są szkolenia wewnętrzne i mogę uczyć się nowych rzeczy. Dawno tak nie było, a są nowe rzeczy a jest covid. Każdy może tu wylewać i to robi. Źle bo zwalniają i źle jak nie zwalniają. Jak jesteś dobry to pracujesz, a jak nie to nie. U każdego tak.
serdecznie nie polecam. biuro obsługi klienta to w rzeczywistości wyzysk na człowieku, (usunięte przez administratora) i w dużej mierze humory pani kierownik. (usunięte przez administratora).
Teksty o kupowaniu auta dla prezesa są nieaktualne. Kupił sobie i reszcie dworu ubiegłym roku. Dziwnym zbiegiem okoliczności z obcięciem pensji pracownikom, że niby z powodu covid ale to już było komentowane. Teraz będzie zrzutka na premie dla zarządu. Sprzedaż jak od szeregu lat pod kreską ale zarząd musi swoje wziąć więc zaraz załoga będzie wyskakiwać z premii albo zarobków. A może będzie kolejna 27 pozorna restrukturyzacja w ciągu 12 miesięcy i ktoś z dorobkiem przestanie być dyrektorem albo kierownikiem i skończy jako specjalista albo na bezrobociu. (usunięte przez administratora)
Dopóki będzie taki naczelny zarządzający sprzedażą i spółka to nic się nie zmieni a on się trzyma jak może, bo to w końcu kolejne premie na konto za nic nie robienie prócz demotywowania ludzi, degradacji i promocji tych co mu tylko potakują a za plecami mówią co mówią. Nic tak szybko się nie zmienia jął struktura a wyników jak nie było tak nie ma.
@Homik (drugi) ciekawi jesteśmy skąd masz takie dokładne informacje? Łatwo przychodzi podawanie zmyślonych informacji, podobnie jak pisanie pod czyimś nickiem. ????
byłem pracownikiem biura obsługi klienta, czyli cc. Nie polecam. Pensje śmieszne, nie wiem, czemu tylu pracowników dalej tam siedzi, choć i to powoli się zmienia bo w tym roku odeszło kilka długich stażem osób, właśnie ze względu na zarobki, a i w sporej mierze na humorki kierowniczki. Atmosfera między konsultantami to największy atut tej pracy, do niedawna atutem była też możliwość zamian zmian godzinowych, ale i to zostało zabrane. Praca w cc to odbieranie połączeń, pisma, emaile,, obsługa bezpośrednie, musisz znać się na wszystkim, klienci często są niemili, a to wszystko za minimalną stawkę. Ogólnie premii nie ma, podwyżek brak, wymagania i masa pracy jest.
Czy na stanowisku specjalisty w biurze operacji mozna zarobic 5-6 tys? Zastanawiam sie czy skladac cv..
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TU EUROPA S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy TU EUROPA S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TU EUROPA S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 3 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!