Briju 1920 Sp. z o.o.
counter
2 73 428 5 1

Popularne opinie

Ktoś

Jestem zawiedziona tym co dzieje się w tej firmie. Pracowałam tam 2 lata, a z miesiąca na miesiąc było coraz gorzej, nowe „dziwne” procedury, dokładanie nowych tabelek, których i tak nikt nie sprawdzał. Pracownik, który przede wszystkim powinien skupić się na obsłudze klienta i porządku w salonie, w tej firmie musi zajmować się milionem innych spraw, papierologii jest tyle, że ciężko nadążyć. Panie z Kadr są osobami niekompetentnymi, niepomocnymi i na dodatek niewychowanymi, co również można powiedzieć o pani z działu reklamacji. Kierownik regionalny zatrudniając kierownika salonu, nie wiem czym się kieruje, ale zatrudnia nieodpowiednie osoby na to stanowisko, które nawet nie mają pojęcia jak obsługiwać program Excel, to jakaś żenada. Pracownik, który odwala robotę za kierownika, bo zależy mu na dobrym funkcjonowaniu salonu, nawet nie usłyszy słowa „dziękuję”, o premii nie wspominając. W swoim życiu nie spotkałam osoby tak męczącej człowieka psychicznie jak pani kierownik. Jest to osoba, która chyba cierpi na jakąś chorobę psychiczną, bo zdrowy na umyśle człowiek nie zachowuje się tak. Notoryczne kłamstwa, obgadywanie pracowników z innymi pracownikami, gnębienie osób, które jej nie podpasowały, przeklinanie przy klientach i chamskie odzywki oraz mylenie się, a co gorsza wmawianie pracownikom, że robią coś źle, podczas gdy robią to dobrze. Takie rzeczy są na porządku dziennym. Oczywiście kierownik regionalny tego nie widzi, bo jak ma widzieć, jak przyjeżdża na salon raz na 3 miesiące. Poza tym nie ma nawet z kim rozmawiać, bo co by się nie powiedziało, to nie ma znaczenia, bo jesteś tylko zwykłym pracownikiem i nawet jak masz coś do powiedzenia to nie masz. Co do pracy to bardzo mi się podobała, lubię pracę z ludźmi i podoba mi się branża dóbr luksusowych. Niestety w tej firmie pracownicy są niedoceniani i źle traktowani. Również jakość biżuterii jest na najniższym poziome. Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie. Szkoda zdrowia za tak marne wynagrodzenie.

Pomocna?
Tak27Nie8
Zgłoś3
Klient
 Rekomendacja

Kierowniczka w Jeleniej Górze to osoba chora. Czy ktoś się tym zainteresuje? W ten sposób nie da się pracować. Apel do zarządu- zróbcie coś z tym. Jest nas dużo więcej

Pomocna?
Tak19Nie11
Zgłoś11
Piotr

Słyszałem, że firma dobre opinie. Warto aplikować?

Pomocna?
Tak1Nie12
Zgłoś2
Julia

Pracuję w firmie od 1,5 roku wymagania duże praca odpowiedzialna podobna jak u konkurencji. Wcześniej pracowałam w Kruku więc mam porównanie jeśli chodzi o wynagrodzenia oraz wymagania. Płaca na tym samym poziomie ale w dobrych okresach można dużo więcej zarobić ze względu na progresywną premię ,która jest dużym motywatorem. Można się wiele nauczyć większość działań jest w procedurach , księga operacyjna oraz procedury praca na KPI - ajach, ogólnie nowoczesne zarządzanie osoby słabe odpadają po ,krótkim czasie. Poprzeczka jest wysoko postawiona ale chyba dla ambitnych odpadają miernoty.

Pomocna?
Tak10Nie26
Zgłoś1

Wszystkie opinie

dragonx134 Nowy wpis
Klient

Zaraz zaraz w Nowym Sączu jeżeli mnie wzrok nie myli to pracuje jedna pani z Daglasa, która odeszła po aferze a druga z Symply to teraz wszystko rozumiem, współczuje jej koleżankom z pracy.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Klient
 Rekomendacja

Kierowniczka w Jeleniej Górze to osoba chora. Czy ktoś się tym zainteresuje? W ten sposób nie da się pracować. Apel do zarządu- zróbcie coś z tym. Jest nas dużo więcej

Pomocna?
Tak19Nie11
Zgłoś11
żabcia
@Klient

Apelować można ale nic z tego. Takie są tu standardy. Ludzie z przypadku na kierowników są brani i to nie tylko na salonach, to tak jest. Zarząd od dawna nie panuje nad tym co się dzieje w firmie i coraz bardziej odlatują od rzeczywistości.

Pomocna?
Tak12Nie6
Zgłoś7
Nick
@żabcia

Ludzie mówią , skarżą się jedni drugim , piszą , dzwonią i nic Kobieta nie ma szacunku do nikogo Karma ją dopadnie po 100 kroć

Pomocna?
Tak13Nie3
Zgłoś3
Byly pracownik
@Klient

W tej firmie nie ma drogi awansu i na kierowników bierze się ludzi nie sprawdzonych, nie mających doświadczenia. Co o tym decyduje ... ? myślę, że każdy sobie dopowie - dodam tylko na pewno nie kwalifikacje. Trudno się dziwić, że potem takim kierownikom pseudo woda sodowa uderza do głowy.Tak jest we wszystkich działach tej firmy. A co do właścicieli to uważam, że są zbyt latwowierni i darzą nadmiernym zaufaniem osoby decydujace o doborze pracowników, wielu wartościowych pracowników odeszło lub zostało zwolnionych tylko dlatego że padli ofiarami jakichś wymyślanych historii i intryg. Pracownik nie ma prawa to wypowiedzenia się w żadnej kwestii, nawet obrony własnej godności. Ci co są blisko prezesów firmy mają pole do popisu i każdego mogą oczerniac.

Pomocna?
Tak20Nie6
Zgłoś7
Byly pracownik
@Byly pracownik

Dodam jeszcze, że co drugi pracownik to kapus i tak wygląda praca w tej firmie.

Pomocna?
Tak17Nie4
Zgłoś3
zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@Klient

Zastanawiam się nad aplikacją do salonu w Jeleniej Górze czy mógłby ktoś przybliżyć temat pracy w tym konkretnie salonie?

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś1
Xxx
Pracownik
@zainteresowana

Wszędzie, tylko nie tam????

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
ttt
Były pracownik
@zainteresowana

Firma pomyłka. Szukają jeleni za najniższą krajową. Korporacja, więcej dokumentów niż handlu.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
km
Klient
 Pytanie
@ttt

Pracownice na salonach, tzw. wyjadaczki, które myślą, że fakt, iż latami pracowały w galerii handlowej upoważnia ich do patrzenia z góry na innych pracowników, niemających tak arcybogatego doświadczenia w sprzedaży dóbr luksusowych bądź w firmach "premium". Szczycenie się pracą na galerii przez kilka lat, w mojej opinii nie należy do czegoś ambitnego dla kobiet w wieku 35+. Cóż, z przykrością muszę stwierdzić, iż te panie wyjadaczki nie nadawałyby się nawet do pracy w Mc Donald's, czy w Biedronce na kasie. By the way, nie pomoże biała rękawiczka, kiedy ma się pracowników, którzy wyżej sr... niż du.. mają. DO CENTRALI: Kierownik winien posiadać wykształcenie wyższe i doświadczenie na stanowisku kierowniczym, chyba taki jest wymóg formalny, prawda?

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś1
ja
Były pracownik
@km

Właściciele firmy są ledwo po zawodówce a uczniami nie byli pilnymi więc o czym tu mowa.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś1
Orina
Klient
@Klient

Zapraszam do salonu w Katowicach, tam jest dopiero cyrk na kółkach

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Nicki Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Orina

Hmm z komentarzy widze, ze na niektórych salonach występuje nieporozumienie jeśli chodzi o kierowanie zespołem. Zgłaszacie sprawy wyżej (centrala) czy wyjaśniacie sprawy z kierownikiem regionalnym na bieżąco? Może trzeba jakaś konfrontacje zrobić, jeśli pojawia się problem. Nie może być tak, że ktoś nie może iść z przyjemnością do pracy, bo musi się stresować, że atmosfera w zespole jest zła, lub kierownik ma jakiś problem albo jeszcze coś innego i potem pisze posty na gowork. Sprawa się nie rozwiąże jeśli problem jest zamiatany pod dywan i jest rozdmuchiwany w sieci. Da się coś z tym zrobić, by poprawić atmosferę w zespole, czy wszyscy będą anonimowo gorzkie żale wylewać w necie? Może prezesi pojeżdżą po salonach albo podpiszą jakieś zleceniówki z tajemniczymi klientami, by sprawdzić jak rzeczywiście wyglada obsługa klienta i ogólna kultura pracowników a przede wszystkim stosowanie się pracowników do procedur.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
dragonx134
Pracownik

sklep to ok ale czynnik ludzki pod psem bynajmniej w Nowym Sączu

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Xxx Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@dragonx134

Zgadzam się w 100% nie tylko w Nowym Sączu, w Katowicach to jest dopiero dramat! Wiocha,ze aż piszczy :( tam kiedyś kierownikiem była taka blondynka....odkąd ona odeszła coraz gorsze te”panie”. Dawno tam nie byłam - przed pandemia ale poziom... brak słów. Kierownik , który co chwile mówi do klienta „No nie” po każdym prawie słowie No soryyy... ale jaki tam może być poziom? Albo mała pani która nawet nie pozwala zobaczyć co jest na tych czarnych tacach i stoi nad Tobą jak bas (usunięte przez administratora) Sklep tworzą ludzie!!!! Jak nie ma ludzi i kultury , nie na sprzedazy i niczego. Wydaje mi się ze na takim stanowisku powinny pracować panie o pewnym poziomie kultury.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
007 agent
Klient

Po komentarzach wnioskuję, że problemem na niektórych salonach jest kierownik. Szczególnie taki kierownik, który nie ma swojego zdania, jest sterowany przez zakompleksionego pracownika z manią wyższości, chęcią do dysponowania wszystkimi i wszystkim, a który sam nie ma najmniejszej predyspozycji do czegokolwiek. Dość często tak się zdarza nie tylko w salonach jubilerskich (niektórym chyba wydaje się, że praca w galeriach to szczyt marzeń o karierze zawodowej, a bycie kierownikiem w jakimś sklepie w galerii to już w ogóle szczyt szczytów na ziemi, niczym Mount Everest), ale wszędzie tam, gdzie kierownik nie ma wiedzy o szeroko pojętym zarządzaniu zasobami ludzkimi, brak mu kompetencji twardych i miękkich, godności (usunięte przez administratora) P.S. Może w końcu ktoś zajmie się prawdziwym HR i zatrudnianiem pracowników, tym bardziej kierowników na poziomie, z biegłą obsługą komputera i znajomością języka angielskiego na poziomie przynajmniej średnio-zaawansowanym (tak, tak proszę państwa... w tych czasach są jeszcze osoby pracujące w sprzedaży, które nie potrafią powiedzieć po angielsku nic poza "hi" lub good bye". "silver", "gold" , a komunikacja z klientem ogranicza się do tej niewerbalnej i odbywa się na migi, niczym transmisja meczu piłki nożnej dla niesłyszących (bez obrazy dla niesłyszących). Ponadto pracownikom siedziby odpowiedzialnym za kadry polecam kontrolę ortografii wśród pracowników no wiecie o co chodzi... problemy z podstawami na poziomie szkoły elementarnej. Może rząd stworzy jakiś program pt. Elementarz dla kierowników, to skorzystacie jak z tarczy 4.0. :)

Pomocna?
Tak17Nie2
Zgłoś2
Klient
Klient
 Pytanie
@007 agent

Ze sposobu w jaki piszesz o innych wnioskuję ze wlasnie tym podbudowujesz wlasne ego nie biorąc pod uwagę tego że tzw studia które jak ktoś rozpocznie to napewno skończy bo cóż one dzisiaj znaczą płacisz - kończysz , czy to wlasnie jest gwarantem dobrego kierowania personelem ? Myślę że to właśnie Ty jesteś zakompleksiony i odgrywasz się na innych nie mając pojęcia o czym mówisz. Co Ty możesz wiedzieć o doświadczeniu kierowników w salonach byłeś tam wiesz na czym ta praca polega nie wydaje mi się ale cóż najprościej jest obrażać innych, uważaj żeby nie zatruć się własnym jadem.

Pomocna?
Tak2Nie7
Zgłoś2
007 agent
Klient
 Pytanie
@Klient

Ty czytałaś ze zrozumieniem to, co napisałem wcześniej, czy nie bardzo? Sam nie mam ukończonych studiów, nie wiem jak to wyglada z technicznego punktu widzenia, bo mało mnie to obchodzi, ale sądzę, że takie brednie, które głosisz publicznie są mocno uproszczone i sprowadzasz, np. osoby po studiach medycznych do osób, które kupiły sobie wykształcenie bez wysiłku, bo przecież zapłaciły to mają. Co to za nielogiczny tok myślenia? Przechodząc jednak do meritum i odpowiadając na Twoje pytanie. Masz racje, nie zawsze jest tak, że osoba po studiach kierunkowych jest gwarantem dobrego zarządzania personelem, tak jak idąc do lekarza nie zawsze usłyszysz rzetelną diagnozę. Są ludzie i ludzie, co poradzić. Uważam natomiast, że osoba z wykształceniem kierunkowym i doświadczeniem zawodowym znacznie lepiej zarządza zespołem (niezależnie od branży) mając wiedzę teoretyczną i praktyczną , niż osoba bez wykształcenia kierunkowego i doświadczenia na w/w stanowisku. Chyba nie chcesz spierać się z tak prostymi faktami, że połączenie wiedzy i doświadczenia jest gwarantem sukcesu zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, bo to byłoby niedorzeczne i nieracjonalne z Twojej strony i stawiałoby Cię w świetle osoby bez zasadniczej wiedzy o otaczającej Cię rzeczywistości. Zatrudnianie w każdej bez wyjątku firmie powinno być czarno - białe. Są wymagania formalne, spełniasz je, przechodzisz dalej. I tyle. Tak jest w każdej szanującej się korpo, ale co Ty możesz o tym wiedzieć. Widzę, iż z calej mojej wypowiedzi najbardziej zabolał Cię wyraz „zakompleksiony”, wiec domniemywam, że zidentyfikowałaś w tym wyrazie (i być może w całym poście) własną osobę, bo się tak rzucasz i tak strasznie Cię to boli, że tak obszernie się do tego odniosłaś i wylałaś swój jad, przed którym tak silnie innych ostrzegasz, by sami własnym się nie zadławili. Przecież ja opisałem wiele wątków w jednym poście, a Ciebie bolą tylko dwa.. więc coś jest na rzeczy. Powiedzenie mówi: „uderz w stół, a nożyce się odezwą”! I to jest odwieczna prawda!

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś2
Klient
Pracownik
@007 agent

Moja wypoedz wcale nie jest obszerna ty Ty wypowiadasz się obszernie i porównujesz studia medyczne z pozostałymi ale cóż studia medyczne wiemy ogólnie jakich mamy lekarzy, dobrych można policzyć na palcach jednej ręki. A co do mojej wypowiedzi nie lubię jak ocenia się ludzi których się nie zna, ale moja polemika z Tobą nie ma najmniejszego sensu bo wszystko sprowadzasz do własnego poglądu A ja nie muszę miec kompleksów bo znam swoją wartość. Powodzenia

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś
007 agent
Klient
 Pytanie
@Klient

Ciężko mi się czyta Twoją wypowiedź z rażącymi w oczy błędami i złą interpunkcją, ale pominę to. To Ty oceniasz ludzi uwłaczając im, pisząc, że wykształcenie można sobie kupić, że każdy, kto zaczyna studia to je skończy tylko dlatego, że za nie zapłacił. To nie stare "dobre" czasy komuny, że ludzie dawali w łapę i dostawali coś za kasę, bez ambicji, wysiłku i poświeceń. Odnosząc się jednak do clou sprawy. Wejdź proszę na oficjalną stronę Briju, w zakładkę oferty pracy, a Twoje piękne i mądre oczy ujrzą, jakie trzeba spełniać wymagania by piastować to honorowe stanowisko kierownicze. Oto część wymagań znajdujących się na stronie, tj: min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem (...), wykształcenie wyższe (chyba jednak po coś są te studia, skoro firma wymaga , by kierownicy je ukończyli, co nie? - popraw mnie jeśli się mylę!), znajomość języka angielskiego!!! (tutaj kiepsko jest wśród niektórych), znajomość pakietu MS Office. Osoby zatrudniające powinny kontrolować jakość zarządzania zespołem, a przede wszystkim z wielkim rozsądkiem i transparentnie przyjmować kierowników, zgodnie z oczekiwaniami zawartymi na stronie. Jaką opinię można wystawić firmie, która nie stosuje się do własnych procedur? Na to pytanie niech sobie każdy sam odpowie. Pozdrawiam, bez odbioru.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Klient Nowy wpis
Pracownik
@007 agent

W poprzedniej wypowiedzi zaznaczyłem, że polemika z Tobą nie ma sensu ale widzę, że czytanie ze zrozumieniem to duży problem a nie znajomość rzeczywistości to codzienność

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Pytanie
 Pytanie

Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś1
Obecny pracownik
Pracownik
@Pytanie

Pierwsza umowa jest na czas określony ale jest to o to długi okres. Wypłata zawsze na czas A zdarza się że nawet przed czasem. Praca bardzo przyjemna I bardzo przyjemnie I szybko mija w niej czas . Jeśli lubisz się angażować można zarobić tu super pieniądze. Ludzie w centrali naprawdę na bardzo pomocni I życzliwi. Kierowniczki Regionalne traktują pracowników z wielkim szacunkiem zawsze wysłuchaja I starają się pomóc. Ja bardzo polecam ale jak wszędzie musisz też chcieć od siebie dac Ale tak jak wspomniałam wcześniej jest to przyjemna praca z ludźmi na odpowiednim poziomie więc robisz to z przyjemnością.

Pomocna?
Tak4Nie16
Zgłoś3
Malgos
Kandydat
@Obecny pracownik

Też tak uważam chociaż nie pracuje tam ale bardzo chce w tym salonie pracować i mówię o tym głośno marzenia się spełniają ????!!!!!!!! Może mi się uda.

Pomocna?
TakNie10
Zgłoś
Tutka
Klient
 Pytanie
@Pytanie

Czy w firmie zwracaja uwage na wlosy, zadbane paznokcie i jak wyglada ubiór w tym sklepie????

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Bist
Kandydat

Cześć słuchajcie chcę pracować w firmie Briju na tą chwilę nie ma oferty pracy w naszym mieście co zrobić by tam dostać się pytam poważnie i che uzyskać normalnej odpowiedźi. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak1Nie4
Zgłoś1
Marzena
Pracownik

Że wszystkich istniejących aktywów tylko ludzie mogą zyskać na wartości, jeśli zainwestujesz w nich czas i zapewnisz im odpowiednie szkolenie.Twoi ludzie są wszystkim. To oni są źródłem wydajności- nikt inny ani nic innego. Tak samo od nich zależy rentowność firmy. Cała sprzedaż i wypełnianie zobowiązań to efekt ich działań. Zdolność do wybierania właściwych ludzi, a potem do motywowania ich i inspirowania, ma kluczowe znaczenie dla Twoich sukcesów.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie4
Zgłoś
Pracownik z innego regionu

Słabe. Widać, że pisze to albo pracownik tego właśnie salonu albo "przyjaciółka" jak masz jaja to powiedz to swojemu kierownikowi w twarz, jeśli nie pomoże to napisz do jego przełożonego. Zrobi wtedy konfrontację, bo musi odpowiedzieć na Twoje. Nie to, że bronie kierownika bo sama nim jestem i widzę jakie niektóre osoby mają podejście. Samej często staje mi włos na głowie... Ale nie robi się do swojego namiotu w ten sposób. A na marginesie, kto nas z konkurencji by odwiedzał... I na pewno jak by odwiedził to zwrócił by właśnie na to uwagę, obsmarował by nas pod innym kątem. Weszłaś tu niby w potrzebie sprawdzenia opinii, a w ogóle się do nich nie odniosłaś. Nie są raczej godne podziwu, a z Twojej strony brak uwagi

Pomocna?
Tak6Nie11
Zgłoś4
Pracownik z innego regionu

Powiało prostactwem... Panuj nad emocjami kobieto. A jeśli zwracasz się do klienta "w czym mogę pomóc" to naprawdę powinnaś zmienić branżę. Bo to "nie pasi" . Wystarczy zmienić na inny zwrot, nie musisz rozwijać czerwonego dywanu ;) aż tak się nie spinaj bo spadków dostaniesz

Pomocna?
Tak2Nie7
Zgłoś1
Kitty@
 Pytanie

Czy orientuje się ktoś, czy firma przystąpiła do tarczy 4.0?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Hgfh
@Kitty@

Tak przystąpiła

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Obecny pracownik

Widzieliście te maseczki? Płakać się chce. Aby jako tako nazwać noszenie maseczek sensownym trzeba by je zmieniać co 15 min. Czyli obliczcie sobie ile takich maseczek potrzebujecie na swoich zmianach. Dziś rozmawiałam z prawnikiem i jasno przedstawił mi , że może dochodzić do grzybiczych zapaleń płuc o ile maseczki nie będą zmienienie często. Tak naprawdę rozporządzenie jest tak skonstruowaneb, że nie da się później nikogo pociągnąć do odpowiedzialności , w razie choroby płuc czy innej wynikającej z noszenia masek. Dodatkowo oświadczenie o stanie zdrowia łamie konstytucję , stan zdrowia jest naszą prywatną sprawą i za zbieranie tego typu informacji firma może zostać pozwana. Co Wy na to? Nie bądźmy baranami , chyba widać co się dzieje, prawda?

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś1
Pracownik
@Obecny pracownik

Przecież oni chronią własne 4 litery A nie nasze... wszystko to robią dla siebie w razie czego, a rękawiczki? Śmiech... kolejny pracodawca gdzie okazuje się, że pracownika ma gdzieś

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Trick
@Obecny pracownik

Nie dziwcie się.(usunięte przez administratora)To wielka odpowiedzialność. Cena z 36 złotych za akcję spadła na 27 groszy. To może załamać każdego. Do tego musieli zgłosić wniosek o upadłość spółki. Wszystko możecie sprawdzić na bankier.pl lub wygoglujcie hasło: briju notowania. Poczytajcie komentarze i forum. Odpuście szefom. Oni mają teraz grube problemy. Urząd Skarbowy zajął konta za zaległość za VAT na 100 milionów złotych. Dajcie im spokój. Oni są załamani a maseczki są drogie.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Xxx

Aktualnie firma afiszuje się tym, że tak świetnie im idzie, że nie mają strat, ale pracownicy zarabiają śmieszne pieniądze. Pracownik jest w tej chwili na ostatnim miejscu, dziwne pomysły i koncepcję zadziwiają nawet doświadczonych pracowników.... w centrali nikt nie bierze pod uwagę że gdyby nie ten pracownik to kto "robił by" te pieniądze dla firmy? Z takim szacunkiem dla pracownika daleko nie zajdziecie

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Trick
@Xxx

Nie dziwcie się. Spółka giełdowa ITM/Brijuim bankrutuje to są nerwowi. To wielka odpowiedzialność. Cena z 36 złotych za akcję spadła na 27 groszy. To może załamać każdego. Do tego musieli zgłosić wniosek o upadłość spółki. Wszystko możecie sprawdzić na bankier.pl lub wygoglujcie hasło: briju notowania. Poczytajcie komentarze i forum. Odpuście szefom. Oni mają teraz grube problemy. Urząd Skarbowy zajął konta za zaległość 100 milionów złotych. Dajcie im spokój.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Do myślenia

Praca jest niewarta tego stresu i nerwów. Kierownik regionalna, która chwali się pracą z ludźmi od 20 lat conajmniej i mówi, że zna się na ludziach, a przyjmuje na stanowisko kierownika manipulantkę, fałszywą do granic możliwości osobę, to chyba jednak nie zna się aż tak dobrze, później mimo że to kierownik doprowadza do fatalnej atmosfery w salonie, gdzie każdy dla każdego jest wrogiem to nadal pracownicy są źli, a kierowniczki super... taka kierowniczka później robi co chce z pracownikami, gnoi ich na każdym kroku, a z siebie robi świętoszka. Praca nic nie warta, jeszcze za taką stawkę jaka jest aktualnie to tym bardziej. Weźmy jeszcze pod uwagę, że każdy powinien chodzić do pracy z przyjemnością, a tutaj można co najwyżej za karę. Może w końcu ktoś z centrali powinien się zainteresować sytuacją jaka panuje na salonach...

Pomocna?
Tak12Nie2
Zgłoś2
Pracownik
@Do myślenia

Nieźle macie, który to salon tak funkcjonuje? Czytam te opinie i nie wierzę, zaczynam się zastanawiać czy pracuje w tej samej firmie... Wasze opinie czytam jak jakieś fantastyczne opowiadania. Macie wszyscy problemy w komunikacji między kierownikiem A pracownikami? Nie umiecie się dogadać i pracować w zespole? Pracuje już jakiś czas na jednym z salonów i nie doświadczyłam ani ja ani żadna z moich koleżanek historii o których tu czytam.

Pomocna?
Tak5Nie7
Zgłoś1
Do myślenia
@Pracownik

Pracownicy są buntowani przez kierowniczkę w stosunku do innych pracowników, doprowadza do sytuacji gdzie dobry nie ma ochoty przychodzić do pracy, bo tylko pani kierownik jest cudownym sprzedawcą... co prawda nie znającym procedur ale jednak... kierownik kierownikowi nie równy, znam inne kierowniczki są odpowiednimi osobami na tym stanowisku, ale nie w każdym salonie tak to wygląda...

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
wyspa
@Do myślenia

To po co pracujesz w tej Firmie? odejdź jak Ci tak źle, poszukaj czegoś lepszego, a może problem zaczyna się, ponieważ nie wykonujesz swoich obowiązków? nie przestrzegasz zasad? Nie rozumiem takich ludzi: wypłakiwania się, użalania. Może kierownik wybrał Ciebie i ma takie zdanie o Tobie, że jesteś niekompetenta i nierzetelna, wie również, że się pomylił, ale nie chce Cię zwolnic, bo masz dziecko , rodzinę, a powinien.. Szukaj szczęścia i zadowolenia w innej pracy, może tam Cię bardziej docenią, a Ty będziesz się czuła bardziej spełniona zawodowo. Powodzenia.

Pomocna?
Tak7Nie7
Zgłoś
Micky

Polecam pracę w Briju znakomicie sie pracuje pod warunkiem ,ze przed pracą zeźresz paczke tabletek uspokajająch.Cała załoga musiała zażywać by 12 godzin wytrzymac (usunięte przez administratora) kierowniczki ,ktora uwielbia deptac wszystkich pod sobą by jej ego urosło..i niestety nie ma nią mocnych ,bo jest pupilką regionalnej . ,w tej firmie powinni robic testy psychologiczne dla kierowniczek .(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak13Nie2
Zgłoś1
Pracownik
@Micky

Ależ jesteś sfrustrowany...może urlop? Skoro praca, atmosfera i kierownik nie odpowiadają to co Ty tam robisz???? Jak praca nie pasuje to się ją zmienia, proste. Problem masz Ty że sobą jeśli siedzisz w warunkach, które wymagają od Ciebie zażywania dużej ilości leków to ja nie wiem z kim tu jest gorzej

Pomocna?
Tak4Nie10
Zgłoś1
Kwiat$

Tutaj nie chodzi ze ktoś się żali i i kogoś obraża. Tylko ostrzec inne osoby przed pracą w tym KARACIE i przed osobami , które kierują w salonach pracownikami i doprowadzają dobrych ludzi do skrajności poprustu ich wyniszczaja...kierownik salonu a kierownik regionalny to jest jedno wielkie (usunięte przez administratora) tam ręka rękę myje. Nie liczą się z pracownikami i wszystkie brudy potrafią zamieść pod dywan. To nie jest wyssane z palca tylko wszystko widziane na własne oczy i doświadczone na własnej skórze. Nie ważne, że pracownik jest sumienny należycie wykonuje swoje obowiązki, szkoli nowych pracowników i przekazuje im swoją wiedze, nie choruje, jest pracowity to sie nie liczy dla firmy mają to w(usunięte przez administratora)! Wola zatrudnić nowa " ofiarę " niż docenić dobrego pracownika i zamieść brudy pod dywan.

Pomocna?
Tak8Nie3
Zgłoś3
Pracownik

Praca sama w sobie nie jest zła. Zwłaszcza jeśli ktoś lubi pracę z klientem. Problem jest inny, niekompetentny kierownik, który swoje obowiązki, za które dostaje pieniądze przerzuca na pracowników, którzy nie są przeszkoleni do robienia pewnych rzeczy. Jeśli kierownik nie zna procedur, które obowiązują w sieci i robi wymiany, które nie mają prawa bytu to chyba coś jest nie tak. Ale oczywiście wina zawsze leży po stronie pracownika. Regionalna, która mówi że zawsze wysłucha i pomoże... jedna wielka bajka! Nie ma czegoś takiego, zawsze wierzy kierownikowi, który mimo że nie ma racji i popełnia błędy jest święty. Praca dla osób, które mają mocną psychikę i lubią jak ktoś im zawraca głowę kiedy mają wolne wiecznymi żalami i pretensjami bo to kierownikowi wychodzi perfekcyjnie.

Pomocna?
Tak8Nie2
Zgłoś1
Marcin

Większość osób na tym portalu to sami frustraci jak widzę opinie o innych firmach dokładnie tak samo negatywne świadczy to o tym iż 80 % piszących to ci co zostali zwolnieni lub orły ,które nigdy się nie wzbiły proszę jeśli ktoś pisze to niech to robi przynajmniej merytorycznie obrażanie ludzi jest słabe i samoistnie wystawia świadectwo piszącemu dl mnie firma jak każda inna jeśli ktoś ma ponad 70 salonów w całej Polsce to chcąc nie chcąc musi mieć struktury i schemat organizacyjny jeśli by tak nie było firma już od dawna by nie istniała.

Pomocna?
Tak8Nie9
Zgłoś2
Ktoś
@Marcin

Nikt tu nie pisze o braku struktur firmy tylko o ich złej jakości t łuku.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś1
Obserwator
@Marcin

Drogi Panie Marcinie. Widzę że zalicza się Pan do tych 20%. Firma ma więcej pracy papierkowej czyli przesunięcia reklamacje których jest od groma niż obsługi sprzedaży. Ludzie gdzieś muszą napisać co jest nie tak skoro informacje o danej sytuacji na salonie przekazywane kierownikowi regionu zostaje przez niego uznane za błache. Gratuluje pracodawcy i zobaczymy co Pan tu napisze jak zrobią Pana w ciu.a. Powodzenia

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś2
Może ktoś coś zauważy
@Obserwator

Regionalne podchodzą do tego co mówią pracownicy jak do mało istotnych informacji, tyle tylko że to Ci Ludzie pracują również na ich prowizje. A pożal się boże kierownicy salonów mają się za nie wiadomo kogo. Prawda jest taka że dzieje się źle a będzie jeszcze gorzej Pomocy znikąd Proponuję przyjrzeć się bliżej temu co tak naprawdę dzieje się w salonach a regionalnym przestać udawać że nic nie wiedzą i widzą. Nie jesteście małpkami , Ludzie kiedyś wierzyli że jesteście w stanie im pomóc

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Kwiat$

Praca w tej firmie jest nie godna polecenia . Pracowałam w tej firmie prawie dwa lata. Przez ten czas bardzo dużo osób się przyjęlo i odeszło po 3 miesiącach ze względu na kierowniczke, która stosowała i stosuje nadal mobing . Firma ,która ją zatrudnia dziwię się,że nie przyjżeli się bliżej sytuacji ,która w tym salonie panowała i panuje ze względu właśnie zwolnień pracowników co jest tego powodem ? Kierowniczka najprawdopodobniej ma chorobę dwubiegumowa i duży problem z własną osobowością. Naprawdę porażka i niech Was Bóg chroni od takich ludzi ,którzy niszczą zdrowie i poczucie własnej wartości u drugiego człowieka. Krzyki , ciągle problemy o drobne rzeczy ,które można rozwiązać i ciągły płacz, stres u osób przez tego tyrana...coś naprawdę okrutnego. Także zastanówcie się dwa razy a nawet więcej nim podejmiecie pracę w tej firmie.

Pomocna?
Tak15Nie2
Zgłoś1
Starszak
@Kwiat$

Z opisu brzmi bardzo znajomo. Albo to ten sam salon , albo co gorsza kadra kierownicza ( spora część nie ma kwalifikacji na to stanowisko) działa w salonach łamiąc podstawowe prawa człowieka. Tu potrzeba przemyślanych decyzji . Osób które mają inteligencję emocjonalną oraz szacunek dla drugiego istnienia.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Pracownik
@Kwiat$

Widzę że najlepiej szukać winnego nie u siebie przecież ja jestem taka idealna tylko ten wredny kierownik wymaga pracy, jak można kazać pracować przecież to mobing. Niestety tak wygląda dzisiaj sytuacja wśród pracowników na salonach a standardy firmy nikogo nie obchodzą. W każdej firmie obowiązują jakieś zasady i należy ich przestrzegać ale jak można wymagać przeciez to mobing a wydawanie poleceń przestępstwo. Niech każdy spojrzy na swoje podejście do pracy, obowiązków i zaangażowania nie wystarczy tylko przyjść do pracy jak ktoś tak postrzega prace to niestety nie tędy droga i niech Bóg chroni przed takimi pracownikami dla których istotny jest tylko jeden dzień w miesiącu w takich salonach kierownicy walczą z wiatrakami i w wielu sytuacjach są zdani na siebie co nie znaczy że jest wielu dobrych pracowników na których mogą liczyć i są dla nich wsparciem.

Pomocna?
Tak4Nie7
Zgłoś1
Pracownik
@Kwiat$

Ludzie czy wy jesteście jacyś nie rozumni? Sytuacja na salonie zależy od KIEROWNIKA salonu!!! Nie wszędzie tak jest uwierzcie, to co robi firma to jedno, ale funkcjonowanie na salonie to druga sprawa. Jak macie kierowniczki s*** to niestety przykro mi bardzo, ale są salony gdzie są super zgrane ekipy A kierowniczki nie są pozbawionym ludzkich odruchów tyranami. Czytając tę wpisy trudno mi uwierzyć jak Wam tak źle na danym salonie? A w czym problem? Jeśli gdzieś pracuje mi się źle to szukam innej pracy - proste. Wszędzie można trafić na "zlego" kierownika nie tylko w tej firmie, ludzie są różni i nie mamy na to wpływu Ale serio, są salony jak już było wspomniane gdzie pracuje się NORMALNIE. A jak komuś nie pasuje to nie rozumiem po co zmusza się do pracy w tym akurat miejscu?

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Briju 1920 Sp. z o.o.?

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Obecny
@Pytanie

Może Pan R S tak , szczerze to bardzo na niego liczę

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Xyz
@Obecny

Serio tak uważasz? :D mój Boże z pewnością...

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Miśka*

Kwiat $ W salonie B-B jest podobna osoba na stanowisku kierownika z podobnymi zachowaniami i jeszcze jej zastępca kier. Osoba gburowata, ciągle naburmuszona, klienci ciągle się na nią skarżyli i mówili że jest bardzo nie uprzejmą osobą...

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Ten Obcy

Szczere kondolencje Prezesie , idziecie na samo (usunięte przez administratora) Szkoda mi ludzi których macie w tym momencie w (usunięte przez administratora) Oni też sie na Was wypną w odpowiednim czasie Ani znajomości, ani jachty, ani wyjazdy na imprezki ni pomogą (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak25Nie4
Zgłoś2

Zostaw merytoryczną opinię o Briju 1920 Sp. z o.o. - Gniezno

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Briju 1920 Sp. z o.o.