Opinie o Briju 1920 Sp. z o.o. w Gniezno

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Briju 1920 Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Briju 1920 Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Briju 1920 Sp. z o.o. w Gniezno

Aneta
Inne

@Nick, @Róża, orientujecie się, czy to zgodne z prawem? Czy każdy musi podpisać takie oświadczenie? Rozumiem, że pracowaliście w Briju - jakie są według Was plusy i minusy tego pracodawcy? @Stefania, z Twojej wypowiedzi wynika, że też pracowałaś w Briju. Na jakim stanowisku byłaś zatrudniona? Czy pracownikom przysługują jakieś dodatkowe benefity?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
K

Niestety o pracy w tej firmie najlepiej świadczy fakt, ile osób jest chętnych do pracy i ile w niej zostaje na dłużej. Lojalka za szkolenie stanowisko we to nieporozumienie. Jak większość zjawisk w tej firmie. Pracują w niej ludzie niepowazni i bez kwalifikacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gina
@K

Potwierdzam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stefania
@K

Zgadzam się z tą opinią.Dodam jeszcze ,że kierownik regionalny oszukuje na rozmowie kwalifikacyjnej odnośnie zarobków i premii.Nowy kierownik salonu to porażka po trupach do celu.Nieodpowiednia osoba na stanowisku.Pracownik chodzi do pracy bez podpisanej umowy,A jak im się nie spodobasz to podsuwają Ci umowę z wypowiedzeniem.Jak na Ciebie nic nie mają to powód zwolnienia żucie gumy i powiedzenie,że wolno czas leci.OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Rzetelne opinie osób, które pracowały w firmie, to cenna wskazówka dla osób rozważających zatrudnienie w przedsiębiorstwie. Wiecie, jak przedstawia się kwestia benefitów pozapłacowych oraz wynagrodzenia? Napisz, jak wygląda to w Briju!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gina
@Administrator

Brak benefitow poza płacowych, tylko podstawa i premia nie tak duża jak piszą od 100 zł do niewiele ponad 500 przy 100%wyrobienia planu, prźy tak dużej odpowiedzialności za mienie duuuuzej wartości to marna pensja.Lojalka,aby uwiazać pracownika na 3 lata, za szkolenie, które jest tak na prawdę jedynie wprowadzeniem do pracy w tej firmie niczym więcej. Nie polecam jako pracodawcę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lala

Bardzo duże roszady na poszczególnych salonach, stale się ktoś zwalnia. Bardzo zła atmosfera pracy. Bardzo duża odpowiedzialność za towar. Zdarzają się sytuacje nieprzyjemne, typu przychodzi do salonu banda podejrzanych typów, a ty masz się ładnie uśmiechać i nikt nic nie robi dla Twojego bezpieczeństwa. Lojalka to zabezpieczenie dla firmy, bo wcześniej zanim były podpisywane, kto się zorientował jak tutaj jest, zwalniał się bez konsekwencji, a z lojalką nie jest to takie proste..... i o to tutaj chodzi:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Spotkanie w kawiarni w galerii handlowej. Pani mila i sympatyczna. Wstala od stolika, podała rękę, zaproponowała wodę do picia. Parę pytań. Opisala firmę oraz konkretne stanowisko. Na końcu zapytala ile na rękę chcę zarabiać. Zapisała w notesie. Informację o warunkach finansowych dostałem wraz z późniejszym telefonem iż chciała by abym dla nich pracował.

Pytania

Pani miła i sympatyczna. Pytania: 1. Dlaczego chce Pan pracować akurat w branży jubilerskiej? 2. Przychodzi mezczyzna kupić pierścionek zareczynowy - jakie zadasz pytania aby dobrać odpowiedni pierścionek? 3. Jaki kamień doradzisz klientowi. Brylant czy cyrkonie ? 4. Co wiesz o firmie Briju ? 4. Opisz sytacje w poprzedniej pracy, która najbardziej zapadła Ci w pamięć. (stresujaca sytuacja)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
ITGuy

Firma mało rzetelna, co prawda nie miałem okazji w niej pracować, ale samo podejście do pracownika podczas rozmowy kwalifikacyjnej jest kiepskie. Obecnie szukają informatyka - "programisty". Do momentu rozmowy na temat zarobków wszystko był OK. Wynagrodzenie rzędu 3-4 tyś netto to dla firmy absolutna abstrakcja. Najlepiej jakby kandydat chciał pracować tylko za satysfakcję i dobre słowo. Jeśli ktoś planuje iść na rozmowę niech się nie spodziewa niesamowitych zarobków ;). Jako pierwsza praca być może OK, ale jak ktoś ma już doświadczenie to nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jarek S.
@ITGuy

Ale bzdura. Szkoda czytać. Ja przeprowadzam rozmowy kwalifikacyjne na informatyków i jak dotąd nikt nawet nie pytał o taką pensję. Informatyku, jeśli wykażesz się wiedzą, umiejętnościami itd. to i 4000 dostaniesz na start. Jedyne co, to trzeba coś umieć, a niestety z tym jest kłopot. Excel w stopniu podstawowym, naprawianie komputerów znajomym czy tworzenie stron www z kreatorów to zdecydowanie za mało na 4000. Informatyk powinien żyć tym zawodem, interesować się technologiami, rozwijać się, dokształcać się itd. Pozdrowienia dla trolli i dajcie sobie już spokój...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niki

Ta Firma to porażka. Prezesi nigdy nie dotrzymują słowa - bez honoru. W Centrali odwieczny wyścig szczurów, szczególnie pod drzwi prezesów. Lizusostwo kwitnie. Co niektórzy pracownicy chodzą się szefostwu wyżalić, wręcz wypłakać, oczywiście też i podlizać. Ci są w stanie "ugrać" swoje. Atmosfera jest delikatnie mówiąc nie ciekawa. Rzetelnie pracujący mogą dorobić się jedynie przysłowiowego garba.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olina
@Niki

Niki niestety masz rację. W tej firmie rządzi dwuosobowy klub wzajemnej adoracji w spódnicach i ... bynajmniej nie są to prezesi. Argumentem przetargowym aby załatwić wszystko, jest stwierdzenie - "a jak nie, to wychodzę". Dość długo tu pracowałam, a na koniec "podziękowano" mi nie szczególnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sdf

Nie polecam pracy w tym salonie. odpowiedzialnosc materialna, ciagłe braki, bardzo dużźo reklamacji od klientów , kierownicy regionalni wymagają wielkiej wiedzy za marną pensje. Ciagly stres.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuza

Patologia... trudno się nie zgodzić, kiedy widzisz, jak jedna osoba zasuwa za dwóch, a druga siedzi i przez pół dnia przegląda facebook... A kto zbiera profity u szefostwa... ta druga, bo wystarczy, że się podlizywać potrafi... Wyścigi do prezesów z nowinkami i donosicielstwo to dyscyplina sportowa pracowników Briju. Dodatkowo można się poużalać, postękać, poudawać schorowanego. Rozpacz ogarnia, jak łatwo niektórzy dają się na to nabrać. Ten, kto pracuje uczciwie nigdy nie jest doceniony. Im bardziej się starasz, tym mniej ci zapłacą...taka to zależność.

Aneta
Inne

@były pracownik - skąd opinia, że szefostwo nie zna się na pracy swoich pracowników? To dość krytyczny pogląd, ciekawi mnie jakie sytuacje sprawiły, że masz takie zdanie o osobach zarządzających Briju.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

Szczerze odradzam tej firmy. Szefostwo to same chamy, dodatkowo nie potrafią docenić dobrego pracownika choćby z tego względu, że nie znają się na jego pracy, chyba, że ktoś jest lizusem i donosicielem. Pracowałem wystarczająco długo w tej firmie, by poznać się na tych ludziach. Patologia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aneta
Inne

@Były Ktoś zwykle umowa lojalnościowa dotyczy określonego okresu czasu. Po jego przepracowaniu nie trzeba zwracać kosztów jakie firma poniosła podczas szkolenia pracownika. Jak wygląda to w przypadku Briju?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aneta
Inne

A co możecie powiedzieć o możliwościach rozwoju jakie zapewnia Briju? Czy możecie liczyć na dodatkowe szkolenia/kursy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były Ktoś
@Aneta

No tak... są szkolenia, jak zechcesz odejść, to będziesz za nie musiała zwrócić kasę. Po to ta lojalnościówka. Nawet mimo tego są ciągłe roszady. Na salonach bez przerwy zmieniają się obsady, a i w centrali chyba nie lepiej. Słyszałem, że potrzeba kogoś do kadr, zdaje się, że i wszechwiedzące i niezastąpione osoby są do zastąpienia. Niestety z dojazdem, to się raczej nie opłaci.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aneta
Inne

@pracownica Briju to ważne, że pracodawcy doceniają rzetelnych pracowników. Długo pracujesz w firmie? Chętnie usłyszymy o Twojej opini na temat warunków pracy w firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jola

A wie ktoś czy potrzebują osób na produkcje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownica Briju

Ostatnio w centrali trochę zmian... Jedni odchodzą, bądź są zwalniani i pojawiły się nowe osoby. Na szczęście szefostwo docenia jeszcze i tych rzetelnych pracowników, wróciła Pani Ania do kadr, bardzo miła i pomocna osoba ale kilku innych osób już nie ma. Płace mogłyby być nieco wyższe, a kilka osób z centrali bardziej "ludzkich". Pracowałoby się lepiej...cóż to nie jest korporacja, choć niektóre cechy korporacji przejmuje, jak brak życzliwości, a szkoda... Na szczęście w salonie jest zdecydowanie lepiej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz27

Mam wrażenie, że nie macie co robić w pracy i po pracy, skoro wypisujecie tu takie pierdoły.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola

Poziom powyższej wypowiedzi jest... żenująco niski...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lena

Praca jak praca, duża odpowiedzialnosc wiec dla ludzi ktorzy mają systematycznosc we wkrwi i oczy w okoł głowy. Płaca uzależniona od rejonu w Polsce. Gniezno ma inne zarobki, Wrocław, Legnica itd. Liczone według średnij danego miasta, ale jest tajemnica mówienia o tym pomiędzy salonami. Generalnie pensje nie są złe. Premie do wyrobienia a głownie w okresie świątecznym. Szkolenie w Gnieznie przydatne i ciekawe, przynajmniej tak było. Pare osób w centrali ( Pani kadrowa o ile jeszcze pracuje, dość pretensjonalna) , Pani od reklamy wszystkowiedząca a reszta jak to ludzie prócz Pani " Anny" . Duży plus dla Pani Alicji, jesli jeszcze pracuje. Prezesi...hm jak na taką firme ok. Ilosc obowiązkow w pracy, chyba na dobrym poziomie, takie sklepy wymagaja sprawnego zespołu i wymagających kierowników. Na kilka podobnych sklepów a jakich był mi dane pracować, moge polecic. Milo by tylko bylo gdyby szefostwo uregulowalo system odpowiedzialnosci za zaginiony towar zwlaszcza ze sa kamery a na wejsciu nie ma bramek. Zabezpieczenie na najnizszym poziomie a konsekwencje dla pracownika na najwyzszym. To tyle:) pozdrawiam:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hania j

tu się zgodzę, praca z klientem jest najtrudniejsza, do tego jednak trzeba się nadawać, ale jak ktoś nie chce być typowym sprzedawcą to nie widzę problemu, firma teraz prowadzi rekrutacje i są ogłoszenia na kierowników swoich salonów jubilerskich również

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aknit14

Ludzie powiem szczerze, że po przeczytaniu tych wszystkich postów nie wierze w to co piszecie, normalna umowa o pracę, kierownicy regionalni- 2 świetne babki, które pomogą w każdej sytuacji, pieniądze bardzo dobre, w centrali również żadnych problemów kompetentny personel zawsze do dyspozycji salonów, a odpowiedzialność jest w każdej pracy niezależnie z czym się pracuje trzeba dawać z siebie wszystko, z optymizmem chodzić do pracy. Wbrew pozorom jest to ciężka praca z klientem, to nie jest praca dla każdego- trzeba mieć w sobie dużo ogłady, opanowania, rzetelności i trzeba chcieć pracować. Co do stanowiska kierowniczego we Wrześni i czy opłaca się to odpowiadam: tak bardzo, ale przykro mi nigdzie się nie wybieram więc przez najbliższe 3 lata to stanowisko jest obsadzone pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Briju 1920 Sp. z o.o. - Gniezno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Briju 1920 Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Briju 1920 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 55.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Briju 1920 Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 5 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Briju 1920 Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Briju 1920 Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Briju 1920 Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii