opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

EPAM Systems

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.5/5

Na podstawie 504 ocen
Opinie(495)
Dodaj opinię

Opinie(495)

Dodaj opinię
Logo
  • Poznaj EPAM Systems
  • .
  • ESG w EPAM Polska
  • .
  • Benefity i możliwości rozwoju
  • .
  • Kogo szukamy?
  • .
  • Proces rekrutacyjny

Poznaj EPAM Systems

ESG w EPAM Polska

Benefity i możliwości rozwoju

Kogo szukamy?

Proces rekrutacyjny

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Tarnów
  • Zabrze
  • Częstochowa
  • Nowy Sącz
  • Tychy
  • Bielsko-Biała
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Zielonki
  • Węgrzce
  • Bibice
  • Rząska
  • Pękowice
  • Batowice
  • Bosutów
  • Dziekanowice
  • Boleń
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Katowice - EPAM Systems
Wrocław - EPAM Systems

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Kraków
  4. /
  5. Opinie o EPAM Systems

Opinie

Opinie o EPAM Systems Kraków

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 8

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o EPAM Systems!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    xyz

    27.10.2023 11:24

    Były pracownik

    Nie polecam pracy w EPAM Systems. Potwierdzam komentarze, że obecnie są w firmie zwolnienia i nawet jeśli jesteś krótko na ławce, najprawdopodobniej zostaniesz zwolniony(a). Nawet jeśli "najwyższe kierownictwo" na spotkaniach jak Town hall twierdzi, że zwolnień nie ma a odejścia z firmy to pojedyncze przypadki to rzeczywistość jest inna (ponownie odwołam się do innych komentarzy). Firma zarządzana fatalnie. W 2022 roku zatrudnili bardzo dużo osób bo projekty były, firma miała dużo pracy i potrzebni byli ludzie. Projekty się pokończył a nowych brak. I nagle zdziwienie "ale jak to?". Brak zdroworozsądkowego i przyszłościowego myślenia. W firmie głównie ludzie ze wschodu (Rosjanie, Białorusini, Ukraińcy, Uzbecy itd.) i to oni dostają projekty w pierwszej kolejności. Jeśli planujesz zatrudnić się w Epam upewnij się, że dostaniesz projekt (od razu). Jeśli tak, upewnij się, że to długoterminowy projekt i, że na 100% Ci odpowiada. Na rozmowie kwalifikacyjnej obiecują, że jeśli nie podoba Ci się projekt możesz go zmienić. Rzeczywistość jest inna (szczególnie teraz gdy projektów NIE MA). Jeśli już uda Ci się opuścić projekt (co nie jest takie łatwe i bezproblemowe), najprawdopodobniej trafisz na ławkę. Na jak długo? Tego nie wie nikt a obecnie najprawdopodobniej zostaniesz zwolniony(a) bo z tego co można zaobserwować w ogóle rezygnują z ławki w Polsce. Ciągle obiecują że projekty pojawią się lada dzień ale teraz święta Wielkanocne to urlopy, a teraz wakacje to urlopy, a to święta Bożonarodzeniowe itp. itd. Zawsze jakaś wymówka a nowych projektów brak. Z resztą to nie jest tak, że znajdą Ci projekt. Masz platformę z "ofertami" i Twój przełożony pyta "czy coś znalazłeś(łaś)". Na ławce każą Ci się "rozwijać" poprzez szkolenia online ale jeśli odezwie się do Ciebie Delivery Manager z projektu i powiesz, że masz doświadczenie w danej tematyce zdobyte podczas szkoleń to cię wyśmieje. Awanse wstrzymane. Podwyżki, budżety na integracje, imprezy firmowe - wszystko "zamrożone" bo w firmie ciężko. Podsumowując: Jeśli zdecydujesz się na prace w EPAM upewnij się że, projekt jest ok trzymaj się go. Chyba, że chcesz szukać pracy. Firma tragicznie zarządzana bez patrzenia w przyszłość. NIC się w tej firmie nie nauczyłem i mam poczucie że straciłem rok. Typowe zimne korpo które nawet nie udaje że jest inaczej.
    ReviewUserIcon
    odpowiadający

    18.01.2024 10:08

    Były pracownik

    Ale jakich informacji dokładnie szukasz? Powyżej masz (wydaje mi się) dokładnie opisane jak wygląda sytuacja. Tak, projektów nie ma albo jest jak na lekarstwo i dlatego jeśli ktoś jest na ławce to nie może czuć się bezpiecznie. Komentarze pokazują, że po nowym roku sytuacja nie za wiele się zmieniła. Ale jeśli dogadałaś się w związku z projektem, jeśli jesteś pewna, że dostaniesz długoterminowy projekt, wiesz, że projekt podoba Ci się i dogadałaś się finansowo - możesz spróbować. Weź jednak pod uwagę powyższe komentarze.
    ReviewUserIcon
    pytajaca

    20.01.2024 22:55

    Kandydat

    tak ale doskonale wiesz czym to pachnie, projekt jest a zaraz go nie ma. Znam to juz z praktyki. Niestety, obecnie na rynku jest bardzo slabo, zwolnienia ida hurtowo, ludzie poki co sa zabezpieczeni finansowo ale ile to potrwa, rok dwa i wyplucza sie z oszczednosci a rzeczywistosc sie zmieni i juz nie bedzie z czym wracac
    ReviewUserIcon
    Sprzedaż/ doradztwo

    18.01.2024 17:51

    Pracownik

    Pracuje po stronie sprzedażowo -konsultingowej firmy Nie ma idealnych pracodawców, są rzeczy które sa świetne i takie które przeszkadzaja w pracy - praca zdalna - dla mnie duży plus. Kiedy musze, jestem u klienta, poza tym prawie wyłącznie z domu - są bardzo duże pokłady specjalistycznej wiedzy w firmie, nie ma pomysłów nie do zrealizowania jeśli klient jest zainteresowany czymś innowacyjnym czy niestandardowyn - firma ma duże ambicje stania w jednym ringu z Big4 i MBB co pcha rozwój produktów i ofert ale - jest ogólnie słaba sytuacja ekonomiczna, duzi klienci zaciskają pasa albo wyłącznie wybierają staff augemntation a nie nowe produkty i usługi - EPAM relokowal tysiące osób z Europy wschodniej w związku z sytuacją geopolityczna do znacznie droższych rynków Europy centralnej i zachodniej. Zwiększyły się koszty projektów, a tu patrz punkt wyżej - brakuje dobrego zarządzania procesem sprzedażowym, gotowych demo i materiałów marketingowych. To wszystko wymaga i dodatkowych ludzi i pieniędzy, których na razie nie ma - w ostatnim czasie jest bardzo duży nacisk na bycie w większości/ w pełni billable a przy tym sprzedaz i projekty wewnętrzne co kończy się praca za 1.5-2 etatu - wynagrodzenie średnie szczególnie biorąc pod uwagę inflację i rosnącej ilości nadgodzin - tak jak pisali inni, bycie na benchu jest obecnie ryzykowne Podsumowując - widzę rosnąca presję na wyniki przy ograniczonych inwestycjach Nadal pracuje mi się znośnie, jednak nie mam pewności jak będzie za 6mies czy rok. Czas pokaże
    ReviewUserIcon
    Matheo

    08.01.2024 17:36

    Pracownik

    Niestety to co się stało z tą firmą jest przykre, gorzej chyba już tylko w comarchu. Po tym jak nasprowadzali ludzi ze wschodu, widać znaczny spadek jakości, place śmieszne poniżej rynkowych, nawet nie ustosunkowali się do inflacji.Nie doceniaja starszych, zaufanych pracowników co za tym idzie ci uciekają.Odradzam jako pracownik wkrótce już były.
    ReviewUserIcon
    xyz

    27.10.2023 10:08

    Były pracownik

    Nie polecam pracy w EPAM Systems. Potwierdzam komentarze, że obecnie są w firmie zwolnienia i nawet jeśli jesteś krótko na ławce, najprawdopodobniej zostaniesz zwolniony(a). Nawet jeśli "najwyższe kierownictwo" na spotkaniach jak Town hall twierdzi, że zwolnień nie ma a odejścia z firmy to pojedyncze przypadki to rzeczywistość jest inna (ponownie odwołam się do innych komentarzy). Firma zarządzana fatalnie. W 2022 roku zatrudnili bardzo dużo osób bo projekty były, firma miała dużo pracy i potrzebni byli ludzie. Projekty się pokończył a nowych brak. I nagle zdziwienie "ale jak to?". Brak zdroworozsądkowego i przyszłościowego myślenia. W firmie głównie ludzie ze wschodu (Rosjanie, Białorusini, Ukraińcy, Uzbecy itd.) i to oni dostają projekty w pierwszej kolejności. Jeśli planujesz zatrudnić się w Epam upewnij się, że dostaniesz projekt (od razu). Jeśli tak, upewnij się, że to długoterminowy projekt i, że na 100% Ci odpowiada. Na rozmowie kwalifikacyjnej obiecują, że jeśli nie podoba Ci się projekt możesz go zmienić. Rzeczywistość jest inna (szczególnie teraz gdy projektów NIE MA). Jeśli już uda Ci się opuścić projekt (co nie jest takie łatwe i bezproblemowe), najprawdopodobniej trafisz na ławkę. Na jak długo? Tego nie wie nikt a obecnie najprawdopodobniej zostaniesz zwolniony(a) bo z tego co można zaobserwować w ogóle rezygnują z ławki w Polsce. Ciągle obiecują że projekty pojawią się lada dzień ale teraz święta Wielkanocne to urlopy, a teraz wakacje to urlopy, a to święta Bożonarodzeniowe itp. itd. Zawsze jakaś wymówka a nowych projektów brak. Z resztą to nie jest tak, że znajdą Ci projekt. Masz platformę z "ofertami" i Twój przełożony pyta "czy coś znalazłeś(łaś)". Na ławce każą Ci się "rozwijać" poprzez szkolenia online ale jeśli odezwie się do Ciebie Delivery Manager z projektu i powiesz, że masz doświadczenie w danej tematyce zdobyte podczas szkoleń to cię wyśmieje. Awanse wstrzymane. Podwyżki, budżety na integracje, imprezy firmowe - wszystko "zamrożone" bo w firmie ciężko. Podsumowując: Jeśli zdecydujesz się na prace w EPAM upewnij się że, projekt jest ok trzymaj się go. Chyba, że chcesz szukać pracy. Firma tragicznie zarządzana bez patrzenia w przyszłość. NIC się w tej firmie nie nauczyłem i mam poczucie że straciłem rok. Typowe zimne korpo które nawet nie udaje że jest inaczej.
    ReviewUserIcon
    Ss

    27.10.2023 20:54

    Były pracownik

    Zdecydowanie popieram opinie w całej rozciągłości, nawet coś tutaj na ten temat wcześniej napisałam, niestety opinia została usunięta z portalu, mimo tego że nie było ku temu żadnych powodować
    ReviewUserIcon
    Kursantka

    30.08.2023 16:01

    Kandydat

    Zgadzam się z opiniami dotyczącymi kursu. Dużo poświęconego czasu a niestety po rozmowie nikt się do mnie nie odezwał. Brałam udział Data Software Engineering. Materiał był trochę ze wszystkiego, od zagadnień z matematyki po bazy danych. Na koniec był quiz z całego materiału i zaproszenie na rozmowe. Po rozmowie niestety nie otrzymałam nawet informacji, że nie są zainteresowani. Bardzo przykre. Szkoda, że tak wyszło, bo bardzo liczyłam na to, że ten kurs pomoże mi się przebranżowić.
    ReviewUserIcon
    trainee

    04.10.2023 14:10

    Inne

    Ja z kolei polecam. Po 8 miesiącach treningu i wielu weryfikacjach (zadania, testy, rozmowy sprawdzające) udało mi się przebranżowić i dostać ofertę współpracy po ukończeniu kursu Data Analytics Engineering. Jedyne z czym się zgadzam to fakt, że kurs wymagał poświęcenia bardzo dużej ilości czasu... co w sumie nie dziwi, bo każdy, kto próbuje się w obecnych czasach przebranżowić we własnym zakresie wie, że tak naprawdę nauka w tej chwili to drugi etat. :(
    ReviewUserIcon
    Lady

    05.10.2023 11:00

    Pracownik

    Potwierdzam, wymaga sporo czasu ale jest za darmo wiec naprawde warto.
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    29.09.2023 15:37

    Inne

    Czy ktoś wie, dlaczego EPAM narzuca pracownikom wzięcie dnia wolnego za 11.11 dopiero w grudniu? Czy to jest zgodne z obowiązującym kodeksem pracy?
    ReviewUserIcon
    Ambrozjusz

    01.10.2023 13:13

    Były pracownik

    Chyba nie, pewnie znowu jakis wymysl zwiazany z zyczeniami klientow. Czasem zagladam tu z sentymentu i jestem zaniepokojony co sie stalo z EPAM. Bylem dlugo zatrudiony w krakowskim biurze, praktycznie od poczatku, ale po wzroscie firmy 2 lata temu odszedlem bo niestety stracila caly swoj klimat ktory miala na poczatku. Wielki zmarnowany potencjal.
    ReviewUserIcon
    newbie

    04.10.2023 14:15

    Pracownik

    Nie wiem czy jest to zgodne z kodeksem pracy ale nie jest to pierwsza firma w której spotykam się z takim rozwiązaniem. W niektórych firmach pracodawcy dokładnie określają w jakim dniu cała firma będzie nieczynna, bo odbiera sobie w ten sposób zaległy dzień wolny.
    ReviewUserIcon
    Zawiedziony

    16.08.2023 16:37

    Inne

    Nie polecam brania udziału w ich kursie... Po dość obszernym kursie EPAM, ukończeniu egzaminów i przebijaniu się, by ktoś się do mnie odezwał, jestem mocno rozczarowany. Poświęciłem na ten kurs bardzo dużo czasu, wyraziłem chęć dalszego darmowego, półrocznego "ćwiczenia" swoich umiejętności w ramach firmy (zgodnie z planem kursu) - mimo zapewnień o kontakcie - nikt się do mnie nie odezwał. Z mojej strony było dużo poświęconego czasu i dużo zaangażowania. Niestety ze strony firmy zabrakło nawet oficjalnej informacji, że nie są zainteresowani.
    ReviewUserIcon
    gość

    23.08.2023 19:19

    Kandydat

    W jakim kursie brałeś udział?
    ReviewUserIcon
    trainee

    04.10.2023 14:05

    Pracownik

    A ja z kolei polecę treningi Epamowe... zwłaszcza te, które w swoich oznaczeniach mają napisane, że jest to "training" (nie "self-paced"), w którym biorą udział mentorzy (czyli pracownicy firmy, często kursanci z poprzednich edycji). Faktem jest, że treningi te pochłaniają bardzo dużo czasu - mój zajął w sumie 8 miesięcy wypełnionych spotkaniami, zadaniami domowymi, rozmowami sprawdzającymi wiedzę itp. Ale koniec końców po ukończeniu szkolenia dostałam od firmy ofertę pracy, która pozwoliła mi się przebranżowić całkowicie za darmo bez wydawania 20k+ na bootcampy.
    ReviewUserIcon
    Annanas

    19.09.2023 22:19

    Kandydat

    Dzien dobry, Czy Epam zatrudnia?
    ReviewUserIcon
    Zatrudniona

    25.09.2023 23:49

    Pracownik

    @LC zwalnia się około 30 osób miesięcznie, od kilku miesięcy zamrożony jest budżet tak więc nie ma póki co podwyżek. Sporo ludzi jest bez projektu.
    ReviewUserIcon
    Zyczliwy

    01.10.2023 19:13

    Pracownik

    Zwalnianie po 29 osób miesiecznie z UoP to obejscie przez pracodawce procedur wymaganych przez prawo w przypadku zwolnien grupowych [limit to 30]
    ReviewUserIcon
    Nicka512

    30.09.2023 13:13

    Były pracownik

    Niestety nie polecam Epamu, szczególnie w obecnym czasie. Pracowałam w Epamie jako Backend Developer ponad dwa lata, najpierw wrzucono mnie na totalnie nierozwojowy, szczególnie pod kątem technologicznym, projekt. Praca w zasadzie ograniczająca się do grzebaniu w DSLu i implementacji reguł biznesowych w frameworku klienta, którego znajomość prawdopodobnie nigdzie indziej się już mi nie przyda. W praktyce wystarczyła bardzo podstawowa znajomość Javy, poza tym pozostawała tylko nauka ww. frameworku. Przez parę miesięcy prosiłam o przeniesienie z projektu (tak jak wiele innych osób) niestety przedluzajce się procedury, ciągle wymówki ze strony menagerow i wszechobecna biurokracja spowodowały przesiedzenie w paru analogicznych projektach prawie 2 lata. Ostatecznie po wielu bataliach zostałam usunięta z projektu, niestety w na tyle niefortunnym czasie, że trafiłam na długiego bencha, co biorąc pod uwagę krótkie doświadczenie w branży stawiało mnie w dość trudnej sytuacji. Oczywiście wysyłano mnie na wewnętrzne kursy i szkolenia, ale biorąc pod uwagę to, jak długi był bench w ciągu tych ostatnich paru miesięcy, oraz to że na ławeczce siedziały osoby z znacznie większym stażem, to ukończenie choćby dziesiątek szkoleń i kursów na LinkedInie wcale nie poprawiało mojej sytuacji. Ostatecznie moja przygoda z epamem zakończyła się tym, że pod koniec miesiąc z dnia na dzień odezwał się do mnie jakiś wyższy stanowiskiem menager, wraz z niezbyt sympatyczną panią z HRów informując, że już od następnego dnia będę miała odcięte dostępy. Tutaj warto jeszcze dodać, że parę dni wcześniej mój RM zapisał mnie na kurs, który się rozpocząć w następnym miesiącu. Poza moimi przemyśleniami zgadzam się z kwestiami podniesionymi tutaj w innych komentarzach, tj w kwestii dominacji na wyższych stanowiskach Rosjan, Ukraińców i Białorusinów, oraz w kwestii tego że trzeba lubić uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych, bo niestety trzeba mieć na uwadze to, że w takim procesie trzeba brać udział w zasadzie podczas każdej zmiany projektu. A tego typu rozmowy często nie różnią się niczym od standardowych rozmów podczas rekrutacji do zupełnie nowej firmy.
    ReviewUserIcon
    anonim

    08.08.2023 11:17

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Zatrudniona

    21.08.2023 10:08

    Pracownik

    Jest mało projektów, sporo osób siedzi na benchu. Poza tym póki co zamrożone są budżety. Żadnych podwyżek itd
    ReviewUserIcon
    Nick

    21.08.2023 20:07

    Kandydat

    To po co sie oglaszaja skoro jest bench?
    ReviewUserIcon
    Karol

    13.07.2023 20:09

    Kandydat

    Cześć, Widzę skrajne opinie na temat firmy - dużo osób pisze o ławce, jeśli nie ma projektów. Czy wiecie czy jeśli dostałem sie do projektu z rektuacji to uniknę tej ławki? Czy do projektów przypisuje się na dłużej? Nie chciałbym wtopić a HR nie jest mi w stanie udzielić konkretów…
    ReviewUserIcon
    Nowa

    14.07.2023 17:42

    Były pracownik

    Z moich informacji wynika, że popracujesz zapewne w projekcie ale nikt z firmy nie zagwarantuje Ci ile się w projekcie utrzymasz. Nie wiem w jakiej roli się zatrudniasz (BA, developer, tester). Tutaj nikt nie da Ci gwarancji. Są projekty długie ale i bardzo krótkie, z których trafisz na ławkę i czekają Cię kolejne rekrutację do projektów. Te rekrutację przynajmniej dla mnie były stresujące i męczące bo niby jesteś pracownikiem Epam ale dla klienta to żadna gwarancja i zachowuje się tak jakbyś tam się zatrudniał. Jeśli ktoś lubi takie skakanie po projektach przeplatane okresami niepewności i rozmowami rekrutacyjnymi to EPAM jest dla niego. Jeśli ktoś szuka stabilności i pracy w wybranym obszarze to serdecznie EPAM odradzam.
    ReviewUserIcon
    Marti

    08.09.2022 08:39

    Kandydat

    Cześć, dostałam ofertę party na stanowisko Senior Event Coordinator ale widząc po opiniach atmosfera w firmie jest średnia, a dla mnie to bardzo ważne. Pracował ktoś w tym dziale i ma jakieś przemyślenia/ porady?
    ReviewUserIcon
    Nowa

    26.06.2023 09:52

    Były pracownik

    @Marti @Oxyd ja przepracowałam w Epam 5 miesięcy, zwolniłam się stamtąd z końcem marca bo znalazłam stabilniejszą pracę. Trafiłam do Epam w ich dołku projektowym, wylądowałam na benchu, wraz z wieloma innymi osobami. Było mało projektów a te co były to nieraz klienci mieli specyficzne wymagania lub długo wstrzymywali z decyzją czy ostatecznie wezmą do projektu lub nie. Część osób uciekła sama jak ja, części podziękowano, czesc z braku alternatyw brała rozmaite dodatkowe drobne zadania żeby jakoś udowodnić swój wkład w firmę.
    ReviewUserIcon
    @Mada

    30.06.2023 09:41

    Były pracownik

    Użyłam słowa "niestabilna" w odniesieniu do pracy a nie firmy. Firma jest stabilna natomiast praca dla pojedynczej osoby już niekoniecznie. Od lata 2022 firma miała tapniecie w projektach tzn klienci znacznie ograniczyli liczbę nowych projektów, istniejace skracali, wprowadzali u siebie oszczędności czyli popyt ma projekty znacząco spadł. Skutkiem tego wiele już zatrudnieniowych osób lub nowo przyjętych nie miało projektów, trafiło do rezerwy. Ja przetrwałam tak 5 miesięcy że świadomością, że bycie w nieskończoność w rezerwie jest niemożliwe, po co komu pracownik, który nie przynosi firmie dochodu. Załapać się do projektu też nie było łatwo bo było ich mniej i było sporo kandydatów na to samo stanowisko. To nie na moje nerwy. Znalazłam "normalna" pracę i już wiem, że outsourcing to rozwiązanie na pewno nie dla mnie.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    11.04.2023 10:36

    Inne

    Czy w EPAM Systems występują paczki/bony świąteczne?
    ReviewUserIcon
    Zatrudniona

    12.04.2023 23:05

    Pracownik

    Tak wciąż jeszcze pracuję w epamie, ale zaczęłam na początku zeszłego roku i planuję zmienić pracę. Jedyne dodatki jakie mam to my benefit. Poza tym nic, żadnych premii. Podobno to zależy od projektu więc może źle trafiłam. O podwyżkę pytałam, czekam już od początku roku ale nic. Mój RM mówił że przeprocesowanie trwa około 3 miesięcy... cóż czas już minął. Pracuję na projekcie gdzie reszta osób jest spoza Polski, póki co nie miałam okazji żeby się z nimi spotkać tak więc nie czuję się jakoś związana z teamem. Pracuję zdalnie bo szczerze powiedziawszy to nie mam motywacji do tego żeby jeździć do biura skoro i tak nie ma tam nikogo z mojego projektu.
    ReviewUserIcon
    Zatrudniona

    27.04.2023 16:19

    Pracownik

    Od kwietnia praca zdalna jest już uregulowana prawnie i sporo osób przeszło w firmie właśnie na tryb zdalny. Dofinansowanie do pracy zdalnej? Cóż jedynie to ryczałt za pracę zdalna w wysokości 70zl brutto miesięcznie więc tego pracownik nie odczuje. Co do projektu, to jak mogę być zintegrowana skoro styczność mam jedynie z teamem w czasie meetingów gdzie omawiane są sprawy związane z projektem. Właściwie to nie ma innych relacji osobistych, bo nie ma jak ich nawiązać. Trochę tego brakuje.
    ReviewUserIcon
    sajdak

    16.04.2023 20:25

    Pracownik

    Pracuję w Epam kilka lat jako programista. W skrócie Plusy: - kumaci inżynierowie, głównie Ukraina/Rosja/Polska/Białoruś - do niedawna bardzo przyjazny system zatrudnienia i organizacji projektów, dalej jest ale już mniej - szerokie możliwości rozwoju wewnątrz firmy - każdy manager jest "techniczny" - na ogół sprawiedliwy system oceniania pracownika i awansu - zdarzają się naprawdę ciekawe projekty - można trafić na fantastycznych mentorów i dużo się nauczyć - płacą zawsze na czas - klimaciarsko :) Minusy: - ostatnio jest słabiej w firmie (wystarczy popatrzeć na akcje) i część pozytywów z dłuższej recenzji niżej się zdezaktualizowała (podsumowanie na dole) - obecnie są zwolnienia, głównie na Ukrainie ale jednak - można trafić na mało kompetentnych managerów, wewnątrz i u klientów (głównie tych niższego szczebla, ci wyżej trzymają poziom) - zarobki jak za firmy, dla których pracujesz, nie są porywające - klienci i projekty bardzo różne, bywają mocno stresujące lub w starszych technologiach - trzeba się mocno "naprosić" o podwyżkę Rekrutacja: trudna, w moim przypadku była bardzo merytoryczna ale opinie osób, które polecałem firmie były podzielone. Jest to duża firma i sporo zależy od tego, na kogo trafisz. Np. bardzo doświadczona osoba oceniła to jako "widać, że kozacy, mocno mnie wymęczyli ale na plus, jednak nie odpowiadały mi warunki" (kolesia z 5+ latami doświadczenia komercyjnego i wykładowcę na uniwerku ocenili na regulara). Inny kolega negatywnie ocenił prowadzącego rozmowę, ale akurat znam tę osobę i faktycznie jest mało charyzmatyczna (Epam jest mocno podzielony na tzw. "kompetencje", czyli działy, i rejony, a jeśli chcesz się angażować to sporo się dzieje i po jakimś czasie kojarzysz wielu ludzi). W moim przypadku były trzy rozmowy - a nie byłem nawet rekrutowany do konkretnego projektu klienta, więc odpadł mi jeden etap - łącznie około 4-5 godzin. Mało live codingu (moim zdaniem plus), dużo pytań ogólnoinżynieryjnych, sporo "podchwytliwych", psychologicznych. Mam wrażenie, że w Epam rekrutację przeprowadza całe konsylium psychologów/inżynierów/managerów, a przynajmniej tak było kiedyś. Ma to sens, bo praca w firmie mam wrażenie, że trochę różni się od większości outsorcowni. Raczej są krótsze przydziały na bardzo różne projekty, często trzeba poznawać nowe technologie itp., więc bardziej niż znajomość konkretnego frameworku liczy się odpowiedni profil psychologiczny, predyspozycje do tego rodzaju pracy i wiedza ogólna z danego języka programowania czy np. baz danych, jeśli pracujemy w data science itp., ale też bez przesady w drugą stronę (algorytmika np. nie była mocno sprawdzana; raczej: język programowania w tym na poziomie abstrakcyjnego rozumienia założeń danego języka już dla juniora + wiedza ogólna ze specjalizacji). Wygląda to trochę jak taki IT spec force, tzn. lecisz do klienta w miejscu, gdzie ten sobie nie radzi (a są to głównie topowe firmy z finansów/medyczne/informatyczne USA), robisz robotę i lecisz dalej albo lądujesz na benchu. Często po zrobieniu roboty trafiasz do tego samego klienta ale na inny projekt ale jak się wypalisz to dadzą odpocząć. Co do bencha to w było to specyficznie, ale dla mnie fajnie zorganizowane. Firma ma korzenie Białoruskie i 2/3 pracowników jest z dawnego bloku ZSRR a klienci są z USA i moim zdaniem to czuć, jest trochę amerykańsko ale bardziej socjalistycznie. Rozwijając skrót: EPAM - (eastern) European Programmers for AMerica. Było to takie "czy się stoi, czy się leży 10k się należy". Przychodził manager z projektem i można było wziąć projekt albo powiedzieć, że ci się nie podoba i czekać na kolejny. Po paru miesiącach dopiero były problemy. Podobnie jeśli projekt ci się nie podobał, szło się do managera i po jakimś czasie (szukali zastępstwa) można było zmienić albo iść na bench. Analogicznie - nie podoba Ci się manager (czy to wewnątrz, czy u klienta), zgłaszasz komu trzeba i jest ustawiany albo zmieniany. Nie było też żadnych B2B, a większość pracowników szła od razu na czas nieokreślony. Paradoks był taki, że i tak każdy (a już na pewno ja ;)) chciał pracować, bo tworzyło to fajną atmosferę, choć zarobki były i są moim zdaniem trochę poniżej średniej jak na przydzielane zadania. Nie każdemu to pasowało, ale dla mnie to był chyba największy plus Epamu i dawało super klimat. Jednocześnie Epam dawał i daje dużo możliwości rozwoju wewnętrznego, są projekty wewnętrzne, szkolenia (różnej jakości ale są), dodatkowe obszary, w których możesz się rozwijać (szkółki programowania dla dzieci chociażby). Znam przypadki, że np. ktoś przeszedł z obszaru miękkiego jako ekspert do programowania jako junior, bo miał taką fantazję. Teraz jest niestety dużo mniej projektów i czuć ciśnienie, żeby brać co jest, wybierać urlop na benchu, zaczęto oferować B2B itp. Mam jednak szczerą nadzieję, że to jest chwilowe przez sytuację na rynku i szybko Epam wróci na dawne, właściwe sobie tory! :) PS Sporo zależy od lokalizacji, moim zdaniem: Gdańsk>Katowice>Kraków>reszta.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    16.03.2023 19:42

    Pracownik

    Niestety firma jest nie poważna. Ściąg ludzi do siebie a później chce przedłużać umowę na 6, 12 miesięcy lub oferują ci niższe stanowisko z niższym wynagrodzeniem. Tłumacząc to brakiem budżetu, redukcja kosztów. Jeśli ktoś się jeszcze ludzi to będą wielkie cięcia w Polsce. Przenoszą wszystko na Białoruś i do reszty pol światka do dawnego ZSRR. Do tego ta mentalność Rosyjska. Kto pracuje to wie o czym mówię. Unikajcie tej firmy jak ognia.
    Company logo
    EPAM Systems

    23.03.2023 13:53

    Pracodawca

    EPAM stawia dobro pracowników na pierwszym miejscu, ponieważ to właśnie oni oraz ich wiedza i doświadczenie są największą wartością w firmie. Jako odpowiedzialny pracodawca zapewniamy swoim pracownikom stabilność zatrudnienia oraz dążymy do utrzymywania długotrwałych, transparentnych relacji opartych na szczerości pomimo zmieniających się warunków rynkowych. W Polsce zatrudniamy już ponad 7000 pracowników z ponad 60 krajów. To właśnie w wielokulturowości oraz różnorodności projektów i klientów, dla których pracujemy, widzimy naszą mocną stronę. Dodatkowo planujemy dalej rozwijać nasz biznes w Polsce, więc może jednak nie warto unikać nas jak ognia.
    ReviewUserIcon
    Lucek

    23.03.2023 19:20

    Pracownik

    Zgadzam sie, pracuje w EPAM już blisko 6 lat i właśnie dzięki temu, że firma w ostatnich latach mocno się rozwinęła również i wielu pracowników mogło wspiąć się po szczeblach kariery. Obecne czasy są trudne, ale mój RM i DM jasno mi mówią o przyszłości, więc ja to cenię.
    ReviewUserIcon
    PYTANIE

    06.02.2023 22:49

    Kandydat

    Czy w EPAM Systems są organizowane jakieś staże dla absolwentów ? Jeśli tak, to jakie macie o opinie?
    ReviewUserIcon
    pracownikdev

    28.02.2023 19:40

    Pracownik

    Był kiedyś taki program stażowy, ale od tego roku został zlikwidowany. Znam kogoś, kto na taki program się dostał, przeszedł rekrutacje i dostał info, że zostanie przyjęty, a potem mail, że jednak staże nie wystartują.
    ReviewUserIcon
    Amanda

    11.03.2023 19:09

    Kandydat

    Czy brak stazy to efekt kryzysu? Czy orientujecie sie Państwo czy jest planowana Java Academy?
    ReviewUserIcon
    P

    11.01.2023 22:53

    Pracownik

    Czy przy przedlużeniu umowy po zakończeniu okresu próbnego są podwyżki?
    ReviewUserIcon
    były_pracownik

    01.03.2023 10:09

    Były pracownik

    Ja pracowałem między innymi dla dużego banku inwestycyjnego. Jeśli chodzi o ubieganie się o podwyżkę to była to formalna rozmowa - umówione spotkania za każdym razem. W moim przypadku miałem cały czas świetne opinie od klienta i to na tym oparłem rozmowę. W przypadku pozytywnej albo wręcz bardzo pozytywnej opinii od klienta w zasadzie nic więcej nie potrzeba. Oczywiście też z automatu nie jest wtedy podwyżka - za każdym razem były to negocjacje, manager naciskał albo o lojalkę albo o zrobienie wewnętrznego egzaminu na wyższy poziom itd.
    ReviewUserIcon
    były_pracownik

    10.03.2023 10:01

    Były pracownik

    lojalka czyli zamiast podwyżki pensji podstawowej dawany jest bonus np 12 tys przez 1 rok czyli +1tys na miesiąc. Minus to oczywiście to że to nie podwyżka i po roku jest się w punkcie wyjścia, + najczęściej jeśli pracownik odchodzi to trzeba zwrócić całość lub proporcjonalną część - zależy jak jest sformułowana umowa. Jedyne dwa plusy dla pracownika to że łatwiej przełknąć pracodawcy ( nie tylko EPAM ) taką umowę oraz... to że ponieważ to nie pensja to przy L4 nadal jest + 1000zł a nie 80%. Tak więc z reguły pierwszą opcją będzie próba "dania podwyżki" poprzez taki bonus. Ale to już element negocjacji - zdecydowanie można wynegocjować zwykłą podwyżkę.
    ReviewUserIcon
    Mosia

    17.02.2023 16:57

    Kandydat

    Czy praca w firmie jest bezpieczna w obecnych czasach?
    ReviewUserIcon
    Mosia

    06.03.2023 20:53

    Kandydat

    Jasne, a ten benchmark to na czym polega?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    09.03.2023 07:48

    Pracownik

    Sorki, ten benchmark to była literówka na klawiaturze. Chodziło o tzw bycie na benchu czyli ławce rezerwowych. Docelowo każdy pracownik w firmie outsourcingowej powinienem być w jakimś projekcie i zarabiać dla firmy bo na tym opiera się działalność EPAM. Dłuższe bycie na benchu jest ryzykowne bo to oznacza, że taki pracownik jest nieprzydatny.
    ReviewUserIcon
    kandydat

    21.02.2023 15:06

    Kandydat

    Proces rekrutacji trwał długo, między rozmową wstępną, a rozmową z rekruterem minęły trzy tygodnie, po kolejnych trzech tygodniach dostałem feedback (i to dopiero jak napisałem do rekruterki kiedy mogę się go spodziewać). Rozmowa z rekruterem, była ok, ale sprawiał on wrażenie nieprzygotowanego. Feedback był negatywny i bardzo wymijający - nie wiedziałem czy już kogoś zrekrutowano na moje miejsce czy moje kwalifikacje były niewystarczające.
    ReviewUserIcon
    Olga S

    12.02.2023 06:34

    Pracownik

    Cześć, Jak wyglada przedłużenie umowy z próbnego na czas nie określony ile wcześniej daja znać? Czy ro ja to na ostatnia chwile?
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w EPAM Systems?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - EPAM Systems

    ul. Fabryczna 1A 31-553 Kraków

    NIP:6751458027

    KRS:0000390124

    https://careers.epam-poland.pl/
    Branża główna: Oprogramowanie - Systemy IT

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconInstagramIcon
    ReviewUserIcon
    były_pracownik

    07.02.2023 12:52

    Były pracownik

    Pracowałem jako senior dev w Epamie przez ponad 5 lat, postaram się dać jak najbardziej obiektywną opinię. Gdybym miał podsumować firmę jednym zdaniem to powiedziałbym że ogólnie mam pozytywną opinię o Epamie. Ani nie jest gorszy ani jakoś specjalnie lepszy niż inne korpo w których pracowałem Jest to firma outsourcingowa ( chociaż ma też projekty wewnętrzne ) co ma swoją specyfikę i warto o tym pamiętać - kultura pracy u klienta najczęściej jest nadrzędna do Epamu. Co oznacza że zmieniając projekt możecie trafić na zupełnie inne warunki: na przykład Epam jako firma nie ma żadnego problemu ze 100% work from home ALE to zależy od klienta, mogą być projekty gdzie obowiązkowa jest praca hybrydowa, a nawet 100% z biura ( niekoniecznie Epamowego )- zawsze to dopytajcie podczas rekrutacji bo Epam swojego podejścia na kliencie nie wymusza! metodologia pracy, podejście do testowania, elastyczne godziny pracy - zależą od klienta. ( z mojego całego doświadczenia zawodowego wynika że elastyczne godziny pracy prawie nigdy nie są problemem a np faktyczne stosowanie SCRUMA... ) pensja: gdy zaczynałem przygodę z Epamem była bardzo konkurencyjna gdy kończyłem już gorzej - nadal jedna z wyższych ale już zdecydowanie nie powalająca - jednak gdy odchodziłem pensje bardzo rosły na rynku - warto na to wziąć poprawkę atmosfera pracy/ludzie itp - generalnie pracowałem ze świetnymi zespołami, zależnie od projektu w pełni Epamowskie lub mieszane, management to już różnie - byli naprawdę świetni ludzi, byli fatalni i pomiędzy - jak wszędzie. ścieżka kariery - ( techniczna - nie wiem nic o managerskiej ) - tu jest dość dokładnie określona, i od juniora do seniora czy tam eksperta jak zwał tak zwał pracownik ma w miarę jasne kryteria jak osiągnąć i to działa, znam mnóstwo osób które przechodziły kolejne stanowiska - w tym również przynajmniej jedna osobę z HR która zmieniła dział i stanowisko. podwyżki - przy dobrych opiniach od klientów były zawsze możliwe, aczkolwiek często obwarowane np właśnie awansowaniem. Tu dużo zależy od projektu i managera. Generalnie im lepszy klient tym łatwiej uzyskać większą podwyżkę. Chociaż były osoby które miały z tym problemy. zmiana projektu - po przepracowaniu roku w danym projekcie można go zmienić - to działa, są oczywiście pewne warunki tzn musi być pozycja w innym projekcie ( dość oczywiste ), musi być dogadanie między managerami - czasem to oznacza że np wynegocjowany będzie jakiś dodatkowy czas który trzeba jednak w obecnym przepracować ale nie znam nikogo kto chciał zmienić i spełnić warunek 1 roku a mimo to mu odmówiono. relokacja - jak najbardziej możliwa - tu też znam kilka przypadków ( w tym też do Polski ). Nie interesowałem się szczegółami, ale kojarzę osoby które sobie chwaliły prostotę i szybkość ( w porównaniu do poprzedniego pracodawcy) ale też i takie które narzekały na skomplikowany proces i opieszałość w załatwianiu kolejnych kroków. Także nie wiem uczciwie jak trudna jest w praktyce. dodatkowe benefity - jest multi-kafeteria z jakąś kwotą miesięczną, z tej kwoty można wykupić dodatkowe bonusy np luxmed/medicover, ubezpieczenie na życie , bony itp. Czyli jeśli ktoś zastanawia się czy jest prywatna opieka medyczna - tak możecie to wykupić z kafeterii. Z tego co pamiętam wystarczało na opiekę medyczną, multisport i jeszcze zostawało na bony do sklepów. szkolenia - są dostępne, a wręcz wymagane :) tzn jeśli nie będziecie żadnych robić to manager zacznie was męczyć. Wewnętrzne czy online zawsze zrobicie, zewnętrzne kilkudniowe - tu musi się klient zgodzić, aczkolwiek przynajmniej w moim projekcie nasz manager naciskał niechętnego klienta i taką zgodę dla paru osób miał. Były też wyjazdy na konferencję. nadgodziny - tu zależy od klienta ale też naprawdę jest wsparcie Epamu - nie zgadza się Epam na bezpłatne nadgodziny ( bynajmniej nie altruistycznie :) oni też tracą gdy klient dostaje ekstra darmowe godziny pracy ). Tu jednak rada do absolutnie każdej i każdego czytającego bez względu na firmę - bądź asertywny/asertywna. Nie raz znałem szefa który mniej lub bardziej delikatnie naciska na konieczny bezpłatny overtime ale stanowcze ( nie znaczy chamskie ) postawienie sprawy że nadgodziny tylko odbierane lub płatne - działa. Albo zapłacą/oddadzą albo się okazuje że jednak nie trzeba. bonusy - zależnie od projektu, ja miałem projekt gdzie były regularne i mniej więcej jasno określone zasady, ale miałem też taki gdzie ie było żadnych rekrutacja - tu nie pamiętam dokładnie ale na pewno jest 1 rozmowa techniczna ze specjalistami z Epamu oraz może być z klientem. Tu pamiętajcie że Epam was rekrutuje do pracy przy projekcie u klienta więc ostateczna decyzja leży po stronie klienta - oprócz procesu Epamu nakłada się też dodatkowy proces klienta jeśli tego wymaga - co oznacza że tak naprawdę opinie o rekrutacji są niewiele warte. Możecie mieć zupełnie inne doświadczenia, nawet niż kolega rekrutowany razem z wami do innego projektu.
    ReviewUserIcon
    Zainteresowana

    16.11.2022 18:33

    Kandydat

    Jak to jest z podwyżkami i premiami? Są czy nie ma? Jeżeli są to na jakich warunkach?
    ReviewUserIcon
    Nowy

    06.02.2023 08:54

    Pracownik

    @były_pracownik Długo pracowałeś w epam? Czy powodem odejścia były właśnie "smaczki" firmy outsourcingowej?
    ReviewUserIcon
    były_pracownik

    07.02.2023 11:57

    Były pracownik

    Powyżej 5 lat. Powodem odejścia była korzystniejsza oferta, ogólnie nie pracowało mi się źle. Fajny zespół fajny szef, kiepski klient :). Na rynku pracy mam kilkunastoletnie doświadczenie i ogólnie uważam że Epam nie jest ani specjalnie lepszy ani gorszy niż inne firmy. Jednak fakt jest że firma outsourcingowa ma swoją specyfikę, więc potencjalnym kandydatom radzę zastanowić się czy dla nich to ok, chociaż też nie ma co tu demonizować.
    ReviewUserIcon
    anonim

    15.12.2022 21:08

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    zgadzam się

    19.12.2022 16:08

    Kandydat

    oj tak tak, popieram, niech idą sobie
    ReviewUserIcon
    Noname

    18.08.2022 22:06

    Kandydat

    Miałem rozmowę techniczna na stanowisko Software Developera. Od razu powiem, że dla mnie nie ma żadnej tragedii jak nie dostaję propozycji po rozmowie, to jest normalne i może być do tego mnóstwo powodów. Wystarczy ze po prostu firma powie - nie, o zadne szczegoly sie nie dopytuję bo i tak prawdy nikt nie powie. Natomiast tym razem po rozmowie dostałem absurdalny feedback, że się nie znam na podstawowych rzeczach, ale że mój poziom został jednak oszacowany na mida. Mimo tego, że jestem na poziomie mida nie zaoferuja mi nic. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    żaba

    09.12.2022 12:09

    Pracownik

    A możesz podać konkretne przykłady? Czy tylko powielasz cudze opinie? Bo firma od początku wojny organizuje pomoc dla Ukrainy i nawet ewakuowano pracowników i ich rodziny praktycznie od momentu wybuchu wojny.
    ReviewUserIcon
    Marek

    09.12.2022 13:34

    Pracownik

    Ja to widzę zupełnie inaczej https://www.epam.com/support-ukraine. Na pewno nie da się pomóc każdemu, ale bardzo wiele osób znalazło dzięki EPAM schronienie w Polsce i na zachodzie, może rozpocząć nowe życie czy przeczekać do czasu kiedy sytuacja się ustabilizuje.
    ReviewUserIcon
    Miros

    12.12.2021 16:36

    Pracownik

    Cze, Orientuje sie ktos czy w tym roku beda jakies benefity na swieta?
    ReviewUserIcon
    Luzik

    04.05.2022 15:53

    Pracownik

    A ja nie dostalam nic, to jak to jest? W Krakowie dawali?
    ReviewUserIcon
    Były

    25.11.2022 01:22

    Były pracownik

    hm, nawet dużo jak na taką firmę jak EPAM
    ReviewUserIcon
    Lu

    11.10.2022 15:25

    Były pracownik

    Byłam kontaktorem przez 2 miesiące i niestety żadna wystawiona przeze mnie faktura nie została opłacona o czasie - pierwsza po tygodniu od terminu zapłaty (po wielu wysłanych mailach i tickecie zgłoszonym w systemie supportowym), druga - jeszcze nie wiem, dzisiaj jest 4ty dzień po terminie a pieniędzy na koncie nie widać. Nie polecam. Jak dla mnie brak szacunku dla współpracowników.
    ReviewUserIcon
    Kontraktor

    10.11.2022 20:04

    Były pracownik

    Potwierdzam, nagminny problem w firmie. W taki sposób traktowani są ludzie z jdg.
    ReviewUserIcon
    Gosia

    24.11.2022 21:44

    Były pracownik

    też potwierdzam
    ReviewUserIcon
    anonim

    27.05.2022 17:04

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ciekawa

    28.05.2022 11:27

    Kandydat

    Jakiej części firmy dotyczy ta opinia? Chodzi o szeroko pojęte IT i pracę projektowa? Jakiego biura? Kraków, Warszawa, Trójmiasto?
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    19.11.2022 17:45

    Inne

    A co to była za opinia? Bo została usunięta
    ReviewUserIcon
    Poszukujący

    18.11.2022 13:40

    Kandydat

    Podzieli się ktoś może informacjami o stanowiskach w payroll accountingu? Jak wygladają zespoły, na jakie wynagrodzenie można liczyć, no i czy generalnie warto? Z góry dzięki
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    20.10.2022 10:07

    Inne

    Czy rozmowa rekrutacyjna w EPAM Systems odbywa się również w języku angielskim?
    ReviewUserIcon
    Hehe

    10.11.2022 20:02

    Były pracownik

    Na spotkaniach z klientem:p w polskich biurach i na wielu wewnętrznych spotkaniach jest masa rosyjskiego. Nawet na dużych zebraniach gdzie są ludzie nieznający rosyjskiego, przekradają się rosyjskie zwroty.
    ReviewUserIcon
    Nowa

    11.11.2022 09:18

    Pracownik

    Ja praktycznie dopiero zaczynam więc niewiele doświadczyłam. A Ty długo pracujesz tam?
    ReviewUserIcon
    Finanse

    19.09.2022 21:22

    Kandydat

    Hej, czy może ktoś napisać jak się pracuje w finansach? Jakich zarobków można się spodziewać? Chodzi o stanowisko analityka finansowego lub w planowaniu finansowym
    ReviewUserIcon
    Anon

    12.08.2022 00:44

    Kandydat

    Wziąłem udział w rekrutacji, rozmowa z HR (PL) była jak najbardziej ok. Ale rozmowa techniczna... to było jakieś nieporozumienie. Po pierwsze, rekruter się spóźnił na rozmowę. Był to na 100% obcokrajowiec, mówił wyłącznie po angielsku z charakterystycznym akcentem. Ważny szczegół - nawet nie włączył kamerki na czas rekrutacji... jak się okazało, nie bez powodu. Rekruter w trakcie rozmowy zajmował się czymś innym, właściwie to zadawał pytanie, ja miałem prowadzić monolog... a gdy sam się do niego zwróciłem, po chwili ciszy był widocznie zaskoczony i prosił o powtórzenie tego, co powiedziałem. Tragedia po prostu. A po rozmowie dostałem od niego negatywny feedback... gdzie jako 'minusy' podawał rzeczy, które omówiłem podczas rozmowy. Mówiąc wprost - strata mojego czasu. Jak osoby zaangażowane w rekrutację są tak zajęte, to powinny (działając fair dla kandydata) przełożyć rozmowę albo oddelegować inną osobę na spotkanie. Totalny brak profesjonalizmu, widać organizacyjny chaos w firmie i brak szacunku do kandydata.
    ReviewUserIcon
    Anon

    12.08.2022 17:17

    Kandydat

    Czy ja gdzieś napisałem że angielski był problemem? Chyba nie? Skoro projekty są dla klientów zagranicznych no to chyba oczywiste, że będzie angielski na rozmowie. Proszę się nie czepiać każdego słówka - chyba problem dotyczył tu zupełnie czegoś innego
    ReviewUserIcon
    Anon

    12.08.2022 17:36

    Kandydat

    Czy ja gdzieś napisałem że angielski był problemem? Chyba nie? Skoro projekty są dla klientów zagranicznych no to chyba oczywiste, że będzie angielski na rozmowie. Proszę się nie czepiać każdego słówka - chyba problem dotyczył tu zupełnie czegoś innego
    ReviewUserIcon
    dev

    12.08.2022 15:16

    Kandydat

    Widać, że firma ma świetne podejście do PRu - jeśli ktoś im wytknie słusznie błąd lub zaobserwuje problem, taką wypowiedź cenzurują. Widać, firma nie potrafi przyjąć krytyki i podjąć działań naprawczych, tylko po prostu usuwa negatywne opinie i udaje, że nic się nie stało i jest świetnie. Wziąłem udział w rekrutacji, gdzie na rozmowie technicznej rekruter nawet nie pofatygował się by włączyć kamerę - nie bez powodu, bo tak naprawdę by wyszło, że zajmuje się czymś innym. Jakakolwiek interakcja/zadanie pytania z mojej strony była poprzedzona dużą pauzą i prośbą o powtórzenie. Dramat. Dostałem odmowę, gdzie jako feedback miałem wypunktowane to, co w zasadzie omówiłem na rozmowie, tylko rekruter mnie całkowicie nie słuchał... Jeśli faktycznie rekruterzy są tak zajęci, to taktowne byłoby przeniesienie terminu spotkania bądź oddelegowanie innego rekrutera, a nie przeprowadzenie rozmowy w ten sposób. Przebija się przez to brak szacunku do kandydata.
    ReviewUserIcon
    Bezpiecznik

    24.07.2022 09:22

    Kandydat

    Aplikowałem na jedno na stanowisko security energieera. Nie miałem żadnego preinterview - gdzie m.in chciałem zapytać czy firma spełni moje wymagania finansowe i kilka innych pytań jeszcze miałem, ale dostałem linki do firmowych testów. Tak to tutaj działa?
    ReviewUserIcon
    Aneta

    12.03.2022 08:15

    Kandydat

    Hej! Widzialam ogloszenie do zespolu HR, jakie zarobki i atmosfera sa w zespole, warto probowac?
    ReviewUserIcon
    benek

    21.06.2022 17:54

    Pracownik

    Zarobki ok.
    ReviewUserIcon
    Susi

    25.06.2022 21:02

    Kandydat

    Ale w kadrach ?
    ReviewUserIcon
    x

    19.06.2022 14:15

    Kandydat

    Dwie sytuacje: 1. Rozmowa techniczna gdzie byłem przekrzykiwany i przerywano mi cały czas. 2. Dostałem propozycję a później zero kontaktu.
    ReviewUserIcon
    Redone

    11.02.2022 15:38

    Kandydat

    Po wstepnym kontakcie poprzez linkedin i odrzuceniu oferty z powodu zbyt niskich widełek rekruter namawia, przekonuje i fonalnie wraca z informacja, że nie szkodzi, wiecej tez wchodzi w rachubę. Rozmowa techniczna, ktorej tresciowo ani jakosciowo tez nie mozna nic zarzucic. A pozniej klapa. Zero kontaktu ani feedbacku, nie istotne czy pozytywnego czy negatywnego. To ogolnie pokazuje stosunek do ludzi (przedmiotowy) i myslalem ze jest juz reliktem przeszlosci w 2022 roku. Sam przeprowadzam rozmowy rekrutacyjne z kandydatami i feedback oraz podziekowanie za poświęcony czas dostaja w trakcie do 1 dnia. Jakies zasady chyba powinny obowiazywać.
    ReviewUserIcon
    Davi

    23.02.2022 21:34

    Kandydat

    Mam podobnie. Rekruter niepoważny na każdym etapie - ostatecznie nie wrócili z feedbackiem a następnie znowu napisali na LInkedin czy jednak może jestem zainteresowany jakas inna pozycja. Na prosbe o feedback o poprzedniej znow Pani zamilkla.
    ReviewUserIcon
    Gosia

    14.06.2022 16:02

    Były pracownik

    potwierdzam
    ReviewUserIcon
    XXX

    31.05.2022 19:59

    Kandydat

    Cześć, czy na stanowisku 100% zdalnym jest możliwość pracy częściowo zza granicy? Jeżeli nie to dlaczego?
    ReviewUserIcon
    Gosia

    14.06.2022 15:56

    Pracownik

    mają coś takiego jak epam anywere i jest inna polityka, wiąże sie to z wypadkami przy pracy ubezpieczeniem i opodatowaniem
    ReviewUserIcon
    Marek

    01.06.2022 00:06

    Kandydat

    Czy w przypadku odrzucenia podczas procesu rekrutacyjnego dostaje się jakiś feedback?
    ReviewUserIcon
    Gosia

    14.06.2022 15:55

    Były pracownik

    Tak jesli do procesu przypisany jest odpowiedni rekruter
    ReviewUserIcon
    Kandydat_QA

    03.06.2022 13:48

    Pracownik

    Cześć! Może się ktoś podzielić opinią na temat pracy na stanowiskach z obszaru QA? Jak wygląda praca testera w tej firmie? Czy zarobki są adekwatne do standardów rynkowych czy może zaniżone lub bardzo zachęcające? ;)
    ReviewUserIcon
    Pytajnik

    07.03.2022 15:16

    Kandydat

    Na jakie zarobki można liczyć w dziale TA? 8k brutto dla regular IT researchera jest osiągalne? Zastanawiam się nad wzięciem udziału w rekrutacji.
    ReviewUserIcon
    Luzik

    04.05.2022 15:51

    Były pracownik

    Nie dostaniesz 8k brutto.
    ReviewUserIcon
    TA

    05.05.2022 12:54

    Pracownik

    w podstawie nie, ale z bonusami duzo więcej :)

    Zostaw merytoryczną opinię o EPAM Systems

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.