Rankomat.Pl

3.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Rankomat.Pl

Dolar
 Rekomendacja

Ludzie ta praca to jest call center i nie ma za wiele wspólnego z poważną firmą ubezpieczeniową. Z podstawy dostajesz groszę a żeby wyrobić jakąś premię dziennue nusisz dziennie sprzedać 50 ubezpieczeń. Komedia. To jest nierealne.Pracowałem wcześniej w Generalli. Ludzie Rankomat to fabryka gdzie za każde pomylone słowo albo niedowiedzenie kwesti obcianają Ci premię. Najlepsze że jak wystawisz komuś polisę a ten nie zapłaci to obcinają Tobię bo klient nie uregulował. Zarobki nic z poważnymi toważystwami ubezpieczeniowymi nie mają wspólnego. Uważajcie!

Sylwia Krawiecka
@Dolar

Drogi Dolarze, Specyfiką pracy w naszej firmie jest praca przy komputerze i na słuchawkach. To co nas wyróżnia na rynku, to na pewno to, że nasi pracownicy dzwonią do Klientów, którzy byli u nas na stronie i szukali ubezpieczenia na swój samochód. Dodatkowo, każdy pracownik ma swoje stanowisko pracy, które dobrowolnie może zaaranżować. Dbamy też o komfort pracy, nowoczesne biuro, świeże owoce, profesjonalne ekspresy do kawy itp. Jeśli chodzi o wynagrodzenie, wszystko zależy od osiąganych wyników i realizacji założonych planów, natomiast jeśli chodzi o średnie wynagrodzenia w dziale sprzedaży, to wynoszą ok 4000zł brutto. W związku z tym, że jesteśmy instytucją finansową stosujemy się do wytycznych nałożonych przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe oraz KNF. Pewne komunikaty muszą zostać przekazane w rozmowie. Jeżeli pracownik notorycznie łamie procedury faktycznie mogą być wyciągnięte konsekwencje, natomiast zawsze przed ich wyciągnięciem temat jest z nim analizowany. Potrącenie nie wynikają z tego, że zależy nam na „ obcięciu” premii lub naszej złej woli, są one wynikiem ciężkich naruszeń, które mogą negatywnie wpłynąć na Klienta lub współpracę z danym Towarzystwem Ubezpieczeniowym. Zawsze przy tworzeniu procedur zależy nam na profesjonalnej obsłudze Klienta jak i bezpieczeństwie naszego pracownika.

7
Pracownik
@Sylwia Krawiecka

Ale bredzisz :D Zarobki spadają na łeb na szyję, a kierownicy są niedoszkoleni, przez co podają błędne informacje, a konsultanci i agenci tracą przez to kasę.

Sylwia Krawiecka
@Pracownik

Drogi Pracowniku, Każdy ma prawo do wyrażania swoich odczuć, natomiast nie zawsze jest tak, że nasze opinie są zgodne z faktami. Nasi Kierownicy przechodzą systematycznie szkolenia oraz dzwonią do klientów, aby miel możliwość podnoszenia swoich kompetencji. Oczywiście nie ma ludzi nieomylnych i nie ma osób, które znają odpowiedz na każde pytanie, co nie zmienia fakty, że dbamy aby cały czas systematycznie poszerzać naszą wiedzę. Wspominasz o "kasie". Wynagrodzenia są monitorowane, nie ma tendencji spadkowej i pensje są na takim samym lub wyższym poziomie z miesiąca na miesiąc. Przykro mi, że nie zgadzasz się z moją odpowiedzią. Mam jednak wrażenie, że nawet opierając się na faktach - Ciebie nie przekonam. Życzę Ci powodzenia na Twojej drodze zawodowe.

Co ????
@Sylwia Krawiecka

4000zl ???? Hahaha Kto tyle dostaje ???? Napewno nie pracownicy w CC. Ja nawet niemam tyle :( a pracuję na wyższym stanowisku.

Pracownik
@Co ????

To wróć na CC lekko tyle dostaniesz :)

Xyz
@Pracownik

Chyba podstawa plus premia brutto przed odliczeniem potrąceń za nieopłacone polisy ????

Adr
@Xyz

Sorki, ale trzeba już nic nie potrafić żeby w Ranko na CC nie wyciągnąć 4k na rękę! Można pisać różne rzeczy, że może praca monotonna, że to tylko praca na CC. Ale to są ubezpieczenia, których wszyscy ludzie potrzebują, sprzedaje się to mega łatwo porównując do dowolnego innego CC i zrobienie 4k to nie jest szczyt marzeń. 95% doradców robi tyle i dużo więcej. Wystawiasz recenzje sobie, a nie pracy!

1
Xyz
@Adr

Realizując plan jakoś nigdy więcej niż 1500 zł nie wyciągnąłem na premii

1
Elli
@Adr

Wybacz ale 4 tys na jakim stanowisku dostajesz bo 3 tys rozumiem ?

konkrety
@Dolar

Przecież to nie jest firma ubezpieczeniowa, tylko porównywarka która sprzedaje m in ubezpieczenia ????????‍♂️

Pracownik
@Co ????

4k na rękę jest do zrobienia na sprzedaży bez problemu :) jestem na niej od niedawna i już dostaję mniej więcej tyle - oczywiście mowa tu o podstawie + premii Zamiast narzekać i tyle szczekać radziłbym wziąć się do pracy i przestać chodzić na papierosowe ploteczki A może wpisujesz Tomek zamiast Tomasz i dlatego źle weryfikuje przez co mało sprzedajesz? :(

..
@Pracownik

Jeśli jesteś od niedawna to pewnie jeszcze nie dostajesz potrąceń za nieopłacone polisy. Zacznie się za trzy miesiące....

Doradca CC
@..

Nie obraź się, ale zaskakują mnie takie opinie. Jeśli klient nie opłacił polisy, którą sprzedałeś/sprzedałaś, to naprawdę uważasz że firma i tak powinna Ci zapłacić prowizję? Potrącenie jest dlatego, że tak naprawdę nie udało się sprzedać polisy - przecież gdyby firma płaciła od nieopłaconych polis to możnaby od niej wyciągnąć miliony każdego miesiąca, poszłaby z torbami, a pracownicy nie mieliby już gdzie i po co przychodzić.

..
@Doradca CC

To ciekawe jak wyjaśnisz fakt, że co miesiąc sprzedawcy muszą sprawdzać w ufg po numerze rej lub vin i okazuje się że większość tych "nieopłaconych" polis ma takie same numery jak obecne wykupione przez klientów? Troszkę to niesprawiedliwe gdy nawet nie ma żadnego odzewu, mimo zgłoszenia...

Doradca CC
@..

Tak, sam sprawdzam w ufg i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby mi pociągnęli z premii, gdy polisa jest opłacona! Czemu Ciebie spotyka taka krzywda?! Jak firma miałaby się bronić przed tym, gdybyś poszedł do sądu?! Opowiadasz niestworzone rzeczy.

Jarosław
Inne
@Doradca CC

Na jaką podstawę wynagrodzenia może liczyć aktualnie nowo zatrudniona osoba w tej firmie? Chciałbym zweryfikować, czy warto aplikować i ubiegać się o zatrudnienie.

abcABC
@Jarosław

z tego co wiem, obecnie nie ma rekrutacji. ciezkie czasy.

Elli
@Pracownik

Prosze podaj stanowisko na jakim dostajesz co najmniej 4 tys bez nadgodzin pytam i z potraceniami za polisy

Jarosław
Inne
@abcABC

Mam przez to rozumieć, że praca w firmie jest na tyle stabilna, że nie ma sytuacji, gdzie pracodawca wręcza wypowiedzenie zatrudnionym osobom? To dla mnie bardzo ważna informacja.

abcABC
@..

Drogi doradco, a raczej T. Najpierw zapytaj w jaki sposób rozliczaja te,Twoim zdaniem, opłacone (a raczej windykowane) polisy Twoi pracodawcy. To chyba oczywiste, ze nikt nie wypłaci Ci za cos, za co sam nie dostał pieniedzy. Masz z takiej nieopłaconej polisy przypis, ktory przekłada sie na premie. Wiec nie wprowadzaj w bład.....

Darek
@Doradca CC

Firma zarabia kasę na bazie danych klientów które pracownicy tworzą i przekazują do firm ubezpieczeniowych. Czy klient opłaci polisę czy nie to i tak kierownictwo swoje zarobi

ANONIM
@Xyz

no czyli podstawa plus premia 4tyś wyjdzie...

ANONIM
@Doradca CC

co dokładnie masz na myśli mówiąc o potrąconych polisach? To, że klient całkiem odstąpił od umowy czy to ,że spóźnia się z płatnością (bo przecież są konkretne powody życiowe ,losowe)

?yyyyy?
@Elli

Chyba ty tyle dostajesz hajsu w wawie na ciepłym stołeczku . Napewno nie w CC. Nie wierzcie w takie rzeczy ze płacą tu kokosy. Jak się dostanie premie to max 1500zl. Nigdy nowy pracownik nie dostanie 4tysi! Trzeba by tu pracować z 10 lat i mieć dobre plecy i układy żeby mieć tyle. Byłam na rekrutacji we Wrocku. (usunięte przez administratora)

Pracownik
@?yyyyy?

Co trzeba zrobić żeby mieć taką premie wow ???? Ja tu już kilka lat pracuje i to nie w CC ale tyle nigdy nie miałam

pracownik
@Pracownik

pracować na sprzedaży i utrzymywać dobre wyniki , ja pracuje kilka lat i mam spokojnie powyżej 4 tys.

Bielsko
@pracownik

Ile jest takich ludzi w firmie co ma te 4 ?? Na palcach jednej ręki można ich wymienić. Wiec nie pisz tu takich bzdur ze wszyscy maja super wynagrodzenia za prace.

Pracownik
@Bielsko

A czy gdzieś padło słowo wszyscy w mojej wypowiedzi??? Trzeba się starać i tyle jak pracujesz tylko żeby zrobić 100 % to nie oczekuj zbyt wiele

Pracownik na wypowiedzeniu.
@Sylwia Krawiecka

Niestety, dostałem wypowiedzenie za błędy które nie zostały wcześniej przeanalizowane ze mną przez kierownictwo i trenera, dlatego byłem bardzo zaskoczony, że nie poinformowano mnie o popełnianym przeze mnie nieświadomie błędzie który mógłbym za w czasu skorygować. Dowiedziałem się o nim dopiero dostając wypowiedzenie. Czy to przez sytuację z koranawirusem jest ta cała bieganina w firmie, wielki szał i chaos który sprawił, że zapomniano o poinformowaniu pracownika o poprawieniu jego błędów w pracy? Po prostu przełożeni nie zadbali o swoich podwładnych należycie i ktoś musiał stracić głowę.

Sylwia Krawiecka
@Pracownik na wypowiedzeniu.

Drogi pracowniku, bardzo mi przykro, że otrzymałeś wypowiedzenie. Standardy pracy w naszej firmie są takie, że pracownik zawsze jest informowany np. o błędach w rozmowach i ma czas na ich poprawę. Nie przypominam sobie sytuacji, zwolnienia pracownika przez jednostkowy, nieświadomy błąd, który nie wynika z zaniedbania swoich obowiązków, czy nieprzestrzegania procedur. W ostatnim czasie faktycznie rozstaliśmy się z pracownikami, którzy łamali procedury w naszej firmie, narażając firmę na stratę, lub były to działania mające wpływ na negatywny wizerunek firmy. Pracownicy już na szkoleniach wstępnych są informowani, jakie działania są w firmie niedopuszczalne i niezgodne z zasadami, jakimi się kierujemy, min. jest to życzliwość.. Trudno jest mi odnieść się do Twojej indywidualnej sytuacji. Przed każdym rozstaniem się z pracownikiem, bez pośpiechu i wnikliwie analizujemy sytuację. Natomiast jeżeli nie otrzymałeś szczegółowej informacji, czym była podyktowana taka decyzja, skontaktuj się z naszym HR Business Partner – Patrycją.

Były pracownik

Każdemu odradzam. Wszyscy Ci, którzy pracują dłużej niż rok, wiedzą jak bardzo w firmie się pozmieniało. Kiedyś na prawdę można było fajnie zarobić, a teraz o wszystko ucinają kasę. Coraz więcej wymagań, a coraz mniej wyplaty. Z miesiąca na miesiąc podnoszone są plany, żebys tylko nie zarobił zbyt wiele. A poza kwestiami finansowymi. .. Kierownikami zostają osoby bez wiedzy, osoby które liczą konkursy i premie zawsze zrobią jakieś błędy. Ile będziesz musiał zrobić na nowy miesiąc dowiadujesz się ostatniego dnia. Na święta łaskawie 100zl dadzą. W kadrach coś załatwić to też cud. Pasek dostajesz dwa dni przed premia. Wszystko na wariackich papierach. Fakt biuro jest ok, ekspresy są, ale jeżeli chcesz zostać na dłużej to lepiej się zastanów, bo pracowników z dłuższym stażem traktują gorzej niż nowych.

Sylwia Krawiecka
@Były pracownik

Były pracowniku, jeśli chodzi o wynagrodzenie nie odnotowaliśmy spadku a wręcz przeciwnie. Średnie wynagrodzenia są w dalszym ciągu na tym samych, lub wyższych poziomach z miesiąca na miesiąc. Temat pensji jest na bieżąco monitorowany. Jeśli chodzi o realizację planów. Zarówno firma jak i każdy pracownik z osobna, ma ustalony plan, gdzie wszystkim zależy, aby go zrealizować. Dzięki inwestycjom w reklamę, jaką emitujemy, coraz więcej klientów może skorzystać z naszej pomocy przy zakupie ubezpieczenia. Tak się też dzieje, a nasi agenci dzięki temu mają klientów. Emisja reklamy jest jednym z czynników wpływającym na możliwość realizacji planu , a zapewniam Cię, że firma podejmuje znacznie więcej działań abyśmy mogli sprzedawać ubezpieczenia większej liczbie Klientów. Co do kadry kierowniczej, to tak jak już wcześniej pisałam, kierownicy stale podnoszą swoje kompetencje, niejednokrotnie też sami rozmawiają z klientami, aby jak najlepiej zrozumieć zarówno potrzeby klienta, jak i pracownika. Są to tzw. „praktycy”. Każdy nasz kierownik sam przysłowiowo „ siedział na słuchawkach”. Nie ma ludzi nieomylnych i każdemu może się zdarzyć błąd czy pomyłka, nie mniej, zawsze staramy się je minimalizować. Między innymi, dlatego też pasek z premią otrzymujesz dwa dni przed wypłatą (standardowo powinieneś go otrzymać w dniu wypłaty), abyśmy mieli czas na sprawdzenie, czy wszystko jest poprawnie naliczanie i abyś w razie błędu uniknąć pomyłki. Cieszę się, że jest jednak element, jaki Ci się podoba. Biuro, dostrzegłeś pozytywy pracy w naszej firmie, to miłe. Pozostaje mi życzyć Ci powodzenia w dalszej karierze zawodowej i trzymam kciuki, żeby innemu pracodawcy udało się spełnić Wszystkie Twoje oczekiwania.

Wikr

Wyłudzacze danych osobowych. Po co im dane osobowe osób sprawdzających? Chyba na handel

Abe
@Wikr

No, CV do pracodawcy wysyła się raczej z danymi osobowymi ;) To strona dotycząca opinii pracowników, nie klientów ;)

Pracownik2
@Wikr

A skąd mamy wiedzieć jaką ma pan historię ubezpieczenia? Uwierzyć na słowo? Firmy i tak to sprawdzają. Zawyżanie lat i mówienie o braku szkód przy trzech dzwonach już nie przejdzie :) Wielce VIP incognito haha w dobie Internetu

Agent Bartosz

Moja opinia dotyczy kontaktu a raczej jego braku z managerem systemu lead. Był pan Szymon kontakt był zerowy. Jest Pani Magda kontakt jest taki sam. Odradzam współpracę. Od miesiąca próbuje dokonać zmian w mojej wizytówce. Zamiast to załatwić z Panią Magdą to jestem przekierowany gdzieś do jakiejś kobiety co zajmuje się zupełnie czymś innym chyba bo nie rozumie nawet co ja od niej chce i kaze mi pisać e-mail w tej sprawie. Druga sprawa dlaczego nie można załatwić procesu reklamacji przez telefon ??? To takie trudne porozmawiać ? I załatwić sprawę? Od 2 tyg. Próbuje się dodzwonić to albo nikt nie odbiera albo głupie tłumaczenia. Pani manager jest na spotkaniu. Pani manager jest poza biurem i tak w kółko. Ciężko się dogadać z tą firmą.

Agent Bartosz
@Agent Bartosz

Pani Agnieszko, Bardzo dziękuje za pomoc.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zdalna rozmowa przez internet. Mila atmosfera, profesjonalne pytania, poinformowano mnie kiedy dostane odpowiedź i tak sie stalo. Warunki do ustalenia, bardzo elastyczne warunki umowy. Jasny system placowy, zero ukrytych punktow. Ogolnie wszystko na plus.

Pytania

Jakiego pracownika zyska rankomat, 3 cechy dobrego sprzedawcy, jaki to trudny klient, jak z Dyspozycyjnościa, puszczony zostal fragment rozmowy z klientem, zatrzymano nagranie mialam dokonczyc rozmowe najlepiej jak sie mi wydaje.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Rankomat.Pl?

QWERTY
@Pytanie

Czy to prowokacja? Pieniądz tylko i wyłącznie jest cenioną wartością :) Takie mamy czasy i klimat

pracownik
@QWERTY

Serio? Cenisz tylko pieniądz? Bo ludzie tworzący tą firmę pracują i ciężko i mądrze, pomagają klientom oszczędzić na ubezpieczeniu, więc co by nie było dbają o dobro tych klientów... zbierają też pieniądze a to na zwierzęta, a to na dom dziecka... więc jakoś nie wydaje mi się, że jedyne co ta firma ceni to pieniądz.

Wtajemniczony
@pracownik

@pracownik powinieneś mieć nick „pracownik od PR”. Oczywiście, że hajs. Zrzutki którymi chcesz pudrować wizerunek firmy były inicjatywą pracowniczą, do której firma dołożyła marne grosze. A to że firma pomaga klientom, no tak, ale to efekt uboczny. Raczej nikt tam się nie zachwyca „och, pomogłem temu klientowi” , a raczej „o, spoko może uda się zdobyć premie jak jeszcze dwóch kupi”

Posejdon

Byłem na rozmowie o pracę swego czasu, chyba się nie spodobałem Pani rekrutującej damie , no mieli niby zadzwonić na 100% ale do dnia dzisiejszego cisza...

Ludwika

wszystkich, że przyjmują to akurat nie sądzę, patrzą na "warunki" jakie ktoś ma tzn. wygląd ( ładne, szczupłe młode dziewczyny to są porządane do tej pracy , bez podtekstów oczywiście :-) ) a mężczyźni to chyba nie bardzo do tej pracy... To, że do Ciebie Posejdon nie zadzwonili ( nieładnie, mogli chociaż powiedzieć , że rekrutacja na NIE ) ale to akurat powinieneś się nawet cieszyć, ta praca to zwykle CallCenter ...

CC
@Ludwika

Powinieneś się cieszyć ze cię nie przyjęli. Kasa jest tu słaba. Ja pracowałem na CC we Wrocławiu. Ciężko się utrzymać w mieście przy takich kosztach z pracy na słuchawce. Musiałbym mieszkać w biurze haha żeby było taniej i pracować ponad 300% normy żeby zadowolić szefostwo.

Chce pracować
 Pytanie

Czy ktoś się orientuje jak dostac się do Rankomatu we Wrocławiu ? Bo widziałam ze jest tu biuro. Szukają kogoś do pracy ?

Emka
 Rekomendacja

Widziałam, pracowałam, doświadczyłam. Pracowałam i nie raz widziałam jak ta pani robi g. Burze z byle czego. Najmniejszy problem wyrasta do ogromnych rozmiarów. Jak przez jakiś czas był spokój to ona potrafiła wymyślić jakiś problem żeby tylko coś się w firmie działo. Szkoda ze ludzie musza się zwalniać z pracy przez to ze ktoś w biurze nie umie się zachowywać. Sama doświadczyłam tego i dziwie się jak to możliwe ze po tylu latach nic się nie zmieniło?

Pytanie
@Emka

Nie pomyliły ci się firmy czasem ? Nie wiem czego i kogo dotyczy to co tu napisałaś.

Emka
@Pytanie

Ludzie ze starego ubona wiedza o co chodzi.

GOSC

Bardzo niskie zarobki, odradzam!

Pracownik
@GOSC

Jak szukasz na jakiś czas dorywczo to ok ale więcej płacą w McDonalds. Przykre ale prawdziwe.

Pracownik2
@Pracownik

Jak nie ogarniacie rozmów z klientami i jesteście zwykłymi leserami to i pieniądze małe. Współczuję przyszłym pracodawcą, jak dostaną takich leniwych nierobów.

Aga B.

Każdy ma swoją opinię, pozytywną lub negatywną (trzeba to uszanować) i nawet Ci zadowoleni pracownicy muszą sobie czasem ponarzekać (nawet ja). Warto spróbować swoich sił w tym zawodzie, ja zaryzykowałam i pracuję tutaj już kilka lat. Poznałam fajnych ludzi, z którymi do dziś mam kontakt (mimo, że już nie pracują), potrzebowałam coś załatwić, na następny dzień było gotowe, wypłaty (u mnie) są na bardzo dobrym poziomie, jedyny mały minus to godziny pracy ale w większości firm jest z tym problem ..... Jeżeli szukasz pracy to spróbuj, może Ci spasuje jak tym, którzy już tu trochę pracują :)

Mariusz
Inne
@Aga B.

Czy możesz napisać na jakim stanowisku pracujesz? Wygląda na to, że jesteś zadowolona z warunków zatrudnienia w Rankomat.Pl. Zechcesz powiedzieć jak ma się do tego wynagrodzenie? Czy również jest dla Ciebie satysfakcjonujące?

Aga B.
@Mariusz

Zarobki miałam na dobrym poziomie

Ęą
@Aga B.

Ciekawe kto ci kazał to napisać ?

Pytanie
 Pytanie

Znalazłem w internecie ofertę pracy na stanowisku Specjalista ds. Social Media. Proszę powiedzcie jak wyglada sytuacja w firmie i jaka jest atmosfera pracy? Warto składać CV ? Jak wyglada proces rekrutacji ?

CC Klaudia
@Pytanie

Byłam wczoraj na rekrutacji na słuchawkę we Wrocławiu. Nawet ok. Rekruterka jest miła i wie kogo potrzebuje do tej pracy. Ja mam pozytywne wrażenia po tym spotkaniu.

Mac

Jeśli ktoś szuka pracy w której bardzo dużo mówi, nie boi się przemęczenia psychicznego, a zarazem nie będzie rozpaczał jak nie zarobi wiele więcej niż podstawa to praca dla niego. To tak w skrócie a teraz konkrety, a będzie ich sporo bo taki tez jest staż pracy w tej firmie. Z plusów na pewno kuchnie, łazienki wszystko to co potrzeba to jest, papier, kawa, herbata, cukier, woda. Nie ma w firmie a przynajmniej w oddziale w BB jakiś nadętych pracowników. Co do kierowników i trenerów to większość super, natomiast niestety są tacy którzy mają zdecydowanie zbyt wysokie ego, na szczęście ja do nich nie trafiłem (do ich grup). Kierownicy niestety nie wszyscy mają wystarczającą wiedzę czy kompetencje. Aczkolwiek w dużej mierze jest ok. Dyrekcja i ,,Ci wyżej" bardzo w porządku, da się z nimi normalnie porozmawiać na luzie. Bardzo fajna atmosfera w firmie i chyba nie ma znaczenia gdzie siedzisz, zawsze jesteś dobrze przyjęty i nikt nie będzie rzucał surowych spojrzeń w Twoją stronę. Jeśli trafisz na dobrego trenera to będzie ok, jeśli nie...hmm trudno, firma ma to gdzieś i nic z tym nie zrobi. Było wiele skarg na różne osoby i nie za wiele i tak uda się z tym zrobić zapewne co jest nieco zatrważające. Minusów jest wiele, od strasznej monotonii aż do wielkiej niewiadomej jesli chodzi o wypłaty w nastepnym mies. Monotonia - siedzisz 8h dzownisz cały czas do klientów, jedni będą po Tobie krzyczeć inni normalni będą dla Ciebie mili. Nie da się robić nic więcej na słuchawce, dopiero jak awansujesz wyżej w etapach rekrutacji to monotonia przynajmniej na jakiś czas jest zażegnana. O wypłatach i kasie na końcu. W firmie jest coraz wiecej procedur które firma narzuca na ludzi którzy robią oferty jak i na ludzi którzy sprzedają. Za ich nieprzestrzeganie są kary, które się nie kasują na nastepny miesiąc. Po kilkudziesięciu telefonach czasem jest nierealnym zachować trzeźwy umysł i zapamiętać to wszystko. Firma narzuca coraz większe plany lub też wymaga coraz więcej (m.in te procedury, które zabierają sporo czasu) i nierealnym jest wyrobienie planów nieraz. Większość ludzi BEZ NADGODZIN NIE JEST W STANIE WYROBIĆ PLANU. Było to zgłaszane do trenerów, kierowników, dyrekcji - ma sie zgadzać sprzedaż reszta ich nie obchodzi. Firma wie, że każdy chce zarobić i każdy chce wyrobić te 100% planu bo inaczej nici z premii więc siłą rzeczy bardzo wielu pracowników będzie przychodziło na nadgodziny czy dodatkowe soboty tylko żeby wyrobić target. Nie robisz planu? Nie dostajesz premii albo dostajesz jej baaaardzo mało. Robisz plan i robisz nadgodziny to premie dostaniesz. Bardzo mało=max kilkaset złotych wiec sumarycznie z podstawą nie dotaniesz wiecej niż 2000 na reke. Na plus jest to, że wypłaty zawsze na czas. Co do wypłat i kasy ogólnie, podstawa to minimalna. Razem z premiami większość firmy zarabia 2 z przodu. Żeby ujrzeć łącznie 4 z przodu to już rzadkość o 5 nie wspominam. Od kilku lat nie było tu jeszcze nigdy tak źle jak jest teraz. Wiele osób mówi, że to przez zmianę zarządu. Szczerze? Nie mnie to oceniać. Widzę jak jest na moim koncie i widzę jakie podejście firma ma do pracownika ostatnimi czasy. Aczkolwiek ogólnie praca nie jest zła jeśli ktoś nie chce mieć pracy fizycznej, mieć w miarę spokój i nie oczekuje zarobków stałych na poziomie 3000/3500+ to praca dobra dla niego. I mogę to szczerze polecić. Jeśli ktoś ma pytania to w miarę możliwości chętnie odpowiem.

bb
@Mac

Bardzo trafna opinia. Ja ze swojej strony jako pracownika byłego ale też ze spooorym stażem dodam coś o zarobkach. Na sprzedaży średnia roczna mi wyszła ok 2900/m-c na rękę. Powiedzmy 9 -10 razy zrobiony plan, 1 raz ok 30% planu. Są oczywiście osoby, które średnio miesięcznie mają 3,5 - 4,5k (osobiście znam 3 takie osoby na sprzedaży) ale to są wyjątki. Jak się nie opie.... tylko pracujesz i poświęcisz jakąś sobotę na nadgodziny to 3k zarobisz. Jak pracujesz 8h na dobę bez nadgodzin i będziesz w okolicach planu zarobisz ok 2300-2500. Dużo? Mało? Mnie to nie oceniać. Myślę, że adekwatnie do poświęconego czasu. Widziałem kiedyś tutaj opinię, że jest to praca "dla każdego". Największa głupota o jakiej słyszałem. Musisz się liczyć z tym, że jest to sprzedaż a wynagrodzenie w sprzedaży zależy od wyników. Jak Ci jakiś miesiac nie pójdzie, pójdziesz na L4 lub po prostu go olejesz zarobisz 1600zł. Ja zawszę będę wspominał miło pracę w ranko. Pozrdowienia!

Pracownik
@Mac

Zgadzam się z Tobą, ale co do nadętych pracowników nie byłabym taką optymistką

Nick

Rekrutacja trwa i trwa... trenerom płacą za szkolenia nowej rekrutacji także zatrudnicie się, wyszkolą Was i za 3 miesiące nie dadzą wam żyć , żebyście się zwolnili a oni znów będą szkolić odpłatnie nową rekrutacje. Bo o to nierobom rankomatowym chodzi.

G
@Nick

Rekrutacja trwa, ponieważ w realu, na słuchawkach zaczyna sie prawdziwa weryfikacja tego czy się nadajesz czy nie!.. Nie każdy radzi sobie ze stresem wywołanym rozmową z klientem.Ja pracuje tu prawie 4 lata. Kierownictwo, trenerzy są świetni! Nie maja płacone za wyszkolenie pracownika- bzdury takie opowiadasz, ze głowa mała! .. Czasami się zastanawiam się zastanawiam skąd się biorą tacy jak ty?.. Ja pracuje w ranko nadal..spokój, wesoły nastrój, kasa na czas, umowa o prace.. to są atuty tej firmy.

Były pracownik
@G

Do tej pięknej odpowiedzi brakuje tylko podpisu... tak się astanawiam czy nie jest to opinia pani, która rekrutuje. Potwierdzam, że firma dba o atmosferę ale tylko w komentarzach na stronie gowork ponieważ ludzie się zwalniają a nowych trzeba w jakiś sposób zachęcić. Nowy pracowniku! Zarobisz podstawę + premię, premię-której nie zobaczysz ponieważ gwarantuje Ci, że znajdzie się kilka powodów do potrąceń z premii po odsłuchaniu twoich rozmów. Dobrze, że z podstawy nie mają prawa nic zabrać. Polecam pracę osoba szukającym jakiegokolwiek zaczepienia na miesiąc, dwa... Ale w trakcie szukać czegoś normalnego, a nie call center. Ja znalazłem i wierzę, że każdy może jeśli włoży w to odrobinę chęci. Były pracownik

Stały pracownik
@Były pracownik

Aby potrącili cokolwiek z premii trzeba się naprawdę postarać ;) jeśli ktoś trzyma się standardów firmy zachowa swoją kasę do 15stego każdego miesiąca. To nie są wymagania z kosmosu, bo w każdym call center wymagana jest np. informacja o nagrywaniu rozmów. W ciągu kilku miesięcy firma odjęła z mojej wypłaty tylko 4 zł, jak widać każdy popełnia jakiś błąd. Były pracowniku, sam się nie podpisujesz swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem, ale super, że w końcu odnalazłeś pracę w której się spełniasz ;)

Sylwia Krawiecka
@Były pracownik

Drogi były pracowniku, dziękuję za podzielenie się Twoimi odczuciami. Powyższa opinia nie jest moim wpisem , choć nie ukrywam miło jest czytać tak pozytywne opinie???? Ze względu na to, że sprzedaż ubezpieczeń to usługi finansowe, zarówno system premiowy jak i standardy obsługi klienta są w naszej firmie jasno określone. Jeśli występują przypadki łamania procedur, to wówczas wyciągamy konsekwencje. Robimy to jednak tylko wtedy, gdy tego typu zachowania są powielane. Jako pracodawca staramy się aby nasi pracownicy czuli się u nas komfortowo, natomiast mamy świadomość, że nie jesteśmy w stanie spełnić oczekiwań wszystkich. Być może właśnie Twoich oczekiwań nie udało nam się spełnić. Cieszę się jednak, że znalazłeś pracę, która Cię w pełni satysfakcjonuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Taki jeden
@Sylwia Krawiecka

Ha ha ha. Jasne. Terrorem i potrąceniami. To bzdura, że potrącacie z premi za coś takiego jak brak informacji o nagrywaniu rozmów. Nie dajcie sie kochani nabrać. Tak naprawde kasa jest zabierana za taką głupotę że ktoś powie "12 miesięcy" zamiast "miesięczne raty", albo coś sie powie nie w tej kolejności która sie akurat szefostwu podoba. Niech dowodem będzie to, że doświadczone osoby które pracują wiele lat mają potrącane już miesięcznie po ponad 150zł. ( potrącenia się nie kasują) Wszystkiego trzeba pilnować. Grafiku, żeby miał ręce i nogi, premii żeby była poprawnie naliczona ( nie raz źle przeliczali konkursy), albo przy odsłuchach potrącali za błędy których nie było. Jak zwrócisz komuś uwagę to ci powiedzą, że wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Tak, tylko że my musimy być małymi robocikami, bezbłędnymi. I proszę nie odpisujcie, że to przez RODO bo to wierudna bzdura. Ogólnie tak zabawnie mamy w Rankomacie:D

Sylwia Krawiecka
@Taki jeden

Drogi Taki jeden Przykro mi, że masz takie odczucia i uważasz, że w naszej firmie jest tylko terror i potrącenia. Argumenty jakich używasz wydają się być Twoją opinią a nie faktem, np. gdy mówisz „my musimy być małymi robocikami, bezbłędnymi.” Są one dla nas bardzo krzywdzące, ponieważ dbamy o dobrą atmosferę w firmie. Oferując i sprzedając usługi ubezpieczeniowe, to nieodzowne, że bardzo ważne są dla nas procedury. Przestrzeganie ich jest niezbędne, aby dbać o dobro Klienta, jak i naszych pracowników. Nie jest naszą intencją - tak jak napisałeś „ zabieranie kasy za najmniejszą głupotę”. Jeżeli błędy są powtarzalne i mogą negatywnie wpłynąć na którąkolwiek ze stron, są wyciągane konsekwencje. O tym zawsze uprzedzamy i zwracamy uwagę na elementy rozmowy, które są dla nas ważne. Jeżeli jesteś naszym pracownikiem i zależy Ci na dobrej współpracy, myślę, że warto abyś porozmawiał ze swoim bezpośrednim przełożonym, może ta rozmowa ułatwi Ci zrozumienie z czego wynikają procedury jakie obowiązują w naszej firmie. Jedną z zasad w naszej firmie jest zasada ”otwartych drzwi”, dlatego zachęcam do bezpośredniego kontaktu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
haters gonna hate
@Nick

Zastanawiam się gdzie logika w tej wypowiedzi? Dlaczego jakaś firma miałaby przeprowadzać ciągłą rekrutację, płacić za ogłoszenia na portalach pracy, później szkolić nowo zatrudnione osoby i płacić im pensje w tym czasie, a później zwalniać?! Gdzie tu jakaś logika?

Pracownik
@Nick

Zapraszam na produkcję w takim razie

Pracownik

Rankomat jest jak PiS dzieli ludzi na gorszych i lepszych. Na każdym kroku to widać. Aktualnie widzę że firma chyba zaczyna się trochę budzić ze swojego samozachwytu i wieszcznych sukcesów. Ostatnio wprowadzają oszczędności na wszystkich i optymalizacje kosztów. Co powoduje zwolnienia i przekazywanie obowiązków na i tak zawalonych robotą ludzi. Firmą rządzi strach a nie szacunek wzajemny. Ludzie na urlopach piszą wiadomości i pracują bo boją się zwolnienia. Licz się z tym że jak chcesz tu pracować to twoja praca nie będzie trwać od 8-16 tylko po godzinach jak będziesz chciał się wyrobić że wszystkim. Na szkolenia specjalnie nie licz. Chyba że do call center startujesz to oni tam rzeczywistoście mają szkolenia. Reszta ma G.

13
Anonim
@Pracownik

Trudno się nie zgodzić z tą opinią. Zarządzanie strachem i brak szacunku do pracowników, ich pracy i wiedzy to znaki firmowe prezesa.

1
Strach się bać
@Anonim

Strach i nic więcej. Jak widzę ludzi przed Ho z Prezesem to mi ich żal. Przykro mi że muszą się stresować i martwić. A wierzcie mi że nie raz można by te wulgaryzmy, które lecą nagrać i ucieszyć tym PIP albo prokuratora sprawą o mobbing. Szkoda że "człowiek sukcesu" musi w rozmawiać ze współpracownikami w taki sposób.

Budowa i Ho
@Strach się bać

Ja to się czuję na tych telekonferencjach jak na budowie. A każdy wie jak budowlańcy wyzywają. :(

3
Wrocław w akcji
@Budowa i Ho

Widać zespół wrocławski w akcji na GoWork :P A może byście tak po prostu zaczęli pracować i strach by nie był potrzebny? Pozdrawiamy z Ostrowa :P

1
CC
@Wrocław w akcji

Wreszcie ktoś napisał jak jest! Najbardziej narzeksjs ludzie, u których nigdy nie można się niczego doprosić. Linia ubezpieczeń życiowych to jakieś nieporozumienie, każdy kto może próbuje sue przenieść na sprzedaż komunikacji żeby tylko nie robić życia i nie mieć nic wspólnego z Magda i Piotrkiem - dwoma osobami, których w tej firmie już dawno nie powinno być! Wszystko idzie do przodu, komunikacja, nierychomości po przejęciu przez nową menedzerke, tyrystyks... Tylko w zyciowce to samo co 5 lat temu. I osoby, które są sprawdsmi tego najwięcej narzekają. Śmiech na sali!

7
Marketing
@CC

No widzę że CC jednak ma czas pisać bzdury zamiast dzwonić. Z tego co wiem to w marketingu też nie wesoło ludzie sami się zwalniają bo mają dość pracy dla Rankomatu.

2
Dzielenie ludzi
@CC

Właśnie potwierdza się to dzielenie ludzi na gorszych i lepszych co było w komentarzu wcześniejszym.

Prawda w oczy kole
@Marketing

Ludzie w marketingu zwalnija sie, bo maja dosc straszenia jakie magdo R. uprawiasz na korytarzach. jesli praca ci nie odpowiada to moze poszukaj po prostu innej? nikt ci nie powie tego w biurze, ale mamy wszyscy dosc twojego narzekania, zrzucania na innych. juz wiele miesiecy temu mowilas ze wszystkich nas pozwalniaja i jakos pracujemy! tez pracuje we wroclawiu!

11
CC
@Marketing

tak, ma czas - wy tam we wroclawiu w ogole macie 7 na 8 godzin dziennie wolnego!

2
szkolenia
@Pracownik

to ja jeszcze moze dodam komentarz - wszystkie szkolenia, na które zapraszany był wrocławski zespół starał się on omijać z daleka. zdaje sie ze specjalnie dla tego zespołu było organizowane szkolenie z karty projektu, bo towarzystwo nie było w stanie wziąć udziału w żadnym z wyznaczonych 4 terminów szkolenia! i trzeba bylo zbierac dodatkowom grupę.

1
Anon
@CC

Nie wszyscy, niektórzy mają w uj roboty, żeby niezbyt zwięzłe zadania były zrealizowane na czas.

Piszecie poprawnie ?
@szkolenia

Naucz się pisać najpierw. "Dodatkową" a nie om. Widzę wysoki stopień umiejętności.

drama
@Pracownik

Sorki, zachowujecie się jak dzieci, wzajemne pretensje, docinki... jest takie powiedzonko, że nie s... się we własne gniazdo! To my budujemy tą firmę. Pretensje o brak szacunku, a tu w komentarzach no istny salon niby? słabe to! Popracujcie gdzie indziej, gdzie pensja w kratkę a za kazdy bląd na bruk. Tutaj telekonferencje, kawusia za darmo, pieniadze zawsze na czas i jednak z roku na rok lepsze perspektywy! Nie jest idealnie, ale robicie tu opinie jakby tu jakis dramat byl - w (usunięte przez administratora) sie chyba poprzewracalo :P

Szkoda
@Marketing

Właśnie szkoda że Marcin odchodzi. Będzie nam brakowało go tu. Szkoda że firmie nie zależało żeby pracownika który pracował 4 lata jakoś zatrzymać.

Pracownik
@Szkoda

Po 4 latach pracy polegającej na plotkowaniu i piciu kawy nie opłaca się zatrzymywać kogoś na dłużej

7
CC
@szkolenia

Jakie szkolenia ? O czym ty mówisz ? Ostatnie szkolenie nam odwołaliście z tekstem że są ważniejsze sprawy. Niż jakieś szkolenia z jakiegoś exella.

PIP
@Pracownik

Ale wiecie, że jeśli prezes stosuje takie akcje jak wyzwiska, krzyk, obrażanie (niezależnie od tego jak bardzo ..ujowymi pracownikami jesteście), to jest to mobbing w najczystszej postaci? Jeśli z uporem maniaka źle pracujecie, to się was zwalnia, a nie nieszczy psychicznie! Nikt nie ma prawa zarzadzac terrorem. A już osoba zajmująca takie stanowisko w tak rozpoznawalnej, dużej firmie w ogóle powinna mieć się na baczności. Nie wierzę żeby niemieccy właściciele po wybuchu afery mobbingowej byli zadowoleni. Jeśli tylko info z dowodami by do nich dotarło, facet traci stanowisko w dobę! Do tego sąd i odszkodowanie murowane. Pan prezes się grubo zapomniał, poczuł władzę i rozwinął skrzydła. Pycha kroczy przed upadkiem. A druga sprawa - nie rozumiem dlaczego firma trzyma tak rozleniwionych i mało wydajnych ludzi jak piszecie. Frustracji prezesa się nie dziwię (ale nie ma prawa jej tak okazywać!).

6
Doświadczenie
@Pracownik

Mam doświadczenie w pracy w wielu firmach i różnych branżach. Rankomat to najlepsze miejsce w jakim przyszło mi pracować. I piszę to z pełną odpowiedzialnością. Czy mam dużo pracy? Tak. Bo pracuję w firmie, a nie w urzędzie. Na całym świecie każda normalna firma cały czas szuka się sposobów jak robić coś lepiej, szybciej, skuteczniej niż inni. Jeśli firma przestaje się rozwijać, to prędzej czy później ktoś ją wyprzedzi. A wtedy pracownicy pójdą na bruk. Czy mam za dużo pracy? Nie sądzę. Ale zawsze mam kolejne rzeczy do zrobienia, a moja własna lista pomysłów co jeszcze CHCĘ zrobić ciągle mi się wydłuża. Bo obserwuję świat, rynek i widzę jak wiele jeszcze mogę zdziałać. Bo pracuję, a nie tylko przychodzę do pracy. Czy przełożeni ode mnie wymagają? Owszem! Ale nie bardziej niż ja wymagam od siebie. Ale trzeba mieć jakieś ambicje żeby to zrozumieć... Czy mam stres? Czasami tak. Jak ktoś twierdzi że praca może być zupełnie bezstresowa, to chyba buja w obłokach. Tylko że stres może być zdrowy i motywujący, tak jak tutaj, albo niezdrowy i niszczący, jak w innych firmach które znam z przeszłości. Jak ktoś chce się rozwijać, to zdecydowanie ma na to szansę. Przecież jest tu dużo awansów wewnętrznych. Tylko trzeba ruszyć cztery litery i wykazać jakąś inicjatywę, a nie siedzieć z założonymi rękami i czekać na gotowe. Samo się nie zrobi! Przełożyli ci na inny termin (a nie odwołali) szkolenie? Szkolenie z czegoś, co powinieneś znać? I bez czego nie przyjęliby cię do innej firmy? No przykro mi bardzo. Masz internet, spróbuj samodzielnie czegoś się nauczyć. A jak ci nie idzie to poproś kolegę, koleżankę o pomoc. Na pewno ktoś się znajdzie. Bo tu ludzie ze sobą współpracują i pomagają, a nie kopią pod sobą dołki i knują. I ja właśnie lubię świetną atmosferę jaka tu panuje. Pisanie o zastraszaniu, obelgach to jakieś kompletne bzdury. NIGDY mi się to nie zdarzyło, NIKT nigdy tak się nie zachowywał. Nie ma firmy idealnej. I nie twierdzę że Rankomat taki jest - pewnie zawsze coś można poprawić, ulepszyć. Ale w porównaniu do innych firm to NIEBO A ZIEMIA.

1
Sylwia Krawiecka
@Pracownik

Drodzy, główną zasadą w naszej firmie jest życzliwość, dlatego przykro jest czytać takie opinie. Oczywiście każdy ma prawo do wyrażania swoich odczuć, natomiast personalne i anonimowe ataki najczęściej nie prowadzą do rozwiązań, a jedynie eskalują nieporozumienia. Pamiętajcie, że każdy medal ma dwie strony i jeżeli czujecie, że coś jest nie tak, zawsze warto rozmawiać. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i może dochodzić między nami do nieporozumień. Tylko dialogiem jesteśmy w stanie ich uniknąć. Odkąd pamiętam, w firmie prowadzimy otwartą komunikację, dlatego zawsze warto przyjść i pogadać. Jeśli coś Ci nie odpowiada, możesz zwrócić się do swojego przełożonego lub bezpośrednio skontaktować się z działem HR, który podejmie odpowiednie kroki.

Paweł Leszczyński
@Pracownik

W sytuacji, gdy pracownik widzi, że w firmie dzieje się coś niezgodnego z przyjętymi standardami lub tym bardziej niezgodnego z prawem, powinien takie przypadki zgłaszać. Nie tylko na forum internetowym, ale przede wszystkim wewnętrznie. W firmie są prawnicy, od początku września funkcjonuje dział compliance (wiem, bo sam go tworzę ), więc jeżeli ktoś uważa, że dzieje się coś niedobrego, to warto do mnie napisać lub zadzwonić. Dotyczy to przede wszystkim sytuacji, gdy ktoś zauważy przejawy mobbingu lub dyskryminacji. Każdy pracodawca zgodnie z prawem zobowiązany jest przeciwdziałać mobbingowi i dyskryminacji, ale żeby to przeciwdziałanie było skuteczne, to musi mieć informacje o wszystkich nieprawidłowościach i nie powinien o nich się dowiadywać z Internetu. Pamiętajcie też, że sygnaliści podlegają ochronie! Jeżeli ktoś nie chce wszczynać od razu prawnych procedur albo sprawa jest mniejszej wagi, to może również podnieść swoje wątpliwości w anonimowych ankietach pracowniczych. Ankieta jest realizowana przez zewnętrzną firmę, aby uniknąć jakichkolwiek potencjalnych konfliktów interesów i zapewnić anonimowość. Niedawno zakończyliśmy taką ankietę, a kolejne będą przeprowadzane w regularnych odstępach czasu. Zapewniam, że jeżeli z tych ankiet wynikałoby, że sytuacja jest nieciekawa, to firma podjęłaby odpowiednie kroki. Niezależnie od tych formalnych kwestii zawsze można też zwyczajnie po ludzku pogadać.

Pracownik
@Pracownik

Pracuję w Rankomat już jakiś czas. Powiem całkiem szczerze, że to najlepsze miejsce, w jakim miałem okazję do tej pory pracować - zwłaszcza po wcześniejszym niemiłym doświadczeniu pracy w korporacji, gdzie panowała wszechobecna kontrola, rozliczanie wszystkich ze wszystkiego, brak wsparcia, ostra rywalizacja, brak możliwości wewnętrznego awansu. W Rankomat panuje atmosfera otwartości, wzajemnej życzliwości, pracownicy nie mają oporów, by pomagać sobie nawzajem. Jeżeli ktoś ma jakikolwiek problem, to zawsze może otwarcie porozmawiać ze swoim przełożonym i na pewno zostaje wysłuchany. Wiem, bo sam tego doświadczyłem. Nikt nikogo nie zmusza do pracy podczas urlopu. A wręcz przeciwnie. Kiedy zdarzyło mi się odebrać telefon lub napisać maila podczas urlopu, to za każdym razem dostawałem upomnienie, że na urlopie powinienem odpoczywać, a nie myśleć o pracy. Istnieje możliwość pracy zdalnej, co jest bardzo dużym atutem w dzisiejszych czasach. Wypłata na koncie pojawia się zawsze na czas. Jak ktoś chce się rozwijać, jest ambitny i dobrze pracuje to ma możliwość zmiany stanowiska. Takie osoby się zauważa i docenia. Pracy owszem, jest dużo, jak wszędzie. Firma prowadzi wiele projektów, wciąż się rozwija. Pytany o to, czy lubię pracę w Rankomat odpowiadam, że bardzo. Wszystkim szczerze polecam Rankomat, jako świetnego pracodawcę.

Julian Alfred

Za kilka miesięcy minie 5 lat mojej pracy w rankomat.pl. Przez ten czas miałem możliwość pracy na różnych stanowiskach i od samego początku nie mogłem uwierzyć w to, czego doznałem. Zanim rozpocząłem pracę w rankomat.pl miałem za sobą kilka lat pracy w różnych firmach i w żadnej z nich od progu nie otrzymałem tyle życzliwości co właśnie tu. Pomijając świetną atmosferę w pracy, warunki są ponad przeciętne (jeżeli ktoś przed zatrudnieniem się w firmie "pracował" gdzieś indziej) i świadomie może powiedzieć, że jest naprawdę dobrze. Wszyscy dużo tu piszą o zarobkach. Również mogę powiedzieć, że są dobre oraz bardzo indywidualne. Pomimo tego, że trzeba pracować, to cieszę się, że mogę tu być ☺

Nowa

Witam, czy jest możliwość pracy zdalnej w firmie Rankomat?

Calineczka
@Nowa

Całkiem sporo osób w rankomacie pracuje zdalnie, myślę że to kwestia uczestniczenia w szkoleniach na miejscu w firmie i dogadania się ;)

Tak
@Nowa

To jest fajne w tej firmie ze można pracować zdalnie.

Anna

Bardzo duża rotacja pracowników, niskie wynagrodzenia. Stresująca praca. Ogłoszenia o naborze do tej firmy są cały czas na portalach internetowych

Kaśk
@Anna

Stresująca praca? Chyba nie piszemy o Rankomacie! Mega spokojna praca w miłej atmosferze. Wynagrodzenia nie są niskie, no chyba że pracując nic nie robiłaś!

KRZYSIEK

DRAMAT NIE DAJCIE SWOICH NUMERÓW TELEFONÓW I DANYCH TO HANDEL DANYMI W BIAŁY DZIEŃ LEPIEJ WYPEŁNIĆ FOLMULARZE NA STRONACH I JAKIES PAJACE NIE BEDA ZARABIALI ZA KONTAKT KRZYCZA SOBIE OD 20 ZŁ DO 80 ZŁ !!!!!!!!!!!!!!!!!! HANDEL DANYMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ariwederci
@KRZYSIEK

Ale przecież kontakt z rankomat jest darmowy i nic się za to nie płaci :D I dzownią tylko dlatego, że zostawiłeś Krzychu swój numer telefonu tam który nie jest obowiazkowy :D tyś widzioł handel

Aga

Jestem byłym pracownikiem Rankomat. Pracowałam ponad 8- miesięcy, zwolniłam się ponieważ znalazłam lepsza dla mnie prace.( zupełnie nie odpowiadały mi godziny pracy) W rankomacie atmosferę wspominam dobrze, fajni i pozytywni ludzie. Finanse - małe premie, wypłata na czas ale niestety nieco ponad najniższa krajowa. Szkolenia praktycznie cały czas, do ogarnięcia sporo. Czy polecam? - miło wspominam ten okres, do dzisiaj mam kontakt z ludźmi. Rada dla Rankomat? Solidnie podejdzccie do systemu premiowania i wyznaczcie jasne zasady. Szereg niezgodności i niezadowolenie pracowników zamyka się właściwie tylko w tym temacie. Powodzenia!

1
Sylwia Krawiecka
@Aga

Cześć Aga, dziękuję za Twoją opinię. Zgodnie z tym co napisałaś Rankomat wziął sobie do serca radę????. Od 1.07 system premiowy został zmieniony. Mamy nadzieję, że jest on znacznie prostszy i atrakcyjniejszy dla naszych pracowników. Świadczyć o tym może choćby podstawa, która obecnie jest wyższa.

haters gonna hate

Firma ma swoje wady i zalety, tak jak każda. Niektóre rzeczy mogą być nawet wadą i zaletą jednocześnie - np. to że firma ma kilka biur w Polsce z jednej strony jest fajne, a z drugiej utrudnia komunikację między pracownikami w różnych oddziałach. Bez wątpienia jest to miejsce dla ludzi ambitnych, dużo osób na stanowiskach kierowniczych wcześniej zaczynała dosyć nisko w firmie. Żeby nie być gołosłownym - product manager od travelki przyszedł z call center, product manager od nieruchomości z marketingu itp. Tylko oczywiście trzeba się wykazać i przede wszystkim mówić że chce się próbować nowych rzeczy. Firma rośnie szybko, jest więc dużo zmian, zwłaszcza ostatnio, ale kto się nie rozwija ten ginie i wyprzedza go konkurencja. Nie jest idealnie, ale jak się przychodzi z pomysłem czy uwagami to po jakimś czasie widać, że coś z tym ktoś zrobił. Nie puszcza się uwag mimo uszu, a to że nie wszystko jest idealne od razu, sorry, ale nic nie jest idealne, zwłaszcza gdy dopiero trzeba to zrobić idealnym.

Zostaw merytoryczną opinię o Rankomat.Pl - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Rankomat.Pl?

    Zobacz opinie na temat firmy Rankomat.Pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Rankomat.Pl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 6 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Rankomat.Pl?

    Kandydaci do pracy w Rankomat.Pl napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Rankomat.Pl
Przejdź do nowych opinii