Opinie o jula.pl - Jula Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Jula Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż farb, szkła i wyrobów metalowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jula Poland Sp. z o.o. w Lublin

bubu

Przebudowy, dostawa, facing, a kiedy obsluga klienta jak jest tak malo pracownikow, kiedy wystawianie kart? Przemial niemilosierny, a teraz jeszcze smiech na sali z tymi premiami... Jak robic obrot jak w dostawach nie przyjezdza to co sie sprzedaje? Nawet kierownicy nie potrafia zatrzymac starego pracownika bo nie maja co zaoferowac. "Kapitan" szuka oszczednosci a jak juz zaczyna sie oszczedzanie z kazdej strony to daleko "statek" nie poplynie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bb

25 osób? w niektórych sklepach pracowników jest mniej, i jak tu mówić o dobrej obsłudze klienta i zyskach skoro klient musi chodzić pół godziny po sklepie i szukać pracownika, który albo zajęty jest przebudową, wykładaniem towaru, obsługą innego klienta, "fejsowaniem" i nie jest w stanie obsłużyć na to oczekiwane 100 %. Jeszcze teraz zniżka pracownicza w jakichś dziwnych okolicznościach praktycznie zanikła, wszędzie oszczędności. Wymagają cudów, cuda by były gdyby pracowników w sklepie było więcej. Można by mówić wtedy o zyskach bo klient by powrócił wiedząc że zostanie fajnie obsłużony. I jeszcze te nieszczęsne karty, chyba za dużo wymagań jak na tą liczbę pracowników... Jedyne co mogę zachwalić to umowę o pracę, pakiet socjalny i chyba tyle, bo zarobki są takie same na początek jak w Biedronce. W sumie socjal też, ale tam chyba szybciej można liczyć na jakąś podwyżkę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lol

ano jest problem, taki, że liczy sie nie tylko opakowanie ale i wnętrze. Ogłoszenia jedno, realia drugie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
10/10

nic dodać nic ując

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zaniosłem cv, po około 2 dniach zadzwonił chyba tl i umówiliśmy się na spotkanie nazajutrz. Rozmowa: Ja, TL i SM, miło sympatycznie, od razu byli na tak.

Pytania

w jakich godzinach mogę pracować, dlaczego jula, języki, jak radzę sobie ze stresem i ile chciałbym zarabiać.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Racibórz
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier budowy
Międzywodzie
Gryfbud Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
sru

j/w

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do Elbio

przyłączam się do posta wyżej. Ciągle szukają, zatrudniają, umów nie przedłużają jak człowiek ma szanować firmę, która nie daje stabilności pracownikowi? I w ten sposób ludzie sami odchodzą. Ilość ogłoszeń mówi sama za siebie. Zobacz oferty pracy np w Castoramie, w całej Polsce jest ich mniej niż w Jula w samej Warszawie. Firma jest niestabilna, a pracy tyle że czasem nie ma kiedy pójść na przerwę. 25 osób na taki market to chyba trochę za mało. Ludzie odchodzą z tej firmy, ciekawe czy firma przedstawi jakiś raport ile pracowników zwolniono a ile odeszło z firmy. Umowa na czas nieokreślony dopiero po 2 latach a i tak za 23 miesiące i 2 tygodnie dowiesz się, że nie pasujesz do ich "profilu". Oczekują cudów na kiju. Myślę, że kiedyś przyznasz mi rację Elbio.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lol

no wlasnie, wciaz szukają, szukają, szukają, znajdują, tracą, szukają, znów tracą, znajdują i tak bez końca. Jakby tacy cudowni byli to nie musieli by wciąz szukac.Nawet biedra nie ma takiego przemiału personelu, ani tesco ani obi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
***

ciekawe ile pracujesz, miesiąc czy dwa?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
***

maja duzo ogloszen, bo to taka cudowna firma, ktoś porobi zeby wpisac do cv i idzie w dlugą z ulgą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tytus

No bravo

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
frex

gratuluje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
das was gras

Wygugluj

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
das

A co to VIP room?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prrr

A czemu odśnieżarki nie sprzedajecie no wytłumaczcie bo nie rozumiem ! w VIP ROOMIE okien nie ma czy bielmo na oczy naszło!!! ? ja sie pytam...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pfffft

A to do czego??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pfffftt

No i co narzekacze od braku premii powiecie? Cisza?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wwa?

Specjalista ds obsługi to robota na sluchawce tak zwane call Center tylko w Wwie jest takie stanowisko ale tam rotacje ciągle są na górze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
buhah

chyba nie zrozumiales ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
no taaak

"Od niczego" to nigdzie premii nie ma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hihi

A u nas są premie hihi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Jula Poland Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jula Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Jula Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jula Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jula Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jula Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii