Przebudowy, dostawa, facing, a kiedy obsluga klienta jak jest tak malo pracownikow, kiedy wystawianie kart? Przemial niemilosierny, a teraz jeszcze smiech na sali z tymi premiami... Jak robic obrot jak w dostawach nie przyjezdza to co sie sprzedaje? Nawet kierownicy nie potrafia zatrzymac starego pracownika bo nie maja co zaoferowac. "Kapitan" szuka oszczednosci a jak juz zaczyna sie oszczedzanie z kazdej strony to daleko "statek" nie poplynie...
25 osób? w niektórych sklepach pracowników jest mniej, i jak tu mówić o dobrej obsłudze klienta i zyskach skoro klient musi chodzić pół godziny po sklepie i szukać pracownika, który albo zajęty jest przebudową, wykładaniem towaru, obsługą innego klienta, "fejsowaniem" i nie jest w stanie obsłużyć na to oczekiwane 100 %. Jeszcze teraz zniżka pracownicza w jakichś dziwnych okolicznościach praktycznie zanikła, wszędzie oszczędności. Wymagają cudów, cuda by były gdyby pracowników w sklepie było więcej. Można by mówić wtedy o zyskach bo klient by powrócił wiedząc że zostanie fajnie obsłużony. I jeszcze te nieszczęsne karty, chyba za dużo wymagań jak na tą liczbę pracowników... Jedyne co mogę zachwalić to umowę o pracę, pakiet socjalny i chyba tyle, bo zarobki są takie same na początek jak w Biedronce. W sumie socjal też, ale tam chyba szybciej można liczyć na jakąś podwyżkę.
(usunięte przez administratora)
ano jest problem, taki, że liczy sie nie tylko opakowanie ale i wnętrze. Ogłoszenia jedno, realia drugie.
nic dodać nic ując
Zaniosłem cv, po około 2 dniach zadzwonił chyba tl i umówiliśmy się na spotkanie nazajutrz. Rozmowa: Ja, TL i SM, miło sympatycznie, od razu byli na tak.
w jakich godzinach mogę pracować, dlaczego jula, języki, jak radzę sobie ze stresem i ile chciałbym zarabiać.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
j/w
przyłączam się do posta wyżej. Ciągle szukają, zatrudniają, umów nie przedłużają jak człowiek ma szanować firmę, która nie daje stabilności pracownikowi? I w ten sposób ludzie sami odchodzą. Ilość ogłoszeń mówi sama za siebie. Zobacz oferty pracy np w Castoramie, w całej Polsce jest ich mniej niż w Jula w samej Warszawie. Firma jest niestabilna, a pracy tyle że czasem nie ma kiedy pójść na przerwę. 25 osób na taki market to chyba trochę za mało. Ludzie odchodzą z tej firmy, ciekawe czy firma przedstawi jakiś raport ile pracowników zwolniono a ile odeszło z firmy. Umowa na czas nieokreślony dopiero po 2 latach a i tak za 23 miesiące i 2 tygodnie dowiesz się, że nie pasujesz do ich "profilu". Oczekują cudów na kiju. Myślę, że kiedyś przyznasz mi rację Elbio.
no wlasnie, wciaz szukają, szukają, szukają, znajdują, tracą, szukają, znów tracą, znajdują i tak bez końca. Jakby tacy cudowni byli to nie musieli by wciąz szukac.Nawet biedra nie ma takiego przemiału personelu, ani tesco ani obi.
ciekawe ile pracujesz, miesiąc czy dwa?
maja duzo ogloszen, bo to taka cudowna firma, ktoś porobi zeby wpisac do cv i idzie w dlugą z ulgą
No bravo
gratuluje
Wygugluj
A co to VIP room?
A czemu odśnieżarki nie sprzedajecie no wytłumaczcie bo nie rozumiem ! w VIP ROOMIE okien nie ma czy bielmo na oczy naszło!!! ? ja sie pytam...
A to do czego??
No i co narzekacze od braku premii powiecie? Cisza?
Specjalista ds obsługi to robota na sluchawce tak zwane call Center tylko w Wwie jest takie stanowisko ale tam rotacje ciągle są na górze
chyba nie zrozumiales ;)
"Od niczego" to nigdzie premii nie ma.
A u nas są premie hihi
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jula Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jula Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jula Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Jula Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.