Jadąc dziś pociągiem dostałam madat że podeszłam do koduktorki (bardzo nie miłej )i powiedziałam że chce kupić bilet za co że podeszłam a nie usiadłam na siedzeniu to się w głowie nie mieści Jeszcze o regulaminie do mnie mówi (kto wsiada do pociogu i regulamin czyta widze to ide a nie sie ukrywam )ani jej nie unikałam tylko zobaczyłam że chodzi to poszłam odrazu ....żenada zdzierstwo w bisly dzień !!!!!!!
Naprawde ciężko włączyć klimatyzację godzina 18.00 po całym ciężkim dniu człowiek wraca do domu a trasa zachodnia Dęblin nie dość że 20 minut znowu opóźniona to i jeszcze zdechnąć można taki skwar... Chamstwo a bileciki w górę to podnoszą... żyją nas ludzi a mają nas w d... pie
Dziś w pociągu lini R1 91380 około godz. 18.35 chciałam zakupić bilet u konduktora ze stacji Ursus do stacji Śródmieście. Pan od samego początku był bardzo opryskliwy, nie miły plus bardzo nie wyraźnie mówił.. widać że robił ogromną łaskę by w ogóle sprzedać mi bilet.. kiedy chciałam zapłacić kartą i niestety transakcje odrzuciło wpadł w złość że tak się stało i powinnam wiedzieć czy mam środki na koncie ( oczywiście że były) zaczął krzyczeć i mieć do mnie pretensje, zwróciłam oczywiście mu uwagę aby nie podnosili na mnie głosu bo sobie tego nie życzę spróbowałam drugi raz niestety znowu nie przeszło było to prawdopodobnie spowodowane brakiem zasięgu w pociągu, natomiast Pan tego nie rozumiał i dalej na mnie krzyczał bo nie wiedział jak anulować płatność na terminalu by przejść na gotówkę.. ja rozumiem ze można mieć gorszy dzień ale nie w takim stopniu krzycząc na ludzi z takiego błachego problemu zwróćcie proszę uwagę kogo zatrudniacie i jak dana osoba jest przeszkolona totalna porażka ze strony tego Pana plus zadbajcie o to żeby nosili maseczki bo wymagają to od pasażerów a sami kaszlą i ich nie zakładają.
Prosze więc napisac skargę na adres spółki Koleje Mazowieckie podając swoje dane oraz adres korespondencyjny. W wiekszosci wagonów jest zainstalowany monitoring. Mozna wiec zweryfikowac to zdarzenie. Swoją dtogą chętnie byśmy przeczytali odpowiedz od przewoznika. Liczymy wiec że nie jest to żadne pomówienie i podróżny zamiesci tu na forum tresc odpowiedzi.
Pracownicy km to w wiekszosci, buraki, z siedlec, łukowa, deblina, Ostrołęki i innych wsi w okolicach 100licy.. Wiekszosc to rolnicy, wiec czego spodziewac sie po plebsie??
Ciekawe skąd wiesz? Mi to sie wydaje że ty to ten sam co ten pseudo pasażer co dopuszcza sie pomówieñ a potem nagle znika. Z niego pewnie taki pasażer.
Miła Pani My tutaj pracujemy w Korporacji, Biurokracja jaka tu panuje ale nie tylko tu bo we wszystkich Spółkach PKP tak jest. Taki rodzinny Biznes a na korytarzach snują się 8h czasem bezproduktywnie ludzie którzy z papierami na Kier. POCIA MOGLIBY Załatać dziurę braku kadry. Ale najwyraźniej w pokoiku są najbardziej potrzebni Przy stoliku. I właśnie tacy ludzie w tym pokoiku przyjmą Pani skargę Na taką sytuację. Kier. Pociągu już z góry jest skazany na to że dostanie po premii. Nie ważne że To nie jego wina że kasa nie ma zasięgu, ale on miał sobie z tym poradzić. Gówno tu kogo obchodzi Kierownik Pasarzer to św. Krowa można nas opluc, nawyzywać, a my mamy się temu przyglądać i wam podziękować... Rozumie. PANI oczym Mówię??? Nas firma nie szanuje wyjaśnienia i komurka Pseudo Specjalistów, bo takie mają tytuły na Dzwiach Do swoich,,, (gabinetów,,,) haha jast warzniejsze niż obsługa. A pracownik mógł mieć gorszy dzień bo jak się kasa Zacina to nikogo to już nie obchodzi. Dziękuję
Wiem bo pracowalem.. i za nic w swiecie tam nie wrócę na stanowisko maszynisty nawet jakby dali mi 15k na miesiac.. 12 lat tam zmarnowalem... Znam temat, znam ludzi... nigdy w zyciu, spółką rządzą koleszkowie z ZZ oraz (usunięte przez administratora)łukowsko siedlecko ostrołęcki..
Skargi nic nie dają. Pisałam kilkukrotnie i zawsze była odpowiedź, że albo to moja wina, albo to co piszę nie zostało przez nich zaobserwowane i o niczym nie wiedzą. ŻENADA..
Ci co wzięli dekrety i poszli na L4 pilnujcie się . Żebyście z ręką w nocniku nie zostali po nazwiskach nie będę wymieniać ale wiecie bo kogo chodzi.
Zadzwoniono do mnie. Przedstawiono wszystko w kolorowych barwach. Zaproponowano II opcję, wg nich lepszą, dzieki czemu straciłem możliwość szybkiego zdobywania kolejnych kwalifikacji. Czyli wprowadzono mnie swiadomie w błąd. Naobiecywano, że szkolenie trwać bedzie max rok, trwało 2 lata... A sama rozmowa była nieprzyjemna, bo osoba decyzyjna miała uprzedzenia i non stop po mnie jechała jak po burym psie. Niestety się dostałem... Odradzam....
Znając moje wykształcenie z CV, a nie bylo ono elektryczne, pan dyrektor zadawał mi pytania z tym zwiazane. Odpowiedziałem, że w tej chwili nie jestem w stanie odpowiedzieć na część z tych pytań, ale wydaje mi się, że skoro jest szkolenie, to jest po to, żeby dowiedzieć się tego, czego nie wie się przed szkoleniem. Dowiedzialem się, że nie są im poterzebni tacy ludzie jak ja, bo jest ich na pęczki. Jednak i tak mnie przyjęli. Byłem jednym z lepszych pracownikow, pod wzgledem prowadzenia i obslugi sprzetu.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Firma dla ludzi o grubej skórze i miekkim kręgosłupie, gotowych pracowac za pieniądze które są zdecydowanie za małe w odniesieniu do odpowiedzialności i ryzyka. Zresztą co tu dużo pisać. Spytajcie ile osób w ciągu ostatnich lat uciekło z tej firmy , szczególnie pracowników ruchowych, maszynistów, kierowników pociągu.
A ile przyszło nowych ? To się nie liczy czy jak następny rozgoryczony dziękujcie Bogu i prezesa po nogach całujcie nie widzicie co się na świecie dzieję . Ludzie nie mają za co kredytów spłacać a szlachcie z KM zawsze coś nie pasuje .
Nie slyszałem o nikim w tym kraju aby nie mógł spłacić kredytu. Ile maszynistów przyszło od innych przewozników? Człowieku pensje jakie tu oferujecie bez problemu jest stanie zarobić średniej klasy hydraulik, który ma wszystkie noce przespane, wszystkie święta spędza z rodzinom i nie boi się że bedzie musiał spłacać kupe kasy to to wasze żelastwo albo wypłacać komuś rentę bo prokurator przy wypadku stwierdzi że nie było zatrąbione we własciwym czasie. No powiedz sam , skoro jest tak dobrze to dlaczego tylu maszynistów odeszło z tej firmy? No powiedz dlaczego.
To idź i pracuj jako hydraulik . Większości zarobki pasują a tym co nie pasuje to się zwalniają . Ja jestem zadowolony z tego co mam a reszta mnie interesuję i za prezesem i spółką wskoczę w ogień. Kolej to nie prywatny folwark tylko korporacja. Jak nie jesteś świadom co się dzieje w gospodarce to świadczy o twoim płytkim myśleniu i egoizmie . Jak tak ci zależy na pieniądzach to się zgłoś do studio scandal w Warszawie . Tam zarobisz z 50 000 tysięcy na miesiąc . Plus napiwki od starszych panów.
Przecież wyrazie jest napisane o zarobkach maszynistow. Przeczytaj wcześniejsze wpisy.
Ja nie widze żeby gdzieś było napisane wyraznie. Ale jesli to są zarobki maszynistów to powodzenia w poszukiwaniu pracowników
Wszystko palcem pokazać ci trzeba? Do WC też że rączkę cię prowadzają? Przeczytaj rusz głową i pomysl troche
Kiedy Frajda Zechce Szczepień na Małpia Ospę bo już podobno o niej mówią w Kurwizji TV.Hahah
Przecież odpowiadamy na wpis @Maszynista, to wiadomo że dyskusja jest o zarobkach maszynisty. A Ty włączyłeś się jako elektromonter i się denerwujesz że nie zarabiasz tyle. A ile masz jako elektromonter? Możemy pogadać i o Twoich sprawach czemu nie :))
Wpis jest o zarobkach w tej firmie.Nigdzie nie jest napisane że o zarobkach maszynistów. Był tu juz jeden co mial mi pokazac wpis gdzie takjest napisane ale znikł. Troll jeden
Masz pajacu wczytaj się ze zrozumieniem o czyich pensjach jest mowa. Maszynista 08.05.2022 06:38 @Nie lat Nie slyszałem o nikim w tym kraju aby nie mógł spłacić kredytu. Ile maszynistów przyszło od innych przewozników? Człowieku pensje jakie tu oferujecie bez problemu jest stanie zarobić średniej klasy hydraulik, który ma wszystkie noce przespane, wszystkie święta spędza z rodzinom i nie boi się że bedzie musiał spłacać kupe kasy to to wasze żelastwo albo wypłacać komuś rentę bo prokurator przy wypadku stwierdzi że nie było zatrąbione we własciwym czasie. No powiedz sam , skoro jest tak dobrze to dlaczego tylu maszynistów odeszło z tej firmy? No powiedz dlaczego.
A ile nowych przyszło i ilu po dwóch latach po zakończeniu kursu odeszlo. Kto nie ma ambicji, nie ma umiejętności to zostaje w tym bagnie. Za 4500 to w Lidlu pracę dostaniesz za zerową odpowiedzialność.. Banda koleżków, naczelnicy mianowani po znajomości. Od 5 lat jestem poza firmaą nie odpowiadały mi układy panujące w km. Za czasów Andrzeja K, za dyspozytora było wspaniale. Pozdrowienia Panie Andrzeju. Teraz to kółko wzajemnej adoracji.. Takich jak ten kiełbasiany (usunięte przez administratora) z Tik Toka potrzeba w km..
I to jest dużo.. Ja biorę 14 i 2 tygodnie jestem w domu... W doopie byłeś goowno widziałeś.
Dla mnie to możesz brać 20 albo 30 i być trzy tygodnie w domu. Patrzysz na świat przez pryzmat mamony . Ja do pracy przychodzę odpocząć. Najbardziej lubię spane nocki , długie przejścia a nawet pogotowiem bez pojazdu też nie pogardzę. Najlepiej to bym zrobił jeden Grodzisk na 12 h reszta to PBP albo spana Warka chociaż ona jest ciężka. No ale wszystkiego nie można mieć. Jak lubicie pracować to powiedzenia ja zostaję tu gdzie jestem . Czyli ciągłe walenie w bambuko aż mnie zwolnią.
Podwyżki???? ktoś coś. Czy to jakieś oszustwo z tymi podwyżkami. Ktoś dostał???
każdy dostał po 400 zł reszta według uznania naczelnika wspaniałego człowieka
Jaki problem. Czy ty wiesz co to jest forum i jaki jest jego cel. Na forum odbywa sie dyskusja. Rozmawia się zadaje pytania.
Jak zwykle nie jesteś w temacie żeby nie te forum to byś nić nie wiedział co się w spółce dzieje. A może maaz zamiar wrócić?
Ja na szczęście nigdzie już nie muszę wracać. A wogule to ktoś wrócił z tych co odeszli?
Ja też wiem o tylko jednym emigrancie km - WKD - KM. Praca marzeń... Ja też już jestem na wypowiedzeniu, więc tylko nas...rać na środek hali i uciekać. Zaraz idę na zwolnienie i w doopie ich mam.
Wrócili z Orlenu .Na MNT. Wybacz ale ja to nie ty nie prowadzę ewidencji kto z kim ,gdzie i jak.
Wrócili????? Ilu wróciło z tych co poszli. Wiesz ze wrócili a nie wiesz ilu. Dobry jesteś. Zanim coś tu napiszesz to sprawdź jak wygląda wymiana kadrowa w tej firmie. Ilu ludzi uciekło z tej firmy ja tylko pojawiły się jakie kolwiek możliwości, a ilu przyszło z innych spółek. Nie mówię o tych , którzy są nowo przyjęci i wcześniej nie znali tej firmy.
Osobiście mnie to nie intere . Jak tak ludzie odchodzą i idź i ty . Dyskusja na temat że ludzie odchodzą lepiej byście się zajeli podwyżkami czemu takie a nie inne.
Witam czy będąc uczestnikiem szkolenia na kierownika pociągu distage się jakąś pensję? Wiadomo może kiedy ruszą teraz nabór?
Ktoś wie kiedy ruszą teraz nabór na kierownika pociągu? Długo się czeka aż ktoś się odezwie?
Poszukaj sobie innego zajęcia Bo towarzystwo z Brzeskiej Cię Zje jak nie będziesz posłuszny.Mabor już jest ale Tu rządzi Nie Prezes tylko Nawaleni Dyrektorzy
Z której mafii jesteś.Ja ci proponuje znajdź sobie inne zajęcie.Jak trafisz na Wschodnią to odechce ci się po Pół roku tej roboty.
Najpierw po pierwsze trzeba przejść jakoś badania na których podobno się czepiają o wszystko, następnie egzaminy a niech później sam zdecyduje czy chce tu pracować
Masz rację. Kolesiostwo Brzeska to Jedno wielkie (usunięte przez administratora) normalnych można tam policzyć na palcach jednej ręki. TYLKO groźby i poniżanie inoweczne niezadowolenie. Władza nie ma pojęcia co się dzieje na szczeblu drużyn.
Witam czy ktoś wie jak wygląda sprawa z wstępnymi badaniami lekarskimi podczas choroby? Można wstawić się chorym i oddać krew imocz do badań czy wtedy ustalany jest inny termin?
Czy wszyscy pracownicy przy obecnych temperaturach otrzymują wode w niezbednej ilosci dostepną w nieograniczonych ilościach, dostępnej w sposób ciągły?
Ta woda jest po terminie i Smakuje Jak Pomyje dla świń.Zarzad Pije w Szklanych butelkach Perlage
Po prostu masakra. Dla czego pociągi stają na drodze i blokują ruch dla samochodów i autobusów??????? 0 ja dam po prosto 0
Pytam ponownie , co z tymi podwyżkami. Czy był jakiś protokół spisany z ostatniego spotkania w tej sprawie?
Mój z Ryskiem załatwili by wszystko. Cieszę się że żyją i ich mam.
Co taka cisza kredyty spłacacie?
Właśnie nik nie wie o co chodzi z tymi kredytami. Może chodzi o to że pracownicy wzieli jakieś kredyty jak firma obciążyła ich dodatkowymi zobowiązaniami z tytułu nieumyslnych działań pracowniczych takich jak wystąpienie uszkodzenia sprzęgu i przeniesieniu kosztów za naprawę na pracownika. Takie obciążanie pracowników kosztami jest znane. Czy pracownicy biorą kredyty tego powodu, nie wiem.
Twój zarzut jest mocny. Podaj jeden przykład gdzie pracownik został obciążony za nieumyślne uszkodzenie sprzegu. Odrazu zaznaczę Panie Piotrze że publiczne oczernianie jest przestępstwem.
Maszynista z grochowa był obciążony za uszkodzony sprzęg podczas gdy odpięła mu się druga EZT i połączyła sie . Było to już omawiane na tym forum. Jeśli tego nie wiesz to jestes troche krótki aby zabierac głos na tym forum.
Może jeszcze mi powiesz że pracownicy w tej spółce nie są obciążani. Skoro tak mało wiesz to może dopytaj jeszcze swoich mocodawców jaką kwotą obciążali kierowników pociągu za np zagubiony znakownik. Też pewnie tego nie wiesz? A zabieranie premii maszynistom za to że wandale wymazali wagony sprajem to bylo zasadne? I co może tez tego nie wiesz. A może wolał byś o tym szybko zapomnieć? Więc może zanim przyjdzie wam do głowy zabierać ludziom premie za byle co to najpierw zastanówcie się czy sami jestescie tak naprawdę w porządku.
Analizując twój wpis, natychmiast przychodzi mi na myśl cytat z pewnego klasyka Polskiej kinematografii Wabank" ło patrzcie go wszystkich by aresztował" Podobnie jest z tobą. Sprawa uszkodzenia sprzęgu była głośna kilka lat temu. Faktycznie doszło do takiego zdarzenia. Było to na sławnych elfach. Zdarzało się że dochodziło do utraty kontroli ta drugą dołączoną EZT. Tak było i w tym przypadku. Czasami udawało się przywrócić kontrole za pomocą rozpięcia klawiatury sprzęgu. W tym jednak przypadku aby rozpiąć samą klawiature niezbędny był specjalny klucz , którego nie raczono umiescic na tabarze. Dlatego maszynista rozłączył cały sprzęg i ponownie go połączył. Nastąpiło wtedy wlaśnie w czasie jazdy samoczynne odłączenie i ponowne połączenie EZT. Wynikiem czego było uszkodzenie sprzęgu. Sprawa była dobrze znana i nawet omawiana na pouczeniach okresowych. Głośno też było o tym że za to został maszynista finansowo obciążony, tak jak by jego winą było to że tabor pracował wadliwie. Uszkodzenie taboru stwierdzono dopiero właśnie w sekcji Warszawa Grochów, po zjezdzie taboru. Troll który tutaj próbuje ocieplac wizerunek firmy i straszy forumowiczów , widocznie ,albo jest nie doinformowany albo zbyt krótko ma kontakt z tą firmą aby znac realia w niej występujące. Proponuje sie więc doinformowac zanim się cos napisze. Co do tych smiesznych kasowników to też slyszałem o obciążeniach finansowych . Zdaje sie że była to kwota 500 zł. Swoją drogą moim zdaniem to wstyd że firma ściąga sobie kwoty z pensji pracowników zamiast korzystać z ubezpieczenia.
Czy po tym stwierdzeniu na Grochowie winy taboru maszynista dalej był obciążony kwota że ten sprzeg? Krótko.
Napisałem tylko o sprzegu bo ty twierdzisz że ktoś był finansowo obciążony za sprzeg. więc rozmawiajmy o tym. Napisz prawdę czy była taka sytuacja. Nie insynuuj. To jest karalne
Analizując twój wpis, natychmiast przychodzi mi na myśl cytat z pewnego klasyka Polskiej kinematografii Wabank" ło patrzcie go wszystkich by aresztował" Podobnie jest z tobą. Sprawa uszkodzenia sprzęgu była głośna kilka lat temu. Faktycznie doszło do takiego zdarzenia. Było to na sławnych elfach. Zdarzało się że dochodziło do utraty kontroli ta drugą dołączoną EZT. Tak było i w tym przypadku. Czasami udawało się przywrócić kontrole za pomocą rozpięcia klawiatury sprzęgu. W tym jednak przypadku aby rozpiąć samą klawiature niezbędny był specjalny klucz , którego nie raczono umiescic na tabarze. Dlatego maszynista rozłączył cały sprzęg i ponownie go połączył. Nastąpiło wtedy wlaśnie w czasie jazdy samoczynne odłączenie i ponowne połączenie EZT. Wynikiem czego było uszkodzenie sprzęgu. Sprawa była dobrze znana i nawet omawiana na pouczeniach okresowych. Głośno też było o tym że za to został maszynista finansowo obciążony, tak jak by jego winą było to że tabor pracował wadliwie. Uszkodzenie taboru stwierdzono dopiero właśnie w sekcji Warszawa Grochów, po zjezdzie taboru. Troll który tutaj próbuje ocieplac wizerunek firmy i straszy forumowiczów , widocznie ,albo jest nie doinformowany albo zbyt krótko ma kontakt z tą firmą aby znac realia w niej występujące. Proponuje sie więc doinformowac zanim się cos napisze. Co do tych smiesznych kasowników to też slyszałem o obciążeniach finansowych . Zdaje sie że była to kwota 500 zł. Swoją drogą moim zdaniem to wstyd że firma ściąga sobie kwoty z pensji pracowników zamiast korzystać z ubezpieczenia.
Nie wiem kim jestes i co tu robisz. Pewne jest to że stajesz sie denerwujący. Powyżej masz opis sprawy. Zamiesciłem kopie poprzedniego wpisu forumowicza na ten temat. Z daleka widać czyje interesy reprezentujesz. Albo nie wiesz albo nie chcesz wiedzieć ale czy naprawde nie słyszałes o tym że firma obciąża pracowników finansowo?! Co tych tam sprzęgów czy haków czy innych , to nie wiem. Wiem natomiast o pobieraniu opłat za zagubione kasowniki. Czy o tym też nie slyszales? Ja slyszałem bardzo dokładnie. Czy mam podać kwote? Jestem pewien że firma stosowala takie praktyki. Skoro juz tak zależy Ci na dyskusji na ten temat to może powiesz czy pracodawca ma do tego prawo. Jak chcesz to karaj ale, proponuje się przyjrzec czy proceder zabierania częsci pensji w zamian za zagubiony kasownik, jest legalny? Ty jako przrdstawiciel pracodawcy, zamiast straszyc karaniem raczej, powinienes sie podpisac i powiedzieć że jesli nawet takie praktyki były stosowane, to firma juz zmienila polityke. Pytam wiec czy nadal twierdzisz że firma nie zabierała czesci pensji tytułem obciążeń za np zagubiony kasownik? Nie doszukuj sie czy chodzi o hak czy o co tam innego, tylko czy firma obciąża pracowników. Tak czy nie. A jesli o karanie to se karaj. Kary w tej firmie są juz mi znane bardzo dokładnie. No i proponuje zmienić polityke wobec pracowników. Zabieranie premii nie jest dobrą metodą na przyciągnięcie pracowników. Nie wiem kto cie tu wpuscił , ale naprawde dziwi mnie, to że zależy ci na tym aby jakies brudy nie wychodziły a z drugiej strony sam eskalujesz problem. Raczej powiedz stanowczo czy firma stosuje takie praktyki czy nie stosuje. Czepiasz sie haku a nie skupiasz sie na tematyce. PS. Jak tam sprawa podwyżek bo ciiiiiiiszaaaaaaaa.
Jakiej dokładnie odpowiedzi oczekujesz. Czy mam Ci persono nieznana odpowiedziec na pytanie czy w tej spółce było praktykowane obniżanie uposażenia tytułem pokrycia strat dokonanych przez pracownika również w sposób nie umyślnie spowodowany? Jeśli oczekujesz personalizacji dokładnych zdarzeń to podaj kim jesteś. Takie zastraszanie karami też może podlegać pod paragraf same w sobie. Więc chce wiedziec z kim rozmawiam i komu mam przekazac dokładne szczeguły o które wypytujesz tak gorączkowo ukrywajac się jak szczurek? Już dawno prubowałem zanicjować sytuację gdzie pracodawca podpisze się i zajmie stanowisko na tym forum, odnosząc się do poruszanych tutaj tematów i udzieli na nie wyczerpującej odpowiedzi zamykając temat. Niestety tylko same dziwne persony bezosobowo wypowiadają się ,często wyraznie broniąc pracodawcy i nagle znikają. Jak mniemam ty wiesz kim piszesz zwracając sie do mnie w sposób personalny. Wiec pytam czy twierdzisz że w tej spółce pracodawca nie pomniejsza pensji ? Jeśli bys dookreslił swoje personalia i napisał kogo reprezentujesz zamiast straszyć to chętnie porusze kilka nowych tematów np czas pracy, miejsce pracy itp. Chętnie o tym porozmawiam. Jeśli wolisz możemy tu lub na innej przestrzeni.
Tak jest nie wdawaj się z nim w dyskusje. Ewidentnie widać że prowadzi jakąś dziwną gre słowną. Czepia sie szczegułów. Niech otwarcie zagra i wtedy można rozmawiac.Szkoda nerw.
Pracodawca zgodnie z KP może zmiejszac uposażenie pracownika ale tylko i wyłącznie na mocy tytułu wykonawczego. Wyłączenie stanowi premia. Inne przypadki są niedopuszczalne bez wyroku Sądu lub zgody pracownika. Należy własnie na tej problematyce się skupić poruszając ten temat.
Oczekuje konkretnej odpowiedzi od ciebie czy w tej firmie ktoś został ukarany za nieumyslne uszkodzenie sprzegu tak jak to insynuowales we wcześniejszym wpisie. Konkretnie tak czy nie.
Ja juz sie wypowiedziałem w pełni na temat zmiejszania wysokosci poborów w tej firmie. Nie mam nic więcej do dodania. Skoro tak bardzo dobrze znasz się na prawie to oczywiscie zapewne jesteś świadom tego że podając imie na publiczym forum mogłes naruszyć Ustawę o Ochronie Danych. Jednocześnie wskazałeś z jakiego grona forumowiczów pochodzisz. Po za tym nie mam najmniejszego obowiązku odpowiadac na twoje insynuacje polecenia itp. Jesli chcesz dalej kontynowac temat to na zasadach jakie określiłem.
Czyli boisz się przyznać że klamales pisząc że ktoś został ukarany za nieumyslne uszkodzenie sprzegu. Widać ty nie znasz się na prawie skoro twierdzisz że pisanie imienia na forum publicznym jest naruszeniem ustawy i ochronie danych. Żeby tak się stało musiałbym napisać twoje nazwisko panie Piotrze. Żegnam
Siedzę i czytam to forum i jeden z drugim jesteście siebie warci. W tej firmie od dawna źle się dzieje i nikt temu nie zaprzeczy. Nie popieram cię bystry żeby była jasność. Ale ty użytkowniku o nicku mazowieckie faktycznie jeśli coś piszesz to poprzyj to dowodami tak jak w przypadku tego sprzegu. Bo wychodzi na to że piszesz coś a ty nie prawda. Pracuje w tej firmie parę lat i wiem o obciążaniu kierowników za jakieś kasowniki. Ale jak się wczytałem to faktycznie ty napisałeś że ktoś został obciążony za uszkodzony sprzeg a teraz się wymigujesz od poparcia swojego wpisu. Tak czy siak obaj jesteście siebie warci.
Powiesz konkretnie co takiego źle się dzieje? Myślałem o wysłaniu CV i takie zawoalowane teksty nie najlepiej mi się kojarzą. Powiesz co jest nie tak?
Musisz po prostu dokładnie o wszystko wypytac na rozmowie kwalifikacyjnej. Najlepiej nagrać przebieg. Czy dzieje sie zle czy dobrze ocenisz sam na podstawie zadawanych pytań. Proponuje zasięgnąć jezyka u pracowników pracujących w tej firmie juz kilka lat. Przypuszczam że najwiecej informacji uzyskasz w ten sposób.
Nie pamiętam dokładnie tej sytuacji ale ewidentnie wina maszynisty. Jeżeli nie dało usunąć się usterki trzeba było czekać na serwis nawet trzy dni . Ewentualnie zarządzić ewakuację pasażerów i ściągnąć na trupa . To jest właśnie takie za wszelką cenę doprowadzić pociąg. I z tego robią się ludzkie tragedie ostatnio w Kutnie się wykoleił bo też szybko żeby opóźnienie wyrobić. Jak to mówił pewien instruktor pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł.
Nie ma po co tu przychodzić.Nanda Niedorajdow kiedyś Brali w Łapę teraz uzdrowiciele.Dbaja o swoje (usunięte przez administratora) a ciebie mają za Nic. nie polecam KM
Jak to nie pamiętasz dokładnie tej sytuacji ale wiesz że to ewidentnie wina maszynisty?
Dzien dobry. Prosze o informacje na temat pracy w firmie na stanowiskach tkzw robotniczych. Chodzi o to na jakie stanowisko można aplikować mając wykształcenie techniczne. Jakie stanowisko polecacie. Czy raczej jakiego nie polecacie. Jak oceniacie firmę. Jak zarobki, klimat?
No i jak dostał ktoś ostatnio jakąś podwyżkę. Miało być tak pięknie a tu ciiiiiiiiiiiiiiiiisza. Nikt nic nie mówi. Dostał ktoś podwyżkę?
ilu w sumie odeszło maszynistów z MNT. bo do Orlenu w Ostrołęce było potrzeba 30 na raz. do Płocka też potrzeba do Orlenu. jak myślicie Orlen wygryzie prywatnych przewoźników z Polski?
Sam widzisz . Jak tylko się otworzy jakaś możliwość przeniesienia się do SKM do ilu odchodzi. Moim zdaniem to samo będzie z ORLEN
Z MNT odeszło 15 Maszynistow tym spe nikt nie przejmuje chłopie Gederowicz ma Zabezpieczyć Obiegi i (usunięte przez administratora) to Dyrektorów obchodzi. A odeszli dobrze zapowiadający się, xsygnalisci, z haha
To po ile służb dodatkowych muszą już w tłuszczu robić aby wszystkie pociągi pojechały? Coraz ciekawiej się tu dzieje. Przestrzegałem , ze tak będzie. Trzeba było wieprza nie wywalać to by wam pomógł pociągi popychać. A SKM i prywaciarze się cieszą. Brawo KM
odeszło 15 a ilu teraz położyło wypowiedzenia.? firma się rozwija niedługo będą pociągi do Olsztyna jak chorzele skończą roboty idą pełno parą. Obiegi się pozmienia i będzie dobrze.
Powiedz mi czemu ludzie a szczegulnie maszyniści odchodzą z tej firmy. Gdzie jest problem. Co tu jest nie tak. Faktem jest że w firmie znane są już od dawna nieprawidlowosci. Mimo wszystko dochodzą do nas sygnały że już tak często nie karają maszynistów za byle co. Być może zrozumieli. Nadal wskazują na występowanie nieprawidłowości ale w kwestii zachowania premii jest już troszę lepiej. Ale co jeszcze. Co trzeba zmienić aby zniwelować braki kadrowe?
Wydaje mi się że trzeba zmienić rozdzielanie służb. Grafiki układa się od "swoich" a kończy na tych którzy albo nie mają plecow albo nie chodzą na ploteczki albo nie robią dodatków. Przy tej samej liczbie godzin przy tym samym stażu różnice w wypłacie to nawet 1tys zł. Ale to chyba już tak zostanie na zawsze
A co myslisz o tym żeby zmiany robocze zaczynaly sie i konczyly w taki sposob aby maszynisci nie musieli czekac kilka godzin na rozpoczecie pracy, albo żeby nie musieli jechac wiele kilometrow własnym samochodem. Przy tych pensjach i kosztach paliwa to sam rozumiesz
Z tegocz wiem to maszynisci nie maja takich godzin zeby musieli czekac na rozpoczecie pracy. Wiem ze kierownicy tak przyjezdzaja na noc bo zaczynaja np 3.50 ale w planach maszynistow tego nie ma. Wiadomo jak ktos jest z daleka to moze miec problem ale to napewnonie jest duza liczba osob. No i po rozmowie z chlopakami ktorzy mieszkaja dal4ko sami wiedzieli na co sie pisza. Natomiast wkurza ich to ze tak jak pisalem rozdzielanie sluzb jest niesprawiedliwe. Jedni robia same najgorsze duzo nocy jedna po drugiej, nie maja sluzb w niedziele i do tego na starym taborze. A inni miesiac w miesiac jezdza najlepsze sluzby i sami sobie wybieraja te sluzby. Niestety ale taka jest prawda na kazdej sekcji to samo
No i właśnie to jest to o czym mówie. Tylko miejscowi maja w miare. A ponieważ większość maszynistów dojeżdzia to wolą zmienic pracodawce i skoro ma dojeżdziac to woli lepiej zarabiac i miec lepsze warunki pracy. Wyjaśniłeś mi dziękuje.
Ja też dojeżdżam ale nie mam złego dojazdu. myślę że jeśli ktoś znajdzie coś bliżej domu i w tych lub lepszych pieniądzach to ucieknie. Ale to wszędzie tam jest. A co do firmy to jedna wielka klika i rodzinne powiązania.
Myslisz że jak by KM zapewnialy dojazd do pracy i oplacaly hotele dla tych co mają dalej do domu, tak jak to jest już bardzo popularne u innych przewozników, to maszyniści by tak nie uciekali by z tej firmy. Myslisz że to by pomoglo?
Wydaje mi się że u żadnego przewoźnika samorządowego lub panstwowego nie ma czegoś takiego jak opłacanie hoteli czy zapewnienie powrotu po pracy. Chyba mylisz tu z przewoźnikami prywatnymi
Nie myle tylko dokladnie o nich mowie i mysle że czas od nich brac przykład jesli chce sie jeszcze miec maszynistów. Zdajesz sobie sprawe że przy braku chęci młodych ludzi do pracy tym zawodzie to nie dlugo trzeba bedzie maszynistów ze świecą szukać. Więc ten przewoznik będzie dyktował warunki na rynku , który bedzie mógł dysponowac maszynistami. Po prostu ten kto ich teraz pozyska.
Nie w tej firmie takie luksusy. Narazie brakuje maszynistów w tłuszczu i Sochaczewie ale za dużo jest na mno i mng. Mówię tu o tych nie przeszkolonych na nowszy tabor. Na samej ochocie to ok 20 ponad stan a jeszcze się szkola
Ty co ty bredzisz jeśli jest za dużo ludzi w Warszawie to dlaczego jest tyle slużb warszawskich w planie MNT. Nik tu za nimi nie teskni. Dlaczego Warszawa ich nie robi. Moja propozycja. Zmień lekarza.
Jak juz tak sumujesz tych maszynistów o których marzy prezes że będą tu pracować to może jeszcze odejmij tych co odejdą z tej firmy w najbliższym czasie. Wtedy powinien rachunek sie zgadzac.
Nic mi do tego. I mysle ze tobie tez nie. Pisze jaki jest stan na teraz. Napisalem tylko ze na mno i mng jest za ponad stan a ty sie spiales jak majtki na du..pie. Sprawdz to co napisalem i dopiero sie wypowiadaj.
Napisałeś że w Warszawie jest za dużo maszynistów. Więc ja zapytałem czy nie mogą sobie robić tych slużb Warszawskich które muszą robić maszyniści z Tłuszcza , których i tak jest za mało?
Nie najpierw mnie zaatakowałes ze głupoty pisze że na mno i mng jest ponad stan maszynistów dlatego odpowiedziałem ci żebyś najpierw to sprawdził a później komentował. Zawsze możesz napisać pismo do osób układających plany i obiegi że nie dajesz rady. Że chcesz jeździć tylko w kolo komina. Zadajesz mi pytanie jakby to ode mnie zależało.
Szanowni forumowicze. Nie ma naprawdę o co się spierać. Sytuacja braków kadrowych w tej firmie jest znana już od początku jej powstania. Dużo mlodych i nie tylko młodych pracowników odchodzi z tej firmy jak tylko pojawiają się takie możliwości. Temu nikt nie zaprzeczy , prawda? W związku z tym lepiej może warto zastanowic się nad tym w jaki sposób uzdrowić sytuacje. Niestety wiem doświadczenia że bezpośredni dialog z kierownictwem tej spółki kińczy się raczej komentarzem" sam wiedziałeś na co się decydujesz" . Wcale więc się nie dziwie że ludzie odchodzą do innych przewozników i od dlugiego czasu spółka szuka ludzi do pracy. Proszę czy są jakies propozycje.
Nic nie należy zmieniać. Rotacja pracowników jest normalna w każdej branży. A podjęcie decyzji o zmianie pracodawcy jest indywidualna. Znam maszynistów co odeszli do innej branży nie związanej z koleją. Dziwne pytanie. Nikt z Kolejami Mazowieckimi ślubu nie brał. Maszyniści mają szerokie pole do popisu. Mogą sobię jeździć po całej Europie tylko znać język. Ostatnio z MNG odszedł chłopaczek do Czech zaraz po zdanym egzaminie. Kierownik z takiego Stupska albo Konopek to gdzie pójdzie odpowiedz mi gdzie kierownik z Konopek ma iść do roboty na kolei. Czy jeszczę chcesz coś wiedzieć?
Oj wez bo aż przysiadłem ze smiechu. Rotacja polega na tym że ludzie odchodzą a inni przychodzą. Powiedz więc ilu maszynistów lub kierowników pociągu przyszlo w zeszłym roku do tej firmy. Tylko nie pytam o praktykantów tylko pracowników z takimi kwalifikacjami co odeszli do innych przewozników?
Razem z Sumlinskim. TŁUSZCZ I SOCHACZEW TO ZAPOMIAME NORY. Wynagradzania są konfidenci nie ludzie którzy reprezentują tą spółkę w sposób należyczy. Ale Władza Ma takich ludzi w (usunięte przez administratora) Nieee Panie Kim zooon Brzeska...
Prywaciaz z tramwajarze z km nie ma żadnego pożytku... Pociągów towarowych nie prowadzi się ezt-ami...
Ta szczególnie ten w Fpl który pociągi o masie pod a 4000t hamował sama lokomotywą.. Jak poszedł to rok nie dali mu jeździć...
Szanowni Państwo. Zarząd PKP Cargo uzgodnił w toku mediacji ze związkami zawodowymi protokół, który zakłada przyznanie pracownikom spółki podwyżki wynagrodzenia z dniem 1 czerwca - poinformowała spółka w komunikacie. Szacowany przez PKP Cargo koszt podwyżek wyniesie około 94 mln zł. Podpisanie protokołu zawiesza mediacje w sporze zbiorowym do listopada 2022 roku. Dziękujemy . Kolejowa Brać.
Szanowni koleżanki i koledzy. Jest szansa na otrzymanie podwyżek w tej firmie. Każda podwyżka bedzie wiązała się z podpisaniem dokumentu. Proszę bardzo zwrócić uwagę aby tym dokumentem był aneks do umowy. Absolutnie nie może to być napewno wypowiedzenie zmieniające. W tej firmie były już stosowane praktyki polegające na tym że otrzymanie podwyżki wiązało się z koniecznością podpisania wypowiedzenia zmieniającego. Zwracam uwagę na to że za pomocą wypowiedzenia zmieniającego pracodawca może zmienić wszystkie warunki pracy, łącznie ze zmianą miejsca pracy. Jesli okaże sie że jednak wciskają Wam wypowiedzenie zmieniające, to zanim podpiszecie udajcie się z dokumentem do prawnika. Absolutnie nie podpisujcie nic w ciemno.
Żeby zrezygnować z jeżdżenia przejazdami tego przewoźnika - czy jest dzień czy noc pociągi przyjeżdżają z opóźnieniami najczęściej 10 minutowymi , a można czekać nawet godzinę przy lekkiej mżawce, dział od skarg nic sobie z tego nie robi i winę zrzuca zawsze na warunki pogodowe - w takim razie polecam wymianę wagonów kolejowych na połączone szeregowo fiaty 126p które lepiej pływają po ulicach podczas powodzi niż większość pociągów oznaczonych R jeździ w słoneczne dni.
Szanowni Państwo, w późnych godzinach wieczornych 13 maja w siedzibie spółki podpisane zostało porozumienie między Związkami Zawodowymi a Zarządem Polregio, dotyczące wdrożenia podwyżek dla pracowników. Porozumienie osiągnięto przy udziale mediatora – Pawła Borysa, prezesa zarządu Polskiego Funduszu Rozwoju. Zgodnie z treścią porozumienia wszyscy pracownicy wynagradzani wg Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy obowiązującego w spółce otrzymają podwyżkę w wysokości 400 zł wliczoną do wynagrodzenia zasadniczego z wyrównaniem od 1 stycznia 2022 r. oraz 300 zł od 1 stycznia 2023 r. Tym samym, zgodnie z deklaracją Związków Zawodowych strajk generalny, zapowiedziany na 16 maja nie odbędzie się. Jednakże porozumienie przewiduje, że w sytuacji, gdy Urzędy Marszałkowskie nie zawrą ze spółką aneksów do obowiązujących umów PSC do 10 czerwca br., Strona Społeczna będzie mogła uznać postanowienia porozumienia za nieważne i zorganizować strajk w tych województwach, w których nie będą wdrożone podwyżki. Od początku negocjacji ze Stroną Społeczną byłem przekonany, że pracownicy Polregio zasługują na wyższe pensje, więc jestem pełen szacunku wobec związków zawodowych, które z ogromną determinacją walczą o prawa pracownicze. Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom trwającego wiele miesięcy procesu negocjacji, przedstawicielom Urzędów Marszałkowskich, a zwłaszcza prezesowi Pawłowi Borysowi i ministrowi Andrzejowi Bittelowi za pomoc w osiągnięciu porozumienia - mówi prezes zarządu Polregio Artur Martyniuk. Spełnienie warunku wypłaty 400 zł podwyżki zawiesza spór zbiorowy w POLREGIO do 10 lutego przyszłego roku. Z kolei podwyżka wynagrodzeń w wysokości 300 zł od 1 stycznia 2023 r. będzie przedmiotem aneksów do umów PSC uzgadnianych z Urzędami Marszałkowskimi na 2023 rok. W porozumieniu zapisano, że proces ten ma zakończyć się do 10 lutego przyszłego roku. Na 13 maja br. na sfinansowanie podwyżek w tym roku wyrazili zgodę Marszałkowie wszystkich województw, poza warmińsko – mazurskim, a dwa województwa wyraziły częściową zgodę na pokrycie kosztu wzrostu wynagrodzeń pracowników Polregio.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 350.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 308, z czego 56 to opinie pozytywne, 160 to opinie negatywne, a 92 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.