Opinie o „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawa

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Czy wszyscy pracownicy przy obecnych temperaturach otrzymują wode w niezbednej ilosci dostepną w nieograniczonych ilościach, dostępnej w sposób ciągły?

Młody
Były pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Ta woda jest po terminie i Smakuje Jak Pomyje dla świń.Zarzad Pije w Szklanych butelkach Perlage

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Młody

Napisz dokladnie jak to wygląda to zgłosimy sprawe do IP

Loli
Inne
 Pytanie

Po prostu masakra. Dla czego pociągi stają na drodze i blokują ruch dla samochodów i autobusów??????? 0 ja dam po prosto 0

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Pytam ponownie , co z tymi podwyżkami. Czy był jakiś protokół spisany z ostatniego spotkania w tej sprawie?

Pies czesława
Kandydat
@mazowieckie@poczta.fm

Przeciez zdrożały bilety .

Ruda
Były pracownik

Mój z Ryskiem załatwili by wszystko. Cieszę się że żyją i ich mam.

Zuzanna
Inne
@Ruda

Co załatwili? O co w ogóle chodzi, pisz jaśniej

Maszynista
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zadzwoniono do mnie. Przedstawiono wszystko w kolorowych barwach. Zaproponowano II opcję, wg nich lepszą, dzieki czemu straciłem możliwość szybkiego zdobywania kolejnych kwalifikacji. Czyli wprowadzono mnie swiadomie w błąd. Naobiecywano, że szkolenie trwać bedzie max rok, trwało 2 lata... A sama rozmowa była nieprzyjemna, bo osoba decyzyjna miała uprzedzenia i non stop po mnie jechała jak po burym psie. Niestety się dostałem... Odradzam....

Pytania

Znając moje wykształcenie z CV, a nie bylo ono elektryczne, pan dyrektor zadawał mi pytania z tym zwiazane. Odpowiedziałem, że w tej chwili nie jestem w stanie odpowiedzieć na część z tych pytań, ale wydaje mi się, że skoro jest szkolenie, to jest po to, żeby dowiedzieć się tego, czego nie wie się przed szkoleniem. Dowiedzialem się, że nie są im poterzebni tacy ludzie jak ja, bo jest ich na pęczki. Jednak i tak mnie przyjęli. Byłem jednym z lepszych pracownikow, pod wzgledem prowadzenia i obslugi sprzetu.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Nie lat
Pracownik
 Pytanie

Co taka cisza kredyty spłacacie?

Elżbieta
Inne
@Nie lat

O co Ci chodzi z tymi kredytami?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Elżbieta

Właśnie nik nie wie o co chodzi z tymi kredytami. Może chodzi o to że pracownicy wzieli jakieś kredyty jak firma obciążyła ich dodatkowymi zobowiązaniami z tytułu nieumyslnych działań pracowniczych takich jak wystąpienie uszkodzenia sprzęgu i przeniesieniu kosztów za naprawę na pracownika. Takie obciążanie pracowników kosztami jest znane. Czy pracownicy biorą kredyty tego powodu, nie wiem.

Bystry
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Twój zarzut jest mocny. Podaj jeden przykład gdzie pracownik został obciążony za nieumyślne uszkodzenie sprzegu. Odrazu zaznaczę Panie Piotrze że publiczne oczernianie jest przestępstwem.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Bystry

Maszynista z grochowa był obciążony za uszkodzony sprzęg podczas gdy odpięła mu się druga EZT i połączyła sie . Było to już omawiane na tym forum. Jeśli tego nie wiesz to jestes troche krótki aby zabierac głos na tym forum.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Bystry

Może jeszcze mi powiesz że pracownicy w tej spółce nie są obciążani. Skoro tak mało wiesz to może dopytaj jeszcze swoich mocodawców jaką kwotą obciążali kierowników pociągu za np zagubiony znakownik. Też pewnie tego nie wiesz? A zabieranie premii maszynistom za to że wandale wymazali wagony sprajem to bylo zasadne? I co może tez tego nie wiesz. A może wolał byś o tym szybko zapomnieć? Więc może zanim przyjdzie wam do głowy zabierać ludziom premie za byle co to najpierw zastanówcie się czy sami jestescie tak naprawdę w porządku.

Jak tu malinowo
Były pracownik
@Bystry

Analizując twój wpis, natychmiast przychodzi mi na myśl cytat z pewnego klasyka Polskiej kinematografii Wabank" ło patrzcie go wszystkich by aresztował" Podobnie jest z tobą. Sprawa uszkodzenia sprzęgu była głośna kilka lat temu. Faktycznie doszło do takiego zdarzenia. Było to na sławnych elfach. Zdarzało się że dochodziło do utraty kontroli ta drugą dołączoną EZT. Tak było i w tym przypadku. Czasami udawało się przywrócić kontrole za pomocą rozpięcia klawiatury sprzęgu. W tym jednak przypadku aby rozpiąć samą klawiature niezbędny był specjalny klucz , którego nie raczono umiescic na tabarze. Dlatego maszynista rozłączył cały sprzęg i ponownie go połączył. Nastąpiło wtedy wlaśnie w czasie jazdy samoczynne odłączenie i ponowne połączenie EZT. Wynikiem czego było uszkodzenie sprzęgu. Sprawa była dobrze znana i nawet omawiana na pouczeniach okresowych. Głośno też było o tym że za to został maszynista finansowo obciążony, tak jak by jego winą było to że tabor pracował wadliwie. Uszkodzenie taboru stwierdzono dopiero właśnie w sekcji Warszawa Grochów, po zjezdzie taboru. Troll który tutaj próbuje ocieplac wizerunek firmy i straszy forumowiczów , widocznie ,albo jest nie doinformowany albo zbyt krótko ma kontakt z tą firmą aby znac realia w niej występujące. Proponuje sie więc doinformowac zanim się cos napisze. Co do tych smiesznych kasowników to też slyszałem o obciążeniach finansowych . Zdaje sie że była to kwota 500 zł. Swoją drogą moim zdaniem to wstyd że firma ściąga sobie kwoty z pensji pracowników zamiast korzystać z ubezpieczenia.

Bystry
Pracownik
 Pytanie
@Jak tu malinowo

Czy po tym stwierdzeniu na Grochowie winy taboru maszynista dalej był obciążony kwota że ten sprzeg? Krótko.

Bystry
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Napisałem tylko o sprzegu bo ty twierdzisz że ktoś był finansowo obciążony za sprzeg. więc rozmawiajmy o tym. Napisz prawdę czy była taka sytuacja. Nie insynuuj. To jest karalne

Jak tu malinowo
Były pracownik
@Bystry

Jak karalne to karaj na co czekasz.

Bystry
Pracownik
@Jak tu malinowo

Czyli nie potrafisz odpowiedzieć na moje pytanie.

Pies czesława
Kandydat
@Bystry

Analizując twój wpis, natychmiast przychodzi mi na myśl cytat z pewnego klasyka Polskiej kinematografii Wabank" ło patrzcie go wszystkich by aresztował" Podobnie jest z tobą. Sprawa uszkodzenia sprzęgu była głośna kilka lat temu. Faktycznie doszło do takiego zdarzenia. Było to na sławnych elfach. Zdarzało się że dochodziło do utraty kontroli ta drugą dołączoną EZT. Tak było i w tym przypadku. Czasami udawało się przywrócić kontrole za pomocą rozpięcia klawiatury sprzęgu. W tym jednak przypadku aby rozpiąć samą klawiature niezbędny był specjalny klucz , którego nie raczono umiescic na tabarze. Dlatego maszynista rozłączył cały sprzęg i ponownie go połączył. Nastąpiło wtedy wlaśnie w czasie jazdy samoczynne odłączenie i ponowne połączenie EZT. Wynikiem czego było uszkodzenie sprzęgu. Sprawa była dobrze znana i nawet omawiana na pouczeniach okresowych. Głośno też było o tym że za to został maszynista finansowo obciążony, tak jak by jego winą było to że tabor pracował wadliwie. Uszkodzenie taboru stwierdzono dopiero właśnie w sekcji Warszawa Grochów, po zjezdzie taboru. Troll który tutaj próbuje ocieplac wizerunek firmy i straszy forumowiczów , widocznie ,albo jest nie doinformowany albo zbyt krótko ma kontakt z tą firmą aby znac realia w niej występujące. Proponuje sie więc doinformowac zanim się cos napisze. Co do tych smiesznych kasowników to też slyszałem o obciążeniach finansowych . Zdaje sie że była to kwota 500 zł. Swoją drogą moim zdaniem to wstyd że firma ściąga sobie kwoty z pensji pracowników zamiast korzystać z ubezpieczenia.

Pies czesława
Kandydat
 Pytanie
@Bystry

Nie wiem kim jestes i co tu robisz. Pewne jest to że stajesz sie denerwujący. Powyżej masz opis sprawy. Zamiesciłem kopie poprzedniego wpisu forumowicza na ten temat. Z daleka widać czyje interesy reprezentujesz. Albo nie wiesz albo nie chcesz wiedzieć ale czy naprawde nie słyszałes o tym że firma obciąża pracowników finansowo?! Co tych tam sprzęgów czy haków czy innych , to nie wiem. Wiem natomiast o pobieraniu opłat za zagubione kasowniki. Czy o tym też nie slyszales? Ja slyszałem bardzo dokładnie. Czy mam podać kwote? Jestem pewien że firma stosowala takie praktyki. Skoro juz tak zależy Ci na dyskusji na ten temat to może powiesz czy pracodawca ma do tego prawo. Jak chcesz to karaj ale, proponuje się przyjrzec czy proceder zabierania częsci pensji w zamian za zagubiony kasownik, jest legalny? Ty jako przrdstawiciel pracodawcy, zamiast straszyc karaniem raczej, powinienes sie podpisac i powiedzieć że jesli nawet takie praktyki były stosowane, to firma juz zmienila polityke. Pytam wiec czy nadal twierdzisz że firma nie zabierała czesci pensji tytułem obciążeń za np zagubiony kasownik? Nie doszukuj sie czy chodzi o hak czy o co tam innego, tylko czy firma obciąża pracowników. Tak czy nie. A jesli o karanie to se karaj. Kary w tej firmie są juz mi znane bardzo dokładnie. No i proponuje zmienić polityke wobec pracowników. Zabieranie premii nie jest dobrą metodą na przyciągnięcie pracowników. Nie wiem kto cie tu wpuscił , ale naprawde dziwi mnie, to że zależy ci na tym aby jakies brudy nie wychodziły a z drugiej strony sam eskalujesz problem. Raczej powiedz stanowczo czy firma stosuje takie praktyki czy nie stosuje. Czepiasz sie haku a nie skupiasz sie na tematyce. PS. Jak tam sprawa podwyżek bo ciiiiiiiszaaaaaaaa.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Bystry

Jakiej dokładnie odpowiedzi oczekujesz. Czy mam Ci persono nieznana odpowiedziec na pytanie czy w tej spółce było praktykowane obniżanie uposażenia tytułem pokrycia strat dokonanych przez pracownika również w sposób nie umyślnie spowodowany? Jeśli oczekujesz personalizacji dokładnych zdarzeń to podaj kim jesteś. Takie zastraszanie karami też może podlegać pod paragraf same w sobie. Więc chce wiedziec z kim rozmawiam i komu mam przekazac dokładne szczeguły o które wypytujesz tak gorączkowo ukrywajac się jak szczurek? Już dawno prubowałem zanicjować sytuację gdzie pracodawca podpisze się i zajmie stanowisko na tym forum, odnosząc się do poruszanych tutaj tematów i udzieli na nie wyczerpującej odpowiedzi zamykając temat. Niestety tylko same dziwne persony bezosobowo wypowiadają się ,często wyraznie broniąc pracodawcy i nagle znikają. Jak mniemam ty wiesz kim piszesz zwracając sie do mnie w sposób personalny. Wiec pytam czy twierdzisz że w tej spółce pracodawca nie pomniejsza pensji ? Jeśli bys dookreslił swoje personalia i napisał kogo reprezentujesz zamiast straszyć to chętnie porusze kilka nowych tematów np czas pracy, miejsce pracy itp. Chętnie o tym porozmawiam. Jeśli wolisz możemy tu lub na innej przestrzeni.

Boczek
Były pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Tak jest nie wdawaj się z nim w dyskusje. Ewidentnie widać że prowadzi jakąś dziwną gre słowną. Czepia sie szczegułów. Niech otwarcie zagra i wtedy można rozmawiac.Szkoda nerw.

Boczek
Były pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Pracodawca zgodnie z KP może zmiejszac uposażenie pracownika ale tylko i wyłącznie na mocy tytułu wykonawczego. Wyłączenie stanowi premia. Inne przypadki są niedopuszczalne bez wyroku Sądu lub zgody pracownika. Należy własnie na tej problematyce się skupić poruszając ten temat.

Bystry
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Oczekuje konkretnej odpowiedzi od ciebie czy w tej firmie ktoś został ukarany za nieumyslne uszkodzenie sprzegu tak jak to insynuowales we wcześniejszym wpisie. Konkretnie tak czy nie.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Bystry

Ja juz sie wypowiedziałem w pełni na temat zmiejszania wysokosci poborów w tej firmie. Nie mam nic więcej do dodania. Skoro tak bardzo dobrze znasz się na prawie to oczywiscie zapewne jesteś świadom tego że podając imie na publiczym forum mogłes naruszyć Ustawę o Ochronie Danych. Jednocześnie wskazałeś z jakiego grona forumowiczów pochodzisz. Po za tym nie mam najmniejszego obowiązku odpowiadac na twoje insynuacje polecenia itp. Jesli chcesz dalej kontynowac temat to na zasadach jakie określiłem.

Bystry
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Czyli boisz się przyznać że klamales pisząc że ktoś został ukarany za nieumyslne uszkodzenie sprzegu. Widać ty nie znasz się na prawie skoro twierdzisz że pisanie imienia na forum publicznym jest naruszeniem ustawy i ochronie danych. Żeby tak się stało musiałbym napisać twoje nazwisko panie Piotrze. Żegnam

Miś koala
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Siedzę i czytam to forum i jeden z drugim jesteście siebie warci. W tej firmie od dawna źle się dzieje i nikt temu nie zaprzeczy. Nie popieram cię bystry żeby była jasność. Ale ty użytkowniku o nicku mazowieckie faktycznie jeśli coś piszesz to poprzyj to dowodami tak jak w przypadku tego sprzegu. Bo wychodzi na to że piszesz coś a ty nie prawda. Pracuje w tej firmie parę lat i wiem o obciążaniu kierowników za jakieś kasowniki. Ale jak się wczytałem to faktycznie ty napisałeś że ktoś został obciążony za uszkodzony sprzeg a teraz się wymigujesz od poparcia swojego wpisu. Tak czy siak obaj jesteście siebie warci.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Miś koala

Możesz podać jakis namiar na siebie?

Artur
Inne
@Miś koala

Powiesz konkretnie co takiego źle się dzieje? Myślałem o wysłaniu CV i takie zawoalowane teksty nie najlepiej mi się kojarzą. Powiesz co jest nie tak?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Artur

Musisz po prostu dokładnie o wszystko wypytac na rozmowie kwalifikacyjnej. Najlepiej nagrać przebieg. Czy dzieje sie zle czy dobrze ocenisz sam na podstawie zadawanych pytań. Proponuje zasięgnąć jezyka u pracowników pracujących w tej firmie juz kilka lat. Przypuszczam że najwiecej informacji uzyskasz w ten sposób.

Nie lat
Pracownik
@Jak tu malinowo

Nie pamiętam dokładnie tej sytuacji ale ewidentnie wina maszynisty. Jeżeli nie dało usunąć się usterki trzeba było czekać na serwis nawet trzy dni . Ewentualnie zarządzić ewakuację pasażerów i ściągnąć na trupa . To jest właśnie takie za wszelką cenę doprowadzić pociąg. I z tego robią się ludzkie tragedie ostatnio w Kutnie się wykoleił bo też szybko żeby opóźnienie wyrobić. Jak to mówił pewien instruktor pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł.

Saki
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Nie ma po co tu przychodzić.Nanda Niedorajdow kiedyś Brali w Łapę teraz uzdrowiciele.Dbaja o swoje (usunięte przez administratora) a ciebie mają za Nic. nie polecam KM

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Nie lat

Jak to nie pamiętasz dokładnie tej sytuacji ale wiesz że to ewidentnie wina maszynisty?

Maciek
Inne
 Pytanie

Dzien dobry. Prosze o informacje na temat pracy w firmie na stanowiskach tkzw robotniczych. Chodzi o to na jakie stanowisko można aplikować mając wykształcenie techniczne. Jakie stanowisko polecacie. Czy raczej jakiego nie polecacie. Jak oceniacie firmę. Jak zarobki, klimat?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

No i jak dostał ktoś ostatnio jakąś podwyżkę. Miało być tak pięknie a tu ciiiiiiiiiiiiiiiiisza. Nikt nic nie mówi. Dostał ktoś podwyżkę?

Nie lat
Pracownik
 Pytanie

ilu w sumie odeszło maszynistów z MNT. bo do Orlenu w Ostrołęce było potrzeba 30 na raz. do Płocka też potrzeba do Orlenu. jak myślicie Orlen wygryzie prywatnych przewoźników z Polski?

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Nie lat

Sam widzisz . Jak tylko się otworzy jakaś możliwość przeniesienia się do SKM do ilu odchodzi. Moim zdaniem to samo będzie z ORLEN

Wąski
Były pracownik
@Nie lat

Z MNT odeszło 15 Maszynistow tym spe nikt nie przejmuje chłopie Gederowicz ma Zabezpieczyć Obiegi i (usunięte przez administratora) to Dyrektorów obchodzi. A odeszli dobrze zapowiadający się, xsygnalisci, z haha

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Wąski

To po ile służb dodatkowych muszą już w tłuszczu robić aby wszystkie pociągi pojechały? Coraz ciekawiej się tu dzieje. Przestrzegałem , ze tak będzie. Trzeba było wieprza nie wywalać to by wam pomógł pociągi popychać. A SKM i prywaciarze się cieszą. Brawo KM

Nie lat
Pracownik
 Pytanie
@Wąski

odeszło 15 a ilu teraz położyło wypowiedzenia.? firma się rozwija niedługo będą pociągi do Olsztyna jak chorzele skończą roboty idą pełno parą. Obiegi się pozmienia i będzie dobrze.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Nie lat

Powiedz mi czemu ludzie a szczegulnie maszyniści odchodzą z tej firmy. Gdzie jest problem. Co tu jest nie tak. Faktem jest że w firmie znane są już od dawna nieprawidlowosci. Mimo wszystko dochodzą do nas sygnały że już tak często nie karają maszynistów za byle co. Być może zrozumieli. Nadal wskazują na występowanie nieprawidłowości ale w kwestii zachowania premii jest już troszę lepiej. Ale co jeszcze. Co trzeba zmienić aby zniwelować braki kadrowe?

Jan batory
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Wydaje mi się że trzeba zmienić rozdzielanie służb. Grafiki układa się od "swoich" a kończy na tych którzy albo nie mają plecow albo nie chodzą na ploteczki albo nie robią dodatków. Przy tej samej liczbie godzin przy tym samym stażu różnice w wypłacie to nawet 1tys zł. Ale to chyba już tak zostanie na zawsze

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Jan batory

A co myslisz o tym żeby zmiany robocze zaczynaly sie i konczyly w taki sposob aby maszynisci nie musieli czekac kilka godzin na rozpoczecie pracy, albo żeby nie musieli jechac wiele kilometrow własnym samochodem. Przy tych pensjach i kosztach paliwa to sam rozumiesz

Jan batory
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Z tegocz wiem to maszynisci nie maja takich godzin zeby musieli czekac na rozpoczecie pracy. Wiem ze kierownicy tak przyjezdzaja na noc bo zaczynaja np 3.50 ale w planach maszynistow tego nie ma. Wiadomo jak ktos jest z daleka to moze miec problem ale to napewnonie jest duza liczba osob. No i po rozmowie z chlopakami ktorzy mieszkaja dal4ko sami wiedzieli na co sie pisza. Natomiast wkurza ich to ze tak jak pisalem rozdzielanie sluzb jest niesprawiedliwe. Jedni robia same najgorsze duzo nocy jedna po drugiej, nie maja sluzb w niedziele i do tego na starym taborze. A inni miesiac w miesiac jezdza najlepsze sluzby i sami sobie wybieraja te sluzby. Niestety ale taka jest prawda na kazdej sekcji to samo

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Jan batory

No i właśnie to jest to o czym mówie. Tylko miejscowi maja w miare. A ponieważ większość maszynistów dojeżdzia to wolą zmienic pracodawce i skoro ma dojeżdziac to woli lepiej zarabiac i miec lepsze warunki pracy. Wyjaśniłeś mi dziękuje.

Jan batory
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Ja też dojeżdżam ale nie mam złego dojazdu. myślę że jeśli ktoś znajdzie coś bliżej domu i w tych lub lepszych pieniądzach to ucieknie. Ale to wszędzie tam jest. A co do firmy to jedna wielka klika i rodzinne powiązania.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Jan batory

Myslisz że jak by KM zapewnialy dojazd do pracy i oplacaly hotele dla tych co mają dalej do domu, tak jak to jest już bardzo popularne u innych przewozników, to maszyniści by tak nie uciekali by z tej firmy. Myslisz że to by pomoglo?

Jan batory
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Wydaje mi się że u żadnego przewoźnika samorządowego lub panstwowego nie ma czegoś takiego jak opłacanie hoteli czy zapewnienie powrotu po pracy. Chyba mylisz tu z przewoźnikami prywatnymi

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Jan batory

Nie myle tylko dokladnie o nich mowie i mysle że czas od nich brac przykład jesli chce sie jeszcze miec maszynistów. Zdajesz sobie sprawe że przy braku chęci młodych ludzi do pracy tym zawodzie to nie dlugo trzeba bedzie maszynistów ze świecą szukać. Więc ten przewoznik będzie dyktował warunki na rynku , który bedzie mógł dysponowac maszynistami. Po prostu ten kto ich teraz pozyska.

Jan batory
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Nie w tej firmie takie luksusy. Narazie brakuje maszynistów w tłuszczu i Sochaczewie ale za dużo jest na mno i mng. Mówię tu o tych nie przeszkolonych na nowszy tabor. Na samej ochocie to ok 20 ponad stan a jeszcze się szkola

Leon Cioskiewicz
Pracownik
@Jan batory

Ty co ty bredzisz jeśli jest za dużo ludzi w Warszawie to dlaczego jest tyle slużb warszawskich w planie MNT. Nik tu za nimi nie teskni. Dlaczego Warszawa ich nie robi. Moja propozycja. Zmień lekarza.

Jan batory
Pracownik
@Leon Cioskiewicz

Moja propozycja najpierw sprawdź co pisze a później się wypowiadaj.

Leon Cioskiewicz
Pracownik
@Jan batory

Jak juz tak sumujesz tych maszynistów o których marzy prezes że będą tu pracować to może jeszcze odejmij tych co odejdą z tej firmy w najbliższym czasie. Wtedy powinien rachunek sie zgadzac.

Jan batory
Pracownik
@Leon Cioskiewicz

Nic mi do tego. I mysle ze tobie tez nie. Pisze jaki jest stan na teraz. Napisalem tylko ze na mno i mng jest za ponad stan a ty sie spiales jak majtki na du..pie. Sprawdz to co napisalem i dopiero sie wypowiadaj.

Leon Cioskiewicz
Pracownik
 Pytanie
@Jan batory

Napisałeś że w Warszawie jest za dużo maszynistów. Więc ja zapytałem czy nie mogą sobie robić tych slużb Warszawskich które muszą robić maszyniści z Tłuszcza , których i tak jest za mało?

Jan batory
Pracownik
@Leon Cioskiewicz

Nie najpierw mnie zaatakowałes ze głupoty pisze że na mno i mng jest ponad stan maszynistów dlatego odpowiedziałem ci żebyś najpierw to sprawdził a później komentował. Zawsze możesz napisać pismo do osób układających plany i obiegi że nie dajesz rady. Że chcesz jeździć tylko w kolo komina. Zadajesz mi pytanie jakby to ode mnie zależało.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Jan batory

Szanowni forumowicze. Nie ma naprawdę o co się spierać. Sytuacja braków kadrowych w tej firmie jest znana już od początku jej powstania. Dużo mlodych i nie tylko młodych pracowników odchodzi z tej firmy jak tylko pojawiają się takie możliwości. Temu nikt nie zaprzeczy , prawda? W związku z tym lepiej może warto zastanowic się nad tym w jaki sposób uzdrowić sytuacje. Niestety wiem doświadczenia że bezpośredni dialog z kierownictwem tej spółki kińczy się raczej komentarzem" sam wiedziałeś na co się decydujesz" . Wcale więc się nie dziwie że ludzie odchodzą do innych przewozników i od dlugiego czasu spółka szuka ludzi do pracy. Proszę czy są jakies propozycje.

Nie lat
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Nic nie należy zmieniać. Rotacja pracowników jest normalna w każdej branży. A podjęcie decyzji o zmianie pracodawcy jest indywidualna. Znam maszynistów co odeszli do innej branży nie związanej z koleją. Dziwne pytanie. Nikt z Kolejami Mazowieckimi ślubu nie brał. Maszyniści mają szerokie pole do popisu. Mogą sobię jeździć po całej Europie tylko znać język. Ostatnio z MNG odszedł chłopaczek do Czech zaraz po zdanym egzaminie. Kierownik z takiego Stupska albo Konopek to gdzie pójdzie odpowiedz mi gdzie kierownik z Konopek ma iść do roboty na kolei. Czy jeszczę chcesz coś wiedzieć?

Nie lat
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

ja od początku dojeżdżam swoim samochodem i będą dojeżdżać bo to wygoda.

Obserwator
Pracownik
@Nie lat

Przeciez ty nie jestes maszynistą a po za tym pisales że blisko mieszkasz.

Obserwator
Pracownik
 Pytanie
@Nie lat

Oj wez bo aż przysiadłem ze smiechu. Rotacja polega na tym że ludzie odchodzą a inni przychodzą. Powiedz więc ilu maszynistów lub kierowników pociągu przyszlo w zeszłym roku do tej firmy. Tylko nie pytam o praktykantów tylko pracowników z takimi kwalifikacjami co odeszli do innych przewozników?

Byłem tu
Były pracownik
@Nie lat

Miałeś dyskutować na temat bezpieczeństwa w tej firmie a nie opowiadać czym dojezdzasz.

Dzojstik
Pracownik
@Wąski

Gederowicz to się do pchania taczki nadaje

Młody
Pracownik
@Dzojstik

Razem z Sumlinskim. TŁUSZCZ I SOCHACZEW TO ZAPOMIAME NORY. Wynagradzania są konfidenci nie ludzie którzy reprezentują tą spółkę w sposób należyczy. Ale Władza Ma takich ludzi w (usunięte przez administratora) Nieee Panie Kim zooon Brzeska...

maszynista
Pracownik
@Nie lat

Orlen, to firma żart. Tylko desperaci kierują się w jego kierunku szukając zatrudnienia...

maszynista
Pracownik
@mazowieckie@poczta.fm

Prywaciaz z tramwajarze z km nie ma żadnego pożytku... Pociągów towarowych nie prowadzi się ezt-ami...

Hsz
Były pracownik
@maszynista

Stada tramwajarzy radzą sobie dobrze...

Ogór69
Pracownik
@Hsz

Ta szczególnie ten w Fpl który pociągi o masie pod a 4000t hamował sama lokomotywą.. Jak poszedł to rok nie dali mu jeździć...

Nie lat
Pracownik

Szanowni Państwo. Zarząd PKP Cargo uzgodnił w toku mediacji ze związkami zawodowymi protokół, który zakłada przyznanie pracownikom spółki podwyżki wynagrodzenia z dniem 1 czerwca - poinformowała spółka w komunikacie. Szacowany przez PKP Cargo koszt podwyżek wyniesie około 94 mln zł. Podpisanie protokołu zawiesza mediacje w sporze zbiorowym do listopada 2022 roku. Dziękujemy . Kolejowa Brać.

Saki
Pracownik
@Nie lat

A ty chłopie wiesz kto dotuje te Chora spółkę.Czlowieku tam Jest 500 maszynistów i 2500 tysia Biurowców ci nic nie robią a Naciągają na koszta.Spolka bankrut mam kolegę który tam pracuje i to taka sama Patoka jak w KM

Rdk
Pracownik
@Saki

Biurowców jest 400 na ok. 3000 pracowników.

Ogór69
Pracownik
@Nie lat

100 zł brutto

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

Szanowni koleżanki i koledzy. Jest szansa na otrzymanie podwyżek w tej firmie. Każda podwyżka bedzie wiązała się z podpisaniem dokumentu. Proszę bardzo zwrócić uwagę aby tym dokumentem był aneks do umowy. Absolutnie nie może to być napewno wypowiedzenie zmieniające. W tej firmie były już stosowane praktyki polegające na tym że otrzymanie podwyżki wiązało się z koniecznością podpisania wypowiedzenia zmieniającego. Zwracam uwagę na to że za pomocą wypowiedzenia zmieniającego pracodawca może zmienić wszystkie warunki pracy, łącznie ze zmianą miejsca pracy. Jesli okaże sie że jednak wciskają Wam wypowiedzenie zmieniające, to zanim podpiszecie udajcie się z dokumentem do prawnika. Absolutnie nie podpisujcie nic w ciemno.

Nie lat
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Kto ci w to uwierzy?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Nie lat

W co ma niby nie uwierzyć?

Kolej na was
Inne

Żeby zrezygnować z jeżdżenia przejazdami tego przewoźnika - czy jest dzień czy noc pociągi przyjeżdżają z opóźnieniami najczęściej 10 minutowymi , a można czekać nawet godzinę przy lekkiej mżawce, dział od skarg nic sobie z tego nie robi i winę zrzuca zawsze na warunki pogodowe - w takim razie polecam wymianę wagonów kolejowych na połączone szeregowo fiaty 126p które lepiej pływają po ulicach podczas powodzi niż większość pociągów oznaczonych R jeździ w słoneczne dni.

Nie lat
Pracownik

Szanowni Państwo, w późnych godzinach wieczornych 13 maja w siedzibie spółki podpisane zostało porozumienie między Związkami Zawodowymi a Zarządem Polregio, dotyczące wdrożenia podwyżek dla pracowników. Porozumienie osiągnięto przy udziale mediatora – Pawła Borysa, prezesa zarządu Polskiego Funduszu Rozwoju. Zgodnie z treścią porozumienia wszyscy pracownicy wynagradzani wg Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy obowiązującego w spółce otrzymają podwyżkę w wysokości 400 zł wliczoną do wynagrodzenia zasadniczego z wyrównaniem od 1 stycznia 2022 r. oraz 300 zł od 1 stycznia 2023 r. Tym samym, zgodnie z deklaracją Związków Zawodowych strajk generalny, zapowiedziany na 16 maja nie odbędzie się. Jednakże porozumienie przewiduje, że w sytuacji, gdy Urzędy Marszałkowskie nie zawrą ze spółką aneksów do obowiązujących umów PSC do 10 czerwca br., Strona Społeczna będzie mogła uznać postanowienia porozumienia za nieważne i zorganizować strajk w tych województwach, w których nie będą wdrożone podwyżki. Od początku negocjacji ze Stroną Społeczną byłem przekonany, że pracownicy Polregio zasługują na wyższe pensje, więc jestem pełen szacunku wobec związków zawodowych, które z ogromną determinacją walczą o prawa pracownicze. Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom trwającego wiele miesięcy procesu negocjacji, przedstawicielom Urzędów Marszałkowskich, a zwłaszcza prezesowi Pawłowi Borysowi i ministrowi Andrzejowi Bittelowi za pomoc w osiągnięciu porozumienia - mówi prezes zarządu Polregio Artur Martyniuk. Spełnienie warunku wypłaty 400 zł podwyżki zawiesza spór zbiorowy w POLREGIO do 10 lutego przyszłego roku. Z kolei podwyżka wynagrodzeń w wysokości 300 zł od 1 stycznia 2023 r. będzie przedmiotem aneksów do umów PSC uzgadnianych z Urzędami Marszałkowskimi na 2023 rok. W porozumieniu zapisano, że proces ten ma zakończyć się do 10 lutego przyszłego roku. Na 13 maja br. na sfinansowanie podwyżek w tym roku wyrazili zgodę Marszałkowie wszystkich województw, poza warmińsko – mazurskim, a dwa województwa wyraziły częściową zgodę na pokrycie kosztu wzrostu wynagrodzeń pracowników Polregio.

Nie lat
Pracownik

Dziękujemy Prezesowi Zarządowi jak i związkom zawodomy za wspólne porozumienie w sprawie podniesienia wynagrodzenia o 500 zł. Wierni pracownicy Kolei Mazowieckich.

Michal
Pracownik
@Nie lat

Zapomniałeś dodać że średnio na pracownika 500zl. Więc zwiąchole dostaną po 700-900 a reszta po 100-300 i rachunek będzie się zgadzał. Oczywiście ci co zarabiają najmniej to najmniej dostaną podwyżki.

Robi
Były pracownik
@Nie lat

I sami widzicie jest tylko 500 zł. A miało być 800 zł dla pracownika i wszyscy mieli dostać po równo. Ale niestety sprzedał się ten z Siedlec i jak zwykle lipa.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Robi

Jakie 500. Średnio 500 czyli możesz dostać 50. Poza tym Znowu coś mówią o podwyżkach. Szczeguły jeszcze nie znane ale jesli do nich dojdzie , to znowu strach, znowu lęk. Czy znowu podwyżki będą w formie wypowiedzenia zmieniającego. Na co znowu trzeba będzie się zgodić chcąc otrymać podwyżkę. Czy znowu zmienią miejsce pracy czy tym razem coś innego. A może tym razem będzie normalnie i podwyżka będzie za pomocą aneksu. Zawsze ta niepewność. Zawsze człowiek się zastanawia na co tym razem wpadną.

Nie lat
Pracownik
@Robi

Lepsze 500 jak 0 .

Nie lat
Pracownik
 Pytanie
@Michal

Gdyby nie zwiąchole to ile byś dostał podwyżki? Lepiej im podziękuj i wręke pocałuj . Przestraszyli się strajku jak w pol regio . Dyżurni lotu potrafili swoje wywalczyć.

Michal
Pracownik
@Nie lat

Ty jeszcze nie dostałeś a już sikasz po nogawkach. Pogadamy jak będzie to na pasku

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

Znowu coś mówią o podwyżkach. Szczeguły jeszcze nie znane ale jesli do nich dojdzie , to znowu strach, znowu lęk. Czy znowu podwyżki będą w formie wypowiedzenia zmieniającego. Na co znowu trzeba będzie się zgodić chcąc otrymać podwyżkę. Czy znowu zmienią miejsce pracy czy tym razem coś innego. A może tym razem będzie normalnie i podwyżka będzie za pomocą aneksu. Zawsze ta niepewność. Zawsze człowiek się zastanawia na co tym razem wpadną.

Nie lat
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Co ty znowu wymyślasz jak paruje to podwyżka zawsze była w formie aneksu . Mam ci wysłać protokół ze spotkania ?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Nie lat

Napewno zawsze. Ile ty tu pracujesz?

Nie lat
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Dlaczego się nie cieszysz z przyznanych 500 + . Trzeba ładnie pisać o spółce naganiać nowych pracowników na szkolenia to dostaniesz 800.

Nie lat
Pracownik

Przypominam o nieoficjalnym przyłączeniu do strajku wiadomo kiedy i kogo forma protestu ta jak ustalono na spotkaniu poza zakładowego związku zawodowego .

Naczelnik
Pracownik
@Nie lat

Opamiętajcie się będą wyciągane konsekwencję służbowe działanie szkodliwe na rzecz spółki jest bardzo źle odbierane nie obronimy was . Nie dajcie się podpuścić wrogiej propagandzie nie bierzcie przykładu z kontrolerów lotu nie idźcie tą drogą ta droga jest zła.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Jak myslicie czy prowadzenie takich warunków pracy jak u innych przewozników powstrzymało by odchodzenie maszynistów z tej firmy?

Justyna
Inne
@Mazowieckie@poczta.fm

A co takiego robi firma ze tylu ich odchodzi? :P Czyli rotacja jest spora?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Justyna

Np godziny pracy, niprawidłowy socjal, pensje, presja na czeste zabieranie premii( chociaż podobno w wyniku odejsc i naszych działań to troche ucichło) no i pensje. Brak czasu na wykonanie czynnosci pracowniczych. Zaległości urlopowe siegajace przeszłości nawet trzech lat. Duże ilości nadgodzin. Ja uważam że to może być przyczyna.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

Szanowni pracownicy drużyn pociągowych. Informujemy , że odbyła się kontrola Inspekcji Pracy zainicjowana naszym wnioskiem. Tym razem kontrola dotyczyła zaopatrzenia pracowników w wodę , oraz brak pomieszczeń socjalnych, szatni. Faktycznie kontrola potwierdziła brak szatni dla maszynistów i fakt przedstawienia rachunku za zakup wody tylko z miesiąca czerwca. Niestety otrzymujemy ponowne informacje że nic się w tej sprawie nie zmienia. Proszę więc o dokładne informacje jak to faktycznie wygląda. Można pisać tutaj lub na mazowieckie@poczta.fm Korespondencja może byc w pełni anonimowa.

Anilewe
Inne
 Pytanie

Dzień dobry. Chciałabym się dowiedzieć jak wygląda grafik pracy kierowników pociągów. Dokładnie chodzi mi o to czy osoby które planują grafik dostosowują się do pracownika pod względem miejsca zamieszkania? Np. zaczynam w Radomiu kończę koło Radomia?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Anilewe

Pytanie które zadajesz jest bardzo ogólne. Może tak być że grafik będzie skonstruowany w ten sposób że będzie dla Ciebie zadowalający. Niestety system pracy. Obowiązujący w tej spółce nie gwarantuje Ci w żaden sposób miejsca w którym będziesz kończyć i zaczynać pracę.Nie gwarantuje też określonych godzin pracy ani określonego systemu pracy. Jeśli w umowie masz wpisane równoważny system pracy, uprawnia to pracodawcę do tego aby ustalić Ci rozpoczecie zakończenie pracy o różnej porze dnia i nocy. To samo dotyczy miejsca pracy. Jesli nawet w umowie masz wpisane konkretne miejsce pracy, nie oznacza to że nie dostaniesz wypowiedzenia zmieniającego określającego inne miejsce pracy. Spółka stosowała juz takie rozwiązania. Nie licz więc na żadne zasady. Tu nie ma zasad. Bardziej patrz na to co wpisują w umowie.

Jest super
Kandydat
@Anilewe

Najlepiej popytaj kolegów z pewnym stażem w tej firmie. Zwróć uwagę że z tej firmy sporo osób odeszło do innych przewozników. To też daje do myślenia.

Mlody
Były pracownik
@Jest super

Na Brzeskiej to się napewno dostosują do ciebie haha. Chłopie ta firma to (usunięte przez administratora) jak w niej nie jesteś to siedź cicha a jak nie to Zabieraj Manatki. Banda Nieudaczników życiowych, (usunięte przez administratora) i Karierowiczów Tfuuu. Newer Again KM

Zbyś
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Rysiek ale ty musisz być nieszczęśliwy i samotny że w święta nie masz co robić tylko głupoty pisać. Wesołych świąt Wielkanocnych

Anilewe
Kandydat
 Pytanie
@Jest super

No ok... A jakie zarobki są po szkoleniu? Ktoś się orientuje w ogóle jak to wygląda?

Katolik
Kandydat
 Pytanie
@Zbyś

A jakie to swieta wypadają w tym roku 16 kwietnia?

1
Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Anilewe

Po jakim szkoleniu?

Anilewe
Kandydat
@Mazowieckie@poczta.fm

Na kierownika pociagu

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

W wyniku naszego wniosku o przeprowadzenie kontroli do Inspekcji Pracy, po baaaardzo dlugim oczekiwaniu wreszcie otrzymaliśmy wyniki kontroli. Inspekcja faktycznie stwierdziła brak szafek ubraniowych dla maszynistów. Stwierdzono że maszyniści są wyposarzone w walizki. Czekaliśmy więc aż spółka wreszcie przrstanie łamać przepisy prawa pracy i stworzy szatnie dla maszynistów. Niestety nie dotarły do nas informacje aby coś takiego zaistniało. W związku powyższym powracamy do działań w tym temacie. Pierwsze co zrobimy to przedstawiciele naszego centrum rozeslą zapytania do inspektoratów Inspekcji Pracy w różnych regionach kraju z zapytaniem o wyłączenia w tym zakresie. Dla których pracowników szatnie nie muszą być tworzone.

KM MZZPKM
Były pracownik

Znacie kawał jak to przewodniczący z Siedlec sprzedał podwyżki wynagrodzeń za to żeby pewna Pani została kontrolerem..... Muszę Was zasmucić. To nie kawał to PRAWDA. Poprostu żenada

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@KM MZZPKM

Może podasz jakieś szczeguły. W tejchwili twój wpis to zwykłe pomówienie. Poza tym ten portal ma na celu poruszać sprawy pracownicze a nie sprawy związkowe.

Robi
Były pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Po pierwsze to szczegóły piszemy przez ó a nie u. Po drugie to chyba logiczne i nie trzeba zbyt wiele udowadniać. W normalnych warunkach nie zostaje kontrolerem osoba która niedopełniajac swoich obowiązków służbowych jeszcze niedawno razem z maszynistą wykoleiła pociąg. Popytaj kolegów maszynistów.

Jarek
Pracownik
@Robi

A.... to dobre , kierownik wykoleił pociąg dowcip dnia. Tylko rudy z łukowa mógł na to wpaść. Chyba coś nie po jego myśli poszlo. Nerwy puszczają.

EN57
Kandydat
@Jarek

Czytaj ze zrozumieniem. Napisał że razem z maszynistą.

Cichy
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Mam pytanie jak to jest z tym wszechobecnym monitoringiem? Teraz nawet w pokoju oczekiwań dla maszynistów na ochocie jest kamera. Czy to jest zgodne z przepisami że kierownictwo zagląda mi do miski co jem? Bo jakby nie było jest to miejsce wyznaczone dla maszynistów do tego by mogli zjeść w przerwie.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Cichy

Monitoring w pomieszczeniach socjalnych , również stołówkach pracodawca może zainstalować tylko jeśli wykrze fakt zapewnienia w ten sposób bezpieczeństwa. Pytanie tylko czy pokój oczekiwań stanowi stołówkę lub pomieszczenie socjalne?

1
Cichy
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Dzięki za odpowiedź. Sam nie wiem jak to jest traktowane i pewnie nigdy się nie dowiemy. Inwigilacja pełną parą

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Cichy

Proponuje zgłosić sprawę do IP

Zostaw merytoryczną opinię o „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 339.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 300, z czego 54 to opinie pozytywne, 155 to opinie negatywne, a 91 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
„Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii