Nikomu nie polecam serwisu eBilet.Na meile brak odpowiedzi,tel odbierają dopiero po 30 min oczekiwania na linii,albo i wcale.Brak konkretnych odpowiedzi kiedy pieniądze za bilety zostaną zwrocone.Nikt nic nie wie.Obsługa kiepska.Mija juz miesiąc odkąd bezpodstawnie anulowali mi rezerwacje.Brak zwrotu pieniędzy.Totalna masakra.
Oszukują ludzi pieniądze z konta znikają, po czym wysyłają maila że rezerwacja anulowana, po oczekiwaniu ponad pół godziny na infolinii telefon sam się rozlaczyl na maile nie odpisuja na Facebooku również nie odpisuja.
Nie polecam.Pieniądze wysłane ,a z ich strony rezerwacja anulowana i brak zwrotu pieniędzy.Polecam inne serwisy. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przestać oszukiwać ludzi.
(usunięte przez administratora), rezerwacja zrobiona, pieniądze wysłane czas mija, a tu ani pieniędzy ani biletów. Jedynie mail (wysłany automatycznie) iż moja rezerwacja została anulowana, bez podawania przyczyny. Wysyłam maile dzwonię na infolinie, zero kontaktu. Widzę po tych opiniach, że mój przypadek nie jest pierwszym oszustwem z ich strony!
tragedia, wyslalam fax, maila, na telefony ciagle zajete a moze odlozone sluchawki. Na maila podanego nie przychodzi zadne potwierdzenie zakupu ani data dostarczenia . Firma sciaga pieniadze oferujac niskiej jakosci uslugi, na razie czekam, zakup 11 listopada biletow na Bon Jovi - nie tanich, a zadnego kontaktu, zwlaszcza ze niechcacy skasowal sie moj adres wiec nie wiem gdzie przysla bilety . Mysle ze o dzialalnosci ebilet powinni wiedziec oferujacy wydarzenia kulturalne a nie zawsze sa mozliwosci innej formy zakupu. Jest to moje pierwsze doswiadczenie z ta firma i takie fatalne.
Kupiłam 3 bilety na Europejską Wystawę Psów - 120 zł musiałam wydać na miejscu, ponieważ infolinia nie działała, tzn nikt nie podnosił telefonu, nikt nie oddzwonił ( opcja 1 w automacie ), na maile odpowiadają, że w ich systemie bilet figuruje jako dostarczony. Do dzisiaj nie usyszalam nawet sowa przepraszam Moje sugestie dla eBilet Sp. z o.o.: Aby zaczęli szanować klientów , nie udzielali odpowiedzi, które mijają się z prawdą i nie unikali odpowiedzialności za swoją działaność
Zamówiłem przed chwilą bilet, zapłaciłem kartą. "Odbiór osobisty" okazał się w ogóle niesprecyzowany, tylko, że odbieram osobiście, z netu dowiedziałem się, że w PKiN. OK, płacę i czekam na mailu na info. Wpierw dostałem maila, że zarezerwowałem bilet, dostaję też fakturę, że zapłaciłem. I potem maila... w stylu: " Powinieneś w ciągu 15 minut być przekierowany do potwierdzenia zapłaty {Nie rozumiem, zapłaciłem kartą, gdzie przekierowany, przez maila?!} [...]jeśli nie jesteś pewien czy zapłaciłeś - zapłać jeszcze raz {JESZCZE RAZ! haha}". Dostanę bilet czy nie? Nie wiem czy kupować bilety na pociąg więc czekam czekam... no ok, zadzwonię. Dzwonię, a tam telefon nie istnieje bo z niczym się nie łączę, żadnego innego telefonu nie ma. Co się dzieje, halo!
eBilet poszukuje aktualnie specjalisty ds. social media. Aplikowaliście już? Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna na to stanowisko? Jakie pytania są na niej zadawane kandydatowi? Te informacje będą ważne dla osób, które niedługo odbędą własną rozmowę kwalifikacyjną w tej firmie.
brak kontaktu najgorsza firma jaka znam
Zapraszam Was do podzielenia się nowymi opiniami dotyczącymi pracy w firmie eBilet w Warszawie, chętnie dowiemy się czegoś o aktualnym rozwoju tego pracodawcy, a może ktoś z was wie coś w temacie nowych zatrudnień? Z wielką ochotą poznamy najświeższe wiadomości dotyczące pracy w tej firmie!
Słyszałem sporo złego o prezesie i dużej rotacji w firmie. Czy ktoś może potwierdzić ? Zaprzeczyć? Napisać cokolwiek?
@Aga, z tego co wynika na stronie oferują sporo usług socjalnych i możliwość uczestnictwa w wydarzeniach, które organizują. @WP co do reklamacji to uważam, że powinnaś ją złożyć, a później ewentualnie oceniać, po to firma stworzyła tę zakładkę, żeby takie sytuacje, jak ta, która opisujesz rozwiązywać. Może ktoś miał coś podobnego i może podzielić się swoim doświadczeniem?
Dzień dobry zainteresowałam mnie praca dla eBilet czy ktoś może się podzielić opinią na temat tego pracodawcy.
Oburzona działaniem strony. Na galę boksu, zostały nam sprzedane pięć miejsce , które jak powiedziała nam obsługa fizycznie nie istnieją , duzo chodzenia , załatwiania , bo oczywiście obsługa nie jest w stanie tego załatwić , tylko trzeba samemu chodzić i się prosić żeby ktoś łaskawie albo wskazal albo przedzielił nowe miejsca , za które zapłaciliśmy . Obsluga nawet nie przeprosiła " po prostu tak bywa, to nie moja wina " i z tym się stosunkowo zgadza bo to nie jest wina Pani w kasie , ale skoro pracuje dla tej firmy to ją reprezentuje , więc powinnam usłyszeć głupie " przepraszam " . Zero rekompensaty , jedyne co mi Pani powiedziała że mogę na stronie złożyć reklamację , na którą domyślam się że nie odpowiedzą, bo już wcześniej wysyłałam zapytanie o bilety , do tej pory żadnej odpowiedzi . Trochę szacunki do klienta i do człowieka.
Bardzo zainteresowała mnie praca konsultanta ds. obsługi klienta. Możecie mi podpowiedzieć na co mogę liczyć i czy trudno jest przejść rekrutację?
Dzień dobry czy nadal jest pani zainteresowana pracą w portalu. Czy posiada Pani doswiadczenie w tej branży
Ja jestem bardzo zadowolona z ich usług. Karnety na festiwale kupuję tylko u nich. W porównaniu z konkurencją, przychodzą przynajmniej na czas i nie ma problemów z komunikacją. Także polecam.
Co za kłamstwo. Bilety kupiłem 11.11 a dziś 18. 11 i biletów nie ma. Nie można się z nimi skontaktować. Nie polecam.
Na stronie internetowej eBilet Sp. z o.o. możecie znaleźć aktualne oferty pracy: https://www.ebilet.pl/kariera/ Obecnie poszukiwany jest SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI (WARSZAWA). Jakie macie doświadczenia z owym stanowiskiem?
Doradca Klienta Anglojęzycznego jest u nich poszukiwany.
Strona działa bardzo dobrze i nie było kłopotu z zakupem biletów do nowego centrum kongresowego w Krakowie na balet moskiewski, ale ...... okazało się, że sprzedane bilety za PEŁNĄ CENĘ były na miejsca z bardzo ograniczoną widocznością sceny. Żadnej wzmianki co do ograniczeń. Na reklamacje (maile) eBilety.pl NIE ODPOWIADAJĄ; nawet przepraszam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ebilet Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ebilet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ebilet Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!