Witam. W sierpniu 2018 roku wysłałem telefon do naprawy koszta związane z przesyłką miała korywac firma CCS lecz 6 stycznia 2019 przyszła faktura z dnia 31 grudnia z wystaniowymi fakturami za przesyłkę kosztami przekraczającymi 100zl.. od tej pory nie mogę rozwiązać sprawy z CCS nie polecam.
Mało płaca wymagają najwyższych średnich nie ma podwyżek ludzie pracujący po 4 lata maja niskie pensje tak samo jak osoby przychodzące atmosfera bardzo słaba nie polecam
Problemy z wypłatami (mniejsze wynagrodzenie w stosunku do wypracowanych godzin), nieporadne szefostwo. Jeżeli ktoś chce rozpocząć pracę w tej firmie - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM, chyba, że lubicie co miesiąc dostawać mniejsze wypłaty i prosić się o resztę. Moje sugestie dla CCS: Zacznijcie szanować pracowników, bo nikt za darmo pracować nie będzie.
Nie polecam
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/2/6/7/2672562ca0d9785d33dc54aa8f7f029c.jpg)
@TuByłam, proszę Cię o przedstawienie swojego doświadczenia będącego rezultatem Twojej współpracy z CCS. Jakim, w Twojej ocenie pracodawcą jest ta firma? Wszystkie merytoryczne uwagi posłużą osobom, które zaglądają na ten wątek w celu uzyskania aktualnych informacji na temat tej firmy przed złożeniem do niej swojego CV.
Nie polecam ani jako serwisu ani jako pracodawcy! Najgorsze g**** w jakie można się wpakować. Miejsce pracy przypominające (usunięte przez administratora) bez racjonalnie zarządzającego szefa.
Większość Waszych opinii dotyczą usług jakie świadczy CCS. Forum to ma jednak inne przeznaczenie. Jego celem jest wymiana między użytkownikami komentarzy na temat firm jako pracodawców. Jeżeli zagląda tutaj osoba, która pracuje lub pracowała w tej firmie, to proszę ją o napisanie kilku zdań o tym jakim pracodawcą jest CCS.
Szkoda, że nikt z pracowników nie pisze. Miałem nadzieję na jakieś informacje.
Na prawdę Nie wiem skąd tak negatywne opinie. Tydzień temu odesłałam telefon, już jest u mnie od wczoraj. Spuchła mi bateria i pękła od tego szybka. Byłam pewna, że nikt mi nie uwierzy, ale nie! Wymienili baterię tylną szybę przednią itd. Do tego wejście usb. Dostałam praktycznie nowy telefon. :) jestem bardzo zadowolona :)
Wiem, że strona dotyczy opinii o pracodawcy, ale gdy oddałam telefon to trafiłam na te stronę i stąd chciałam dodać swoje wrażenie.
Proszą o kontakt w sprawie telefonu.. Dzwonisz bo zależy na czasie wisisz na słuchawce 2x po godzinie i przepraszamy w obecnej chwili wszyscy konsultanci są zajęci.. BEZ JAJ! Co to jeden konsultant jest?! Nosz kur####! Odradzam!
Kilka lat temu oddałem telefon do serwisu i odpisali "zalany wodą". Oczywiście nie miał żadnego kontaktu z wodą. Omijać szerokim łukiem. NIE POLECAM!!!
@hun=mus, masz rację, jednak to również ważne kwestie dla użytkowników, gdzie można wyrazić swoją opinię. Widzę, że obecnie firma poszukuje pracowników również do Czech, czy ktoś z was pracuje w Czechach? Dostaje się służbowe mieszkanie?
Jest to beznadziejny serwis. ZDECYDOWANIE ODRADZAM. OSZUKUJĄ I PODMIENIAJĄ CZĘŚCI !!!!
Niestety nie polecam.
Tu dodaje się opinię o pracodawcy dla potencjalnych przyszłych pracowników a nie gorzkie żale że telefon źle naprawili!!! W tym celu jest ta strona, żalcie się na innych forach, jak czytam te wpisy to stwierdzam że większość niezadowolonych jest nieświadoma że to nie jest wina serwisu...
CCS Piaseczno to nie serwis tylko żałosna kupa. Po miesiącu leżakowania telefonu na naprawę gwarancyjną doszli do wniosku,że go nie naprawią bo nie mają części. Zadysponowałem zwrot z raportem naprawy ale przez tydzień ni zdołali nawet dokonać wysyłki. Wysłanie samej ekspertyzy elektronicznie odmówili bym przypadkiem nie złożył reklamacji u sprzedawcy telefonu i przyspieszył sprawę naprawy gwarancyjnej,która powinna zamknąć się w 2 tygodniach-jak na razie minął miesiąc i końca nie widać. Infolinia to fikcja bo nawet gdy uda się dodzwonić to panienki podają skrajnie różne informacje na ten sam temat bądź nie potrafią podać nawet terminu zwrotu urządzenia klientowi!!. Od razu widać,że to firma.....rodzinna,w której nikt przed nikim za nic nie odpowiada bo wszyscy spod tej samej "remizji"!!
Uwazajcie firma krzak, oddalem telefon do naprawy niby tylko wyswietlacz oddali mi totalnego złoma w środku porozkrecany nawet baterię podmienili OSZUŚCI!!!!!!!
Te parówy w CCS to jakaś porażka.. próbują na siłę wyłudzić pieniądze od ludzi. Żałosne zachowanie i podejście.. po oddaniu telefonu samsung galaxy s7 z wypalonym amoledem usłyszałem że to moja wina i chcą 1100zł za naprawę!! HAHAHA śmiech na sali.. oby ta firma padła na ryj i nie wstała. Życzę tej firmie porażki i upadku a pracownikom czegoś w tyle.
praca w dziale reklamacji to jakaś żenada! dają 1300 na ręke a wymagają języków. sam dział to fałszywa kierowniczka i banda małolatów bez żadnych kompetencji. i jeszcze ten przydupas pani kierownik.... co powie to święte. żenada, nie polecam pracy tam
Telefon oddawany dwa razy naprawa zrobiona w przeciągu 4dni roboczych, za pierwszym razem wymiana płyty głównej, za drugim wymiana wylanego wyświetlacza i dotyku(przejechałem go przez przypadek samochodem) w ramach GWARANCJI. Szczerze polecam pełen profesjonalizm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!