Opinie o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piaseczno

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów telekomunikacyjnych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piaseczno

famas15
Inne
 Pytanie

Dla mnie serwis działa tylko i wyłącznie na szkodę klienta. Wszystkim którzy oddają sprzęt do tego serwisu proszę się zorientować przed wysyłką jaką maja opinie. Niech zrobią ile tylko mogą zdjęć. Dlaczego? Serwis niszczy sprzęt celowo, jeśli jesteś świadomy że telefon jest wadliwy kosztował dużo pieniędzy i naprawa jest droga. Robią to celowa aby zniechęcić do dalszej reklamacji ale nie poddawajcie się. Najlepiej zabezpieczyć się w zdjęcia. Teraz jestem na etapie czekania kolejny raz. Telefon w pierwszym raporcie serwisu gwarancyjnego stwierdził ,cytuje EFEKT NIEPOPRAWNEGO odzwierciedlenia barw może powodować naklejone szło/folia ochronna. Serwis nie raczył odkleić szkła w celu weryfikacji swoich przypuszczeń. W drugim raporcie uznał że jednak nie ma wady i już nie ma niepoprawnego efektu barw i jest to normalna rzecz w tego typu wyświetlaczach a różnica miedzy kolorem białym a żółtym jest minimalna i dla nich to są te same kolory. Starania byle nie naprawiać :) Dodam że telefon wrócił po złości oczywiście z uszkodzonym wyświetlaczem, porysowanym. Telefon wrócił kolejny raz na serwis teraz już z tytułu rękojmi. Dodam zakup w RTV AGD przy spisywaniu protokoły była informacja że telefon nie posiada śladów użytkowania, osoba sporządzająca opis w RTV i ja szczegółowo sprawdziliśmy stan telefonu potwierdzi to monitoring w sklepie (to tak dla was pseudo serwisanci z CCS) i były przed wysyłka robione zięcia akurat mam jeszcze swoje prywatne. Sprawa również zgłoszona do UOKIK jeśli trafi do sadu postaram się was zniszczyć (usunięte przez administratora) A i producent Xiaomi też po ostatnim raporcie serwisu przestał się odzywać, obiecał dać odpowiedz i nic, czy to ma związek z waszymi szemranymi układami względem napraw? Nie wiem co robili wam za młodu że przekładacie złość na rzeczy innych. Na pewno nie jesteście rzetelnymi serwisantami. Tylko kasa się liczy dla firmy odbębnić i kolejny. A wy jak te cielaki robicie to sprzedajecie się i na dodatek niszczycie czyjeś rzeczy. Mam nadzieje ze przyjdzie dla was karma. Życzę wam wszystkiego najgorszego za bycie takimi ludźmi. To są tylko pieniądze, rzeczy ulotne sprawy. Jeśli was spotka krzywda w życiu mam nadzieje że sobie przypomnicie te słowa.

3
leny
Pracownik
@famas15

masz rację ta firma tylko naciąga konsumentów na koszta zastanawiam sie dlaczego SAMSUNG dalej z niemi współpracuje NIE POLECAM ODDAWANIA TAM NICZEGO DO SERWISU

Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

2
Ktoś
Były pracownik
@anonim

Premia zależy od tego jak bardzo bedziesz (usunięte przez administratora) Większość osob tutaj tak(usunięte przez administratora)że nie wychodzi nawet na przerwy bo nie wyrobi progu. W zależności od progów można zarobić: malutko, bardzo mało i po prostu mało :) najnizsza krajowa to tutaj cala kwota czyli : to co na umowie plus wyrobiona premia. Na umowie nie ma najnizszej krajowej tylko jest zapis(usunięte przez administratora)kwota +wyrobiona premia, max mozna zarobic niewiele powyzej obecnej najnizszej krajowej. Podwyzek nie ma od lat i nie będzie bo firmy nie stać. Od lat nie podnosza na umowie kwoty do obecnie obowiazujacej najniszej krajowej tlumaczac sie tym ze wyrabiamy to łącznie z premią:) także polecam pracę w ccs, jest tak jak pisza w ogloszeniach - mozna zarobic kokosy, atmosfera jest(usunięte przez administratora) są ciągle szkolenia i można sie rozwijać - ubaw po pachy :D

Aska
Inne

SZOK ! Kompetentni, empatyczni Ludzie z ogromną dawką chęci pomocy klientom zaczynając już od recepcji, a kończąc na złotych rękach uzdrawiaczy krnąbrnej materii. Osobiście jestem zachwycona "potraktowaniem" i jak w dym będę do Nich wracać w "nieuleczalnych przypadkach" moich Samsungów. Gorąco polecam ! Joanna W.

anonim Nowy wpis
Inne

Specjalista ds. obsługi Klienta też ma "po premii", kiedy popełni błąd? Taka odpowiedzialność materialna jest zapisana w umowie? Po tym, co tu czytam o atmosferze, to raportowanie wykonanych prac do Dyrektora Działu Obsługi Klienta brzmi trochę niepokojąco... Słusznie się tak nastawiam?

anonim
Inne

Na stronie firmy zamieścili ogłoszenie dla specjalisty ds. obsługi klienta. Napisali o przyjaznej atmosferze pracy a w komentarzach było że atmosfera słaba i nawet wyliczony jest czas wyjścia do toalety. Nadal taka sytuacja? Są oficjalne przerwy wliczone w czas pracy i płatne na które można wyjść bez obawy że przełożony krzywo spojrzy?

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. Nowy wpis
Inne
@anonim

Oczywiście, że można wyjść bez problemu do toalety. Spółka respektuje wszystkie przepisy prawa pracy, w tym te dotyczące przerw. Wyjście do toalety nie jest traktowane jako przerwa, a jako naturalna potrzeba każdego człowieka i nikt nikogo z tego nie rozlicza - byłoby to absurdalne. Nieakceptowalne jest natomiast nagminne opuszczanie stanowiska pracy oraz budynku firmy z nieuzasadnionych przyczyn.

Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

2
Mlody
Pracownik
@Pytanie

Zapewne tak jest w CCS :) tu obowiązuje kolesiostwo kumpelstwo A jak nie jesteś z ekipy to szukają na Ciebie haków aby Cię zwolnić atmosferą dlatego jest wspaniała A rotacja pracowników ogromna ;)

1
Mlody
Pracownik
@Pytanie

Jak tak patrzę na ten serwis i co tam się dzieje to (usunięte przez administratora) zwierzęcy orwella wszystkie zwierzęta są równe ale niektóre równiejsze, blokuje to rozwój pracownika bo obowiązuje szuflandia tak w skrócie dla inteligentnych

Sylwia
Inne
@Mlody

A ta rotacja o której piszesz jest ogromna tylko przez niezbyt przyjemną atmosferę? Czy jeszcze inne warunki mają na to wpływ? Tzn chodzi mi o to, czy gdyby atmosfera była ok to pracowałoby ci się spoko?:)

Kamila
Były pracownik
@Pytanie

Tam nie ma atmosfery tylko strach. Każdy się boi każdego, nie można wyjść spokojnie na „siusiu” do toalety na przeciwko na 2 min bo PANI dyrektor liczy czas

Gigi
Kandydat
@Kamila

Potwierdzam, nie było spokojnego dnia. Opierdziel musiał być. Strach był tak wielki że szło się do pracy z bólem brzucha. Atmosfera tragiczna, zamiast ze sobą współpracować jedno wielkie (usunięte przez administratora) Kasa słaba a za każdą pomyłkę albo masz po premii a jak błąd jest poważniejszy to odkupujesz klientowi nowy sprzęt

1
Papuga
Pracownik
@Gigi

Twój komentarz nie ma nic wspólnego z prawdą. Są długie szkolenia, a odpowiedzialność za popełniane błędy to nic nadzwyczajnego, bo gdyby odpowiedzialności nie było, to na pewno błędy zdarzałyby się o wiele częściej, a to firma na tym traci - i to niekiedy naprawdę sporo. Jeżeli ktoś dobrze pracuje, to nawet nie odczuwa konsekwencji pojedynczych pomyłek, natomiast jeżeli ktoś notorycznie popełnia błędy, mimo zwracania uwagi, przypomnień itd. to może powinien się zastanowić nad jakością swojej pracy :) Ofert pracy na rynku jest sporo, trzeba byłoby być masochistą, żeby pracować w miejscu, które jak twierdzisz wywoływało taki strach, że szło się do pracy z bólem brzucha. A jednak ponad 200 osób tu pracuje i to duża część od wielu wielu lat. Nie widać, żeby przychodzili z bólem brzucha. Niektórzy wypowiadający się tutaj szukają usprawiedliwienia swoich niepowodzeń wszędzie, tylko nie tam gdzie one faktycznie mają źródło. Trzeba się zastanowić ile się daje od siebie i czy na pewno jest się fair :)

Fifi
Inne
@Papuga

Ta odpowiedzialność o której wspomniałeś jest wpisana w umowę? Do jakiej wysokości zwykle są kary finansowe za popełnione błędy? Napisz coś więcej o szkoleniach. Każdy pracownik ma ich kilka na wdrożeniu czy są rozłożne w ciągu czasu pracy?

Wiktoria
Inne
@Gigi

A jesteś w stanie powiedzieć ile wynosi ta "słaba kasa"? No i za jakie pomyłki obcinają premię? Czy ta premia jest znacząca dla wynagrodzenia i pracownicy dostają ją co miesiąc czy może co kwartał? A poza opierdzielem od przełożonych to jaka atmosfera panuje pomiędzy pracownikami niższego szczebla?

były pracownik
Były pracownik
@Wiktoria

Atmosfera fatalna kasa najniższa krajowa plus premia którą ciężko wyrobić i ciągłe odjęcia od tej premii ogólnie ta firma (usunięte przez administratora)

ja
Pracownik
@Wiktoria

"słaba kasa" tylko dla słabych nie angażujących pracowników. Zasada jest prosta - jesteś pracowity to masz premie a jej wysokość zależy tylko od Ciebie. Premia ma duże znaczenie bo często przewyższa podstawowe wynagrodzenie. Obcięcia premio owszem za błędy - nie ma w tym nic dziwnego. Pracuje kilka lat i nie narzekam.

anonim
Inne
@ja

Możesz podać kwotę podstawy i przykładową kwotę premii? Bez takich konkretów to można do końca świata rozmawiać o tym, czy słaba czy nie słaba, bo dla każdego jest to indywidualnie inna miara. PLN dają konkret, tak uważam. I a propos chodzenia na siusu "naprzeciwko", jak tu ktoś napisał: nie macie toalety, czy co?

anonim
Inne
@ja

Ale ta podstawa to najniższa krajowa czy jednak więcej? Jeżeli więcej to ile powyżej? Premia od jakich czynników jest tutaj zależna, skoro tylko ja mam na to wpływ?

Ktoś Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

W ccs dostrzegamy tylko negatywny wpływ na efektywność pracownikow, taka tu panuje atmosfera :) tylko dla ludzi o mocnej psychice ;)

Ktoś Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Premia zależy od tego jak bardzo bedziesz (usunięte przez administratora) Większość osob tutaj tak(usunięte przez administratora)że nie wychodzi nawet na przerwy bo nie wyrobi progu. W zależności od progów można zarobić: malutko, bardzo mało i po prostu mało :) najnizsza krajowa to tutaj cala kwota czyli : to co na umowie plus wyrobiona premia. Na umowie nie ma najnizszej krajowej tylko jest zapis(usunięte przez administratora)kwota +wyrobiona premia, max mozna zarobic niewiele powyzej obecnej najnizszej krajowej. Podwyzek nie ma od lat i nie będzie bo firmy nie stać. Od lat nie podnosza na umowie kwoty do obecnie obowiazujacej najniszej krajowej tlumaczac sie tym ze wyrabiamy to łącznie z premią:) także polecam pracę w ccs, jest tak jak pisza w ogloszeniach - mozna zarobic kokosy, atmosfera jest(usunięte przez administratora) są ciągle szkolenia i można sie rozwijać - ubaw po pachy :D

Aras
Inne

Nie miałem problemów z naprawą gwarancyjną. Padł mi ekran, a później dowiedziałem się, że wymienili ekran i baterię... tak więc tu miłe zaskoczenie. Jedyna uwaga to niedziałający link do naprawy online i brak informacji mailowych o statusie naprawy. O tym, że został naprawiony dowiedziałem się z inpostu jak przesyłka wróciła.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie zadania lub pytania rekrutacyjne otrzymałeś od rekrutera w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta? Czy były zgodne z wymaganiami wskazanymi w ogłoszeniu? Kiedy otrzymałeś odpowiedź zwrotną?
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
famas15
Inne
 Pytanie

Dla mnie serwis działa tylko i wyłącznie na szkodę klienta. Wszystkim którzy oddają sprzęt do tego serwisu proszę się zorientować przed wysyłką jaką maja opinie. Niech zrobią ile tylko mogą zdjęć. Dlaczego? Serwis niszczy sprzęt celowo, jeśli jesteś świadomy że telefon jest wadliwy kosztował dużo pieniędzy i naprawa jest droga. Robią to celowa aby zniechęcić do dalszej reklamacji ale nie poddawajcie się. Najlepiej zabezpieczyć się w zdjęcia. Teraz jestem na etapie czekania kolejny raz. Telefon w pierwszym raporcie serwisu gwarancyjnego stwierdził ,cytuje EFEKT NIEPOPRAWNEGO odzwierciedlenia barw może powodować naklejone szło/folia ochronna. Serwis nie raczył odkleić szkła w celu weryfikacji swoich przypuszczeń. W drugim raporcie uznał że jednak nie ma wady i już nie ma niepoprawnego efektu barw i jest to normalna rzecz w tego typu wyświetlaczach a różnica miedzy kolorem białym a żółtym jest minimalna i dla nich to są te same kolory. Starania byle nie naprawiać :) Dodam że telefon wrócił po złości oczywiście z uszkodzonym wyświetlaczem, porysowanym. Telefon wrócił kolejny raz na serwis teraz już z tytułu rękojmi. Dodam zakup w RTV AGD przy spisywaniu protokoły była informacja że telefon nie posiada śladów użytkowania, osoba sporządzająca opis w RTV i ja szczegółowo sprawdziliśmy stan telefonu potwierdzi to monitoring w sklepie (to tak dla was pseudo serwisanci z CCS) i były przed wysyłka robione zięcia akurat mam jeszcze swoje prywatne. Sprawa również zgłoszona do UOKIK jeśli trafi do sadu postaram się was zniszczyć (usunięte przez administratora) A i producent Xiaomi też po ostatnim raporcie serwisu przestał się odzywać, obiecał dać odpowiedz i nic, czy to ma związek z waszymi szemranymi układami względem napraw? Nie wiem co robili wam za młodu że przekładacie złość na rzeczy innych. Na pewno nie jesteście rzetelnymi serwisantami. Tylko kasa się liczy dla firmy odbębnić i kolejny. A wy jak te cielaki robicie to sprzedajecie się i na dodatek niszczycie czyjeś rzeczy. Mam nadzieje ze przyjdzie dla was karma. Życzę wam wszystkiego najgorszego za bycie takimi ludźmi. To są tylko pieniądze, rzeczy ulotne sprawy. Jeśli was spotka krzywda w życiu mam nadzieje że sobie przypomnicie te słowa.

3
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@famas15

Szanowny Panie, W celu weryfikacji przebiegu obsługi Pańskiego urządzenia w serwisie naszej spółki i przedstawienia Panu wyjaśnień w tej kwestii prosimy o kontakt drogą mailową pod adresem info@ccsonline.pl – w treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI Pańskiego urządzenia oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Jednocześnie, mimo, iż rozumiemy, że reklamacja Pańskiego urządzenia mogła dostarczyć Panu niedogodności, które wywołują Pańskie zdenerwowanie, stanowczo prosimy o zaprzestanie formułowania i rozpowszechniania nieprawdziwych twierdzeń godzących w dobre imię naszej spółki oraz jej pracowników. Zapewniamy, że Pańskie twierdzenia nie znajdują odzwierciedlenia w rzeczywistości – opisane przez Pana rzekome działania serwisu naszej spółki nie mają i nigdy nie miały miejsca. Informujemy, iż jako autoryzowany serwis urządzeń marki Xiaomi wszelkie czynności serwisowe wobec przekazywanych do serwisu urządzeń przeprowadzamy w sposób profesjonalny i z zachowaniem wysokich standardów staranności. Czynności diagnostyczne i naprawcze przeprowadzane są w naszym serwisie przez wykwalifikowanych techników, posiadających wiedzę i doświadczenie w dokonywaniu tego rodzaju czynności, którzy działają zgodnie z procedurami oraz z zachowaniem obowiązku staranności na najwyższym poziomie. Każde zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w sposób profesjonalny i rzetelny. Pragniemy również Pana poinformować, że nasz serwis szczyci się nienaganną opinią wśród naszych wieloletnich partnerów, a liczba urządzeń, co do których serwis odmawia przeprowadzenia naprawy w ramach gwarancji (z uwagi na zdiagnozowanie uszkodzeń niepodlegających naprawie gwarancyjnej) oraz liczba reklamacji naszych usług jest znikoma. Dodatkowo informujemy, że zdajemy sobie sprawę z niskiej oceny usług naszego serwisu w mediach społecznościowych spowodowanej subiektywnymi ocenami użytkowników, którym w większości odmówiono naprawy urządzeń z tytułu gwarancji – z uwagi na występowanie uszkodzeń, za które gwarant nie ponosi odpowiedzialności. Dla Pańskiego wyobrażenia informujemy, że liczba tych opinii jest wielokrotnie niższa od liczby urządzeń obsługiwanych przez nasz serwis w ciągu 1 tygodnia. Mając na uwadze powyższe, jeszcze raz prosimy, aby zaprzestał Pan formułowania nieprawdziwych twierdzeń na temat naszego serwisu. Świadczenia usług na najwyższym poziomie jesteśmy pewni i jesteśmy z tego dumni. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Redmi 7A
Inne
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

"liczba urządzeń, co do których serwis odmawia przeprowadzenia naprawy w ramach gwarancji (z uwagi na zdiagnozowanie uszkodzeń niepodlegających naprawie gwarancyjnej) oraz liczba reklamacji naszych usług jest znikoma." HAHAHAHAHA

Janek
Inne
 Pytanie
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Kto tak łże ??? A to przekręty z CCS . Wszystko jasne

Rafał
Inne
 Pytanie
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Szanowni Państwo, co to jest za wskaźnik " .... zdajemy sobie sprawę ...., .... wielokrotnie niższa od liczby urządzeń obsługiwanych przez nasz serwis w ciągu 1 tygodnia ... " ? Wskaźnik bezczelności, ale na pewno nie żaden KPI. Myślałem, że tylko w w odpowiedzi na moją reklamację piszecie Państwo bzdury, ale publicznie też. Pozdrawiam, Klient który nie odpuści, Klient

Janek
Inne
@Rafał

Trzymam za Pana kciuki. Proszę im nie darować !!!

Neutralny
Pracownik
@Janek

Jak czytam takie bzdury, to mi ręce opadają. Serwis nie ma żadnego interesu żeby nie naprawiać urządzeń na gwarancji. Generalnie, im więcej naprawi tym więcej zarobi. Na odmowach gwarancji praktycznie nic nie zarabia i nie jest to dla niego żaden biznes. Trzeba jednak pamiętać, że z każdej naprawy gwarancyjnej serwis musi się rozliczyć z producentem danego urządzenia. Właśnie producent płaci za taką naprawę. Jeżeli serwis wykona naprawę "na wyrost" czyli niezgodnie z wytycznymi producenta, to po prostu nie dostanie za tę naprawę redundancji. Podsumowując. W interesie serwisu wykonanie jest jak najwięcej napraw. Jeżeli odmawia wykonania naprawy gwarancyjnej, to oznacza, że wytyczne producenta urządzenia na taką naprawę nie pozwalają. Im więcej takich odmów tym mniej kasy dla serwisu. Bardzo proste!!!

Bolo
Inne
 Pytanie
@Neutralny

Odezwał się specjalista. Jeśli barany z CCS nie potrafią naprawiać sprzętu to po co to teoretyczne pieprzenie. Sprawa jest prosta. Jesli mój smartfon był u was dwa razy w "naprawie" i nadal ma tą samą usterkę to takie są wytyczne producenta żeby głupoty wypisywać o sprawności sprzętu ??? Człowieczku , puknij się w ten twój serwisowy łeb to może coś zrozumiesz z tego co piszą ludzie.

Olokolo
Inne
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

CCS to po prostu zły serwis, Traktują klienta jak wroga. Oby jak najszybciej zniknął z rynku. Jeśli nie potrafią naprawić wmawiają, że sprzęt jest sprawny. A Pan z CCS, to w jakimś swoim matrixie przebywa i już wmawia klientowi, że "sytuacja nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości". Dla firm zlecających - Xiaomi, Huawei jest to korzystne - nie muszą płacić za naprawę, zwracać za wadliwy sprzęt i interes się kręci...

JANUSZEK
Inne
@Olokolo

Dzięki wmawianiu klientom , że sprzęt jest sprawny CCS unika napraw. Jest to na szkodę odbiorcy ale kogo to obchodzi. Ja po doświadczeniach z tą "firmą" wolę zapłacić za naprawę (mimo gwarancji ) niż ryzykować jeszcze większe uszkodzenie w CCS

Kupujaca
Inne
@famas15

wlasnie doswiadczylam tego samego. Oddalam telefon w idealnym stanie (zakup EURONET - OSTRZEGAM nie kupujecie tam!) i otrzymalam zwrotnie aparat z licznymi uszkodzeniami plus pudelko, ktore przeszlo duzo rozrywania.

Klient
Inne
@famas15

Telefon nagle zgasł po kilku miesiącach bez powodu w trakcie ładowania.Wmawia mi się że jest skrzywiony a taki nie był.Osobiście pracownik oglądał przy mnie telefon leżał na płasko z każdej strony, ja dodatkowo posiadam zdjęcia zrobione w dniu zgłaszania reklamacji.Odpowiedź odmowy naprawy była : wygięty telefon.To nie jest prawda!Chętnie dołączę do pozwu zbiorowego!!!!

anonim
Inne
 Pytanie
@famas15

idealnie opisane. Mój telefon Xiaomi powędrował do CCS, ponieważ włączał się i wyłączał... Z "serwisu" otrzymałam informację, że nie mogą naprawić, bo wyświetlacz jest uszkodzony a telefon wygięty! Tzn mogą, ale odpłatnie! Po wielu mailach i telefonie od CCS okazało się, że telefon nie ma uszkodzonego wyświetlacza! WTF?!? Czekam na odpowiedź od Xiaomi... jest szansa, że sprawa skończy się w sądzie.

Łysy
Inne
@famas15

Zasada tego serwisu jest zabrać gwarancję i zaproponować naprawę odpłatną

Jarek
Inne
 Pytanie
@famas15

Potwierdzam, POCO X3 - mechanicznie uszkodzone gniazdo zasilania - przetarte styki/obluzowane gniazdo ? - nie wiem, przecież nie rozbierałem telefonu na gwarancji (a serwis tego nie napisał) . Serwis reklamacji nie uznał. Na naprawę wycenioną na prawie 1700 zł się nie zgodziłem. Nowy Poco X5 można kupić za 1400zł. Koszt części wymienionych przy zakupie na allegro to ok. 80zł. Jak im wyszło 1700? też nie wiem bo coś co nazwali kosztorysem zawiera jedynie kwotę i listę trzech elementów wymienionych po przecinkach, bez rozpisania kosztów części (poszczególnych elementów) i robocizny. Zwykłe (usunięte przez administratora) i naciąganie. Dziś wiem, że zakup telefonu XIAOMI to był błąd - telefon Super, ale do pierwszej usterki. Potem radź sobie sam. Podsumowując: kupując produkty XIAOMI musisz się liczyć z tym, że NIE MASZ GWARANCJI. Telefon POCO X3 Pro zakupiony w EMPIKu styczeń 2022, usterka: brak ładowania telefonu, kwiecień 2023.

leny
Pracownik
@famas15

masz rację ta firma tylko naciąga konsumentów na koszta zastanawiam sie dlaczego SAMSUNG dalej z niemi współpracuje NIE POLECAM ODDAWANIA TAM NICZEGO DO SERWISU

Administrator

Podobno pracując w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. można liczyć na zarobki 6300 PLN. Czy to prawda? Przy jakiej umowie one obowiązują?

Karol
Inne

Mi telefon to na bezczela złamali zeby nie naprawiać , to są jakieś jaja. Uważajcie na swoje urządzenia i nie wysyłajcie ich tam.

anonim
Inne

Jeśli już o obsłudze gwarancji była mowa to są jeszcze widoczne dwie oferty na obsługę, z tego co widzę ze dni do końca zostały i sama nie wiem czy podesłać to cv czy nie. rozmowy są prowadzone dopiero po jego wygaśnięciu czy po prostu w trakcie nikt jeszcze się nie dostał? Rozmowa to czysta formalność?

Uzytkownik
Inne

Nie polecam. Nigdy nie uznają na gwarancję. Na infolini mojego telefonu powiedzieli żeby tutaj zrobić zgłoszenie i że zrobią na gwarancje, a tego nie zrobili. Dodatkowo wymyślają oplaty niewiadomo jakie. Już lepiej zanieść telefon do serwisu w mieście i bedzie taniej o połowę.

Max
Inne

Chce dostać się do pracy na serwisanta. Na stronie nie znalazłem ofert ale jest informacja że jeżeli chce się dołączyć do ich zespołu to czekają na CV. Warto wysłać mimo że teraz nikogo nie szukają? Moje CV nie utknie gdzieś w niebycie? Co polecacie?

kierownik
Pracownik
@Max

Proszę wysłać CV na rekrutacja@ccsonline.pl

Jaca
Inne

witam stawonczo nie polecam tej firmy oddalem telefon xiaomi redmi 9A do serwisu poniewaz od od 3 miesiecy mam go i tak slabiutko chodzi spowalnia i odrazu nastepnego dnia ich super serwisanty ocenili ze urzadzenie sprawne,nie wykonano naprawy i odrazu wyslalili urzadzenie jakby nigdy nic i jest to samo wolna praca urzadzenia nie polecam i dajcie sobie spokoj z chinskimi telefonami z samsungami nigdy nie mialem problemu ani z serwisem ani z wsparciem technicznym a u nich 1 telefon od nich i same problemy dobrze ze mam opis wszystkiego i napewno tak tego nie zostawie. a wam jesli to czytacie to odradzam kupno jakiegos telefonu od xiaomiego bo potem nikt wam nie pomoze i jeszcze na infolini beda cie zbywac bo ci laske robia ze kupiles ich telefon i dales im zarobic nie polecam

Ikki
Inne
 Pytanie
@Jaca

Kupiłeś telefon za 400 zł i dziwisz się że słabiutko chodzi? On ma tylko 2 GB ram, więc nie wiem czego się spodziewasz. Obecnie dla takiego telefonu każda aplikacja to spore obciążenie. Na 4 GB często spotykane są przycięcia.

Raf
Inne
@Jaca

Redmi 9a fabrycznie sie wiesza przez slabe podzespoły. Tutaj nie pomoże wymiana plyty anu niczego innego. Wiele można im zarzucić ale jak skysze o tym ze redmi 9a/9c sie wiesza to tylko sie uśmiecham, bo te telefony (usunięte przez administratora)

1
Aska
Inne

SZOK ! Kompetentni, empatyczni Ludzie z ogromną dawką chęci pomocy klientom zaczynając już od recepcji, a kończąc na złotych rękach uzdrawiaczy krnąbrnej materii. Osobiście jestem zachwycona "potraktowaniem" i jak w dym będę do Nich wracać w "nieuleczalnych przypadkach" moich Samsungów. Gorąco polecam ! Joanna W.

Riddick06
Inne

Podobnie jak większość osób, które miały do czynienia z tym serwisem mam negatywne doświadczenie. Mianowicie oddałem do naprawy gwarancyjnej hulajnogę Xiaomi mi s1, na wyświetlaczu której wystąpił błąd uszkodzenia przekaźnika bms. Po dwóch tygodniach otrzymałem informację iż hulajnoga ma uszkodzoną płytę główną oraz baterię (dziwne, że bateria nie działa jak wyświetlacz funkcjonuje poprawnie, światła również)- poinformowano mnie, że naprawa będzie kosztować 1100zł. Po przy więzieniu do domu wymieniłem przekaźnik bms (199zł)i hulajnoga działa poprawnie. Powiem tak chamstwo i żerowanie na niewiedzy klientów: chcieli wymienić dobrą baterię i skasować 700zł. Bandana naciągaczy i nie douczonych bałwanów. Omijajcie szerokim łukiem ten pseudo serwis.

Natalia
Inne

Witam w dniu 02,08,2023 zaniosłam telefon z najprawdopodobniej wadą fabryczną danego modelu ( samsung a52 ) do sklepu w którym go kupiłam tzn RTVEuroAgd. Podczas przyjęcia telefon był sprawdzony przez pracownika i w protokole zaisane zostało, że posiada drobne rysy i normalny stan użytkowania. Serwis CCS uznał, że telefon jest krzywy i na pewno posiada wady mechaniczne ( czego ja nie uznaję bo takie zdjęcia jakie oni wysłali mogliby zrobić z każdym telefonem) i co najlepsze telefon wrócił z mocnym uszkodzeniem w górnej części obudowy jakby ktoś go nieudolnie otwierał ostrym narzędziem. Nie odebrałam oczywiście telefonu ale bardzo odradzam ten serwis...

Toni Janiak
Inne

W tym miejscu chciałbym serdecznie podziękować za uzdrowienie mojego Mi11w ramach gwarancji . Telefon dostarczyłem do MI Store w Galerii Młociny i za ich pośrednictwem trfił do Państwa serwisu . Po trzech dniach otrzymałem wiadomość że jest do odebrania . Naprawa polegała na wymianie baterii , ale Państwo od siebie zaktualizowaliscie oprogramowanie i została wymieniona taśma sygnałowa. Telefon dostał nowe życie .Raz jeszcze bardzo dziękuję .

Konsument
Inne

Tak jak wiele osób przede mną potwierdzam, że ten autoryzowany "serwis" to tylko ściema. Otrzymują telefon i szukają jakiejś ryski na ekranie lub obudowie i już odpisują że nie mogą naprawić bo widzą że jest uszkodzony i zanim w ogóle stwierdzą co z telefonem jest nie tak, to muszą to wymienić (oczywiście 3x drożej niż w zwykłym serwisie. Można odmówić i wtedy pobiorą 120 zł za nieuzasadnione zgłoszenie. Tragedia i naciągnie!

Nedzarz
Inne
@Konsument

No to witam w klubie. Rysa na aparacie wystarczyła żeby stwierdzić udzkodzenie baterii... Bez otwierania telefonu, bez testów, tak ot... Brawo Naprawa gwarancyjna odrzucona. Cóż za profesjonalizm. Żenada

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@Nedzarz

Szanowny Panie, Dodając komentarz na temat obsługi urządzenia w naszym serwisie prosimy o podawanie danych umożliwiających odniesienie się do takiego przypadku, najlepiej nasz numer zlecenia. Niemniej jednak, nawet bez danych umożliwiających identyfikację urządzenia, jesteśmy w stanie odpowiedzieć, że nie ma możliwości, aby serwis stwierdził uszkodzenie baterii na podstawie rysy na aparacie. Dodatkowo, przypominamy kolejny raz, że to nie jest platforma do oceny świadczonych usług. Pozdrawiamy, CCS

Jack
Inne

Oddałem odpłatne do naprawy robot vacuum mop. Komunikat był przetrzyj czujniki upadku lub przenieść w inne miejsce robiłem to nie pomogło więc oddałem do serwisu. W serwisie wymienili koło oraz przekładnie szczotki głównej. Po otrzymaniu robota pierwsze użycie komunikat usuń przeszkodę. Jesteście bandą (usunięte przez administratora) i naciągaczy oddajecie sprzęt nie sprawdzając czy działa, a może specjalnie tak robicie żeby naciagc klientów. Problem był z czujnikiem a wy wymieniacie inne części nie sprawdzając czy działa.

Olivier
Inne

Niestety muszę dodać negatywny komentarz na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe firma ta nie jest nastawiona na klienta nie jest prokliencja nie wiem jakie standardy przyjęte mają ale robią wszystko aby pozbywać się klientów widać prościej jest im odmówić naprawy lub wycenić byle pierdołe niż dokonać naprawy jest to bardzo przykre trzeba skargi pisać do producentów urządzeń może zmienia autoryzację na inny serwis

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Inne
@Olivier

Panie Olivierze, Nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Pańskiego urządzenia bez jego danych, aby się odnieść bezpośrednio do jego obsługi w CCS. Niemniej jednak, informujemy, że działamy zgodnie z wytycznymi producentów. Nasz serwis sam nie podejmuje decyzji jakiego rodzaju uszkodzenia nie podlegają bezpłatnej naprawie. Dodatkowo, zgodnie z treściami kart gwarancyjnych uszkodzenia spowodowane z winy użytkownika nie podlegają bezpłatnej obsłudze, a niestety mogą tez wykluczać urządzenie z takiej naprawy, nawet jeżeli użytkownikowi wydaje się, że nie mają związku z uszkodzeniem. Wszystko zależy np. od budowy urządzenia, wpływu na funkcjonowanie innych elementów, wodoszczelności itp. Zapewniamy Pana, że w skali wszystkich przesyłanych do nas urządzeń odmowy obsługi w ramach gwarancji zdarzają się bardzo rzadko. Jeżeli chciałby Pan, żebyśmy ponownie przyjrzeli się obsłudze Pańskiego urządzenia w CCS, prosimy o podanie jego numeru IMEI oraz załączenie screena komentarza na opinie@ccsonline.pl Pozdrawiamy, CCS

Samsungowy
Inne

Nie polecam tego serwisu. Niestety Neonet, w którym zakupiłem ten telefon zamiast zaproponować swoje rozwiązania w ramach rękojmi odsyła do "autoryzowanego" serwisu. A w skrócie wygląda to tak czekasz 2 dni aż kurier DHL łąskawie odbierze od ciebie urządzenie. Telefon dociera do serwisu, gdzie spędza parę godzin i już wiedzą, że nie da się naprawić. Po czym otrzymujesz absurdalny kosztorys. Jeśli nie dotyczasz, to serwis może cię naciąć na 98 złotych za to, że urządzenie przebywało u nich.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@Samsungowy

Szanowny Panie, Nie posiadamy żadnych danych urządzenia, aby ustosunkować się bezpośrednio do obsługi Pańskiego urządzenia w serwisie, niemniej jednak z Pańskiego komentarza można wywnioskować, że urządzenie posiadało uszkodzenia spowodowane z winy użytkownika, które nie podlegają bezpłatnej obsłudze. Jeżeli tak było, to przedstawienie kosztorysu było jak najbardziej zasadne. W kwestii naliczenia kosztów obsługi i transportu - są one naliczane jedynie wtedy, gdy istnieją ku temu przesłanki np. upłynął okres rękojmi/gwarancji albo urządzenie zostało do nas wysłane ponownie z tego samego tytułu mimo że serwis odmówił już naprawy z powodu uszkodzeń spowodowanych z winy użytkownika. Rozumiemy Pańskie zdenerwowanie z powodu odrzucenia reklamacji, niestety uszkodzenia spowodowane z winy użytkownika nie podlegają bezpłatnej naprawie. Jednocześnie informujemy, że odpowiedzialność wobec Pana z tytułu rękojmi ponosi sprzedawca. Z poważaniem, CCS

Tom
Inne

Takie przybytki powinny być zamykane, likwidowane a banda nieudaczników i naciągaczy wysłana na bruk. No w ostateczności każdemu trzeba dać szansę zarobić na życie jednak najwyższe stanowisko jakie mogą otrzymać to współpraca z samochodem zbierającym (usunięte przez administratora) odpady! Jednak nie jako kierowca....!!!! Normalnie to co i jak się zachowują to przekracza ludzkie pojęcie! Zlikwidować może inni nowi będą pomocni klientom!!!!

Zostaw merytoryczną opinię o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. - Piaseczno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Przejdź do nowych opinii