opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Xebia (PGS Software)

Profil oficjalny - płatna współpraca

3/5

Na podstawie 405 ocen
Opinie(416)
Dodaj opinię
Wywiady(1)

Opinie(416)

Dodaj opinię
Wywiady(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Benefity
  • .
  • Dla kogo pracujemy
  • .
  • Jak wygląda proces rekrutacji?
  • .
  • Co u nas słychać?

O nas

Benefity

Dla kogo pracujemy

Jak wygląda proces rekrutacji?

Co u nas słychać?

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Opole
  • Wałbrzych
  • Legnica
  • Jelenia Góra
  • Głogów
  • Ostrów Wielkopolski
  • Leszno
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Wysoka
  • Radomierzyce
  • Iwiny
  • Radwanice
  • Biestrzyków
  • Mokronos Dolny
  • Ślęza
  • Żerniki Wrocławskie
  • Zabrodzie
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Wrocław - Pgs Software S.A.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Wrocław
  4. /
  5. Opinie o Xebia Sp. z o.o. (PGS Software Sp. z o.o.)

Opinie

Opinie o Xebia (PGS Software) Wrocław

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Xebia Sp. z o.o. (PGS Software Sp. z o.o.)!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Doma

    25.07.2024 10:59

    Inne

    Zależy mi na stabilności i solidności zatrudnienia i UoP. Czy jako kandydatka na Middle Frontend Developer (React + Next.js) mogę na to liczyć?
    ReviewUserIcon
    seniorka

    09.08.2024 21:18

    Były pracownik

    Nie, obecnie w tej firmie nie można liczyć na stabilność zatrudnienia. Co jakiś czas grupowo zwalniają zarówno juniorów, middlów jak i seniorów. Szukaj dalej
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    07.01.2023 09:36

    Inne

    Wiecie, czy PGS Software Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
    ReviewUserIcon
    Przykry

    08.07.2024 21:49

    Pracownik

    Laptop dobre sobie. Stoi stary zakurzony blaszak na nim robisz. Moze dostaniesz starega cegle od klienta, prosto z lamusa z i3 napedem CD. My story bro.
    ReviewUserIcon
    Nowy

    02.08.2024 22:00

    Pracownik

    Teraz to ściemniasz kolego, zacząłem pracę niedawno, dostałem nowego MB Pro z M3, można wybierać między tym a sprzętem z Windowsem.
    ReviewUserIcon
    Były programista

    16.05.2024 14:26

    Były pracownik

    - bardzo dobry program szkoleń, upskilli, wysoki budżet szkoleniowy - ładnie urządzone biuro, przestronna kuchnia - w moim projekcie super zgrany zespół, - dużo imprez, eventów Bardzo ciepło wspominam.
    ReviewUserIcon
    anonim

    13.03.2024 03:41

    Inne

    Piszecie o globalnym zjedzie a ja dopiero co pracy tu szukam. :D jest może obszar, który byście polecali jako najbezpieczniejszy w trakcie pracy tutaj? Mnie akurat interesuje oferta dla Data Engineera ze strony, zdecydowanie bardziej midem się czuję niż seniorem. W wymogach raczej się mieszczę, ciekawe jak w praktyce na tym wyjdę. Był ktoś teraz na rozmowie może na to stanowisko?
    ReviewUserIcon
    Kamil

    13.03.2024 11:32

    Pracownik

    Śmiało aplikuj :D tylko potem nie płacz tutaj jeśli projekt sie skończy po 3 miesiącach ;) Ludzie musicie zrozumieć że ta firma w dużej mierze zajmuje się body leasing. A klienci potrafią ucinać całe wypożyczone zespoły bez ostrzeżenia
    ReviewUserIcon
    Wojskowy

    11.04.2024 22:20

    Kandydat

    Więcej godności są lepsze firmy niż ta "Polska" firma zarządzana przez Holdenderskie Pajety.
    ReviewUserIcon
    Izka

    28.03.2024 03:31

    Inne

    Cześć, opiszecie mi jak wygląda teraz praca na stanowisku EB Specialist? Interesuje mnie to zwłaszcza wykonywane w formie zdalnej, ciekawi mnie jaki jest wtedy kontakt z zespołem. czemu też 4 lata doświadczenia to minimum by się dostać? nie da rady mniej?
    ReviewUserIcon
    Kaz

    28.03.2024 17:27

    Inne

    Zapytaj byłych albo obecnych pracowników EB na Linkedin ;) Myślę, że duża część EB pracuje zdalnie i nie jest to dla nikogo nowość - kontakt jest normalny.
    ReviewUserIcon
    Celina [EB]

    03.04.2024 08:52

    Pracownik

    Cześć, pewnie. Dział składa się z dwóch zespołów: komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej. W zależności od potrzeb i realizowanych projektów współpracujemy ze sobą w różnych konfiguracjach. Realizujemy sporo wewnętrznych akcji i eventów - stąd zapotrzebowanie na osobę, która minimum raz w tygodniu będzie pracowała z wrocławskiego biura. Dlaczego 4 lata doświadczenia? Zależy mi na samodzielności i przekrojowym doświadczeniu w realizacji projektów z zakresu candidate i employee experience. Szukam kogoś na poziomie middle.
    ReviewUserIcon
    EX

    25.03.2024 09:47

    Były pracownik

    Z rzeczy niefajnych w xebi można wymienić nieoddawanie dnia wolnego za święto przypadjące w sobotę ludziom na B2B Oczywiście można sobie to wynegocjować podczas rozmów kwalifikacyjnych - tylko nikt się nie spodziewa, że firma w ten sposób po cichutku ukradnie pracownikowi jeden dzień wolny :D 25 dni urlopu płatnego na B2B. Dlaczego nie 26? No podobno, żeby nie wyglądało to jak stodunek pracy :D Tylko dlaczego nie zmienili tego na 27 na przykład?
    ReviewUserIcon
    Helena

    28.03.2024 17:31

    Pracownik

    Urlopy na B2B istnieją. B2B to tylko forma zatrudnienia - nie ma co udawać, że jest inaczej.
    ReviewUserIcon
    Racjonalny

    01.04.2024 08:40

    Były pracownik

    Wybierz więc UoP jak chcesz urlopy a b2b jak chcesz w sklepie robić większe zakupy. Wybór jest więc nie ma co być rozczarowanym, rozżalonym czy zaskoczonym.
    ReviewUserIcon
    @ciekawski

    20.03.2024 10:50

    Kandydat

    Słyszałem o grupowych zwolnieniach programistów, czy faktycznie nie ma co szukać tutaj pracy?
    ReviewUserIcon
    Kim

    29.09.2023 20:43

    Kandydat

    Hey! Czy w Xebii są obecnie zwolnienia?
    ReviewUserIcon
    Pracownik K

    27.02.2024 15:56

    Pracownik

    Tak, są obecnie zwolnienia. Każdego miesiąca pokład opuszcza kilkanaście osób. Oczywiście nic nie jest komunikowane przez "górę"
    ReviewUserIcon
    Wywalona z firmy

    01.03.2024 18:01

    Były pracownik

    @Pracodawca zwalnia od zeszłego roku poleciało już ponad 120 osób i dalej jadą w dół. Po przejęciu PGS-u przez Xebię i dodatkowo kierującego firmą jest tam gorzej niż za czasów covida. Wtedy poucinali wszystko co się dało, aby utrzymać pracowników i ich nie zwalniać. Obecnie jest na odwrót, wszystko na pełnej bani (śniadanka, budżety rozwojowe, eventy, meetupy), a z drugiej strony zwolnienia się sypią. Zostałam wywalona z firmy po ponad 5 latach pracy, nie ukrywam dobrze płatnej i w dobrej atmosferze, ale teraz jest tam mało stabilnie. Jednego miesiąca dostajesz podwyżkę, a za 3 miesiące wypowiedzenie.
    ReviewUserIcon
    Xebia

    07.11.2023 16:52

    Były pracownik

    Ja o Gdańsku, niestety duży minus po przejściu z PGS na XEBIĘ. HRki udają że nic się nie dzieje i ogólnie mówi się że wszystko ok i się rozwijamy jako firma. Typowe korpo, udawana atmosfera i bardzo ciężko awansować, już nawet nie mówiąc i podwyżce. Z firmy dużo osób odchodzi i się nie dziwię. W PGSie chciałem pracować, w Xebii już nie i nikomu nie polecam
    ReviewUserIcon
    Piotr

    16.10.2023 11:38

    Pracownik

    Kiedyś to może była fajna polska firma jak była PGSem. Od początku roku wykupiona przez międzynarodowe konsorcjum Xebia, więc jest się tylko bazą ludzi do międzynarodowych legacy projektów. Masz robić co ci każą niezależnie czy to pokrywa się z twoją umową czy nie (nawet mają odnośnie tego pytanie w corocznej ankiecie well-being, więc to nie tak że nie wiedzą o problemie). No i pojawili się Hindusi którzy obecnie wypierają z projektów bo tańsi. Oczywiście świetny PR w necie, imprezki, inicjatywy, bla bla bla...
    ReviewUserIcon
    Slav

    03.11.2023 21:23

    Pracownik

    Ankieta „well-being” to brzmi jak oxymoron???? W planach są dalsze well-beingowe zwolnienia bo rynek się poddusił. W gamingu kolejne zwolnienia to i w zwykłym it dalsze „let IT be”…
    ReviewUserIcon
    PanjabiX

    12.09.2023 07:00

    Pracownik

    Firma przejęta przez Panjabi z Hollandii. Nie maja projektów widac duża presję. Nowy CEO fajny ale bez wiedzy, ze panjabi pierwsze chwile wezmą projekt z Polakami a potem wsadza 1000000 ludzi od siebie. Taka to polityka - firma X powstala 2.10.2022 a patrzecie ile juz kupuje w PL i Europie Wschodniej. Moim zdaniem Panjbi maja super pomysl zeby dostac sie na rynek wykorzystujac glupte naszych:) a i pozdro dla dwoch profesorków z PGS dobre deal z panjabi (sprzedali bankruta) zrobili:)
    ReviewUserIcon
    lump

    21.09.2023 15:58

    Pracownik

    Brak projektów wynika raczej z tego, że klienci zaczęli jeszcze bardziej oglądać każde euro zanim je wydadzą. Przez to często jest presja czasu i jakości od strony klienta, a obu nie da się osiągnąć jednocześnie bez zwiększenia kosztów, i tak błędne koło się zamyka. Inflacja nie tylko dotyka zwykłych zjadaczy chleba.
    ReviewUserIcon
    Betty

    04.09.2023 20:00

    Kandydat

    Hej. Pytanko mam - czy w najbliższym czasie można liczyć na rekrutacje? U nas w netguru znów 100 os zwolnili. Czy zwolnienia tez są w Xebii bo nie widzę otwartych rekrutacji ?
    ReviewUserIcon
    lump

    21.09.2023 15:54

    Pracownik

    Zwolnienia są, ale nie mówi się o tym głośno. Część osób też odchodzi z własnej inicjatywy.
    ReviewUserIcon
    Programista

    14.08.2023 09:17

    Pracownik

    Rekrutacja do tej firmy to kompletna porażka. 2 godziny rozmowy, pytania jak w szkole, a chłopak rekrutujący wiedział mniej ode mnie. Kolega aplikował na PMa - u nich to Delivery Manager, żenująca rekrutacja ze scenkami do odgrywania. Obaj uznaliśmy ze najgorsza rekrutacja ever. Feedback po 3 tygodniach, hahaha, kiedy już mieliśmy dawno inne oferty. dodam, że pozytywny!
    ReviewUserIcon
    k2

    29.06.2023 14:12

    Kandydat

    cześć, czy ruszają/ruszył ponownie projekty czy dalej są zwolnienia?
    ReviewUserIcon
    Riccardo

    08.06.2023 10:41

    Były pracownik

    Może teraz jak prezes oficjalnie ogłosił swoje odejście na emeryturę już nie będziecie kasować komentarzy? Ludzie się identyfikowali z PGSem, to fajna firma była, z Xebią raczej nie będą.
    ReviewUserIcon
    Hanna

    24.05.2023 10:00

    Kandydat

    Nie dają feedbacku z rekrutacji wtedy kiedy mówią, że dadzą feedback z rekrutacji, troche słabe. Proces ciągnie się tygodniami.
    ReviewUserIcon
    Travis

    25.04.2023 15:14

    Inne

    Sypią akcjami na koniec miesiąca? Jakie aktywa i ilości wychodzą z portfela?
    ReviewUserIcon
    Trok

    29.04.2023 18:45

    Pracownik

    Jakie akcje przecież od momentu przejęcia przez Xebię ( to był jeden zxwarunkow) PGS już nie ma na giełdę. Chodzą plotki, ze być może po cięciach Netguru będzie chciało wejść na giełdę…
    ReviewUserIcon
    Travis

    03.05.2023 17:25

    Były pracownik

    Kolega nie zrozumiał, kogo pogonili w kwietniu. Jakie technologie spadły z rowerka i w jakich ilościach?
    ReviewUserIcon
    JS

    04.01.2023 10:46

    Były pracownik

    Mnie wylali w 2022 roku z powodu braku projektów ;( bad luck..
    ReviewUserIcon
    Kamil

    27.03.2023 22:26

    Pracownik

    Nie ma żadnej spokojnej rozmowy. Jest wypowiedzenie, papier na 1:1 z Team Liderem. Od razu podpisujesz i do widzenia.
    ReviewUserIcon
    Combo

    29.04.2023 18:41

    Pracownik

    Raczej Rzeszów - najpierw biuro. Ludzie popracują na zdalnym a później spora cześć out jeśli koniunktura nie wróci - a to się nie zapowiada. Gdańsk jest szansa, ze się utrzyma chyba, ze panowie z Xebii a nie z PGS podejmą taką decyzję…
    ReviewUserIcon
    interesant

    26.03.2023 16:36

    Kandydat

    Cześć, na jaką stawkę mógłby liczyć Programista FullStack .net z 2 letnim doświadczeniem? Główny stack to Angular + .NET
    ReviewUserIcon
    interesant

    09.04.2023 21:54

    Kandydat

    no własnie pytam bo już od dosyć dawna nie było (od przejęcia PGSu ?) nie było właściwie żadnej oferty na mida i bodajże tylko 1 na seniora. A z czasów PGSu ofert było mnóstwo więc albo przestali zatrudniać albo nie wiem sam
    ReviewUserIcon
    Kejs

    16.04.2023 19:43

    Kandydat

    Pewnie freeze na rekrutacje, bo stangnacja na rynku jeśli chodzi o projekty
    ReviewUserIcon
    pm rekrutacja

    07.04.2023 17:37

    Kandydat

    Przerost formy nad trescia. Rekrutacja na seniora z 9letnim stazem. W branzy jestem 15 lat, robiłam projekty na całym świecie. Złozyłam cv bo lataly reklamy Xebii po fejsbukach. Nie skojarzylam ze to stary pgs. No ale ok jak sie powiedzialo a no to wiadomo. Zapalila mi sie lampka bo mieli moje cv sprzed lat (kiedys aplikowalam). Olewaja RODO, aha. Pierwsza rozmowa to tak zwana rozmowa: czy jestes uprzejma. czyli hrowy bullshit. Drugą rozmowę mialam z takim chlopaczkiem i tu pierwszy sygnal. Jak wystawiasz do rozmowy z kims z takim doswiadczeniem to wystaw kogos na podobnym expie. Chlopaczek mnie pytal jak pilnuje jakosci w projekcie. Rozumiem takie pytania na juniora lub mida ale sami juz zrobiliscie odsiew expem wiec no blagam. Wiec takie 45 minut biadolenia o oczywistosciach. No i 3 etap to mnie zmiótl. Otoz bierzesz udzial w cyrku w ktorym odstawiana jest scenka w ktorej w godzine masz rozwiazac jakis klasyczny problem. Oczywiscie Klient ma problem a ty w zespole masz cymbalow ktorzy powinni wyleciec z roboty za podejscie do pracy. I w takiej nierealnej historii masz udawac ze rozwiazujesz problem. No cyrk na kolkach. A jezeli to jest klasyczna sytuacja w firmie to szczerze w takim balaganie raczej bym nie chciala pracowac. Powiem wam ze nie moglam uwierzyc w czym uczestnicze. Feedback mial byc natychmiast w ciagu dnia 2 przyszedl chyba po 3ech tygodniach, ale podpytalam znajomych w miedzyczasie no i sie okazalo ze to taki sam cyrk jak byl w pgs. A to dziekuje. Feedback przyszedl i az sie zasmialam nad wartoscia merytoryczna takiej zwrotki. "To swietnie ze wiesz jak wyglada proces releasow i wiesz jak dbac o jakosc oprogramowania". No motyla noga jak sie zajmuje tym 15 lat to jak mam nie wiedziec? juz jak bym byla srednio ogarnieta to samo by sie wbilo do glowy. Moje odczucie jest takie, ze tam panuje straszny balagan w projektach i w ludziach, na wiele sie przymyka oko i szukaja kogos kto sie z tymi bledami zarzadczymi bedzie uzeral.(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Basia

    08.04.2023 15:02

    Kandydat

    No tak 15 lat to rzeczywiście musisz wymiatać. Gratuluję i szczerze zazdroszczę. Tez bym chciała być jak Ty, niestety brak mi śmiałości. Gdybys mogła zarazić mnie swoją pewnością siebie, samooceną, wiedzą byłabym b. wdzięczna. Czy można się jakoś z Tobą skontaktować? Dziewczyny trzymajmy się! Tylko taką postawą zdobędziemy świat ;)
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Xebia (PGS Software)?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Xebia Sp. z o.o. (PGS Software Sp. z o.o.)

    Wrocław

    https://xebia.com/

    Odwiedź nasz profil

    LinkedinIconFacebookIconInstagramIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    Diabolo

    08.02.2023 22:55

    Pracownik

    W firmie zdarzają się bardzo niefajne i kontrowersyjne sytuacje. Wynikają z jakichś dziwnych zależności na górze. Jestem już jakiś czas tutaj i widzę pewne rzeczy. Prezes i ludzie wokół niego wraz z dyrektorami tworzą taki klan układów, które generują zachowania sprzeczne ze sobą. Trzymają na przykład nie wiadomo dlaczego pracowników, o których w pewnych kręgach się mówi, że w ogóle nie wiadomo dlaczego pracują od 10 lat, bo tak bardzo odbiegają od standardów. I nikt nie rozumie dlaczego trzeba się z nimi użerać i nie zostaną wymienieni. Z drugiej strony zostają z dnia na dzień zwalniani naprawdę w porządku ludzie, pracowici i lojalni, którym sprzedawane są bezsensowne argumentacje dotyczące zwolnienia, które wiadomo że nie są prawdziwe. Firma zaprzecza sobie samej i kluczowym wartościom o jakich trąbi: uczciwość i pokora. Szczególnie teraz po przemianie na Xebia widać wodę sodową, która uderza niektórym. Wydaje się, że są najlepsi na świecie, a co tu dużo mówić, z niektórymi bolączkami nie potrafią sobie poradzić od lat i tylko się gada, gada, gada, że trzeba coś poprawić, a lata lecą, lecą, lecą.
    ReviewUserIcon
    hehe

    22.03.2023 08:41

    Kandydat

    praca nie jest po to by byc lojalnym tylko zeby swiadczyc uslugi i brac pieniadze. just it co to w ogole za feudalizm z ta lojalnoscia
    ReviewUserIcon
    Programista

    05.04.2023 19:47

    Pracownik

    Jedyne zwolnienia jakie były dotyczyły przecież ludzi co siedzą na ławce ponad kilka miesięcy i nie potrafią przejść rozmów z klientami. Jedyny minus firmy jaki tu widzę, to niestety spadek jakości w rekrutacji, który doprowadził do zatrudnienia dość znacznej ilości ludzi o wątpliwych umiejętnościach. Szczerze, to cieszą mnie te zwolnienia. To jednak na plus dla ogólnej jakości i komfortowego pracowania w tej firmie.
    ReviewUserIcon
    Kamil

    27.03.2023 22:23

    Pracownik

    Niestety zwolnienia są z powodu połączenia z Xebią. Firma nie ma nowych projektów. Ludzie nie mają co robić, zatrudniają Cię, jesteś na ławce 3 miesiące a potem papa, wypad. Strata czasu. Ta firma już chyba finansowo dosięgnęła dna i musiała się sprzedać. Zwalniają podając argumenty bezsensowne, byle tylko cokolwiek powiedzieć. Słabo, nie polecam. Nadrabiają PR-em, że niby tak dbają o pracownika. Nie dbają. I dziewczyny podpisujące się Iwona, Agata, Aneta itp nie pytajcie o szczegóły. Wiadomo, że jesteście podstawione. Szczegóły są podane. I nie - nie ma żadnych ostrzegawczych rozmów, czy jak to tam było wcześniej nazwane. Po prostu Cię zwalniają. Zabierają Ci dostępy, blokują kartę, zwalniają ze świadczenia usług. I tyle, krótkie cięcie. Rotacja w tej firmie jest zawrotna.
    ReviewUserIcon
    Maja

    31.03.2023 14:24

    Pracownik

    Sprzedaż słabo, projektów brak, są informacje ze tną przerośnięty HR, to akurat ma sens bo po co tam tyle osób skoro nie rekrutują a w branży przestój
    ReviewUserIcon
    Craftman

    03.04.2023 22:00

    Inne

    Sorry ale przed czym mają Cię ostrzegać? xD Siedzisz na benchu 3 miesiące bez info o potencjalnym projekcie i jesteś zdziwiony, że dostajesz wypowiedzenie. Rynek spowolnia i firmy nie mogą sobie pozwalać na trzymanie ludzi w gotowości w nieskończoność...
    ReviewUserIcon
    A

    11.01.2023 12:02

    Kandydat

    Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat stanowiska Specjalista/Specjalistka ds. Księgowości w tej firmie?
    ReviewUserIcon
    Niedoszły na szczęście pracown

    14.11.2022 23:36

    Kandydat

    HR potraktował mnie jakiś czas temu bardzo nieprzyjemnie :) Złożyłem CV na pozycję juniora, zostałem umówiony na rozmowę. Po podejściu pod budynek biura - pani z HR nie odbierała telefonów, musiałem prosić losowe osoby o wpuszczenie mnie do środka. A w środku się okazało, że oważ pani gdzieś sobie poszła, nikt nic nie wie...przyszła po 30 minutach, rozmowa HR, rozmowa techniczna - same rozmowy były przeprowadzone w porządku i nie mam uwag :). Po tygodniu dostałem info, że jednak nie szukają juniora, ale jeżeli znajdę inną firmę, to mam się odezwać. Z ciekawości napisałem smsa - bez odzewu :) Jakiś czas potem wydzwaniali kilkanaście razy i próbowali mnie zrekrutować, to były jeszcze czasy przed pandemią, po wybuchu pandemii telefony się wstrzymały, czytając opinie innych, to może to i lepiej.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    31.08.2022 10:54

    Inne

    Czy w PGS Software Sp. z o.o. pracuje się na open space?
    ReviewUserIcon
    Tak

    06.11.2022 20:27

    Pracownik

    Niestety tak :
    ReviewUserIcon
    Programista z ambicjami

    30.01.2020 13:51

    Inne

    Jeśli chodzi o firmę każdy tutaj myśli że jest doświadczony i praca kilka lat w zawodzie czyni ich Seniorem. Prawda jest taka że nie umieją nic, mają tylko wysokie zdanie o sobie. Potrafią jedynie pokazywać jacy są zapracowani bo nie umieją rozwiązać prostych problemów. Nie jest to miejsce dla młodych programistów. Robią WOLNO, ŹLE i DROGO. Często robiłem za 3 osoby bo wstyd mi było że inne osoby z zespołu nic nie zrobiły (oczywiście każdy potrafi znaleść wymówkę). Ludzie na poziomie Seniora w PGS to słaby Regular i normalnym Start-upie. Czy polecił był PGS. Tylko osobą które chcę przyjść i byle odpracować 8 godzin. Mówią że nie ją korporacja a słyszałem groźby o nie wypłaceniu wynagrodzenia (powodem było wypowiedzenie z mojej strony). Miałem koszmary i obawy że przyjdę do pracy i będę musiał jeszcze poprawiać kod po kolegach z większym doświadczeniem. Dlatego zmieniłem prace. W nowej firmie (jest to moja 4 firma w karierze) jest na lepiej. PGS to strata mojego czasu w karierze. Nic się nie nauczyłem. A koledzy z technologii nawet nie chcieli się szkolić, przecież 8 lat temu to działało wiec po co uczyć się czegoś nowego.
    ReviewUserIcon
    Ciekawski

    24.10.2022 11:57

    Pracownik

    A jaką lepszą firmę polecasz?
    ReviewUserIcon
    Incognito

    21.10.2021 21:42

    Pracownik

    Cześć. Proces rekrutacyjny - super. Pierwszy dzień pracy - super. PR - super (ściema). No to już koniec pozytywów. Po pierwsze: zarobki przeciętne. Będziesz chciał więcej, to będą próbowali Twoje kompetencje zdyskredytować . Taka socjotechnika. Po drugie: atmosfera dobra do póki nie natrafisz na święte krowy, co z nikim i z niczym się nie liczą. Mogą Cię obrażać i myślą, że dobrze robią. Ktoś nazwał ich "zadufane korposzczury" i muszę przyznać, że coś jest w tym określeniu. Zostawią Cię w projekcie u klienta i radź se sam. To po co Ci PGS. Przecież możesz pracować dla klienta zagranicznego za 3 albo 4 razy tyle co daje PGS. Gdzie sens, logika? Nie wiem. Niby jest budżet rozwojowy, ale to ściema, bo mają wewnętrzne szkolenia, które sami se wyceniają. Szkolenia - godzinne konsultacje z kolegą zza biurka obok za 2000 wirtualnych pieniędzy na wirtualnym koncie rozwojowym. Waluta niby złoty polski. Niezła beka. Na szkolenie musisz czekać 8 miesięcy, o ile jest miejsce, a po 12 przepada Ci budżet rozwojowy na dany rok ;-) Szefostwo wszystkich uczy pokory. Bujda na resorach. Sama nie ma pokory za grosz. Praca w tej firmie przyniesie Ci więcej smutku i stresu niż to warte. Nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Aktualny pracownik

    15.03.2022 21:01

    Pracownik

    Z tym budżetem rozwojowym to trochę przesadzasz. To ze oferta szkoleń wewnętrznych ci nie pasuje to jedno. Ale możesz iść na szkolenie zewnętrzne i tam wydać realne pieniądze. Ja zapłaciłem sobie za studia podyplomowe. Dużo ludzi szło na szkolenie z testów bezpieczeństwa. Wiec raczej widzę tutaj problem w twoim roszczeniowym podejściu.
    ReviewUserIcon
    Paweł

    04.10.2022 08:45

    Pracownik

    Upskille w PGS są wyceniane wewnętrznie na 300 do 1200 pln z budżetu rozwojowego i odzwierciedlają czas mentorów na konsultacje i prowadzenie programu, z założenia 6h na uczestnika miesięcznie per upskill trwający 1-3 miesiące. Na niektóre owszem, trzeba poczekać gdyż jest duża kolejka chętnych a liczba dostępnych mentorów i ich pojemność ograniczona różnymi czynnikami, natomiast 8 miesięcy to musiało być jakieś lokalne ekstremum. Według ankiety satysfakcji wśród uczestników po ukończeniu upskilla - 94% poleca je innym. Proponuję wyluzować :)
    ReviewUserIcon
    SDR

    03.10.2022 10:54

    Kandydat

    Nigdy wcześniej nie spotkałem sie z tak nieprofesjonalnym podejsciem do kandydata. Po 1 etapie zostałem zaproszony na kolejną rozmowe (1.5h spotkanie online). Niestety, dzień przed umówionym spotkaniem otrzymałem informację, że rekrutacja dobiegła końca, a kandydat został wybrany. Żenada
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    31.10.2020 19:26

    Kandydat

    Po rozmowie technicznej miałem otrzymać ankietę PGS w celu przekazania feedback z procesu rekrutacji, oczywiście ankiety nie otrzymałem. Feedback z rozmowy technicznej otrzymałem mailem (bo po co dzwonić do kandydatów) jedno zdanie które podsumowało obszary gdzie nie wypadłem najlepiej (jakby kandydat nie wiedział na jakie pytanie nie odpowiedział poprawnie...) 0 konstruktywnej krytyki, tak się właśnie zamyka na przyszłą współprace.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    08.04.2021 20:43

    Kandydat

    Po to są takie miejsca aby dzielić się opiniami, ale co ja tam wiem...
    ReviewUserIcon
    Pablo

    28.09.2022 13:32

    Kandydat

    Ja z kolei już dziś dostałem feedback z wczorajszej rozmowy technicznej. Szczerze przyznam, że nigdy wcześniej nie dostałem tak szczegółowego opisu tego jak wypadłem na rozmowie. Dużo pomocnych wskazówek na przyszłość. Jak widać bywa różnie :)
    ReviewUserIcon
    zyx

    20.09.2022 12:12

    Kandydat

    Żenująco niski poziom rekrutacji, niby tylko 2 etapy rekrutacji, a zajęły blisko miesiąc. Rekruterka zapominała o spotkaniach, nie dodawała ich do kalendarza, kontakt z nią był bardzo problematyczny. Pierwsze jak i drugie spotkanie zawierały te same pytania, co jest całkowitym marnowaniem czasu. Mimo zapewnień, że w ciągu 2/3 dni wróci z feedbackiem, bez względu na decyzje, mija kolejny tydzień bez dotrzymania słowa.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    30.08.2022 23:53

    Były pracownik

    Faktycznie można wylecieć po 2 miesiąch. Totalnie zmarnowany czas. Odradzam każdemu
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    31.08.2022 08:52

    Pracownik

    Nie wiem nawet pracy nie zacząłem. Tłumaczenie że brak projektów jest żałosne
    ReviewUserIcon
    Daro

    30.03.2022 18:44

    Kandydat

    Odrzucono mnie w rozmowie rekrutacyjnej ze względu na brak znajomości angielskiego w mowie. Nie mam jednak problemu z komunikacją drogą mailową. Stanowisko juniorskie. To teraz jest absolutnym musem by posługiwać się nawet jako junior na poziomie min. B2? A jak się nauczę można startować za jakiś czas ponownie?
    ReviewUserIcon
    Paweł

    28.04.2022 14:00

    Były pracownik

    W firmie, w której współpracujesz bezpośrednio z klientem sama znajomość angielskiego w piśmie to za mało. Już tam nie pracuję ale myślę, że możesz ponownie startować jak już podszkolisz angielski.
    ReviewUserIcon
    Były

    24.05.2022 09:43

    Były pracownik

    Generalnie to zależy do jakiego projektu jesteś rekrutowany. ja byłem w 100% polskim projekcie i żaden angielski nie był wymagany.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    30.04.2022 10:41

    Inne

    Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w PGS Software S.A.?
    ReviewUserIcon
    Były

    24.05.2022 09:42

    Były pracownik

    Zależy jakiego stopnia. Z prezesem na Ty i cześć zawsze powie, ale jak pracowałem to więcej słów z nim nie zamieniłem. Headzi, Managerowie Liniowi bardzo przyjaźni. Jeśli nie jesteś konfliktowy to spokojnie się dogadasz, ja nie miałem problemów z tym. TL-owie tez spoko, ale to raczej nie tacy typowi TL-owie tylko tacy koledzy / koleżanki do pomocy w firmie którzy ci mowa co i jak i do kogo. Więcej masz do czynienia z DM'em w projekcie i tutaj zależy od człowieka i do kogo trafisz. Ja trafiłem b. Dobrze, ale znam osoby co miały uwagi do swoich DM'ow
    ReviewUserIcon
    Były

    24.05.2022 09:36

    Były pracownik

    PGS to świetna firma. Pracowałem w oddziale Gdańskim i złego słowa nie mogę powiedzieć Atmosfera w zespole na 6 Projekt bardzo rozwojowy, mogłem naprawdę dużo się nauczyć, oraz nie był nudny mega dynamiczny. Managerowie super. Budżet rozwojowy w zasadzie mogłem go dowolnie wydać na szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne. Nikt nie kazał żadnej lojalki podpisywać. Szczerze polecam tą firmę.
    ReviewUserIcon
    Daniel

    19.07.2021 15:49

    Pracownik

    Pracuję dla PGSu jako konktraktowiec i z tej pozycji się wypowiem. Firma bardzo w porządku, ludzie szczerzy i pomocni. Dba o well-being pracownika, zawsze jest sposobność na kontakt. Walczy o pracownika, nawet gdy chodzi o takie rzeczy jak odkupienie go od innej firmy. W projekcie, w którym jestem zarządzanie jest okej, wszystko idzie sprawnie. Bardzo polecam pracodawcę.
    ReviewUserIcon
    Abc

    06.04.2022 00:33

    Były pracownik

    Z mojej perspektywy jako byłego już kontraktora , powiem że jest trochę też ściemy w tej firmie, chociażby brak projektów , możesz czekać 4 i więcej miesięcy a na koniec masz pogadankę że budżet się nie spina , trochę to słabe zawracać głowę ludziom wiedząc że tych projektów nie masz a w licznych ogłoszeniach - walisz ściemę że mamy dużo pracy , przepraszam za język ale taka prawda ..
    ReviewUserIcon
    h

    20.04.2022 23:12

    Były pracownik

    haha
    ReviewUserIcon
    Apprentice

    09.04.2022 21:57

    Inne

    Są bardzo zdolni: wszyscy zdolni do wszystkiego :p
    ReviewUserIcon
    As

    13.06.2018 19:32

    Inne

    Znalazłem ofertę pracy na stanowisko Specjalisty ds. Automatyzacji Testów Oprogramowania, gdzie wymagają 1 roku doświadczenia w testowaniu (bez informacji czy manualne czy automatyczne plus jeszcze kilka innych) aczkolwiek nawet jeśli posiadasz ten rok (i spełniasz pozostałe wymagania) to i tak odrzucą twoją aplikację, bo wolą znaleźć kogoś, kto ma więcej doświadczenia i zapłacić takiemu kandydatowi mniej niż zarabia w obecnej firmie. Pozdrawiam tego, który da się tu zatrudnić, byle tylko uciec od swojego obecnego pracodawcy. Idealny sposób, aby wpaść z deszczu pod rynnę.
    ReviewUserIcon
    Lool

    16.03.2022 09:12

    Pracownik

    Serio? rok doświadczenia i nie podali jakiego? A to ze startujesz na automata nie dało ci nic do myślenia? To taki pierwszy test którego nie zdałeś.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    30.05.2021 10:28

    Inne

    Wiecie, czy PGS Software S.A. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
    ReviewUserIcon
    ex

    21.06.2021 10:38

    Były pracownik

    Tak, laptop, monitor też - jeśli potrzebujesz. telefon - mają go tylko osoby z pogranicza sprzedaży. zespól techniczny komunikuje się z klientami via teams.
    ReviewUserIcon
    Aktualny pracownik

    15.03.2022 21:36

    Pracownik

    Dwa monitory, stacja dokująca, laptop, myszka, klawiatura, plecak na sprzęt. To dostałem po przyjściu do PGS.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    08.09.2021 10:52

    Inne

    Jak jest z pakietem medycznym w PGS Software S.A.? Można dołączyć rodzinę?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    05.10.2021 09:26

    Pracownik

    Tak, można, chociaż firma opłaca tylko pakiet dla pracownika, dopłatę do pakietu rodzinnego potrącają z pensji.
    ReviewUserIcon
    Bobi

    11.02.2022 20:22

    Pracownik

    To i tak nieźle u obecnego pracodawcy sama za wszystko płaciłam :P
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    01.01.2022 09:40

    Inne

    Jaka umowa obowiązuje w PGS Software S.A. podczas okresu próbnego?
    ReviewUserIcon
    Bobi

    18.01.2022 12:42

    Pracownik

    Ale przecież okres wypowiedzenia jest zależny od długości zatrudnienia, nie od rodzaju umowy, więc to taki raczej ukłon w stronę pracownika ????.
    ReviewUserIcon
    Bobi

    11.02.2022 20:18

    Pracownik

    Jeśli rodzaj pracy na to.pozwala możesz się dogadać na zlecenie :). Pamiętaj, że często brak możliwości zawarcia UZ wynika z naszych przepisów a nie ze złej woli pracodawcy.

    Zostaw merytoryczną opinię o Xebia Sp. z o.o. (PGS Software Sp. z o.o.)

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.