Opinie o Support Online Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Support Online Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Support Online Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi zarządzania urządzeniami IT

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Support Online Sp. z o.o. w Warszawa

Asia Nowy wpis
Inne

Hej, w ofercie dla specjalisty ds. IT piszą, że znajomość środowiskach serwerowych z rodziny Windows, ActiveDirectory, MsExchange lub Office365 potraktują jako dodatkowy atut. Co z tego będzie wynikać? z marszu lepsza stawka? są wskazane te widełki do 6,800 zł i zastanawiam się czy od razu można tyle właśnie mieć?

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 49 dni.
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje na stanowisku Helpdesk w firmie Support Online Sp. z o.o.?

Rekrut Nowy wpis
Kandydat

Mimo bardzo dobrych kwalifikacji moja aplikacja została odrzucona. Szkoda marnować czasu.

anonim Nowy wpis
Inne

Mam przed sobą ofertę dla konsultanta na HelpDesk. Piszą wprost, że zarabia się od 4 500 do 5 500 zł. zastanawia mnie przy tym zeszłoroczne zapytanie w którym ktoś wspomniał o widełkach od 5 500 zł do 8 500 zł. o co chodzi z ta rozbieżnością?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie zadania lub pytania rekrutacyjne otrzymałeś od rekrutera w firmie Support Online Sp. z o.o. na stanowisko Konsultant Helpdesk? Czy były zgodne z wymaganiami wskazanymi w ogłoszeniu? Kiedy otrzymałeś odpowiedź zwrotną?
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Inkognito
Inne

Firma jest wyniszczająca rodzinę jeżeli ktoś ma i nie warta zachodu dla osób współpracujących które utrudniają tylko życie również wtrącając się w życie prywatne i rodzialajac rodziny.

Marzena
Inne

Odniesie się ktoś do tego komentarza o nachalnej sprzedaży? odnosi się to do pracy speca od helpesku, tak? widziałam w zakresie obowiązków na stronie utrzymywanie relacji z klientami. Podano przy tym widełki od 5,5 do 8,5 tys, wiec chce poznać bieżąca opinie ze strony pracowników. Przy jakiej konkretnie pracy ten górny próg jest teraz osiągalny? I ogólnie jaka ocena standardów, warto aplikować?

edi
Inne

Mialem watpliwa przyjemnosc wspolpracy z ta firma. Bardzo zle doswiadczenia: nachalna sprzedaz, infantylna obsluga, nie polecilbym nikomu. Moze inni maja wiecej szczescia czego zycze.

Administrator

Czy pracując w firmie Support Online Sp. z o.o. można dostać awans w pierwszych 3 miesiącach?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Support Online Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

x
Pracownik
@Pytanie

tak

Alicja
Inne
@x

Ooo to super. A co jaki okres czasu takie szkolenia są organizowane w firmie? Czy jeśli kompetencje pracownika będą rosły to można liczyć na jakiś awans? Pracodawca docenia w ten sposób osoby pracujące w Support Online?

y
Pracownik
@Alicja

tak :)

stefan
Były pracownik
@Pytanie

Szkolenia to już rzadkość. Jak są to nie dla wszystkich

Jolanta
Inne
@stefan

To jakie teraz najczęściej się zdarzają i dla kogo?

zenek
Były pracownik
@Jolanta

czasami były szkolenia z windows ale ten zwyczaj niestety zanikł

Były pracownik
Były pracownik

Pracę w Support Online wspominam bardzo dobrze. W tej firmie nowy na rynku pracy człowiek w rok robi 3-4 lata doświadczenia (rozmowy o pracę po Support Online są naprawdę zabawne i można się dowartościować) ;) Zarobki faktycznie poniżej rynkowych ale już niech nikt nie przesadza. Do poprawy ale nie ma tragedii. Fakt, że zmiany w ciągu ostatnich 2-3 lat poskutkowały wysokim niezadowoleniem wśród pracowników. Zmiany w strukturze - jak się okazało chyba nikt z pracowników ich nie potrzebował. Podniesienie wymagań co do rekrutów ograniczyło ich liczbę, przez co starzy wyjadacze nie wyrabiali się z pracą (po całym dniu pracy masz na sobie więcej zgłoszeń, niż miałeś rano). Dawniej pracy było dużo, ale dało się ogarnąć (czyli tak w sam raz). Kiedy odchodziłem miałem w sumie 2 dni na przekazanie klientów następcom - nie wiem jak chłopaki mieliby przyjąć tyle wiedzy w tak krótkim czasie. Plusy: Prezes - oby każdy miał chociaż w połowie tak dobrego. Rozwój - nie spotkałem się jeszcze nigdzie z tak dużym przyrostem wiedzy - w zasadzie codziennie masz na warsztacie jakąś nową rzecz. Wsparcie merytoryczne - jest: grupa, inne grupy... a jak nawet w Google czegoś nie ma to oznacza, że Andrzej jeszcze tego nie opisał ;) Minusy: Za duże przeciążenie ilością pracy. Niepotrzebnie zawyżony próg wejścia dla Pierwszej Linii Wsparcia - kiedyś każdy mógł się dostać i nauczyli jak ma pracować (o dziwo to działało). Dziś przyjdzie szkolony gamoń i siedzi w PLW 2-3 lata, bo żaden TL II Linii go nie chce. Jako pierwsza praca w IT - polecam, świetna szkoła życia :) Jako praca druga i następna - nie, bo przyzwyczajony do luzu wystraszysz się, ile jest roboty i uciekniesz w podskokach.

Szymon
Inne
@Były pracownik

Rozwiniesz, jak wygląda rozmowa o prace w tej firmie, skoro określasz to słowem, że są zabawne i można się dowartościować? W sumie ciekawe, czy to przeciążenie pracowników jest wynikiem braku chętnych do pracy, czy raczej firma nie chce nikogo nowego? Bo ofert pracy nie widziałem.

Były pracownik
Pracownik
@Szymon

Rozmowy o pracę PO Supporcie są zabawne :) Idziesz do innej firmy i zastanawiasz się, dlaczego tak dużo płacą za tak mały wycinek wiedzy :) Jak wyglądają obecnie rozmowy o pracę w Supporcie - nie wiem. Kiedyś było łatwo się dostać i nie oczekiwali cudów. Przeciązenie pracą to głównie z powodu małej ilości rekrutów.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Support Online Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Dawid
Były pracownik
@Pytanie

Pracodawca nie motywuje pracowników, a podanie ręki przez szefa i powiedzenie, że wszystko jest ok to nie jest motywacja. W dzisiejszym świecie dobre zarobki motywują do pracy, jednak w tej w firmie nie można o tym powiedzieć. Większość ludzi która posiadała wiedzę, już dawno odeszła z tej firmy, ponieważ nie mogli uzyskać godnych zarobków, a dla pracodawcy idealna sytuacja, w której mógł sobie zatrudnić tańszych pracowników, którzy nie posiadają dużej wiedzy. Jakoś to będzie.

Natalia
Inne
@Dawid

zakładam po tym co napisałeś że rotacja pracowników w tej firmie to norma, i jak ktoś zdobędzie jakieś doświadczenie przenosi się gdzieś indziej gdzie lepiej płacą?

Urszula
Inne
@Dawid

dzięki za tak spokojny i obiektywny komentarz :) wnioskuje po nim że Ty nadal tam pracujesz i nie planujesz zmian?

stefan
Były pracownik
@Pytanie

Słabe wynagrodzenie. Praca ciężka (klienci). Obsługiwane formy są małe więc jest z tego mało $ i niestety rozwoju też brak. Firma dobra tylko na pierwszą pracę. Potem trzeba szybko uciekać żeby godnie żyć. O podwyżkach można tylko pomarzyć.

SzP
Pracownik

Pracuję w SOL od około roku, zmieniam pracodawcę ze względu na zmianę kierunku rozwoju. Atmosfera w pracy jest super, pracodawca dba o to żeby pracownicy byli odpowiednio nagradzani za dodatkowe zajęcia. Szeroki zakres klientów oraz usług świadczonych przez SOL sprawia że możesz pogłębić wiedzę w wielu dziedzinach IT, awansować itd. Sprzęt wystarcza w zupełności do pracy. Podsumowując opinia plus :)

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Support Online Sp. z o.o.?

Pracownik
@Pytanie

Nie ma nic z tych rzeczy, jednie wigilia firmowa. Wszystko pozostałe we własnym zakresie.

PS
Pracownik
@Pytanie

Co trzy miesiące organizowane są spotkania integracyjne np. w kręgielni.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Support Online Sp. z o.o. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Standardem jest UoP na okres próbny 3mc , potem czas nieokreślony. Chyba, że B2B ktoś chce to wtedy zasady są ustalane indywidualnie.

Kuba
Inne

Wiecie czy firma w obecnej sytuacji prowadzi rekrutacje? Jakie są szanse na pracę w firmie?

Pytanie
 Pytanie

Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w Support Online Sp. z o.o.. Czy taka w ogóle w niej istnieje?

Krzysztof
@Pytanie

Wiele zależy od poziomu z jakiego startujesz. Niestety tez wiele zależy jakich klientów trafisz(tu tylko szczęście się liczy , dostajesz 90% takich klientów jakich miał twój poprzednik) jak trafisz na typowy Helpdesk lub zostaniesz oddelegowany całkowicie do innej firmy to bardzo słabo z rozwojem i negocjacja warunków po tym co dostałeś na start. Generalnie ciężko jednoznacznie odpowiedzieć.

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Support Online Sp. z o.o.?

Łukasz
@Pytanie

Żebyś był tanim pracownikiem.

Natalia
Inne
@Łukasz

Podasz więcej szczegółów? Zarobki w Support Online są w porządku? Dziękuję!

Łukasz
@Natalia

Zarobki w support są słabe jak na obecny rynek. Teraz niby oferują 5500-6500 brutto.

Kuba
Inne

Początki zawsze są słabe ale wystarczy pokazać swoje umiejętności a warto bo to bardzo dobry pracodawca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
Inne
@Kuba

Dzięki za opinię o Support Online. A jak ogółem wygląda rozmowa o pracę? Zastanawiam się, z ilu etapów się składa i czy w ogóle przyjmują osoby bez doświadczenia.

Łukasz
@Kuba

Myślę że to bardzo dobry pracodawca, który wykorzystuje tylko swoich pracowników płacąc im zaniżone wynagrodzenie. Odnośnie kursów to można powiedzieć że są ale tylko dla osób które przyszły do firmy bez żadnego doświadczenia, idąc tym krokiem wychodzi ze stali pracownicy nie potrzebują już rozwoju. Język angielski w firmie tez jest dla wybranych, gdyż odbywa się w czasie pracy, gdzie większość pracowników jest po za firmą.

@Krzysztof
@Natalia

Kiedyś była rozmowa w biurze i od razu informacja tak/nie Z tego co wiem teraz jest rozmowa telefoniczna potem na miejscu. I tak przyjmują bez doświadczenia

sysadmin

Dla początkującego i lubiącego MS może być, słaba płaca na bank dostaniesz najniższą

Robert
Inne

@Kamil, czy aby na pewno powód nieuzyskania zatrudnienia jest wystarczający by określić aplikacje do firmy stratą czasu? @Jan, czy nie żałujesz, że jednak nie spróbowałeś aplikować do firmy? Czy aby na pewno warto podejmować decyzję na podstawie internetowych komentarzy? Opinie są istotne i mogą być dużą pomocą jednak powinny być traktowane wyłącznie jako wskazówki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan
@Robert

Nie. Posiadam takie doświadczenie, że to pracodawca musi mnie zainteresować. Opinia ta wystarczająco mnie przekonała. Korekta oceny i niepodziewane podniesienie jej do 5/6 gwiazdek tylko utwierdzilo mnie w tym przekonaniu. Żałosne.

Natalia
Inne
@Jan

Nie do końca rozumiem jakie korekty masz na myśli? Nikt niczego nie koryguje w wątku chyba, że użytkownik napisze wulgaryzm wówczas jest on automatycznie ukrywany. Oceny nie są integralną częścią wpisów w bieżącym wątku. Każdy użytkownik z zewnątrz może dodać ocenę i nie musi przy tym zostawiać swojego komentarza. Opinie to wszystkie komentarze na forum w danym wątku a oceny to "gwiazdki" u górze w tymże wątku. Są indywidualnie dodawane przez użytkowników zatem to oczywiste, mogły się zmienić od czasu gdy ostatni raz je sprawdzałeś.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Support Online Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Support Online Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Support Online Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Support Online Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Support Online Sp. z o.o.
3.5/5 Na podstawie 29 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Poleczki 21
    02-822 Warszawa
  • NIP: 9512032692 REGON: 17431965 KRS: 0000078497
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Support Online Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii