Hej, w ofercie dla specjalisty ds. IT piszą, że znajomość środowiskach serwerowych z rodziny Windows, ActiveDirectory, MsExchange lub Office365 potraktują jako dodatkowy atut. Co z tego będzie wynikać? z marszu lepsza stawka? są wskazane te widełki do 6,800 zł i zastanawiam się czy od razu można tyle właśnie mieć?
Jak dużo osób pracuje na stanowisku Helpdesk w firmie Support Online Sp. z o.o.?
Mimo bardzo dobrych kwalifikacji moja aplikacja została odrzucona. Szkoda marnować czasu.
Mam przed sobą ofertę dla konsultanta na HelpDesk. Piszą wprost, że zarabia się od 4 500 do 5 500 zł. zastanawia mnie przy tym zeszłoroczne zapytanie w którym ktoś wspomniał o widełkach od 5 500 zł do 8 500 zł. o co chodzi z ta rozbieżnością?
Firma jest wyniszczająca rodzinę jeżeli ktoś ma i nie warta zachodu dla osób współpracujących które utrudniają tylko życie również wtrącając się w życie prywatne i rodzialajac rodziny.
Odniesie się ktoś do tego komentarza o nachalnej sprzedaży? odnosi się to do pracy speca od helpesku, tak? widziałam w zakresie obowiązków na stronie utrzymywanie relacji z klientami. Podano przy tym widełki od 5,5 do 8,5 tys, wiec chce poznać bieżąca opinie ze strony pracowników. Przy jakiej konkretnie pracy ten górny próg jest teraz osiągalny? I ogólnie jaka ocena standardów, warto aplikować?
Mialem watpliwa przyjemnosc wspolpracy z ta firma. Bardzo zle doswiadczenia: nachalna sprzedaz, infantylna obsluga, nie polecilbym nikomu. Moze inni maja wiecej szczescia czego zycze.
Czy pracując w firmie Support Online Sp. z o.o. można dostać awans w pierwszych 3 miesiącach?
Czy pracodawca Support Online Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Ooo to super. A co jaki okres czasu takie szkolenia są organizowane w firmie? Czy jeśli kompetencje pracownika będą rosły to można liczyć na jakiś awans? Pracodawca docenia w ten sposób osoby pracujące w Support Online?
Pracę w Support Online wspominam bardzo dobrze. W tej firmie nowy na rynku pracy człowiek w rok robi 3-4 lata doświadczenia (rozmowy o pracę po Support Online są naprawdę zabawne i można się dowartościować) ;) Zarobki faktycznie poniżej rynkowych ale już niech nikt nie przesadza. Do poprawy ale nie ma tragedii. Fakt, że zmiany w ciągu ostatnich 2-3 lat poskutkowały wysokim niezadowoleniem wśród pracowników. Zmiany w strukturze - jak się okazało chyba nikt z pracowników ich nie potrzebował. Podniesienie wymagań co do rekrutów ograniczyło ich liczbę, przez co starzy wyjadacze nie wyrabiali się z pracą (po całym dniu pracy masz na sobie więcej zgłoszeń, niż miałeś rano). Dawniej pracy było dużo, ale dało się ogarnąć (czyli tak w sam raz). Kiedy odchodziłem miałem w sumie 2 dni na przekazanie klientów następcom - nie wiem jak chłopaki mieliby przyjąć tyle wiedzy w tak krótkim czasie. Plusy: Prezes - oby każdy miał chociaż w połowie tak dobrego. Rozwój - nie spotkałem się jeszcze nigdzie z tak dużym przyrostem wiedzy - w zasadzie codziennie masz na warsztacie jakąś nową rzecz. Wsparcie merytoryczne - jest: grupa, inne grupy... a jak nawet w Google czegoś nie ma to oznacza, że Andrzej jeszcze tego nie opisał ;) Minusy: Za duże przeciążenie ilością pracy. Niepotrzebnie zawyżony próg wejścia dla Pierwszej Linii Wsparcia - kiedyś każdy mógł się dostać i nauczyli jak ma pracować (o dziwo to działało). Dziś przyjdzie szkolony gamoń i siedzi w PLW 2-3 lata, bo żaden TL II Linii go nie chce. Jako pierwsza praca w IT - polecam, świetna szkoła życia :) Jako praca druga i następna - nie, bo przyzwyczajony do luzu wystraszysz się, ile jest roboty i uciekniesz w podskokach.
Rozwiniesz, jak wygląda rozmowa o prace w tej firmie, skoro określasz to słowem, że są zabawne i można się dowartościować? W sumie ciekawe, czy to przeciążenie pracowników jest wynikiem braku chętnych do pracy, czy raczej firma nie chce nikogo nowego? Bo ofert pracy nie widziałem.
Rozmowy o pracę PO Supporcie są zabawne :) Idziesz do innej firmy i zastanawiasz się, dlaczego tak dużo płacą za tak mały wycinek wiedzy :) Jak wyglądają obecnie rozmowy o pracę w Supporcie - nie wiem. Kiedyś było łatwo się dostać i nie oczekiwali cudów. Przeciązenie pracą to głównie z powodu małej ilości rekrutów.
Czy pracodawca Support Online Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Pracodawca nie motywuje pracowników, a podanie ręki przez szefa i powiedzenie, że wszystko jest ok to nie jest motywacja. W dzisiejszym świecie dobre zarobki motywują do pracy, jednak w tej w firmie nie można o tym powiedzieć. Większość ludzi która posiadała wiedzę, już dawno odeszła z tej firmy, ponieważ nie mogli uzyskać godnych zarobków, a dla pracodawcy idealna sytuacja, w której mógł sobie zatrudnić tańszych pracowników, którzy nie posiadają dużej wiedzy. Jakoś to będzie.
zakładam po tym co napisałeś że rotacja pracowników w tej firmie to norma, i jak ktoś zdobędzie jakieś doświadczenie przenosi się gdzieś indziej gdzie lepiej płacą?
dzięki za tak spokojny i obiektywny komentarz :) wnioskuje po nim że Ty nadal tam pracujesz i nie planujesz zmian?
Słabe wynagrodzenie. Praca ciężka (klienci). Obsługiwane formy są małe więc jest z tego mało $ i niestety rozwoju też brak. Firma dobra tylko na pierwszą pracę. Potem trzeba szybko uciekać żeby godnie żyć. O podwyżkach można tylko pomarzyć.
Pracuję w SOL od około roku, zmieniam pracodawcę ze względu na zmianę kierunku rozwoju. Atmosfera w pracy jest super, pracodawca dba o to żeby pracownicy byli odpowiednio nagradzani za dodatkowe zajęcia. Szeroki zakres klientów oraz usług świadczonych przez SOL sprawia że możesz pogłębić wiedzę w wielu dziedzinach IT, awansować itd. Sprzęt wystarcza w zupełności do pracy. Podsumowując opinia plus :)
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Support Online Sp. z o.o.?
Czy w Support Online Sp. z o.o. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?
Standardem jest UoP na okres próbny 3mc , potem czas nieokreślony. Chyba, że B2B ktoś chce to wtedy zasady są ustalane indywidualnie.
Wiecie czy firma w obecnej sytuacji prowadzi rekrutacje? Jakie są szanse na pracę w firmie?
Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w Support Online Sp. z o.o.. Czy taka w ogóle w niej istnieje?
Wiele zależy od poziomu z jakiego startujesz. Niestety tez wiele zależy jakich klientów trafisz(tu tylko szczęście się liczy , dostajesz 90% takich klientów jakich miał twój poprzednik) jak trafisz na typowy Helpdesk lub zostaniesz oddelegowany całkowicie do innej firmy to bardzo słabo z rozwojem i negocjacja warunków po tym co dostałeś na start. Generalnie ciężko jednoznacznie odpowiedzieć.
Jakie wartości są cenione w Support Online Sp. z o.o.?
Początki zawsze są słabe ale wystarczy pokazać swoje umiejętności a warto bo to bardzo dobry pracodawca.
Dzięki za opinię o Support Online. A jak ogółem wygląda rozmowa o pracę? Zastanawiam się, z ilu etapów się składa i czy w ogóle przyjmują osoby bez doświadczenia.
Myślę że to bardzo dobry pracodawca, który wykorzystuje tylko swoich pracowników płacąc im zaniżone wynagrodzenie. Odnośnie kursów to można powiedzieć że są ale tylko dla osób które przyszły do firmy bez żadnego doświadczenia, idąc tym krokiem wychodzi ze stali pracownicy nie potrzebują już rozwoju. Język angielski w firmie tez jest dla wybranych, gdyż odbywa się w czasie pracy, gdzie większość pracowników jest po za firmą.
Kiedyś była rozmowa w biurze i od razu informacja tak/nie Z tego co wiem teraz jest rozmowa telefoniczna potem na miejscu. I tak przyjmują bez doświadczenia
Dla początkującego i lubiącego MS może być, słaba płaca na bank dostaniesz najniższą
@Kamil, czy aby na pewno powód nieuzyskania zatrudnienia jest wystarczający by określić aplikacje do firmy stratą czasu? @Jan, czy nie żałujesz, że jednak nie spróbowałeś aplikować do firmy? Czy aby na pewno warto podejmować decyzję na podstawie internetowych komentarzy? Opinie są istotne i mogą być dużą pomocą jednak powinny być traktowane wyłącznie jako wskazówki.
Nie. Posiadam takie doświadczenie, że to pracodawca musi mnie zainteresować. Opinia ta wystarczająco mnie przekonała. Korekta oceny i niepodziewane podniesienie jej do 5/6 gwiazdek tylko utwierdzilo mnie w tym przekonaniu. Żałosne.
Nie do końca rozumiem jakie korekty masz na myśli? Nikt niczego nie koryguje w wątku chyba, że użytkownik napisze wulgaryzm wówczas jest on automatycznie ukrywany. Oceny nie są integralną częścią wpisów w bieżącym wątku. Każdy użytkownik z zewnątrz może dodać ocenę i nie musi przy tym zostawiać swojego komentarza. Opinie to wszystkie komentarze na forum w danym wątku a oceny to "gwiazdki" u górze w tymże wątku. Są indywidualnie dodawane przez użytkowników zatem to oczywiste, mogły się zmienić od czasu gdy ostatni raz je sprawdzałeś.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Support Online Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Support Online Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Support Online Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!