sia Biuro Technologiczne sp. Z o.o.

Goleniów

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 124 ocen.

Opinie o sia Biuro Technologiczne sp. Z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie sia Biuro Technologiczne sp. Z o.o.

kocham bosch

a ja sie pytam, gdzie sa dojazdy???? PYTAM! kantyna? toz to w wiezieniu sie tak na stolowke mowi. malo tego, obiad 15 dla ludzi z zewnatrz a dla pracownikow 7no ok, ale sniadanie? 3 zlote bulka z serem??? hanba! a ksiadz? gania za chlopakami bo kawe pija a sam z reszta jak pil na umur z ciasnym i reszta tych ludzi lekkich obyczai to bylo dobrze, i jeszcze ksiadz powie ze on liderow pilnuje a wylicza czas 30 sekund na siuku. idiota. i jeszce ten ciasny. takie spodnie ciasne nosi od kad robie ze krew do mozgu mu nie doplywa. spalic go!!!

Jolka
@siara 19.02.2018 12:36

Takimi wpisami pokazujecie jaki poziom intelektualny reprezentujecie. I sie pozniej jeden z drugim dziwia ze kobiety w firmie maja was gdzies i wola sie zainteresowac facetami ktorych tutaj obrazacie. Wiekszosc tutaj piszacych jest chyba zazdrosna i tyle.

Dejv
@Jolka 20.02.2018 21:58

Ty sie kobieto zainteresuj najpierw pracą a nie romasne Ci w głowie bezbożnico

adolf

Ja ja. deuschland liber alles! Brakuje tam mundurow (usunięte przez administratora) bo ppdobno bicze juz sa w drodze. I sznela sznela polski robaku. My placic ci tak zebys ty sie nie dorobic ale i nie zdechnac. Fersztejen? A jak sprzeciw to do pieca!!! Tak to bedzie wygladac. Arbait mach bosch! Ave

Dejv
@adolf 21.02.2018 16:37

langsam langsam..

Mati
@adolf 21.02.2018 16:37

Porównania to obozu koncentracyjnego to już przesada i nie chodzi mi o opinie na temat firmy, co szacunek do ludzi, którzy zginęli w obozach. Weź się człowieku zastanów co piszesz!

Analityk

1. Zmasowany hejt na zasady BHP - patrz styl jazdy wózkami. 2. Masa postów z wyrazami ksiądz i ciasny 3. Żale kogo zwnili, a kogo nie bo poleciał ostatni rajdowiec Wniosek jest jeden: do wymiany załoga msc3. Sztaplarki głównie używane tylko tam. Czasami na rewinder. Ksiądz i ciasny - wiadomo o kogo chodzi. Rajdowiec z rollenów. I teraz najlepsze: ostatnie dwa dni at82 stała bo hejterzy nie zdążyli przewinąć materiału. Sugeruję przyjrzeć się tej strefie, bo ta mała grupa ludzi psuje atmosferę.

JAGODA
@Pozdro 10.02.2018 19:40

Wyczuwam papier scierny u ciebie pod kopula.

Mariusz
@Analityk 09.02.2018 10:59

Jagoda masz rację

Brudzio

Jestem zadowolony z pracy w tej firmie jestem też zdania,że jak jest dobra załoga to praca fajnie idzie.Pozdrawiam tych co nic innego nie potrafią tylko narzekają.

Laski
@Dejv 27.01.2018 18:11

Wszystkie Rafaly to fajne chlopaki!

Żaneta
@kocham bosch 06.02.2018 12:22

a ty dalej bez premii???? Chyba malo sie starasz!

Zainteresowany

Jak wyglada praca na magazynie? I jakie sa zarobki?

Koko
@Zainteresowany 01.02.2018 17:03

Na magazynie luzik. Wozisz sie po hali jak krol w karocy.

koko Jumbo
@Koko 20.02.2018 17:21

Jesli chodzi o umiejetnosci jazdy wozkiem mozna smialo stwierdzic ze nie jest najlepiej. Ten duzy jegomosc z dlugimi wlosami powinien chyba zamowic kazdemu wozkowemu indywidualne korepetycje.

Obecny

Pytam się gdzie są dojazdy kur.. pytam się gdzie są dojazdy. Po h.j obiecuje tyle czasu jak nic z tym nie robicie. Ludzie połowa kwestii co oferuje biuro nie ma. Idź w UJ z tą firmą.

Diesel
@Obecny 12.02.2018 06:25

No lipa... A czy ktoś ma informacje czy ten dojazd w ogóle będzie i kiedy ?

Arsenowa lolita
@Obecny 12.02.2018 06:25

W takim razie na nastepnym spotkaniu zalogi trzeba zapytac wprost gdzie te obiecane dojazdy.

Martinez

Pracuję tu od jakiegoś czasu i zaczynam powoli żałować. To że zdarzają się opóźnienia w wypłatach to pikuś. Gorzej że ciągle się coś nie zgadza i trzeba kłócić się bo, albo źle naliczone nadgodziny albo premia. Fakt pracuje się tu za dwóch albo trzech i góra nic sobie z tego nie robi bo najważniejsze są codzienne wykresiki na maszynach które sprawdzaj zawsze punktualnie o 13.00. Ludzie na produkcji to drugorzędna a nawet trzeciorzędna sprawa! Ciągle tylko obiecanki cacanki! A Pani Edit to już w ogóle bajkopisarka! Tylko ci co przechodzą z IKEA mają jakby luksusy bo od razu startują od wyższej stawki niż mają Starzy pracownicy ! Ale są ponoć doświadczeni i ze stażem. Firmy nie stać nawet na zrobienie dobrej wigilijnej imprezy w jakiejś restauracji tylko organizują jak to było w zeszłym roku na hali pełnej kurzu i pyłu z papieru w czasie produkcji. Brak Socjala również wkurza. W ulotce też nie wiele jest prawdy! Minimalna stawka 15zł ( to prawda) i długo nie wzrośnie nawet po podniesieniu umiejętności. Ci co podpisali lojalki po powrocie ze Szwajcarii tym bardziej mogą zapomnieć o tym przez następne 365 dni roboczych. Dbają o nasz odpoczynek - Wolne Weekendy na produkcji nadrabiając zaległości w planach. Bogaty pakiet benefitów za które trzeba częściowo lub całkowicie zapłacić. Dodatki świąteczne w formie dodatkowych nadgodzin :) Możliwość podnoszenia kwalifikacji bez podnoszenia wynagrodzenia... Za obiady też trzeba będzie dopłacać od 2018. Bo na razie jeszcze nic niema. Ciepły budynek ale zapomnieli dodać że dopiero latem jak go słoneczko nagrzeje! Wszystkie obietnice jakby to powiedział Poseł RP Borys Budka "Bujda na resorach" !! Najlepsze były okresowe zebrania i wysłuchiwania za każdym razem co śp. Pan Bosch zrobił dla ludzkości. Tyle się nasłuchałem ze mógłbym wystąpić w "Wielkiej Grze" w tym temacie! Zakończając ten nudny i tendencyjny temat, po którym i tak pewnie się nic nie zmieni. Zastanawiam się czy od 2018r ( miejmy nadzieję że od 1 stycznia) będą podwyżki ( 10 % do podstawy) jak obiecano na jednym z zebrań przez panią Edit. Mam tylko cichą nadzieje, że nie będzie tu chodzić tylko i wyłącznie o podwyżki ale normy a na to i tak nieuchronnie się zapowiada. W końcu chyba tylko Polak Polakowi potrafi zgotować taki los.

Obosche
@Martinez 11.12.2017 23:55

Dobre dobre !

LOL
@Martinez 11.12.2017 23:55

Dobra, dobra... nie "edituj" juz tyle

kocham bosch

bosch_ najlepsza firma na rynku, nikt nie ogarnia tego cyrku!

Kogiel mogiel
@kocham bosch 06.02.2018 13:33

Zatrudnic tego wierszoklete w marketingu!

Pina

@Jolka maja jeszcze jeden dzień na przelanie wyplat?większość ludzi ma inny bank niż firma i to ze oni czekają do ostatniego dnia i zrobią dziś przelewy oznacza że wypłata bedzie po weekendzie. Miesiąc temu potrafili wcześniej teraz już nie?

Pracownik Bosch
@Pina 09.02.2018 08:15

Dziś 9.02 2018 i wypłata o 17.00 na koncie jest normalnie więc po co te histerie! Ja mam w PKO BP konto a tu zawsze przelewy są ostatnie. Jeśli ktoś nie dostanie kasy to będzie wina banku bo pewnie będzie przetrzymywał przez weekend i nimi operował na własne potrzeby.

Moze i waskie
@Pracownik Bosch 09.02.2018 20:06

Bo to ich bawi... banda glupkow niemających zycia poza gooooowork

Ciasny i ksiadz

Kolejny raz ta firma pokazuje jak szanuje pracownikow zatrudniajac taka Jolke tylko i wyłacznie do wypisywania głupot typu jak (usunięte przez administratora) jest pracowac za 15 brutto i byc poganianym jak szczur w kanalizie. Skoro lubisz tak tyrać to przestan KOBIETO pisac coś co wogole nie jest prawda. Pasuje ci praca to czego tu szczekasz. Idz poszczekaj w biurze a nie tu bo jak narazie to ty i wyłącznie tylko ty fame siejesz.

Jolka
@Ciasny 09.02.2018 05:53

Myslicie ze jak ktos nie atakuje firmy to juz musi byc z biura? Bardzo plytkie rozumowanie. Macie tu niektorzy mega kompleksy malego bo obrazanie innych wam to rekompensuje. Jak jestescie takimi kozakami BTS owcami to dlaczego nikt z was sie nie postawi? Tylko z ukrycia narzekac potraficie. Jeczy na 15zl ale nic nie zrobi zeby cokolwiek zmienic bierne mozgi. Zal mi was ze sie tak meczycie nieporadnie i nikt was na strefie nie chce skoro nadal tu jestescie i narzekacie. Tak narzekacie na TT i MM a w pracy siedzicie jsk baranki i pewnie przytakujecie.

Jolka
@Ksiadz sia 09.02.2018 05:49

Obawiam sie ze moglabym sie mocno rozczarowac w chwili wypadniecia pierwszych slow z twojej paszczy. Wole poswiecic moja przerwe na cos bardziej pozytecznego marudo.

Chuck NORRIS

Ludzi zwalniają a zaraz będą po nich dzwonić. Pozdrawiam Pana BHP-owca

Lysy
@Obecny pracownik 31.01.2018 08:57

bhp chodzi i się czepia

Aśka K.
@Lysy 01.02.2018 19:57

Pan od bhp jest spoko.

Baja bongo

Gdy ci utnie ręce dwie kto ci powie nie martw się to inspektor BHP Ogólnie szkoda faceta bo chyba też się skusił na bajki pani Edith.

Krokiet
@Bzyku 05.02.2018 17:51

Wuja BTSowcu wsiadaj na wozek!

xxx
@Baja bongo 03.02.2018 11:30

Ci znowu o tym bhpowcu... dajcie czlowiekowi spokoj, robi swoje. Szkolenie w pierwszy dzien pracy bylo spoko. Uwazam ze jest ok i nie pier... smutkow jak co niektorzy.

Nicki men

Jak ma być dobrze skoro firma rządzą dzieci:)

Dejv
@Jolka 08.02.2018 07:02

Ojj prosta kobietko..

Jolka
@Dejv 08.02.2018 20:30

Tylko na tyle cie stac. Obrazic kogos prostym tekstem. Zadanie cie przeroslo czy moze procesorek sie przegrzal? Ponarzekaj jeszcze ze pizza niedobra bo po niej tyjesz, albo krzeselka w stolowce brzydkie bo kolorowe a za automat z cola i batonikami trzeba placic. Ponarzekaj jak ci zle bo masz nowa szatnie i ladne prysznice... znajdziesz pewnie jeden z drugim milion innych powodow aby napisac jak bardzo firma o was nie dba i wszystko jest bleee a za BTS to bylo tak pieknie, cud, miod i malina ze starymi skislymi szatniami i smierdzaca stolowka i tym calym syfem. Nie wiem jakie masz doswiadczenie zyciowe i porownanie jak moze byc gorzej tam gdzie cie nie ma w innych zakladach. Nie wiem czy gdzies pracowales gdzie trzeba nadazac za maszyna a praca wymaga faktycznie ruchow robota. Pewnie nie masz zadnego porownania dlatego wrzucasz takie bzdury tutaj. Sa tematy gdzie uslyszelismy sporo obiecanek bez zadnego dalszego dzialania o ktorych tu pisales ale nie generalizuj bo nie jest az tak zle.

BartiBi

Trzeba być bardzo słabym emocjonalnie żeby wypisywać takie bzdury i nadal pracować . Różni ludzie pracują, Ale niektórych mi żal . Pracuje tu ponad 3 lata I zamierzam pracować dalej. Te opinie to bzdury pisane przez słabeuszy, nierobów i buraków . Firma dba o dobre standardy jak i o pracownikow ale wszystkim sie nie dogodzi. Nie pasuje Ci, to idź do firmy obok nikt Cię tu nie trzyma i będzie spokój . To ludzie robia syf a firma jest dobra. Dla mnie na +

Dejv
@Jolka 08.02.2018 19:30

Nie dość że w firmie płacą jej za kablowanie to i za pilnowanie porządku na stronie.

Jolka
@Dejv 08.02.2018 20:28

Najgorsze jest jednak to, ze tobie placa ale za nierobstwo ;) Niejeden w domu taki kozak bo pokilka na stronie z ukrycia a na stanowisku taki malutki i cichutki.

Kolos

Miesiąc temu wyplaty były we wtorek 9 a w tym co powtórka z rozrywki i po weekendzie znowu będą?? Jak wy ludzi traktujecie

Dejv
@Jolka 08.02.2018 19:53

Jolka ile Ci dorzucili za obronę firmy na stronie ?

Jolka
@Dejv 08.02.2018 20:26

Po co krecic afere jak jest jeszcze jeden dzien na przelanie wyplat? Masz z tego jaka satysfakcje ze nawrzucasz przed czasem troche na firme? Nikogo nie bronie, ale uwazam ze takie szczeniackie wrzucanie przed terminem nie jest ok.

Pina

Ma ktoś już wypłatę??

Krr

Jutro i piątek chwilą prawdy czy dadzą wypłatę bo przecież 10 w sobotę :)

Liv

Niedługo 10 i znowu wypada w sobotę ciekawe czy tym razem wypłata bedzie na czas

Tomasz
@. 30.01.2018 19:32

W styczniu pensja była 9tego (we wtorek) :)

....
@Tomasz 30.01.2018 20:19

Teraz była owszem 9 ale ja 3 razy miałem wypłatę po weekendzie bo 10 wypadał w sobotę/niedzielę a im nie spieszno było z przelewami i robili na ostatnią chwilę a wytłumaczenie było że inny bank mam więc jest później tylko że to ich obowiązek dotrzymać że wypłata ma być na czas zobaczymy jak bedzie teraz jak znowu się spoznia to trzeba bedzie ich opisac na kilku stronach na facebooku

Artur burakowski

Siemka jak tam z dojazdami do firmy da firma czy nigdy nie bedzie.

sztaplarka
@Bzyku 06.02.2018 19:39

ghost rider. ciebie to nie powinno interesowac juz...

Mariusz
@sztaplarka 07.02.2018 11:17

To nie ja inteligencie pytam o dojazdy. Ja z tym syfem mam święty spokój

Ppp

Zaszaleliscie z kartami na karpia chyba starczy

Szlifiera
@Ppp 20.12.2017 20:17

Pracowałam wcześniej w kilku zakładach i może w 1 cokolwiek dostaliśmy na święta. Tutaj dostałeś za nic 250 zł dodatkowo do wypłaty i jeszcze narzekasz... szczyt bezczelności!

kocham bosch
@Szlifiera 07.01.2018 22:59

250 za nic??? (usunięte przez administratora) to kawalek twojej wyplaty ktora ci zabralii dali w bonie. ultraszonie. ladnie pod stolikiem muszisz zamiatac:)

Byłem tam ale wracać nie chce

Miałem okazję pracy w Sia przez 7 miesięcy i samą pracę oceniam dobrze odszedłem tylko z powodu zarobków 15zl brutto to trochę stawka jak dla praktykanta reszta naprawdę była ok.

park atack

Witam pracuje w tej firmie już ponad pół roku i mogę co nie co powiedzieć o niej. Praca pod względem fizycznym naprawdę nie jest najcięższa jak np. na formie po 12h w lm lub przerzucanie desek w ikea. Jest jednak naprawdę źle zorganizowana i pełna improwizacji co jest konsekwencją zatrudniania niedoświadczonej kadry (muszą zapuszczać brodę co by doroślej wyglądać) i straszny jej rozrost ( na 10 osób średnio 1kiero i 1 lider). Metody przymusu do nadgodzin i robienia sobót na drugiej zmianie nie najlepiej wpływają na morale "z niewolnika nie ma pracownika". Poza tymi różnie odbieranymi i postrzeganymi niedoskonałościami firma się rozwija i ciągle modernizuje co widać i co jest pozytywne bo przecież nikt nie sprowadza maszyn żeby się na nie patrzeć tylko aby przynosiły zysk a co za tym idzie praca będzie na dłuższy okres czasu co może być powodem stabilizacji. Sam mam okazję pracować w pięknym żeńskim towarzystwie co jest atutem tego zakładu:-) Najgorszym szajsem są obietnice bez pokrycia, które dumnie wypowiada pani z hr na zbiorowych mitingach o niczym bez nich nie było by tego syfu ze coś mialo być a nie dali.

Zorientowany
@park atack 04.02.2018 13:46

Co Ty z tym przerostem pleciesz? Oblicz no se szybko w pamięci 3 linie at8 ile to jest ludzi na zmianie na 1 lidera albo o 2 linie at11. No biegusiem na paluszkach porachuj i przeproś za pomyłeczkę żebym nie musiał matołkiem Cię nazwać

. X.

Dejvid niczym hasselhoff wypatruje ofiar z antresoli i nerwowo spogląda na zegarek co by mu jakaś Pamela za szybko z plaży nie zeszła???? przykro na to patrzeć bo wystarczyło by zamontować zegar na hali

Radio
@. X. 03.02.2018 11:22

A kto to Dejvid

Prezes_Spejson

Hej hejterzy. Napiszę krótko - wszystkie dziewczyny, które pracują na szlifierkach to Mistrzynie Świata. Cała ekipa robi świetną robotę, ale to im jest trudniej, bo praca nie jest łatwa, a one są kobietami i im jest ciężej. Robią każdą kombinację materiałów i uczą się szybko. Zobaczcie na Panią Beatę z AT11. Kilku ,,miszczuf'' poległo, a próbowali kilka miesięcy. Ona ogarnęła w kilkanaście dni. @robert123 oboje się zgodzimy, że akurat w Sia wszystkie Panie są prześliczne i to może jest problem dla Ciebie, one nie zwracają na Pana uwagi. Z czego to wynika ? Higiena ? Wygląd ? Może brak charyzmy ? Spróbuj sobie na to odpowiedzieć, a życie będzie łatwiejsze. Czasem mydło i axe za 10 zł czynią cuda ;) Co do zarobków, to jedne z lepszych na start + premia, która ostatnio zrobiła się powtarzalna i 15 % jest kolejny miesiąc. Ciężko jest, bo firma się rozbudowuje. Maszyny jadą że Szwajcarii + są przenoszone że starej hali. Po kilkanaście osób dziennie nowych zaczyna. Dużo się dzieje, ale ogólnie jest spoko :) Pozdrawiam tych nieszczęśliwych, którzy nie dają rady. Wiadomo najsłabsze ogniwa odpadają pierwsze ;)

Skuda
@Prezes_Spejson 08.09.2017 18:06

Widać że pisze "miszcz". Chyba ten co lata po hali i się przy....dala do wszystkiego jak to ktoś już napisał. Nie pozdrawiam

rolo
@Prezes_Spejson 08.09.2017 18:06

Dziewczyny z AT sa najfajniejsze

IQ

Jednak ludzie dobrze kiedyś mówili (starzy BTS-owcy) że będzie kołchoz , przyznam że to święta prawda.Jeszcze tak tego nie widać ale dużo się dzieje.Powoli zaczynam rozglądać sie na nową (spokojnieszą) pracą.M A S A K R A. Pozdro pseudo Bosch

Kołchoz
@IQ 31.01.2018 16:23

Widać jaki kołchoz bo wszyscy maja zapiepsz na palarni... wez sie ocknij

Pełen złudnej nadzieii!

Zbliża się marzec i być może czas negocjacji o podwyżki. Jednak to także czas na zwiększenie wydajności i zaczyna to być widoczne w ostatnich dniach. Niema nic za darmo. Zrobisz więcej a możliwe, że dostaniesz te 4 % podwyżki.( ok 1 zł) Jednak więcej znaczy zwiększenie normy, tak więc powoli zapomnij o regularnej premii. Nie każdy jest tego świadom bo chce się pokazać ile to on może :) . Ludzie są bardziej nerwowi a niektórzy pokazują że można więcej nie patrząc na współpracowników. Liczy się wynik a jeśli nie dajesz rady odejdź! Na twoje miejsce są inni, tylko że jakoś widać coraz bardziej że nowi uciekają widząc w co się wpakowali. Zwiększenie rygoru widać na każdym kroku.Stare dobre "Kierownictwo" zmienia się powoli w Zombi i pokazuje swoją nieznaną ciemną stronę Mocy. Kogo by tu zwolnić? Zabrać premię! Kto nie daje rady? Kto stoi i nic nie robi! Ciągłe poszukiwania przyczyny opóźnień i szybciej szybciej...! Coraz więsza nagonka, coraz więcej i większe reklamacje a z tym wiąże się wysokość premii, o którą coraz ciężej. Taka jest obecnie rzeczywistość w firmie. "CHCECIE ŻYĆ WIECZNIE?" * "JOIN UP NOW" * ZACIĄGNIJ SIĘ DO SIA for BOSCH Goleniów. Potrzebujemy ciebie!* Służba gwarantuje Obywatelstwo!* WOULD YOU LIKE TO KNOW MORE??* * zapożyczone z filmu "Żołnierze Kosmosu" idealnie pasuje ^^

amazoon
@Pełen złudnej nadzieii! 31.01.2018 21:02

idź sobie do amazona,zalando,fiege,dancoal - i wowczas porównaj warunki. Pleciesz bzdury ,praca poniedziałek-piątek,soboty płatne... luz blues na produkcji, nie ma cykli, ludzie siedza na smartfonach, olewają długość przerw,chodzą palić kiedy chcą, a ty narzekasz.. idź i pracuj w innych firmach,a potem wróć i przeproś

Pełen złudnej nadzieii!
@amazoon 31.01.2018 22:58

Nie będę pewnie nigdy w tych firmach pracować i nie będę porównywać tej pracy do innych, jednak powiem że za "BTS" było dużo lepiej. Był rygor i odpowiedzialność ale człowiek wiedział na czym stoi.Nie było obiecywanek bez pokrycia, a pracuję tu dość długo. Nie wiem kto chodzi na fajki z produkcji kiedy chce ale to ich sprawa. Na pewno niedługo to się zmieni bo już np: ludzie oberwali od Księdza za to że wrócili wczoraj o 2 minuty za późno po przerwie. Wcześniej bo zeszli ze stanowiska kilka chwil przed końcem zmiany mimo że już zastąpili ich zmiennicy i produkcja szla w lepsze bez przerw. To dopiero początek zmian i przekonasz się że na pewno nie na lepsze!

Fineasz

Zakład śmierdzi kupią. Sama nienawiści. Zakład przyjmuje kogo popadnie. Nie długo doprowadzą że Ukraińcy będą żądzić. Mądry człowiek będzie omijał ten zakład.

Patol
@Fineasz 27.01.2018 10:56

Z tego co wiem to poki co nie ma zadnego Ukrainca w odroznieniu od pozostalych firm w strefie. Jak nie wiesz to nie pisz bzdur.

mokra pusssii

pozdrowienia dla lidera ze sliteruf za zielone oczy, oraz dla behapowca za czerwone buty

mokra
@mokra pusssii 31.01.2018 22:40

od czego zielone oczy?

anonymous

Pani przez duże P........ robi wszystko żeby ludziach mordy zamknąć i by robili za darmo a nie walczyli o swoje. Bo przecież jak się dzieci nie ma to skąd ma się wiedzieć co ile kosztuje. Najlepiej zabrać całą kase

Nie wiem
@anonymous 01.02.2018 10:27

A o kim mowa?

Dejv

Kocham ten zakład zakręcony. Proponuję żeby majstrowa Magda browarki zaczęła nosić. A nie się przyspiesza wszystkiego. Nie ma pojęcia o pracy. To nich browary podaje nam na stolik. Chociaż w ten sposób zrobi dobry pożytek.

Bosch Goleniów

Co by tu napisać przyjmij się do pseudonim Bosch i przeżyj to coś. Nie ma lepszej firmy niż sia. W obietnicach są najlepsi. Majstrowie mają tylko głupoty w głowie. Polecam tą firmę jest miła atmosfera jedziesz do pracy wyluzowany a wracasz wkur...ny. najlepsza w której pracowałem.

Si-Ja

Do mej skrzynki pocztowej trafiła ulotka z ofertą pracy w Bosch po jej przeczytaniu zastanawiam się jakiego zakładu ona dotyczy i jaki ma ktoś cel by obiecywac rzeczy których nikt nigdy w firmie nie widział. Dojazd do pracy- komunikacja miejska fakt darmowa Posiłki - restauracja z racji godzin otwarcia głównie dla klasy wyższej Opieka medyczna - ZUS Multisport - oczywiście odpłatnie. Pracuje się ogólnie wcale nie najgorzej tylko po co te bzdurne obietnice. 10% podwyżki obiecanej to chodziło o normę produkcyjną gdyby ktoś pytał.

Key
@Śmierdziel 29.01.2018 18:55

Zarob 2080 zł i wydaj 450-500 zl na paliwo miesięcznie do tego utrzymaj się wtedy daj znać smierdzielu yebany

Śmierdziel
@Key 29.01.2018 19:55

Ty (usunięte przez administratora) opszczany smrodzie. Zarabiasz tyle ile potrafisz jak nic nie umiesz to na co menelu liczysz

xxx

tak jak napisał ktoś przede mną praca może i nie jest zła, hala naprawdę robi wrażenie tylko po co te piep... że oferujemy to czy tamto to nie kampania polityczna tylko staranie o pracownika tylko konkrety a ludzie nie będą później chodzić i marudzić że coś obiecali i się odlali taki pomysł aby te mitingi były nagrywane i dostępne na serwerze

Były pracownik Ikea

Siema dostałem ofertę z sia zastanawia się czy przyjść do tego zakładu. Jak mi doradza cię. Jak się naczytałem komentarzy czy są udciwe??? Czy nie??

Obecny pracownik
@Były pracownik Ikea 29.01.2018 15:42

Absolutnie nie firmie panuje patologia.

Key
@Obecny pracownik 29.01.2018 16:19

TAK JEST !

Artur burakowski

Ludzie dajcie spokój z tą firmą sama patologia z całym kierownictwem. Zero pojęcia mają. Sam (usunięte przez administratora) Jesteś modry??? To omijaj tom firme. Patologia

Ankabosch

Ja rowniez wrocilam do poprzedniego pracodawcy. To co sie dzieje w tym zakladzie to jest jeden wielki dramat. A ludzie wchodza na ten portal ,przeczytaja i sie zastanowia... Bledy w wyplatach, bledy w nadgodzinach. HR zamiast pomagac - szkodzi. Benefity? obiecanki cacanki. Po okresie probnym ani zlotowki wiecej. Kierownictwo lazi, czepia sie glupot i podnieca sie wykresami z kosmosu. Managerowie niekompetentni, wydajacy niezrozumiale i idiotyczne polecenia. Ludzie pracuja za dwoch, za trzech. Soboty praktycznie to juz standard tak samo jak robienie nadgodzin. Wszedzie balagan i nerwowa atmosfera. Kilku liderów wporzadku - reszta bez jakiegokolwiek pojecia o robocie. Bardzo czeste poganianie, wymuszanie robienia planu, zostawania po godzinach w pracy - brak uczciwego porzadku.Gonia cie o przerwe 15 min a jak biurowy idze na fajke 5 razy dziennie to jest dobrze. Czeste donosy i pretensje. Mozna odniesc wrazenie, ze firma oparta na klamstwach, kolorowaniu i obrony własnych stolkow kosztem innych pracownikow. [Wczesniej byl wpis o takich dwoch: mj i rk] Najbardziej kompetentni i doświadczeni ludzie odchodzą. Nie polecam, lepiej być na stabilnej pozycji niż przyjść do tego zakładu pseudo-boscha bo poza nerwowka niczego innego sie nie dorobicie

Boszzzz
@ANTY POLSKI BOSCH 26.10.2017 18:16

(usunięte przez administratora) to co najwyżej masz w głowie kolego. Pracuję tu już 2 lata i widzę jak zakład się zmienia. Firma nie jest taka zła jak ją tu opisujecie. Jest bałagan organizacyjny przez przenosiny do nowej hali i to co przywożą ze Szwajcarii. Praca nie jest ani skomplikowana, ani specjalnie ciężka, brudna czy w złych warunkach. Wszystkich niezadowolonych, którzy sr..ją we własne gniazdo szkalując tą firmę zachęcam do pracy na własny rachunek - wtedy każdy będzie sobie sterem, żaglowcem albo łodzią podwodną, w zależności jak komu wyjdzie.

Kupa
@Boszzzz 07.01.2018 23:11

Chcesz jechać do Szwajcarii to się zgłoś a nie chwalisz ten zaklad. Poza kilkoma osobami to jest sama patologia.

Pracownik sia

1700 zł piękna wypłata a i te 250 zł bonów tez super czyli jakby wyrownali kocham bosch super zakład pogrzebowy ☺

Kupa
@Nikita 25.01.2018 23:42

Firma to ogólnie porażka. Sam (usunięte przez administratora) i nic więcej.kierownictwo niczym się nie zajmuję. Majstrowie nie którzy to nie mają żadnego pojęcia przy czym pracują. Dla nich liczy się że jest ptaszek odznaczony w planie że zrobione. A jak nie zrobisz bo nie ma materiału to ci (usunięte przez administratora) trują co 15min. Zakład żenada sam (usunięte przez administratora)

AT
@Nikita 25.01.2018 23:42

W sobotę są nadgodziny na liniach AT-11, jak chcesz przyjść to odstąpię Ci miejsce !

Norbi999

Właśnie przyjąłem się do Sia i czytając wszystkie negatywne opinie aż trudno w nie uwierzyć. Jestem pozytywnie nastawiony!. Pozdrawiam wszystkich ☺

Norbi99
@Pracownik sia a ł 19.01.2018 18:27

Idąc do pracy wiem, że trzeba pracować, ale są miejsca gdzie pracownicy na prawdę mają gorzej, a mimo to pracują i nie narzekają. Czas zweryfikuje wszystko.

Kupa
@Norbi99 24.01.2018 23:44

Ludzie którzy tu dużej pracują mają dość tego zakładu. Tylko lizusy i kłamcy będą robić w tym zakładzie. Jak zakłamane biuro.

Miron

Jesteście pewni, że nic dobrego nie można napisać? Czasami bywa w firmie gorzej a później jest lepiej!

Obecny pracownik
@Miron 25.01.2018 09:55

Jak jesteś lizusem to chwal firmę może do Szwajcarii pojedziesz

.........................

(usunięte przez administratora) nic więcej ta firma to tylko więzienie ludzie meczą się w tej firmie. nikomu nie polecam tej firmy. Jeśli chcesz się (usunięte przez administratora) i zepsuć sobie psychikę to polecam ten zakład. (usunięte przez administratora)to najlepiej potrafią robić.

Ania

Witam zakład sia nikomu nie polecam. Jest Wielki bałagan zwany inaczej (usunięte przez administratora) Ludzi robią w balona. Dojazdów nigdy nie będzie. Ludzie pracują za 3. Nie szanują pracowników. Jeśli popełnisz błąd nie pomogą ci, tylko umyją ręce. Zmarnowałem całe szczęście 3miesiace i wróciłem do poprzedniego pracodawcy. Zakład to wielka porażka nie polecam tej firmy omijajcie szerokim łukiem ten zaklad. Szkoda czasu i psychiki.

Simon

Witam . Czy mógł by mi ktoś coś opowiedzieć o pracy w Sia abrasives na stanowisku kontroler jakości ? Pozdrawiam.

Pracownik sia a
@Simon 18.01.2018 12:05

Fajne są (usunięte przez administratora)

Pracownik sia

Jeszcze trochę czasu i spadam z tego pseudo Boscha ciągle coś także jak za 1700 zł rodziny nie wykarmie co z tego ze zrobili nam hale stołówkę prysznice jak dalej niż 2.200 nie podskocze w tym zakładzie staranie się spuszczanie się na te papiery (usunięte przez administratora) daje a jeszcze jak coś źle powiesz na kierownika odrazu po premi tylko ze oni kupują nowe fury a ty dalej robisz za 2 i cieszysz się z nowej pięknej stołówki

Jjjjj

1700 wyplaty co to ma być

dolar
@Jjjjj 09.01.2018 22:37

Wypłata, a niby co

Ronaldinio

Bieda panujaca w firmie zmusza pracownikow do robienia wlasnych skretow! Lecz Lysy w czapce ciagnie od innych normalne Papierosy!!

Bebeto
@Ronaldinio 19.09.2017 11:19

To po co go częstujesz? Mów, że nie masz i po sprawie. Po co narzekasz?

Matinez

Wigilia była ( dużo obiecywania jak zawsze) i fajnie ale Pierogów starczyło na 2 minuty :)) Dali Karty podarunkowe też fajnie 250 zł (mniej niż rok temu) dla tych co już trochę pracują i Rafaeloo dla nowych pracowników. Zawsze coś. No i od Kwietnia mają być Podwyżki 10% ale tylko dla Pracowników z czasów "BTS", by wyrównać różnicę do nowych. Podwyżki zapewne będą się wiązać z jeszcze cięższą pracą bo jak wiadomo niema nic za darmo. Liderzy zaczynają nas powoli do tego przyzwyczajać i przypominać jaka przyszłość nas czeka. Ciągle brakuje ludzi a z końcem tego roku kolejni "BTS-iaki" żegnają nasze obozowe mury wybierając innych pracodawców.

Pracownik sia a
@Fiber Master 26.12.2017 21:30

Wolał bym miesiąc jeść u murata niż patrzeć na te fałszywe twarze

Bobek Marlejek
@Pracownik sia a 29.12.2017 18:37

To jak jest Tobie tak źle to po co tam pracujesz? Nie ma już obowiązku pracy, jest wolny rynek, możesz robić co chcesz. Jak Ci tak źle to zatrudnij się w kebabie i bądź szczęśliwym pracownikiem miesiąca. Nikt Cię na siłę nie trzyma. Jakim trzeba być masochistą, aby pracować w firmie, której się nie lubi i na którą się wypisuje bzdury w internecie. Chyba potrafisz czytać i wiesz co podpisywałeś w umowie o pracę? Mogłeś się nie godzić na stawkę, jaką zarabiasz, trzeba było nie podpisywać umowy i iść do innej firmy. Widziały gały co brały... no chyba, że ty z tych co czytać nie potrafią to co podpisują.

Dejv

Chociaż zwiedziliścię Szwajcarię, można by powiedzieć za darmo, a teraz musicie odrobić wakacje za stewke posezonowa :)

Pracownik sia a
@Dejv 01.01.2018 14:48

Wcale ze nie trzeba wystarczy wizyta u adwokata i te umowy są (usunięte przez administratora) warte pozd

Bylapracownica

Hej. Pracowałam w tej firmie przez pewien czas. Ponad rok wystarczył żeby zobaczyć to i owo. Pracowało się B. Dobrze. Zespół miałam prawie na medal(zawsze są wyjątki). Niestety w tej firmie jest zbyt dużo osób uprzejmie odnoszących oraz takich, którzy żyli życiem innych. Byli nieszczesliwi bo muszą pracować byli tacy , którzy chcieli pracować ale byli niedoceniani ale byli też tacy, którzy nic nie robili(tzn nie dla firmy) ale włązili gdzie trzeba i awansowali. Płacą słabo.. 15 zł brutto to na prawdę słabo ale było i gorzej. Pracy sporo. Może i praca lekka ale jak trzeba robić plany bardzo wysokie to i lekka praca daje się we znaki... Nikt nic nie wie.. Każdy lata żeby pracować... Ogólnie chaos i lekki syf. Parę osób jest ok mówię o liderach ale jest sporo takich, którzy są tam zbędni(zezowata czarnula). Gdyby zaproponowano mi lepsza stawkę to nie odeszła bym z tamtąd. Po prostu lubiłam ta prace ale stawka zachęcająca czyli 17 zł brutto i brak podwyżki następnej przez lata nie jest zachęcający skoro tyle na starcie można zarobić w innej firmie.. Ale jak widać dobry pracownik zawsze niedoceniony:D

Pracownik sia a

Hej nastał wielkopomny dzień w sia otworzyli szatnie zrobili wigilię no super ale co z tego jak i tak za tego 15 będę robił jakby jeszcze zmienili kierowników arturka lysego i Michała to może było by oki zresztą mam tą robotę głęboko w 4 literach

?
@Pracownik sia a 22.12.2017 19:59

Wielkopomny?

Pracownik sia a

Tez wymyślili nowym pracownika czekolady śmiać mi się chciało ciekawe jak ci nowi się poczuli .z tymi 250 zł tez nie zaszaleli wszystko na pokaz 3 miesiące męczylem się w kontenerach aż nareszcie otworzyli szatnie w tej firmie to dopiero będzie dobrze jak ci wszyscy kierownicy się zmienia to może wtedy zatrudnię się na nowo

Zostaw opinię o sia Biuro Technologiczne sp. Z o.o. - Goleniów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie sia Biuro Technologiczne sp. Z o.o.