opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Kruk Windykacja (Kruk)

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.8/5

Na podstawie 1167 ocen
Opinie(3283)
Dodaj opinię
Aktualności(3)

Opinie(3283)

Dodaj opinię
Aktualności(3)
Logo
  • O nas
  • .
  • Misja, wizja i wartości
  • .
  • Historia
  • .
  • Osiągnięcia
  • .
  • KRUK Pracodawca
  • .
  • Kariera
  • .
  • Staże i praktyki
  • .
  • Kontakt

O nas

Misja, wizja i wartości

Historia

Osiągnięcia

KRUK Pracodawca

Kariera

Staże i praktyki

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Opole
  • Wałbrzych
  • Legnica
  • Jelenia Góra
  • Głogów
  • Ostrów Wielkopolski
  • Leszno
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Wysoka
  • Radomierzyce
  • Iwiny
  • Radwanice
  • Biestrzyków
  • Mokronos Dolny
  • Ślęza
  • Żerniki Wrocławskie
  • Zabrodzie
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Wałbrzych - KRUK S.A

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Wrocław
  4. /
  5. Opinie o Kruk Windykacja (Kruk S.A.)

Opinie

Opinie o Kruk Windykacja (Kruk) Wrocław

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 5
    • 6
    • 7
    • …
    • 39

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o KRUK S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    alolit

    11.04.2021 18:02

    Pracownik

    jeszcze mądrzejszy dyrektor wmówił do łepetyn kierownikom że przedawnione długi dłużnicy muszą spłacać, Żart chyba jakiś - kierownicy niedouczeni w prawie eksperci, niedługo pójdą na bruk albo do getback- tam takich przyjmują
    ReviewUserIcon
    ha ha

    14.04.2021 16:55

    Były pracownik

    Kartki z pozdrowieniami do klientów mogą wysyłać. Pozdrawiamy i przypominamy ,lecz innych argumentów wobec przedawnienia roszczeń już nie posiadamy. Za rok znowu życzenia wam wyślemy ,ale to to jest sprawa dyskusyjna , bo ktoś może ich oskarżyć ..
    ReviewUserIcon
    Nosy

    11.04.2021 11:33

    Pracownik

    A tak z innej beczki panowie i panie, czy ktos wie jak zakonczyla sie sprawa sadowa przeciwko jednej z liderek CC w Szczawnie za (usunięte przez administratora) Dziwnym sposobem wszyscy nabrali wody w usta, nikt nic nie wie....
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    17.03.2021 18:00

    Pracownik

    Wielki kryzys, a dywidendy po 8zl za akcję.
    ReviewUserIcon
    Tudor

    18.03.2021 13:48

    Były pracownik

    A co ma do tego kryzys, który z resztą jest widoczny w wynikach? Przecież ta dywidenda będzie wypłacona ze skumulowanych zysków z poprzednich lat, więc o co chodzi?
    ReviewUserIcon
    Pajak

    09.04.2021 14:39

    Pracownik

    A dostales premie roczna za skumulowany wynik? Czy otrzymales informacje ze wynik nke byl zdobiony i jestesmy jednkscia i sie nie nalezy jak do tego podejdzieaz co?
    ReviewUserIcon
    8 miesiecy

    09.04.2021 14:32

    Pracownik

    Sory ale ja wysiadam nie da sie tego slichac co oni mowia panowie zapraszam do terenu. Jak mozna takie rzeczy opowiadac co wy myslicie ze my jestesmy bez mozgi? Jakie argumenty wpisy w bazach wiekszosc naszych kl ma juz dawno negatywy i maja to w du... A ostanio pabi powiedzialdmz ze nie przedluzy umowy na tel to po mojej wizycie zadzwonila i mi poqwiesIala ze przedluzylq bo przy kontynuacji umowy nikt nie sprawdza big i eryif bo jsst juz kl. I dostala nowy tel. A. Z sprawa poszla do adwokafa i jej powiedzial za za chwilowke to kruk moze na drzewo spadac olplacila raty i za przsdluzenid dlug jest dplacony a to ze jruk kupil z odsetkami wirtualnymi to ich problem. Czas na zmiany.
    ReviewUserIcon
    Oszolom

    09.04.2021 14:03

    Były pracownik

    Ludzie co oni gadaja jakie argumenty na chwilowkach i klientach multi co z tego ze bedzie wpis ci ludzie dawno maja wpisy na nich to nie dziala. Ilu jest kl. Ktorzy maja jedna sprawe no ilu. Parodia systemu mam dosyc wysiadam. Jak zwykle gora potrzebuje sztucznwgo sukcesu bo stolki sie hwieja heh dobrze ze sie zwolnilem
    ReviewUserIcon
    Kura

    09.04.2021 13:55

    Były pracownik

    Za wynik to sie powinno placic a nie za sama podstawe fo raz. Dzisiejsze szkolenie Ja z calym szacunkiem do tych ludzi ale to co oni mkwia to tragedia. O czym oni mowia na sprawach chwilowkowych z tego co wiem z reven kruk przgrywa w sadzie co 3 sprawe. Odnosnie chwilowek. Malo tego wszystkie dzialanie z wiazane z nowa forma sa nie legslne. Zanda ekonomia im nie pomoze. Firma opoera sie tylko o chsilowki a fo dramat. Posstaje firma ktora ma pomagac ludzia jsk walczyc z krukiem odnosnie chwilowek ponoc chlopaki z aawy ja zakladaja. Buzndz to nie lichwa. A jesli nawst to zastaniwcie sie co wy z tego macie nic podstaee mkzna misc u kazdego pracodascy a za wynik powinno sie placic.
    ReviewUserIcon
    Młody

    06.04.2021 19:22

    Pracownik

    Jak tam plany naprawcze już ruszają w naszej firmie? Słyszałem, że to już kwestia czasu. Coraz więcej osób o tym mówi. Tarcza już się skończyła.
    ReviewUserIcon
    KR

    07.04.2021 16:00

    Pracownik

    Jeśli ktoś zbija bąki, to w planie naprawczym nareszcie dostanie okazję aby się wykazać.
    ReviewUserIcon
    CC

    07.04.2021 22:49

    Pracownik

    To dotyczy każdego stanowiska, również Twojego i Twoich dwóch ostatnio zwolnionych kolegów KR-ów.
    ReviewUserIcon
    Taki tam

    19.03.2021 12:46

    Pracownik

    Witam wszystkich Jesli chodzi o wyplate dewiden dla akcjonariuszy to jest bardzo ale to bardzo dziwne ale Prezes ma do tego prawo. Skoro wyplacamy z zysku laczonego za kilka lat to pytanie pracownikom sie nic nie na lezy? Bo przeciez mowiono od 2 lub 3 lat ze jest zle i slabo a teraz co okazuje sie ze bylo super. No tak nie trzeba byc wybitnym ekonomista zeby przeliczyc ile pracownicy dostali 200 punktow nawet nie pisze w zl bo kazdy wie a i podatek zaplac to jakies 140 czysto liczac wszystkich pracownikow to okolo 450 tys netto a jak to sie ma do 152 mil. Ja rozumiem ze akcjonariusze sa wazni i trzeba o nich dbac ale pracownik chyba tez jest wazny skoro wypracowal przez tyle lat taki zysk firmy. Uwazam ze firma miala zysk wiekszy za 2020r skoro byl rekord wplat. A koszty spadly przez covida to co sie zadzialo ze taki splaby aaaa odpis byl wszystko jasne. Nikt tu nie chce nie wiafomo jakich premii ale za uczciwie wykonane zadania i praca na pierwszej lini powinno sie z pracownikami podzielic.
    ReviewUserIcon
    Gugu

    19.03.2021 20:41

    Pracownik

    Zarząd dba o interesy akcjonariuszy.... I swoje. Przecież to oczywiste. (usunięte przez administratora) Generalnie większość chyba wolałaby nie oglądać tych fałszywych wiadomości i słuchać jak ktoś oczekuje od nich, że to ich motywuje. Pal licho, brak premii w imię ustabilizowania sytuacji i budowania się na następne lata jest to zrozumiałe dla większości. No ale brakuje gdzieś tu zbieżnych działań. Wczoraj oszczędzajmy wszyscy a dzisiaj oszczędzamy na Was. Miłego weekendu.
    ReviewUserIcon
    ////

    01.04.2021 21:05

    Pracownik

    a wiesz ile nasz Prezes ma akcji z tego co słyszałem to na wypłacie dywidendy zarobił około 18 mln. zł chyba że to plotka
    ReviewUserIcon
    aaaa

    16.03.2021 23:10

    Pracownik

    Teren już praktycznie wszędzie kasują. Szukajcie roboty koledzy
    ReviewUserIcon
    srycz

    22.03.2021 18:22

    Pracownik

    wszędzie koropsie
    ReviewUserIcon
    Bbb

    27.03.2021 10:46

    Pracownik

    Nigdzie nie "kasuja". Nie siej fermentu albo zweryfikuj swoje zrodla.
    ReviewUserIcon
    Canas

    20.03.2021 19:28

    Kandydat

    Dostałam na szczęście inna pracę, ale brak feedbacku, a wcześniej zapewnienie o nim nie jest niestety profesjonalnym podejściem do kandydata.
    ReviewUserIcon
    Kvap

    16.03.2021 11:31

    Kandydat

    @smutny nie mówię o dt tylko o innych działach
    ReviewUserIcon
    Kvap

    13.03.2021 22:03

    Kandydat

    Niestety firma w porównaniu do innych działających na rynku w tej branży wypada bardzo słabo.
    ReviewUserIcon
    Smutny

    15.03.2021 20:09

    Pracownik

    No nie wiem,jak każdy mamy kontakt z innymi DT z innych firm, i wcale tak różowo w innych firmach nie ma, jest tak samo jak i w naszej.
    ReviewUserIcon
    Kosa

    11.03.2021 19:27

    Były pracownik

    Witam Co to sie robi panie i panowie w naszej firmie o co tu chodzi? Czy na pradwde firma chce sie pozbyc ludzi? Dla mnie dzialania sa nie zrozumiale wogole. Jak mozna od 2016r wydawac kupe kasy na nowy zystem plus szkolenia wyjazdy imprezy nowe modele rozmow kola sprzedazy i inne rzeczy. A teraz przeszkolonych ludzi sie pozbywac badz im nie placic godnie. To nie zrozumiale wsadzic w pracownikow kase a pozniej co? Zreszta szefostwo nie przewidzialo jednej rzeczy ze ludzie juz pracuja na 2 etaty a kruk do 15 a pozniej gdzie indziej lub od 13 w kruk co daje obawe taka ze nie walczymy o cel bo po co.za darmo. Umarlo. Drodzy koledzy i kolezanki czas na ewakuacje
    ReviewUserIcon
    Ja

    13.03.2021 11:08

    Pracownik

    Sprawa jest prosta. Kazda zlotowka wydana na system, szkolenia, nowe modele etc ma sie zwrocic. Najwyrazniej pieniadze wydane na wspomniane przez ciebie kwestie juz sie zwrocily i firma moze pozwolic sobie na redukcje. Tak dziala duzy biznes. Nie zapominaj tez, ze po cos jest e-kruk. Im wiecej e-krukow, tym mniej potrzebni sa dt, to oczywiste. Poza tym od wielu lat rynek wierzytelnosci praktycznie nie istnieje i przez to za bardzo nie mamy na czym pracowac, wiec pytanie nasuwa sie samo, po co trzymac dt?? W ciagu roku pieniadze jakie zaoszczedzi firma na samym paliwie sa zacne, a jak sie doda pensje, samochody, kolejne szkolenia,, itp to jest to pewnie kwota podobna do tej jaka przynosimy, a niewykluczone, ze bedzie wieksza. U konkurencji juz wszedzie albo redukuja etaty do minimum albo calkowicie zlikwidowali teren i poszli w rozwiazania sieciowe, bo to potezne oszczednosci i bardziej sie takie rozwiazanie oplaca zwlaszcza, ze za bardzo nie widac perspektyw na lepsze czasy dla branzy windykacyjnej.
    ReviewUserIcon
    Mikołaj

    12.03.2021 10:50

    Były pracownik

    Kończę w tym miesiącu współpracę z Krukiem po prawie 2,5 roku. Pracowałem w dziale analiz. Przeczytałem wiele opinii na temat firmy na Gowork. Większość z nich pochodzi prawdopodobnie od konsultantów CC i doradców terenowych. W biurze sytuacja nie jest ani trochę tak zła, jak ją opisują. Nie spotkałem się z żadnym kolesiostwem, mobbingiem, wykorzystywaniem, oszukiwaniem. Ludzie, z którymi pracowałem, byli naprawdę ludźmi na poziomie, włączając w to kierowników. Bardzo polecam na początek kariery. Później zarobki mogą być niedostateczne, ale to już zależy od oczekiwań jednostki. Atmosfera w pracy była świetna, firma zdawała mi się być zawsze dobrze zorganizowana. Naprawdę nie mam czego się przyczepić. Pracę zmieniłem, bo postanowiłem zmienić zawód. Widzę tutaj też wiele komentarzy nt. braku premii, podwyżek, prezentów na święta, niskich nagród w konkursach itd. Nie oceniam tego, bo w mojej umowie o pracę gwarantowana była comiesięczna pensja i nic więcej, więc niczego więcej nie oczekiwałem. Wszystko, co było dodatkowo, zawsze z uśmiechem przyjmowałem.
    ReviewUserIcon
    Dziękuję

    05.03.2021 20:47

    Pracownik

    Zarząd chyba zapomniał że dziękuję do garnka się nie włoży....( dziś na posumowaniu to już się zgubiłem ile razy padło) Zawsze tylko dziekuja jacy to jesteśmy super, genialne wyniki... które są niestety za słabe na premię... Niestety słabe to straszne....
    ReviewUserIcon
    kate

    06.03.2021 22:24

    Pracownik

    Premię? Większość pracowników ściga się zarobkami z kasjerami Lidla i Biedronki.
    ReviewUserIcon
    Zyga

    07.03.2021 12:22

    Pracownik

    Zarzad nie zapomnial. Zarzad smieje sie z dt ktorzy daja sie wyzyskiwac. Tak trudno to zrozumiec ze im wyniki sa lepsze i przynosi sie wiecej kasy to premie sie oddalaja? Po co zarzad ma dawac premie skoro bez premi wiekszosc robi wszystko ponad stan i nie potrzebuja motywacji pienieznej. Gdyby firma miala straty to premie bylyby przyznawane bez problemu bo trzeba byloby zmotywowac pracownika. Robcie jeszcze wiecej to niedlugo zredukuja wam pensje. Ja na szczescie zlalem juz temat podwyzek czy premii i moje zaangazowanie w prace jest takie sam jak szacunek firmy czyli zadne. Proponuje takie same podejscie kazdemu kto ludzi sie ze robiac wyniki ponad stan czy kombinujac dostanie podwyzke czy premie.
    ReviewUserIcon
    Szpak

    03.03.2021 22:02

    Pracownik

    a co tu tyle stękania, przecież każdy może się zwolnić, jak nie dajesz sobie rady odejdź, po co się męczysz i tkwisz w toksycznym układzie, uważam, że plany powinny być co najmniej 35% wyższe
    ReviewUserIcon
    XXX

    04.03.2021 06:57

    Pracownik

    Zarobki też ale ich nie ma.
    ReviewUserIcon
    Wróbelek

    05.03.2021 02:09

    Pracownik

    Ja uważam, że powinny być wyższe o 350% Zarobki powinny natomiast być niższe, bo wszystko tanieje i nie ma sensu już AŻ TYLE zarabiać.
    ReviewUserIcon
    Michał

    24.02.2021 18:47

    Inne

    W jaki sposób firma jest zarządzana ?
    ReviewUserIcon
    Hmm

    25.02.2021 22:05

    Pracownik

    W niezrozumiały.
    ReviewUserIcon
    Poludniowadetetka

    23.07.2020 16:32

    Pracownik

    A co powiecie o nowej formule pracy DT z Trenerem, który z wybranymi DT ma teraz pracować od chwili sformułowania założeń pracy aż do ich zrealizowania. Wskazówki, wytyczne, praca w terenie. Komu to potrzebne, bo mnie napewno nie. Przecież większość pseudo Trenerów nie ma pojęcia o pracy terenowej, potrafią tylko wymyślaç bzdurne szkolenia. W czym ma mi pomóc skoro ma mniejszą wiedzę ode mnie o pracy terenowej. Kolejny bełkot i szukanie kolejnych haków na DT. Kolejny raz FK próbuje nas wydymać w białych rękawiczkach. To kolejny plan naprawczy tylko nazwany inaczej.
    ReviewUserIcon
    SM

    04.08.2020 11:39

    Pracownik

    Masz rację, nie zdarzyło mi sie jeszcze by Trener był kiedykolwiek mi w czymś pomocny, chyba tylko w kreowaniu drogi rozwojowej, pracuje długo w FK i nigdy nie miałem żadnej wymiernej korzyści ze współpracy z trenerem. W firmie od wielu lat jedyne nad czym pracują to nad nowelizacją metod kontroli DT i szkoleniami które nic odkrywczego nie przynoszą. Przekonaliscie się już chyba wszyscy na którym szczeblu drabiny.w FK są DT. A powiedziałbym, że w ostatnim czasie to już z niej ogóle spadło na sam dół.
    ReviewUserIcon
    Krzysztof Jarzyna

    25.02.2021 00:22

    Pracownik

    Nie do konca masz racje. Kruk titanica, chwile po uderzeniu w gore lodowa przypominal w I kwartale 2018 roku, kiedy w ciagu kilku tygodni prawie cala polska przeszla na prace na niezatapialnym i niezniszczalnym fsm-ie. Obecnie jest juz wrakiem. Roznica jest tylko taka, ze titanic uznano za wrak chwile po jego zatonieciu, a w kruku nadal trwa retoryka przedstawiajaca firme jako niezniszczalna i najlepsza na swiecie. Z reszta sie zgadzam, jak rowniez ze wszystkimi innymi obiektywnymi i prawdziwymi komentarzami opisujacymi firme.
    ReviewUserIcon
    ZNIESMACZONY

    08.02.2021 14:21

    Pracownik

    Nie naleze do sob ktore pisza negatywne opinie na temat firmy w myorej sie pracuje bo to po prostu nic nie daje. Ale podziele sie czyms co mnie bardzo zdenerwowalo i pokazalo jak firma szanuje swoich pracowniow. A mianowicie chodzi o qwiz ktory m sie odbyc 11.02 jak mozna robic zespoly po 5 osob i dawac wygrana w bonach sodexo dla tej piatki a reszcie nic przeciez sa zespoly wieksze po 12 i 13 i 14 osob co z nimi? Co to konkurs dla wybranych. Przeciez wiadome jest ze jak dany zespol wygra to sie nie podzieli z reszta bo musza podatek zaplacic od wygranej. Nie rozumiem. Moze i fajna inicjatywa, ale dla wszystkich a nie dla wybranych. Co reszta sie nie liczy. A druga strona medalu to taka ze na swieta nie bylo bonow a teraz sa? No tak ale tu jest mniej ludzi. To taka sugestia ze slabo to wyglada. Nie ma mozliwosci by wszyscy wzieli udzial w tej zabawie zeby kazdy mial szanse?
    ReviewUserIcon
    Osa

    09.02.2021 21:36

    Pracownik

    Radziłabym popracować nad umiejętnością czytania ze zrozumieniem i zapoznać się jeszcze raz z zasadami quizu... Jeśli czytanie po cichu nie zdaje egzaminu proszę przeczytać na głos gdyż może się okazać iż przyniesie to wymierną korzyść :) Na marginesie naprawdę głupszej wypowiedzi dawno nie widziałam.
    ReviewUserIcon
    Krzywy

    09.02.2021 21:43

    Pracownik

    Ale ty tak serio??? Przeczytaj ze zrozumieniem cały komunikat, przecież quiz jest skierowany do wszystkich pracowników, tylko się startuje w 5 osób w drużynie. Jak ty sobie wyobrażasz drużyny kilkunasto osobowe w takim quizie? Zbierz 5 osób i startuj. Każdy ma równe szanse. Czego ty się tu doszukujesz?
    ReviewUserIcon
    Xyz

    06.02.2021 22:31

    Kandydat

    Niestety, firma odrzuca cv lub nie zatrudnia, ponieważ bierze pod uwagę OPINIE pracowników, którzy pracowali kiedyś z kandydatem. Kandydatura i CV jest szeroko omawiana z pracownikami, którzy znają kandydata. Smutne, kiedy dzwonią do Ciebie znajomi i mówią, że HR robi spytki. Mam na to dowody pisemne i użyje ich jeśli sytuacja się powtórzy. RODO drogie panie, przetwarzanie danych osobowych. I mniej zaufania, że tak wszystko "między nami" :-)
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Kruk Windykacja (Kruk)?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - KRUK S.A.

    ul. Bolkowska 3 53-612 Wrocław

    NIP:5862030036

    KRS:0000066532

    http://pl.kruk.eu/
    Branża główna: Agencje i domy mediowe
    ReviewUserIcon
    Ale super!

    12.01.2021 18:14

    Kandydat

    Bardzo fajnie, że akurat teraz trafiłem na te opinie. Teraz mam już pojęcie, z kim mam do czynienia po drugiej stronie słuchawki, i że są to zestresowani nieszczęśliwi ludzie. Niech korpo idzie do piachu! Niech sprzedają długi komu chcą, bo im więcej ludzi poczyta o tym, co dzieje się w Kruku, tym mniej będzie płacić :-)))) po co utrzymywać stado kierowników, którzy nawet nie raczą swoim pracownikom przyznać premii czy innego uznania?
    ReviewUserIcon
    Ja

    24.01.2021 17:29

    Pracownik

    Komentarz idealnie podkreslajacy poziom merytoryki kadry kierowniczej w kruku. 0
    ReviewUserIcon
    Dt7

    02.02.2021 20:56

    Pracownik

    Gdyby ktokolwiek miał jeszcze jakiekolwiek wątpliwości o poziomie i kulturze naszych KR to ten komentarz pokazuje jak niektórym z nich słoma z butów wychodzi.
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    19.01.2021 09:50

    Kandydat

    Czy możecie coś więcej powiedzieć o stanowisku specjalista ds. Rozwoju produktów? Na czym ta praca polega, jaka atmosfera w zespole, czego można się nauczyć?
    ReviewUserIcon
    Odradzam

    31.01.2021 22:15

    Były pracownik

    Nie warto. Dział wydmuszka na który firma nie ma pomysłu od ponad 2 lat. Zespołu nie ma bo ciągle ktoś z tamtad odchodzi. Za moich czasów zbieranina ludzi z przypadku, teraz z tego co wiem też nie jest lepiej. Licz się z tym że za marne grosze będziesz musiał rozkręcić ten niewypał na własnych plecach
    ReviewUserIcon
    Bania

    22.01.2021 14:14

    Były pracownik

    Zapraszamy do HOISTA! dużo można zarobić i super kierownicy i sam dyrektor mega koleś
    ReviewUserIcon
    Marcin

    25.01.2021 01:54

    Pracownik

    Ja słyszałem że w tych portfelach jest ponad 6 miliardów, więc jest co robić.
    ReviewUserIcon
    AAAAAAAAA

    28.01.2021 18:40

    Pracownik

    chyba jest dużo ale (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    JIJOO

    26.01.2021 23:37

    Pracownik

    Ludzie czas zwiewać z tego terenu.
    ReviewUserIcon
    Bez stresu

    01.01.2021 21:20

    Były pracownik

    Jako byly pracownik kruka pracujacy w tej firmie jako dt ciezko znalezc jakies pozytywy z pracy. W tej firmie czlowiek czlowiekowi jest wilkiem, a dt tylko cyferka. Co do negatywow, to podpisuje sie pod tym, co pisza tutaj glownie obecni pracownicy. Dodatkowo moge dodac, ze zawsze przerazal mnie brak kompetencji wielu ludzi i brak kultury u wielu z nich, ale nie tylko osobistej, ale tez organizacyjnej. Balagan panujacy w przeroznej materii nie przystoi w tak duzej firmie, ale nie przystoi jeszcze bardziej, ze osoby za to odpowiedzialne nie ponosza zadnych konsekwencji swojej nieudolnosci, a wszystko jest zrzucane na sam dol, czyli do dt (po to tez powstal smieszny hoshin kanri - nie wiem czy dobrze napisalem). Zamiast podziekowac za prace takim osobom, to firma zwalnia, badz nie przedluza umow tym, co mowia glosno prawde, ktora w oczy kole. Co do braku szacunku, to go w ogole nie ma, ale jest to spowodowane tym, ze kruk obecnie nie ma zbyt duzej konkurencji i to wykorzystuje, bo pracownicy nie maja gdzie odejsc, a zmienic branze jest trudno. Jednak najwiekszym absurdem jakiego doswiadczylem bylo rozliczanie z rzeczy, na ktore nie mialo sie zadnego wplywu, wiec mobbing byl tu codziennoscia. Obecnie pracuje w innej branzy, bez stresu i z usmiechem na ustach i w koncu jestem traktowany jak czlowiek, a nie jak cyfra w excelu. W pracy rozwijam sie kazdego dnia, pracuje z inteligentnymi ludzmi, ktorzy wyciagaja wnioski z tego, co sie do nich mowi, a nie za to zwalniaja i co najwazniejsze moj pracodawca uznal, ze najlepszy sposob na motywacje pracownika, to pieniadze i otrzymuje premie mimo tego, ze nie jestem rozliczany z zadnych parametrow, a w kruku premii nie mialem mimo rozliczania z wielu statystyk.
    ReviewUserIcon
    JohnyB

    26.01.2021 13:09

    Pracownik

    Gdzie teraz pracujesz - jaka branża?
    ReviewUserIcon
    MK

    18.01.2021 20:07

    Pracownik

    Myslicie ze beda premie roczne?
    ReviewUserIcon
    Ja

    19.01.2021 12:38

    Pracownik

    W tym roku niestety nie bedzie. Zbyt duzy wydatek, a czasy coraz gorsze.
    ReviewUserIcon
    CC

    19.01.2021 12:56

    Pracownik

    A ktoś z Doradców dostał chociaż maila z gratulacjami od dyrektora ds. wierzytelności detalicznych?, bo z tego co mi wiadomo to zatrzymał się na wszystkich w firmie, którzy nie są doradcami.
    ReviewUserIcon
    Bartek

    08.01.2021 09:43

    Inne

    Może ktoś ma wiedzę czy firma prowadzi aktualnie rekrutację? Na co należy zwrócić uwagę i na jaką umowę można liczyć po okresie próbnym?
    ReviewUserIcon
    Bartosz

    09.01.2021 02:11

    Były pracownik

    Nie pchaj się w to. Nie warto. Dobrzy ludzie radzą tobie.
    ReviewUserIcon
    Nie Dt

    09.01.2021 03:18

    Pracownik

    Rekrutacja jest, zobacz na stronę firmy. Nie wiem czy to z branży jakiej szukasz, więc sprawdź sobie. Umowa po okresie próbnym jest zależna od tego, kto będzie twoim kierownikiem. Jedni od razu dają na nieokreślony (jeśli się fajnie sprawdzisz) a inni będą ciągnęli ile tylko się da na czasowej nawet jeśli są zadowoleni z nowego pracownika. Taka prawda. Podobnie z podwyżką po próbnym. Jeden ci da i to sporo jak na kruka a inny mało lub wcale zasłaniając się covidem czy tym że to nie jest teraz okres podwyzkowy. Na samej rozmowie pytaj dużo o konkretne obowiązki i wszystkie dodatkowe zadania. Bo w tej firmie to klasyk, że masz być specem od wszystkiego i przy kolejnych zwolnieniach nie ma rekrutacji tylko się rozdziela zadania na tych co zostało. Pytaj o procedury wew, ustalone zasady pracy bo tu wiele rzeczy jest na gębę i jak nie wpasujesz się w jakiś ukladzik to lipa. Zadania idą trzy razy wolniej.
    ReviewUserIcon
    Niezdecydowany

    06.01.2021 22:08

    Pracownik

    Mam pytanie do wszystkich tych, co odeszli z tej firmy. Ciężko było? Próbowali jakoś was zatrzymać? Kierownik nie robił problemów, wyrzutów? Jestem w trakcie rekrutacji w innej firmie, ale zwyczajnie mam pietra czy przełożona nie będzie mi robić problemów. To "trochę" nawiedzona kobieta i nie wiem jak sobie zaplanować odejście. Mam 3mc wypowiedzenia a wiem, że atmosfera może być delikatnie toksyczna, bo nie jedno już widziałem
    ReviewUserIcon
    @

    07.01.2021 16:22

    Pracownik

    Mi się wydaje że nikt nie będzie Cię zatrzymywał i robił wyrzutów nie ma ludzi nie zastąpionych podpiszą ci za porozumieniem stron
    ReviewUserIcon
    Tego nie wolno!

    05.01.2021 19:09

    Pracownik

    -dokonywać zajęcia jakiekolwiek składnika majątkowego dłużnika, w tym środków zgromadzonych na rachunkach bankowych – taka kompetencja przysługuje wyłącznie komornikowi w ramach toczącego się postępowania egzekucyjnego, -nachodzić dłużnika w jego miejscu zamieszkania lub pracy, nękać go telefonami, mailami, SMS-ami lub pismami – dotyczy to również członków rodziny i znajomych dłużnika. Naruszanie miru domowego przez windykatora jest całkowicie zabronione – dłużnik może w takim wypadku wezwać policję, -żądać wyjawienia majątku przez dłużnika lub występować do organów państwowych z wnioskiem o ujawnienie informacji w tym zakresie, -zastraszać dłużnika skutkami niewykonania zobowiązania w terminie.
    ReviewUserIcon
    dwa tygodnie obserwacji

    06.01.2021 07:07

    Pracownik

    jakie biedactwo, a wolno kosztem Nas wszystkich ''brać'', i nie oddawać?
    ReviewUserIcon
    antywindykator

    07.01.2021 12:52

    Kandydat

    a kto bierze i nie oddaje?
    ReviewUserIcon
    Obiektywnie

    18.12.2020 07:49

    Pracownik

    Nie oceniając czy dobrze czy źle firma postąpiła nie dając nic na święta chce powiedzieć tak obiektywnie. Można mówić że jest ciężko itp bo jest w każdym sektorze gospodarki ale///// Rozumiem że ja siedząca na Wołowskiej dojeżdżając do pracy samochodem nie „wystawiam” się wcale bardziej na COVID niż chodząc na zakupy czy spacer z maluchami . Natomiast doradcy ci z terenu codziennie w pandemii chodzili od do drzwi. Nie odwiedzali sterylnych miejsc. Jasne daliśmy im maseczki i coś tam jeszcze ale codziennie ich ekspozycja na wirusa statystycznie była większa. I tutaj uważam że chyba nie takie emocje powinnismy wywoływać u ludzi którzy za na pierwszej lini walki
    ReviewUserIcon
    Pinda

    21.12.2020 13:53

    Pracownik

    Aż śmierdzi HR em, komu jeszcze chcesz wejść w 4 litery, bo myślę że już wszystkim wyszłaś, a wszyscy byli też u Ciebie. Żenada, TEMPA DZIDA
    ReviewUserIcon
    DT

    29.12.2020 18:32

    Pracownik

    Włóczysz to Ty się po melinach po pracy dziewczynko! My ciężko zapieprzamy by tacy jak Ty, grzejący (usunięte przez administratora) w biurze, tzw.biurwy miały pensje, wiec trochę szacunku! Tak i to my narażamy zdrowie nasze i naszych bliskich, nie Ty! Dobrze wiedzieć dzięki komu jest taki nacisk na e-KRUK, skoro uważasz, że można go sobie w domu pisać....jestes ŻENUJACA!
    ReviewUserIcon
    Nik

    21.12.2020 11:17

    Pracownik

    w moim przypadku kasa się zgadza, bo zatrudniając się wynegocjowałem ile chciałem. dla mnie to ważniejsze, niż ochłap rzucony na święta. ale kierunek w którym zmierza firma absolutnie mi nie odpowiada. wymagająca nauczycielka?! kto to wymyślił? mamy traktować klientów jak dzieci? karcić, jeśli nie będą wykonywać poleceń? strzał w kolano droga firmo. jako pierwsi na rynku zmieniliście podejście do osób zadłużonych. zaczęliście mówić o klientach, pojawił się szacunek. teraz wracamy do tego co było - bo wymagająca nauczycielka zawsze będzie patrzeć z góry na swoich podopiecznych. benefity zmienione w zależności od wysokości wynagrodzenia, premii nie ma, bo nie motywują, bonus na święta nie ma, bo jest źle mimo, że jest dobrze, a nam drogie kruki pozostaje "być wdzięcznym i doceniać" (cyt.). a tej sytuacji można zrobić jedno - zagłosować nogami. Podsumowując - pracowałem w gorszych miejscach. wierzę, że są lepsze, o czym niebawem mam nadzieję się przekonać
    ReviewUserIcon
    Nikita

    16.12.2020 23:01

    Pracownik

    Jestem bardzo rozgoryczony sytuacja w firmie i podejściem do pracowników. Kiedyś były premie, nagrody, konkursy i fajna atmosfera. A teraz? Zarabiamy śmieszne pieniądze a wymagania rosną. Premia nie motywowala, więc zabrali. Żeby dostać 300zl podwyżki to trzeba na rzesach stanąć... Jeszcze teraz. Nawet marnych 100zl na święta. W sumie to my nigdy nie dostaliśmy niczego wartościowego na święta w porównaniu z innymi firmami. FK zaslanial się tym, że przecież mamy Kafeterie, a do niej też chcą się od Nowego Roku dobrać. Zero szacunku do pracownika. Inne firmy nawet w tak ciężkich czasach potrafią pracowników wspierać, dać bony, pieniądze czy paczki żywnościowe. Na prawdę to jest wstyd. I nie chodzi o marne 100 zł czy tandetna paczkę, ale o jakieś zasady. Zwalniacie dobrych pracowników. Nie motywujecie nas w żaden sposób. Bo sorry ale dla przeciętnego robola statystyka nic nie znaczy, bo tabelki z wynikami dzieciom na obiad nie ugotuje. Oj marnie widzę losy Kruka. Niby taka światowa korporacja. Wielka Europejska potęga. Gdzie zwykły pracownik zapiernicza w stresie za kilka stów więcej niż najniższa krajowa i na święta jeszcze się dowiaduje, że dla tych z góry jest tylko tania siła robocza
    ReviewUserIcon
    Baran 2

    19.12.2020 16:02

    Pracownik

    Ja rowniez:) Idealne podsumowanie. Mnie rowniez dziwi zszokowanie niektorych. To nie pierwsza sytuacja gdzie firma pokazuje nam pewien palec. Juz zapomnieliscie m.in. o rozliczaniu sie z kazdego kilometra prywatnie otrzymaniem premii na wode czy brakiem noclego dla wszystkich w zeszlym roku dzien przed gala? Przeciez brak szacunku ze strony przelozonych i firmy to standard od wielu lat a z kazdym kolejnym miesiacem jest tego szacunku coraz mniej. W firmie wyznaja bardzo prosta ale sluszna zasade. Jezeli oczekujesz szacunku od kogos to sam sie szanuj. A czy dt sie szanuja? Zdecydowana wiekszosc oczywiscie nie. Tancza jak im zagraja i naginaja kazda statystyke zeby zobaczyc usmiech kierownika. Nie wiem czy wypowiadajacy sie tutaj ostatnio naleza do tej grupy ale jesli nie to pogodzcie sie z tym ze bedzie coraz gorzej wlasnie glownie przez tych ktorych opisalem wraz z kolega/kolezanka wyzej i nie liczcie na szacunek. Ja juz dawno sie z tym pogodzilem i szukam sobie pracy i jestem blisko zmiany :) zycze powodzenia i wytrwalosci.
    ReviewUserIcon
    Smutny

    19.12.2020 20:51

    Pracownik

    Czytam i oczom nie wierzę.... Skąd Ty jesteś..Przykro mi że takie wpisy robisz...Żal.
    ReviewUserIcon
    Lejek

    17.12.2020 14:07

    Pracownik

    Witam wszystkich Wiecie dlaczego jest tak a nie inaczej po pierwsze nie jest to firms europejska ani światowa tylko Polska a jak wiadomo Polak do Polaka to wiadomo co. Nigdy tu nie będzie standardów zachodnich. Daleko nam do tego.. Ważne są cyferki a nie szczory które można wymienić jak się zmęczą. Oto polityka całą. Nie dawać a wymagać jak nauczycielka, zycze wesołych świąt. Na stół zamiast karpia zaluscie sobie z rodziną e Kruka bo to jest priorytet.
    ReviewUserIcon
    WS

    16.12.2020 18:07

    Były pracownik

    A może założyć związki zawodowe zgodnie z obowiązującym prawem
    ReviewUserIcon
    .

    15.12.2020 15:36

    Były pracownik

    !Konkursy mobilizujące gdzie wygrana był puchar słodyczy-firma międzynarodowa poziom ekspert! Premie zlikwidowano bo nie motywują. Wszyscy się cieszą i pracują dalej bo nie ma we Wroclawiu alternatywy, taka jest prawda????brak spójnego komunikatu w dobie pandemii - z jednej stro y kryzys i oszczędności z drugiej maile z gratulacjami za wynik! Dobiorą się też do kafeterii... Będą oszczędności!
    ReviewUserIcon
    Nick

    16.12.2020 17:32

    Pracownik

    Opcje sa dwie. 1 Trzeba sie chwalic wynikami, bo jest sie z nich rozliczanym. Trzeba mowic o oszczednosciach, zeby nie bylo zapytan o premie, awanse, podwyzki czy inne benefity. 2 skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak zle? Moze to tylko dobra mina do zlej gry. Niezaleznie od opcji zawsze chodzi o pieniadze :)
    ReviewUserIcon
    Do mruczwk

    16.12.2020 12:24

    Pracownik

    Mam nadzieję że żartowałeś że swoją opinią. Dokładnie jest tak jak koledzy pisza wielkie 0. Myślę że czas w tej firmie dobiega końca lepiej nie będzie. Firma na naprawdę wartościowych pracowników ale wogole o nich nie dba dba tylko o górę. Tylko pamiętajcie jak nas nie będzie to góra jest nie potrzebna. Nikt nie będzie harował za darmo albo śmieszne klepanie po plecach. KAŻDY CHCE GODNIE ŻYĆ. .NIKT TU NIE PRZYSZEDŁ DO PRACY HY AEGETIWAC KAŻDY CHCE SIĘ ROZWIJAĆ NIE TYLKO FURMA NIKT TU NIE WYMAGA BIG AIE HAKICH ZAROBKÓW CHODZI O NORMALNE TRAKTOWANIE I NIE WMAUANIE NAM ŻE JEST ŹLE BO NIE JEST CYFRY NIE KŁAMIĄ TRZEBA ZRO IC TO CO ZROBILI PRACOWNICy Amazona dostali po 600 zł na święta a chcą 2 tys i protest a u nas bez komentarza.
    ReviewUserIcon
    Śmiech na Wołowskiej

    15.12.2020 20:54

    Pracownik

    Dziękujemy zarządowi ze piękny prezent świąteczny... piękne okrągłe 0. Jak co roku stanęliście na wysokości zadania .. Pokazujecie gdzie macie swoich pracowników …. jak bardzo ich doceniacie. i oczywiście niezapomniane dziękujemy za wyrozumiałość .... rozumiem ze mamy Sobie to do garnka włożyć :D
    ReviewUserIcon
    Mruczek

    15.12.2020 00:22

    Pracownik

    Witam Nie ma się na prawdę czym przejmować trzeba zrozumieć wiele rzeczy żeby pojąć to co jest ważne w kruk. Życzę wszystkim wesołych świąt i nie narzekajcie szanujcie pracodawcę Prezes się na prawdę stara żeby było dobrze. Dziękuje za to co mamy. Może kiedyś będzie lepiej. Ja jestem zadowolony nie wolno tylko patrzeć w czarnych kolorach poszukajmy pozytywów w tym ciężkim czasie dla nas wszystkich. Bóg honor i ojczyzna a w sercu kruk.
    ReviewUserIcon
    Windykator

    15.12.2020 19:09

    Pracownik

    Wlasnie przez taka malostkowosc mamy co mamy. Wiekszosc jest zadowolona a jest sie czym przejmowac bo z miesiaca na miesiac szacunku coraz mniej wiec jak tak maja wygladac starania zeby bylo lepiej to lepiej niech sobie co niektorzy dadza spokoj z udawaniem ze jest dobrze i bedzie lepiej i z uprawianiem polityki sukcesu.Ja nie licze ze bedzie lepiej bo jest coraz gorzej i nic nie wskazuje na to zeby mialo nastapic odbicie w gore. Ciekawe tylko co bedzie jak dojdziemy do sciany.
    ReviewUserIcon
    NIC SIĘ NIE STALO

    13.12.2020 20:05

    Były pracownik

    Szanowni koledzy i koleżanki nie ma co narzekać lepiej nie dostać nic niż te śmiesz e paczki lub bon na 100 zł w kafeterii za który musisz zapłacić podatek czyli jakieś 66 zł na rękę to w Mopsie więcej dają dla biednych. Firma tak postanowiła to niech tak będzie dziwi mnie jednak przekaz jak to zostało przekazane Nawet nowy dyrektor nie ma przysłowiowych ja... I odwagi by przekazać taka wiadomość tyłko zrzuca się na kierowników. To nie jest firma europejska bo w Europie tak się nie postępuje. Życzę wszystkim wesołych świąt a i nie martcie się za rok też będą święta ale Kruka już może nie być więc głową do góry damy radę jak nie tu to gdzie indziej.
    ReviewUserIcon
    Dosyc tego szanowna firmo

    11.12.2020 23:03

    Pracownik

    Witsm Dziękuję wsplanjen firmie za to że cały rok dałem z siebie wszystko zrobiłem cele roczne i firma do iela plan roczny i dostałem piękny prezent na siwteta wielkie jedne dużo 0. Super firma. Dziękuję wam o tym marzył każdy pracownik tej firmy. Tylko mam pytanie co z funduszem socjalnym nie było imprez firmowych ani żadnych integracji to gdzie są pieniądze pytam...? CO COVID JE ZJADŁ? WSTYD MI ŻE PRACUJE W TAKIEJ FIRMIE KTÓRA W TEJ KWESTI NAWET NIE DOCENI PRACOWNIKÓW. JAKOŚ INNE FIRMY SIĘ POSTARAŁY O TO BY NAWET W TAKIEJ SYTUACJI JAKA MAMY LUDZIE OTRZYMALI BONY. KASĘ NA SWIETA. ŻYCZĘ WESOŁYCH ŚWIAT
    ReviewUserIcon
    XXX

    12.12.2020 09:17

    Pracownik

    Kolego nie bój nic kierownicy i im podobni wezmą premie za to że Ty te plany zrobiłeś i to jest najważniejsze my mamy robić tylko więcej i więcej a jak już nie będzie na czym robić to do widzenia te proces zresztą już trwa.
    ReviewUserIcon
    Smutny

    12.12.2020 17:00

    Pracownik

    Smutne jest to co piszesz, ale jest to niestety prawda.Żałosnym jest to co dyrekcja nam pisze,że cele zrobione ,ale może być gorzej i nie dostaniemy nic.I jeszcze mamy być wyrozumiali...eh. By w największej firmie windykacyjnej w Europie nie dać ludziom kompletnie , prócz rankingów oczywiście, nic.Żenada. Niestety nie ma szacunku dla pracowników niższego szczebla...oj nie. Smutne to, ale prawdziwe.

    Zostaw merytoryczną opinię o KRUK S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.