Opinie o Szachownica (Joart S.A.) w Bolesławiec

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Joart S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Joart S.A. o rekrutacji.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Joart S.A. w Bolesławiec

XYZ

Praca tutaj żeby sobie dorobić a nie zarobić jest Ok. Na zlecenie dla studentów super sprawa, wiadomo, ze nie zdobędziemy tutaj nie wiadomo jakiego doświadczenia, ale na początek ujdzie ;). Minusem są zarobki dziewczyn na umowę o pracę. To jest żenujące.... Zastępca kierownika ok. 2100?!!! Za tyle obowiązków i samo stanowisko? A często gęsto się zdarza, że gdy na zmianie jest zleceniówka i nowa dziewczyna na umowę o pracę, zmianę tak na prawdę prowadzi zleceniówka, wszystkie dokumenty, wysyłanie konwoju, reklamację, zwroty, wykonywanie instrukcji VM gdy przyjdą a przypomnę, że na umowie zlecenie w zakres obowiązków wpisane jest: metkowanie i przygotowywanie towaru na salę sprzedaży ;) Jestem pewna, że to nie tylko u mnie na salonie są takie sytuacje. Jeśli się na takie coś decydujemy to dlaczego zleceniówki nie mogą mieć premii uznaniowej również za np. dobre wyniki na kasie skoro kasują i za nadprogramowe obowiązki. Ktoś pewnie napisze po co się zgadzać na takie coś? Bo ktoś jest odpowiedzialny, sumienny i nie zostawi samej biednej nowej dziewczyny. Kolejna sprawa milion instrukcji, promocji z nadzieją, że to poprawi sprzedaż... Jeśli towar jest do **ujowej jakości to jak ktoś ma go kupić? Mi jest aż szkoda niektórych klientów którzy wydają kasę, przepłacają za sweter 100% poliester. Firmo kochana niech cena będzie adekwatna do jakości produktu. Wstyd mi nieraz gdy jakiś towar po prostu śmierdzi a klient się mnie pyta dlaczego? :( Sprawa reklamówek? Dlaczego na stanie magazynowym nie można zamówić małych reklamówek, zrywek? Jak ktoś kupuje skarpetki albo biustonosz mam mu to pakować w wielką reklamówkę? Żałosne... Plusem tutaj na pewno jest wypłata zawsze na czas i elastyczny grafik ale to już zależy od tego kto go układa.

Xxx
@XYZ

2100 skad tak wysoka stawka, taka jest dla kierownika. Zarobki smiech na sali a wymagania nie wiadomo jakie. Roboty strasznie duzo po kilka insteukcji na dzien plus towar gdzie dwoe osoby na duzym sklepiw a stawka na zastepch K najnizsza.

Jasia
 Pytanie

A czy ktoś może mi wyjaśnić co to sa te całe LFL?

Joker
@Jasia

Like for Like ???????????????????? A poważnie miara sprzedaży (wzrost, spadek) danej grupy towarowej Gdzie szkolenia w tej firmie???

anonim

(usunięte przez administratora)

Kk

Wszystko co napisałaś to prawda. Dział IT w szczególnośco do wymiany! Beszczelni faceci z brakiem szacunku do drugiej osoby. Wszystko jest dla Nich oczywiste, wszytko jest w procedurach, a człowiek nie może się pomylić bo tak to wyleja na niego wiadro pomyjow.

Szok

Rób wszystko w godzinach pracy jak należy to nie będziesz siedzieć po godzinach żeby Ci jeszcze płacili, czasu jest dużo na wszystko wystarczy pracować! Albo się zwolnij skoro twoja regionalna tego jeszcze nie zrobiła to fakt coś z nią nie tak bo generujesz jej i firmie zbędne nadgodziny. Tak rozpatruj reklamacje wszystkim najlepiej pozytywnie od razu mimo że wina klienta, no naprawdę a informatycy nie zawsze są mili ale to nie powód żeby kogoś pomawiac, wytoczylabym ci w tym momencie sprawę za publiczne pomówienia na ich miejscu i mam nadzieję że to zrobią także screen ekranu do wiadomości panów leci

7
Moniczka
@Szok

(usunięte przez administratora) W tej pracy mając dwie osoby na zmianie, gdzie często jedna dopiero się zatrudniła nie można inaczej. Reklamacji nie uwzględnia się nawet jak ktoś przynosi rzecz po dwóch tygodniach, zawsze jest z winy klienta. System jest przestarzały i sprawdził by się chyba tylko w warzywniaku na osiedlu. I z tego powodu wynikają kłótnie z informatykami. (usunięte przez administratora)Muszą niestety liczyć na osoby takie jak ty, bez wiedzy i znajomości tematu, za to agresywne i piszące kłamstwa by trochę podnieść wizerunek firmy. Dziadostwo to jedno słowo, którym można opisać poziom Szachownicy. Zarówno jeśli chodzi o chińskie ubrania, sytuację na sklepach, stosunek właścicieli i dyrektorów a także każdy inny aspekt tej pseudo firmy.

Szok
@Moniczka

To co ty tu robisz tyle lat, zaprzeczasz sama sobie haha, no nie mogę naprawdę, w sumie to pewnie cię nigdzie nie chcą bo taka super jesteś... Nie pomyl słowa super z ironia... No więc co się dziwić, ludzie którym źle odchodzą a nie wypisują bzdury. I moje zdrowie się nie martw jest w bardzo dobrej normie, życzę tobie takiego samego. Chamuj emocje zanim kogoś będziesz nadawać, weź się za robotę lub wypowiedzenie połóż na biurku.

4
Moniczka
@Szok

Tak się szczęśliwie składa koleżanko, że dzięki temu, że tyle co skończyłam studia nie jestem już pracownikiem tej pseudo firmy. Dla mnie jako studenta na zlecaniu to była dość dobra opcja, ale pracownikom na umowach trzeba współczuć tych marnych warunków. Nie raz byłam świadkiem sytuacji, jawnego wykorzystywania dziewczyn gdzie pracując za dwie nic z tego tytułu nie mają. Żadnych premii, fajnych benefitów a nawet głupiego dziękuję. Ta firma nie oferuje nic a tylko wymaga, szkoda, że nie od siebie. Uważają się za sieciowke na poziomie a to tylko nędzny chińczyk z ubraniami śmierdzącymi grzybem i pleśnią. Ciuchy często wyjmuje się z wózka mokre i brudne. Najlepsze sytuacje są gdy towar jest już uszkodzony, a nawet nie wyszedł na sklep. Wiadomo, że czasem ludzie nie mają lepszej opcji i wierzą, że będzie lepiej ale każdy kto ma możliwość niech ucieka stąd jak najdalej. Szkoda mi bo niekiedy pracują tam fajni ludzi, których nikt nie docenia a patrząc na to co się dzieje nie zapowiada się na poprawę. Także ludzie piszcie jak się tutaj pracuje może ktoś przejrzy na oczy, jak nie właściciele to może klienci będą wiedzieć z jakim dziadostwem mają tam do czynienia.

Szok
@Moniczka

Za co chcesz premie jak ty się wyrobic z niczym nie potrafisz dobre, ohh studia masz wspaniale jesteś taka lepsza że już nie musisz pracować dzięki temu tutaj rzekomo brawo brawo. Widzisz gdyby nie szachownica to byś padła jak muszka w rosole dobrze ze miałaś te dobra opcje pracy, strasznie się gubisz w tym co wypisujesz. To super wiadomość o ulga dla RKS że już koniec twojej pracy, znaczy przychodzenia tylko do miejsca pracy. Ulga super krok zrobiłaś, głos słowo dalej by inni wierni twoim pogladom życia również poszli za tobą i zostali ci co wiedzą po co przychodzą

Zyta
@Szok

Szok i niedowierzanie, że takiej osoby nie wywalą na zbity... Gdzie knurze było napisane, że się nie wyrabia z pracą. Współczuję ludziom, którzy muszą mieć z tobą styczność. Zdania nie umiesz poprawnie złożyć a i jak widać umiejętność czytania ze zrozumieniem też szwankuje. Piszesz nie na temat i jeszcze czuć od ciebie (usunięte przez administratora) i złą energię. Salony szachownica to siedlisko żmij takich jak ty i dlatego pewnie czujesz się tam tak dobrze. Jeszcze się przejdziesz na tym co piszesz jak ta firma padnie. A czeka ją to w bliższej lub dalszej przyszłości.

Szok
@Zyta

to knur czy zmija zdecyduj sie , ale bardzo dziekuje za porównanie, bardzo inteligentne zwierzęta wybrałaś na moje miano. Oj firma długo długo nie padnie spokojnie, ale wrózko czy wyrocznio jak tam sobie wolisz nazywać siebie dziękujemy za prognozę, niestety zmień czary bo coś nie działają. Szkoda, że mój jad żmiji jest słabszy niż Twoje wyzwiska, a nie tak mocny. Droga wyrocznio zaklinam Cię... oby Twoje magiczne moce powstrzymały moją złą energie i nie dotarła do Ciebie ta energia haha bo byś jeszcze się przepracowała jakbyś przejeła taka energie. Tu jest dobrze, tylko zatrudnieni ludzie sa nieodpowiedni jak np. Ty siejąc nienawiść do wszystkich i wszystkiego wokoło. Pora się obudzić i docenić, że masz pracę

3
Adon

Najbardziej przykre jest to,że właściciele na pewno mają świadomość tego co sie dzieje teraz w sieci i z ich strony nie ma żadnego kroku :-( Z pracą sie zżyłam i może dlatego tal ciężko mi odejść. Ostatnio pracownicy są naprawdę nie szanowani.Najnowsza r k s poniża ludzi, nie wiem może jest za młoda na tak odpowiedzialną funkcję.Wiem że chce się wykazać ale Szacunek do drugiego człowieka jest sprawą najważniejszą! Oczywiscie musi być wymagająca ale to co sie słyszy od tej Pani jest okropne.Zero wsparcia :-( Góra nic z tym nie zrobi ponieważ maja wielkie problemy z zatrudnieniem i znalezieniem kompetentnych osób ktore zgodziły by sie na takie warunki. Może ta Pani to przeczyta...Jest Pani nowa, proszę być dla nas wsparciem a nie kimś kto za każdym razem w sposób pretensjonalny nas traktuje a zapewne region sie będzie starał. Do Państwa Właścicieli-może warto się pokusić o jakiś krok do przodu,pokazać wszystkich pracownikom że są doceniani mimo cięższych czasów w handlu, a w szczegolnosci tym którzy zostali z Państwem na kilka lat.A jesli chodzi i dział IT to pozdrowienia dla naszych informatykow :-) Panowie wyluzujcie czasem ,większości jesteśmy kobietami a mam wrazenie ze w waszych oczach kobietami które nie potrafią nawet zresetować komputera :-) Nie bądzcie tacy złośliwi.To że wy jesteście wszystko wiedzący nie oznacza,że my jesteśmy gorsze :-)

Qwerty
@Adon

Jaka ty masz nową regionalna? Gdzie niby? Haha kazała coś zrobić pewnie i bzdury piszesz totalne

2
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Byłam na rozmowie około 2 tyg temu do szachownicy w carrefour w legnicy.Pierwsze wrażnie bardzo dobre,niestety tylko pierwsze wrażenie.Rozmowa na zapleczu gdzie walały sie kartony.Po drugie straszny (usunięte przez administratora) na magazynie.A najbardziej zbulwersowało mnie pierwsze pytanie pani kierownik: Czy ma pani dzieci??? A co to wogóle za pytanie nie powinno mieć to najmniejszego znaczenia przy staraniu się o pracę.Gdy odpowiedziałam, że tak to mina pani zżedła i już nie była zainteresowana moją kandydaturą.Serdecznie odradzam.

Pytania

Czy mam dzieci?????

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta
Łódź
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Micha454

Może ktoś z nimi porządek zrobi może podać ich do gdzieś inspekcja pracy za to robią z ludzmi i regionane też młode zwalniają ludzi nie szanują nikogo ludzie wreszcie dość pomiatania wrescie dość poniżania ludzi

Jula

Pracuje w Szachownicy od ponad dwóch lat i cieszę się że w końcu mogę zmienić pracę. To co ostatnimi czasy dzieje się z firma jest nie do pomyślenia. Jak jest dobrze to cisza, ale jak tylko wynik dnia jest słabszy to dostajesz wiadro pomyjów. Rks ma głęboko w poważaniu czy ma kto pracowac w sklepie, nie odbiera telefonów. Jeszcze lepiej wyglada sprawa z prezesami, którzy potrafią tylko się czepiać, a jak przyjdzie co do czego to nie potrafią nawet dobrze zaklipsować towaru. W sklepie którym pracowałam w ciągu miesiąca zwolniły się 4 osoby, a na ich miejsce zatrudnili 3 osoby bez żadnego szkolenia. Nie pozdrawiam

Kik249
@Jula

Hej u mnie jest jeszcze gorzej to jest tragedia co robią z ludzmi pomiatają wszystkimi jak śmieciami zwalniają zabierają etaty i zatrudniają zlecenia które zarabiają niż pracownik

Nova11

Czy w sklepie Szachownica można pracować na 1/2 etatu od poniedziałku do piątku na umowie zlecenie?

Maniutka
@Nova11

Raczej możesz pomarzyć aby pracować od poniedziałku do piątku :) tam jest główny nacisk na pracę w weekendy. A generalnie to ja odradzam tam jakiejkolwiek pracy :)

1
Gwp
@Nova11

To na 1/2 etatu czy na umowę zlecenie?

Nova11
@Gwp

Umowa zlecenie

mimi

Hmmm.... po pierwsze to jest bardzo duży stres w pracy spowodowane wymaganiami. np. ,,POPRAW WYNIKI BO CI Z PREMII ODCIĄGNĘ ZA ZANIŻANIE,, słowa kierowniczki.... Patrząc od czego zależą nasze wyniki to powinniśmy zmuszać klientów na kupowanie nie mniej niż 5 rzeczy. No bo niestety ale to jest faktem że wyniki zależą od tego ile klienci kupią... to jest chore żeby moja premia zależała od klienta który przyszedł kupić np. bluzę bo mu zimno. .... Druga rzecz ,,PROPONUJ PROMOCJE,, ( gdzie z promocji jest z 5). Co mam mówić mamy promocje na to i na to i jeżeli klient powie że nie che to co mam mówić a to jeszcze mamy jedną promocję a jak nie to jeszcze taką i taką. Osobiście raz klient do mnie powiedział ze on umie czytać i nie muszę mu mówić o promocjach i jak by coś chciał to by kupił przecież w końcu chodził po sklepie z 10 min..... chore aż mi się głupio zrobiło ale to przecież nie moja wina bo to firma każe mówić tylko nie liczycie się z tym że to z nas jako pracowników ludzie się śmieją albo po prostu mają nas dość. ... Trzecia rzecz ,,WYNAGRODZENIE,, wynagrodzenie to pożal się Boże ochłapy bo pracując po 12 godzin dziennie dostaje się wypłatę tak małą że aż się płakać chce na jej widok. Wymagania są ogromne ale żeby docenić to co my pracownicy robimy to o tym się nie mówi.. Ja osobiście po 12 godzinach w pracy wracam padnięta do domu nogi i kręgosłup odczuwam po nocach. W ciągu 12 godzin mamy 30 min przerwy ale żeby zrobić chwile odpoczynku i np. usiąść na 5 min to nie ma mowy masz chodzić nie wolno sobie siedzieć masakra. Umowy są na nie cal etat ale jak pracownik chce przepracować tylko tyle godzin jak wychodzi według umowy to nie ma na to szans albo dopracowujesz do całego etatu albo cie zwolnię bo ja nie potrzebuje pracownika na nie cały etat.. to są słowa kierowniczki.... Również poruszę temat ile kierownicy pracują nie mówię że w każdym salonie tak jest ale akurat u nas tak ... pracownicy pracują po prawie 170 godzin miesięcznie a kierowniczka ma ze 130 godzin. To jest po prostu żałosne ze kierownik sklepu pracuje mniej niż zwykły pracownik gdzie to on ma więcej obowiązków, ale przecież nikt tego nie widzi że kierownicy mniej pracują i jak kierownika nie ma to wszystko za niego musi robić pracownik gdzie z tego nic nie ma tylko jeszcze kierownik dostanie z 1000 zł premii. To nie jest sprawiedliwe podejście bo moim zdaniem kierownikowi grafik powinien ustalać ktoś z wyższej półki a nie on sam i jeszcze to kierownik decyduje ile pracownik przepracuje.

xyz
@mimi

Na tym właśnie polega praca w handlu :) Polecenie klientowi produktu potencjalnie zwiększa szanse na to ze np. co piąty klient go kupi. Kierownik dostaje 1000 zł premii? Oh, ile bym dała za taką premie :) Kierownik na salonie jest właśnie od takich spraw jak ustalanie grafiku - może aspiruj na KS to będziesz sobie go ustalać sama :)

1
Nie trać czasu
@mimi

Haha najlepszy komentarz. Mistrz świata, nie wolno sobie siedzieć, faktycznie okropna praca bo trzeba pracować a nie siedzieć. Mistrz! Premia to nagroda a nie obowiązek pracodawcy, zrobisz wynik dostaniesz premie nie zrobisz to zabiorą i prawidłowo bo komu płacą za siedzenie na krześle . Na dysku sieciowym masz wypowiedzenie tak że działaj szkoda twojego czasu i firmy. Kup sobie taborecik na targ i sprzedawaj truskawki, tam za bardzo schylac się nawet nie będziesz musiała promocji dodatkowych brak, choć obawiam się ze swoim podejściem nawet takiej pracy nie podolasz bo to też handel nie sprzedasz dziś jutro wyrzucisz, twój szef będzie mieć straty i cie (usunięte przez administratora)z pracy. Nie masz pojęcia najmniejszego o handlu ale spoko zawsze możesz zbierać na ulicy do puszki kasę tylko ups to też marketing, słabo zachęcisz przechodniów to nie dostaniesz nic napiszesz dobrą kartkę, chwyt to zarobisz dużo masz pełno opcji. Nie czekaj idź to czesc, możesz być kim chcesz , ja jako sprzedawca i zupełnie nie narzekam więc paa

4
mimi
@xyz

nie dziękuje nie chciała bym zostać kierownikiem sklepu. Dobrze rozumiem że polega ale bez przesady że pracownik nie zaproponuje jednej rzeczy i dostaje zrypke. tak samo jak za wyniki jak by to pracownik decydował o tym czy klient kupi jedną rzecz czy 5. A właśnie na tym w tej firmie to polega ,, wpychaj klientowi jak najwięcej,, żeby wyniki były dobre. A jak nie to czasem możesz pożegnać się z pracą bo niestety ale zaniżasz wyniki albo pociągną po premii. To może my jako sprzedawcy mówmy klientom jakie firma ma wymagania i że to od nich zależy czy dostaniemy premie czy nie, czy nas zwolnią czy nie.....

Śpij
@mimi

Idź że lepiej już spać dzisiaj bo nie idzie tych głupot czytać. Dziwię się że kierowniczka cię jeszcze nie zwolniła, ja gdybym była kierownikiem to bym tego nie wytrzymała. Już widzę twoja minę wiecznie za karę w pracy, idź przerzucaj ziemniaki w spożywczym twoich gorzkich żali nawet święty w kościele by nie wytrzymał. Skończ miauczec

Xyz
@Śpij

Przypomnę Ci jeszcze tylko ze premia w firmie ma charakter UZNANIOWY co to znaczy? Ze jeśli na nią nie zasługujesz to jej nie dostajesz. Szczerze? Jakbym była Twoim kierownikiem to byś jej raczej z takim podejściem nie otrzymywała. Jeśli 1 raz nie polecisz produktu to zrobisz to 2, 3, 4 czy 20 raz. Jeśli chcesz być dobrym sprzedawcom i otrzymywać premie to niestety ale musisz znać standardy, procedury i wymogi firmy. Polecanie klientowi produktu powinno być na porządku dziennym tak jak to ze mówisz do niego dzień dobry, jeśli nie kupi - okej trudno ale przynajmniej masz pole obrony ze poleciłaś, ze próbowałaś.

Śpij
@Xyz

Patrz do kogo odpisujesz albo czytaj ze zrozumieniem

1
Kiero
@mimi

1000 zł premii ??? 130h ? Oj chciałabym . Nie wiem co bierzesz dziewczyno, ale podziel się :-) ja pracuje na cały etat plus nadgodziny których nie mam czasu odebrać. Ciagle pod tel i praca papierkowa w domu po nocach nie weekendy. Obudź się !!!

1
Moniczka
@Kiero

To widocznie jesteś w tej grupie frajerów którzy tak się żyłują albo tylko udajesz głupa. Prawda jest taka ,że w większości salonów kierownicy właśnie tak wykorzystują swoją pozycję . Wpisują sobie inne godziny niż w rzeczywistości , swoje obowiązki przekazują innym , w czasie pracy gadają przez telefon albo załatwiają prywatne sprawy. W 5 regionie to jest norma.

Xxccccc

Ech prawda jest taka że dużo osób nie nadaje się do tej pracy. Są plusy i minusy. W każdej firmie tak jest. Nie ma idealnej pracy, w której twoi przełożeni są do rany przylóż, niestety. Problem często jest w tym, że dany sklep może chwilowo źle wyglądać że względu na nadmiar obowiązków i braki kadrowe. Z tym że jeden regionalny zrozumie A drugi już nie. Potem opinia idzie w świat. Więcej zrozumienia dla nas szaraków na sklepach

Szachusiek

Większość osób która się tutaj wypowiada tak naprawdę pojęcia na temat firmy nie ma żadnego. Przepracują tu góra kilka miesięcy a później piszą rozprawki jak w Szachownicy nie jest zle. Jestem pracownikiem z trochę dłuższym stażem niż połowa osób która wylewa tu swoje żale, mogłabym Wam teraz opowiedzieć historie firmy jak to wyglądało kiedyś i skąd takie zmiany ale i tak większość z Was tego nie zrozumie :) Natomiast dla osób które zastanawiają się nad aplikacja cv do firmy powiem tak : Praca jest fajna, jeśli jest się w dobrej ekipie - tak załoga jest bardzo ważna, jeśli jesteś osobom komunikatywną i uśmiechnięta to z polecaniem produktu nie będziesz mieć najmniejszego problemu (tak w każdej sieci jest coś takiego jak produkt tygodnia i każdy chcąc nie chcąc musi go polecać :)) Kierownik jako osoba szkoląca nowych pracowników ma tutaj bardzo ważne zadanie bowiem jesli ktoś wcześniej nie miał do czynienia z handlem może sobie nie poradzić, wiele osób narzeka tu ze nie mamy wpływu na wskaźniki, nie mamy wpływu na to ile klient kupi rzeczy - MAMY! Sposób przekazywania klientowi informacji na temat promocji jest tutaj kluczowy - przedstaw zalety danego produktu, powiedz o promocji, uśmiechnij się! nie polecaj klientowi produktu z taka mina jakbyś robił to za karę :) Zarobki? Mogłoby być lepiej, ale niektóre sieci oferują jeszcze mniej :) jak robisz plan jest fajna wypłata wiec nie ma takiej tragedii jak niektórzy to przedstawiają :)

Były pracownik
@Szachusiek

Czy w którejkolwiek jeszcze ,,sieciówce" jest jeszcze taki kram przy kasie jak w Szachownicy. Majtki ,skarpetki,zegarki,portfele ,ozdoby dla dzieci i milion innych gratów. Promocji jest za dużo i trudno jest wszystkie wyrecytować klientowi. Ludzie są też znużeni ciągłym słuchaniem tych regułek i najczęściej słychać od nich szybkie nie . Poza tym co to za motywacja kiedy nagrodą za wygraną w konkursie między salonami, jest karta podarunkowa na 100 zł do podziału na kilka osób. Firma jest na tak niskim poziomie ,że nie jest nawet w stanie zapewnić pracownikowi żadnego zaplecza socjalnego ,głupiego bonu na święta na 50 zł , nie wspominając już o absurdzie z brakiem zniżki pracowniczej. Podnoszą swoje wymagania nie dając nic w zamian ale jeżeli ludzie tak mało się cenicie to nie macie co liczyć na lepsze czasy w tej pracy.

Szachusiek
@Były pracownik

Ale nie musisz polecać wszystkiego co jest w aktualnej promocji, propozycje trzeba zmieniać. Schodzą skarpety to polecasz skarpety jest teraz czas na wyprawkę szkolna to polecasz piórniki i długopisy. Nie wierze w to ze każdy salon i każdy pracownik każdemu klientowi proponuje 10 rzeczy. Widzisz co klient niesie do kasy wiec proponuj mu produkt adekwatny do tego co kupuje. Bierze sukienkę? Poleć rajstopy nie chce rajstop to wspomnij o fajnej promocji na balerinki. Ludzie litości. Nie mówię o fajnym „nagradzaniu” pracowników ale prawda jest taka ze jak robisz hajs to i premia lepsza wiec moim zdaniem to jest motywacja. Okej czasem plany są z kosmosu patrząc na to ile jest odzieży w cenie 9,99 i planu xxx tys nie da się zrobić ale próbujesz i dążysz do tego.

2
xxxOna

RKS - informacje po rozmowie. Rozmowa przeprowadzona w salce konferencyjnej galerii. Czas max 1h, przeprowadzona z Dyrektorem Operacyjnym oraz Dyrektorem Sprzedaży. Przed rozmową otrzymujesz zagadnienia, które należy przygotować i przedstawić podczas rozmowy (słownie). Spotkanie bez większych ekscesów, standardowe pytania odnośnie funkcjonowania sklepów, VM, motywacji itp. Warunki, to ok 4 netto podstawy i premie, których dawno nie widziano, a wymagania jak na Dyrektora. Auto klasy B Skoda Fabia z GPS. Umowa o pracę na 3 miesiące. Mają ogromny problem z rotacją w sklepach, więc ciśnienie jest bardzo duże, by w ogóle sklep się otworzył. Praca w Polskiej firmie, z polskim realiami oraz warunkami, czyli praca dla desperatów. Drugi etap na sklepie - czyli wizyta RKS. Ja odpuszczam, bo mam lepsze warunki pracując jako Kierownik Sklepu.

Gość
@xxxOna

Potwierdzam! Dramat! Wymagania jak na Prezesa Banku! Dwa gogusie prowadzące rozmowę. Bardzo slaby poziom rekrutacji. Nie sądziłam jednak, ze aż tak slabe zarobki proponują... faktycznie kierownik sklepu ma więcej. Generalnie odradzam

Ona2
@xxxOna

Wiecie co? Ta rekrutacja to był śmiech na sali. Praca dla desperatów, nic poza tym! Odradzam również! Tylko desperat się zgodzi.

Aleksander
Inne
@Ona2

Z Twojej wypowiedzi wnioskuje, że nie zdecydowałaś się na zatrudnienie w firmie. Mogłabyś przybliżyć, jakie konkretnie pytania zadawała osoba rekrutująca? Czy przebieg Twojej kariery zawodowej miał znaczenie i jakich kwalifikacji wymagał pracodawca? A inne osoby, które były na rozmowie kwalifikacyjnej? Czy też macie takie zadnie jak Ona2, czy zupełnie inne?

Xxx
@xxxOna

W jakim mieście się Pani starała o pracę?

mimi
@Gość

zarobki tak niskie że nie da się tego opisać. Nie pomyślała bym nigdy że w takich warunkach i stresie w pracy można dostać tak małą pensje. Wracając do stresu w pracy to jest ogromny bo ciągle jest popraw wyniki bo z premii ci odciągniemy, proponuj wszystkie promocje (gdzie jest np. 6 promocji do zaoferowania). Boże ludzie ja mam chwile na obsłużenie klienta a nie godzinę na jednego. Jak bym miała tak robić np. polecam promocje blablabla a może chciała by pani skorzystać z tej promocji bla bla bla a mamy jeszcze jedną promocje taką i taką bla bla bla. Ludzie zlitujcie się bo Ci klienci czasami sami potrafią się tego śmiać i mówią że nie skorzystają z żadnej promocji i że mamy już nie mówić o nich bo się spieszą. Mi osobiście jest wstyd tak dogadywać o tych promocjach. Jak i również pracując 12 godzin nie można usiąść i odpocząć a jak wiadomo nogi i kręgosłup siadają przy ciągłym chodzeniu czy schylaniu się... Nie trzeba cały czas chodzić przysługuje ci tylko 30 min przerwy i koniec.

Łucja
Inne
@mimi

Dla większości z nas to jeden z kluczowych elementów w pracy i oczywiście nie ma w tym nic dziwnego. Dlatego przykro jest słyszeć, iż te w Joart są - według Ciebie - niezadowalające. A może atrakcyjne dodatki pozapłacowe chociaż trochę rekompensują te braki? Napisz coś na ten temat.

mimi
@Łucja

dodatki pozapłacowe? pierwsze słyszę. Premia? przy każdym zaniżonym wyniku chcą ją odciągać dosyć że sie pracuje po 12 godzin to nie dostajesz prawie za to nic. szczerze to osoba pracująca na zmywaku zarabia lepiej niż zarabia się w tej firmie jak i nawet sklep spożywczy lepiej płaci gdzie tam pracuje się po 8 godzin i nie ma takich wymagań jak tutaj nie ma takiego czegoś jak wyniki które są zależne od tego ile sztuk będzie nabite na jednym paragonie. No bo niestety ale to nie my decydujemy ile klient kupi.

Szachprac
@mimi

Błąd. To MY w dużej mierze odpowiadamy za to co i ile kupi klient. Handel jest handel. Polecisz fajną promke to się sprzeda popyt na skarpety jest zawsze, 4 za 10? Pewnie ze ktoś kupi. 5-pak -50% oczywiście ze zejdzie. Tylko problem rodzi sie w osobach które obsługują takich klientów. Po Twoich wypowiedziach moja wyobraźnia już zaczyna działać i wyobrażam sobie Ciebie jak stoisz za kasa niczym na skazaniu i z grymasem na twarzy albo polecisz cos albo nie :) Praca nie jest karą - nie podoba Ci się praca w Szacho to aplikuj gdzie indziej. Ja pracuje tu 2 lata i jestem bardzo zadowolona z pracy fakt ze zarobki mogłyby być wieksze ale przy wysokich obrotach to i wypłata jest wyższa. A Tobie radzę może wziąć udział w jakimś programie albo szkoleniu o sposobie polecania produktu to nauczysz się jak polecić rzecz w taka sposób aby sprzedać ;)

Lojalna

Cześć, od ..... Do -2019 pracowałam w tym sklepie i byłam bardzo zadowolona, ekipa najlepsza Ever!! Klimat pracy tworzą ludzie lubiłam tam pracować, Kierownik Dawid ???? ahhhh szalone pomysły ale zawsze można było liczyć na jego pomoc i wsparcie , Zastępca Tomasz ???? machina sprzedaży jego sarkazm doprowadzał do śmiechu , Babcia stażu Natalia fantastyczna koleżanka zawsze pomocna znała każdy zakamarek sklepu???? Marek speed od bielizny super ziom, aaaa jeszcze Ewelina kobieta procedura ???? Emilka naburmuszona z natury ale bardzo sympatyczna i pracowita mroweczka ???? i kilka innych osób które tworzyły ten klimat ex ekipa Gwnp, pozdrawiam Was jeżeli czytacie komentarze.... aha i to co tu wszyscy piszą w komentarzach to prawda! Tylko będąc w zaje.bistej ekipie można sobie z problemami poradzić ???? Pozdrawiam

2
Łucja
Inne
@Lojalna

Rzeczywiście atmosferę w firmie tworzą ludzie, a gdy zespół jest zgrany i przyjazny to i praca od razu nabiera jaśniejszych barw. Czy oprócz miłej atmosfery w Joart mogłabyś poruszyć też sprawę związaną z wynagrodzeniem? Na jaką podstawę można liczyć i czy w grę wchodzą również premie?

mimi
@Łucja

Podstawa? hmmm większość osób jest na zlecenie a druga część jest zatrudniona jest na 3/4 etatu i szczerze robiąc nadgodziny nie spodziewaj się kokosów. Bo nawet pracując po 12 godzin dziennie nie dostaniesz żadnego dodatku. premie ucinają za zaniżanie wyników o których ty nie decydujesz

Monika

Cześć, chciała bym złożyć cv na kierownika do Nova Park w Gorzowie, pracuje w tej galerii od kilku lat w innym salonie odzieżowym, widzę że rotacja jest tam straszna, kiedyś robiłam tam zakupy i byłam pod ogromnym wrażeniem dwóch Panów stojących za kasą co do sposobu obsługi i podejścia do klienta, myślałam ale mają specjalistów od szkoleń tak łatwo idzie im ta sprzedaż, w mojej firmie owszem są szkolenia ale słabe tylko A4 z gotowymi formułkami do wykucia.... Moje pytanie czy warto pracować w szachownicy, sądząc po opiniach to raczej omijać to miejsce a może warto spróbować??? będąc wtedy w sklepie odnioslam wrażenie że ekipa fajna i dobrze się im pracuje ale od pewnego czasu ciągle inne twarze się tam pojawiają ????

1
Kierownik
@Monika

Pracuję w tej sieci jakość czas, myśle że warto spróbować. Rotacje są, bo pracuje dużo osób na zlecenie. Jeśli stworzysz sobie fajny zespół to wszystko jest ok. Plusy : szkolenia na start, duża pomoc zarówno trenerów i innych osób zarządzających, pensja na czas, premia., dużo można się nauczyć. Minusy : ciśnienie na wskaźniki ( dla niektórych to plus bo się mobilizują do pracy) , pracy jest dużo, trochę za mało godzin. Ale wszystko jest do ogarnięcia. Fakt : pensje mogłyby być trochę wyższe, jak na tą ilość pracy. Ale firma jest stabilna. Myśle ze nie warto opierać się na negatywnych opiniach tylko próbować. Powodzenia

Zx825
@Monika

Uciekaj jak najdalej. Traci się czas na milion głupich tabelek zamiast robić to co na prawdę potrzeba. Klienci stoją bo przecież MUSISZ już natychmiast wysłać wiadomość ile skarpet sprzedałaś. Przyjdzie towar? AAA dawaj jeszcze przecenę. Jeszcze jej nie skończyłaś? To damy Ci drugą, żebyś czasem się nie nudziła... Wskaźniki, którymi ocenia się pracowników są nie miarodajne. Kpina i (usunięte przez administratora).

KieroSzacho
@Kierownik

To racja ,że ciśnienie na wskaźnik jest i to Mega. Ale temat do ogarnięcia. Pracy coraz więcej instrukcja za instrukcją brak czasu żeby porządnie salon ogarnąć a towar letni..... uff bardzo dobrze że już się kończy(gdyby nie t-shirty i szorty jeans) to pozostałe rzeczy to pozostawiają wiele do życzenia-zmienić ludzi którzy to zamawiają.Dział produktu do wymiany.Lepiej mniej a lepszej jakości klienci to lubią.Ogólne praca ok, RKS spoko .Kasa na czas a to duży plus choć wysokość wynagrodzenia hmmmm mogłoby być trochę więcej na zakres obowiązków itp.

1
Omijaj
@Monika

Raczej omijaj ! Rotację są czymś spowodowane , mówią jedno robią drugie ! Piszą tu o szkoleniach guzik prawda starego trenera personalnego nie ma ( szkolenia były online na dodatek pożal się boże ) a nowy kierownik jednego z salonów szkoleń online nie robi ! Owszem pojedziesz na jeden cxy drugi sklep tam Ci powiedzą co i jak ale czy to jest szkolenie ??? Raczej chyba nie! Premia 150 zł no nie wiem czy to premia nazwać można ! Tabelki , mnóstwo @ i innych bzdur. Szacunku do poświęcenia człowieka dla firmy zero. Możesz stanąć na rzęsach a i tak nie usłyszysz dziękuję jeszcze Ci powiedzą ze źle !!!! Wybór zostawiam Tobie ale ja bym drugi raz nie probowala za dwa , 3 lata szachownica będzie pewnie już zapomnianym sklepem

Ja

Dramat!!! Wszystko się sypie... brawo kadro „dyrektorska” zatrudniajcie dalej „głupków”

Damian
Inne
@Ja

Co masz na myśli? Twierdzisz, że firma jest źle zarządzana, dlaczego tak sądzisz i co za tym idzie? Chodzi o problemy z ustaleniem grafików, różnice w wypłatach, czy coś jeszcze innego? Piszesz że wszystko się sypie, jednak chciałbym się konkretnie dowiedzieć co masz na myśli, jestem ciekaw opinii o firmie, więc napisz proszę jeśli możesz.

Aga

Czy wie ktoś o co chodzi z sytuacją w sklepie Nowy Świat w Rzeszowie. Ciągła rotacja pracowników ,nieprzyjemna kierowniczka tak działa na ludzi czy jest tego inny powód?

new world resovia
@Aga

ty jako pracownica tak działasz na kierowniczkę taki jest powód

Moniczka
@new world resovia

Oj Moniczka chyba wszyscy wiedzą jaki jest powód tego ,że nikt nie chce z tobą pracować.

1
New world Resovia
@Moniczka

Komuś tu chyba nie wyszło bycie kierownikiem i ktoś lepszy jest na stanowisku, przykro

Moniczka
@New world Resovia

Przykre jest to, że osoba bez kompetencji i wyników w pracy, zajmuje tam ciągle miejsce. Właśnie takie osoby ciągną tą firmę systematycznie na dno. Ta Pani nie nadaje się na pełnienie tego stanowiska co udowadnia na każdym kroku swoim zachowaniem. Ale może ktoś wreszcie przejrzy na oczy.

New world Resovia
@Moniczka

dobrze, że Wy macie takie wielkie kompetencje, hmm ciekawe co jeszcze robicie jako sprzedawcy z takimi kompetencjami wielkimi i wiedzą zamiast zajmować te stanowiska kierownicze jak tak się nadajecie, no wprost interesujące

Rzeszów
@New world Resovia

Większość ludzi ,która tam pracuje to młodzi ludzie ,którzy przyszli tam na chwilę . Ta firma nie docenia pracowników i nie warto tracić w tym miejscu czasu. (usunięte przez administratora) , zła atmosfera ,kierownik na ,którego są pisane skargi a przełożeni nie reagują to codzienność w salonie tej Pani. Zastanawiające jest tylko ,że osoba mająca tak złą renomę dalej dziwnym trafem tam pracuje.

New world Resovia
@Rzeszów

Bo nikt z Was się nie nadaje jak widać, ach te aspiracje kierownicze no no no wszystkie mądre a stanowiska te same i tkwią dalej ach tak, taka firma zła nie docenia męczennic tylko ktoś inny ma stanowisko wyżej

2
Jarosław
@New world Resovia

Prawda jest taka ,że w Szachownicy większość ludzi ,która tam pracuje to nieudacznicy bez wykształcenia i studenci na zleceniu. Nikt kto ma choć trochę oleju w głowie nie zostanie tutaj na dłużej bo nie ma po co. Pieniądze śmiesznie małe, zaplecza socjalnego brak , premie ,które mało kto widzi na oczy. Tą firmą w ogóle powinien zainteresować się PIP bo na coraz więcej nieprawidłowości się tutaj pozwala. Ale póki każdy wychodzi na swoje to sytuacja się nie zmieni.

Ginseng
@Jarosław

Uważam, że ludzie bez skończonych studiów też mogą obejmować stanowiska kierownicze tylko muszą być odpowiednio przeszkoleni... A niestety w tej firmie (przeżyłam 4 kierowników) kierownik wysyłany jest na szkolenie do innego salonu nie po to aby nauczyć się zarządzać zespołem tylko po to by robić towar i roznosić przymierzalnie bo nie ma czasu na jego szkolenie bo tyle jest pracy. W. w. kierownik przychodzi po szkoleniu na salon i nie wie jak ma się zalogować do programu sprzedażowe albo pyta się co to plan dnia ????. I niech ktoś nie pisze że tak nie jest bo trochę tam pracowałam i na różnych salonach bywałam. W tej firmie nawet jakby się wymieniło cała centrale to i tak by nic nie dało.

Gabriela

Czy ktoś może udzielić informacji na temat pracy w Białymstoku? Pojawiła się oferta pracy na stanowisko dekoratora/sprzedawcy, chciałam się zgłosić, jednak czytając tyle negatywnych opinii zaczęłam mieć wątpliwości...

Pracownik
@Gabriela

Proponuję spróbować. Ja pracuję w Szachownicy od roku i nie narzekam(pracy jest dużo ale tak samo jest w innych sieciówkach)Lepiej spróbować niż później żałować,że się nie spróbowało. PS. Jedna ważna rzecz w Szacho trzeba mieć twardą (usunięte przez administratora) jeżeli tak jest to dasz radę. Powodzenia.

Pracownik
@Gabriela

Proponuję spróbować. Ja pracuję w Szachownicy od roku i nie narzekam(pracy jest dużo ale tak samo jest w innych sieciówkach)Lepiej spróbować niż później żałować,że się nie spróbowało. PS. Jedna ważna rzecz w Szacho trzeba mieć twardą (usunięte przez administratora) jeżeli tak jest to dasz radę. Powodzenia.

Karolina

A kiedy zrobią porządek w bielskiej sferze ?? To co się tam teraz dzieje to jedna wielka porażka

Neutralna
@Karolina

@ Karolina Jeśli opisujesz problem to napisz więcej konkretów , co masz na myśli pisząc ,, zrobią porządek ,, wiesz coś o czym firma powinna wiedzieć ?

#@×
@Neutralna

Czy to temat na forum publiczne ??! Wydaje mi się ze nie Trzeba tylko mieć nadzieję że ktoś przejrzy na oczy najwyższa pora !

Sferises
@#@×

Jak ma przejrzeć ktoś ? Poważne jesteście? Chyba nie macie nic do powiedzenia szczególnego jednak haha bo nie macie co napisać

Xxtrs.
@Neutralna

Nie róbcie sobie jaj. Jak klient ma zażalenie to od razu wielkie zainteresowanie. Ale to że pracownicy mają serdecznie dość waszej firmy przez to jak ich traktujecie, to udajecie, że sprawy nie ma. Żałosne

Bomba
@Xxtrs.

@Xxtrs. Nie obraź się ale chyba z Twoim myśleniem jest nie tak. Jeśli jesteś pracownikiem firmy i masz serdecznie dość firmy to droga wolna nikt Cię nie trzyma tam napewno na sile !! Chyba ze się mylę ! ?? Jeśli na jakimś salonie jest problem o którym ktoś napisał na forum bo zauważył coś co może nie do końca tam dziać się powinno to chyba dobrze prawda ??

Casch
@Xxtrs.

Dokładnie masz rację, a podejście do pracownika przekłada się na obsługę klienta 100 %. Jeśli pracownik dobrze czuje się w firmie, jest doceniany, a nie wiecznie wszystko źle to i klienta obsłuży z szacunkiem . Ileż można wytrzymywać i słuchać że wiecznie to źle, tamto mimo wysiłku w 2 osoby na zmianie bo przecież nie ma etatów z resztą to i ludzie sami już nie chcą tu pracować . Niech jeden z drugim RKS i reszta stanie na kasie i pokaże jak poleca, ba poleca... Sprzedaje to co polecił i jak marny zrobil wynik, jeszcze gorszy niż niejeden doświadczony sprzedawca, których coraz mniej bo odchodzą najlepsi no śmiało miejsca na kasie nigdy brak wręcz coraz więcej nawet by to zobaczyć odstąpię swoją umowę zlecenie i stanę po drugiej stronie jako klient podczas tej jakże doskonałej obsługi i z uśmiechem zrobię zakupy na kilka osobnych paragonów rozwale pół sklepu, zostawię towar w przymierzalni i jeszcze złożę skargę na obsługę na koniec

Bomba
@Casch

Rozumiem ze wyznajesz zasadę Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie ?? Trochę dziwne podejście , bo nir na sile Ci tam nie trzyma tak jak już wcześniej pisałam WOLNY WYBÓR w każdej chwili jeśli nie podobają Ci się tabelki i inne możesz zmienić pracę ;) Co ja jako klient jestem winna temu , że w środku firmy jest jak jest , przychodzę do sklepu x ,y cxy z i chce być miło obsluzona bez żadnych dziwnych zachować tak jak to dzieje się w opisanym wyżej sklepie w Bielsku

syzyf zwątpi nawet

więcej głupich zbednych tabelek, więcej bo za mało zadań jest przeciez wazniejszych od tego. Proponuje tabelke jeszcze ile rzeczy dzis zaklipsowalas bluzek, sukienek, dokladny podział najlepiej lub ilu klientow wchodzących miało na sobie coś z szachownicy ubrane, tak by sprawdzic skutecznosc sieci jak bardzo chetnie klienci kupują, a w sumie najlepiej to od razu te dwie tabelki po co sie rozdrabniać. Klient stoi i czeka bo ty uzupełniasz głupią tabelke którąś z kolei danego dnia. Skoro kogoś nie motywuje kasa np za konkurs sprzedazy okularów to tym bardziej nie zmotywuje go zadna glupia tabelka wystarczy pomyslec naprawdę

W końcu się uwonlila
@syzyf zwątpi nawet

Oj tak w końcu też mam to za sobą :) nigdy więcej

Śmiechu warte

W jednym ze sklepów w kujawsko pomorskim pracuje kierowniczka która kradnie, bierze pieniądze z kasy a na koniec dnia brakuje 50-100 zł, w trakcie pracy nosi ciuchy które wiszą na sali i są na sprzedaż, wszyscy którzy tam pracują - wiedzą tylko boją się głośno powiedzieć. To juz kolejny sklep w którym ta pożal sie Boże kierowniczka robi sobie samowolke. Moze czas droga firmo przyjrzeć się?

1
Magda

w Grudziądzu zmiany na lepsze, przynajmniej na tą chwilę. A takie bezpodstawne oskarżenia są raczej nie na miejscu. Jeśli chcesz kogoś Ktosiu obsmarować to miej odwagę się podpisać z imienia i nazwiska

Magda
@Śmiechu warte

Może czas wrócić do Borysa ???

EX

Przeglądając ogłoszenia w internecie najbardziej sypie się region 4 z tego co widać, ludzie odchodzą masowo, na te same sklepy poszukują ludzi na kilka stanowisk jednocześnie bo się zwolnili, a chętnych brak patrząc po czasie trwania ogłoszeń. Zabrakło bardzo dobrego RKS-a który był i ludzie poszli za nią co wcale nie dziwi. Pora się obudzić reszto . Moja decyzja o odejściu wraz z odejściem byłej rks była najlepszą decyzją, ( wspaniała osoba, motywator, partner biznesowy) dla mnie to zmiana na lepsze i tego też Wam życzę odwagi na zmiany, lepsze zmiany. Aby mieć dobrych pracowników, kierowników trzeba zacząć wpierw od dobrych RKS-ÓW, którzy wiedzą co to umiejętności twarde i miękkie, i potrafią przede wszystkim z nich korzystać,i to nie tyle z twardych co z miękkich bo to spora różnica i efekt końcowy. Rekrutacje rksa na podstawie tych bajeczek i opisywania w cv na pół strony jednego z kilku stanowisk swego beznadziejnego doświadczenia to nie tędy droga. Niestety, ale żadne wieloletnie "doświadczenie" nie pomoże jeśli nie ma się umiejętności interpersonalnych. To ludzie są fundamentem sklepów, mega siłą i od tego trzeba zacząć by dać im wsparcie , szacunek, zrozumienie, dobre słowo, a przede wszystkim docenienie ich ciężkiej pracy na sklepie, magazynie jak i z klientem. Powodzenia tym co zostali p.s. zmiany są dobre

Joanna
Inne
@EX

To, że firma Joart długo szuka osób do pracy, nie musi jeszcze oznaczać niczego podejrzanego. Jednak Twój punkt widzenia jest tu oczywiście respektowany. Z uwagi na to, iż w firmie właśnie trwa rekrutacja chciałabym Cię zapytać, jak to jest z wdrożeniem w pracę nowego pracownika. Czy może one liczyć ze strony pracodawcy na szklenia przygotowujące do wykonywanych później obowiązków?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ex
@Joanna

No to liczyć zawsze można byle dobry wynik wyszedł końcowy bo z innego liczenia nie ma nic dobrego. Równanie np gdzie K szkoli R = 0 i nie ma innego rozwiązania w takim działaniu. W handlu trzeba być zawsze na plusie

Zostaw merytoryczną opinię o Joart S.A. - Bolesławiec

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Joart S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Joart S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Joart S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 4 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Joart S.A.?

    Kandydaci do pracy w Joart S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Joart S.A.
Przejdź do nowych opinii