Opinie o Giacomo Conti w Poznań

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Giacomo Conti. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Giacomo Conti o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Giacomo Conti w Poznań

Ewa
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Jestem na etapie szukania nowego wakatu, teraz zaciskam zęby i pracuje!. Nowy rok zweryfikuje wszystko, premiowane paragonu będą od wyższej kwoty albo nie będzie wcale, może nie będzie premii a jak będą to procenty obniżone. Dobre czasy w tej firmie minęły, teraz to korpo na czele z regionalnymi którzy (usunięte przez administratora) wiedzą o sprzedaży albo nie potrafią zarządzać zespołami.

Hehhe
Pracownik
 Pytanie
@Ewa

Hej, skąd masz info ze może nie być premii albo z obniżonym procentem? U mnie na salonie kierownik nie mówi nic na ten temat... O paragonach słyszałam ale ponoć od kwietnia ma tak być.

Emilia
Inne
@Hehhe

czyli faktycznie wszędzie wdrażają? pytanie tylko w jakim celu... to zostało przed wdrożeniem jakkolwiek wyjaśnione? i może do dziś kiero u Ciebie już dowiedział się konkretów odnośnie tego?

Ag
Inne

(usunięte przez administratora) na kółkach,zero pomocy dla klienta za to za wszelką cenę zysk dla samego siebie.Zwroty produktów to jakaś porażka i jedno wielkie nieporozumienie,arogancja i (usunięte przez administratora) na wyższym poziomie niz chec rozwiązania polubownie problemu,który nastapil.

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Widziałam, że w Bydgoszczy szukają pracownika do Zielonych Arkad. Jak tam.atmosfera? Jest tu ktoś, kto tam pracuje?

...
Były pracownik

Nie polecam pracy w salonie we Włocławku. Kierownik salonu traktuje nowe osoby tragicznie. Żaden szanujący się człowiek tam nie będzie pracował. Problem ze zrobienie przerwy w ciągu 10 godzin pracy . Wymyślanie zadań na siłę, układanie tych samych rzeczy dziesiątki razy . Zero nauki i tłumaczenia, wymagane jest żeby wszystko umieć i wiedzieć. Grafik niby elastyczny, nikt nawet nie pyta czy potrzebujesz jakiś dzień wolny . Jeśli ktoś zastanawia się nad pracą w tym salonie radzę poszukac czegoś lepszego .

Andrzej
Inne
@...

Ej to rzeczywiście nie wygląda za dobrze. Przecież przerwa każdemu się należy. To tylko u Ciebie był z tym problem, czy inni pracownicy też nie chodzili na taki czas przerwy jaki się należy? A godziny pracy i dni to jakie skoro ten grafik taki elastyczny?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Typowo korpo rozmowa (sztuczna atmosfera) Rozmowa z Manager sprzedaży gruby typ "a ą ę" I przyszła kierowniczka sklepu. Na początku opowiedzieli o sobie potem ja musiałam zrobić mini marketing jak to manager okreslił. Następnie zadania w stylu jak wygląda idealna sprzedaż co wniosła by pani do naszego zespołu dlaczego to właśnie panią powinniśmy wybrać jakby pani się zintegrowala jako nowa osoba z naszym zespolem... Ogólnie warto przemyśleć każde zdanie co się mówi bo czepiają się każdego słówka.Pytan było więcej ale już nie pamiętam. Rozmowa jak na niezbyt ambitne stanowisko "Doradca Klienta" Wyglądala conajmniej jakbym ubiegała się o Stanowisko Kierasa.... Uwaga w ogłoszeniu umowa o pracę od 1 dnia pracy a to nie prawda 3 msc próbne naa śmieciówce a potem umowa o pracę za najniższa.. Dostałam pracę ale nie przyjęłam oferty ze względu na słabe wynagrodzenie

Pytania

Typowe pytania

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Ada
Pracownik

Nie polecam firmy.

Barbara
Inne
@Ada

masz jakis inny ,nowy powod czy jak wiekszosc podasz to co podaja koledzy nizej w swoich postach ? Cis o zarobkach o atmosferze powiesz od siebie ?

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Chciałabym się zapytać czy góra wie kogo zatrudnia jako kierownika w Jeleniej Górze, skoro rotacja pracowników nowo zatrudnionych jest co trzy miesiące i zawsze następuje zwolnienie po odkryciu przez pracowników, tego iż plan sprzedaży jest indywidualny a nie, że sprzedaje się tylko nabijając na kierownika? i wiele innych ciekawostek...

Ktosiek
Były pracownik

Jako były pracownik tej firmy mogę jedynie powiedzieć, że tutaj jest tylko (usunięte przez administratora)i wybielanie swoich pupilków. Wieczne zażalenia, zamiatanie pod dywan, wyzywanie, przerywanie, poniżanie. Kierownicy nie są przeszkoleni, nie wiedzą jak kierować ludźmi. Nie można się odezwać bo za chwile jest obrócone przeciwko Tobie. Proponuje żeby prezesi bliżej przyjrzeli się pracy kierowników, bo nie robią nic żeby było lepiej. Nabijanie sztucznie sztuk na paragon i rozdawanie rzeczy za złotówkę nic nie zmieni a firma traci. Wiecznie błędne stany magazynowe. Czy to kwestia kradzieży czy braku pilnowania? Plus cały czas gnębienie i wyzywanie ze strony regionalnego. Większość pracowników idzie na zwolnienie lekarskie bo nie daje rady pracować w tak toksycznej firmie. Szczerze? Nie polecam!!! Omijać szerokim łukiem

Pozytyw
Pracownik
 Rekomendacja
@Ktosiek

Nie wiem czy ktoś aż tak lubi sensacje, czy naprawdę aż tak źle dzieje się w niektórych salonach. Od czterech lat pracuję w jednym z nich i nie zamieniłabym tej pracy na inną. To ludzie tworzą atmosferę w pracy. Jeśli każdy robi to co powinien, nie ma powodu do krytyki przez przełożonych. Zgrana ekipa to podstawa. Szczerość, komunikatywność i wzajemne wspieranie się to jest sukces. To każdy salon musi sobie wypracować, a nie szukać winy we wszystkim innym. Nie należy krytykować całej firmy, bo naprawdę są salony w których dobrze się pracuje i regionalni służą pomocą w razie potrzeby, a nie krytykują.

Basia
Pracownik
@Ktosiek

Jestem za wprowadzeniem odpowiedzialności materialnej, wtedy wszyscy by pilnowali a nie wysyłali rozbieżności do centrali. Zamawiasz dla klienta kurtkę po 4 dniach okazuje się, salon nie wyśle bo jej nie ma, albo nie chce wysłać!

Katarzyna
Inne
@Basia

Ale jak ta odpowiedzialność miałaby wyglądać? Kto miałby ją ponosić? Bo chyba nie sprzedawca, który kurtki nie da rady zamówić

Obiektywnie
Pracownik
@Pozytyw

Właśnie zgodzę się z Tobą u mnie w salonie pracuje 5 osób i każdy sobie ceni pracę w tej firmie. Nie wiem jak jest w innych salonach ale jesli czlowiek od siebie nie wymaga nie jest dobrym handlowcem to niech zmieni profesje. Pracując tyle lat w tej firmie przewinęło się sporo doradców ale jak ktoś się nie nadaje to potem właśnie są tu tego typu złe opinie.... Myślę że każdy powinien się sam przekonać a nie sugerować się tymi opiniami.

Obiektywnie
Pracownik
 Pytanie
@Basia

Ale jest odpowiedzialność materialna w tej firmie... U Ciebie nigdy nie było rozbieżności? Inwentury wychodzą na 0? Wątpię. Wystarczy że ktoś pomyli metke albo pomyli karton od butów przy sprzedaży i już masz rozbieżność. Niech najlepszy pierwszy rzuci kamieniem ze mu sie to nigdy nie przytrafiło....jest tyle salonów tyle pracowników że się takie rzeczy mogą zdarzyć.

Basia
Pracownik
@Katarzyna

Salon który nie wyśle

Karo
Pracownik
@Obiektywnie

Jakby inwentaryzacje były częściej, a nie raz w roku to nie byłoby problemu z wysyłką na inny salon lub e-sklepu.

Emilia
Inne
@Karo

Skoro tak to w zasadzie nie sugerowaliście im jeszcze tego? Jak tu generalnie z tym jest, normalnie by wysłuchali? I tak w sumie to czemu ich częściej po prostu nie ma?

BOGDA
Inne

Nie polecam tego sklepu. Przedłużają realizację zamówienia i nie odbierają ani telefonu ani emeil. To firma nie na dzisiejsze czasy .NIE POLECAM chyba, że chcesz utopić kas bez towaru

Aga
Kandydat
 Pytanie

Proszę o opinię jak pracuje się w galerii Posnania? Mam propozycję pracy ale po przeczytaniu opinii zaczęłam się wahać

Aleksandra
Pracownik
 Pytanie

Również jestem, za utworzeniem przez Panią Dyrektor anonimowej ankiety na temat pracy wszystkich Kierowników Regionalnych. Wiem że nie jestem sama, jest Nas dużo więcej w firmie . A jak myślisz czy twój Kierownik Regionalny jest mobberem? Zdarzyło Ci się kiedyś żeby twój Kierownik Regionalny rozsiewał plotki, nękał w pracy, ograniczał możliwości wypowiadania się, nagminnie przerywał i niedopuszczał do głosu, nieuzasadnienie krytykował, groził, szarpał, wyśmiewał, wydawał absurdalne polecenia, szykanował, obserwował na kamerze, poniżał w obecności innych? No właśnie, i wszystko jasne! Skończmy z tym!

Pracownik
Pracownik
@Aleksandra

Kierownicy regionalni rujnują ta firmę, leniwi i zakłamani, tylko potrafią sie wysługiwać pracownikami, żeby spełnić oczekiwania prezesa a zasługi przypisywać sobie, w każdym mieście wiadomo, gdzie pracy NIE SZUKAĆ

PRACOWNIKXYZ
Pracownik
@Pracownik

Układziki - chyba to łączy szefa z jednym kierownikiem regionalnym . Tyle l4 dawno firma nie widziała . A Pan Prezes Z chyba nie widzi prawdziwej przyczyny . Polecam odwiedzić swoje sklepy … ale rozumiem jest wygoda są kamery a wiec lepiej pracowników poobserwować lub zadzwonić z wyrzutami :)

Asia
Pracownik
@Aleksandra

Tak

Ktoś
Kandydat

Kiedy na rozmowie kwalifikacyjnej z Panem X można usłyszeć odpowiedz na pytanie o strój pracowniczy - cytuję „seksowne spodnie, kobiece dekolty” to znak, żeby nie wiązać się z tą firmą. Porażka , polityka firmy nastawiona na panie ekspedientki które będą ćwierkać, machać tyłkiem i pokazywać „trochę ciała” żeby klient kupił garnitur. Ogromnie współczuje wszystkim pracującym za te marne grosze Paniom, szczególnie w takich warunkach . Z resztą wszystkie opinie świadczą o tym, ze nie jest to wymysł jednego zwolnionego pracownika. Żałuje tylko, ze nie przeczytałam ich przed rozmowa bo tylko straciłam na to czas, jakże cenny w życiu każdego z nas. Szanujmy się drogie Panie, nie jest to warte takiego poniżania, żaden pieniądz i żaden prestiż z tego miejsca wam się nie dostanie.

Były pracownik sunset
Były pracownik
 Pytanie

Zakończyłam pracę w salonie Sunset Suits, ta sama klika tylko pod inną nazwą. Przez ponad 5 miesięcy od otwarcia sklepu nie było kierownika, przyjeżdżały osoby z innych salonów aby nam "pomóc", w rezultacie osoby te tylko poróżnialy współpracowników salonu. Po znalezieniu kierownika, kolejnej Pani A (Pan T ma chyba słabość do tego imienia) zaczęło się piekło. Ciągłe pretensje że się nie staramy, dogadywania "jaki firma ma z Ciebie zysk?", "najgorzej mi się z Tobą pracuje", "nic bym od Ciebie nie kupiła", robienie pod górkę w grafiku, zmienianie go po 15 razy w trakcie miesiąca często bez Twojej zgody. W pracy atmosfera była nerwowa, wieczny stres i walka o utrzymanie pracy, bo przecież rachunki coraz wyższe to będzie cięcie kosztów, "Pan Z będzie teraz cały czas patrzył na kamerach czy stoicie w strefie A, więc się pilnujcie i nie odstraszajcie klientów". Jeśli szukacie pewnej pracy, po której do domu idziecie z czystymi myślami to odradzam GC i ST. Tabelki to dno i ciągła zmienna, trzeba znać swoją wartość i stawiać ją ponad te śmieszne tabelki.

Aga
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik sunset

Hej, właśnie zastanawiam się nad aplikacją do tej firmy. Możesz napisać coś więcej? W jakim mieście pracowałaś? Co to znaczy strefa A, czy kamery są wszędzie, czy można sobie usiąść oczywiście kiedy nie ma klientów. Praca na wskaźnikach nie jest mi obca. Jednak nie chciałabym pracować w miejscu, w którym wprowadza się sztucznie nerwową i toksyczną atmosferę. Czy pieniądze są na czas, czy można realnie wypracować jakąś sensowną premię?

obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Aga

A w jakim mieście chcesz sie przyjąc? Wszystko ci opowiem

Były pracownik sunset
Były pracownik
@Aga

Hej, Pieniądze są na czas (zawsze 10) czasami zdarzają się błędy i wypłaty są pomniejszone ale wszytko da się sprostować Pani księgowa jest akurat bardzo miła i ogarnięta. (usunięte przez administratora) Fajnie można zarobić w sezonie ślubnym później juz lipa i właśnie wtedy zaczyna się nerwówka... (usunięte przez administratora) Kamer jest 6 na cały butikowy mały sklep, nie ma opcji jeśli chodzi o siedzenie czasami stoisz 12h w pracy... Strefa A jest to miejsce wydzielone w sklepie (przy wejściu) w którym ktoś musi stać cały czas i robić sztuczny efekt krzątania się.. (usunięte przez administratora) Ja wracając z pracy cały czas byłam myślami w niej, nie mogłam spać bo bałam się zwolnienia i tak jest za każdym razem gdy nie wyrobisz targetu czy jesteś gdzieś niżej w tabelce

1
Meri
Kandydat
 Pytanie
@obecny pracownik

A jak jest w salonie w Kielcach? Myślę aplikować ale jakość komentarzy nie zachęca

2
Hehhe
Były pracownik
 Rekomendacja
@Aga

Strefa a jest przy wejściu, kamery z każdej strony a usiąść możesz tylko na zapleczu jak jestes na przerwie

G
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik sunset

W końcu Firma powinna, wystosować ANONIMOWĄ ankietę dla pracowników, aby mogli rzetelnie ocenić pracę regionalnych. Jak wiadomo ich praca zaczyna się na wymaganiach a kończy na ich braku umiejętności zarządzania personelem, oraz brakiem jakichkolwiek umiejętności sprzedaży, czego mamy się od nich uczyć? Zadowoleni ze swojej pracy, szefostwa sprzedawcy to zysk dla firmy, ciągła wymiana personelu zwiastuje ciężki okres świąteczny, niech regionalni nadal popijają kawkę na rekrutacjach, zamiast wziac sie do aktywnej pracy z personelem, który już jest :)

Kilkuletni pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jako były pracownik tej firmy po kilku miesiącach od odejścia postanowiłam wypowiedzieć się na temat tej pracy. Na początku euforia - zarabia się więcej niż większość sklepów w galerii : "profesjonalne" materiały szkoleniowe, które później okazują się kpiną, otoczka profesjonalnej firmy o wysokim poziomie obsługi klienta. Nagle zderzenie z rzeczywistością... Szefowie bawiący się w wielkiego brata i gapiący się w ekrany, żeby podglądać czy kazdy klient został obsłużony, strasznie tym monitoringiem pracowników "rob cokolwiek, byleby było widać, że coś robisz", cyferki, cyferki, cyferki - wszystko w tabelce musi się zgadzać - to nic, że miesiąc temu miałeś najlepsze utargi (nie było żadnej pochwały" ważne, że teraz kiedy na dywanik bierze Cię regio masz spadki... Nagabywanie do noszenia wyzywających ubrań to żenada/ patrząc na zdjęcia niektórych pracownic w salonach, można dostać zawrót głowy. Z czym ta firma jest profesjonalna? Pochodzili na kilka motywujących szkoleń i urośli w siłę, że wprowadzą to w życie. Niestety rzeczywistość jest skrajnie inna - lafiryndy na salonach, romanse na bokach wśród przełożonych, mobbing i napięta atmosfera jest tu na porządku dziennym. Wmawianie pracownikom, że nigdzie lepiej nie zarobią - no faktycznie nigdzie hehe - pierwsza nowa praca i podstawa wyższa niż tam z premiami w sezonie. Zejdźcie w koncu na ziemie, a szefostwo niech zacznie doceniac dobrych pracownikow, ktorzy jeszcze tam istnieja i utrzymuja titanic przed zalaniem

imaskingu
Inne
 Pytanie
@Kilkuletni pracownik

O jakiej galerii jest mowa?

Były pracownik
Pracownik

Ludzie, otwierajcie szampana Agnieszka Ch została zwolniona ????

Marek
Inne
@Były pracownik

I z czego się cieszysz? Tak jej nie lubiłeś? Niby czemu?

He
Były pracownik
@Marek

Bo to był (usunięte przez administratora)w najczystszej formie. Należało ją nagrać i zgłosić jej poczynania do inspekcji pracy. Mam nadzieję, że ktoś to zrobił.

Julia
Inne
@He

Jak już została zwolniona to co to za różnica? Daj kobiecie spokój :P Mam nadzieję że reszta osób jest tam okej?

Mi
Pracownik
@Julia

A taka różnica, że wielu wartościowych pracowników przez jej ciągłe intrygi odeszło lub zostało zwolnionych.

Marek
Inne
@Mi

A ktoś wie czemu wyleciała? Co się stało?

Małgorzata
Inne
@He

A co takiego konkretnie robiła, że uważasz, ze warto to zgłosić?

nikt wazny
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

to ta (usunięte przez administratora)z blue city ?

Mariusz
Inne
@nikt wazny

O co z nią chodzi? Jaki miała wpływ na pracowników? Swoją drogą ciekawe za co ją zwolnili. Może sama podjęła taką decyzję?

Były pracownik
Były pracownik

Gdyby regionalni w tej firmie zajmowali się swoją pracą, zamiast wikłać się w czasie pracy w coraz to nowsze romanse, to na pewno nie jedna rodzina by ocalała a i praca również byłaby dużo przyjemniejsza.

Barbara
Inne
@Były pracownik

I piszesz to publicznie dopiero po tym jak się zwolniłeś? Nie lepiej było zwrócić im uwagę?

Były Pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Zgadzam się, w Którym mieście pracowałeś?

Małgorzata
Inne
@Były Pracownik

A ty w którym tak z ciekawości?

Klient 7843
Inne
@Małgorzata

Nie polecam tego Sklepu w Faktury.

Klient
Inne
@Klient 7843

Ja też nie polecam, fatalna obsługa, i jeszcze te głupie miny Pan, które tam pracują..

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka kariery w Giacomo Conti? Czy trudno jest zdobyć awans?

to zależy
Pracownik
@Pytanie

W Płocku wystarczy strzelać z ucha

Ania
Pracownik
@Pytanie

Wystarczy usiąść na małego szefowi bądź menagerowi...

1
Pracownik
Pracownik
@Ania

po co wypisywać takie kłamstwa

Ouii
Pracownik
@Pracownik

Co do regionalnego to akurat prawda

xxcv
Pracownik
 Pytanie
@Ouii

jakie województwo?

M
Były pracownik
 Pytanie
@Ouii

Siadałaś i wiesz? ????

Sklep
Inne
 Pytanie

Witam, Czy ktos z obecnie pracujących moze napisac jaka stawka widnieje na umowie? . - konkretnie Jak wyglada system premiowy? Pozdrawiam

Kasia
Pracownik
@Sklep

Najniższa średnia krajowa 2% od utargu płacone pod stołem, szef przez to nie odprowadza podatków do Urzędu Skarbowego. 30zl wełniany garnitur Targety miesięczne ustalane z miesiąca na miesiąc, a od czasu do czasu targety dniowe

Living
Pracownik
@Kasia

Muszę cię zmartwić nie jest to najniższa krajowa, wszystko jest na konto. Wiesz jak się starasz to za jeden paragon możesz mieć dodatkowo 150zl. W każdej firmie targety ustalane są z lekkim wyprzedzeniem. A ty jesteś tak (usunięte przez administratora) że naprawdę szkoda mi ciebie. Jak jesteś taka cwana to podaj do siebie numer telefonu, chętnie z tobą porozmawiam.

1
Pracownik
Pracownik
@Living

Zgadza się. Wszystko na konto. Podstawa plus premie. Jak się postarasz możesz zgarnąć ładna sumkę ????

Julia
Inne
@Pracownik

Aż mnie ciekawi ile tej premii miesięcznie można wyciągnąć, skoro piszecie że ładne sumki?

Barbara
Inne
@Kasia

da sie te targety miesieczne wyrobic spokojnie czy sa z tym problemy ?

Klientka
Inne

Ok dwóch tygodni temu byłam z narzeczonym rozejrzec się za garniturem,udaliśmy się do factory annopol. Po przekroczeniu wejścia salonu giacomo ,,wisiała,,nam na plecach P.Agnieszka-ludzie nie widziałam bardziej natrętnego człowieka,po 5 krotnym słowie DZIEKUJE ROZGLADAMY SIĘ,DALEJ SIEDZIALA NAM NA PLECACH!!!!Po 40 min poddała się ale zauważyłam ze robi dziwne miny jakby w naszym kierunku,natychmiast opuściliśmy lokal.Poczulismy sie tak jakbyśmy nie mieli czego tam szukać bo tu się nie oglada.Finalnie kupiliśmy garnitur w Lancerto,nigdy więcej giacomo

?
Pracownik
@Klientka

Pewnie znowu miała ochotę na cudzego faceta ????

Olga
Pracownik
 Pytanie
@0

Jak to cudzych?rozwiń prosze

Lena
Pracownik
@0

Rozwiń:)

Zakup koszuli
Pracownik
@Klientka

Muszę się zgodzić, te jej miny to doprowadzają do szału..nie zdążyliśmy wejsc do salonu już biegła do nas ja rozumiem wszystko ale.... no i to podpięcie włosów jak Stara baba

Barbara
Inne
@Zakup koszuli

czemu oceniasz uczesanie innych? może taki jest wymóg w miejscu pracy? sugerujesz że obsługa była nadgorliwa?

anonim
Pracownik
@Klientka

Wełna, wełna, wełna!!!!! Ta wełna jest piękna 30zl,30zl, 30zl płatne pod stołem Po trupach do celu na sam szczyt

Ks
Były pracownik
 Pytanie

Moja przygoda z GC skończyła się jakiś czas temu i na dobre mi to wyszło. Emocje opadły więc pozwolę sobie napisać co myślę o pracy w tej firmie. Na początku obiecują dużo, fajne zarobki, szkolenia, elastyczny grafik pracy, super szefostwo.. Niestety czas weryfikuję.. I niestety nie będziemy miłe zaskoczeni. Prezes jak i kierownik regionalny wywierają ogromną presję głównie na kierowników salonów jak i na pracowników. Pracuję się tam w ciągłym stresie, strach przed telefonami z góry (dlaczego tak mało sprzedane, dlaczego tylko jedna koszula na paragonie,dlaczego pan który był w sklepie o 11:30 nie kupił tego garnituru). Natomiast tragedii nie było do czasu gdy na salonie pojawiła się Pani Agnieszka... Pani w cudzysłowiu powinnam napisać. Nie wiem szczerze mówiąc kto zatrudnił ją w tej firmie i dlaczego. Dziewczyna nie ma zielonego pojęcia o sprzedaży. Kazała nam stać i się głupio uśmiechać do klientów, pokazywać więcej ciała, odsłaniać dekolt dla mężczyzn nosić krótsze sukienki. Jej zdaniem miało to podwyższyć dzienny utarg.. Rozumiecie to? Bo ja do tej pory nie. Mężczyźni zazwyczaj przychodzili ze swoimi kobietami. Uważasz Agnieszko, że takie zachowanie jest smaczne? Jesteś delikatnie mówiąc żałosna. Jej praca miała polegać na wsparciu sprzedaży na salonie, a jedyne co ta kobieta robiła to chodziła po sklepach w galerii, omawiała każdego pracownika. Pięknie kopała dołki pod osobami, które najzwyczajniej się jej nie podobały. Wymyślała setki bzdur aby tylko doprowadzić do zwolnienia takiej osoby. A nie daj Boże jak trafiała się na salonie dziewczyna ładniejsza od niej to od razu była do odstrzału. Ta Pani nie robi nic dobrego dla firmy, jedynie ośmiesza jej wizerunek poprzez noszenie skąpych ubrań, przystawianie się do klientów, ( czasem nawet będących z kobietami w sklepie), sypanie niestosownych "żarcików". Chyba nie na tym polega praca na takim stanowisku? Może się mylę. :) Ps. Jeżeli dalej się tak uśmiechasz do klientów, to chociaż pomaluj równo usta tą czerwoną pomadką i na litość Boską skończ malować sobie też nią zęby. Podsumowując była to najgorsza praca w jakiej miałam NIEPRZYJEMNOŚĆ pracować. Brak szacunku do pracowników, zarobki średnie, no i Pani A która jeszcze bardziej obniża ocenę tej firmie. Nie polecam pracy tam, jednakże żeby nie było wszystko na nie znajdziemy tam kilka dobrych modeli garniturów i koszul.

2
Była pracownik
Były pracownik
@Ks

Niestety, wiele słów które tu padły to prawda. Regionalny wybierał osoby reprezentatywne, natomiast Pani Agnieszka, czując zagrożenie, starała się takie osoby od razu eliminować. Nie trudno się domyślić, że generowało to ciągłe zmiany personelu. Fakt jest taki, że Pani Agnieszka jeśli chodzi o handel, stosuje metody, które były chwytliwe lata temu i już od dawna, żadna szanująca się firma takich metod nie uskutecznia. Chyba, że w mniejszych miastach. Zachowanie bywało mocno żenujące i przynosiło dosłownie wstyd osobom na poziomie pracującym w salonie w którym gościła wyżej wymieniona Pani. Nie wspomnę juzo byciu "wizytówką" firmy w brudnych butach, tłustych włosach, obdartych paznokciach czy z nieświeżym oddechem. Niestety patrząc na to wszystko trzeba było robić dobrą minę do złej gry i tolerować niestosowne zachowania, ze względu na hierarchię stanowisk. Mam nadzieję, że zarząd kiedyś przejrzy na oczy. Chociaż, jeśli pozwala na to do dzisiejszego dnia to prawdopodobnie pochodzi z tego samego "modelu". Dla mnie jest to niesamowity wręcz brak klasy.

2
pytanko

Powiedźcie mi jaką podstawę ma doradca w Warszawie i ile wyciągnie z premią?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr
Pracownik
@pytanko

Dwaaaa tysiące a reszta pod stołem, wały robią niezłe

Barbara
Inne
@Piotr

Ile? Taka wielka szanowana firma i tylko dwa tysiące? Żenada, jestem w szoku. A pod tym stołem to ile się dostaje?

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie
@Piotr

A premię da się wyrobić? Plany realne?

Barbara
Inne
@Kandydatka

Ty serio chcesz się zatrudniać?

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie
@Barbara

Nie warto aplikować? A jak w lockdawnie? Zwalniają ludzi?

Zostaw merytoryczną opinię o Giacomo Conti - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Giacomo Conti?

    Zobacz opinie na temat firmy Giacomo Conti tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 47.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Giacomo Conti?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 2 to opinie pozytywne, 27 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Giacomo Conti?

    Kandydaci do pracy w Giacomo Conti napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Giacomo Conti
Przejdź do nowych opinii