opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

MZA

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.8/5

Na podstawie 3950 ocen
Opinie(15433)
Dodaj opinię
Aktualności(9)
Wywiady(3)

Opinie(15433)

Dodaj opinię
Aktualności(9)
Wywiady(3)
Logo
  • O nas
  • .
  • Eko MZA
  • .
  • Galeria
  • .
  • Praca
  • .
  • Social media
  • .
  • Kontakt

O nas

Eko MZA

Galeria

Praca

Social media

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Płock
  • Siedlce
  • Radom
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Skierniewice
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o MZA

Opinie

Opinie o MZA Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 98
    • 99
    • 100
    • …
    • 108

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o MZA!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Młody R4 4xxx

    22.02.2018 13:57

    Inne

    Jeśli teraz nic nie wywalczymy za jednym razem i OC i podwyżek i przerw na odpoczynek i miejsc na odpoczynek czasu pracy i szanowania nas to już nigdy nic nie wywalczymy. Był na to czas 8 lat temu by brać podwyżki po 200zł. Ten czas minął. Nie zgadzam się zarabiać mniej niż w Tw. Zarobki powinny byc takie same i kierowców autobusów i tramwajarzy. Koniec kropka. Wykonujemy taką samą pracę. Skoro w Tw jest 6000 brutto to i ja chcę tyle a nie jakieś 500 zł podwyżki. Tak jak powiedziałem te 500 powinno być 10 lat temu teraz to trzeba podnieść nam do tego co mają Tw.
    ReviewUserIcon
    Busotrams

    08.03.2018 23:12

    Inne

    Od kiedy w tw jest 6000? 3900 bez stazowego + premia. Pracowalem w tw, pracuje w mza. Roznica jest ok 300pln jak masz premie ktorej ludzie nie biora przez siepaczy z nadzoru tw.
    ReviewUserIcon
    Młody R4 4xxxx

    09.03.2018 10:01

    Inne

    Pismo wspólnej reprezentacji związków zawodowych do sprawdzenia na stronie jednego z związków. Dowolnego. Nowo przypominam nowo przyję do pracy w Tw dostaje 4000 podstawy plus dwie premie jedna podstawowa w kwocie 1000 zł druga za brak opóźnień 500 zł co daje łącznie 5.500 ☺ i to jest Tramwajarz nowo przyjęty do pracy. Czyli różnica nie 300 zł tylko 1300 1500zł . Do tego ponoć słyszałem że w Tw mają podnieść dla nowo przyjętych z 4000 podstawy na 4300 czyli będzie jeszcze więcej. Też popieram się pismem związkowców i ponad 80% Tw bierze obydwie premie w całości. Czy to jest feir? Nie . Wiec jeśli mamy o coś walczyć to walczy o zrównanie nas z Tw i nie będą co niektórzy musieli przychodzić z wolnego bo zarobią więcej za te same godziny gdy będziemy trzymać się razem i nie poddawać. Oczywiście nawet jak nam dadzą to co w Tw to i tak się znajdą chętni by przyjść z wolnego bo niektórym to jest ciągle mało ale to już ich sprawa jeśli wolą pójść do pracy dla kasy kosztem rodziny znajomych i przyjemności.
    ReviewUserIcon
    ROBOCOP

    08.03.2018 11:16

    Inne

    Dobrze wiemy ze to cale zamieszanie ze sporem zbiorowym to polityka. Atmosfera wsrod kierowcow jest coraz gorsza bo wszyscy juz widza ze dla zarzadu licza sie tylko wozokilometry i rotacja wsrod kierowcow. Ta rotacja wsrod kierowcow jest bardzo wazna bo nowi sa najbardziej ekonomiczni dla firmy. Spor od zeszlego roku mogl dac jakas nadzieje na zmiany i niektorzy sie na to zlapali i czekaja np. do sesji rady miasta a pozniej na nastepne analizy itd.Umowa wykonawcza zostala podpisana, nie ma co sie ludzic pieniedzy na podwyzki nie bedzie, bo 100 zl brutto nie nazywacie chyba podwyzka.
    ReviewUserIcon
    anonymous

    07.03.2018 11:23

    Inne

    Wypłata w piątek.Podwyżek brak. Niech mi ktoś powie, jak q... nie przychodzić z wolnego jak brak kasy. Może mi jeden z drugim powie skąd wziąć kasę , może pójść do konkurencji na zasilanie? skoro tu twardzieli co mówią by nie chodzić, nie brakuje. A to już trzeci miesiąc, przypomnę mamy marzec a rozmowy tkwią w martwym punkcie. Czy nikt tego nie widzi? siła spokoju? a miało być tak pięknie a jest ? (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Młody R4 4xxxx

    08.03.2018 00:48

    Inne

    Czy ludzie powiariowali w tych czasach że nie mogą żyć i nie starcza im ma życie bo nie przychodzą z wolnego ? Czy wy nie macie życia swojego ?chyba większość kierowców mza to pracocholicy bo czy tu na na go work czy będąc w pracy na zajezdni czy na krańcu od większości kierowców słyszę ile to oni nie stracili bo nie było podwyżki od 3 miesięcy czy nie przychodzą z wolnego 3 miesiące. Ale mi to poświęcenie. Niby tak wszyscy kierowcy narzekają na swoją pracę ale chyba muszą ją bardzo lubić bo bez przyjścia z wolnego chyba jakoś nie mogą żyć. Ja nie przychodzę z wolnego bo mam swoje życie i po pracy chcę się spotkać z rodziną pójść z żoną na spacer czy kolacje pobawić się z dziećmi czy spotkać się ze znajomymi czy po prostu gdzieś wyjść na miasto lub odpocząć w domu. Kierowcy szanujcie swoje zdrowie a przychodząc z wolnego odbywa się to kosztem waszego zdrowia i odpoczynku a te pieniądze nie są tego warte. Kasa nie jest najważniejsza i lepsze małe i skromne mieszkanie niż wielkie ale za to brak kontaktu z rodziną i znajomymi i brak czasu na rozrywki i odpoczynek bo musicie gonić za kasą.
    ReviewUserIcon
    Lotnik

    08.03.2018 09:39

    Inne

    Młody R4 nie mówi ze nie chce podwyżek, tylko chce mieć więcej czasu dla siebie i swojej rodziny i ja go w 100% popieram. Za miske ryżu to Ty Supertruper będziesz robić niedługo, bo przez takich jak Ty to napewno nic sie nie zmieni. Ja w Mza juz 11 rok pracuję i nawet jednego dnia z wolnego nie byłem. Ba, nawet nigdy się nie zgadzalem na zmianę rezerwy 4 godzinnej na robote 10 godzinną. Chodze na zwolnienia jak czuje sie zmęczony i oczywiscie ponosze tego konsekwencje finansowe, ale jakoś żyję i to nie najgorzej. Nie jestem na garnuszku mamusi, bo mam juz 40 lat. Zona pracuje, a i ja kiedys umiałem ruszyc głową i zabezpieczyc sobie jako tako przyszlosc. Dla mnie podwyzki to rzecz konieczna bo w tej chwili "prestiz" kierowcy zrownuje sie z zamiataniem ulic, a chyba nasza roba jest bardziej odpowiedzialna. Ale przedewszystkim chcialbym ograniczenia czasu pracy do max 8 godzin dziennie. Od pewnego czasu przyjalem strategie, że wszystko olewam, bo nie bede sie napinal za marne grosze, a wymagania niedlugo beda mieli jak w lotnictwie dla pilotow, a znam troche ta branze. A poza tym coraz powazniej rozwazam zmiane pracy jesli dalej tak ma byc. Chyba ze sami mnie zwolnią to jeszcze im podziekuje. W koncu oni przyje li teraz strategie duzej rotacji, bo jak to juz ktos tutaj napisał, swiezym pracownikiem latwiej sie rzadzi, a i o nic pretensji miec nie bedzie. Pozdrawiam wszystkie Kolezanki i Kolegow.
    ReviewUserIcon
    anonim

    07.03.2018 18:05

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    szymek108

    08.03.2018 07:26

    Inne

    Kolego oni pracują doborze ale nie dla nas kierowców. Podwyżki 100-200zł zablokowane, a kiedy będą te właściwe i czy wogole będą nie wiadomo,na razie wielkim zwycięzcom jest jak zwykle zarząd bo przez trzy miesiące to parę ładnych baniek zostało w kieszeni ps prezesa.
    ReviewUserIcon
    OLAĆ ICH-ZWIĄZKI

    07.03.2018 22:56

    Inne

    Olać Związki.... Niby o nas walczą a od listopada nie potrafią o nic zadbać- Karpiowe, podwyżki... Jedyne co umią to zbierać składki i biadolić, jacy to oni są biedni, że się starają... / PS Nie jestem ani związkowcem ani tym bardziej członkiem zarządu- jestem kierowcą, którego już w,k,u,r,z,a takie robienie z driverów popychadeł
    ReviewUserIcon
    Paweł

    03.03.2018 18:56

    Inne

    Kolejne idiotyczne polecenia kierownictwa dla kierowców bez zwiększenia czasu na przygotowanie wozu, nawet w okresie zimowym gdzie sprzęt w środku często jest zmarznięty. Dokładne "macanie" biletomatu w autobusie czy jest sprawny itd. Jak nie jest co często się zdarza i nie było problemu z tym wcześniej to teraz wóz nie wyjeżdża z zajezdni po oględzinach mistrza a kierowca leci po inny sprzęt i sprawdza w taki sam sposób mając cały czas ten sam czas na przygotowanie sprzętu!!! Dziś jak jeden stanął na zajezdni przy mistrzu to zanim już trzy wozy również z niesprawnymi biletomatami. Zaś jak wyjedziesz z usterką biletomatu to będziesz karany finansowo!!!. Kolega wyjechał ponad 20 minut po czasie!!! stres, presja i ciśnienie ponad 160 o 4 w nocy gwarantowane. Robią wszystko by bardziej wykańczać ludzi za takie same stawki. Omijać tę chorą robotę!!!
    ReviewUserIcon
    alibababa

    04.03.2018 08:43

    Inne

    Jak odpalisz biletomat to zacznie funkcjonować w tym samym czasie co kasowniki. Jak się spieszysz to jedziesz dopiero na mieście zgłaszaj do Centrali awarię, Przyjedzie na przystanek specjalista i ci naprawi. Czy ty się przejmujesz. No chyba że jesteś z Woronicza? ,,najlepszej zajezdni z największą rotacją kadry))))
    ReviewUserIcon
    Rafał

    04.03.2018 17:18

    Inne

    Z mojego doświadczenia biletomat odpala się po około 5 minutach a kasowniki w ułamek sekundy więc... to co piszesz kupy się nie trzyma. Zaś w nowych dokumentach dla kierowcy z soboty 3 marca jest wyraźnie napisane by nie wyjeżdżać z zakładu z usterką biletomatu jak to było możliwe do tej pory przez zgłaszanie usterki na mieście w cr, teraz jak wyjedziesz z usterką - będzie to karane. Podpisał (usunięte przez administratora). Kolejną głupotą jaką napisałeś to przyjazd specjalisty, człowieku naprawdę myślisz, że przyjedzie do Ciebie na mieście zewnętrzna firma bo taka obsługuje te urządzenia i Ci je naprawi jak pstryknięcie palcem?. Ty to chyba sobie grube zarty robisz.
    ReviewUserIcon
    anonymous

    04.03.2018 08:39

    Inne

    Że tak powiem.Zadam pytanie: Co jest z tymi podwyżkami? Czy znów będą na święte nigdy?
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.02.2018 18:43

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    ja

    01.03.2018 14:11

    Inne

    Jak podało ztm na swojej stronie powstanie ,,rada transportu miejskiego,, . Następny organ który będzie ograniczał i ujednolicał zarobki kierowców na poziomie minimum socjalnego. Mam nadzieję że pierwszą rzeczą którą się zajmie to bezprawny przewóz rowerów w przedziale pasażerskim bez odpowiednich zabezpieczeń/sprawa wyroku Sądu z Łodzi oraz ukaranie kierowcy gdyż wziął rowerzystę bez odpowiedniego zabezpieczenia-uchwyty na rower w autobusie/. Skoro są ładowarki niech postarają się o uchwyty na rowery. Bo ja na pewno nie zagłosuję ani na opcję POlityczną HGW, ani też inną pokrewną.
    ReviewUserIcon
    Aab

    28.02.2018 00:23

    Inne

    Czy MZA zaczęło reklamować się z dofinansowywaniem prawa jazdy? Coś mi ostatnio w autobusie migneło, a wysiadałem i nie mogłem dokładnie doczytać.
    ReviewUserIcon
    U W A G A ! ! ! W A Ż N E

    24.02.2018 09:52

    Inne

    Do wszystkich pracowników. (usunięte przez administratora) Od początku roku związki spotkały się z zarządem z 9 razy. Podczas spotkań NIC nie ustalono. Pracownicy jak narazie stracili 200-400zl.. Zarzad miał w plażach dać podwyżki od nowego roku. Dzięki opieszałości ZZ zarząd już zaoszczedził już ok 1,5miliona złotych!!!!!!!!! (wartość podwyżek przez 2miesiace) A żeby nie było :zarząd nie ma pieniędzy na większe podwyżki ale Znalazł środki na : _Ładowarki USB dla pasażerów (narazie tylko na ostrobramskiej ale docelowo wszystkie autobusy spółki mają je mieć) _uruchomienie z własnej inicjatywy Lini walentynkowe i zakup serduszek i innych materiałów promocyjnych...
    ReviewUserIcon
    Drajwer.info

    25.02.2018 00:57

    Inne

    „A żeby nie było :zarząd nie ma pieniędzy na większe podwyżki” – proszę tak więcej nie pisać. MIEJSKIE ZAKŁADY AUTOBUSOWE SP. Z O.O. w obecnej chwili realizuje projekt o wartości 417 501 729,00 zł na który dostała dofinansowanie z UE 180 000 000,00 zł, pozostała kwota 237 501 729,00 zł to wkład własny spółki. Realizacja projektu musi być zakończona w 2020 roku. To że w tej chwili chodzą pomysły przesunięcia terminu zakończenia projektu to już inny temat. Nie zrealizowanie projektu w wyznaczonym terminie spowoduje zwrot 180 000 000,00 zł do kasy UE Jest duże prawdopodobieństwo że MIEJSKIE ZAKŁADY AUTOBUSOWE SP. Z O.O. wpadły ponownie w tą samą pułapkę inwestycyjną w jakiej były w 2012 r. Jak by na to nie patrzeć nie jest to wina pracowników spółki że ponownie jest realizowana inwestycja na zasadzie jakoś to będzie.
    ReviewUserIcon
    Nick

    24.02.2018 18:24

    Inne

    Przestańcie pisać o tym żeby nie przychodzić z wolnego, tylko odmawiajcie przyjścia jak dzwonią. Wytrzymacie chyba miesiąc, dwa bez nadgodzin. A najgorsze jest to, że wszyscy nawet związki piszą i mówią o tym a wciąż trafiają się nadgorliwi i niebieskie karteczki w zębach do biura noszą. Strajk włoski też niby obowiązuje, ale jak patrze na tych rajdowców w autobusach, łamiących przepisy, żeby zmniejszyć opóźnienie z -15 na -11 to ręce opadają. Ogarnijcie się i szanujcie się, bo jak się ostatnio na Włościańskiej okazało, władze spółki nas nie szanują i pogonili jak intruzów.
    ReviewUserIcon
    Kat C

    24.02.2018 11:33

    Inne

    Dlaczego i z jakich powodow nalezy sie podwyzka kierowcy mza za jego prace. Co jest takiego specjalnego w wykonywaniu tego zawodu.Prosze o opinie merytoryczne a nie ze sprobuj to sam zobaczysz. Prosze o podzielenie sie doswiadczeniem zawodowym o trudnosciach i konsekwencjach tego zawodu.
    ReviewUserIcon
    Drajwer.info

    24.02.2018 11:50

    Inne

    Powód jest bardzo prosty żeby mieć podwyżkę …… nie spaść do najniższego poziomu wynagrodzenia jaki ustalony jest Ustawą. Co roku podnoszony jest najniższy poziom wynagrodzenia w tym roku został podniesiony o kolejne 100 zł, a pensja kierowcy nic nie wzrosła. Po drugie zawsze tak było że 38 % wypracowanych dochodów dla spółki było przeznaczone na wynagrodzenia, po „rewolucji” wynagrodzeń pracowników na wynagrodzenie spółka przeznacza 32%. Nasze pasje co roku tylko maleją !!!!! więcej podać powodów ?.
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.02.2018 09:52

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    destw

    23.02.2018 13:39

    Inne

    Te sprawozdanie to istna parodia :)))) .... kłamie jedna i druga strona :)))) Co roku spółka ma obowiązek składać sprawozdania roczne które są dostępne dla "zwykłego" Kowalskiego i nie trzeba nikogo o zgodę się pytać żeby z nimi się zapoznać ... wiec jasno mówię obie strony kłamią.
    ReviewUserIcon
    anonim

    22.02.2018 18:22

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Drzazga

    22.02.2018 19:16

    Inne

    Tak sobie jestem i czytam i również pomyślałem by coś napisać. Wiesz czemu nie chcą wpuścić ? Bo Mza się boi że zrobimy zamieszanie. Związki są potrzebne tylko same nic nie zrobią. Oczywiście związki zawodowe to jest temat oddzielny ponieważ powinien być jeden ale to nie mój problem ponieważ ja nie daję im gratis 30 czy 50 dyszek. A jeśli są głupi co im płacą to niech płacą. Ja się zapisze do związku gdy bedą się utrzymywać z naszych składek. Jeśli kierowcy sami nie zaczną protestować juz teraz to nic z tego nie będzie. Wiec zapomnijcie o podwyżkach. Co najwyżej 300 zł jałmużny. A ZTM czy TW zarobki średnie 6.5 tys. a w MZA 5000. Więc sami sobie odpowiedzcie czy to jest fair? Jakiś czas temu mza powiedziało że są firmy w których są gorsze zarobki. Są tylko jakie? Grodzisk czy Mobilis? W jednej z tych firm temp. w zimie ma być na poziomie 6 -8 stopni na wozie a w MZA było od 6 do 17 a teraz nagle się zrobiło 13 - 21 Czy widzi ktoś różnice? Czy mamy być porównywani do tych gorszych czy lepszych ? Zastanówcie się sami. Skończyły się czasy gdy nie było pracy i brało się każdą jaka się natrafiła. Teraz jest jej mnóstwo. Ciężko jest odejść z dnia na dzień. Ale jeśli zarobki nie będą porównywalne z Tw tak jak jeden z kierowców napisał to po prostu podziękuję tej firmie za współpracę. Idzie wiosna a na wiosnę jeszcze więcej miejsc pracy. Daję czas firmie do końca maja.
    ReviewUserIcon
    anonim

    22.02.2018 08:44

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    heheszek

    22.02.2018 10:43

    Inne

    przeczytaj to co napisane ze spotkania wczorajszego. nie wpuszcza Cię więc ewentualnie postoisz pod bramą. obawiam się że te spotkania to będą tak trwać i trwać aż wszystko w końcu ucichnie. zbyt dużo postulatów a najwazniejszy -podwyżki jest pomijany. powinno być 3 postulaty. 1 podwyżki i tu negocjować. 2 oc wyjazdowe dodać 5 minut, zjazdowe po 23 dodać 10 minut. 3 toalety. strzałem w kolano związków jest postulat elektronicznych wyświetlaczy. jaki sens wkładać to w stare Many czy jelcze. przecież to bezproblemowe nie jak nowamedia. praca po max 8 godzin też bym odpuścił. im więcej postulatów tym najwazniejszy się oddala
    ReviewUserIcon
    Młody R4 4xxxx

    22.02.2018 17:58

    Inne

    TO w takim razie mamy siedzieć cicho i zadowolić się 200 zł? (usunięte przez administratora). Ja jeżdżę starym manem 33 i nie przeszkadza mi dekoracja czy brygadówka papierowa. W tych wozach które już są to nie potrzeba się ładować w koszty tylko nowe które będą przychodziły juz w nich montować lepszy system informacji pasażerskiej wyświetlaczy i brygadówkę elektroniczną. Postolatow zwasze jest mieć dobrze więcej by mieć z czego ustąpić. Ale tak jak mówisz warto wybrać 3 czy 4 najważniejsze i się ich trzymać. OC , czas przestrzegania przerw i poszanowania nas jak i zarobki tylko nie 200 zł tylko takie same jak w Tw. Nawet gdy dostaniemy 500 zł to I tak to będzie mniej niż w Tw.
    ReviewUserIcon
    anonim

    20.02.2018 19:50

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    kierowcaciekawy

    21.02.2018 08:55

    Inne

    Mnie tam na centrali ruchu odpowiedzieli że zasady są jak w zeszłym roku.Rower lub wózek, nieważne że brak uchwytów do przewożenia rowerów, nieważne że autobus w/g przepisów /również zdaje się jakieś orzeczenie sądu/ nie jest pojazdem dostosowanym do przewozu rowerów, jak też nie ma na ten przewóz homologacji. Przed każdym wejściem rowerzysty będę dzwonił do centrali i tego rodzaju odpowiedź zapiszę w razie czego wskaże osobę która wydała polecenie przewozu--- CR/. A mówią i piszą że rower to pojazd,zatem?Czy autobus miejski może przewozić inne pojazdy?brudne,niebezpieczne posiadające roszczeniowych właścicieli którzy otwarcie mówią że im się taki przewóz należy jak psu micha? Co wy na to?
    ReviewUserIcon
    anonim

    20.02.2018 20:36

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    aaaaa

    20.02.2018 20:40

    Inne

    Od marca 2018 stawki płac w Lidlu wzrastają o 9,3 proc. w stosunku do poziomu wynagrodzeń z roku ubiegłego. Z początkiem marca pracownicy sklepów będą zarabiać od 2800 zł do 3550 zł brutto na początku zatrudnienia. Po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu – 2950 zł do 3750 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3150 zł do 4050 zł brutto. Komentować nie trzeba
    ReviewUserIcon
    anonim

    20.02.2018 11:26

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Smerf Maruda

    20.02.2018 16:51

    Inne

    Zadzwonić do dyspozytora? Z czego? Chyba z toi toja na krańcu. Na razie to mogę powiadomić centralę ruchu, o ile łaskawie zechce się odezwać, bo nie nie dostałem od firmy służbowego telefonu do łączności z dyspozytorem. Rozumiem też, że firma załatwiła, że kontrolerzy ZTM przestaną się ukrywać po krzakach i będą stać na przystankach w oznakowanych samochodach z włączonymi kogutami, żeby kierowca nie mógł ich przegapić. Dopóki tak nie będzie, to odpowiedź na takie pomysły mam jedną - wal się prezesie wraz z twoimi debilnymi sługusami.
    ReviewUserIcon
    ZAPYTAJCIE ZWIĄZKOWCÓW

    20.02.2018 10:35

    Inne

    Witam. Czy koleżanki i koledzy z MZA mogą zapytać swoich przedstawicieli (ZWIĄZKOWCÓW), co dalej owe ZZ zamierzają... Bo jak narazie już ponad 1,5 miesiąca (od pocz. stycznia) ZZ krzyczą, że strajk, że podyżki mają być i.... jedno wielkie (usunięte przez administratora) Ja mam stawkę 3700 i jak narazie przez opieszałość ZZ (tylko spotkania i pisemka publikowane na Fecebooku MZA TW) "straciłem" 400zł (podwyżka 200zł do pensji za styczeń i luty)... A ZZ się tylko spotykają, piją wodę i tupią nogami... A zarząd ma to w głębokim poważaniu...
    ReviewUserIcon
    Włościańska

    19.02.2018 11:32

    Inne

    Czy koledzy widzieli może nowy regulamin płac w TW. Młody na okresie próbnym ma 4000 brutto, po trzech miesiącach 4300 brutto plus premia. Jak widać miasto może podnosić pensje pantografom? a autobusiarze? cóż jesteśmy jak to potocznie się mówi 2 sortem do wypłaty. Miele się wiele jęzorkami a podwyżek ani widu ani słychu. Nie chce mi się już gadać, tylko usiąść i zapłakać .
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w MZA?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - MZA

    Włościańska 52 01-710 Warszawa

    https://www.mza.waw.pl

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconInstagramIconXIcon
    ReviewUserIcon
    on

    09.02.2018 16:04

    Inne

    Pytanie do koleżanek i kolegów z MZA. Czy dostaliście premię za sprzedaż biletów? Czy tylko wam potrącili za kredyt biletowy ? Sprawcie na pasku. Ja niemam naliczonej premi. Lecą w kulki!!!
    ReviewUserIcon
    Smerf Maruda

    14.02.2018 12:08

    Inne

    W tej firmie zawsze tak było. Jak zabrać, to od razu, jak dać to jak najpóźniej. Jeśli jednak zaczniesz przychodzić z wolnego, to walkower dla dyrekcji. Dla związków nie przychodzisz, czy dla siebie? Niech prezes przychodzi z wolnego, prawo jazdy ma i inteligencja mu odpocznie, bo za kierownicą nie jest potrzebna. Trzeba być wytrwałym, bo biorą nas na przetrzymanie. Podwyżki będą, ale raczej później niż prędzej i w wysokości mniejszej niż żądają związki. Ale dopiero wtedy, gdy przestanie znacząco wychodzić plan i zagrożone będą stołki prezesa i jego służących.
    ReviewUserIcon
    heheszek

    17.02.2018 09:59

    Inne

    jeśli oddałeś nominał 2×40 i 2×20 to nie. ale jeśli oddałeś mniej to za to powinieneś dostać premię. jasne nie dla wszystkich...
    ReviewUserIcon
    prezio

    15.02.2018 08:36

    Inne

    Dlaczego do tej pory nie ma podwyżek? Dlaczego system wynagradzania jest o kant stołu? Dlaczego preferuje system wynagradzania tych którzy jak w totolotku mają tylko szczęście? Czemu nie może być systemu takiego jak przed kilkoma laty, pensja plus wysługa? Eksperymenty służą rotacji zatem będziemy się rotować szukając nowej pracy a pomysłodawców trzeba by odesłać na kurs zarządzania procesowego , gdzieś za granicę. Nie do UA, nie do Afryki lecz do normalnego cywilizowanego kraju Europejskiego.
    ReviewUserIcon
    Darek

    14.02.2018 09:29

    Inne

    Brak motywacji do pracy. MZA potrafi tylko karać. Zarobki marne A cwaniaków w zarządzie pełno. Kolesiostwo i szykanowanie na pograniczu (usunięte przez administratora). Przez dwadzieścia lat mojej pracy raz się pomyliłem i zabrano mi premię, prawo do nagrody rocznej, podwyżka pensji otoczona na dwa lata ale za to dostałem NAGANĘ ! Tak się traktuje kierowców na Woronicza.
    ReviewUserIcon
    Banan

    12.02.2018 17:19

    Inne

    Witam wszystkich szoferów z Warszawy. Mam kilka pytań o obecną sytuację w firemce. 1.Dostaliście jakąś kasę na święta? jeżeli tak to jakie były warunki żeby tą kasę dostać? U nas we Wrocławiu powiem szczerze,że się postarali.Każdy dostał 650 netto,nawet ci co mieli kolizje i skargi.Tylko pisemna,oficjalna nagana niemożliwiała otrzymanie premii świątecznej. 2.Jak na dzień dzisiejszy wyglądają zarobki NETTO? .Ile ma młody na początek? ile po dwóch latach nienagannej pracy? Ile ma szofer z 25-30 letnim stażem? Ile na nockach a ile na dwurazówkach?(macie tam dwurazówki?-praca od 6-10,zjazd na zajeznie.Wyjazd z zajezdni jeszcze raz o 14 i koniec na przystanku o 18.) 3.Jak tam związki? szykują się jakieś protesty,awantury czy gównoburze? Jak wygląda sytuacja kadrowa? nadal nie ma komu jeździć? często molestują żeby wychodzić z wolnego? 4.Jak wygląda sytuacja u prywaciarzy? Jaka kasa za nominał i jaka forma zatrudniena? Ile w tej chwili daje grodzio,czy mobilis za nominał? 5.Jak tak u was wygląda sytaucja z kibicami legii? Jak są mecze ekstraklasy to robią bydło w autobusie? Skaczą,drą się? zdarza się,że niszczą autobus czy jest w miarę normalnie? Czy MZA podstawia jakieś dodatkowe autobusy pod stadion żeby rozwieść ludzi po meczu? (we Wrocławiu w latach kiedy śląśk był mistrzem uruchamiano dodatkowe darmowe autobusy i tramwaje,które jeździły w kierunku centrum) 6.Jak tam tabor? szykują się jakieś nowe zakupy? U nas w tech chwili przyszło 60 nowych merecedesów,za 2 lata mają przyjść całkowice elektryczne autobusy.
    ReviewUserIcon
    anonim

    10.02.2018 19:51

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    anonymous

    10.02.2018 22:31

    Inne

    Tylko widać na fejsie pierdnięcia. Ogólnie kierowca ma (usunięte przez administratora). Ani podwyżki ani wyrównania. Przypomnę wszystko zdrożało łącznie z chlebem. Szacują w TV inflację na poziomie 7%. Takich podwyżek wyrównujących inflację jak widać po bierności związków nie będzie. Wszystko się rozmyło by nadgonić inflację i podwyżki wszelkiej maści musielibyśmy dostać minimum 300PLN. To tylko pogoń za inflacją. Niestety dostaniemy prawdopodobnie podwyżkę /oby. do 4000brutto plus premia pod warunkiem że lotne patrole które rozpoczęły polowanie by dać nam po nosie Nas nie złapią. Kurtyna jak tu przestrzegać czasu pracy gdy brakuje środków na opłaty. Znów nas wyd ali i ZZ i góra.
    ReviewUserIcon
    Z INNEJ BECZKI

    10.02.2018 00:03

    Inne

    A ja mam pytanie do koleżanek/kolegów ze wszystkich zajezdni: Czy kierowca może nagrywać swoją pracę (kamerką samochodową w autobusie, w którym nie ma monitoringu)??? Nie dla wrzucania na You Tube czy gdzieś w internet ale dla własnego bezpieczeństwa (jakby ktoś zajechał drogę, kolizja )??? Czy coś za to grozi (jakieś konsekwencje)?
    ReviewUserIcon
    Smerf Maruda

    10.02.2018 10:52

    Inne

    Nie wiem co na to firma, ale w wielu wozach widziałem zamontowane złącza. Raczej nie są wyposażeniem fabrycznym. Myślę, że będą po cichu tolerowane dopóki się coś nie stanie np. jakiś pożar. Wtedy zlikwidują wszystkie. Zdarzyło mi się kiedyś jechać autobusem w którym kierowca pociągnął przewód do radia bezpośrednio od akumulatora. Ten przewód zrobił gdzieś zwarcie i zaczął się dymić, bo topiła się izolacja. Na szczęście zdążyłem go oderwać od akumulatora zanim powstał pożar. Przez szmatę, bo był tak gorący, że gołą ręką się nie dało. To tak jak z oklejaniem kabin, jest akcja to zrywamy folię, a potem znów kabiny oklejone. Przy okazji- koleżanki i koledzy, trochę umiaru przy oklejaniu. Rozumiem chęć prywatności, ale oklejanie ograniczające widoczność to przesada.
    ReviewUserIcon
    Tylko w kupie siła

    07.02.2018 22:10

    Inne

    Nie chcę się mieszać w politykę czyją sprawką jest brak podwyżek ale na pewno jeśli My nie będziemy razem wszyscy kierowcy trzymać się to nic nie wywalczymy. Tylko w jedności siła. Czytając komentarze kierowców tutaj wywnioskować można że nie potrzebny może być strajk nawet bo: 1. wystarczy odbijać się 15 minut przed wyjazdem a wtedy będą ogromne straty dla firmy a jeśli to nie zmusi pracodawcy do podwyżek to może spowodować że pracodawca jednak będzie musiał zwiększyć czas OC a to też jest do zrobienia i bardzo potrzebne by nie tracić na to swojego czasu i nie przychodzić za darmo. 2. Wystarczy nie przychodzić z wolnego 3. Jeździć przepisowo i bezpiecznie co spowoduje ogromne opóźnienia. 4. Wykorzystywać obowiązujące przerwy jakie przewiduje kodeks pracy i ustawa o czasie pracy kierowców 5. W trakcie przerwy nie podjeżdżać wozem na pętli nawet jeśli ją zablokujemy a przerwy odbywać na ekspedycji zamykając wóz bądź w wozie ale bez pasażerów. Jeśli tego wszystkiego będziemy przestrzegać to może obyć się bez strajku. Bezpieczeństwo , przestrzeganie obowiązujących przepisów jest najważniejsze. Wystarczy po prostu strajk włoski ???? A na koniec 6. 15 związków zawodowych i każdy z osobna wątpię że coś z działają ale wspólna organizacja związkowa to jest to czego tu brakuje i może dać efekty. Wiec jeśli chcą naprawdę walczyć o nasze podwyżki i nasze interesy to powinniśmy zrobić wszystko by połączyły się na dłużej a nie tylko w sprawie podwyżek. Jeden wspólny związek. Może się składać z kilku związków ale działać jako jeden i reprezentujący nas wszystkich a nie 15 związków i nie wiadomo do którego się zapisać a jeśli przyjdzie co do czego to któryś da (usunięte przez administratora) Jeden wspólny związek!!!!!
    ReviewUserIcon
    Młody R4 4xxx

    07.02.2018 12:58

    Inne

    Panowie Jesteśmy wszyscy ludźmi i czy to Mza czy Tw powinny być takie same zarobki. Wiec jeśli w Tw na przyjęciu jest 4300 czy 4500 to u nas również powinno być. Natomiast co do numerów to żaden nie jest gorszy ale starszy kierowca powinien zarobić więcej. Ja jestem młodym kierowcą ale za kilka lat to się może zmieni czas pokaże i przyjdą młodsi i głupio gdy pracując kilka lat 10 czy 15 młody przychodzący ma tyle samo co ja. Natomiast powinniśmy być za tym aby podwyżki były dla każdego po równo. Moim zdaniem stawki te co są że po dwóch latach jak nie podpadasz to przechodzisz na wyższą stawkę nie są złe ale jeśli dajemy podwyżkę czy walczymy jak teraz to dla każdego po rowno i jeśli młody dostaje 500 zł to i każdy powinien dostać. A różnice pomiędzy nami powinny być tylko w stażu pracy czy to czy ktoś podpada czy nie. Po za tym teraz jest najlepszy moment na podwyżkę i lepszego może nie być. Pracy jest wiele. Skoro walczymy o podwyżki to pytam się czemu wielu kierowców przychodzi godzinę przed planowym odbiciem ? Widzę to na R4 bardzo często. Odbijając się normalnie wdg grafiku dopiero wtedy zauważył by to pracodawca ze to jest za mało i jeśli posypały by się kary z ztm to wtedy musieliby coś z tym zrobić i zwiększyć OC wyjazdowe a tak jeśli przychodzimy wcześniej to oni z tym nigdy nic nie zrobią. A nas nie mogą ukarać za opóźniony wyjazd z zajezdni jeśli to jest z nie naszej winy.
    ReviewUserIcon
    666

    07.02.2018 15:17

    Inne

    Z tym przychodzeniem wcześniejszym to masz rację, ale temat jest złożony. Wielu przychodzi wcześniej bo ma taki dojazd i nie ma sensu żeby się tułali po mieście bez sensu. Wielu też woli przyjść wcześniej, żeby potem nie biegać z wywieszonym jęzorem po placu. Wolą unikać stresu, bo jednak presja czasu jest a ze Stalowej wyjechać to podobno jest najtrudniej. Niemniej jednak można przyjść na zakład wcześniej, ale odbić się o czasie.
    ReviewUserIcon
    Młody R4 4xxxx

    08.02.2018 10:23

    Inne

    666 też dojeżdżam do pracy i czasami jestem wcześniej a czasami później i oczywiście wolę być wcześniej by na spokojnie załatwić swoje sprawy a nie później biegać czy wyjeżdżać opóźnionym z zajezdni. Tylko moja wola nic nie zmieni. Dopiero efekty mogą być w postaci wydłużonego OC jeśli faktycznie kierowcy będą odbijać się na 15 minut przed a przyjść to sobie mogą i wcześniej. Ja tak robię czasami jestem wcześniej ale odbijam się 15 minut przed a to że później wyjeżdżam opóźniony czy tracę cześć półkursu przez to już to nie jest moja wina. Mogę przyjść raz wcześniej drugi i trzeci ale jeżeli mam przez następnych 15 lat przychodzić 30 minut czy godzinę wcześniej i za to nie mieć zapłacone a mam być ukarany za głupotę to ja dziękuję. Wiec odbijam się 15 minut przed wyjazdem i mam nadzieję że większość kierowców również będzie to wtedy będą zmuszeni wydłużyć OC i płacić a nie 30 lat za darmo.
    ReviewUserIcon
    anonim

    07.02.2018 10:56

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Kolega z R1

    07.02.2018 12:59

    Inne

    Również się zgadzam - podstawa powinna być zrównana, natomiast dodawana do niej wysługa lat jako stały dodatek do tej podstawy.
    ReviewUserIcon
    Smerf Maruda

    07.02.2018 14:03

    Inne

    Nie liczcie na to. Kiedyś tak było, że wysługę zaczynali płacić po 5 latach pracy i co rok rosła o 1%, czyli wypłata obligatoryjnie była co rok większa, nawet jeśli stawka godzinowa nie rosła.. Musieli płacić. Ktoś mądry wyliczył, że to za drogo i wysługa poszła w stawkę, której podnosić nie trzeba. Tym sposobem zmniejszono motywację młodych do pozostawania w firmie, ale przecież są oszczędności. ONI nie dadzą sobie tego odebrać.
    ReviewUserIcon
    Dyspo

    06.02.2018 17:50

    Inne

    Witam Ile zarabia dyspozytor w mza. Np na Woronicza???
    ReviewUserIcon
    Gruby

    06.02.2018 18:05

    Inne

    Jest taryfikator w regulaminie mza dusozytor od3900 brutto
    ReviewUserIcon
    Z innej beki

    06.02.2018 12:41

    Inne

    Kiedy do aplikacji wrócą numery wystawionych wozów na danej linii i brygadzie? Bo było to strasznie pomocne,a teraz idzie człowiek na zmiane i jeśli ma bez zmiennika to nie wie jaki wóz przyjedzie i czy w razie opóźnienia to są korki czy może gdzieś stoi z awarią? Czy firma zamierza to przywrócić?
    ReviewUserIcon
    fireman

    04.02.2018 00:44

    Inne

    Koledzy po co się spinacie,kubus Puchatek miał raczej na myśli co innego,chodziło mu bardziej o zła politykę firmy w stosunku do nowych kierowców których traktuje się u nas w firmie na równi ze starymi,rzuca ich się od razu na głęboka wodę i nie wytrzymują presji i uciekają a zarobki to sprawa drugorzędną do dogadania,tak myśle
    ReviewUserIcon
    ostrobramska

    03.02.2018 14:57

    Inne

    4 tysiące na rękę od tego powinniśmy zacząć rozmowę w kwestii negocjacji jeśli chodzi o nasze marne pensje
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.02.2018 11:10

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Edzio

    02.02.2018 13:47

    Inne

    Po 5 latach pracy w mza wczoraj zatrudniłem się w biedrze, polecam. Żadnej odpowiedzialności i brak prokuratora na karku a pensyjka lepsza o 350 zł brutto. Chyba nie muszę nawet pisać, że moje zdrowie również ulegnie znacznej poprawie.
    ReviewUserIcon
    Zniesmaczony

    02.02.2018 12:50

    Inne

    Zarząd MZA wydał komunikat w którym informują, że potrzebują więcej czasu na analizę wygórowanych żądań związkowców. Informują też, że do czasu zakończenia negocjacji ze związkami wstrzymują swoją propozycję podwyżek o 100-200 zł. Tak więc podwyżek na razie nie zobaczymy. A to przychodzenie z wolnego które uskuteczniacie sprawy do przodu nie popchnie. Więc wypisujcie dalej niebieskie druki a Zarząd się będzie cieszył i sprawę odwlekał.
    ReviewUserIcon
    anonim

    01.02.2018 14:22

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    ratatata

    02.02.2018 09:10

    Inne

    Zdanie większości, stawka pensji powinna być taka sama dla wszystkich, natomiast powinny dochodzić dodatki, za wysługę lat. Obecne podziały płacowe służą podziałowi załogi oraz nieporozumieniom. Niby powoduje to konkurencje oraz nagradzanie za coś tam, (usunięte przez administratora) ... prawda powoduje tylko animozje i niczemu nie służy. Chcecie kogoś nagrodzić dajcie mu premie nie zaś gmeracie przy stawkach pensji zasadniczej -ku...rtyna menadżerowie po Kijowskim MBA. Wkurzacie tylko Kierowców.
    ReviewUserIcon
    Kubus puchaty

    01.02.2018 12:36

    Inne

    Osobiście uważam ze zrównanie pensji starego kierowcy z nowym to delikatnie mówiąc niedorzeczność ,nie można porównywać starego doświadczonego kiermana z nowym,w tym zawodzie jak w każdym innym doświadczenie zdobywa się latami,pamietam jak ja zaczynałem,pierwsze dwa lata bałem chodzić się do pracy,strach znika dopiero mniej więcej po tym czasie,ludzie którzy piszą ze to tylko robota za kołkiem nie maja pojęcia o czym piszą,jest to praca niezwykle odpowiedzialna,ale o tym się niektórzy dowiaduja jak coś się stanie, niektórym gryziporkom się nudzi robią z tej pracy kabaret bo najważniejsze są choragiewki i krawat albo inne równie absurdalne preteksty do karania kierowcy i zabierania pieniędzy z i tak nędznej pensji. Nie dziwi brak chętnych do tej roboty,niektórym może się nawet wydawać ze to atrakcyjne zarobki ale do czasu kiedy nie siada za kółko i na własnej skórze się przekonają jakie to kokosy.
    ReviewUserIcon
    heheszek

    01.02.2018 11:59

    Inne

    myślicie że za styczeń wypłacą nam pensję ze stawek, które zaproponował prezes +100 +200 czy po staremu do czasu dogadania sie?
    ReviewUserIcon
    ROBOCOP

    28.01.2018 08:17

    Inne

    Od czerwca 2018 nowe wyzsze kary za uchybienia powstale w czasie realizacji zadan przewozowych z winy pracownika.
    ReviewUserIcon
    anonymous

    29.01.2018 09:27

    Inne

    I co ukrzyżują mnie? najwyżej zabiorą mi premię a za coś naprawdę luksusowego mogą mnie obciążyć na drodze sądowej do trzykrotności poborów/co się nie zdarza/. Pensja zasadnicza nie może być ruszona. Zatem jeżeli pensja będzie na poziomie czterech i pół tysia będzie można normalnie przeżyć miesiąc. Zatem pierdu, pierdu strasz młodziaków nad Wisłą lub Woronicza. Zapewne nasz zbawca na ursusie/chciałeś napisać/ czeka na nas z otwartymi dłońmi i bajońską stawką wypłaty-nominał z premią trzy tysie.
    ReviewUserIcon
    Rayban

    25.01.2018 23:29

    Inne

    Po kilku latach pracy w tej firmie nie dziwie sie że MZA ma coraz mniej chętnych ludzi do pracy. Po pierwsze ze względu na niskie zarobki jak za tak odpowiedzialną prace. Po drugie w MZA wszystko jest cięzko załatwić. MZA powinno szanować swoich pracowników i chcąc ich utrzymać przy sobie powinni iść pracownikom bardziej na rękę. Mam tu na myśli takie proste sprawy jak np: jedni chcą jeździć tylko na zmiane A bo tak im pasuje-to powinni mieć mozliwość pracy na zmiane A,bez konieczności szukania sobie zmiennika,ktory będzie chciał jeździć tylko na zmiane B. I odwrotnie,ktoś kto chciałby pracować tylko na zmiane B,powinien mieć taką możliwość pracy na zmiane B bez szukania sobie kogoś na zmiennika kto będzie chciał jeżdzić tylko na zmiane A. Ale to jest jeszcze do dogadania. Trzecią kwestią która mi sie nie podoba w MZA,gdzie firma nie idzie na rękę kierowcom jest konieczność jazdy na tych wszystkich liniach z danej zajezdni. Jak ktoś lubi atrakcje i nie lubi nudy to mógłby sobie jeździć na wszystkich liniach. Ale są tacy co chętnie jeździli by na przykład na jednej linii lub dwoch Ale niestety w MZA nie ma linii na stałe...tzn nie ma na stałe oficjalnie,ale jak "system" nawali ci w ciagu miesiaca kilkanaście razy jakąś linie,której akurat za bardzo nie lubisz to wtedy jest ok i nie ma problemu że jeździsz niemalże na stałe na jednej linii. Kolejną rzeczą która MZA nie zachęca do pracy u siebie sa wyjazdy i zjazdy,a konkretnie ich godziny. Tu też MZA powinno być bardziej przychylne swoim pracownikom i słuchać ich próśb. Np ktos dojezdza z daleka i chciałby np wczesne wyjazdy np ok 4:00 to powinno mu się w miare potrzeb dostosować tak grafik by miał taka możliwość. Inni wolą zacząć zm A pozniej o 6:00-7:00 więc też powinno mu się dać taką możliwość. Inni np wolą na zmianie B wczesniej zacząć prace i wcześniej zjechać lub zacząc poźno prace i zjechać też późno,tu rownież MZA powinno sluchać prósb swoich pracowników i umozliwiać im prace w godzinach ktore im bardziej pasuja. Jak mawia przysłowie z niewolnika nie ma pracownika,więc MZA powinno dać możliwość kierowcom złożenia raportów w ciagu miesiaca przed układaniem grafiku,a następnie w miare możliwości spełniać prośby kierowców. Na pewno kierowcy,którym poszła by firma na rękę byli by w pracy mniej zdenerwowani,lepiej by się o niej wypowiadali lub nawet chętniej moze by do niej przychodzili? Niestety w tej pracy jak człowiek chce coś załatwić to najczęstszą odpowiedzią jaką się usłyszy będzie...BRAK MOŻLIWOŚCI. W ten sposób MZA nie zyska uznania w oczach pracownikow. Spójrzcie na tego znienawidzonego przez kierowców ajenta jednego czy drugiego...tam niby prywaciarz,a wiele więcej da się załatwić. Chcesz linie na stałe? Masz linie na stałe? Chcesz wczesne zjazdy? Masz wczesne zjazdy. Potrzebujesz wolny dzień,a przyjdziesz odrobić kiedy indziej? Ok,nie ma problemu lub coś wymyślimy. Praca ta sama,a jakie z goła odmienne podejście do pracownika w tak banalnych sprawach. Nigdy MZA nie będzie opisywane w dobrym świetle jako pracodawca, jeśli nie zacznie bardziej dbać o swoich pracowników,którzy nakręcają całą kase którą MZA zarabia na przewozach. Obecna walka o podwyzki to juz ostateczność o która kierowcy powinni się upominac. Ale potrzeba zmian tez w innych rzczach w tej firmie. W innym przypadku bedzie tu rotacja pracownikow przez 365 dni w roku. Pozatym jest stara zasada...jesli w którejś pracy jest dobrze,to cięzko sie do niej dostać. A skoro tu jest ogromna rotacja pracowników,a ogłoszenie o naborze kierowców do MZA wisi przez 365 dni w roku i nadal są braki to powinno to dać przyszłym pracownikom do myślenia że cos w tej pracy jest nie halo? Ale co jest nie halo? To juz trzeba przyjść osobiście zobaczyć na własne oczy i się o tym przekonać. W pierwszych miesiącach nowy kierowca tego nie zauważa,bo a to nowe trasy,nowe zajecie,wszystko codziennie coś nowego. Niestety kiedy juz ogarnie się w tej robocie,pozna trasy i nie stanowia one juz dla niego problemu,zaczyna zauwazać całą tą otoczke,która w MZA nie wypada najlepiej.
    ReviewUserIcon
    dieter

    27.01.2018 22:30

    Inne

    posłuchaj w MZA bardzo nas karzą za wszystko może trochę inaczej niż u ajenta a w MZA też trzeba trafić na dobrą zajezdnię gdzie kierownictwo jest spoko ze inaczej to tego podchodzi tak jak np na zajezdni Ostrombraskiej pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    kraken

    28.01.2018 08:29

    Inne

    Tak karzą? A jak karzą w Grodziu? teraz to za wszystko ucinają, nawet jak się spóźnisz i nie wpiszesz w kartę. Miało być bosko a jest do du.... Jeszcze tylko zapytajmy się za ile Grodzio jeździ/wozokilometr/ i będziemy mieli odpowiedź czemu minimalizuje straty karząc Kierowcę. Kto rzucił cenę wzkm? Kto płaci za wykonane przewozy. Ludzie obudźcie się. TYm wszystkim rządzi jeden płatnik. Masz pieniądze masz władzę. A jak rzucą piątkę za wzkm? Ktoś mając nóż na gardle będzie jeżdził? Oczywiście zatrudni pracowników z Bangladeszu lub Ukrainy jak na reklamie którą z tyłu na wozach wozimy. Najlepsi specjaliści? Można taniej? można. Dobrze że wybory samorządowe za pasem, ale czy to coś zmieni bez wyplenienia przyczyny?

    Zostaw merytoryczną opinię o MZA

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.