kalmet gliwice

Gliwice

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 485 ocen.

Opinie o kalmet gliwice

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie kalmet gliwice

obserwator

Ben ty to chyba [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w łeb jesteś skoro długiego nazywasz fachowcem,robi taką samą kichę jak ty przygłupie jeden.

ben

Slabe zarobki na ruthnanie? Chyba pisze to ten co tam nie robi. 5000 min. I co najmniej 25% premi to Malo? Hmm, a ten wysoki to największy fachowiec.

półkobieta
@ben 10.07.2014 18:18
Slabe zarobki na ruthnanie? Chyba pisze to ten co tam nie robi. 5000 min. I co najmniej 25% premi to Malo? Hmm, a ten wysoki to...

potwierdza mamy zarobki 5000 i 20 -25% na ruthmanie

don

na ruthmanie są dobre zarobki ale tylko na tzw.gębe jak będzie mniej roboty to zarobki spadną chociaz niewiem dlaczego bo tam tylko dwóch potrafi spawać a reszta amatorszczyzna a ten wysoki to juz wogóle płoty to tak ale nie ruthman

sralmet

jakoś nie jest to dla mnie zaskoczeniem znajac tego pazernego glupka

smieszek48

Jesteście walnieci przynieś z domu zgrzewarke będzie ok

nowy

teraz to on jest nikim ,pozbawili go funkcji ..

nowy

baniak dopiero bedzie kierownikiem na w-1 ,jak pit-bull pojdzie na emeryture......pozdrawiam wszystkich z w- 1

Nowy

Panie Baniak ,jest pan moim "Idolem "Tak dalej a kierownik bedzie z pana dumny pozdrawiam Oddany Pracownik....

bolek

faktycznie w narzedziowni swieci pustkami socjal tez slaby majstrow i brygadzistow nasrane co nie miara zaden nic nie potrafi tylko lapki wkieszeni bajera i cigareta a jak sie spytasz jak zlozyc albo pospawac raka to ci powie sam se zrob

ole

czytalem to forum raz przed podjeciem pracy i moge spokojnie powiedziec ze jest dokladnie tak jak po innych firmach gdzie robilem czyli kiepsko jak sie bedzie kasa zgadzac na wyplate to bedzie dobrze

ryży lysy

Ciesz się ze masz prace za 12zl na godz. a nie o rękawice się będziesz upominal . Ty masz człowieku tyrac a nie chodzić do narzedziowni.jak weźmiesz wypłatę to sobie kupisz bo firma nie będzie dokładać do ciebie.

ręka

Jestem ciekawy kto jest odpowiedzialny w firmie Kalmet za zaopatrzenie narzędziowni? bo żeby się prosić o rękawice robocze od tygodnia to już przesada.

spawacz

opinia o kalmecie jest taka jaka tworzą pracownicy i sytuacjia na w1 jak czytam to forum to widze ze wylewana jest cala patologia tego miejsca a jak wiadomo jacy ludzie taki dozor i tak dalej dlatego ciesze sie ze juz tam nie pracuje

romek

jest jak jest wszedzie robią tacy sami ludzie i wszedzie jest tak samo tylko kasa wyznacza wartosc firmy jak piszecie ze macie po 13zl to znaczy ze jestescie gląby i taki wasz los a nie zla firma

bolek

pracowalem po innych firmach gdzie niby wszystko bylo ladnie pieknie upozadkowane 2500zl na reke i wypad do domu wiec nie rozumie waszego plakania byli tu juz tacy co narzekali zwolnili sie a potem wracali bo na chleb brakowalo mysle ze ci wszyscy co tak narzekaja to jednostki pozbawione jakich kolwiek umiejetnosci i boja sie ze na ich miejsce przyjda inni a oni wyleca z pracy

Zdziś

Co innego na umowie a co innego w papierach do tego nadgodziny placone po zwyklej stawce

zelazny

Kalmet spoko firma,atmosfera ok,tylko DNO PLACOWE

zwolnilem sie

kto tam nie kapuje badz nie gada glupot wszyscy jak leci robilem na siatkach potem na rakach masakra straszna dozor na poziomie malp w zoo zero umiejetnosci i wiedzy i ten kocur kierownik organizacyjne zero nie polecam pracy w tych wydzialach

libero

no tam jest wiecej ryżych wiec z jakiego wydziału

pyznar

a o którego ryżego chodzi, z której on zmiany jest ?

jy

panowie uważajcie na ryżego bo bardzo kabluje wszystko do starego,widocznie chce dostac awans [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] chodzi i gada głupoty.a ogólnie to fajnie sie pracuje jak ktos oczywiscie pracuje a nie sie obija

sam

O co chodzi u was z lakiernikami? Kalmet ciągle zamieszcza ogłoszenia- zatrudnię malarza.Az taka rotacja jest?

Pracownik

Było by wszystko wporządku w Kalmecie jakby nie te dwa zboki mlody Kalarus i Smak chodzą we dwóch i tylko przeszkadzaja i problemy robią

brue

ja zarabiam 5000 za 200 godz

Nowy

No i po co takie teksty walicie...nikt was siłą do firmy nie ciągnął...Zgadzam się,wiele można by zmienić na plus, ale uwierzcie mi że są gorsze firmy od naszej.Dodam że atmosfera pracy to nic innego jak zatrudniona w niej ekipa...zacznijcie naprawę firmy od korekty własnej postawy :) Pozdrawiam.

koza

Kalmet to syf w ktorym nie przestrzega sie podstawowych praw pracownikow jak nowe ubranie robocze, wyplata nadgodzin i ilosc godzin spedzonych w pracy. wlasciciel uwaza sie za wielkodusznego pana a tak naprawde zeruje na ludziach korzy w swoich glowkach nie widza swiata poza ta pseudo firma. Spawacze ktorzy zarabiaja 5 kolek za 260 godzin mysla ze maja raj na ziemi a tak naprawde to powinni za to zgarnac 7 tysi. tak to wlasnie wyglada bialy niewolniku.

szacunek

Jakiś czas temu był tam na siatkach taki kumaty majsterek zdawalo się wszystkim ze chlopina do końca życia będzie tam pracował. ...zostawił ten syf i wyjechał. Tyle go widzieli.

Hades

Żalosne to co piszecie jedna wielka dziecinada tylko narzekacie na kalmet a modlicie sie aby was nie zwolnili jak by nie kalmet bo byście dawno ulotki roznosili.A Kowalów obgadujecie za placami na firum powiedzcie to im prosto w oczy pownie by sie chcieli dowiedzieć kto od Witko ze zmiany ich obgaduje. Weście sie nie roby do pracy bo po 12 kaźdy moze pracować a nie tylko biadolić i narzekać.

pracownik

WITAM O KOWALACH NIE MA CO GADAC CO JEDEN TO LEPSZY LEN. NIC NIE ROBIĄ.

JA

KOWALA chyba w domu nie chca to chodzi i zatruwa powietrze na kalmecie. nierób

ja

no witam tak masz racje kowal tylko chodzi byle mu kasa pasuje te12 godzin chodzi i przeszkadza innym tak jak ktos napisał ze w domu go chyba nie chca. a tata mariusz tez tylko patrzy gdzie jego [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] chodzi a praca be. juz nie bede wspominał o młodym .

spawacz

Prawda panowie jest taka że są osoby w kalmecie co zarabiają 4-5 tyś. Ale co z tego jak mają po 260-300 godzin??????? We Vlasku mając tyle godzin spawacz z najniższą stawką zarobił by jakieś 7-9 tyś

gg

jest praca w kalmecie ale tylko dla idiotow i tych co wchodza bez mydla:) wiadomo gdzie....stawki dla spawacz max 13zł jak nie jestes czyims kolega...badziew konkretny ODRADZAM

abrakadabra

Kolego,Kowal nie pracuje on przedepta te 12 godzin,nierób.Sam na niczym się nie zna a innym przeszkadza w pracy.

JA

KALMET- HM WYBIERAJA SUPER ZARAZ ZOSTANIE DZIURA PO NIM. STAREGO KOWALA ZA BRYGADZISTE DALI TERAZ TO ON WOGÓLE SIE NIE RUSZY Z GAUDIEGO A STAWKE MA WYSOKA TO POWINIEN PO 8 GODZIN PRACOWAC A NIE PO 12 NIECH DA INNYM ZAROBIC. JAK BY UMIAL TO BY SPOD SIEBIE ZJADŁ. BEZNADZIEJA,

spawacz 135

witam, czy w kalmecie potrzebują spawaczy i ile placa?jak atmosfera w pracy?

Rez

Witam, a jak wyglada praca malarzy w Kalmecie? dadzą zarobić i czy opłaca sie składać podanie?

andrzej szafraniec

normalnie ale co niektóre nieroby tylko nazekaja bo si [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] robic nie chce ja pisze imieniem i nazwiskiem bo nie mam nic do ukrycia a ci co się kryja za nickami nie sa wiarygodni bo co może powiedzieć ktoś cudzy dla przyjezdnych obcy pracuje już jakiś czas i nie nazekam jeżeli chcesz się cos dowiedzieć pytaj siedze w firmie 12 h dziennie i zyje dla niektórych niemożliwe co???? CHYBA DLA NIEROBOLI czekakm na wizyte oko w oko

NISKI

JAK WYGLADA PRACA W KALMECIE

on

jeżeli potrafisz robić i mówić to co chcą usłyszeć a nie to co jest prawdą, trafiłeś idealnie, to jest firma dla ciebie... tylko pamiętaj , że to nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem a już na pewno z biznesem...

PRACOWNIK

kaza długo pracowac ale co niektórzy to by zostali nawet na16 godzin albo do szefa po godzinach przyrobic okna myc bo 12 godzin im mało. Taki stary Kowal to nawet jak chory jest to na kalmet leci chyba w domu nie umieja patrzec juz na niego.moze niedługo zamieszka na gaudiego.

Alojzy

hmm , jak mamy mówic prawde to niewiem czy zmieszcze sie w poście. Gnaja do roboty - cisna z ludzmi - najlepiej to zostan 10-14h - wekkend malo ludzi robi . Ale szczerze jak masz swoja dobra ekipe to idzie pracowac , te Majstry , Mistrze , Dyrektory i inne wory to idzie pracowac . Aaaa co chwile nowi ludzie , kierownicy raban larmo durs . Kalmet Godny Polecenia ale DLA WARIATÓW . Da sie wytrzymac .

gucio

to co sie teraz wyprawia w tejfirmieto juz jest nie do opisania

gnom
@gucio 07.02.2014 18:39
to co sie teraz wyprawia w tejfirmieto juz jest nie do opisania

a co tam sie dzieje ???? jakies zmiany na lepsze wprowadzja??

blablabla

I znowu komus cos sie nie podobalo i alkomacik ciekawe na jak dlugo 1 tydz. 2 i wszystko wruci do normy, majstry tepia i gnebia jak ktos mu sie nie podoba i nikt nic im nie udowodni, PRACOWNICY KALMETU POWSTAŃCIE I ZBUNTUJCIE SIĘ WSZYSCY NIE POZWÓLCIE SIEBIE TAK TRAKTOWAĆ.!!!!

ciekawy

ta stawka jest na reke???To mozna niezle u was zarobic

wół
@ciekawy 27.01.2014 11:43
ta stawka jest na reke???To mozna niezle u was zarobic

Brutto

wół

są a pracuje sie jak wółza 12-13zł na godz.przyjdz to zobaczysz

nerwus

Mydlenie oczu to specjalność tzw. szczebla kierowniczego w Kalmecie. Obiecanki premii i podwyżek hehe ja juz w to nie wierze i podobnie jak ( usunięte przez administratora )Gdzie są 50 i 100ki za nadgodziny? Napewno nie w kieszeni robotnika.

pablo

firma bez żadnych ambicji na przyszłość dosłownie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] blok C, wiadomo nie podoba się możesz się zwolnić, są tylko obietnice podwyżek i tak abyś przyszedł w sobotę albo został parę godzin bo wysyłka i terminy gonią, a ja to dupca za normalne godziny przychodzić w weekendy a gdzie 50- 100ki za dodatkowe godziny? ludzie opamiętajcie się i nie dajcie robić z siebie niewolników bo premii i tak nie będzie :]

lolo

Jak wynika z badania, respondenci oceniając firmę, doceniają przede wszystkim: wielkość i prestiż przedsiębiorstwa (42 proc. wskazań), oferowane wynagrodzenia (37 proc.), a także gwarancję stabilności zatrudnienia (35 proc.). Co trzeci respondent jako silną stronę pracodawcy wskazywał styl zarządzania i kulturę organizacyjną firmy oraz innowacyjność (33 proc.). Badanie Najbardziej pożądani pracodawcy przeprowadziła firma Antal International specjalizująca się w rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Źródło: PAP, Antal International

trap
@lolo 08.12.2013 08:10
Jak wynika z badania, respondenci oceniając firmę, doceniają przede wszystkim: wielkość i prestiż przedsiębiorstwa (42 proc. ws...

Jacek nie zaczynaj.....

pytanie
@trap 02.01.2014 12:16
Jacek nie zaczynaj.....

Witam. Czy są u was przyjęcia bo szukam obecnie pracy , i jak u was sie pracuje ?

uciekinier

w tej firmie pracują tylko ci kórych nikt nie chce gdzie indziej (albo mają tak niską samoocenę że tak im się wydaje), albo po prostu jeszcze nie znaleźli nic innego - i tylko kwestia czasu jak odejdą...

Zostaw opinię o kalmet gliwice - Gliwice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie kalmet gliwice