Opinie o x-kom sp. z o.o.
Mam pytanie do pracujących w X-Kom. Firma X-Kom w trakcie rekrutacji preferuje osoby których postawa wpisuje się w "x-komowe wartości". Doświadczenie, rzetelność, uczciwość i gwarancja zyskowności - nie mają tak dużego znaczenia. Pytanie: czy możecie na 1 tchu wymienić: 3-5 najważniejszych "x-komowych wartości"? (takie stwierdzenie bez konkretów jest..... hm.. hm.. słabe).
Po dłuższym okresie pracy w x-kom powiem Ci, że te wartości, o których piszesz to typowie HR'owe pierd..enie, także jak faktycznie Ci zależy na stanowisku, na które aplikujesz, to się tym nie przejmuj, serio. Mieliśmy jakieś szkolenie z misji, wizji i wartości i tam właśnie było to omawiane, konkretnych przykładów Ci nie przytoczę, bo było to dobry czas temu, ale mogę powiedzieć jedno: wszystkie te wartości zostały przyćmione przez rządzę pieniądza i chęć wyciśnięcia z pracownika jak najwięcej. W x-komie jesteś traktowany jak robot do zarabiania pieniędzy, a nie człowiek. Także gadki o rodzinnej atmosferze mogą sobie włożyć w cztery litery ;)
Dzięki za odpowiedź, mam jasność w temacie. Temat ogólnie rozumianych "wartości X-komowych" pojawił się w odpowiedzi na moją kandydaturę do pracy w firmie. Po prostu ich nie spełniam - i tym uzasadniono odrzucenie mojej osoby. Chciałem dopytać na forum "czym one są" - osób mających doświadczenie. Widzę że niewiele straciłem :) Pozdrawiam.
Pracuję kilka lat i mimo ogromnego szumu w tym temacie kompletnie nie znam haseł o które się rozchodzi, szkolenia żadnego też nie miałem, gdzieś coś przewijało się na ścianach, ale wywoływało raczej śmiech, bo każdy wie, że kompletnie to nie pasuje do firmy i pracowników, a czasu na zgłębianie tematu jak masz rozliczana każdą minutę pracy raczej nie ma... nie mniej wygląda to jakby po prostu nie chcieli Cię zatrudnić, np. przez zbyt wysokie oczekiwania finansowe i walnęli że jakiś tam wartości nie spełniasz... ale faktem też jest, że pracowników z którymi chcielibyśmy pracować ciężko jest przepchnąć przez HR, bo albo pieniądze, albo ktoś za dużo ogarnia i po prostu ekspresem wskoczy wysoko, takie moje obserwacje :( nasz HR też jest jednym z najmniej kompetentnych z jakim się spotkałem i pracownicy podzielają tę opinię.
Cześć, czy ktoś by mi mógł opisać, jak wygląda praca na stanowisku Spezialist für den Auslandsvertrieb? Bym był bardzo wdzięczny :)
Pracowałem w jednym z salonów kilka lat. Mówiąc wprost - jest w porządku. Było bardzo dobrze, jest tylko w porządku. Z plusów - pieniądze zawsze na czas, przestrzeganie zasad premiowania (choć same zasady nie są zbyt uczciwe względem pracownika), przyzwoite warunki pracy, ciekawa branża (przynajmniej na początku). Z minusów: Kiedyś było to bardzo fajne miejsce pracy, niestety z czasem zmieniło się w korporację z przerośniętą biurokracją i natłokiem procedur, które zamiast ułatwiać - utrudniają pracę. Procedury są tu nawet do najprostszych czynności. Do tego związane z tym rozwarstwienie kompetencji - czasem, mimo kilku lat pracy, nie wiadomo do kogo zwrócić się z pomocą. Powoduje to chaos i niepotrzebną stratę czasu. Co do finansów: z 2-3 lata temu, jak były "lepsze czasy", to można było nawet fajnie zarobić, klientów było sporo i ceny też wyróżniały się na tle konkurencji - bez problemu x-kom wygrywał cenowo z RTV Euro AGD, Media Expert, MM czy Komputronikiem, walczył ramię w ramię z Morele.net. Niestety wraz z początkiem gorszych czasów ceny zauważalnie wzrosły, promocje stały się wyraźnie mniej zachęcające a i dawanie gratisów skończyło się bezpowrotnie. W porównaniu z ww. konkurencją jest teraz już w najlepszym przypadku podobnie, a często i słabiej. Braki sprzętu spowodowane pandemią objawiły tez kolejny problem - xkom jest w skali kraju po prostu małą siecią i dystrybutorzy wolą sprzedawać dostępny sprzęt większym graczom, np. RTV Euro AGD. Wraz z brakiem sprzętów (i wyższymi cenami) zaczęła spadać liczba klientów i ich opinia o firmie. A to się odbiło oczywiście na zarobkach, które w głównej mierze uzależnione są od wyników sprzedażowych. "Góra" zaczęła kombinować przy dość uczciwie rozpisanych do tej pory zasadach premiowania, modyfikując je w taki sposób, żeby wmawiając nam, że "będzie" lepiej (takie gadanie było najbardziej wkurzające), więcej zaoszczędzić. Czyli, mówiąc wprost, pracownik mniej zarobił. W związku z tym dysproporcja między wysokością wypłaty 2-3 lata temu a obecnie jest już bardzo zauważalna. W szeroko pojętych kwestiach socjalnych też jest raczej słabo. O bonach urodzinowych czy paczkach na święta dla dzieci możecie zapomnieć. Co do kadry kierowniczej - zależy jak się trafi. Ja miałem najpierw dobrze, potem gorzej. W tym drugim przypadku racja kierownika była "najmojsza", a do tego z czasem zmienił się w typowego korpo, jednocześnie próbując wciąż nam udowodnić, jaki z niego jest nie-korpo. I przez to było jeszcze gorzej. Sporym problemem jest też monotonia. Wiem, że w każdej pracy może ona mieć miejsce, ale jeśli jesteście tymi pechowcami, którzy trafią do salonów z 12-godzinnym dniem pracy (oczywiście równoważnym tygodniem). Ja osobiście raczej tego nie doświadczałem (pracowałem zmianowo po 8 godzin), ale podejrzewam, że monotonia w takim systemie jest nie do wytrzymania, skoro nawet mi podczas 8 godzin pracy było ciężko. X-kom stara sie budować atmosferę firmy rodzinnej, wspólnego wspierania się itp., ale to tylko otoczka. Jak przyjdzie co do czego, to też nie spodziewajcie się docenienia za wkład czy odrobiny lojalności. Ogółem jest firma jak każda inna. Nie dajcie się zwieść pięknym słówkom na rozmowach kwalifikacyjnych. Na każdym kroku będą starali się Was (i siebie) przekonać, że są prestiżowym miejscem pracy, a to jednak zwykły sklep komputerowy. A w dobie pandemii dodatkowo ze swoimi problemami. Praca dobra na początek, bo z czasem można się szybko zniechęcić.
Dziękujemy za Twoją opinię, każdy feedback od naszych pracowników jest dla nas bardzo cenny! Przede wszystkim zdajemy sobie sprawę z tego, jak długa droga jeszcze przed nami na wielu płaszczyznach, ale cały czas staramy się wprowadzać zmiany. Stąd np. wspomniane przez Ciebie różne procedury. Są koniecznością w każdej dużej firmie, a my liczymy już sobie ponad 2000 pracowników. Rzeczywiście nie zawsze wszystkie się sprawdzają, ale ten się nie myli, kto nic nie robi. Wiele zmian, o których piszesz, jest podyktowanych czynnikami zewnętrznymi, na które nie mamy wpływu. Jednak zawsze staramy się, żeby wyciągnąć ze wszystkiego tyle dobrego, ile się da. To też nie zawsze jest proste, a czasem nawet niemożliwe. Jednak zadowolenie naszych klientów i pracowników naprawdę stawiamy sobie za priorytet. Tak, to prawda, staramy się, aby nasza firma działała w rodzinnej atmosferze. To także przy takim rozwoju firmy niełatwe zadanie. Za każdym zadaniem stoją ludzie, to co możemy robić to wyznaczać im kierunek, weryfikować ich działania i pytać o zdanie Was – pracowników, stąd też m.in. nasza obecność na GoWork-u czy nasze listy do M. Jeszcze raz dziękujemy za Twój komentarz i życzymy wielu sukcesów w życiu zawodowym! :)
Witam Państwa pracuję w tej firmie od 5 lat na magazynie o awansie można pomarzyć żeby iść gdzieś wyżej albo trzeba mieć kolegów/koleżanki albo po prostu lizi (usunięte przez administratora). Niestety na magazynie jest duża rotacja ludzi więc starsi pracownicy niestety muszą pracować dosłownie jak wół . Kierownicy prowadzają zmiany a nie mają zielonego pojęcia jak jest na danym stanowisku , podnoszą normę już teraz Ciężko jest ją wyrobić . Zamiast ułatwiać to pogarszają tylko sytuację . Staruchy siedzą i tylko ważne żeby cyferki się zgadzały . Dużo osób chce żądzić a do roboty nie ma kogo. Wynagrodzenie to 3200 brutto za pracę którą wykonuję śmieszne pieniądze , lepiej dać piłkażom lub na stadion . Za niedługo nie będzie miał kto robić na tym magazynie.
Ale do szkoły to się nie chciało chodzić, co? Wyraźne braki w ortografii. Że zabraknie ludzi? Mało to naiwnych? Zawsze znajdzie się jakiś.
Brak pojęcia odnośnie pracy z sprzętami komputerowymi przez rekruterów. Nastawienie na winiki nie na opinię klientów. Liczą się słupki i ilość wciśniętych usług niż miłe podejście do klienta. Pani która je zadawała nie miała bladego pojęcia co z czym się je, natomiast obok niej był w miarę doświadczony człowiek, potrafił wskazać błąd w montażu, lecz co ma na sucho gadanie o montażu bez widocznych części. Oczywiście jak później się dowiedziałem było to kierownictwo jednego z salonów, na rozmowie z kandydatami pili sobie kawę. PS jak chcesz pracę w xkom powiedz że będziesz pracował za najniższą bo jak powiesz wyższą kwotę sory ale na to miejsce jest inny kandydat co godzi się za najniższą krajową pracować. kolejnym aspektem jest brak informacji o benefitach nie chcą wgl o tym mówić, lecz dowiedziałem się od pracowników że benefity sa lecz trzeba za nie płacić firma dofinansowuje grosze a reszte płacisz ty xD co było inną informacją podczas rozmowy, a i najlepsze benefity z dofinansowaniem możesz otrzymać najwcześniej po roku i dobrym sopie (ocenie przez przełożonego) więc jeśli będziesz robił tak zwanego louuuuda to masz pracę w miłej atmosferze, jeśli raz się nie zgodzisz z głupotą przełożonych np. przy wykonywaniu bezsensownej czynności twój soop ucierpi. Ogólnie kandydacie szukaj innej pracy, lepiej zarobić mniej i nie mieć burdel(usunięte przez administratora)łowa niż więcej i potem leczyć się od mobingu :)
Czy do każdego komputera można włożyć pamięć RAM? Moja odpowiedz, tak do każdego lecz trzeba odpowiednio dobrać parametry. I tutaj było zdziwienie Pani od rekrutacji.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
x-kom to sztandarowy przykład firmy znajdującej się w 4 fazie rozwoju według modelu Greinera - ze wszystkimi wypływającymi z tego wadami kryzysu biurokratycznego.
Polecam, super zakup. Profesjonalna obsługa przeprowadzona przez Pana Adriana Sałkowskiego ze sklepu X kom z CH Reduta w Warszawie. Wielkie brawa i podziękowania.Pozdrawiam.Krzysztof
Witam, czy zatrudniają Państwo na stanowisko doradcy klienta w salonie na okres 2 miesięcy? Czy minimalny okres pracy musi być dłuższy? Pozdrawiam, Krzysztof.
Dziękujemy za Twoje pytanie. W przypadku stanowiska Doradcy klienta w salonie x-kom, nie ma możliwości zatrudnienia na tak krótki czas. Sam okres szkoleniowo-wdrożeniowy trwa około miesiąca. Dlatego standardowo zatrudniamy najpierw na 3-miesięczny okres próbny. Gdybyś nadal był zainteresowany tym stanowiskiem lub miał jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu. Nasze aktualne oferty znajdziesz tutaj: https://praca.x-kom.pl/oferty-pracy
Hej! Wie ktoś jakie zarobki są w księgowości? Wydaje mi się, że dość często są tam ogłoszenia na to stanowisko, czym to może być spowodowane? Aż taka rotacja? Pozdrawiam ;)
Dziękujemy za Twoje pytanie i zainteresowanie naszą ofertą. Jeśli chodzi o wysokość wynagrodzenia, ustalamy ją indywidualnie na rozmowie rekrutacyjnej i zawsze zależy ona od takich czynników jak np. doświadczenie i kompetencje kandydata. Pojawiające się u nas rekrutacje wynikają z faktu, że stale poszerzamy nasz zespół, dlatego cały czas poszukujemy specjalistów w różnych dziedzinach. Będzie nam miło jak złożysz swoją aplikacje i zapewniamy, że zespół HR podczas rozmowy wyczerpująco odpowie na wszystkie Twoje pytania. Nasze aktualne oferty znajdziesz tutaj: https://praca.x-kom.pl/oferty-pracy
Mam pytanie: jaka płaca na stanowisku specjalisty w dziale marketingu w xkom? Czy można otrzymać pensję w wysokości ok. 6 tys brutto? Pozdrawiam
Nie. Kiedyś aplikowała moja siostra, masz 3 tyś netto co jak na Czewkę i tak jest niezłym wynikiem bo w tej dziurze niestety nie ma dobrej pracy, a jak jest, to obsadzona.
To nawet jak na x-kom jest niezłym wynikiem, mimo zaszeregowania w marketingu, jeszcze nie widziałem takiego przelewu :(
Wysokość wynagrodzenia ustalamy indywidualnie na rozmowie rekrutacyjnej i jest zależna m.in. od stanowiska, doświadczenia i kwalifikacji. Zachęcamy do aplikowania, a zespół HR podczas rozmowy wyczerpująco odpowie na wszystkie Twoje pytania. Sprawdź nasze aktualne oferty: https://praca.x-kom.pl/oferty-pracy
Pozwolę sobie zacytować "Wysokość wynagrodzenia ustalamy indywidualnie" chyba NIE! śmiech na sali ustalenia ustaleniami, ale jak jest na prawdę to już nikt nie powie. Dostajesz 2200 na rękę i masz się cieszyć i nie składać skarg bo cię zwolnią lub doprowadzą do tego abyś zrobił to sam. Jeżeli ktoś chce zacząć prace w "tak świetnie rozwijającej się firmie" zastanówcie się dwa razy czy chcecie być traktowani jak roboty.
U mnie w dziale (nie magazyn, nie serwis, nie produkcja) dokładnie to samo, najniższa krajowa i jakieś grosze do premii "motywacyjnej", która obwarowana jest takimi warunkami, że w sumie lepiej założyć, że w ogóle nie istnieje i się niepotrzebnie nie stresować. Indywidualnie ustalane wynagrodzenie? Żart jakiś. Jest tabela wynagrodzeń dla poszczególnych stanowisk w danym dziale i tyle, nowy pracownik dostaje tyle co kilkuletni bez awansu. ja na swojej rozmowie rekrutacyjnej nie dowiedziałem się niczego, z opowiadań wiem, że inni poza wynagrodzeniem (najniższym) na okresie próbnym też nie dostają innych informacji, a potem niespodzianka, że po okresie próbnym stawka bez zmian.
Niestety prawie nic nie przemawia za wyborem tego pracodawcy. Prawie... Poza terminowa wypłata. Jeśli ktoś nie będzie przejmował się reszta czyli ogłupiającą praca dla ludzi którzy nie wiadomo jak zostali liderami oraz towarzystwem wzajemnej adoracji czyli lizusow i (usunięte przez administratora) to się zaaklimatyzuje. No i jest stołówka. Czyli brak rozwoju dla ludzi bez ambicji i umiejętności ale można się najeść. Niektórym to pasuje.
Cała prawda czym bardziej liżesz d*pe tym więcej osiągniesz w x-kom! Jeżeli mówią Ci, żebyś się rozwijał a dosięgniesz gwiazd to NA PEWNO NIE W X-KOM! a co do stołówki może jedzenie dobre, ale ceny kosmiczne jak na wypłatę jaką dostają pracownicy.
Jako młody mężczyzna zacząłem swoją pierwszą, poważną pracę na magazynie x-kom. Po rozmowie z miłymi paniami od HR w zasadzie od razu ją dostałem, wszystko przebiegło sprawnie i przyjemnie. Kolejnym etapem było zapoznanie się z BHP, profesjonalne prezentacje na różne tematy związane z pracą, należy się plus. Pierwsze dni spędziłem z trenerkami które na luzie uczyły mnie co należy robić i jak obsługiwać urządzenie do zbierania towaru, jak pakować przedmioty itp. Po sielance przyszła pora na prawdziwą pracę w której radziłem sobie ponad normę, mijały tygodnie i nabrałem wprawy, sama praca jest wymagająca fizycznie, ale nie stanowiło to dla mnie wielkiego problemu. Problemy zaczęły się natomiast w momencie nawiązywania relacji z ludźmi. Przychodząc do pracy byłem nastawiony na działanie a nie na integrację, mimo wszystko panuje tam atmosfera koleżeństwa i każdy z każdym jest na "ty" i z dużą ilością ludzi wchodzi się w jakieś relacje (chcąc nie chcąc). Poznałem dużo rówieśników którzy byli wartościowymi rozmówcami, fajnie było się spotkać na przerwie i pogadać. Ale właśnie, gdzie problem? Problemem jest to, że ludzie którzy nami "dowodzą" żyją w swojej bańce i są dla siebie znajomymi, często przyjaciółmi, takie grono byłoby czymś świetnym, gdyby nie fakt że ich poziom jest przeraźliwie niski, ludzie którzy swoje ego podlewają w tej firmie, ganiając pracowników za rzeczy które są całkowicie normalne (jakiekolwiek odstępstwo od normy, krótka wymiana zdań ze znajomym itp.). Może miałem pecha, ale mój "lider" który powinien być autorytetem często obgadywał zwykłych pracowników z innymi ludźmi przy "biurku", słyszałem przezwiska na ich temat, ogólnie bardzo wiejska (w złym słowa znaczeniu) atmosfera. W pewnym momencie zdałem sobie sprawę że muszę unikać tych osób i w efekcie unikałem swoich przełożonych. (usunięte przez administratora) Tak, w tej firmie ludzie którzy są wyżej dopuszczają się mobbingu (nie wszyscy!). Obgadywanie za plecami, ciągłe sprawdzanie na kamerach, szydzenie, oszczerstwa, brak jakiegokolwiek człowieczeństwa, traktowanie ludzi jako swoje pionki, wywyższanie się. Zdałem sobie sprawę że większość rzeczy tam kręci się na znajomości, ponieważ jakakolwiek uwaga do kierownictwa była całkowicie zamiatana pod dywan. Loteria Dość znaczącym minusem jest brak stabilności pracy. Liderzy będą nam wmawiać że w tej pracy liczy się elastyczność, ale w zasadzie nigdy nie wiemy co będziemy robić, jednego możemy zbierać towary, pakować je, liczyć, sprzątać, przekładać, czy nawet owijać telewizory stretchem, nie mówiąc już o odsyłaniu do domu. Zatrudnienie Kwestią która jest dość absurdalna jest zatrudnienie, umowa o pracę jest obiecywana z miesiąca na miesiąc aż w końcu zostaje się zwolnionym lub pracuje się dalej na zleceniówce, niskie szanse na coś więcej, o awansie nawet nie wspominam. Na końcu warto dodać słowo o socialu, ten na plus, duża higiena, automaty z napojami i przekąskami, kuchnia oraz możliwość zakupu obiadów. Podsumowując, ta praca jest tylko pozornie fizyczna, prawdziwy wysiłek ponosimy psychicznie, jeśli ktoś planuje tam pracować, musi liczyć się z dużą ilością prostych ludzi którzy będą nami rządzić, OK opcja na krótki czas, sam bym tam nie wrócił, pracownicy określali tę placówkę bardzo wymownie, jako "piękne, robaczywe jabłko".
Dziękujemy za Twoją opinię i jest nam przykro, że spotkałeś się z taką sytuacją. Chcemy zaznaczyć, że jakość i weryfikacja wykonywanych zadań jest dla nas bardzo ważna, ale nigdy nie powinna przybierać opisanych znamion. W przypadku gdy przełożony nie reaguje na zgłoszony problem, zawsze zachęcamy do przekazywania takiej informacji do jego przełożonego, dyrektora działu lub nawet do samego prezesa. Wspólnymi działaniami możemy stworzyć miejsce pracy, gdzie każdy pracownik będzie czuł się dobrze, a wyrażana opinia będzie miała znaczenie dla całej organizacji. Możliwe, że nie osiągnęliśmy jeszcze takiego stanu, ale zapewniamy, że dążymy do niego.
Myślę, że zdecydowana większość w firmie spotyka się z przytoczonymi zachowaniami również w biurze. (usunięte przez administratora) jest na porządku dziennym, również w różnych działach. Mamy zgłaszać to do przełożonego? Nie bardzo, to przełożeni zazwyczaj mobbingują. To do jego przełożonego? No ale przecież to dobrzy koledzy, lubią się itp. więc mój przełożony zaraz będzie wiedział kto na niego doniósł i tylko ja będę miał większe problemy, a z nim nikt nic nie zrobi i dalej będzie robił to co robi. Proponuję puścić w firmie anonimową ankietę na ten temat (czy ktoś doświadczył mobbingu, czy słyszał o takich sytuacjach, czy odważyłby się o tym powiedzieć komuś wyżej i dlaczego nie), takie informacje pozwoliłyby realnie ocenić poziom zjawiska, pod warunkiem, że faktycznie będą anonimowe i pracownicy nie będą się bali takiej ankiety wypełnić.
Michał, nie tylko musimy, ale przede wszystkim sami chcemy reagować w każdej takiej sytuacji. Zależy nam na opiniach naszych pracowników i jesteśmy gotowi poprawiać nasze działania na każdym szczeblu. Nie jesteśmy jednak w stanie zrobić tego bez rzetelnego i konkretnego przeanalizowania zdarzeń. Dlatego naszych pracowników prosimy i zachęcamy do tego, aby wszelkie uwagi i skargi kierowali: • do swojego bezpośredniego przełożonego; • do przełożonego osoby, której dotyczy zgłoszenie; • do działu HR; • w Listach do M. Jeśli jakiekolwiek zachowanie lub sposób komunikacji według Ciebie jest nieodpowiedni – prosimy, zgłoś to którymś ze wskazanych wyżej kanałów, opisując zaistniały problem, a my będziemy wtedy mieli podstawy, by reagować.
Buhahaha od razu widać że kierownictwo magazynu pisze te cudowne, ociekające słodkością superlatywy. Stwierdzenie innowacyjne projekty i już wiadomo... Ludzie magazyn to (usunięte przez administratora) za śmiesznie niskie pieniądze. Pracowałem nie polecam!
Pracuję w marketingu i jestem zadowolony. Pensja nie jest rynkowa, ale i tak jestem zadowolony. Jednak zaznaczę, że na moim stanowisku generalnie pensje są znacznie powyżej średniej krajowej, a kandydatów do pracy niewielu. To jedyny większy minus. W moim dziale jest możliwość awansu i rozwoju. Ludzie bardzo spoko, mam kontakt z innymi działami - tam również 99% to fajni, inteligentni, kulturalni ludzie z którymi się dobrze współpracuje. Generalnie dla mnie to fenomen. Firma się mocno rozwija i profesjonalizuje. Są pieniądze na szkolenia. Dobre warunki pracy. Pozytywna atmosfera.
Witamy wszystkich użytkowników portalu GoWork na profilu x-kom. Mamy nadzieję, że nasza obecność tutaj sprawi, że poznacie nas lepiej, a my z chęcią odpowiemy na wszystkie Wasze pytania i wątpliwości.
Bardzo dziękujemy za każdą dotychczasową opinię płynącą zarówno od naszych byłych, jak i obecnych pracowników. To dla nas cenne źródło wiedzy, dzięki któremu możemy stale się rozwijać, a na tym bardzo nam zależy. Chętnie przyglądamy się wszystkim opiniom i wyciągamy z nich wnioski, dlatego będziemy wdzięczni za każdą z nich.
Jednocześnie prosimy, aby Wasze wypowiedzi były merytoryczne i zgodne z prawdą, bo one również stanowią informacje dla innych, np. dla potencjalnych kandydatów.
Zdajemy sobie sprawę, że zawsze można zrobić coś lepiej i jeszcze wiele wyzwań przed nami. Cieszymy się jednak, że wiele dotychczasowych zmian, jakich dokonaliśmy w różnych aspektach, już przynosi efekt.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zachęcamy do odwiedzenia naszej strony: https://kariera.x-kom.pl oraz do kontaktu: hr@x-kom.pl
W sprawach dotyczących zakupów prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: tel. 34 377 00 00, e-mail: x-kom@x-kom.pl
Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w siedzibie firmy x-kom sp. z o.o.?
Obecnie ze względu na sytuację pandemiczną rozmowy rekrutacyjne prowadzone są prawie wyłącznie online. Istnieje tylko kilka stanowisk, w których ostatni etap rozmowy odbywa się na żywo. Zachęcamy do aplikowania, a zespół HR odpowie na wszystkie Twoje pytania :)
Zdecydowanie polecam tego pracodawcę, głównie omijać z daleka. To wiele mówiącym wstępie chciałbym doprecyzować, iż dotyczy to całego działu Contact Center, ciężko wypowiadać mi się o pozostałych działach w organizacji. "Ścieżka kariery", jak to hucznie zostało przez firmę nazwane, z karierą nic wspólnego nie ma, jedyną drogą awansu jest przepracowanie określonego czasu na danym stanowisku, co skutkuje podniesieniem wynagrodzenia zasadniczego, jednak w gratisie zazwyczaj dostaje się znacznie większą ilość obowiązków a także coraz to wyższe targety, które wymyślane są przez osoby nie mające kompletnie żadnego pojęcia o pracy "zwykłego pracownika", przez co coraz trudniej jest je wykonać przez jakąkolwiek osobę nie będącą robotem. Kiedyś bardzo dobrym pomysłem było zaangażowanie przełożonych (od liderów po kierowników) do wykonywania pracy jaką na co dzień wykonuje pracownik najniższego szczebla, pozwoliło to na otworzenie ich oczu, niestety na bardzo krótko.
Andrzej, w Ścieżce kariery pod uwagę branych jest wiele czynników. Jednym z nich jest staż pracy, który jednak jest elastyczny np. w przypadku osiągania ponadprzeciętnych wyników, ulega on skróceniu. Oprócz tego Ścieżka kariera zawiera testy, szkolenia i dostęp do platform zewnętrznych, które mają poszerzać wiedzę oraz kryterium jakościowe. Naturalnie z zajmowaniem wyższego stanowiska wiążę się szerszy zakres obowiązków pracownika oraz wyższa płaca. Wzrost zakresu obowiązków to z jednej strony trochę więcej pracy, a z drugiej szansa na rozwój i otwarcie kolejnych drzwi w drodze do kolejnego awansu. Dział Contact Center stale pracuje nad ulepszeniem swoich działań. W związku z tym cały czas dokonywane są zmiany pewnych obszarów, procedur, targetów, podejścia do obsługi czy priorytetów. Za każdym razem chętnie pochylamy się nad pomysłami płynącymi od doradców i każdego zachęcamy do ich zgłaszania swojemu bezpośredniemu przełożonemu, koordynatorom CC lub przez chmurę pomysłów.
Podpowiedzcie czy aktualnie firma rekrutuje? Trudno dostać się tu do pracy?
Hej, tutaj znajdziesz oferty pracy https://praca.x-kom.pl/oferty-pracy Z tego co tam jest napisane praca na magazynie - od zaraz - około 50 wakatów.
Witam, podłącze się pod pytanie odnośnie oferty praca na Automatyka w DUR ;) jak ogólnie z praca, widzę, że są aż 4 wakaty, firma się rozwija? jak dużo osób pracuje w dziale?
Czarek, cały czas poszukujemy nowych pracowników. Więcej informacje o rekrutacji znajdziesz w zakładce "Jak wygląda rekrutacja". Wszystkie oferty znajdziesz tutaj: https://praca.x-kom.pl/oferty-pracy
Tak sobie oglądam ogłoszenia o pracę i widzę, że w tej firmie na stanowiskach kierowniczych to jest chyba jakaś kosmiczna rotacja. Dyrektor sprzedaży, marketingu to chyba jest nowy co kilka miesięcy.
Jesteś zainteresowany pracą na tych stanowiskach? Mam nadzieję, że jeśli już wybierzesz się na rozmowę kwalifikacyjną, to opiszesz tu jej przebieg i napiszesz jakie są Twoje odczucia. Każdy taki wpis jest bardzo ważny dla innych potencjalnych kandydatów.
W przypadku tych stanowisk (tak dla odmiany) jest to związane z rozbudową struktury i nowymi stanowiskami, a nie z rotacją.
Potwierdzamy, że w tym przypadku jest to związane z rozbudową struktury i tworzeniem nowych stanowisk. Zachęcamy do udziału w rekrutacjach: https://praca.x-kom.pl/oferty-pracy
Zwalniają pracowników po miesiącu. Z śmiesznym wynagrodzeniem
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, ale chcemy podkreślić, że nie jest to stała praktyka w naszej firmie. Szczegóły dotyczące umowy są ustalane podczas rozmowy rekrutacyjnej, a wynagrodzenie jest zależne od kwalifikacji i doświadczenia.
Jak to jest, ze w każdym innym dziale firmy x-kom są awanse, podwyżki, jakieś sensowne perspektywy a w serwisie x-kom brak? Dewiza podstawowa to pracuj, pracuj a w nagrodę 2 stycznia wolny xD O ile to bedzie niedziela... Czyżby w tym miejscu czas sie zatrzymał? Aczkolwiek raczej tak patrząc na intranet i wpadające tam info o awansach bez wzgledu na okoliczności okolo covidowe to raczej tak ;/
Oj nie w każdym, nas goni najniższa krajowa i to od zawsze, jakieś podwyżki? Zapomnij. Awans? Musiałby być bez podwyżki, inaczej się nie opłaca. Dodam, że dział biurowy, nie serwis/produkcja/magazyn i wiem, że zarabiamy mniej od tych działów. Nie piszę konkretnie, żeby zaraz jakiegoś chorego śledztwa nie było, bo tak może to u nas wyglądać, znowu ktoś powie, żebyśmy szukali sobie pracy w innych firmach jak nam nie pasują stawki itp...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w x-kom sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy x-kom sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 183.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w x-kom sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 125, z czego 8 to opinie pozytywne, 88 to opinie negatywne, a 29 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy x-kom sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w x-kom sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.