Connectis_

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 518 ocen.

Connectis_
2 518 6 1

Opinie o Connectis_

KtosNiezadowolony

Niestety ale firma Connectis zmarnowała mi dwa tygodnia poszukiwania pracy. Chcieli żebym napisał aplikację dla potencjalnego pracodawcy. Po oddaniu aplikacji okazało się, że szukają osoby która zna zupełnie inny stack technologiczny. Zawiodłem się

Edyta
@KtosNiezadowolony 24.10.2018 22:11

@KtosNiezadowolony Chyba nie należy rozpatrywać tego w taki sposób - zawsze jesteś przecież bogatszy o jakieś nowe doświadczenia. To normalne, że dany pracodawca chce zweryfikować nasze umiejętności, które mogą dla niego wystarczyć lub też nie. A o jaką posadę się konkretnie ubiegałeś w Connectis_?

szef
@Edyta 25.10.2018 11:41

Chyba Cie pogięło kobieto. Trzeba swój czas szanować, ale jak lubisz za darmo robić to mam podłogi do umycia, zapraszam

Edyta
@szef 25.10.2018 15:28

@szef Powinieneś jednak wypowiadać się tu w bardziej spokojnym tonie. Ja chce jedynie pomóc Wam w zebraniu rzetelnych informacji na temat specyfiki pracy w firmie Connectis_. To, że Ty nie polecasz masz jakieś obiekcje wobec tego pracodawcy nie oznacza, iż inni też będą je mieli. Wiesz coś może w związku z tym o rekrutacji?

Edyta

@niezadowolony Oceny klientów tej firmy są także istotne - dobrze zatem, że postanowiłeś podzielić się z nami swoimi uwagami. Zgłaszałeś je Dyrektorowi? Na stronie internetowej Connectis_ możecie znaleźć aktualne oferty pracy. Poszukują pracowników na rozmaite stanowiska - Młodszego specjalisty Net, Java developera, Sales specialist i wiele innych. Byłby ktoś z Was zainteresowany wzięciem udziału w rekrutacji?

niezadowolony

Jako osoba korzystająca z usług Connectis stwierdzam ze to porażka. Niestety ale rekruterzy nie mają pojecia o technologiach i umawiają rozmowy z ludzmi nie pasującymi do projektu. Szkoda czasu na tą firmę.

Edyta

@TakiJedenKoleś Taki chaos może być spowodowany tym, że bardzo dużo osób ubiega się o pracę w Connectis_. Od kiedy dokładnie uczestniczysz w procesie rekrutacji i na jakie stanowisko aplikujesz? Może przy okazji powiedziałbyś nam, jak wygląda cały ten proces?

TakiJedenKoleś

Niepoważna firma. Biorę udział w procesie rekrutacji (nie ciśnie mnie specjalnie mam dobrą pracę) i zmiana pracy z mojej strony wymaga planowania i sporej reorganizacji. A informacje od nich raz spłyną, raz nie, czasami trzeba o sobie przypominać, dodatkowo w zależności z kim się rozmawia to twierdzą różne rzeczy. Nie polecam, bardzo złe wrażenie.

Edyta

@so Dlaczego tak uważasz? O jakie stanowisko się ubiegałeś? Pamiętaj, że możesz tutaj podzielić się z nami swoimi wszelkimi spostrzeżeniami na temat tego pracodawcy, pomagając dodatkowo innym użytkownikom forum.

so

Same korpo dzieci tam pracują w rekrutacjach

Edyta

@Jello, przeszedłeś rekrutację w Connectis_. Z jakim skutkiem się dla Ciebie skończyła? Zostałeś pracownikiem tej firmy? Jeżeli tak się stało, to proszę opisz obowiązki, za które jesteś odpowiedzialny i warunki zaproponowane Ci w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

Jello

Rekrutacja poszła sprawnie, fajna firma z pozytywną zachodnią atmosferą.

A.

Nie polecam.

Edyta

@Dev9, jak wygląda proces rekrutacyjny w Connectis_? Z ilu etapów się składał? Czy jeżeli tak jak napisałeś, wszystko poszło sprawnie, to odbyła się tylko rozmowa? Mogłeś negocjować z pracodawcą warunki zatrudnienia?

Dev9

Od niedawna pracuję w Software Housie Connectis na Al. Jerozolimskich. Rekrutacja przebiegła sprawnie bo potrzebowali ludzi na ASAP. Zostałem bardzo fajnie przywitany, biuro jest funkcjonalne i duże, są piłkarzyki, hulajnogi do przemieszczania i własna kawiarnia. Pracuje tutaj dużo fajnych programistów, a dziewczyny z HR też są bardzo miłe i otwarte. Jest sympatycznie, polecam.

Edyta

W sieci znalazłam wiele ofert pracy w Connectis_ w różnych jej polskich oddziałach. Jak sądzicie z czego może wynikać tak duże zapotrzebowanie na nowych pracowników? Zachęcam do wypowiedzi na ten temat osoby aktualnie zatrudnione w tej firmie? W jakim dziale Connectis_ najlepiej się Waszym zdaniem pracuje? Na jakie benefity mogą liczyć osoby ubiegające się o pracę u tego pracodawcy?

Vini
@Edyta 05.01.2018 13:35

To firma zajmująca się outsourcingiem Specjalistów IT(programistów itp.) do rożnych projektów dla klienta więc rekrutacja się nigdy nie kończy. :) Mają też swój wielki Software House (z własną kawiarnią :P) gdzie robią projekty wewnętrznie. :)

Edyta

@Karo, rozumiem, że poczułaś się zlekceważona w związku z opisaną przez Ciebie sytuacją. Czy to oznacza, że nie jesteś pracownikiem tej firmy? Czy może aplikowałaś do innego jej działu? Mogłabyś opisać swoje doświadczenia z Connectis_?

Karo

Po wstępnej rozmowie pani ustaliła termin rozmowy telefonicznej z managerem, który jednak nie zadzwonił w umówionym terminie. Żadnej informacji zwrotnej. To nie jest profesjonalizm.

Edyta

Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany pracą w Connectis_, to polecam zajrzeć na ich stronę internetową. Znajdziecie tam oferty pracy na różne stanowiska, nie tylko w Warszawie.

Gregor

Szukając dobrej firmy dowiedziałem się o Connectis_ sporo dobrego jako o pracodawcy. Może podpowiecie coś nowemu kandydatowi prze rekrutacją? Na co zwrócić większą uwagę i jak sie przygotować? Z góry dzięki

Kaya

Właśnie rozpoczęłam pracę w Connectis_. Rekrutacja przebiegła bardzo sprawnie (spotkanie z klientem parę dni od wysłania CV), zostałam bardzo miło powitana i "wprowadzona" do firmy. Zarobki są bardzo ok, ciągle jestem w kontakcie z moim opiekunem któremu mogę zgłosić każdy problem - więc jest to bardzo wygodne rozwiązanie i nie muszę się niepotrzebnie stresować. :) Na razie polecam. :P

Waldi

Ja jeszcze nie widziałam żeby jakaś firma pracowała charytatywnie. Agencja Connectis_zarabia na podsyłaniu pracowników i nie widzę w tym czegoś złego, taką prowadzą działalność. Każdy może sobie taką firmę założyć i będzie sie "tuczył na czyjejś pracy"

Moderator

Słyszałem o Connectis_ wiele dobrego. Mają duże potrzeby kadrowe?

Bella

Czy CONNECTIS potrzebuje jeszcze specjalisty ds. wsparcia z językiem francuskim? Fajna firma i chętnie bym się tu zatrudniła. Może ktoś mógłby coś podpowiedzieć?

Edyta

A, może chciałabyś podzielić się z nam jak wyglądał Twój proces rekrutacyjny? :)

Gregor

Myślę o złożeniu swojego cv do Connectis i mam kilka pytań. Jak przebiega proces rekrutacji? Czy osoby na rozmowie są kompetentne? Czy zarobki są dobrym poziomie?

A

Mam bardzo pozytywna opinie o Connectis. Prosec rekrutacyjny dla rekruterow jest bardzo fajny. Spotkalam sie z Panem Rafalem i Pania Aleksandra ktorzy sie znaja na IT i sa bardzo proffesional :) Mowiac o zarobkach, oferta jest baaardzo fajna, plus biuro jest w swietnej lokalizacji :) Polecam, Anastasia

A

Mam bardzo pozytywna opinie o Connectis. Prosec rekrutacyjny dla rekruterow jest bardzo fajny. Spotkalam sie (usunięte przez administratora) ktorzy sie znaja na IT i sa bardzo proffesional :) Mowiac o zarobkach, oferta jest baaardzo fajna, plus biuro jest w swietnej lokalizacji :) Polecam, Anastasia

janwwa

mało płacą podobno

Tester
@janwwa 29.12.2016 18:57

Człowieku podobno to jutro będzie słońce. Sprawdź zanim dokopiesz firmie. Ja szukam pracy u nich i niestety maja komplet.

aaa

jaką dają umowę na stanowisko Konsultant ds. wsparcia sprzedaży ???

Vini

Pracuję w connectis i nie żałuje. :)

eve

Uczestniczyłam w rekrutacji na stanowisko rekrutera - nie polecam. 2 spotkania, po nich żadnej informacji zwrotnej. Wysłałam maila, dzwoniłam i nic. zero.

anonim

(usunięte przez administratora)

odrzucony

Widać tu jest jakaś niejasność. Sam aplikowałem do Connectis i po drugim etapie dostałem informacje, że zostałem odrzucony na maila. Kumpel aplikował jakoś pół roku po mnie i też został poinformowany o odrzuceniu. Nie do końca chciałem taką wiadomość otrzymać, ale nie mogę absolutnie zarzucić, że nie informacji o niepowodzeniu aplikacji nie dostałem.

Zostaw opinię o Connectis_ - Warszawa

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Connectis_