Opinie o APS Poland S.A.
Praca dobra dla studentów albo na krótko do 6 miesięcy max brak umowy o pracę. Moje sugestie dla APS Poland S.A.: Umowa o pracę dla pracowników z długim stażem . Brak boksów zbyt duży hałas. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Koordynatorzy powinni służyć pomocą konsultatowi w rozwiązaniu problemu a nie z łaski.
Czy można pracować np 2 dni w tygodniu po 4 lub 5 godz?
Planujesz przesłać swoje CV do APS Poland? Sądzę, że o grafiku najlepiej porozmawiać podczas rekrutacji. Często firmy zatrudniają osoby w trakcie studiów, może w ogłoszeniu o pracę była mowa o elastycznym grafiku? Jeśli już aplikowałaś, to czy pracodawca się z Tobą skontaktował? Napisz proszę, jaki jest wynik rekrutacji i jak ona przebiegała.
Po jakim czasie od wysłania CV oddzwaniają?
Projekt Play. Nie chcę się rozpisywać więc będzie w punktach. Plusy: 1. Świetna atmosfera i fajni ludzie są niewątpliwie filarem tej firmy. I mówię zarówno o pracownikach na słuchawkach, na HD jak i shift czy team liderzy itp. Można się w wielu sprawach dogadać, panuje jakaś taka otwartość i raczej kumpelska atmosfera. 2. W miarę merytoryczne i wyczerpujące szkolenie. Sympatyczne zresztą i w pełni płatne (polowa od razu polowa po 160h) 3. Możliwość przeniesienia się między działami albo zostanie mentorem (dla mnie to ważne że nie jest się uwiązanym do jednego stanowiska i są jakieś możliwości i wyjścia awaryjne) Minusy: 1. Brak umowy o prace. To dla mnie jednak wyraz braku szacunku do zespołu i niewolnictwo XXI w. Zwłaszcza ze to praca dość stresująca. 2. Dramatycznie niskie zarobki ( dla studenta może ok, ale dla osoby po studiach te kwoty brzmią jak kpina- przynajmniej w stosunku do kosztów życia w Poznaniu) i tutaj wielkie szkoda. Bo gdyby wspomnianej wyżej atmosferze towarzyszyły chociaż godne (juz nie mówię o wysokich) zarobki, to firma byłaby perfekcyjna! 3. Zbyt dużo obowiązkowych "formułek" w rozmowie z klientem za które jesteś rozliczany podczas odsłuchów. Dzwonią do nas klienci z problemem, niejednokrotnie mocno zdenerwowani a my musimy im wcisnąć play24, zachęcić do oceny rozmowy i jeszcze próbować zdobyc numer do ofert. To słabe. A już w ogóle żenujące jest zachęcanie slodyczami do wyrabiania statystyk... Podsumowując polecam to miejsce studentom albo osobom które maja jakieś inne źródło dochodu :) znajdziecie tu mega miłą atmosferę, fajnych znajomych, zjecie co tydzień darmowe owoce i spedzicie fajny czas a przy odrobinie szczęścia może gdzieś tam awansujecie i będziecie chcieli zostać dłużej. Mimo ze moja ocena nie jest doskonala to polecam to miejsce.
Dziękuję Ci za wyczerpującą odpowiedź. Piszesz, że pracodawca oferuje jedynie umowę zlecenie - czy nie ma możliwości przejścia na umowę o pracę? Może po dłuższym czasie jest taka opcja? Jako negatyw wymieniasz też niskie zarobki- czy poza podstawą jest jakiś system prowizyjny lub też benefity? Czy szkolenie jest tylko na początku pracy, czy są one prowadzone regularnie?
1) na żadnym etapie rekrutacji czy szkolenia nikt nie wspominał o umowie o pracę. Ponadto nie brak tu wieloletnich pracowników, którzy wciąż świadczą zlecenie. Myślę więc, że nie ma możliwości przejścia na umowę (chyba że może jakiś awans). 2) owszem są premie i benefity, ale co z tego? Żyjemy i ponosimy koszty życia codziennie i podstawowa pensja powinna zaspokoić te podstawowe potrzeby. Przy dzisiejszych kosztach życia zarobki jakie proponuje APS są niskie. Nawet te z premią. 3) poza wstępnym szkoleniem są Od czasu do czasu jakies drobne szkolenia. Ponadto zawsze można liczyć na wiedzę bardziej doświadczonych osób.
Zadzwoniła do mnie pani, zaprosiła na rozmowę, umówiliśmy się na konkretny termin, dostałem na maila zaproszenie do pokoju na teams. O równej godzinie się zdzwoniliśmy na kamerkach, opowiedziałem o sobie, dostałem kilka pytań czy widzę się jako konsultant oraz zapoznałem się z pytaniem, miałem 10/15 minut na przygotowanie się - miałem zaproponować kredyt i przekierować do doradcy. Ocena rozmowy i wynik od razu - na końcu informacja o szkoleniach, trybie pracy itp. Miło, lekki stres, ale nie ma czego się bać.
Czy widzę siebie jako konsultanta? Czy widzę siebie w pracy z klientem? Jakie mam hobby, zainteresowania?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
@byłapracownica, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, poruszyłaś w niej wiele istotnych kwestii. Możesz powiedzieć, ile trwało szkolenie wdrażające w obowiązki? Piszesz o szeregu kryteriów, które trzeba spełnić, by otrzymać premię, czy warunki jej otrzymania są zawarte w umowie?
Też całkiem niedawno zakończyłem współpracę, ale powód był jeden- przeprowadzka. Dla mnie atmosfera ok, zawsze było z kim pogadać i kogo spytać o jakąś nietypową sprawę. Klienci jak to klienci, taka robota po prostu, ale nie ma co się nimi stresować. Gdy wcześniej byłem kelnerem to dopiero wrzeszczący klient dawał się we znaki, więc telefon jest zdecydowanie lepszą opcją niż gastro - kto pracował tutaj I tutaj pewnie potwierdzi. Nigdy nie zdarzyło mi się czekać na przerwę tak długo. Z resztą jeśli masz potrzebę to zawsze możesz się wbić na odpowiedniego idla. Wyrabiałem jakąś tam premię, a gdy klient nie był zainteresowany przełączeniem na dział sprzedaży to nawet nie musiałem zbijać jego obiekcji… to tak zgrubsza. Więc jeśli szukacie czegoś w biurze, z elastycznymi godzinami (a nie 8-16) to taka infolinia może się sprawdzić. A i moje zdrowie psychicznie nie ucierpiało :)
Początki wszędzie są trudne ale po jakimś czasie tylko uśmiechamy się , że proste problemy tak nas stresowały!!
Pracowałam w APS w projekcie Play na infolinii przychodzącej. Sama rekrutacja była dosyć stresująca, bo od razu przeprowadzano testową rozmowę telefoniczną, co dla osoby która nigdy tego nie robiła mogło nie być ciekawym przeżyciem. Szkolenie było całkiem przyjemne i merytoryczne, choć w momencie kiedy przeszliśmy już do części praktycznej i kazano nam odbierać telefony okazało się, że niewiele wiemy i właściwie żadnego zgłoszenia nie jesteśmy w stanie rozwiązać samodzielnie. Niby na początku siedział ktoś do pomocy, ale jak już się o coś pytało to osoby te często były bardzo nieprzyjemne (zależy na kogo się trafiło) i niechętnie pomagały. Sam budynek w Poznaniu i biura są bez zarzutu, nowoczesne, przyjemnie urządzone. Aby dostać pieniądze za szkolenie należało przepracować ok. miesiąc, co zostało powiedziane na początku. Stawka za szkolenie była chyba niższa niż normalna godzinowa, z tego co pamiętam. Przechodząc do samej pracy - mocno stresująca, bardzo dużo zagadnień i problemów, które trzeba było ogarniać. Nie było podziału na różne tematy i obszary, każdy zajmował się wszystkim. Jeśli mieliśmy problem dzwoniliśmy na backupową linię, ale tutaj też zależało na jakiego konsultanta się trafiło, poza tym klientów na linii nie obchodzi, że czekacie 5min na połączenie ze wsparciem, oni tego nie wiedzą więc cała odpowiedzialność przechodzi na was. Systemy komputerowe, na których pracujecie są bardzo zawiłe i nieczytelne, żeby być w stanie rozwiązywać różne problemu musicie opanować ich kilka (mimo, że na szkoleniu przedstawiany jest wam tylko system główny - w praktyce okazuje się, że jest bezużyteczny). W trakcie pracy okazywało się, że szkolenie mimo iż wydawało się dobrze przeprowadzone to nie poruszało większości pojawiających się problemów. Nie muszę chyba wspominać o tym, że na infolinię dzwonią głównie niezadowoleni ludzie, więc często zostajecie wyzywani, obrażani, często w taki sposób że można się bardzo zestresować (świry grożące wam sądem, wrzuceniem rozmowy do internetu itp.). Pomoc klientowi nie jest niestety tak ważna, jak mogłoby się wydawać. Celem jest jak najszybsze zakończenie rozmowy, często robi się to wiedząc, że wcisnęliśmy klientowi "kit", który nie ma prawa zadziałać. Wtedy klienci dzwonią drugi, trzeci, czwarty raz. Jeśli na nich traficie to macie już totalnie przerąbane bo nie zostawią na was suchej nitki. Długość rozmowy jest jednym z wielu kryteriów, które wpływają na ewentualne premie. Więc jeśli traficie na gadułę, albo osobę która ma skomplikowany problem i potrzebuje 15min żeby go wam wytłumaczyć, to możecie pożegnać się z premią. Oprócz długości rozmowy jest jeszcze dużo innych kryteriów, jak chociażby przekierowanie klienta do działu sprzedaży (czyli niby w teorii jesteście tylko od rozwiązywania problemów, ale w praktyce macie przyczyniać się do jak największej sprzedaży i wciskać ludziom na siłę rozmowę z działem sprzedaży). Jeśli klient będzie niezadowolony z rozmowy (co jest całkiem możliwe, w końcu nie jesteście uczeni rozwiązywania problemów, a jedynie jak najszybszego zakończenia rozmowy) i wystawi wam negatywną opinię smsem - również ominie was premia. Koniec końców premie to takie mityczne stworzenia, których nikt nigdy nie widział na oczy. Poza tym musicie zachowywać się jak roboty, klepać wyuczone formułki, których ma się naprawdę dość. Po szkoleniu zostaje wam gruby skoroszyt różnych informacji potrzebnych w pracy - szerze polecam szukanie czegoś w takim pliku kartek podczas rozmowy, kiedy musicie w ciągu kilku sekund podać klientowi jakąś informację. Z kilkunastu osób, które przyszły na moje szkolenie, tylko dwie pracowały jeszcze jak odchodziłam z pracy po 2 miesiącach i z tego co wiem, również zrezygnowały z niej niewiele później. Przełożeni są bardzo typowi, jak to w korpo, proszą was co jakiś czas na rozmowy, przesłuchujecie wspólnie jakieś losowe rozmowy przeprowadzone przez was, co jest okropnie stresujące, oceniają was, głównie ganią za to że rozmowy za długie, oceny za niskie, przekierowań do działu sprzedaży za mało etc. Wszystkie przerwy musicie zgłaszać w aplikacji na komputerze więc jeśli akurat musicie wyjść a na przerwę zgłosiło się już 20 osób to poczekacie sobie ze dwie godzinki ;) Między kolejnymi rozmowami jest jakieś 10 sekund przerwy więc nie zdążycie nawet zrobić notatki z rozmowy (niestety trzeba zaznaczać czego dotyczyła itp.) a już macie na linii kolejną osobę, która opowiada swój problem, w efekcie zapominacie co mieliście napisać, potem dzwoni kolejna osoba i kończycie z 15 otwartymi kartami notatek do uzupełnienia, których nie jesteście w stanie zamknąć. Fajny system generowania rachunków na platformie internetowej. Szkoda, że doproszenie się o przysługujące dodatki (np. z tytułu dodatkowych godzin itp.) trwa czasem tygodniami, jesteście przekierowywani od osoby do osoby i nikt nie potrafi wam nic powiedzieć. Moim zdaniem - nie warto, nie za takie pieniądze, szkoda zdrowia psychicznego, chyba że kogoś nic nie rusza.
@Nikki, wspominasz o systemie premiowym, czy nie każdy pracownik może otrzymać premię? Wiesz, od czego jest ona zależna? Piszesz także, że nie są wymagane specjalne kwalifikacje, czy w związku z tym pracodawca oferuje szkolenia wdrażające? Co sądzisz o atmosferze?
Słyszałem, że firma ma dobrą opinię jako pracodawca!
Koordynatorami zostają ludzie niekoniecznie nadający się do tego, którzy po paru imprezkach i wyjściach grupowych mają awans :) Praca tylko na chwilę jak dla mnie.
Raz wybrali na koordynatora osobę po znajomości. Po 2 tyg odsunęli śmiech żenada . Zatrudniają ludzi nawet po podstawówce. Nie ma urlopów a jak ktoś nie przejdzie to trzeba bo zmuszają godziny odrabiać . Kasa marna . Tylko ty z wyższych stołków mają wysokie premie za wyniki pracowników. Nieuczciwe to jest i jedno wielkie oszustwo!!!! Aż sie odechciewa naciągać ludzi .
Wątek na temat pracy w firmie APS stał się nieaktywny. Chciałabym w związku z tym spytać, czy coś względem poprzednich opinii uległo zmianie? Jeśli tak, to czy możecie napisać coś na temat tych zmian? Wszystkie merytoryczne wypowiedzi będą teraz na wagę złota.
Chciałabym Was spytać, czy firma APS Poland aktualnie prowadzi jakąś rekrutację? Jeżeli tak to na jakie stanowisko? Niestety, na stronie internetowej firmy nie ma zakładki "Kariera" stąd właśnie pytanie to kieruje do Was. Zachęcam Was do wypowiedzi.
@Szukająca Możesz powiedzieć proszę na jakie stanowisko firma APS Poland szukała pracowników? @Gwiengwlwnzhowls Zarzucasz właśnie, że inni pracownicy firmy okłamują klientów. Możesz napisać więcej na ten temat? No i ostatnia kwestia. Jakie są to warunki, które pracownik musi spełnić, aby tę premię dostać? Mam nadzieję, że udzielisz mi oraz innym użytkownikom, odpowiedzi na te pytania.
Dobre opinie słyszałem ale może dowiem się czy macie jakieś dodatki socjalne?
Czy firma potrzebuje ludzi? Podpowiedzcie coś.
@Norbi: Ja trafiłam z polecenia na studiach dziennych. Namówili mnie znajomi, którzy pracowali na play i faktycznie było bardzo fajnie. Moge przychodzić tak, żeby mi pasowało do uczelni i nikt nie robi z tego problemu. Kasa jak wszędzie w podobnych pracach, szału nie ma, ale na studenckie wydatki starczy. Generalnie polecam. Co do rekrutacji to najlepiej zadzwoń i zapytaj się, ale przyjmują sporo z tego co obserwuje.
Ja uważam że praca w APS jest bardzo fajna, wypłata zawsze pod koniec tygodnia, miła sympatyczna atmosfera idzie się naprawdę ze wszystkimi dogadać. Oczywiście każdy z nas pracuje na swoje wyniki, ale to jest chyba normalne. Na rozmowach kwalifikacyjch informują że pieniążki zostaną za nie wypłacone po 160 godzinach ale błagam was ludzie to tylko miesiąc pracy więc nawet jeśli się komuś nie spodoba napewno się przemeczy. Praca ciekawa dla uczniów studentów elastyczny grafik. Jak najbardziej polecam
Słyszałem sporo dobrego o firmie. Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników, jaka jest atmosfera?
Jak wyglądają zarobki ? ile na godzinę ? bo rozumiem że nie można liczyć na umowę o pracę i stałą podstawę ?
Dzień dobry @Zainteresowany, proszę napisz pracą w jakiej miejscowości byłbyś zainteresowany, wtedy będziemy mogli odpowiedzieć Ci na pytanie dotyczące stawek godzinowych. Umowę, którą oferujemy to umowa zlecenie na czas nieoznaczony. Otrzymujesz podstawę (kwota x za godzinę) oraz system premiowy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w APS Poland S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy APS Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 140.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w APS Poland S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 111, z czego 12 to opinie pozytywne, 73 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy APS Poland S.A.?
Kandydaci do pracy w APS Poland S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.