sapa

Łódź

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 116 ocen.

Opinie o sapa

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie sapa

Amelka

Miałam aplikować na logistykę, ale jak poczytałam komentarze, to dziękuję za taka pracę. Mamy to na co się godzimy.

Starypolernik

Ja powiem tak od strony polerni. Robota spoko nawet da się zarobić przy nadgodzinach z tym że jedna osoba na nadgodzinach zapier**** a druga w tym przypadku Lider zmiany siedzi w liderce całe 4 godziny i popija kawke, a jego zastępca [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na dworze na deszczu w samym polarze i na wózku bez dachu i okien . Nowy lider obszaru to jakaś porażka bo A.W jeszcze był ok. Kilka dni temu Nowy lider obszaru zarządził że robi roszady między zmianami bo miał problem i chyba strach o to że zmiana była zgrana i jak trzeba było nawet stanęła cała. Dwóch doświadczonych pracowników oddelegował na inną zmianę a wymienił ich na trzech ukraińców. Polacy już nie chcą tu w ogóle pracować. Ludzie. Obudźcie się i się postawcie bo tamci po odchodzą bo nie wytrzymają takiego traktowania. Chyba że lubicie pracować jak murzyni. Bhp nie wspomne , bo o okulary i czapki to wiedzą jak się przyczepić ale jak pada deszcz to woda z dachu kapie na roboty,po kablach. wózki to tragedia, chyba tylko jeden jest sprawny (bo jest nowy) Sami oceńcie

starakadra
@Starypolernik 20.10.2017 00:47
Ja powiem tak od strony polerni. Robota spoko nawet da się zarobić przy nadgodzinach z tym że jedna osoba na nadgodzinach zapie...

Arek odszedł z Sapy?

pracownik jeszcze

Obecnie trwaja tam liczne budowy i przebudowy.Kierownictwo ktore ma nad tym panowac zamienia sie powoli w dyrekcje cyrku w budowie.Taki tam chaos panuje.Nikt poczawszy od dyrektora po ustawiacza maszyn nie wie co sie dzieje w zakladzie.Nawet Ukraincy tam zatrudnieni sie z tego smieja.Kontrol jak przyjedzie z zewnatrz to jak jednym koncem zakladu wejdzie to drugiego na wyjscie szuka i bladzi.Jakby rzeczywiscie jakis problem wynikl np pozar to by ludzie tam zatrudnieni nie wiedzieli ktoredy uciekac bo tu pozamykane,tam zastawione gdzie indziej gruzy na drodze leza lub cos wisi za nisko itp

byłypracownik000

ja wytrzymałam w tej "firmie" miesiąc. Grożenie pracownikom, brak kultury były na porządku dziennym. Mi jedna pani która jest tam tylko zwykłym pracownikiem powiedziała że ja MUSZĘ wyrobić normę (kazała mi normę wyrobić w drugim dniu pracy). Liderzy wymyśleli że jak nie będzie się pracowało do prawie końca zmiany (czyli do za 10 przed zakończeniem zmiany) to nie będą płacili za 8 godz tylko za 7. O płacy to nawet przykro mówić bo za 3 zmiany zarabia się 1700 zł plus premia (która jest uzależniona od tego kogo liderzy lubią bardziej i od tego kto lepiej donosi na innych). Współczuje ludziom którzy tam pracują. A i jeszcze zapomniałam dodać najważniejszego że w tym zakładzie okradanie pracowników jest czymś normalnym.

Patrycja

@ciacho czyli firma stara się dbać o bezpieczeństwo pracy pracowników? Faktycznie, niektóre komentarze mogą wywołać niepokój, ale może faktycznie wynika to z niezrozumienia nowych mechanizmów ochronnych?

Patrycja

@borys w firmie był prowadzony taki plebiscyt? O jakie dziury ci chodzi? To powinien być motywujący konkurs, o ile idzie z nim w parze jakaś konkretna nagroda. Co ją stanowi?

borys

kto proponował nazwiska, do akcji: Pracownika Roku, rozumiem, że pewne z nich to zapchaj dziury..... może się uda

Patrycja

Skoro kontrole nie wykazały nieprawidłowości to oznacza, że sprzęt nie jest w najgorszym stanie @byłypracowniksapa. Możesz podzielić się z innymi poszukującymi tutaj pracy jaki był oficjalny powód zwolnienia? To mogłoby wyklarowac opisywaną tutaj sytuację.

Od 0 do

Sapa... Każdy może wejść bo ochraniacze ( nie mylić z ochroną) wpuszczą każdego, szkoda że zrezygnowali z alkomatu, no ale co się dziwić skoro mało kto chce pracować w takim syfie. Po przekroczeniu szklanych drzwi czuć fetor z amerykańskiej szatni (można wyhaftować) wszystkie ściany brudne pyłem z polerki bo gdzie się nie dotkną tam zostają ślady, a firma sprzątająca to pomyłka smierdząca ściera którą rozmazują syf po całej podłodze, że ktoś za to im płaci to pomyłka. To tyle co czeka nas po wejściu. Następnie szatnie.. Idziesz się przebrać (do pracy Nie przychodź w czystym ubraniu) szafki są małe (basenowe) przez przypadek się czegoś dotkniesz i jesteś brudny, pod prysznic nie radzę bo grzyb wszędzie (są też tacy odważni co się myją- ja osobiście się brzydze miałem przyjemność wejść-odradzam ) No to jesteśmy przebrani pora zacząć pracę... Trafisz na dział 2d to miej zdrowe zęby bo towarzyszący pisk cięcia daje się we znaki i dobrze żebyś nie miał Parkinsona żeby się ręką nie trzęsła jak... ☺️ dodając o tym dziale spore zadymienie. Kolej na polernie... Dział który powinien mieć osobną szatnie, budynek lepsze wyciągi a ludzie zakaz poruszania się po reszcie zakładu, gdzie by nie poszli tam zawsze jest po nich ślad, połowa z tych ludzi na starość będzie cierpieć na choroby płuc przez wdychanie aluminium. 3d to walka z dymem olejowym i mycie podłogi (no tylko idiota robi jasną podłogę w zakładzie przy stężeniu takiej ilości brudu) dotarliśmy na magazyn... Sorki.. Do działu sprzątająco/inwentaryzającego, fajne chłopaki którzy się marnują przy tym kierowniku, ciągle muszą coś liczyć bo się nie zgadza no ale jak ma się zgadzać jak w nowym systemie każdy może sobie robić to co chce, robić ruchy aby się zgadzało u niego, za co często obrywa magazyn, chore... A co do sprzątania- Trzymać porządek na takim terenie zewnętrznym przy tak okrojonym składzie to nie lada wyczyn. Mała sugestia dla kierownika A. W, nauczyłeś polernie i lakiernie że magazyn za nich sprzątanie to sam wejdź do wózka i sprzątaj. Co do stanu wózków pozostawiają wiele do życzenia... Kto wpadł na pomysł jazdą wózków elektrycznych bez jakiegoś zawieszenia po dworze to szok współczuję kręgosłupą chłopaków jak 8h jeżdżą po tej dziurawej jak ser drodze. Lakiernia/anodownia... Uuu jak zaleje anodownia wannę jakimś specyfikiem to można zwymiotować smród że się szok. Większość to Ukraina która jest wykorzystywana do pchania i wieszania bo to ciężka praca. Siwy liczy na newsy żeby mógł przedłużyć wszystko na górę ☺️ jego prawa ręka człowiek bez nazwiska robi wszystko za niego.. Szkoda chłopaka młody jest a z życia nie korzysta bo od świtu do nocy siedzi w sapie i odwala robotę za innych. Tuż obok pakowanie.. Kiedyś było chyba spoko była Iza R i dawała radę, teraz jest planistka której wiedzą nie poszła do głowy i podobno jak coś zaplanuje to nie da się planu zrobić. Jak już przeszliśmy proces obróbki aluminium to trzeba coś zmątować... Ludzie kto to słyszał żeby monter zajmował się wyrzucaniem drewna, kartonów, pianek etc.? Powinien stać i montować, później że nie ma wydajności w innych zakładach jest wytypowany pracownik który ma zapewnić ciągłość i to on sprząta za innych. Jeżeli chodzi o montaż wydaje się nieźle gorzej z tym co pracownik musi robić do okoła. Kontrola jakości w tej firmie to cud że jeszcze sapa jest na rynku to ci jedzie do klienta to szok, z 2 strony biorąc pod uwagę to co produkujemy (zlom) to i tak że coś w ogóle wyjeżdża PS. bo musi lepiej zrobić reklamację niż zatrzymać produkcję w innym przedsiębiorstwie. No i została do opisania śmietanka, elita, ludzie wykształceni jak zwał tak zwał... No tu to czasami jest komedia. Pół swoich kolegów i koleżanek to siedzi tu nie potrzebnie bo i tak nie mają pojęcia co robią liczą tylko na wiedzę innych. Ahh... Jeżeli trafisz do pracy do biura jesteś osobą... Myślącą, a nie zatrutą jak korposzczur to po dwóch tygodniach wszystko można dostrzec kto ma wiedzę, a kto jej nie ma (ale może ma znajomości). Na zakończenie napisze słowa kluczowe : traktuj sape jak by to był twój biznes. (szkoda że nie można tak zarobić jak ci których to jest biznes). Pozdrawiam życzę wiele sukcesów w pracy ☺️

alllllllllll

Takiego [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to jak żyje nie widziałam.Dziwie sie ze jeszcze ten zakład istnieje ,ze maja odbiorców.......ale mysle ze do czasu

As

Czy ktoś może zrobić porządek z liderami na polerni ????

Buszek

Pracowałem na magazynie. A.W przez pomyłkę nazywany kierownikiem miał przydupasa i konfidenta Mateusza 200cm.kiero kamerka w domu ja na rozladunkach;telefonu jest w międzyczasie byś paletę postawił prosto bo krzywo stoi koło namiotu.teraz robię za lepsze hajsu roboty w chuj. Ale jest ZORGANIZOWANA.

bolo

To dowiem sie jak jest na tej kontroli

SG
@bolo 04.01.2017 20:35
To dowiem sie jak jest na tej kontroli

Szalu nie ma. Pan kierownik z serii " ciong le mao" jak i wiekszosc w tym zakladzie. Osatnimi czasy robi sie bardzo nieciekawie. Duzo ludzi wypowiedzeniami a najbardziej "szanowanymi" pracownikami sa ukraincy. Bo robia za nic po 12h i weekendy przychodza za normalna stawke bez dodatkow. Oczywiscie "szanowanie" to troche naciagniecie, bo w tym zakladzie nie ma takiego czegos dla zwyklego pracownika produkcji. A czym bylby zaklad bez nich ? Kierownicy by pracowali ? Jak po nowym roku gdy do 4 stycznia pracownicy mieli wolne? Moze jakis kierowniczek sie pochwali czy norme wtedy wyrobil na montazach ? ;-) oczywiscie firma zaniedbana bo dla dyrektorstwa liczy sie ilosc a nie jakosc.

bolo

Witam wszystkich a jak jest na kontroli .Jesli pracujesz odrazu na przez sape.

Pracownik Sapy

.Zaklad Sapa od chwili gdy zaczal podlegac pod Trzcianke schodzi na PSY ! Moze w Trzciance takie traktowanie jest normalne ale nie tu.Chodzi o to że zaklad w Lodzi stal sie zakladnikiem pracownikow a szczegolnie polskich nowoprzyjetych pracownikow.Specjalnie pisze polskich bo pracuja tu Ukraińcy i od nich od razu wymaga sie pracy takiej jaka powinna byc.Te polskie nieroby szczegolnie mlodzi smieja sie z pracownikow uczciwie pracujacych.Liderzy i kierownik mowia tylko " Cicho,cicho bo sie obraza i jutro nie przyjda do pracy ! ".Dlaczego tak jest ? Bo zmienili system wynagrodzen za weekendy ! W starym systemie tacy " pracownicy " nie utrzymali by sie w pracy ani tygodnia ! Ale w starym systemie plac placono uczciwie cale setki przy wyplacie.Chcieli przyoszczedzic To stracili.W dawnym systemie plac ludzie garneli sie do pracy w weekendy tak ze bylo ich czasmi wiecej w pracy w te dni niz w dni zwykle.Sprawa o ktorej pisze dotyczy przede wszystkim dzialu Fabrykacji ale sądzę ze i nie tylko tego dzialu.Druga sprawa.To szatnie pracownikow.Czas w szatni przed praca i po pracy to czas prywatny pracownika.Żeby mu ten czas " umilic " porobiono takie ciasne szatnie z waskimi szafkami ze jeden o drugiego sie obija.No moze sie pokloca,moze zajda jakis nieporozumienia ? To dobrze nie bedzie miedzy nimi wspolpracy czy solidarnosci,latwiej takimi rzadzic.Pracowalem w podobnym zakladzie Gillette Lodz.Tam to samo bylo co do szatni.Jakby komus zalezalo na nieporozumieniach między pracownikami i to niezaleznie czy fizycznymi czy umyslowymi.Praca dla niektorych w tym zakladzie jest tylko pretekstem,zaslona dymna dla zalatwiania miedzy soba prywatnych interesikow.

Robson kante

Uważam że kierownik magazynu pan W doprowadził już do takiej sytuacji że nikt w tejj firmie nie chce pracować. Wszystko tam jest źle zarządzane i ta jego gadka,obrażenie ludzi podchodząca pod mobing jest dla człowieka upodleniem. Szczeże odmawiam wam pracy nagazyniera w tym zakładzie!!!

edi7324

W £odzi z zarobkami lepiej nie będzie

KUBA22333

Praca na magazynie w tej firmie to porażka!!! Wielki burdel, kierownik psychiczny, niemiłe osoby które nie uczą tylko się tobą wysługują i ganiają cię do najgorszych robót a same nic nie robią. Kasa 14 brutto, więc szału nie ma. Byłem tam krótki przez agencję i nigdy nie wrócę. Podrawiam

Maria :-P
@KUBA22333 17.11.2016 19:33
Praca na magazynie w tej firmie to porażka!!! Wielki burdel, kierownik psychiczny, niemiłe osoby które nie uczą tylko się tobą...

Ja pracuję na montazach jak widze co sie dzieje na tym magazynie to mnie krew zalewa. Większość starszych pracownik obija sie lenie i patałachy widuje ich na fajce i jak cos potrzebujesz to czekasz godzinami. Nowi nie wytrzymuja , przemial totalny. Balagan tam jest zawsze a kierownik z tego co słyszałem to narwaniec i ludzi ma gdzies. Lepiej zostac wózkowym na montażach niż na magazynie

Drue646

Czytam i nie wierzę co piszą co po niektórzy. Meksyk piszecie o niewolniczej pracy jaką wykonujecie bądź wykonywaliscie .Ja pracuję 2lata przeszedłem z działu na dział i na kolejny za każdym razem na plus dla siebie .Piszecie o syfie a kto obsługuje i operuje na tych stanowiskach wy kmioty do podcierania [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w domach macie wasali. Normy się wylicza na przełomie kilku tygodni i z kilku Zmian tylko jak się ma codziennie na wstępie zmiany parcie na nierubstwo to piszecie takie jaja .Pracuje na normalnym stanowisku nie lideruje i nie jestem powyżej tej funkcji .zwykly robol fizyczny .Brudno jest bo obrabiamy i skrawamy aluminium mośki żeby skały srały będzie brudno .co do pieniędzy nie jest świetnie bo gdzie jest cudnie . Pozdrawiam wszystkich pracujacych CZEEEEŚŚŚĆĆĆ

pracownik
@Drue646 14.11.2016 16:52
Czytam i nie wierzę co piszą co po niektórzy. Meksyk piszecie o niewolniczej pracy jaką wykonujecie bądź wykonywaliscie .Ja pra...

Jakis tam durniu.Jak cie matka wyrzygala to nie paprz klawiatury !

dd
@pracownik 28.12.2016 19:18
Jakis tam durniu.Jak cie matka wyrzygala to nie paprz klawiatury !

Jak przychodzi jakis nowy pracownik to lider i kierownik skacza jak pajace wokol niego.A bo zeby sie nie przemeczyl,a zeby sie nie obrazil bo jutro moze nie przyjść do pracy.I laza te swiete krowy po zakladzie i smieja sie z uczciwie pracujacych.Tak jest na Fabrykacji.Sapa stala sie zakladnikiem pracownikow szczegolnie tych nowo przyjetych poprzez to ze chciala se przyoszczedzic na placach pracownikow w wekendy.Gdy placila w starym systemie to w wekendy bylo wiecej ludzi w pracy niz w zwykly dzien.Byly normalne setki placone zaraz przy pensji.Takze byly zwolnienia.Tacy ludzie bagatelizujacy sobie prace nie utrzymali by sie w dawnym systemie ani tygodnia ! Zapatrzyli sie na najgorsze zaklady molochy w Lodzi tj Gilete.To widac po tych szatniach bo pracowalem w Gilete to wiem.

poala

Wiecie może jak u nich może zarobić projektant czy nie za bardzo?

Anonim

Witam. Staram się o stanowisko operatora wózków widłowych. Jaki tam jest system pracy i wynagrodzenie ?

pracownik sapa
@Anonim 10.10.2016 13:11
Witam. Staram się o stanowisko operatora wózków widłowych. Jaki tam jest system pracy i wynagrodzenie ?...

Daj sobie spokoj ,zapomnij o wozku to przykrywka oni potrzebuja jeleni do fizycznej pracy ,sprzatania,dzwigania i z doskoku moze wejsciesz na wozek ,hehe

byly pracownik sapa
@Anonim 10.10.2016 13:11
Witam. Staram się o stanowisko operatora wózków widłowych. Jaki tam jest system pracy i wynagrodzenie ?...

Zapomnij o wozkach ,lepiej znajcie sobie inny zaklad bo ten jest niepowazny (-pracowalem tam ok 3lat ,porazka wozki nie nadaja sie do tej pracy ,dziwie sie ze Urzad Dozoru Technicznego nie zrobil z tym pozadku ,fatalnie mozecie sobie tylko wyobrazic jak jest zle ,nie polecam tej firmy zwolnili mnie tylko dlatego ze przez uszkodzony wozek ktory wogole nie powinien byc w tym zakladzie tzn.przystosowany do rozladunkow i zaladonkow ,uszkodzilem niechcaco ba delikatnie burte samochodu dostawczego ,no i dostalem wypowiedzenie -sami zadajcie pytanie czy warto wogole jezdzic na eozkach w tej firmie i ryzykowac?

Anonim

Witam. Staram się o stanowisko operatora wózków widłowych. Jaki tam jest system pracy i wynagrodzenie ?

Pracownik Sapy

W sapie uwaza sie ze ten kto dobrze pracuje i nie choruje jest śmieszny,glupi,prymitywny i wogóle komplikuje sytuacje zakladu.Zaklad ten zatem zmierza do zlego końca !

Pracownica
@Pracownik Sapy 13.09.2016 12:19
W sapie uwaza sie ze ten kto dobrze pracuje i nie choruje jest śmieszny,glupi,prymitywny i wogóle komplikuje sytuacje zakladu....

To sie zgadza.Od dawna juz zauwazylam to.Z wyjatkiem niektórych wydzialów ,Sapa to przechowalnia nierobów i leni z Łodzi i okolic.Nie chodzi tu tylko o pracownikow fizycznych ale i o umyslowych !

Ktos

Jeżeli chodzi o nie działające wyciągi na polerni. To w odpowiedzi, jeden z pracowników uslyszal od bhpowca - że nie musi być zdrowo, tylko bezpiecznie...

Ktos2
@Ktos 04.09.2016 22:57
Jeżeli chodzi o nie działające wyciągi na polerni. To w odpowiedzi, jeden z pracowników uslyszal od bhpowca - że nie musi być z...

SKANDAL !!! Ale co to obchodzi Trzciankę ? Przydala by sie tam rzetelna inspekcja pracy z zewnątrz i to bez żadnego ostrzeżenia !

anonim

(usunięte przez administratora)

lol

jest terminowa.Jak masz konto w ing to masz 1 dzien wczesniej niz ci co maja w innych bankach.Tak samo jak jestes w agencji pracy.

anonim

(usunięte przez administratora)

pracownica

Jesli przepisy sa wazniejsze od pracownika to firma jest zla.I to nie ma co do tego watpliwosci.A powtarzac sobie mozna w kolko ze firma jest dobra,mozna ale to nie zmienia faktów.

anonim

(usunięte przez administratora)

pracownik
@pracownik 04.08.2016 11:11
Nie sa pozytywne bo przepisy powinne byc dla ludzi a nie ludzie dla przepisów.I to jest zle a nie praca czy place.U nich pracow...

Bhpowiec woli przyczepic sie do tego ze ktos nie nosi czapki ochronnej mimo ze w poblizu nie ma żadnego zagrozenia dla pracownika .Nie zainteresuje sie tym ze na Polerni nie ma wlasciwego wyciagu pylów.Aluminium jest tak samo szkodliwe jak olów !.Nie zaineresuje sie tym ze na Dekoralu gdy na dworze jest 30 to tam jest 50 stopni.Wisza co prawda gdzies jakies prostokatne ruru np na Fabrykacji ktore mialy dawac wentylacje ale tylko zwisaja i nic.Przyjezdzaja rozne komisje z bhp nawet i nie interesuja sie tym.Za to jak np teraz na Montazu trwaja prace budowlane to wszyscy pracownicy na innych oddzialach przy swych stanowiskach pracy musza nosic kaski ochronne.Po co ? Jak pracownik zbliza sie do takiego zagrozenia to powinien zalozyc kask ale gdy sie oddala to po co ?To samo dotyczy ochrony na uszy.Nie ma obawy.Pracownik sam zalozy ochronniki na uszy gdy bedzie glosno.Sam zalozy albo poprosi o maske przeciwpylowa gdy bedzie sie pylic.bo z aluminium nie ma zartow jest tak grozne jak olów i nieodwracalnie osiada pyl aluminiowy na plucach.Na ale takie rzeczy bhpowcow nie obchodza w Sapa !

ciacho
@pracownik 04.08.2016 11:36
Bhpowiec woli przyczepic sie do tego ze ktos nie nosi czapki ochronnej mimo ze w poblizu nie ma żadnego zagrozenia dla pracowni...

Słuchaj, kolego po to założyli wam na polernii nowe filtry i kabiny wokół maszyn żebyś nie musiał w masce pocinać, ale jeśli nie potrafisz nawet drzwi od kabiny zamknąć, faktycznie poproś Tomka o maseczkę, albo niech ci przdzielą kombinezon z lakiernii.

pracownik

Wiadomo wszedzie place sa podobne ale nie o to chodzi.Czy wiecie czym rózni sie dobry zaklad pracy od zlego ? W dobrym zakladzie liczy sie pracownik.W SAPA Łódz nie.Pracuję juz kilka lat i mam rozeznanie.Od momentu gdy Łodzia zaczela rzadzic Trzcianka jest tylko gorzej.Place polecialy w dól a wymagania w góre.Coraz mniej licza sie tam pracownicy stad ludzie zaczeli sie zwalniac wiec ratunkiem dla SAPA stali sie Ukraińcy.Nie mam nic przeciwko nim,dobrze pracuja.Z wiarygodnych zródel wiem jak rozmawiaja kierownicy z soba." Chdzmy popatrzec jak nasze bydlo pracuje ! ".Nie będzie zaangazowania ludzi przy takich warunkach,Ukraincy tez sie zburza.W zlym zakladzie pracy przepisy sa wazniejsze od ludzi.Dopuscili do wladzy tepych bhpowców ktorzy czepiaja sie byle czego.Mimo ze nie ma zagrozenia to w ponad 30 stopniowym upale kaza ludziom pracowac w helmach,w koszulach z dlugim rekawem.Niech barany same klada.Jak sie tylko przechadzaja to moga tak robic.Co rusz przyjezdza banda darmozjadow z calego swiata i krzywia mordy jakby do ZOO przyjezdzali.Wreszcie pracownicy im powiedza tej bandzie ze sa darmozjadami

Ciekawe
@pracownik 2 03.08.2016 08:57
Tak to prawda.W odróżnieniu od innych zakladów nie chodzi tu o place,czy o to czy praca jest ciezka czy lekka.Nie.Tu chodzi o z...

Ha,ha,ha !!!!! To rzeczywiscie smieszne ! To wszystko dzieje sie dlatego poniewaz stracono tam rozsadek,bo stchórzono przed jak powiedziales DARMOZJADAMI.Zaklad z tego co slyszalem jest niemiecki.Dziwne bo w innych niemieckich zakladach pracy w wiekszosci w Łodzi nie narzekaja.Ale to wina Dyrektora .Jak se pozwolil biurokratom i darmozjadom wejść na glowe to tak jest.

tez pracownik SAPA
@Ciekawe 03.08.2016 09:05
Ha,ha,ha !!!!! To rzeczywiscie smieszne ! To wszystko dzieje sie dlatego poniewaz stracono tam rozsadek,bo stchórzono przed jak...

Ukraińcy którzy pracowali tam poszli gdzie indziejpracowac.Nawet oni nie mogli tej durnoty scierpiec !

rodzinny

gdy się ma kredyt na mieszkanie, rodzine to wtedy życie staje się zupełnie inne i wszystko robisz by zawsze dla tej rodziny być kimś a nie lumpem "spod sklepu"- zawsze jest szansa na lepsze jutro ale jak ktoś się załapie i pracuje kilka lat wtedy już nie ma nic znaczenia tylko żeby rodzina miała godne życie . Pozdrawiam

Ciekawa

Co tu tak cicho. Sapowicze zyjecie? Jakies plotki jakies niusy?

armin
@Ciekawa 20.07.2016 19:37
Co tu tak cicho. Sapowicze zyjecie? Jakies plotki jakies niusy?

Na polerni brudna robota ale zarobki 2300-2500 na rękę + co 3 miesiące nadgodziny. jak ktoś jest roboty da sobie radę i będzie pracował, jak ktoś całe życie stęka nigdy nie będzie pracował- Proste :) Pozdrawiam

pytanie

Witam ,mam pytanie czy praca w Sapie jest w systemie 4-ro brygadówki bo mówiono mi że niedawno podobno wprowadzili ?

Read1312
@pytanie 10.03.2016 17:48
Witam ,mam pytanie czy praca w Sapie jest w systemie 4-ro brygadówki bo mówiono mi że niedawno podobno wprowadzili ?...

Praca 4-brygadowa jest na dziale polerni wcale nie ma zlych warunków nie ma wykorzystania ludzi kto chce przychodzi w weekend. Powiem ze nawet jest mila atmosfera sam tam pracuje i polecam a to ze pracuja ludzie z Ukrainy. To jest z jednej strony plus. Gdyz pomagaja ludzia z zagranicy.

Marcin

A czy jest możliwość dorobienia w Sapie, ale tylko w weekendy? Czy będą skłonni zatrudnić kogoś właśnie na soboty i niedziele na umowę-zlecenie?..

WYWALONA!!

PRACOWAŁAM TAM PÓŁ ROKU,PRZEZ PIERWSZE TRZY MIESIĄCE TYRAŁAM JAK DEBIL NA MONTAŻU!! SOBOTY,NIEDZIELE. KIEDYŚ POWIEDZIAŁAM DOŚĆ I ODMÓWIŁAM PANU KIEROWNIKOWI. NA DRUGI DZIEŃ.....NIE ZOSTAŁA PRZEDŁUŻONA MI UMOWA!!! POŚWIĘCAŁAM SIĘ DLA NICH W WEEKENDY KOSZTEM WŁASNEGO DZIECKA!! TAK W TEJ FIRMIE DOCENIA SIĘ PRACE INNYCH!!! DO KITU WSZYSTKO LIDERZY,KIEROWNICTWO I FAŁSZYWI LUDZIE. ŚMIEJĄ SIĘ Z TOBĄ A ZA CHWILE TYŁEK CI OBRABIAJĄ.

s

he,he tyle mogę napisać!!!

gosc

Ładne chociaż te ukrainki ? :D

odszedłem sam

popieram osobę o nicku : ja - sprowadzili ukrainki za free a nasi dalej pracują tam jako niewolnicy ! brak szacunku do pracownika, wynagrodzenie najniższa krajowa, zmuszanie ludzi do podpisywania papierów że przyjdą w weekend ! jak nie podpisze to mam wypowiedzenie !!! a kierownik montażu to zwykły pijaczyna i ciota ! Dorwę cię po pracy psi zwisie !!!

yucca
@odszedłem sam 10.12.2015 09:42
popieram osobę o nicku : ja - sprowadzili ukrainki za free a nasi dalej pracują tam jako niewolnicy ! brak szacunku do pracowni...

ja pracuje ponad dwa lata i mam dosyć.Ciekawe ,że nikt do tej pory nie zawiadomił PIP o tym, co dzieje się w firmie /

długoletni były pracownik
@yucca 29.12.2015 10:53
ja pracuje ponad dwa lata i mam dosyć.Ciekawe ,że nikt do tej pory nie zawiadomił PIP o tym, co dzieje się w firmie /...

oni dla takich urzędów jak PIP czy sanepid na dzień dobry mają koperty przyszykowane, i kontrola zaczyna i kończy się na górze w biurach

ja

już nasi rozumu dostali..... :-).... Teraz czas na Ukrainki.... masakra.... a później co? Chińczycy za darmoche?.... śmiać się czy płakać?....

anonim

(usunięte przez administratora)

ali

i najlepiej po rosyjsku dobrze mowic ... ot takie czasy

Piz

Ta jasne znowu go worek dał reklamę. To do Trzcianki szukają. Ale go work jest prymitywny. Żal

Polernik

Ja na polerni mam 2 250 brutto Plus dodatek 650 za premię w zaleznisci od mojej jakości, targetu, braku L4. Dodatek za pracę w systemie elastycznym- Sapa tak to nazywa to jest 20proceny od podstawy. Jak jesteś dobry to kierownik i pseudo liderek da Ci premię bhp nawet i 1000. Ostrzegam na polerki płaca najlepiej inne to 1800 brutto-1900 brutto. Na początku roku daja podwyżki. Na jakości też dobrze płacą. Lepiej jak dawali nadgodziny co miesiąc to zawsze ponad 1000 był czasem nawet lider coś gratis dołączył. Teraz płacą co 3mies nadgodziny.

Polernik

Ja na polerni mam 2 250 brutto Plus dodatek 650 za premię w zaleznisci od mojej jakości, targetu, braku L4. Dodatek za pracę w systemie elastycznym- Sapa tak to nazywa to jest 20proceny od podstawy. Jak jesteś dobry to kierownik i pseudo liderek da Ci premię bhp nawet i 1000. Ostrzegam na polerki płaca najlepiej inne to 1800 brutto-1900 brutto. Na początku roku daja podwyżki. Na jakości też dobrze płacą. Lepiej jak dawali nadgodziny co miesiąc to zawsze ponad 1000 był czasem nawet lider coś gratis dołączył. Teraz płacą co 3mies nadgodziny.

????

Jak wypełnić samooceny jak nie można wejść w system teta

suzzi

A mnie sie podoba!!!!!aby tylko były lepsze pieniadze to jest ok

lider

ale chyba Marta mówiła coś o tym,że premię najwcześniej dostajesz w 3 miesiącu próbnej umowy? a jak nie mówiła, to trzeba było się spytać "starszych" pracowników.

Lol

Ta jasne. Nie widzisz że to jest reklama. Ściągnięte z portali rekrutujacych. Ludzie zacznijcie myśleć bo tylko wszystko negujecie.

anonim

(usunięte przez administratora)

hehe

Reklama pracownika rekrutującego? Czyżby już nikt nie chciał przychodzić na rozmowy?

ktoś

Jestesmy niezmiernie wdzieczni za to że stalismy sie murzynami we własnym kraju. DZiekujemy ci wielka ''SAPO'' za to ze ludzi upadlasz a garry to slugus wielki fachowiec po wdrozeniach- wypisywanie bzdur , mijajace sie z rzeczywistoscia ale tak wyglada bojna wyobrażnia paru chłystków

Ktoś

Nie jestem zwolennikiem tego zakładu, sam mam nienajlepsze zdanie o nim. Ale jak czytam połowę wpisów to ręce mi opadają, część z was pracowała, a część nadal tam pracuje. Ale najgorsze zdanie na temat zakładu mają Ci którzy nie nadają się do najprostszej pracy. Na hali Truck, nie ma co robić, pracownicy wypijają po 5-6 kaw na zmianę. Bo nie mają co z czasem zrobić. Na montażu jest taki zapierdol że podczas zmiany możnaby z godzinke się kimnąć. Na fabrykacji jest kilka stanowisk, na których albo musisz faktycznie zapieprzać, albo jesteś strasznie upierdolony. Ale są i stanowiska na których leżysz i patrzysz jak maszyna pracuje. Tak, zgadzam się, pieniądze są chujowe. Ale i połowa pracowników jest chujowa. Premii nie ma? Premia nie jest dla każdego, nie jest to premia frekwencyjna. Tylko premia od wyników i uwierzcie że nie jedna osoba z każdego działu, dostaje często dobre premie. No chyba że ktoś uważa że premia 15-25% od podstawy to mało. To że dostają ją nieliczni to prawda. Ale kto zasługuje ten dostaje. Jeżeli kierownik ustanawia target np. na 280 na danym stanowisku. A ten wynik jest nie wykonalny to powinieneś to zgłosić, kierownik będzie miał to w dupie, ale nie zmienia to tego że powinieneś to zgłosić. Ale jeżeli spokojnie jesteś w stanie wykonać tą ilość, ale jej nie robisz bo uważasz że za dużo, bo nie może być tyle, bo podniesie wam target. To do kogo masz pretensje że nie masz premii? Robisz dobrze i nagle rezygnujesz bo za dużo? Nie zauważasz że brzmi to jak sytuacja finansowa ze strony kierownika dla pracowników? Tak, 90% rządzących to nadęte głupki, którzy nie mają szacunku do pracowników. I tak, firma jest chujowa. Ale 70% ludzi się nie nadaje do prostej pracy, Tak samo jak kierownicy do rządzenia. Więc gdy już piszecie jaki to chujowy zakład, niech część z was piszę także jakim była chujowym pracownikiem z dwoma lewymi rękami. Nie prawdaż P.Moniko ?

ktoś inny
@Ktoś 04.06.2015 12:37
Nie jestem zwolennikiem tego zakładu, sam mam nienajlepsze zdanie o nim. Ale jak czytam połowę wpisów to ręce mi opadają, częś...

A dlaczego 70% ludzi nie nadaje się do pracy? Po pierwsze zatrudniają ludzi z ulicy. Bez żadnych rozmów kwalifikacyjnych, byle by ktoś był chętny do pracy. Po drugie nikt młody ambitny kto nadaje się do pracy nie będzie pracował za takie pieniądze i w takim syfie (ubikacje i kuchnie). Więc zostaje liczyć na to że spośród tych ludzi z ulicy ktoś się będzie nadawał a i tak nie odejdzie po jakimś czasie. Większość ludzi tam pracuje bo nie ma innych perspektyw. Nie raz starsze kobitki opowiadały że po x latach pracy zarabiają minimum ale gdzie teraz pójdą, bo kto zatrudni kobiete po 50 roku życia? Co najwyżej inna firma na umowę śmieciową. Dlatego współczuję osobom które tam pracują bo na pewno ie pracują z wyboru a z powodu ciężkiej sytuacji na rynku pracy. Bo mając rodzine nie mogą sobie pozwolić na to żeby 2 miesiące szukać pracy i nie mieć dochodów. Niestety na tym się opiera ta firma

yucca
@do ktosia 04.06.2015 15:04
Mądry z Ciebie człowiek. Dzięki za obiektywną ocenę. Cenię sobie konstruktywne opinie, a co najważniejsze logicznie, kulturalni...

Bo jest zła organizacja pracy.

kkk

na pewno jeden z "rządzących" to Sebastian S. z P-nic - totalna pomyłka!!!! TOTALNY MOBBING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ludzie muszą śmieszne deklaracje podpisywać, że przyjdą w sobotę a nikt nie chce.....Czy to panie SS jest w pełni legalne?????????????

uu

Jak tam Andrzej z motylewa w Łodzi rządzi??

Zostaw opinię o sapa - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie sapa