Opinie o w-Support.Pl Sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie w-Support.Pl Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w w-Support.Pl Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Telekomunikacja - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o w-Support.Pl Sp. z o.o. w Wrocław

wymiatacz

Jak chcesz to masz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wymiatacz

@misiowy- jak się zaprzesz to jakieś 500-650 dostaniesz, plus drugie tyle z nadgodzin

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
premium
@wymiatacz

Jaka premia???? ???????????????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wujek

Idź, jest szansa że Cię przyjmą bo dużo ludzi potrzebują...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
misiowy

Zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną iść nie iść. Wiem ile podstawa wynosi, może ktoś się orientuje ile można dostać premi w sezonie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Serwisant
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo przyjemny kontakt. Zadzwonili, zaprosili. Rozmowa w miłej atmosferze z Panią z kadr i jakimś specjalistą z serwisu. Najpierw zwykłe pytania, później zadanie praktyczne. Dostalem telefon do naprawy :-) Na początku stres, że nie podałam. Potem okazało się że mam do dyspozycji instrukcję. Każdy kto choć trochę umie posługiwać się narzędziami takimi jak śrubokręt da sobie radę. Najważniejsze to sie nie denerwować i czytać to co napisali. Reszta jakoś idzie. Wiem, łatwo się mówi, ale naprawdę to nie jest trudne.

Pytania

Standardowe pytania o doświadczenie, zadania w poprzedniej pracy, powód zmiany pracy, wykształcenie. Poten praktyczne zadanie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Manager
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
taka_sytuacja

Widzisz Ty się odezwiesz... może nawet zareklamujesz ale 100 innych już nie, a interes się kręci dalej :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
RAFAŁ

Stanowczo odradzam, zero profesjonalizmu, telefon oddałem w idelanym stanie wizualnym co kazałem zaznaczyć w protokole zgłoszeniowym w t-mobile i tak zostało opisane, że nie posiada ŻADNYCH widocznych śladów użytkowania, a uszkodzony był głosnik. Po tygodniu dostałem sms, że telefon gotowy do odbioru i na miejscu zastałem źle skręconą obudowe (tłumaczenie "fachowców" kabelek podeszedł i dlatego obudowa odstaje) i rysa na 1/3 wyświetlacza (było opisane, że telefon nie posiadał żadnych rys) i z tych dwóch powodów został ponownie odesłany do "serwisu" w-support obudowe poprawili a w ramach rekompensaty za ryse na wyświetlaczu wysłali UŻYWANA, PORYSOWANĄ, BRUDNĄ folie na wyświetlacz, która do niczego się nie nadaje. (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
terex

straszne dno ten serwis,skad wy bierzecie ludzi,wyslalem wam nowy telefon do naprawy po odbirze malo ataku serca nie dostalem,wielkie rysy na wyswietlaczu,takich glupkow co nie szanuja cudzej wlasnosci to do obory do gnoju za 600zl max a nie do serwisu,debile od pluga oderwane

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kjkjn

robic po 15 to moza sobota bedzie .. co oczywiscie nie wyjdzie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zwyrol ;]
@kjkjn

Możliwość podnoszenia kwalifikacji hmmm a to ciekawe :P chyba że chodziło im o szkolenia z nowych modeli bo jak kiedyś zapytałem w jaki sposób można podnieść swoje kwalifikacje w tej firmie to powiedzieli że nie można.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zastanawiam się

Oho, na gumtree (usunięte przez administratora) pojawiło się ogłoszenie o naborze na techników. Ciekawe rzeczy tam piszą: atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji... No super sprawa :D Ciekawe co oni mieliby robić, jak już teraz jest tak mało telefonów że większość z nas nie ma premii bo nie ma jak jej wyrobić? Chłopaki, coś musimy zrobić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obserwator

Ciekawe dlaczego meduza uczy się języków obcych w godzinach pracy i na koszt pracodawcy? Jak ona ma dla nas zdobywać nowe autoryzacje, skoro nie zna języka? Poza tym mogła ruszyć zadek na spotkanie wigilijne z prezesem, wyszłoby na jaw że kompletnie nic nie zrobiła żeby firma wyszła z chwilowego kryzysu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly_pracownik

Chyba dobra decyzja :) Jakbym mógł mieć radę ogólnie unikaj serwisów. To już nie jest teraz zawód specjalisty (nie wymaga z resztą takich kwalifikacji). Zobacz sprzęt elektroniczny tanieje. Co raz mniej się go serwisuje (serwis zawsze będzie ale jego forma może być inna np. 5% towaru od zamówienia na wymianę od producenta dla dystrybutora). Odpowiedz sobie na pytanie. Z czego będziesz miał pieniądze? Czasy pana naprawiającego sprzęt RTV odeszły bezpowrotnie. Niedługo będzie to jak lutowania garnków. Nie dosyć, że teraz serwis wymienia całe moduły to wymienia płyty w całości. To nie te czasy telewizorów na lampy które siadały po 4000 godzin, kiedy schematy były kapitałem, a fach miało się na prawdę w ręku. Kiedy mogłeś zreperować moduł i skasować jak za pół nowego przy kosztach własnych kilku złotych (teraz ten zawód może wykonywać umysłowo chora małpa po wpisaniu w google "nazwa_modelu manual"). W starych czasach klepanie sprzętu miało sens bo rodzina (trzymając się konwencji świąt:) karpia by nie kupiła a dała na fachowca, żeby naprawił telewizor na wigilię i pierwszy dzień. Teraz po prostu pójdziesz oglądać w drugim pokoju albo na tablecie, a po świętach oddasz na gwarancje. Dlatego w-support nie jest dobry ani zły to jest firma na miarę serwisu naszych Polskich realiów, gdzie korporacyjność niskich lotów zadomowiła się doskonale i winny jest każdy z nas ale to już temat na inną historie.... Reasumując chłopcze weź się do roboty i się naucz prawdziwego fachu który możesz wykonywać na prawdę sam, tak jak powiedziałeś póki nie masz jeszcze kredytu, dziecka etc... Polecam wolne zawody (programista, lekarz, prawnik)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mr x

Zastanawialem sie niedawno czy iosc tam do pracy ale chyba sobie odpuszcze ten(usunięte przez administratora)poki nie mam na utrzymaniu rodziny i spalty kredytu.... po co mam sobie psuc krew... chcialbym pracowac jak czlowiek (usunięte przez administratora)PS rozkrecilem w zyciu kilka telefonow w celu wyczyszczenia lub wymiany czegos i dzialaly pozniej ok ale fkatycznie robic to 23razy dziennie przez 20dni w tyg t chyba sobie odpuszczam nie na moje nerwy, ide do serwisu pc :]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
od szczery

Drogi kolego nie rozmawiamy tu o Niemcach itp... ale o nas a u nas jakbyś nie zauważył liczy się wyniki w tabelkach i słupki. Pomyśl trochę zanim zaczniesz obrażać czy koszykarz który ma 2 metry wzrostu jest od Ciebie lepszy, a Ty jesteś słabszy? Nie on jest tylko wyższy. Tak też było z kobietami u nas nie ma ich dlatego bo stały gorzej w statach a jak próbowały nadrobić to przekrętami. P.S. Na zbity pysk można być wywalonym i mieć paragrafy za nazwanie swojego kraju niecywilizowanym

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do "szczery"

szczery > za takie teksty w cywilizowanym kraju wyrzucili by cie na Pysk, to ze kobieta nie potrafi naprawic 23telefonow dziennie bo narzucono normy jak dla biednego polskiego "studenta" nie znaczy ze jest slaba. dowiedz sie jaka norme i zarobki maja serwisanci w Niemczech (usunięte przez administratora)- smialo!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly serwisant

Panie A. (pseudonim Ciastek) z tego co mi wiadomo pracowal Pan w Anovo w UK na levelu 2 na linii nokia, czyli wymiana obudowy byla jedna z najbardziej zaawansowanych napraw ktorych pan sie podejmowal i na ktore mial Pan zezwolenie. dlaczego na innym serwisie napisal Pan ze pracowal na Levelu 3? milo pana nie wspominaja tu w Anovo, ja w polsce nie poznalem Pana z dobrej strony, nic pan nie pokazal swoimi umiejetnosciami zarzadzania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
technik

[usunięte przez moderatora]. Telefony trzeba robić tak jak dla siebie, żeby nie wracały i tyle. Chyba że wrócą bo klient szukał dziury w du... i specjalnie go odesłał do nas w nadziei że dostanie nowy. W firmie w końcu zaczęło się dziać trochę lepiej i mam nadzieję że ten trend się utrzyma!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szczery

Nie, ponieważ nie obraź się nie chce generalizować ale. Kobiety się nie sprawdziły na serwisie a przychodziły różne. Niby jesteście dokładniejsze macie drobniejsze rączki za czym powinny iść zdolności manualne ale w konfrontacji z balansem wydajności i jakości wychodzicie nie za dobrze dlatego pojawiają się na serwisach dziewczyny i znikają. Swoją drogą nie pchaj się chyba ,że bardzo chcesz i kręci Cie taka praca. Jak jesteś zdecydowana i lubisz taki temat poszukaj najpierw może pracy w komputerowym sklepie albo jako prawdziwy fachowiec od sprzętu IT np. od utrzymania systemów szkoda dziewczyny na siedzenie na hali i opierdalanie chinskich plytek w plastiki ani to rozwój ani dobrze Ci nie będzie. My musimy raczej bo każdy tam jest z jakiegoś powodu zastanów się czy stać Ciebie na wycięcie z życiorysu chociaż jednego roku

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
;)

Coz.... to moze powinniscie ich(jaj) poszukac. Pytam powaznie..... i chodzi mi tylko o sam serwis. QC, reklamancja itp mnie nie interesuja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
;)

duzo kobiet u Was pracuje na stanowisku serwisanta?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Brązowy Bulgotnik

[usunięte przez moderatora] Jeżeli chodzi o zarobki, to są super, zwłaszcza jeżeli [tak jak mnie] rodzice nas utrzymują, a jedyny wydatek wiąże się z krochmaleniem slipek, [usunięte przez moderatora]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o w-Support.Pl Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy w-Support.Pl Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w w-Support.Pl Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

w-Support.Pl Sp. z o.o.
2.4/5 Na podstawie 344 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleja Armii Krajowej 61
    50-541 Wrocław
  • NIP: 8992561791 KRS: 0000255146
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
w-Support.Pl Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii