Jak chcesz to masz.
@misiowy- jak się zaprzesz to jakieś 500-650 dostaniesz, plus drugie tyle z nadgodzin
Idź, jest szansa że Cię przyjmą bo dużo ludzi potrzebują...
Zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną iść nie iść. Wiem ile podstawa wynosi, może ktoś się orientuje ile można dostać premi w sezonie?
Bardzo przyjemny kontakt. Zadzwonili, zaprosili. Rozmowa w miłej atmosferze z Panią z kadr i jakimś specjalistą z serwisu. Najpierw zwykłe pytania, później zadanie praktyczne. Dostalem telefon do naprawy :-) Na początku stres, że nie podałam. Potem okazało się że mam do dyspozycji instrukcję. Każdy kto choć trochę umie posługiwać się narzędziami takimi jak śrubokręt da sobie radę. Najważniejsze to sie nie denerwować i czytać to co napisali. Reszta jakoś idzie. Wiem, łatwo się mówi, ale naprawdę to nie jest trudne.
Standardowe pytania o doświadczenie, zadania w poprzedniej pracy, powód zmiany pracy, wykształcenie. Poten praktyczne zadanie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Widzisz Ty się odezwiesz... może nawet zareklamujesz ale 100 innych już nie, a interes się kręci dalej :)
Stanowczo odradzam, zero profesjonalizmu, telefon oddałem w idelanym stanie wizualnym co kazałem zaznaczyć w protokole zgłoszeniowym w t-mobile i tak zostało opisane, że nie posiada ŻADNYCH widocznych śladów użytkowania, a uszkodzony był głosnik. Po tygodniu dostałem sms, że telefon gotowy do odbioru i na miejscu zastałem źle skręconą obudowe (tłumaczenie "fachowców" kabelek podeszedł i dlatego obudowa odstaje) i rysa na 1/3 wyświetlacza (było opisane, że telefon nie posiadał żadnych rys) i z tych dwóch powodów został ponownie odesłany do "serwisu" w-support obudowe poprawili a w ramach rekompensaty za ryse na wyświetlaczu wysłali UŻYWANA, PORYSOWANĄ, BRUDNĄ folie na wyświetlacz, która do niczego się nie nadaje. (usunięte przez administratora)
straszne dno ten serwis,skad wy bierzecie ludzi,wyslalem wam nowy telefon do naprawy po odbirze malo ataku serca nie dostalem,wielkie rysy na wyswietlaczu,takich glupkow co nie szanuja cudzej wlasnosci to do obory do gnoju za 600zl max a nie do serwisu,debile od pluga oderwane
robic po 15 to moza sobota bedzie .. co oczywiscie nie wyjdzie
Możliwość podnoszenia kwalifikacji hmmm a to ciekawe :P chyba że chodziło im o szkolenia z nowych modeli bo jak kiedyś zapytałem w jaki sposób można podnieść swoje kwalifikacje w tej firmie to powiedzieli że nie można.
Oho, na gumtree (usunięte przez administratora) pojawiło się ogłoszenie o naborze na techników. Ciekawe rzeczy tam piszą: atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji... No super sprawa :D Ciekawe co oni mieliby robić, jak już teraz jest tak mało telefonów że większość z nas nie ma premii bo nie ma jak jej wyrobić? Chłopaki, coś musimy zrobić.
Ciekawe dlaczego meduza uczy się języków obcych w godzinach pracy i na koszt pracodawcy? Jak ona ma dla nas zdobywać nowe autoryzacje, skoro nie zna języka? Poza tym mogła ruszyć zadek na spotkanie wigilijne z prezesem, wyszłoby na jaw że kompletnie nic nie zrobiła żeby firma wyszła z chwilowego kryzysu.
Chyba dobra decyzja :) Jakbym mógł mieć radę ogólnie unikaj serwisów. To już nie jest teraz zawód specjalisty (nie wymaga z resztą takich kwalifikacji). Zobacz sprzęt elektroniczny tanieje. Co raz mniej się go serwisuje (serwis zawsze będzie ale jego forma może być inna np. 5% towaru od zamówienia na wymianę od producenta dla dystrybutora). Odpowiedz sobie na pytanie. Z czego będziesz miał pieniądze? Czasy pana naprawiającego sprzęt RTV odeszły bezpowrotnie. Niedługo będzie to jak lutowania garnków. Nie dosyć, że teraz serwis wymienia całe moduły to wymienia płyty w całości. To nie te czasy telewizorów na lampy które siadały po 4000 godzin, kiedy schematy były kapitałem, a fach miało się na prawdę w ręku. Kiedy mogłeś zreperować moduł i skasować jak za pół nowego przy kosztach własnych kilku złotych (teraz ten zawód może wykonywać umysłowo chora małpa po wpisaniu w google "nazwa_modelu manual"). W starych czasach klepanie sprzętu miało sens bo rodzina (trzymając się konwencji świąt:) karpia by nie kupiła a dała na fachowca, żeby naprawił telewizor na wigilię i pierwszy dzień. Teraz po prostu pójdziesz oglądać w drugim pokoju albo na tablecie, a po świętach oddasz na gwarancje. Dlatego w-support nie jest dobry ani zły to jest firma na miarę serwisu naszych Polskich realiów, gdzie korporacyjność niskich lotów zadomowiła się doskonale i winny jest każdy z nas ale to już temat na inną historie.... Reasumując chłopcze weź się do roboty i się naucz prawdziwego fachu który możesz wykonywać na prawdę sam, tak jak powiedziałeś póki nie masz jeszcze kredytu, dziecka etc... Polecam wolne zawody (programista, lekarz, prawnik)
Zastanawialem sie niedawno czy iosc tam do pracy ale chyba sobie odpuszcze ten(usunięte przez administratora)poki nie mam na utrzymaniu rodziny i spalty kredytu.... po co mam sobie psuc krew... chcialbym pracowac jak czlowiek (usunięte przez administratora)PS rozkrecilem w zyciu kilka telefonow w celu wyczyszczenia lub wymiany czegos i dzialaly pozniej ok ale fkatycznie robic to 23razy dziennie przez 20dni w tyg t chyba sobie odpuszczam nie na moje nerwy, ide do serwisu pc :]
Drogi kolego nie rozmawiamy tu o Niemcach itp... ale o nas a u nas jakbyś nie zauważył liczy się wyniki w tabelkach i słupki. Pomyśl trochę zanim zaczniesz obrażać czy koszykarz który ma 2 metry wzrostu jest od Ciebie lepszy, a Ty jesteś słabszy? Nie on jest tylko wyższy. Tak też było z kobietami u nas nie ma ich dlatego bo stały gorzej w statach a jak próbowały nadrobić to przekrętami. P.S. Na zbity pysk można być wywalonym i mieć paragrafy za nazwanie swojego kraju niecywilizowanym
szczery > za takie teksty w cywilizowanym kraju wyrzucili by cie na Pysk, to ze kobieta nie potrafi naprawic 23telefonow dziennie bo narzucono normy jak dla biednego polskiego "studenta" nie znaczy ze jest slaba. dowiedz sie jaka norme i zarobki maja serwisanci w Niemczech (usunięte przez administratora)- smialo!!!
Panie A. (pseudonim Ciastek) z tego co mi wiadomo pracowal Pan w Anovo w UK na levelu 2 na linii nokia, czyli wymiana obudowy byla jedna z najbardziej zaawansowanych napraw ktorych pan sie podejmowal i na ktore mial Pan zezwolenie. dlaczego na innym serwisie napisal Pan ze pracowal na Levelu 3? milo pana nie wspominaja tu w Anovo, ja w polsce nie poznalem Pana z dobrej strony, nic pan nie pokazal swoimi umiejetnosciami zarzadzania.
[usunięte przez moderatora]. Telefony trzeba robić tak jak dla siebie, żeby nie wracały i tyle. Chyba że wrócą bo klient szukał dziury w du... i specjalnie go odesłał do nas w nadziei że dostanie nowy. W firmie w końcu zaczęło się dziać trochę lepiej i mam nadzieję że ten trend się utrzyma!
Nie, ponieważ nie obraź się nie chce generalizować ale. Kobiety się nie sprawdziły na serwisie a przychodziły różne. Niby jesteście dokładniejsze macie drobniejsze rączki za czym powinny iść zdolności manualne ale w konfrontacji z balansem wydajności i jakości wychodzicie nie za dobrze dlatego pojawiają się na serwisach dziewczyny i znikają. Swoją drogą nie pchaj się chyba ,że bardzo chcesz i kręci Cie taka praca. Jak jesteś zdecydowana i lubisz taki temat poszukaj najpierw może pracy w komputerowym sklepie albo jako prawdziwy fachowiec od sprzętu IT np. od utrzymania systemów szkoda dziewczyny na siedzenie na hali i opierdalanie chinskich plytek w plastiki ani to rozwój ani dobrze Ci nie będzie. My musimy raczej bo każdy tam jest z jakiegoś powodu zastanów się czy stać Ciebie na wycięcie z życiorysu chociaż jednego roku
Coz.... to moze powinniscie ich(jaj) poszukac. Pytam powaznie..... i chodzi mi tylko o sam serwis. QC, reklamancja itp mnie nie interesuja.
duzo kobiet u Was pracuje na stanowisku serwisanta?
[usunięte przez moderatora] Jeżeli chodzi o zarobki, to są super, zwłaszcza jeżeli [tak jak mnie] rodzice nas utrzymują, a jedyny wydatek wiąże się z krochmaleniem slipek, [usunięte przez moderatora]
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy w-Support.Pl Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w w-Support.Pl Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.