Opinie o w-Support.Pl Sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie w-Support.Pl Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w w-Support.Pl Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Telekomunikacja - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o w-Support.Pl Sp. z o.o. w Wrocław

EEEE

Takiej dziadowskiej firmy to nie spotkałem od dawna. Zamknąć to g......o!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie wazne

To nie firma, tylko zamknięty zakład, w oknach nawet nie ma klamek :D ciągle ciśnienie na słupek w excelu, a kierownictwo nie rozumie tego że nie ma z telefonów to nie ma wyniku. Nie warto tam składać cv bo nim sie dostaniesz to zamkną ten psychiatryk :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy

hej wysłałem CV do tej firmy i czytając te komentarze zastanawiam sie czy iść na ewentualną rozmowe... czy ma ktoś jakieś aktualne informacje o firmie? kwestia zarobków atmosfery??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kszyyy

Absolutnie nie polecam Sony mimo, że lubię używać Zetek. Od samego początku, tzn od momentu kupna miałam lekkie problemy z zasięgiem w telefonie, ale wiadomo, że nigdy nie jest dobry moment na odesłanie telefonu na gwarancję na cholera wie ile czasu, a nie było to też niewiadomo jak doskwierające. Mam nauczkę z jednej strony, ponieważ może gdybym go odesłała od razu, nie byłoby problemu.. Ale.. Niestety odesłałam go dopiero po roku jak miałam możliwość używania telefonu zastępczego nie odbiegającego zbytnio jakością od Zetki. No i się przejechałam. Telefon był w stanie prawie idealnym, pomijając dosłownie minimalne ryski, jak to przy normalnym użytkowaniu, i to nawet nie na ekranie a na obudowie. Wiecznie w szklanej folii, wiecznie w dodatkowej obudowie, silikonie czy bumperze. Zawsze noszony w torebce, w oddzielnej kieszeni, a jednak! Od Serwisu otrzymałam informację że telefon jest wygięty i tracę gwarancję, mogę ją sobie przywrócić i naprawić uszkodzenie za 650 zł (wymiana wyświetlacza) - oczywiście telefon wygięty nie opuścił moich rąk a taki wrócił - widać to gołym okiem. W między czasie korespondowania w absolutnie bezsensowny sposób z pracownikiem Pomocy Sony dowiedziałam się, że telefon do Serwisu trafiał dwa razy (co?!), ale nikt nie wie dlaczego. Jedyny dowód na to, że telefon dotarł w stanie nienaruszonym do Serwisu to zdjęcie jak ktoś tam anonimowy rozpakowuje jakiś kartonik z czarnym telefonem, ani nr IMEI, ani nawet nie wiadomo czy to Z3 (bo takie telefon odsyłałam) czy może cokolwiek innego.Tak na prawdę zamiast odpowiadać na pytania tłumaczą, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych w kółko. Co, oczywiście, nie ma znaczenia, bo ja nie o gwarancję się ubiegam tylko o choćby informację, kto zniszczył mi telefon, a co dopiero reakcję producenta i wzięcie odpowiedzialności za swoich podwykonawców. Z czasem odpowiedzi się zmieniały w zależności od ich położenia, najpierw wmawiali mi, że tylko pracownik Autoryzowanego Serwisu może stwierdzić taką wadę, gdy mówiłam, że pracownik Salonu Play, w którym go zostawiałam opisał stan telefonu i wygięcia nie zauważył. Później jak telefon odesłali i przeżyłam szok, bo wygięcie jest spore i widać je gołym okiem to nagle zero argumentu i w znowu w kółko tłumaczenie zasad gwarancji. Szczerze mówiąc, od tej pory nawet nie wiem, czy opłaca mi się kupować nowy sprzęt z gwarancją, bo chyba i tak nigdy już z niej nie skorzystam. Tragedia nie obsługa, i trwa to wszystko ogrom czasu. Jedno wielkie oszustwo, to również widać gołym okiem, podejrzewam, że dużo ludzi nabrało się na wyłudzanie pieniędzy "po za gwarancją" przez uszkodzenie telefonu, który wyjechał do nich nieuszkodzony... Także Sony traktuje swoich klientów jak frajerów. Inaczej się tego ująć nie da.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
telewizor
@kszyyy

czlowieku Ty umiesz czytać ???!!! to jest forum gdybyś szukał roboty, a Ciebie jak i Twój marny telefon mamy gdzieś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Serwisant
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo przyjemny kontakt. Zadzwonili, zaprosili. Rozmowa w miłej atmosferze z Panią z kadr i jakimś specjalistą z serwisu. Najpierw zwykłe pytania, później zadanie praktyczne. Dostalem telefon do naprawy :-) Na początku stres, że nie podałam. Potem okazało się że mam do dyspozycji instrukcję. Każdy kto choć trochę umie posługiwać się narzędziami takimi jak śrubokręt da sobie radę. Najważniejsze to sie nie denerwować i czytać to co napisali. Reszta jakoś idzie. Wiem, łatwo się mówi, ale naprawdę to nie jest trudne.

Pytania

Standardowe pytania o doświadczenie, zadania w poprzedniej pracy, powód zmiany pracy, wykształcenie. Poten praktyczne zadanie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Administrator Systemów Linux
Warszawa
PN standard Sp. z o.o.
(19 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
szzz

Ważne jest to, że pewnie można liczyć na zarobki adekwatne do posiadanych kwalifikacji. A atmosfera jaka?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
elsa90

maja tez to ogloszenie u siebie na oficjalnej stronie, ja wyslalam cv bezposrednio na meila ktorego podaja w ogloszeniu na stronie swojej. mam nadzieje ze zadzwonia i zaprosza na rozmowe ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
elsa90

hej, znalazlam ogloszenie na olx do tej firmy we Wroclawiu - Operator urządzeń testujących, Dział Kontroli Jakości moze mi ktos napisac ile mozna dostac na reke(ale na 100% a nie ze jak zrobisz tyle to tyle itd) i jak to w ogole wyglada itd? bo nie wiem czy wysylac CV. pozdrawiam ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
damcioos

Nie polecam usług tego serwisu. Wysłałem tam Xperię, której nie byli w stanie naprawić, ale odesłali mi nową. Niestety ta nowa przyszła niesprawna dlatego wróciła na serwis w celu naprawy. Z serwisu wróciła nadal uszkodzona. Wysłałem ją kolejny raz i kolejny raz odesłali niesprawną twierdząc, że usterkę usunięto. I tak jeszcze cztery razy. Obecnie wysłałem ją jeszcze raz. Jak kolejny raz odeślą taką "naprawianą" jak wcześniej to rzucę ją o ziemię i wymienię z ubezpieczenia bo z tym serwisem się nie da !!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktoś

A gdzie jest Małgorzata? Ona tam jeszcze pracuje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prawdomówny

Nie jest to prawda z tym naciąganiem do końca. Firma otrzymuje kasę za naprawy od sony, a liczy się ilość. Nie jest to fundacja charytatywna ale naciąganiem ludzi bym tego nie nazwał patrząc na pozostałe serwisy. Byłem widziałem, pracowałem to technicy oszukują bo są pazerni na sztuki przez to, że system płacowy premiuje murzyńskość, a nie profesjonalizm. Płaca mała premia za sztuki liczy się ilość (dlatego chałturzą i naciągają). Pracownicy wieloletni będący kapitałem firmy nie są doceniani pozdrowienia dla SeOka :) Ogólnie nie polecam na więcej niż rok niskpołatna praca bez szans rozwoju bo raczej awansem nie jest reklamator, kosztorysnat czy team lider bo dalej robisz to samo czyli nic co Ciebie rozwija ewnetualnie poganiasz innych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SIDY

PRACA TECHNIKA = Specjalista ds oszukiwania i naciągania ludzi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AREKLOPTATA

Praca tak to DRAMAT. Każa naciągac ludzi na naprawy, których nie ma.. Ludzie chodzą na policję zgłaszają, że sa oszukani, a firma na pierwszy front wystawia jeleni (czyli pracownika). NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maaaa
@AREKLOPTATA

ciekawe kto i co zglasza na policje? moze jakies konkrety,zamiast wymyslac i trollowac?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maaaa
@AREKLOPTATA

ciekawe kto i co zglasza na policje? moze jakies konkrety,zamiast wymyslac i trollowac?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient

Witam Szukam osoby pracującej na stanowisku technika w serwisie w-support. Proszę ko kontakt na maila ps3lukas@wp.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim

Dla osób, którzy chcą się zatrudnić w firmie w-support.pl Pracowałem w tej firmie przez pewien czas. Zatrudniają od razu na umowę o pracę - najpierw na okres próbny (3mc), potem na czas określony (1rok) i jak się sprawdzisz to ten okres jest przedłużany. Odprowadzają wszystkie składki, pieniądze są zawsze na czas. Jak na start pieniądze nie są złe. Wszystkie sprawy formalne realizowane są na czas. Bony na święta również są wypłacane, gdzie w innych miejscach to nie takie normalne. Bądź co bądź KOMSA to korporacja. Co do pracy na "hali" naprawczej. W zależności do jakiego zespołu się trafi, trafiają się różni ludzie. Akurat ja miałem do czynienia z fajnymi ludźmi i atmosfera była w porządku. Minusem na pewno jest to że jak powiedział ktoś wyżej, liczy się "sztuka". Im więcej telefonów naprawisz tym lepiej bo masz większą wydajność i efektywność. Jednak tą pracę, jak każdą inną, można polubić. Zależy od człowieka. Ja dostałem pracę w zawodzie i stamtąd odszedłem, ale raczej mam bardziej pozytywne skojarzenia niż negatywne. Mam nadzieję że pomogłem komuś tam w podjęciu decyzji czy iść czy nie na rozmowę kwalifikacyjną. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
teksciarz

Jak ja byłem to wszystko było normalnie najpierw umowa okres próbny 3 miesiące potem umowa o pracę chyba na rok (już nie pamiętam), tylko nie zatrudniaj się przez jakąś agencje tam bo dadzą Ci numerek zamiast loginu i jak numerek do odsiania potraktują w październiku - tak było kiedyś nie wiem jak teraz Pod tym wzgledem support jest ok cala reszta to juz kwestia dyskusji jak lubisz pracowac poniezej 2k chyba ze Cie przycisnelo

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
telewizor

Ludzie to jest forum dla pracowników nie opisujcie swoich smutnych przygód z marką Sony tylko przygodę z tym pracodwacą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mimik

Nie polecam! Oszuści, tylko kasę od ludzi umieją wyciągać i nic więcej. Technicy to kompletne cymbały. Więcej szkodzą niż pomagają. Uważajcie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
normalny

rozumiem rozgoryczenie ale to jest forum dla pracowników, byłych pracowników i potencjalnych pracowników, a Twój telefon to dla nas sztuka którą trzeba jak najszybciej przepuścić przez system żeby mieć "sztukę" do normy, żeby dostać na koniec jałmużną to cała prawda

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zły użytkownik

Opiszę moje doświadczenie z tym serwisem, co prawda jako klient, ale myślę, że oszuści traktują wszystkich tak samo... Minusy w skrócie: -bardzo długi czas oczekiwania (przy obecnym telefonie oczekuję już ponad miesiąc); -kompletny brak profesjonalizmu; -dopóki sam nie napisałem maila, nikt nie miał ochoty ze mną się kontaktować przy wspomnianym już czasie oczekiwania; -kilkukrotne "naprawianie" urządzenia (10! razy wysyłane) wymienione dopiero po kontakcie z producentem (Sony Mobile); -wyszukiwanie byle jakich powodów do odstąpienia od gwarancji. Teraz trochę dłużej: W tamtym roku byłem (nie)szczęśliwym użytkownikiem Sony Xperii J. Zaczęły się problemy, których nie będę tu opisywał (ktoś zainteresowany może poszukać opinii w serwsie mgsm.pl) i w ten oto sposób wysłałem telefon do w-support.pl koło stycznia 2015. 1. naprawa - nic 2. naprawa - znów nic 3. wymienione urządzenie na nowe... i tak aż do 10 razy (łącznie ponad pół roku męczenia się, a najlepsze jest to, że w tym czasie 3 razy dostałem nową Xperię J) kiedy to w końcu efekt dało kontaktowanie się w tej sprawie z Sony Mobile. I tak udało mi się otrzymać nową Xperię E3. Tu pojawia się nowy problem. Po dość niedługim czasie, bo po około 4-5 miesiącach postanawiam wysłać telefon do naprawy, jako że to Sony, to idzie on do "autoryzowanego" serwisu, czyli tego nieszczęsnego w-support.pl. Z góry wiem, że łatwo nie będzie. Nie mylę się, ponieważ na chwilę obecną czekam już 1,5 miesiąca na telefon i dopiero dziś dowiedziałem się, że nie uznali mi gwarancji, a naprawę wycenili na 260 zł (śmiech na sali, telefon używany warty może 300-400zł). Powód? Pęknięte szkło hartowane na ekranie, które można w każdej chwili zdjąć, zostało uznane za uszkodzenie mechaniczne powstałe z mojej winy. Telefon od nowości używany był w silikonowym pokrowcu i ze szkłem hartowanym na ekranie, aby tych właśnie uszkodzeń mechanicznych uniknąć. Jak widać jednak serwis w-support.pl wie lepiej co użytkownik robił z telefonem i wykorzysta każdą możliwą okazję, by zmusić kogoś do płącenia. Osobiście oczywiście nie zgodziłem się na naprawę, ponieważ jest ona nieopłacalna w tym telefonie. Ale na pewno nie odpuszczę serwisowi tego niekompetentnego zachowania i braku profesjonalizmu. Podsumowując nie polecam serwisu, nie polecam żadnych produktów marki Sony i mam nadzieję, że nikt nie da się im nabrać na tą "autoryzację".

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zwykły człowiek
@zły użytkownik

Jesteś jakimś problematycznym człowiekiem, idź wylewać swoje żale na jakieś inne forum, gdzie wszyscy będą się użalać nad twoim losem - skoro miałeś wymieniony tyle razy telefon na nowy, to logiczne jest, że nie problem w serwisie, tylko w użytkowniku lub w produkcie. Skoro zbiłeś szkło w telefonie, płać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M.
@zły użytkownik

Niestety, mam podone doświadczenia jako klientka. Telefon był w naprawie dwukrotnie, nie chcą przyjąć formularza zgłoszenia po raz trzeci :-(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kpina

ta firma to kpina , nie polecam nikomu tego miejsca pracy , atmosfera do dupy , hajs sie niby zgadza ale wiecie kto chce pracować jako uposledzony przez 8h dziennie i nie używać mózgu by odkręcać śrubki. Jak dla mnie jest to słaba firma na naszym rynku zajmująca się dobrym producentem jego słabymi zabawkami . Ode mnie słowo na dziś NIE POLECAM!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o w-Support.Pl Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy w-Support.Pl Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w w-Support.Pl Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

w-Support.Pl Sp. z o.o.
2.4/5 Na podstawie 344 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleja Armii Krajowej 61
    50-541 Wrocław
  • NIP: 8992561791 KRS: 0000255146
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
w-Support.Pl Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii