Opinie o w-Support.Pl Sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie w-Support.Pl Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w w-Support.Pl Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Telekomunikacja - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o w-Support.Pl Sp. z o.o. w Wrocław

szczery

Faktycznie małe wymagania jak na płacę za 430 euro anonim ma racje jak komuś to pasuje to ok. P.S. niedługo Święta a potem wakacje powodzenia w organizowaniu takowych rodzinie dużego skila życzę :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick anonim

Nie tak dawno technicy na okresie próbnym - 2400 brutto, później 2600 brutto, były podwyżki nie dla wszystkich do 3000 brutto, po 2 latach +200 brutto, reszta z dziesiątek nadgodzin. Kilkaset zł brutto w bonach na święta. Tani benefit i lekarz. Praca dla ludzi, którzy nic nie potrafią, bez ambicji, monotonna, hałas, prostactwo. Firma uważa się za nie wiadomo co, naczytali się książek, ciągle zmieniają coś, a w praktyce słabo, brak kultury. Jeśli ktoś nie wie co ze sobą zrobić i chce, może pracować w soboty - ok, reszta niech się nauczy czegoś, praca lepsza jest. Nabywa się umiejętności kompletnie nieprzydatnych w jakiejkolwiek innej pracy, angielski nie jest potrzebny. Dostajesz stanowisko ESD, wkrętaki, plastikowe otwieracze, komputer do raportowania i poczty, skrzynkę telefonów do naprawy co dzień, z czego jesteś ciągle rozliczany (wydajność kontra jakość). Organizacja pracy jak na produkcji, kilkadziesiąt osób w ciasnej hali ESD, klimatyzacja jest, ale zimą duszno. Trochę fajnych osób, trochę wariatów, reszty można unikać. W pracy odcięcie od świata, nie można mieć tel prywatnych, brak dostępu do internetu. Dział obsługi klienta to nic innego jak odbieranie telefonów i e-maili od wściekłych klientów, specjalista do spraw przyjęć dziennie nie robi nic poza wklepywaniem do systemu danych 100 klientów, modelu telefonu, wyposażenia, usterek i stanu, dla ludzi bez wykształcenia i doświadczenia. Kontrola jakości - wciskanie przycisków i oglądanie telefonów. Można tam pracować na chwilę bo to strata czasu, ale nie ma stresu, jeśli ktoś lubi wyłączyć myślenie na 8h.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly robol
@nick anonim

Potwierdzam w 100%

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
korzo
@nick anonim

kto pracuje w support wrocław bo mam pytanie proszę o kontakt gg 116754 z góry dzięki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
korzo
@nick anonim

kto pracuje w support wrocław bo mam pytanie proszę o kontakt gg 116754 z góry dzięki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gwiazdor

Pytanko jak naprawiają telefony w tym serwisie? Xperia po naprawie będzie nadal wodoodporna????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej
@Gwiazdor

Tak. W w-support w mojej xperii m4 aqua był wymieniany wyświetlacz i telefon nadal ma zapewnioną wodoodporność.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dicklack

Oj pozmieniało się tam słyszałam, na lepsze. A tu taki komentarz? W szoku jestem.. Ale cóż. Może znowu ktoś sra wyżej ni (usunięte przez administratora) ma. Skoro jest ktoś taki, nic się nie poradzi. Jak to się mówi "Gdyby głupota miała skrzydła, większość ludzi nigdy nie dotknęłaby stopą ziemi". Może kiedyś zobaczysz ją latająca :D.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ktos
@dicklack

A przez kogo tak sie zmieniła?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Serwisant
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo przyjemny kontakt. Zadzwonili, zaprosili. Rozmowa w miłej atmosferze z Panią z kadr i jakimś specjalistą z serwisu. Najpierw zwykłe pytania, później zadanie praktyczne. Dostalem telefon do naprawy :-) Na początku stres, że nie podałam. Potem okazało się że mam do dyspozycji instrukcję. Każdy kto choć trochę umie posługiwać się narzędziami takimi jak śrubokręt da sobie radę. Najważniejsze to sie nie denerwować i czytać to co napisali. Reszta jakoś idzie. Wiem, łatwo się mówi, ale naprawdę to nie jest trudne.

Pytania

Standardowe pytania o doświadczenie, zadania w poprzedniej pracy, powód zmiany pracy, wykształcenie. Poten praktyczne zadanie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. IT
Jelenia Góra
KCM Clinic S.A.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
xxxxxxxxxxxxxxxx

Nie polecam pracę na Reginie totalna masakra.....wieczne afery....non stop nowe dziewczyny przychodzą i odchodzą .........wiadomo przez kogo atmosfera do bani brak kultury.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bylyPracownik

2 lata temu na starcie bylo okolo 1900 na poczatku, na wiecej nie licz (prosze o sprostowanie jezeli cos sie zmienilo). Potem kiedy nauczysz sie kombinować mozesz liczyc na wiecej o okolo 400 zl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosc

To w końcu początkowy pracownik na stanowisku serwisant techniczny ile może zarobić średnio, miesięcznie netto bo już się w tym wszystkim pogubiłem ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Jak na pierwszą pracę i bez doświadczenia, to 2500 netto to i tak jest nieźle. Nikt Ci nie broni iść do biedronki. Powodzenia!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
swapowicz
@Pracownik

Kolego widzę, że horyzonty u Ciebie nie ogarniają nic oprócz kilku modelów i pulpitu ESD. Nie zrozumiałeś o co chodziło z biedronkową analogią. Nie chodzi o to, że w biedronce lepiej bo na starcie w biedronie masz 1500, a tu o te kilka stówek więcej. Chodziło mi o to, że ktoś gotowy pomyśleć z Waszych wypowiedzi, że dostanie 3k. Nie mydl ludziom oczu, że jak będą sumienni itp... będą mieli ponad 3k bo tak nie jest i doskonale o tym wszyscy wiemy. Jeżeli jesteś sumienny ogarnięty to zastanawia mnie co robisz dalej w tej firmie bo poza 3 stanowiskami to powinieneś już w tej chwili nie widzieć tam dla siebie miejsca. Jak zrobili liczni już nieobecni, którzy dawno na prawdę się ogarnęli, a nie zastanawiali się czy 2k czy 2,5k bo to poniżej godności mężczyzny mającego urządzić święta rodzinie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
swapowicz

buhahahaha ja chyba pracowałem w innej firmie średnia krajowa to powyżej 3 netto, nie wiem ile lat pracujesz i po jakich podwyżkach jesteś ale na starcie w ostatecznym rozrachunku srednia za rok gora 2500 (chyba ze w gaciach wyświetlacze wynosisz) o ile faktycznie robisz jak oszalały i nie masz zwrotow reklamacji itp... Natomiast jest cala masa ludzi którzy zarabiają tyle co w bierdonce

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Pracuję w wsupport od ponad roku, w tym czasie udalo mi sie zmienic stanowisko na lepsze . Jak to sie udalo? Nie, nie majac znajomosci, czy bedac lizusem, zwyczajna ciezka praca i zaangazowaniem ,bo na sukces trzeba zapracowac. Zdziwieni? Wezcie sie wy wszyscy "najmadrzejsi" za prace, zamiast pluc tu jadem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
robi
@pracownik

masakra karzą niszczyć i zeby tylko nie uwzglednic gwarancji. dno i (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
K.
@robi

Oddałem im telefon do naprawy gwarancyjnej. Telefon był w stanie idealnym, a przestał działać dotyk na panelu. Odrzucili mi naprawę gwarancyjną i wycenili naprawę drożej niż kosztuję nowy telefon. Naprawę odrzucili bo " stwierdzili " mechaniczne uszkodzenie urwania taśmy łączącej panel z płytą główną. W głowie się nie mieści. Po co miałbym otwierać telefon w trakcie gwarancji i odrywać taśmę. Mój zarzut wobec nich jest taki, że technik urwał taśmę podczas otwierania przez brak kompetencji lub specjalnie bo naprawa była za droga. Czy możliwa jest taka praktyka u nich ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ehhh

Na miłość boską, jak długo jeszcze będziecie pisać sami o sobie....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja

A czy firma płaci ZUS ???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pytajacy
@Ja

może ktoś odpowie ? wpływają składki ? bo chyba nie.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tomo
@Ja

Tak

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jklo
@Ja

Same bzdury, jestem technikiem -jklo- pracuje w firmie osiem lat. Jeśli mówimy o niskich zarobkach to się do tego tematu przyłączam. Zarobki są żenująco niski to fakt. Jeśli chodzi o naprawy telefonów to załoga robi wszystko co można aby klienci byli zadowoleni. Szkoda że nie prowadzona jest statystyka zadowolonych klientów, na pewno 80% klientów jest zadowolonych. Telefony przychodzą w tak opłakanym stanie że nieraz zastanawiam się jaki to musi być właściciel tego urządzenia że doprowadził swój telefon do takiego upadku, stanu. Osobiście podchodzę do każdego przypadku tak jak by to był mój własny telefon. Wiem że moi koledzy, to również świetni fachowcy, oczywiście zdarzają się małe wpadki, najczęściej są one spowodowane pośpiechem, każdy chce więcej zarobić , premie są nieprzyzwoicie wygórowane. Powodem niezadowolenia klientów są również powtarzające się usterki, spowodowane są one nie z winy serwisu ale wadliwych nowych części. Części są oryginalne dostarczane przez firmę SONY więc nie można mieć do serwisu pretensji. I tyle mam do powiedzenia , mówię jak jest. Koto chce niech wierzy a kto nie chce niech nie wierzy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jklo
@Ja

Same bzdury, jestem technikiem -jklo- pracuje w firmie osiem lat. Jeśli mówimy o niskich zarobkach to się do tego tematu przyłączam. Zarobki są żenująco niski to fakt. Jeśli chodzi o naprawy telefonów to załoga robi wszystko co można aby klienci byli zadowoleni. Szkoda że nie prowadzona jest statystyka zadowolonych klientów, na pewno 80% klientów jest zadowolonych. Telefony przychodzą w tak opłakanym stanie że nieraz zastanawiam się jaki to musi być właściciel tego urządzenia że doprowadził swój telefon do takiego upadku, stanu. Osobiście podchodzę do każdego przypadku tak jak by to był mój własny telefon. Wiem że moi koledzy, to również świetni fachowcy, oczywiście zdarzają się małe wpadki, najczęściej są one spowodowane pośpiechem, każdy chce więcej zarobić , normy są nieprzyzwoicie wygórowane. Powodem niezadowolenia klientów są również powtarzające się usterki, spowodowane są one nie z winy serwisu ale wadliwych nowych części. Części są oryginalne dostarczane przez firmę SONY więc nie można mieć do serwisu pretensji. I tyle mam do powiedzenia , mówię jak jest. Koto chce niech wierzy a kto nie chce niech nie wierzy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jjaa

Trener, team leader, kierownik produkcji, key account manager ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tyy
@jjaa

O matko! ile możliwości! Takie szanse rozwoju zawodowego! Zaraz wyślę CV...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja

Prawda jest taka, że jeśli pracujesz dobrze, wykazujesz inicjatywę to możesz osiągnąć lepsze stanowisko za lepszą kasę; jeśli negujesz ciągle polecenia przełożonego, biegasz na L4 raz w miesiącu i narzekasz, jak to Ci źle to nie dziw się, że będziesz stał w miejscu i ominie Cie każda możliwa zmiana na lepsze. Albo ktoś się przykłada do obowiązków, albo nie i nie powinien blokować innym wakatu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ty
@ja

A jakie to są te lepsze stanowiska za lepszą kasę? Poproszę wyszczególnić dostępne lepsze stanowiska za lepszą kasę po wykazaniu inicjatywy itd.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
@ty

przekonaj się sam, a nie wyciągaj info publicznie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ty
@ja

Nigdy więcej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)
@ty

To chyba piszesz o jakimś innym w-support :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
swapowicz

Nic dodać nic ująć. Zawsze można zmienić pracę, jednym dana praca pasuje drugim nie. Jeszcze inni chcieli by zmienić ale nic nie potrafią albo nie chcą się uczyć ich wybór. W supporcie umowa o prace jest, karta benefit jest, wypłacają na czas wynagrodzenie ale zarobki są na poziomie serwisanta 2,5k bez możliwości znaczącego awansu Zaklinanie rzeczywistości nic tu nie pomoże., prawdą też jest, że jak siedzisz cicho i robisz swoje to jest ok.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
łokietek

"naprawa urzadzen elektryczych"? Ke? To teraz pralki, lodówki i żelazka tam naprawiacie? :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Propaganda

Takie doświadczenie, że po pewnym czasie nie potrafisz nic prócz kręcenia śrubek.Jeden klient zadowolony inny nie i tyle w temacie propagandy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)
@Propaganda

Ktoś Ci płaci za to, że tak piszesz? :D Każdy wie, że ten serwis to dno. I pracownicy i klienci :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BigMac

A ,że to McJob to już nikt nie wspomina :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miz

prosze o opinie na stanowisku serwisanta technicznego

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Badu
@Miz

Przychodź czekamy. W jakiej lepszej firmie chcesz szukać pracy? Gdy zaczynałem pracę jeden ze szkolących powiedział że ludzie narzekają ale jakoś się nie zwalniają. We wcześniejszym wątku wyczytałem jeszcze o braku możliwości rozwoju. Większość pracowników na wyższych stanowiskach dostała się tam w drodze awansu. Firma oferuję również możliwość awansu poziomego:) Jeszcze nie do końca rozszyfrowałem jego znaczenie. Wydaje mi się że to wtedy gdy przesadzają cię dalej od kibla.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maria.w

Wszędzie jest tak samo, nie tylko na dziale przyjęć. Wszędzie na każdym dziale, każdy patrzy tylko na wyniki, słupki, tabelki. Pracownik, wbrew temu co mówią Kierownicy, jest tylko pionkiem w grze, w której stawką są pieniądze. Widziałam wiele, w wielu firmach pracowałam, ale takiego nie szanowania pracownika jak w tej firmie, to jeszcze nie spotkałam. Ale czegóż się więcej spodziewać. Pozdrawiam TGrz :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Milf

Lepiej nie wchodź do tamtego grona. Fajnie się pracuje tylko na początku, jak masz szkolenie. Później koordynatorka działu patrzy Ci na ręce. Jak po szkoleniu, na którym masz milion pięćset sto dziewięćset informacji, dalej sobie nie radzisz, dostajesz tzw. Opierdziel. Bo jak to "po szkoleniu dalej nie umiec". Koordynatorka widzi tylko tabelki i słupki, non stop hardwork. Dużo nadgodzin jak się nie wyrabia normy, która dla początkowego pracownika jest wzięta z kosmosu. Później to da się wyrobić, ale o życiu prywatnym zapomnij. Kamery. To też druga interesująca rzecz. Jesteś podgladany a nawet o tym nie wiesz. A później za byle co, możesz nawet wylecieć. Ale to jest akurat na każdym dziale. Pozdrawiam i życzę mniej HARDWORK niż mam obecnie ja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o w-Support.Pl Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy w-Support.Pl Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w w-Support.Pl Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

w-Support.Pl Sp. z o.o.
2.4/5 Na podstawie 344 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleja Armii Krajowej 61
    50-541 Wrocław
  • NIP: 8992561791 KRS: 0000255146
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
w-Support.Pl Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii