Opinie o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Santander Consumer Bank S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Santander Consumer Bank S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

NiePolecam

Jestem byłym pracownikiem Santander Consumer Banku nie polecam z całego serca :) nawet po zakończeniu pracy ciągnie się ona za mna. A mianowicie Nie otrzymałam od Banku pitu, po wielokrotnej próbie skontaktowani się z działem kadr (nie możliwe) mam zamiar inaczej rozwiązać problem. Co do pracy byłam w CC, koordynatorzy przez pierwsze miesiące sa mili i fajni lecz po pół roku masz ochotę uciekać z tej firmy. Atmosfera taka sobie zależy do kogo się trafi. Praca ciężka te telefony źli klienci którzy Cię wyzywają (tak wyzywają) ty nie możesz się nawet rozłączyć. Rozmowy są odsłuchiwane przez koordynatorów jedna trudna rozmowa i to ty masz kłopot. Jeszcze raz nie polecam

Pracodawca

@NiePolecam

@Niepolecam - dziękujemy za Twoją opinię. PIT-y zostały przesłane pocztą. W razie potrzeby kontaktu w tej sprawie prosimy o kontakt na adres mailowy eb (małpa) santander consumer.pl - Adam z zespołu Santander Consumer Banku

Xxx

Zwolnienia grupowe zaplanowane na cały rok i brak jakichkolwiek reakcji ze strony pracodawcy na panującą pandemie(chodzimy do pracy jakby nic się nie działo), szczególnie CC...postawa godna naśladowania

Pracodawca

@Xxx

@XXX - na bieżąco informujemy naszych pracowników, zgodnie z sugestiami służb i Grupy Santander, o wszelkich działaniach dot. koronawirusa. Szczegółowe informacje dostępne są mailowo, czy w naszym Intranecie. Jeśli chodzi o zwolnienia grupowe to 9 marca br. Zarząd Santander Consumer Banku podjął decyzję o zamiarze przeprowadzenia zwolnień grupowych. O tym fakcie jako pierwszych poinformowaliśmy naszych pracowników. Bank planuje likwidację maksymalnie 430 miejsc pracy do 31 marca 2021 r. Planowana restrukturyzacja to odpowiedź na zmieniające się otoczenie rynkowe, oczekiwania klientów i potrzebę dalszej poprawy efektywności działania. Adam z Santander Consumer Banku

Aga
@Santander Consumer Bank S.A.

Informujecie na temat koronawirusa? Informacje mailowo? Chodzi o tego JEDNEGO maila o tym, jak myć ręce? No rzeczywiście, czuję się bezpiecznie. Proszę o wytyczne gdzie kasjer ma umyć ręce po każdym kliencie. Albo jak je zdezynfekować, skoro nie ma dostępu do płynów dezynfekujących. Albo jak zachować bezpieczną odległość od klienta.

Pracodawca

@Aga

@AGA - szczegółowe informacje na temat wytycznych są przekazywane na bieżąco - zgodnie z sugestiami właściwych służb. Zachęcamy do zajrzenia do specjalnej zakładki w intranecie, kontaktu ze swoim przełożonym bądź na alias wewnętrzny podany w korespondencji skierowanej do naszych pracowników. Adam z zespołu Santander Consumer Banku

takaja

Pracowałam na infolinii w TGG. Odgórnie był czas 3 minuty na obsłużenie klienta. Zdarzało się, że klient przeciągał rozmowę, ale to do pracownika były pretensje, że klient rozmawiał dłużej. Pracownikowi nie wolno się rozłączyć w trakcie rozmowy, a też nie można klientowi przerwać na zasadzie, że mamy 3 minuty na obsłużenie klienta, jego czas się skończył i żegnam, bo klient może złożyć skargę i będzie zasadna. Obecnie pracuję na innej infolinii i tam nie ma problemów z tym czy klient rozmawia 5 minut czy 10 minut, bo wiadomo, że niektóre sprawy wymagają więcej czasu i nie ma z tym problemu.

iwonkA

Ja tam lubie moja prace. Mam.od lat swoich klientow, o ktorych dbam i pomagam im. Fajny kierownik. Ze wszystkim da sie dogafac. Jak wszedzie. Plany sprzredazowe nie sa latwe ale potem pieniazki tez sa porzadne. Cos za cos. Ja urodzilam 2 dzieci pracujac tutaj i wrocilam spokojnie do pracy. A maluchy lubia jezdzic na kolonie Santandera

1
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

bardzo przyjemna rozmowa, trwała 40 min. Cały stres opadł po chwili, Pani dyrektor uprzejma

Pytania

1. co wiem o banku santader 2. jakie znam produkty banku 3. czy wiem na czy6m polega praca w banku 4. jak wygląda i na czym polega moja obecna praca

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Wrocław
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Executive Assistant
Wrocław
ALEXEC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Magazynu
Wrocław
Logart Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Załóż Własną Agencję Reklamową Inkubator Marketingu
Wrocław
Piotr Stefański Agencja Artystyczno-Reklamowa Artevade
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
XYZ
 Pytanie

Ja mam bardziej bardziej pytanie cczy PIT jest wysyłany przez wasz bank czy musimy go sami wypełnić? Bo juz ten czas a nic nie dostaje

1
Doradca
 Pytanie

Witam, Mam pytanie odnośnie pracy na stanowisku doradca klienta w placówce? Jakie zarobki tj ile podstawy na dzień dobry i ewentualnie w jakich przedziałach premia? Czy duże ciśnienie na wynik? No i pytanie z innej beczki jeśli chodzi o zaświadczenie o niekaralności to czy jest wymagane? Jakiś czas temu straciłem prawko i nie wiem czy to w tym banku mnie dyskwalifikuje? Obecnie pracuję w banku konkurencji i o tej sytuacji poinformowałem przełożonych ale nikomu to nie przeszkadzało, ale przeprowadzam się do mniejszej miejscowości gdzie nie ma mojego banku, a Santander prowadzi rekrutację. Tylko właśnie nie wiem jak to jest z tym zaświadczeniem o niekaralności. Bardzo proszę o odpowiedź osób, które mają wiedzę na ten temat a nie domysły.

1
K
@Doradca

W takich palcówkach zaświadczenie o niekaralności potrzebują, by sprawdzić, czy nie zrobiłeś przekrętów finansowych. Odebranie prawa jazdy nie jest ciężkim przestępstwem, więc nie będą dyskwalifikować, każdemu się może to zdążyć. Ale jeśli zostaniesz skazany za defraudację lub coś podobnego, to w takich firmach, w ubezpieczeniach, wszędzie gdzie jest sprzedaż, nie ma ma co liczyć. Na resztę pytań niestety sama szukam odpowiedzi ;)

XYZ

Departament Contact Center. Bazując na ostatnim półroczu napisze jedno. Jeśli szukacie kar finansowych i przedmiotowego traktowania to Santander Consumer Bank Was nie zawiedzie. Jeśli szukacie (usunięte przez administratora) to zapraszam.

3

Pracodawca

@XYZ

@XYZ dziękujemy za Twoją opinię - jeśli masz jakieś sugestie dot. pracy w Santander Consumer Banku zachęcamy do kontaktu z nami pod adresem eb (mailto) santanderconsumer.pl - Adam z zespołu Santander Consumer Banku

Były pracownik

Byłam pracownikiem niespełna dwa lata i bardzo miło i dobrze wspominam tam pracę a wiadomo że różne sytuacje się zdarzały z klientem. Sama praca na słuchawce specyficzna, wiadomo obsługa klienta (każdy klient wymaga dobrej obsługi) od koordynatorów zawsze uśmiech i miłe słowa, pomagali nawet w swój dzień wolny ! bez problemu można było się zamieniać grafikiem, super inicjatyw z tortem i tygodniem Santandera, coroczna impreza integracyjna ! Cóż nie każdego pracodawcę w tych czasach na coś takiego stać... Wiadomo że jak ktoś chce się rozwijać i zdobywać doświadczenie to będzie szukać czegoś innego jak w moim przypadku :) Najgorsze to siedzieć w miejscu i tylko marudzić na wszystko i wszystkich a nic nie zmieniać w swoim życiu tylko hejtowac:D Ale z czystym sumieniem mogę polecić tam pracę z niektórymi pracownikami do tej pory utrzymuje super kontakty :)

1
abc

Na rozmowie zarzekali się, że bez względu na wynik rekrutacji poinformują o decyzji. Oczywiście, nie poinformowali.

Pracodawca

@abc

@ABC - dziękujemy za sygnał. Być możesz proces rekrutacyjny, w ramach którego odbywała się aplikacja - jeszcze trwa. Jeśli chcesz sprawdzić, jak wygląda sytuacja zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem HR za pośrednictwem formularza: https://www.santanderconsumer.pl/kariera/kontakt-z-hr/ Adam

abc
@Santander Consumer Bank S.A.

Czy trwa czy nie - to jest bez znaczenia. Firma miała dać znać po dwóch tygodniach - ten czas minął a odpowiedzi nie otrzymałem. To jest brak szacunku do człowieka, który oczekuje na informację. Będę firmę omijał - również jako klient.

Iwona
@Santander Consumer Bank S.A.

Jak długo trwa proces rekrutacji? Jeśli wciąż trwa to w moim wypadku minął rok od spotkania. Nie czekam na odpowiedź ????.

Pracodawca

@Iwona

Iwona, czas trwania procesu rekrutacyjnego zależy od stanowiska. Prosimy o Twoją wiadomość za pośrednictwem formularza - nasz zespół HR wróci do Ciebie z feedbackiem w sprawie rekrutacji, jeśli odbywała się ona w Santander Consumer Banku - banku od kredytów: https://www.santanderconsumer.pl/kariera/kontakt-z-hr/ Dobrego dnia, Adam

Fredrik
@abc

Potwierdzam. Aplikowałem do IT. Brak odzewu.

Pracodawca

@Fredrik

@Fredrik. Jeśli to proces aplikacji do Santander Consumer Banku - nasi rekruterzy wrócą do Ciebie z informacją o statusie procesu. Napisz proszę do nich za pośrednictwem formularza: https://www.santanderconsumer.pl/kariera/kontakt-z-hr/ - wskaż w treści stanowisko, na jakie aplikowałeś. Adam z Santander Consumer Banku

specjalista
@Santander Consumer Bank S.A.

No jeśli już na samym etapie rekrutacji trzeba otwierać ticket do HR, żeby uzyskać jakąkolwiek odpowiedź, to chyba nienajlepiej świadczy to o firmie...

Pracodawca

@specjalista

@Specjalista - wracamy z feedbackiem do naszych kandydatów - natomiast, jeśli ktoś chciałby się zestatusować z rekruterem - nie mamy z tym problemu. Adam z Santander Consumer Banku

Były pracownik

Pracowałam w tej pożal się boże instytucji przez prawie 1.5 roku. Zostałam przyjęta do obsługi posprzedażowej z zapewnieniem, że nie będzie sprzedaży. (usunięte przez administratora) prawda, zmuszanie do sprzedaży dodatkowych usług do kredytów ratalnych zawieranych przez internet było normą. Oczywiście zdaniem pracodawcy to nie sprzedaż, tylko obsługa. Pseudo elastyczny grafik, który zależy od humoru kierowniczki, notorycznie łamane przepisy KP, kierownictwo nie zna nawet podstaw prawa pracy. Brak możliwości szkoleń. Oczywiście możesz się zapisać na szkolenia, ale kierowniczka powie Ci, że możesz to zrobić w swoim wolnym czasie (szkolenia oferowane przez pracodawcę). Koordynatorzy najczęściej nie odpowiadają na pytania lub podają sprzeczne ze sobą informacje. Trzeba się rozliczyć z każdej minuty kiedy nie obsługuje się klientów, nie ważne czy trzeba opisać trudnego klienta czy przyjąć reklamację, zawsze jest problem. Zatrudniają tyle ludzi, że przychodząc na popołudnie nie ma gdzie usiąść, brak własnych słuchawek zakładasz te, które są przypisane do miejsca a to zmienia się codziennie. Dodajmy jeszcze całkowity brak szacunku do pracownika. Im dużej się pracuje tym bardziej jest się wyzyskiwanym. Nie polecam.

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękuję za Twoją opinię. Warto pamiętać, że w przypadku naruszeń i problemów z codzienną pracą w Santander Consumer Banku istnieją procesy i procedury stworzone właśnie z myślą o dbałość o pracowników. Jeśli masz szczegółowe pytania - zachęcam do kontaktu z naszym zespołem HR - Adam z Santander Consumer Banku

Natalia 87
@Santander Consumer Bank S.A.

Adam a ja chcialabym pracować w banku, ale bez znajomości chyba cięzko się dostać. Całe życie pracuję w handlu ale teraz chcialabym spróbować swoich sił w bankowości. Tyle osob narzeka a ja doceniłabym u Was pracę. Już brak sił w wysylaniu CV:(

eh
@Natalia 87

uwierz, po kilku miesiącach pracowania sama byś zobaczyła, że nie ma czego doceniać.... a z dostaniem się na infolinię nie jest ciężko, gdy ja zaczynałam byłam świeżo po szkole bez żadnego doświadczenia zawodowego, do oddziału jednak jest trochę ciężko

Pracodawca

@Natalia 87

@Natalia87 - zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami i jeśli znajdziesz ofertę dogodną dla Ciebie - zachęcam do aplikowania. Więcej na https://www.santanderconsumer.pl/kariera/oferty-pracy/ - Adam z Santander Consumer Banku

Nickusia

Przepracowałam ponad rok. Głównie dlatego, że moja praca to "infolinia", klienci wiadomo, jacy bywają czasami... To było głównym powodem odejścia. Co do samej pracy, to fajnie, że istniały formy integracji, gierka, szkolenia, wszyscy byliśmy sobie na "Ty", itp.. Jednak co do tego, co wszyscy niżej piszą - Czas połączeń - rzeczywiście, bez sensu ograniczany. My nie mamy na to wpływu, jak długo klient będzie chciał rozmawiać. Oczeki - skomplikowane, bo na prawdę, rozmowa ledwo została zakończona i już wpadała następna,trudno momentami było odpocząć, zwłaszcza, że program czasami długo się wczytywał, a już następny dzwonił i rozpoczynała się procedura weryfikacji. Po niektórych pracownikach widziałam, że byli momentami zmęczeni. Mam na myśli tych, którzy mając więcej obowiązków, mieli też o wiele więcej na głowie, ale nagroda dla nich pozostawała bez zmian. Najbardziej denerwujące było dla mnie logowanie przed pracą, bo będąc uczciwym - przygotowywaliśmy się do pracy te kilkanaście minut przed nią. Co do koordynatorów, to najczęściel byki mili i uprzejmi, choć zdarzali się tacy, co potrafili robić problem nawet wtedy, kiedy po prostu zadało się im zwykłe pytanie dotyczące pracy, którą wykonywaliśmy. Co do cv - przykro mi, że niektórych spotkały problemy. Do mnie oddzwoniono dosłownie kilka dni po zgłoszeniu. Co do kart - rzeczywiście, wielu miało grafik rozpisany o dość niestandardowych godzinach. Przykre sytuacje też się dla samej mnie zdarzały. Pozdrawiam wszystkich byłych współpracowników!

Pracodawca

@Nickusia

Dziękujemy za Twoją opinię. Adam z zespołu Santander Consumer Banku

Była pracownik

Przychodzi się do firmy i przedstawiają ją jako najlepsze miejsce na ziemi. Obowiązku niby na początku nie ma, ale wystarczy popracować rok żeby zauważyć kto jaki jest. Koordynatorzy często dają sprzeczne wiadomości gdy zadaje się im pytania, klient może wszystko a pracownik ma lizać (usunięte przez administratora) nieważne co się stanie, bo przecież dbamy o klientów... Między jednym a drugim połączeniem nie ma chwili przerwy, zanim przygotuje się wszystko do obsługi nowego klienta już trzeba go weryfikować bo programy nie zdążyły się odświeżyć. Tłumaczenie się z każdej "stracoenj" minuty, bo komputer się zawiesił i się dwie minuty później zalogowało, pracownicy dłużsi stażem są traktowani gorzej niż Ci nowi.

niestety nadal pracownik
@Była pracownik

dokładnie, jest coraz gorzej, połączenia jedno za drugim, niby jest możliwość dzownienia na centralę i proszenia o zwolnienie, ale to nie ma sensu, bo za chwilę znowu jest to samo, no i oczywiście klienci mogą robić wszystko, a my za wszystko obrywamy :) każdy kto chce tu przyjść do pracy niech się najpierw zastanowi czy naprawdę warto, większość ludzi pracuje tu nadal tylko dlatego, że trudno jest znaleźć inną pracę, która nie jest pracą w markecie/na produkcji itp za najniższą

Pracodawca

@niestety nadal pracownik

Dziękujemy za opinię. Pomoże nam ona stawać się coraz lepszym pracodawcą. Adam z Santander Consumer Banku

Pracodawca

@Była pracownik

Dziękujemy za Twój głos. Jest ona bardzo cenny w naszej codziennej pracy związanej z marką pracodawcy, Adam z Santander Consumer Banku

Zainteresowany
 Pytanie

Jakie zarobki na start i co ile podwyzki? Są jakieś dodatki do podstawy ?

1
El.

Bank nie traktuje pracowników z szacunkiem! Bardzo dobrze ze powstały związki! Traktujecie lepiej klientów niż pracowników! Tylko gdyby nie doradcy, tych klientów byście nie mieli! No ale doradcy to tylko "produkcja"... I jeszcze te pracujące wigilie ????‍♀️ porażka... Po kilkunastu latach pracy z roku na rok jest coraz gorzej pod każdym względem..(usunięte przez administratora)

Oletta

Dziwna firma. Wciąż odświeżają ogłoszenie, mimo że nie otworzyli cv, które zostały do nich wysłane. Ja i znajoma aplikowałyśmy na jedno stanowisko, obie spełniamy wymagania, oczekiwać raczej nie mamy wygórowanych i co? I nic. Ogłoszenie wciąż się pojawia, a nasze nieotwarte. To zniechęcające i niepoważne.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Santander Consumer Bank S.A. chętnie uczestniczą w różnych formach integracji?

eloelo
@Pytanie

tak :) w tym tygodniu andrzejki :)

nie
@Pytanie

nie

3
ostr

nie polecam, chyba że ktoś z własnej woli chce męczyć się psychicznie, połączenia wpadające co sekundę, brak możliwości wykorzystania pojedynczych dni urlopu i częste blokowanie urlopu na żądanie, niektórzy koordynatorzy mają wiedzę mniejszą od szkoleniowców, atmosfera kiedyś była bardzo fajna, niestety ostatnio jednak widać ile ludzi tak naprawdę to lizusy :) jedyny plus, którzy trzyma przy pracy to możliwość wyrobienia dobrej premii

1

Pracodawca

@ostr

@OSTR Dziękujemy za opinię. Twoje zdanie pomoże nam stawać się coraz lepszym pracodawcą. Anna z zespołu Santander Consumer Banku

komentator
@Santander Consumer Bank S.A.

Tzn co? Będziecie zwalniać lizusów, udzielać pojedynczych dni urlopu i urlopu na żądanie jednocześnie dając doradcy odetchnąć chwilę pomiędzy kolejnym odmóżdżająco-odczłowieczającym połączeniem? Rozumiem, że plany też obniżycie? Pamiętaj Aniu - na was też przyjdzie czas.

2
Potencjalny pracownik

Witam, czy ktoś napisze czym się zajmuje "specjalista ds. leasingu rynek VD"? Pytam, bo zastanawiam się czy aplikować na to stanowisko. Z góry dziękuję za odpowiedź:)

AnnaWro

Na drugie spotkanie rekrutacyjne (pierwsze odbyło się we Wrocławiu), z Dyrektorem Departamentu Wynagrodzeń pojechałam specjalnie do Warszawy (spotkanie było potwierdzone i telefonicznie i smsowo). Na miejscu dowiedziałam się, że nikt na mnie nie czeka...ponoć KTOŚ najzwyczajniej w świecie usunął spotkanie ze mną ponieważ MIAŁO MNIE NIE BYĆ ???? a osoby z HR nie ma dzisiaj w pracy...bardzo spóźniony przyjął mnie Dyrektor, przeprowadził szybką, chaotyczną rozmowę tłumacząc się, że ma inne spotkanie...miał się odezwać do 30 WRZEŚNIA...NIKT SIĘ ZE MNĄ NIE SKONTAKTOWAŁ. Bardzo niepoważne i lekceważące traktowanie ludzi, specjalnie jechałam na to spotkanie z Wrocławia do Warszawy, nikt mnie o niczym nie poinformował, zero odzewu...

Pracodawca

@AnnaWro

@Annawro - wydaje mi się, że Twoja opinia nie dotyczy Santander Consumer Banku - banku od kredytów. Cała centrala naszej firmy znajduje się we Wrocławiu. Być może miałaś na myśli proces rekrutacyjny prowadzony przez Santander Bank Polska, d. BZ WBK. Adam z zespołu Santander Consumer Banku

AnnaWro

Na drugie spotkanie rekrutacyjne (pierwsze odbyło się we Wrocławiu), z Dyrektorem Departamentu Wynagrodzeń pojechałam specjalnie do Warszawy (spotkanie było potwierdzone i telefonicznie i smsowo). Na miejscu dowiedziałam się, że nikt na mnie nie czeka...ponoć KTOŚ najzwyczajniej w świecie usunął spotkanie ze mną ponieważ MIAŁO MNIE NIE BYĆ ???? a osoby z HR nie ma dzisiaj w pracy...bardzo spóźniony przyjął mnie Dyrektor, przeprowadził szybką, chaotyczną rozmowę tłumacząc się, że ma inne spotkanie...miał się odezwać do 30 WRZEŚNIA...NIKT SIĘ ZE MNĄ NIE SKONTAKTOWAŁ. Bardzo niepoważne i lekceważące traktowanie ludzi, specjalnie jechałam na to spotkanie z Wrocławia do Warszawy, nikt mnie o niczym nie poinformował, zero odzewu...

Zostaw merytoryczną opinię o Santander Consumer Bank S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Santander Consumer Bank S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Santander Consumer Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 177.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Consumer Bank S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 123, z czego 8 to opinie pozytywne, 93 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Santander Consumer Bank S.A.?

    Kandydaci do pracy w Santander Consumer Bank S.A. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Santander Consumer Bank S.A.
1.6/5 Na podstawie 562 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Santander Consumer Bank S.A.
Przejdź do nowych opinii