WeNet sp. z o.o.

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o WeNet sp. z o.o.

Kuba
Pracownik

Witam, współczuje ludziom którzy musza w niej pracować.. (usunięte przez administratora).

Rafał
Były pracownik
 Pytanie
@Kuba

Czemu współczujesz? Przecież wiedzą gdzie pracują, jaki produkt sprzedają i jakie metody sprzedażowe stosują. Firma płaci mało wiec mogliby z niej odejść i robić coś innego za podobne pieniądze, a jednak niektórzy siedzą już tam po 20-30 lat i nie mają problemu z tym co robią na codzień.

1
“zrekrutowana”
Kandydat

Odbylam godzinna rekrutacje z 4 osobami, po czym dostalam tydzien na wykonanie zadania z nawiasem, ze oczywiscie jezeli wykonam zadanie szybciej, tym szybciej bede miala odpowiedz. No i po odeslaniu zrobionego zadania zostalam calkowicie olana:) zero kontaktu, zero odpowiedzi.. po miesiacu sama sie do nich odezwalam z prosba o jakikolwiek feedback i to oczywiscie tez olali. Wiec wniosek mozna samemu wyciagnac :) Zero szacunku do kandydata i jego czasu swiadczy o firmie i danym „rekruterze” - brak profesjonalizmu i chamstwo :) Takze jezeli ma ktos zamiar tam aplikowac to lepiej nie marnujcie swojego czasu. A po przeczytaniu tych wszystkich cudownych opinii nawet reklama w tv was nie uratuje. Nie polecam, Nie pozdrawiam :D

Pracodawca

@“zrekrutowana”

Szanowna Pani, dziękujemy za opinię. Opisana sytuacja była incydentem i nie powinna mieć miejsca. W każdym procesie rekrutacyjnym, kontakt z kandydatem jest dla nas sprawą priorytetową i jeśli taki nie nastąpił w ustalonym terminie, to bardzo Panią za to przepraszamy. Z pewnością wyciągniemy z tej sytuacji wnioski, by uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości. Prosimy o kontakt bezpośredni z naszym działem HR pod adresem rekrutacja@wenet.pl. Z wyrazami szacunku, Zespół WeNet

Xyz
Pracownik

Dziwi mnie, że na stronie opinii o pracodawcy zamieszczane są opinie klientów...ale to tak na marginesie.Co do Wenet jako pracodawcy ( sprzedaż -)- sytuacja wygląda następująco.Firma nie inwestuje w bazę klientów.Kontakty są do ciągle tych samych firm - zimna baza.Lepsze hot są tylko dla kierowników i wybranych konsultantów.Reszta ludzi grzebie w tym co zostaje czyli kontaktuje się z ludźmi, którzy z dużą pewnością nie kupią nic nigdy. Z zasady firma stawia na nowych pracowników.Oczywiscie tych, którzy pokazali, że potrafią sprzedawać.Im daje lepszą bazę firm, lepszą bazę na dosprzedaże itd..Mimo to nowi nie chcą w firmie zostać na dłużej bo chcą większych pieniędzy.Starzy pracownicy zarabiają mało i relatywnie coraz mniej - biorąc pod uwagę ceny, inflację i to jak wszystko się pozmieniało. Faworyzuje się wybranych i oni zarabiają ( jeszcze) całkiem sensowne pieniądze no i są przykładem na to, że można...Coraz więcej ludzi z firmy odchodzi bo nie należą do wybrańców i trudno im realizować cele biorąc pod uwagę bazę klientów jaką dysponują.A wybrańcy ( patrz wyżej) i tak odchodzą z firmy. Wymagania coraz większe i wszystko tak skonstruowane, aby większość ludzi ( pomińmy wybrańców) jak najmniej zarobiła.Na koniec dodam, że zdaniem firmy ( czytaj kadry zarządzającej) sytuacja geo- polityczna, sytuacja na świecie, w kraju, czy wcześniej covidowa absolutnie nie ma wpływu na sprzedaż ????

Zbyszko
Były pracownik
@Xyz

Oczywiście, że sytuacja geopolityczna wpływa na zmiany. Na innych działach się słyszy, że nie ma zleceń, bo wojna albo covid

1
@Wojtek
Inne

Ostrzegam przed tą firmą od 5 lat choróję na nowotwory i przez częste chemioterapie zapomniałem opłacić domeny i wtedy straciłem poprzednią stronę internetową.I prę dni po tym jak moja była strona przestała ukazywać się w interneci pojawiła się miła pani (usunięte przez administratora) z zapytaniem czy mam stronę iternetową bo jak nie to jej firma zrobi.Mając potrójnego raka interesowała mnie umowa na rok bo nie wiedziałem ile jeszcze pożyję.Pani (usunięte przez administratora) w ustaleniach co do terminu trwania umowy w pełni się ze mną utożsamiała.Dostałem umowę do podpisu i byłem pewien że są tam uzgodnienia z rozmowy z Panią (usunięte przez administratora) i podpisałem umowę pobierznie ja przeglądając i zwracając uwagę na dużych cyfrach opłaty miesięcznej co sie zgadzało z ustaleniami,ale malutkimi cyframi był napisany czas nie 12 miesięcy tylko 36 miesięcy (stary numer (usunięte przez administratora) . O czerwca 2021 roku kiedy to podpisałem tą umowę moja strona nigdy nie pokazała się w internecie ale oni co miesiąc przesyłają mi faktury do zapłaty.Chcąc rozwiązać umowę ze względu na pogorszenie mojego stanu zdrowia i nie możności prowadzenia dalej firmy muszę zapłacić 50% kary.

Essa
Pracownik
 Pytanie
@@Wojtek

Jest mi przykro z powodu Pańskiej choroby, jednak nie jest ona żadnym wytłumaczeniem dla Pana niedbalstwa. Sam Pan pisze że przeczytał umowę pobieżnie! I to chyba bardzo skoro nie widział Pan okresu na jaki ja zawiera. Okres umowy nie jest napisany małym druczkiem, jest doskonale widoczny w umowie, jak i w specyfikacji, którą Pan otrzymuje. Z tego co Pan pisze wynika, że strona nie została opubilkowana! Jakim cudem ja się pytam? Nawet gdyby nie było z Panem kontaktu, to opublikowana by została noindex! Przykro mi drogi Panie , ale piszesz Pan bzdury! Sam fakt, że dał Pan sobie podkupic świadczy o tym, że nie ma Pan pojęcia jak funkcjonuje rynek stron internetowych! (usunięte przez administratora) pierwsza zasada to CZYTAMY, CO PODPISUJEMY! Życzę powrotu do zdrowia!

6
On
Były pracownik
@Essa

(usunięte przez administratora) Umowy wciskane przez telefon z 1 dniowym wypowiedzeniem tak aby klient nie zdążył się zapoznać. Pracowałem tam kilka miesięcy (telemarketing) i czułem się jakbym był jakimś (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) takie metody sprzedażowe były tam stosowane. Wystarczy wejść na (usunięte przez administratora) i poczytać prawdziwe opinie, średnio na 10 opinii, 9 to te z jedna gwiazdka.

Pracodawca

@@Wojtek

Dziękujemy za informację. Uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Sprawdzimy, jaki jest powód zaistniałej sytuacji i odpowiednio zareagujemy. Pozdrawiamy. Zespół WeNet

acc
Pracownik
 Pytanie
@On

(usunięte przez administratora) Chyba masz wyraźnie napisane, że umowa podpisana na kolanie, to jak, przez telefon? A podkupienie domeny, bo ktoś zapomniał opłacić to też może wina firmy?

Digital Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Jak wygląda przebieg rekrutacji - dzwoni pani zadaje trzy dziwne pytania i dziękuję za rozmowę. O co chodzi?

Pytania

Co mają na celu te pytania?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
anonim
Inne
 Pytanie

Cześć wszystkim, niestety i ja wpakowałem się w zabawę z firmą Wenet i są to (usunięte przez administratora) oczywiście przed umową wszystko pięknie ładnie, jacy to oni nie są najlepsi itd. potem niestety koniec, podpisujesz umowe i tylko słać im kasę, a pozycjonowanie leci na łeb na szyję, nic kompletnie nie robią, i tu moja prośba, czy jest możliwość rozwiązania z nimi umowy? twierdzą, że mam ją do października i nie ma możliwośći wcześniejszego wypowiedzenia co jest idiotyczne. w każdej firmie można wypowiedzieć umowe. prosze o pomoc i dziękuję

AMD
Inne
@anonim

Ja mam podobna sytuacje , chce wypowiedzieć i muszę zapłacić 50% wartości która pozostała do spłaty . Masakra

1
Dobry Klient
Inne
@AMD

No masakra.Patrzcie.Podpisuję terminową umowę i jestem zdziwiony/zdziwiona że firma się zabezpiecza.Idź do telekomów powiedz tak samo.Śmiech na sali z takich "biznesmenów" w Pl. Jestem zainteresowany, podpisałem i się wywiązuje do końca. Ja jestem z Wenet a wcześniej PF od 3 lat i nie mam zastrzeżeń

Tomek
Kandydat
@Dobry Klient

Dobre kombo: - pracownik udaje klienta - obraza klientów swojej firmy - sam siedzi w firmie w której średni staż pracy to 20 lat, a obraza ludzi którzy postanowili zaryzykować, wyjść ze swojej strefy komfortu i otworzyć swój biznes Trochę więcej pokory.

1
dobry Klient
Inne
 Pytanie
@Tomek

Tomel Pracownik udaje Klienta ?? O czym Ty piszesz chłopcze ? . Ja mam swój biznes a pracownikiem ew.możesz być Ty u mnie jak będziesz miał referencje oczywiście i papiery na koparkę CAT :-) Tak jak mówiłem . O dobrych nikt nie pisze praktycznie a narzekaczy i januszy przerabiam w swojej firmie na codzień. Najlepiej za darmo i najlepiej na wczoraj. Pozdrawiam z budowy

3
dobry Klient
Inne

@Karamba a no tak bo właściciel firmy już nie wchodzi na goworki żeby poczytać gorzkie żale wszystkich narzekaczy :-) Ban przy zakładaniu działalności powinien być haha . To nie jest kwestia wiary. Tak po prostu jest że są zadowoleni ludzie bo pracują z odpowiednimi ludźmi i gowork to nie miejsce do wylewania swoich żali tylko miejsce dla wszystkich . Ja polecam bo sam jestem zadowolony i tyle.

2

Pracodawca

@anonim

Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta na kontakt@wenet.pl. Tylko znając szczegóły będziemy w stanie podjąć działania. Bardzo prosimy o kontakt. Zespół WeNet

Aleksandra
Inne
@anonim

Ale to chyba w tej umowie powinien być zapis o warunkach wypowiedzenia umowy. Nie ma tam nic na ten temat? Tam najlepiej szukać. Mnie interesuje za to, jak wyglądała rekrutacja? Chodzi mi jakie pytania padały na rozmowie kwalifikacyjnej i potem jak wyglądało szkolenie początkowe?

Karamba
Pracownik
@dobry Klient

Takie to miejsce dla wszystkich, że mój poprzedni komentarz został usunięty :-) Miłego udawania klienta Wenet... przepraszam, prowadzenia własnej firmy i rozpływania się nad współpracą z Wenet.

1
Karola
Inne
 Pytanie
@anonim

Jak podpisujesz umowę to raczej, że nie można jej wypowiedzieć z dnia na dzień? W czym problem? Jak coś podpisałeś/aś to jest zobowiązany/a do opłat!

Krzychu
Pracownik
 Pytanie
@Aleksandra

Zależy jakie stanowisko?

pracownik
Pracownik
@Tomek

Tu znajdziesz opinie klientów, możesz sprawdzić każdą firme. Każda podpisana i napisana przez klienta, któy z nami pracuje i jest zadowolony. Tak, zadowoleni klienci też piszą opinie. Polecam rzetelną informację a nie tylko teorie spiskowe. https://wenet.pl/opinie

Pracodawca

@Aleksandra

Mamy informację z pierwszej ręki. Jeśli rozmawiamy o Dziale Sprzedaży to zapytamy o doświadczenie zawodowe opisane w CV, zaproponujemy krótką scenkę rozmowy z klientem i zapytamy Panią o oczekiwania finansowe. Zrobimy wszystko by atmosfera podczas spotkania była sympatyczna i abyśmy mogli się lepiej poznać. Opowiemy też o szkoleniu wstępnym, o tym jak wygląda u nas dzień pracy i jak pracujemy z klientami. Jesteśmy też otwarci na wszystkie pytania z Pani strony. Do zobaczenia :) Więcej informacji znajdzie Pani również tutaj https://wenet.pl/kariera Zespół WeNet

michals
Inne
@WeNet sp. z o.o.

Szkoda, że każda próba kontaktu zostaje zbywana. Nie odpisujecie Państwo na maile, na prośby o kontakt z konsultantem. Bardzo lekceważace podejście. Umowę zawieracie bardzo szybko, a później o kontakt ciężko.

Pracodawca

@michals

Prosimy o informację na kontakt@wenet.pl, pomożemy. Czekamy również pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Jeśli jest Pan naszym klientem prosimy o kontakt z opiekunem umowy. Zespół WeNet

ByłyKlient
Inne
@Dobry Klient

Ja kończę z nimi współpracę. Kompletnie nic nie robią. Kontakt teraz jak umowa się kończy wcześniej tylko jak na urlopie zapłaciłam 2 dni po terminie. Mogę powiedzieć że zainteresowanie stroną spadło. Pan "opiekun" bardzo nachalny i niemiły.

Marian
Pracownik
 Pytanie

Nieetyczny ?? Ty jesteś przedsiębiorcą czy prowadzisz zajęcia z etyki ? A czy etyczne jest jak ktoś się z Tobą umawia na wykonanie usługi niekoniecznie reklamy a Ty się rozmyślasz ?Czy to jest poważne ?Ja jak podpisuję umowę np na obsługę gps w ciężarówce to się z niej po prosu wywiązuję . Po drugie w jakim celu zawierasz Umowę która za nim wgl ruszy i coś Ci da ma być wypowiedziana? Eh . Poważni ludzie w biznesie

W..r.
Pracownik
@AMD

Nie no szok i niedowierzanie. Firma zainwestowała kasę w produkt który sprzedała na raty i teraz szok że się zabezpieczyła 50%entowym zwrotem wartości niespłaconej kwoty produktu. Bosze ludzie co wy macie w głowie... Przecież to normalne że muszą odzyskać pieniądze za produkt.

Jula
Inne
 Pytanie
@AMD

Mam tak samo, nie jestem zadowolona z prowadzenia strony;( płaci się (usunięte przez administratora) kasy a nic tam się nie dzieje. Już lepiej ja sama bym ja prowadziła. Chce rozwiązać umowę ale muszę zapłacić 50%. Jak tego uniknąć ??? Nie polecam tej firmy

Iwona
Inne
@anonim

Ja też dałam się namówić .Konsultant nachalnie namawiał a co najgorsze mówił, że umowa jest na rok. Okazało się,że jest na 3 lata i nie można zrezygnować, bo naliczą karę. Po tej nieszczęsnej rozmowie , po 2 dniach chciałam zrezygnować, niestety pani na infolinii powiedziała, że jest 1 dzień na rezygnację. To jakiś koszmar !!! rezygnację pisemną odrzucają chyba ,że zapłacę karę. Rozmowy są nagrywane a nie można z tego skorzystać,to byłoby wyjście z sytuacji. Nie daję rady rady dalej płacić, co robić

obecny pracownik
Pracownik
@Iwona

Iwona . Jako obecny pracownik muszę kilka kwestii sprostować. Umowa patrząc po okresiepewnie dotyczy strony www lub działań SEO na stronie. Po pierwsze zanim Umowa zostanie przyjęta jest odsłuchiwana pod kątem zgodności z ustaleniami z Klientem i nie możliwe jest zawarcie Umowy na 3 lata umawiając się na rok w akceptacji .Po drugie co do zabezpieczeń to każda firma wykonując usługę zabezpiecza sie co jest zapisane w Regulaminie usług . Zainteresowani Klienci którzy chcą wiedzieć ile mają czasu na rezygnację bez kosztów w momencie gdy sami o to pytają w tej samej rozmowie otrzymują odpowiedź właśnie że to jest 1 dzień. Z doświadczenia wiem że takie pytanie pada bardzo rzadko .Co do rezygnacji z powodu trudności finansowych warto odezwać się do przypisanego Opiekuna i opisać sytuację dlaczego tak jest .Uwierz mi że żadnej firmie nie zależy żeby pogorszyć jakoś życia Klientowi .Trzeba się po prostu porozumieć i dogadać .

On
Pracownik
 Pytanie
@obecny pracownik

O co chodzi z tymi spacjami przed znakami interpunkcyjnymi? Kontaktujecie się z klientami i nie znacie podstawowych zasad pisowni.

Iwona
Inne
 Pytanie
@obecny pracownik

Rozmawiałam z opiekunem, ale to nic nie dało. Pomimo rozmowy, że zostałam przez niego namówiona na siłę a teraz finansowo nie mogę dać rady, że potrzebuję pomocy przy rozwiązaniu, nic nie dało. Naprawdę jak najszybsze rozwiązanie uratuje mi życie. Widocznie odsłuchanie rozmowy było nie dokładne. Dzwoniłam drugiego dnia po rozmowie z konsultantem, że chcę zrezygnować i też nic nie dało. Wszędzie jest czas na rezygnację 10-14 dni a u Was jakiś wyjątek, a poza tym 3 letnia umowa bez możliwości rezygnacji? Miałam wcześniej z Wami umowy, ale obowiązywały przez 12 miesięcy

Essa
Pracownik
@obecny pracownik

Iwona nie wprowadzaj w błąd. Opiekunowie nie są kompetentni do negocjowania umów. Od tego jest DOK i z nimi należy się kontaktować!

Obecny pracownik
Pracownik
@Iwona

Pani Iwono.Namówiona na siłę to bardzo subiektywne określenie. Faktem jest że Pani zgodziła się na warunki które Konsultant przedstawił. Nie ma przymusu akceptacji. Jeżeli natomiast chodzi o kontrolę to takie coś jak inny termin na 99% jest nierealne. Wszystkie nagrania są rejestrowane więc jeżeli nawet tak się stało to zadzwońcie i powiedz o tej rezygnacji.Jeżeli rzeczywiście przekazałaś takie info w terminie 1 dnia kalendarzowego od zawarcia jest to rezygnacja terminowa.Napisz na dok@wenet.pl z taką prośbą i numerem umowy w temacie

Pracodawca

@Essa

Dziękujemy za informację. Uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Sprawdzimy, jaki jest powód zaistniałej sytuacji i odpowiednio zareagujemy. Pozdrawiamy. Zespół WeNet

Pracodawca

@Iwona

Dziękujemy za informację. Uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Sprawdzimy, jaki jest powód zaistniałej sytuacji i odpowiednio zareagujemy. Pozdrawiamy. Zespół WeNet

AD
Kandydat

Przestrzegam!!!!! Brak profesjonalizmu. Sam proces rekrutacji w pełni zdalny i w przyjaznej atmosferze, przebiegł pomyślnie. Dostałam ofertę pracy, pojechałam do siedziby firmy na ul. Toruńskiej 151, wypełniłam wszystkie dokumenty (kwestionariusz osobowy, wszystkie zgody itp.). Po zebraniu wszystkich moich danych, miałam czekać na podpisanie umowy oraz na skierowanie na medycynę pracy - po kilku dniach dostałam telefon że jednak pracy nie dostanę z powodu "zmian kadrowych" cokolwiek to znaczyło. Czuję się (usunięte przez administratora) bo dla tej oferty pracy zrezygnowałam z dwóch innych ofert. Nadal szukam pracy.... Masakryczne zachowanie. Jeszcze raz podkreślam - proszę uważać na WeNet (oddział w Bydgoszczy,(usunięte przez administratora)

Pracodawca

@AD

Szanowna Pani, dziękujemy za opinię. Jednocześnie chcemy Panią przeprosić za zaistniałą sytuację, która nie była naszą intencją. Z pewnością wyciągniemy z niej wnioski, by uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości. Z wyrazami szacunku, Zespół WeNet

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Dobry wieczór, W ostatnim czasie w Państwa serwisie www.panoramafirm.pl wdrożyliście przy każdym Kliencie w sekcji opinie następującą treść: "WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali." Jeszcze w poprzednim roku jako Panorama Firm I Wenet oferowaliście Państwo klientom cykliczne wystawianie pozytywnych opinii, nie korzystając przy tym z ich usług, czy też nie kupując ich produktów. Oferty wysyłaliście mailowo, a umowy .in. na pozytywne opinie były zawierane telefonicznie. Do tej pory przy wielu Państwa Klientach dalej one widnieją. Moje pytanie brzmi - jak wprowadzona przez Państwa zmiana ma się do rzeczywistości, skoro poprzez realizację umów ( wystawienie przez Państwa pozytywnej opinii danej firmie) musieliście zweryfikować warunki umowy zawarte z Klientem? Wystawiliście mnóstwo pozytywnych opinii w swoich serwisach, realizując warunki umowy z klientem, który takowe wykupił. 1.Czy wg Państwa nie wprowadzacie czasem konsumentów w błąd? 2. Czy wg Państwa postępowanie takie jest fair w stosunku do firm, które nie wykupiły takiej usługi? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

Iwona
Inne

Z powodów finansowych chcę zrezygnować z usług Wenet , jednak nie mogę , bo umowa jest na 3 lata, jedynie po opłaceniu kary. Konsultant był nachalny, mówił, że umowa na rok.Jak chciałam zrezygnować po 2 dniach, było już za późno.Rozumie, że chcą się zabezpieczyć, ale 3 letnie wypowiedzenie to skandal, a ta kara jeszcze gorzej. Może pomożecie co robić . Nie daję rady płacić, tonę

supershield.pl
Inne

(usunięte przez administratora)

acc
Pracownik
 Pytanie
@supershield.pl

Co z bzdury! Czyżby nieuczciwa konkurencja? Od kiedy to SEO przynosi natychmiastowe efekty? Potrzeba przynajmniej pół roku, aby można było o takich mówić. Te zewnętrzne audyty, też się nadają, na makulaturę. Wielu klientów podsyłało mi podobne bzdury, które obalaliśmy w 5 minut. Opiekun jest zobligowany do przynajmniej jednego kontaktu telefonicznego miesięcznie z klientem - jest z tego rozliczany. Nie wspomnę o ilości maili wychodzących, na które nigdy "szanowny klient" nie raczy odpowiedzieć. Co jak co, ale opieka jest na wysokim poziomie. Idź robić antyreklamę gdzie indziej.

Agnieszka
Inne
@acc

A co z tą optymalizacją nagłówków lub słów kluczowych, bo do tego się nie odniosłeś nawet. Możliwe, że coś nie tak u niego wyszło i stąd ten cały efekt?

Marian
Inne
@acc

Dokładnie tak. Widać że konkurencja piszę. Ja również nie mam żadnych zastrzeżeń do współpracy. Jest to na co się umawialiśmy

KK
Inne
@supershield.pl

zgadzam się z opinią. Jestem w podobnej sytuacji. Tak naprawdę płacę za nic, a umowy niestety nie opłaca się zerwać

ByłyKlient
Inne
 Pytanie
@acc

Kontakt raz w miesiącu? Raczej raz w roku. Kończę umowę i nigdy nikomu nie polecę. Po całym okresie umowy jesteśmy na gorszej pozycji w sieci niż przed współpracą.

Pracodawca

@ByłyKlient

Częstotliwość kontaktu opiekuna zależy od rodzaju usługi i nie zawsze odbywa się w ten sam sposób. Cała historia kontaktu i korespondencji jest przez nas monitorowana i odbywa się zgodnie z ustaleniami w umowie. Jeśli istnieją rozbieżności pomiędzy umową a ustaleniami z doradcą internetowym, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl. Tylko w taki sposób będziemy mogli przyjrzeć się sprawie i zaproponować rozwiązanie. Dziękujemy za opinię i prosimy o wiadomość. Zespół WeNet

Aga
Inne
 Pytanie
@KK

Mam podobną sytuację , nikt mnie nie uprzedził że mam 1 dniowy termin wypowiedzenia umowy , obiecywali góry chmury aby tylko umowę podpisać a tu zonk , 2 mniesiące prosiłam o zmianę adresu na pinezce tak aby dobrze prowadziła i w końcu syn mi zmienił , miała być strona internetowa a tylko do mojej wizytówki na googlu którą założyłam sama dodali kilka zdjęć i zrobili jakiś bzdurny filmik reklamowy na yuotub który jest nieczytelny na moją prośbę zmienili go na jeszcze gorszy ale nie mam siły kopać się z koniem , opieka klieta to jakaś bzdrura , raz na miesiąc przysyłają linki z tym samym . ?Jedna wielka porażka , osobiście NIE POLECAM

George
Były pracownik
 Pytanie

Jako dodatkowe źródło dochodu ok, ale nie ma mowy, aby samodzielnie stanąć na nogi, jeśli to Twoja pierwsza praca. Jest ogólnie spoko, ale płaca woła o pomstę do nieba. Z nowym rokiem miały być podwyżkii owszem przyszły, ale nie za znaki, a za tzw. dodatkowe godziny, których ile może być w miesiącu, w ramach szkoleń czy spotkań firmowych...max 2? To brzmi jak kiepski żart. Druga sprawa to limity znaków, jak napisać wartościowy tekst na 2000 lub 2500 zzs? Ale ważne, że firma będzie miała więcej umów do zrealizowania, tu pieniądze się zgadzają, po stronie copy niekoniecznie, bo musi dwa razy więcej pisać, aby nadrobić straty. Atmosfera w pracy świetna, ale samą atmosferą się nie wyżywisz.

On
Były pracownik
 Pytanie

A może po prostu ich prace przejmie chatGPT :)?

1
Karas
Inne
@On

Dokladnie :) ai lepsze pisze teksty niz copy xdd

1
Bamboleo
Pracownik
 Pytanie

Serio zwolnili prawie cały dział? Ale który: artykuły, blogi, strony, wszystkie te działy?

Inosuke
Były pracownik
@Bamboleo

Dział artykuły opowiedzialny za publikacje na serwisach panorama firm, pkt i biznesfinder. Realizowal on do 3 tys wpisów miesięcznie, lecz z nowym rokiem ponoć zabrakło nowych umów. Jaka jest prawda, tego nie wie nikt.

Meteusz
Pracownik

Nie ma zleceń dla copy, a liderzy udają, że nie wiedzą, o co chodzi. :))))

annik
Kandydat
 Pytanie
@Meteusz

Jak wygląda sytuacja? Nadal nie ma zleceń dla copy?

Andrzej Szkło
Inne

Bardo przykra wiadomość widząc jak świetne teksty na pkt panoramie i czterech kołach państwo stworzyli .

Aha
Były pracownik
 Pytanie
@Andrzej Szkło

Świetne teksty :D? Dobry zart :)

Rozgoryczona
Były pracownik
@George

Z tych chatem gpt to prawda. Niestety przez dłuższy czas unikali tematu czatu, tłumacząc małą liczbę zleceń mniejszą liczbą zamówień. Mimo reklamy w TV i dobrych wyników działu handlowego. Teraz wiele osób straciło pracę, ponieważ do pilnowania czatu wystarczy kilka osób. Mogli dużo wcześniej zapowiedzieć co się dzieje, ale najpierw musieli upewnić się że chat gpt zadziała. Ludzie zostali z niczym i to jest smutne i nieludzkie podejście. Mam nadzieję, że kiedyś jakaś sztuczna inteligencja zastąpi tych wszystkich kierowników, którzy ściemniali nam w sprawie zmian.

Marko
Były pracownik
@Rozgoryczona

W zeszłym tygodniu powiedzieli nam, że AI zostanie wdrożona we wszystkich obszarach, co może doprowadzić do "zmian w strukturze zatrudnienia". Oczywiście nie powiedzieli, co to może oznaczać i czy będą zwolnienia. Jakieś pitu pitu o tym, że trzeba nadążać za postępem i zero informacji, czy za ten postęp zapłacimy etatami. Ale najlepsze jest to, że oni stworzyli własny program AI do generowania tekstów na podstawie treści copywriterow napisanych dla Wenetu, a copywriterzy dowiedzieli się o tym z konferencji prasowej prezesa xD Zaczynam się też zastanawiać nad tym, czy to było w ogóle legalne i zgodne z ustawą o prawach autorskich

1
Ann
Pracownik
 Pytanie
@Marko

Najlepsze jest to, że do tego lania wody i pitu pitu możemy zadawać pytania mailowo. Tylko do czego się odnieść jak nic nie zostało powiedziane? Powinno jasno wybrzmieć co z etatami, stawkami itp. A nie, że mamy się zastanowić czy jesteśmy gotowi na zmianę kwalifikacji i kolejne szkolenia - jeśli docelowo polecimy, to po co ta farsa.

Marko
Były pracownik
@Ann

To jest niestety robienie sobie jaj z ludzi. Pewnie zbyja pracowników ogólnikami, a za kilka miesięcy powiedzą, że 3/4 ma zostać zwolniona. Całe to spotkanie piątkowe to jest przejaw braku szacunku. W życiu jeszcze nie byłem tak zniesmaczony pracując w tej firmie.

Ann
Pracownik
@Marko

Dokładnie. Rozmawiałam z osobą, która pracuje od niedawna. Po 10 minutach spotkania powiedziała, że nigdy aż tak nie zmarnowała czasu jak w ciągu ostatnich 10 minut. A to był dopiero początek spotkania... Co do braku szacunku, to kolejny z przejawów. Pierwszym przejawem są stawki.

Rozgoryczona
Pracownik
 Pytanie
@George

Fajne jest mówienie jak to firma idzie z duchem czasu i w ogóle. Spotkanie było co najmniej śmieszne. Ja rozumiem, chat i w ogóle. Pytanie czy Klient wenet zapłaci mniej za usługi? Do tej pory chwalili się tym, że pozycjonowanie w dużej mierze to treści i nad tym pracuje Copy. W pakietach stron podobnie - copy wszystko piszę za Klienta. Jeśli teraz robi to chat, to ceny pójdą o połowę w dół?

Michu
Pracownik
 Pytanie
@Rozgoryczona

Dlaczego mają pójść w dół? AI lepsze pisze niż copy treści i szybciej 24/7 więc powinna w górę raczej pójść

Joasia
Inne

Omijać szerokim łukiem. Od 4 miesiący czekamy na aktualne zdjęcia i opis. Pieniądze wylane w błoto ;( :)

Pracodawca

@Joasia

Joasiu, dziękujemy za informację i prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Sprawdzimy, jaki jest powód zaistniałej sytuacji i odpowiednio zareagujemy. Pozdrawiamy. Zespół WeNet

Przedsiębiorca
Inne
 Pytanie
@WeNet sp. z o.o.

Jakiś czas temu weszła dyrektywa OMBIBUS. Dlaczego więc dalej przedstawiacie Państwo fałszywe opinie wśród swoich płatnych Klientów, wyróżniając ich pg reszty, którzy nie wykupili usługi? Wpływa to na decyzje zakupowe konsumentów i przejawia czyn nieuczciwej konkurencji pg innych firm przedstawianych w Państwa serwisach. Pomijam już fakt art czynów nieuczciwej konkurencji działającej na długo przed dyrektywą OMNIBUS. Proszę o odpowiedź i nie archiwizowanie tej wiadomości, inaczej naświetlę temat publicznie.

Marian
Inne
 Pytanie
@Przedsiębiorca

@Przedsiębiorca a co Cię Misiu drogi interesuje co kto robił przed dyrektywą Omnibus ?I w ogóle co Ty się na to powołujesz kto co robił przed wprowadzeniem ustawy o zakazie pisania takich komentarzy w ramach usług.Prawo nie działa wstecz i wszystko co było przed ustawą ma prawo tam być ? Jak zwykle normalni Klienci korzystają a "przedsiębiorcy" żalą się w internecie .Pokaż swój marketing a powiem Ci kim jesteś "Przedsiębiorco" .Ujawnij się a jako osoba zajmująca się IT BEZPŁATNIE zrobię Ci audyt

Heniek
Były pracownik
 Pytanie
@Marian

Drogie Wenet czy taki poziom jak Marian reprezentują wszyscy pracownicy firmy i czy jego komentarze odzwierciedlają poziom i kulturę wypowiedzi panująca w organizacji?

Pracodawca

@Heniek

Szanowny Panie, uczestnicy tego forum są anonimowi a ich opinie i wypowiedzi nie są oficjalnym stanowiskiem naszej firmy. W każdej sprawie dotyczącej naszej firmy zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Tylko tą drogą możemy podjąć merytoryczne rozmowy i rozpatrywać wszelkie zapytania. Zapraszamy. Zespół WeNet

Heniek
Były pracownik

Prowadzisz firmę IT i nie umiesz poprawnie pisać po Polsku, dobrze wiem, ze audyty robi się w Wenet wiec teraz nie ściemniaj, ze nie jesteś pracownikiem firmy. Szkoda, ze firma daje pracownikom przyzwolenie na obrażanie klientów.

Pracodawca

@Heniek

Szanowny Panie, uczestnicy tego forum są anonimowi a ich opinie i wypowiedzi nie są oficjalnym stanowiskiem naszej firmy. W każdej sprawie dotyczącej naszej firmy zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Tylko tą drogą możemy podjąć merytoryczne rozmowy i rozpatrywać wszelkie zapytania. Zapraszamy. Zespół WeNet

Pracodawca

@Heniek

Szanowny Panie, uczestnicy tego forum są anonimowi a ich opinie i wypowiedzi nie są oficjalnym stanowiskiem naszej firmy. W każdej sprawie dotyczącej naszej firmy zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Tylko tą drogą możemy podjąć merytoryczne rozmowy i rozpatrywać wszelkie zapytania. Zapraszamy. Zespół WeNet

Igor rzewuski
Inne

Czas oczekiwania na reklamacje 27 dni, firma nie spełnia swoich obowiazków, dodzwonienie sie często graniczy z cudem poza stworzeniu prezentacji zamieszczenia informacji o firmie na zamieszchłej stronie bez pozycionowania, po stworzeniu wizytówki mozna prosic przez 2 miesiace o maila na ktorego mozna wysłac aktualne zdjecia. Brak kontaktu z klientem jak i brak zainteresowania. Szczerze nie polecam i odradzam, niepotrzebne wchodzenie i ogromny problem z wyjscia z nich

Szamanka z Czarnej Groty
Pracownik

Pracuje w wenet od czasu Panoramy Firm. Od dłuższego czasu copy skarżą się na problemy ze zleceniami ale to nie tylko tam coś jest nie tak. Ja pracuje w zupełnie innym dziale, nie będę precyzować gdyż boje się konsekwencji po tym jak pracodawca mnie zidentyfikuje. Powiem krótko, w naszym dziale też nie mamy zleceń, nic nam nie jest mówione, tylko zapewnienia, że wkrótce będą. Wypłaty sa dużo mniejsze, przez mniejsza ilość pracy (zgadnij umowę ;)) W firmie ciagle są jakieś roszady, ogłaszają nowych pracowników na stanowiskach takich jak marketing czy sprzedaż. Lecz efektów brak. Sam fakt roszad powinien już coś świadczyć o firmie. Sam prezes który był wybrany w zeszłym roku uciekł z tonącego okrętu zaraz na początku roku (podobno przez indywidualne powody, bo oczywiście tutaj wszystko owiane jest tajemnica) wiec jak to wygląda jeśli ktoś przychodzi od pracy i po 3 miesiącu ma już dość w niej pracowania a zarazem obiecuje „złote gory”. Piątkowe spotkanie na temat AI nie pomaga w poprawie atmosfery w pracy. Najzabawniejsze są tylko gadki o tym „ że musisz zaangażować się w pełni w rozwój firmy” albo „że my ryzykujemy i stawiamy na AI już dzisiaj a nie za jakiś czas”. Nie dziwie się, bo przy takich szczątkowych zleceniach to żaden człowiek nie przeżyje nawet miesiąca za tak drobna wypłatę. Oczywiście był temat podwyżek ale po chwili został ucięty słowami „słuchajcie wiemy że chcecie podwyżki ale dopiero teraz rada zatwierdziła budżet i po pierwszym kwartale będziemy wiedzieć ile tych podwyżek możemy dać”. Coś pięknego. Taki pracodawca to skarb. Dba o nas jak o nikogo. :) Ktoś napisał o tym, że w zasadzie dali nam do zrozumienia że będą chcieli zredukować zatrudnienia- tak to prawda. Mówili o tym pod płaszczykiem „zmiany organizacji pracy większości działów” Nic nie pozostaje tylko pakować walizki.

Stachanowiec
Były pracownik
 Pytanie

W zeszłym tygodniu powiedzieli nam, że AI zostanie wdrożona we wszystkich obszarach, co może doprowadzić do "zmian w strukturze zatrudnienia". Oczywiście nie powiedzieli, co to może oznaczać i czy będą zwolnienia. Jakieś pitu pitu o tym, że trzeba nadążać za postępem i zero informacji, czy za ten postęp zapłacimy etatami. Ale najlepsze jest to, że oni stworzyli własny program AI do generowania tekstów na podstawie treści copywriterow napisanych dla Wenetu, a copywriterzy dowiedzieli się o tym z konferencji prasowej prezesa xD Zaczynam się też zastanawiać nad tym, czy to było w ogóle legalne i zgodne z ustawą o prawach autorskich. Zarobki? Cóż, po podwyżce płacy minimalnej minimalne wynagrodzenia w Polsce mogą się zrównać z wynagrodzeniami wielu pracowników :)

Ann
Pracownik

Ponad 300 osób było na spotkaniu, na którym coś takiego wybrzmiało i zostało potwierdzone.

Antygona
Pracownik

Trzeba było przyjść na spotkanie albo uważnie słuchać, to byś usłyszała. Była zapowiedź zmian w strukturze zatrudnienia, cokolwiek ma to oznaczać.

Niezadowolony klient
Inne

Niestety moja poprzednia opinia została szybko usunięta. Piszę, ponieważ chciałabym ostrzec potencjalnych klientów przed tą firmą. Zleciliśmy jakiś czas temu stworzenie strony internetowej. Stworzyć stworzyli, ale przypominała te z lat 90. Kompletny brak zaangażowania nie wspominając o jakimkolwiek profesjonalizmie. Byle było i może klient nie będzie miał czasu wnosić poprawek. Wszystko było dobrane źle. Spędziłam mnóstwo czasu aby krok po kroku rozpisać im co mają zmienić bo nawet czcionki nie potrafili dobrać dobrze. TRAGEDIA. Kompletna strata pieniędzy i przede wszystkim czasu. Nie polecam.

3

Pracodawca

Dziękujemy za informację. Uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Sprawdzimy, jaki jest powód zaistniałej sytuacji i odpowiednio zareagujemy. Pozdrawiamy. Zespół WeNet

Essa
Pracownik
 Pytanie
@Niezadowolony klient

Co za bzdura! Stworzyli stronę bez konsultacji z Tobą? Większej głupoty dawno nie słyszałam. Może graficy mieli z krysztalowych kul dowiedzieć się, co Szanowna klientka życzy sobie mieć na stronie?

Brak szacunku
Były pracownik

Firma nie traktuje poważnie ani klientów ani pracowników. Rok-dwa na zleceniu to standard, pomimo obiecanej umowy o pracę po 3 miesiącach. Nie wiem, czy to legalne. No i oczywiście najniższa krajowa, a starsi pracownicy zarabiają jak juniorzy w normalnych, ludzkich firmach z branży. Dlatego co zdolniejsi ludzie odchodzą (i bardzo dobrze robią) a zostają sami niedoświadczeni. Odbija się to na realizacji zleceń, bo wiele osób po prostu nie zna się na swoiej pracy lub zarabia za mało, żeby w ogóle się starać. A handlowcy obiecują złote góry i później płać kliencie... Firma nastawiona tylko na zysk osób na górze, pudrowanie wizerunku reklamą w TV i wesołymi tiktokami nie zmieni smutnej prawdy.

johny
Były pracownik

Płace w firmie to tragedia i to w wielu działach. (usunięte przez administratora). Czasami tylko spadną jakieś resztki z pańskiego stołu. Nieważne jak wysoka jest inflacja i jak wysokie są podwyżki minimalnej krajowej. Pewnie dlatego wypowiada się tutaj wielu niezadowolonych klientów. Ich pracę wykonują osoby stawiające pierwsze kroki w zawodzie albo osoby niedopłacone, które mają zaangażowanie proporcjonalne do wypłaty.

Klient x
Pracownik

Muszę przyznać że jestem w szoku jak czytam poniższe komentarze, ja współpracuję z tą firmą od 2010 roku prowadzą mi stronę www i ją pozycjonują wszystko jest jak należy dokupuję co jakiś czas też kampanie na Fb i ADS i wszystko jest ok wiec z mojej strony polecam chyba mam szczescie ze trafilem na dobrego handlowca prowadzi mi to od poczatku pozdrawiam Panie Jarku moze sie Pan domysli kto pisze:-))

Mhm
Były pracownik
@Klient x

Każdy się domyśli :) pisał to sam Pan Jarek ;)

Zawiedziony klient
Inne

Piszę tę opinię aby przestrzec potencjalnych klientów. Podpisaliśmy z tą firmą umowę na stworzenie strony internetowej. Stworzyć stworzyli, ale strona przypominała te z lat 90, zero zaangażowania, strona zrobiona na (usunięte przez administratora) Musiałam przesłać im całą listę pomysłów, zdjęć (również tych darmowych, np z unsplesh itp.) bo sami nie tknęli sprawy palcem. TRAGEDIA. Straciłam na to mnóstwo czasu, bo nawet czcionki nie potrafili dobrać dobrze. Nie starają się wcale. Byle podpisać umowę, a potem wykonanie byle było i może klient nie będzie miał siły zgłaszać poprawek.

Pracodawca

@Zawiedziony klient

Dziękujemy za informację. Uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Sprawdzimy, jaki jest powód zaistniałej sytuacji i odpowiednio zareagujemy. Pozdrawiamy. Zespół WeNet

Adwokat
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, W sieci pojawiają się wpisy na temat Państwa firmy i dawnej oferty z multiboxa, dotyczącej między innymi cyklicznwgo dodawania pozytywnych opinii płatnym klientom. Widziałem, że znajomy korzystał kiedyś z tej usługi u Państwa w serwisach www.panoramafirm.pl i www.pkt.pl. Już nie mają Państwo tego w ofercie. Moje pytanie brzmi - czy pg obowiązujących przepisów prawa w Polsce i dyrektywy Omnibus, którą powitaliśmy w nowym roku, pozytywne opinie przez Państwa wystawione, nie powinny być u wszystkich korzystających w przeszłości skasowane? Widziałem, że w Państwa serwisach jest tego na potęgę. Proszę o odpowiedź na pytanie.

Łukasz S.
Były pracownik
 Pytanie
@Adwokat

W czasie pracy w Eniro i w Panoramie Firm obsługiwałem wielu klientów, których zawsze zachęcałem, żeby prosili swoich klientów o wystawianie pozytywnych opinii w reklamach w Panoramie Firm. Dlaczego ktoś miałby teraz te opinie skasować?

On
Były pracownik
@Łukasz S.

Chodzi o skasowanie opinii pisanych za pieniądze przez pracowników, a nie tych prawdziwych. Na pewno firma wie które to opinie, ale pewnie ich nie skasuje, bo PF czy PKT są tak mało popularne, ze 99% opinii tam to te pisane w ramach realizacji usługi.

Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Łukasz S.

Czytaj ze zrozumieniem komentarz na który odpowiadasz,wyraźnie jest napisane ,że chodziło o opinie wystawiane płatnym klientom na portalach pf i pkt(czyli komentarze wystawiane przez waszych pracowników),czego nie rozumiesz?

Xyz
Inne
@Adwokat

Drogi Panie „adwokacie” prawo nie działa wstecz.

Były pracowni.
Były pracownik
@Adwokat

Tak, jako były pracownik potwierdzam. Mieli taką ofertę z pozytywnymi opiniami. Jest ich mnóstwo do tej pory w serwisach panoramafirm, pkt i biznefinder. Wprowadzają wszystkich w błąd, a przede wszystkich zwykłych ludzi.

Zostaw merytoryczną opinię o WeNet sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w WeNet sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy WeNet sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 202.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w WeNet sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 163, z czego 28 to opinie pozytywne, 109 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy WeNet sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w WeNet sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

WeNet sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii